Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Audi S1 quattro - První fotografie bez maskování

Konkurent MINI John Cooper Works má mít pohon všech kol a výkon 164 kW. Přijde však i A1 2,0 TDI (105 kW).
Zpět na článek
21. 5. 2011 21:38
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 11:11
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 12:20
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 17:48
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 19:03
neregistrovaný "Hooonza"
21. 5. 2011 13:26
21. 5. 2011 14:47
21. 5. 2011 15:21
21. 5. 2011 15:31
21. 5. 2011 20:53
21. 5. 2011 22:45
22. 5. 2011 10:13
22. 5. 2011 11:51
22. 5. 2011 12:27
22. 5. 2011 14:38
22. 5. 2011 07:35
22. 5. 2011 10:14
21. 5. 2011 23:34
22. 5. 2011 10:16
22. 5. 2011 10:26
22. 5. 2011 11:04
22. 5. 2011 11:29
22. 5. 2011 11:33
22. 5. 2011 11:39
22. 5. 2011 11:41
22. 5. 2011 11:43
22. 5. 2011 12:23
22. 5. 2011 12:40
22. 5. 2011 14:46
22. 5. 2011 14:58
22. 5. 2011 13:46
22. 5. 2011 14:06
22. 5. 2011 11:45
22. 5. 2011 11:49
22. 5. 2011 11:46
22. 5. 2011 12:33
22. 5. 2011 12:36
22. 5. 2011 12:38
22. 5. 2011 12:41
22. 5. 2011 12:48
22. 5. 2011 12:49
22. 5. 2011 12:55
22. 5. 2011 12:50
22. 5. 2011 12:54
22. 5. 2011 12:56
22. 5. 2011 13:58
22. 5. 2011 12:44
22. 5. 2011 12:48
22. 5. 2011 12:51
22. 5. 2011 12:53
22. 5. 2011 13:51
22. 5. 2011 12:30
22. 5. 2011 12:37
22. 5. 2011 12:43
22. 5. 2011 12:45
22. 5. 2011 12:46
22. 5. 2011 12:49
23. 5. 2011 08:49
22. 5. 2011 17:34
22. 5. 2011 17:39
22. 5. 2011 18:00
22. 5. 2011 18:10
22. 5. 2011 18:15
22. 5. 2011 18:20
22. 5. 2011 18:25
23. 5. 2011 08:57
23. 5. 2011 13:12
22. 5. 2011 18:23
22. 5. 2011 18:12
22. 5. 2011 18:18
22. 5. 2011 18:21
22. 5. 2011 18:23
22. 5. 2011 18:26
22. 5. 2011 18:31
22. 5. 2011 18:39
22. 5. 2011 18:52
22. 5. 2011 19:48
23. 5. 2011 09:26
22. 5. 2011 12:20
22. 5. 2011 12:51
22. 5. 2011 12:58
22. 5. 2011 12:59
22. 5. 2011 13:01
22. 5. 2011 13:30
22. 5. 2011 13:32
21. 5. 2011 15:43
21. 5. 2011 15:41
21. 5. 2011 19:59
Avatar - AUDIRS6
21. 5. 2011 11:55
s tym S1 si nie som isty...
To, ze pred niekolkymi rokmi Audi oznamilo, ze z kazdeho A-ckoveho modelu bude existovat verzia S aj RS, sa sice zacalo potvrdzovat v podobe RS3, ale v pripade S1/RS1 tam je fakt problem - S1 Quattro - legenda.
Inzinieri od Audi su vraj cely zhavi urobit aj fakt ostru verziu RS1 / 2,0 TFSi 300PS / ale je tu problem v oznaceni S1 pre horeuvedene auto.
Mozno podla vzoru BMW a ich pocinu 1M, sa aj my tu dockame 1S...
K autu ako celku len malo: male, zlatucke, peknucke Audi-niatko.
Takto ho asi vnima vacsina klientely. Klobuk dole, co sa im podarilo dosiahnut na "podvozku Pola"...Ale hold, skoda ze nepopracovali na tom inac - ze nepouzili zaklad z niecoho ineho - aspon podobny mix ako Skoda pri Roomsteri / predok-Fabia,zadok Octavia 1g./ tzn.: lubovolnejsi razvor, aj v zaklade vacsi rozchod zadnych kolies, + ako opcia 4x4 -1g.Octavie to umoznovala...a nemali by teraz take vysoke naklady na zabudovanie Quattra dnu.V kazdom pripade im drzim palce v boji proti Mini, DS3 a spol. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Hooonza"
21. 5. 2011 21:38
Re: s tym S1 si nie som isty...
1. generace O1 měla jakožto 4X4 oproti verzi s předním pohonem úplně jinak řešenou zadní partii (jiná náprava, podlaha kufru položená výše, jiná nádrž, jinde uložené pružiny, jinde uložené tlumiče). Od zadních sedaček se tedy víceméně jedná o jiné auto, přestože na první pohled (pomineme-li snížený objem kufru) vypadá stejně. Totéž by se muselo udělat u růmstru, následky by byly přinejmenším stejné, ne-li horší. Platforma současného Pola PQ25 už je od základu vyvinuta pro možnost zástavby pohonu všech kol, takže oni "teraz také vysoké náklady na zabudovanie quattra" nemají.

Flotila 24 testovacích Volkswagen Polo 4Motion se na silnicích pohybuje od roku 2009.
[odkaz]
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 23:54
Re: s tym S1 si nie som isty...
Jinými slovy Octavia I 4x4 na rozdíl od "normální" měla multilink :-) ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 11:11
Re: s tym S1 si nie som isty...
To ale nevystihuješ podstatu celý věci. Jiná náprava je jenom část změn, které bylo nutno provést.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 11:31
Re: s tym S1 si nie som isty...
Taky nejsem konstruktér ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 12:20
Re: s tym S1 si nie som isty...
Udělat totéž u Roomstera, tak tu máme Škoda Smallspace™ ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:28
Re: s tym S1 si nie som isty...
Nooo, Simple Smallspace? :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 17:23
Re: s tym S1 si nie som isty...
PQ25 nebola určena na zastavbu 4x4, a ani Audi povodne neuvazovalo s A1 urobit Quattro...lenze, z hladiska vsetkych kladov ktore 4x4 prinasa, a zaporov na poskodeni image - S1 bez Quattra - bolo jasne, ze to 4x4 musi prist, a WV to iba vyuzilo, a vdaka tomu sa vraj mozeme tesit na Polo R - 4Motion, a CrossPolo 4x4. tieto este nie su potvrdene, ale daju sa predpokladat - ked uz boli vynalozene peniaze na vyvoj, tak nech to niekto zaplati ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 17:48
Re: s tym S1 si nie som isty...
Erich Schmitt, prezident SEATu, řekl loni, že platforma PQ25 se zástavbou pohonu všech kol počítá. Teď ještě dohledat ten německej časopis, ve kerym jsem to četl...
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 18:39
Re: s tym S1 si nie som isty...
bohuzial sklamem ta: ani PQ24 - fabia, ani PQ25 - Polo,Ibiza, s tym neratali...Este pred nedavnom pri uvedeni MQB platformy -pre vsetko s priecne ulozenym motorom, teda od Pola,Fabie,Ibizi az po Passat,Superb a Tiguan a az Sharan, zo zaciatku platforma MQB pre najmensich nemala byt vhodna pre 4x4...kedze je situacia s PQ 25 takato, verim ze uz vsetko bude 4x4 - ready. Ale to sa tyka az dalsiej generacie Pola,Fabie a Ibizi...s pozdravom
neregistrovaný "Hooonza"
22. 5. 2011 19:03
Re: s tym S1 si nie som isty...
PQ24 s tím neto. Ale PQ24 už byla ukončena, současná (faceliftovaná) Fabia II už je PQ25. Nefaceliftovaná Fabia II byla ještě PQ24. PQ25 už s tím počítá. Nebo mi předhoď něco, kde stojí opak. Mě prohlášení E. Schmitta vcelku stačilo.
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 19:15
Re: s tym S1 si nie som isty...
Rad by som sa mylil, ale zober si to logicky: Fabia II - pred FL - PQ24, Fabia II - po FL - PQ 25 ? to akoze vazne? nezda sa mi, ze by koli par kozmetickym zmenam chceli menit celu podvozkovu plosinu - ved kto by to zaplatil? Cele to s Fabiou II bolo velmi smolne rozhodnutie, bolo treba par mesiacov pockat, potom presvedcit vedenie VW ze chcete PQ25, a mali by ste ju. Ja myslim, ale musim si to overit, ze je to 24ka - stara Fabka... :-! Ver mi , ani 25ka nebola urcena na 4x4, vsak Audi chvilu koli tomu uvazovalo o S-kovom predohrabe!
To by som asi neprezil :no: ...vidim, ze chces dokaz...zajtra Ti ho odpisem, musim to niekde najskor najst, a mam tu este nejake "povinnosti" :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 00:58
Re: s tym S1 si nie som isty...
Nechci vám brát iluze, ale to je NEsmysl! ;-)
PS: Fabia POCHOPITELNĚ (!) stále používá platformu na které byla postavena, s faceliftem pouze přišla drobná úprava nadměrně poruchové součásti na zadní nápravě - howgh :-)
Pěkný den :-)
Avatar - AUDIRS6
23. 5. 2011 09:00
Re: s tym S1 si nie som isty...
Este som len vstal...A je Pondelok- pre mna z duse nenavideny den...ALE TOTO: To akoze fakt mozem chapat, akoze trosicka si si ma zastala? :-O ...ak ano tak super ;-) a pekny den s Autozeitungom v ruke a s nejakou Audinou pod r*tkou ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 09:42
Re: s tym S1 si nie som isty...
Dobré rán(k)o ;-)
Proč bych se NE"zastala"? :-)
PS: A děkuji za přání pěkného Auto Zeitung dne (a a i ta druhá část přání "je akceptovatelná" ;-)
Pěkný (pondělní) den :-)
Avatar - gld
21. 5. 2011 13:26
ém
To sa im aj oplatilo maskovať?
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2011 14:47
ESO A1
Jak jdou týdny, člověk si po opakovaném prohlížení snímků uvědomuje, že nás AUDI opět dostalo do kolen. S náběhem nové A6 se vizuálně sjednocuje rodová příslušnost a potvrzuje se, že jak přední maska, tak především zadní partie, a zde silně akcentuji zadní světla, jejich tvar a vkomponování do karoserie, vytváří postupně z ájedničky mistrovský třídní prémiový kousek.

A do toho všeho čtyřkolka. Tomuhle se říká přikládání pod kotel.

Aktivity prémiových výrobců, orientující se do nažších tříd mají svá opodstatnění jednak v návaznosti na evropskou normotvorbu pro oblast výroby aut, celkovým trendem akcelerujícím zejména v pokrizové a předzelené době, jakož i obecnou snahou vejít se do zahuštěných měst. Jistě, neboť když jezdit v malém voze, proč si do něho nepřenést komfortní návyky z aut velkých?

Tedy ano, chvalme AUDI za to, že jako jeden z prvních prémiovců nese velmi přitažlivě prapor třídy subkompakt. Přijdou další. Možná by nebylo od věci zahájit ozdravnou intimní garážovou kůru, přece nechceš být na silnici za toho posledního v řadě. V dlouhým táhlým prohrát ve svém dvouhrnku můžeš, ale být posledním v soutěži o okresní image, to je na pováženou.

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
95
Avatar - Krispos
21. 5. 2011 15:21
Re: ESO A1
Počujte, Kefalín, čo si predstavujete pod takou soutěží o okresní image? A Audi nepřikládá pod kotel, Audi se zoufale snaží A1 zatraktivnit, porotože je to propadák a převálcuje to i Beetle levou zadní. Ten má totiž charisma >:D
21. 5. 2011 20:53
Re: ESO A1
Směješ se evidentně sám sobě. Čtyřkolka není samozřejmě zoufalý nápad jak zvednout prodeje, nýbrž realizace postupného náběhu všech variant daného modelu. Očekávat snad můžeme i čtvery dveře.

A1 není žádný propadák, čísla nevztahuj k číslům POLA, fiesty či jiných třídních trháků, A1 je prémiový model, tedy pravdu čísel hledej někde kolem MINI, případně Míťi. Jedná se o zcela nový produkt AUDI, nelze čekat, že v prvním půlroce budou fronty, ten model se musí postupně vžívat do vědomí.

Já po úvodních kritických pohledech poměrně znatelně obrátil, a to poté, co jsem to auto shlédl naživo. Nenajdeš na tom kaz - karoserie je dokonale vyvážená, postoj vozu je fantastický. Jak koukám nahoru, když se trochu přiostří výraz, není co vytknout, ani kdyby v tom chtěl lítat nějakej mladej solidně živenej drsnější kluk z dobře zajištěné rodiny. Za pět let zase jiní kluci budou obžebrávat tři Áčka. Běžný vývoj...

Kdybych měl postavit proti sobě konkurenční (i skorokonkurenční) modely:
1/2. MINI
1/2. A1
3. MiTo
40. >:D DS3

MINI a A1 mohou na prvních dvou příčkách výborně koexistovat, kupci se ne zcela překrývají, proto jsem každému autu přidělil první příčku. MiTo je i přes notoricky známá negativa přitažlivý vůz. Nejméně sázím na pokus Citroenu zaujmout jinou než stávající klientelu, podle mého to půjde s DS (komplet s celou řadou) do tichého postupného ztracena.

Konaečně nastává i ve třídě subkompakt tolik potřebný sociálně třídní pořádek. Čelní místa zaujmou prémiovky, pod nimi supermainstreamové POLO, pak esa mainstremu fiesta a fabia, pak peugeotovské železo, krásná Ibiza, a pak ten zbytek. Těšme se na malinkého bavoráka a snad i na Mercedes-Benz. Dokonalá inspirace pro každého, kdo jezdí subkompakty.
Avatar - Hammunasakra
21. 5. 2011 22:06
Re: ESO A1
Ale G(alino) T(atjano) I(vanovno)! :-)
To s tím umístěním konkurenčních modelů je až MOC (velký nesmysl) i na vás! ;-)
REALita je, že Citroën DS3 je (v britských testech dopadl) s benzínovým motorem jako NEJlepší z této skupiny :yes: :-)
PS: Ale CENOVĚ na A1 nemá nikdo - tak alespoň v něčem je nej- ;-)
Pěkný den (s CITROËNem DS3 Racing třeba :-) )
21. 5. 2011 22:45
Re: ESO A1
Tolik paňáčků, to snad ani nezasloužím... hele, Kylie, jenom jestli to v těch britských testech netestovali nějací pohrobci Jakobínů :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 02:24
Re: ESO A1
Jako že (by) byl Citroën v britských testech "trochu privilegovaný"?? No to možná spíše naopak! ;-)
PS: Všimla jsem si že vaše "CHVWÁÁÁÁÁÁLA" už není co bývwala - ono ale není divu, i bratři GRIMMové by měli problémy věrohodně vychvwálit některé novější modely (ať tohle A1 nebo nový starý Passat s novou tváří) - a ti to s pohádkami UMĚLi! :-)
PPS: Já myslím že Jakobíni byli trochu něco jako ČSSD - to NEní nic pro mne! (mne by bez debat popravili - tehdy i dnes - kdyby mohli ;-)
Pěkný den (s posledním CD mého oblíbence BRADa MEHLDAUa - Live In Marciac, na kterou se zrovna /ne moc úspěšně/ snažím napsat recenzi ... tak jsem raději odepsala sem, mé oblíbené hospodyni /co věčně visí na netu/ G-galině T-tatjaně I-ivanovně :-)
22. 5. 2011 10:13
Re: ESO A1
Kylie, jediný oblíbenec daného druhu, a nyní uznávám, pravděpodobně nikoliv vizuální, tedy evidentně u tebe bez šance, tak tedy jediný oblíbenec co by muzikant daného nástroje a dané hudby posledních dvaceti let by tu mohl obstáj jen pokud by se jmenoval Michel Petrucciani.

Sakra těch panáčků, ty mě bereš... :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 10:30
Re: ESO A1
Milá G(alino) T(atjano) I(vanovno), musím uznat že na hudbu máte JEDNOZNAČNĚ lepší vkus nežli na auta :-)
VIZUÁLNĚ mezi mým a vaším oblíbencem sice JE trošičku rozdíl, hudebně oba patří VYSOKO a je to možná spíše otázka "osobního vkusu" (raději Ferrari nebo Lambo)? ;-)
Pěkný den :-)
22. 5. 2011 11:51
Re: ESO A1
Pořád se to oslovení nechytá, co?
Ale ty už budeš asi pořád ta ukrajinská uklízečka. >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:24
Re: ESO A1
Nu, já (narozdíl od vás) VÍM kdo je G(alina) T(atjana) I(vanovna) ;-)
Pěkný den :-)
22. 5. 2011 12:27
Re: ESO A1
Tak by vám mělo být jasné, že s Ukrajnou nemá nic společného. :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:36
Re: ESO A1
Já VÍM - je to BORATova (ex)manželka = je kazachstánka :-)
22. 5. 2011 14:38
Re: ESO A1
Ani vtipné, ani pravdivé.
22. 5. 2011 07:35
Re: ESO A1
>:D GTI ma stale pobavi >:D ty sa doma fakt musis nudit.

Mne to auto pripada ako keby bolo navrhovanu pre manazersku klientelu ktory by to kupili ich thaiskym lady-boyom. Proste jak kazde Audi, viac ci menej teple auto
22. 5. 2011 10:14
Re: ESO A1
Čas a realita v něm tě vychová. S odkazem na tvůj nick myslím, že potenciální inklinace je evidentní.
Avatar - theolli
21. 5. 2011 23:34
Re: ESO A1
Hlupáku,sedni do pořádný čtyřkolky od Subaru a nebudeš chtít vylést,přestaň tu ze sebe dělat pitomce,jsi směšný!
22. 5. 2011 10:16
Re: ESO A1
Mírni výrazivo, prosím. Tohle se tu nedělá.

A jaký model Subaru bys v subkompaktech proti AUDI A1 QUATTRO postavil?
Avatar - theolli
22. 5. 2011 10:26
Re: ESO A1
porovnej A6 s Legacy ,myslím podvozek a pohon 4X4 a A6 NEMÁ NÁROK,tuhle jsem koukal na test kde postavili na rolničky Q7 a X5 a věř že psedočtyřkolka od VW neměla šanci.
Co se týká A1 to bych porovnal SX4 a věř,že Suzuki má lepší podvozek 4x4
22. 5. 2011 11:04
Re: ESO A1
Tuhle jsem koukal... A tam to aj konci...

Prosim Ta, napis mi nieco o lamelach v BMW a o systeme quattro... Dam si to ako aperitiv pred obedom.
At Subaru a Audi... Vies, ze sa jedna o velmi podobny system? Ono by to chcelo sa aj previezt...
Avatar - theolli
22. 5. 2011 11:29
Re: ESO A1
[odkaz] víc to nebudu komentovat,každý si udělá obrázek sám
Avatar - theolli
22. 5. 2011 11:33
Re: ESO A1
ještě jeden,[odkaz]
22. 5. 2011 11:39
Re: ESO A1
Hloupé, hloupé, jako ty sám...

Napíšu ti jen jedno. Prevence vs. náprava. Pokud máš v hlavě aspoň nějaké zbytky mozku, tak to snad pochopíš.
Avatar - theolli
22. 5. 2011 11:41
Re: ESO A1
pitomý jako ty,co nenese značku VW stojí za ........,viď
22. 5. 2011 11:43
Re: ESO A1
Nepochopil, co se dá od prostého točvalantu čekat. :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:13
Re: ESO A1
Ale - že by zrovwna jossalito o mozku něco věděti mohl? NEpravděpobné! ;-)
PS: Uráží a napadá (stále stejně) jak před lety - žáááádný vývwoj ;-)
Pěkný den (všem slušným a vychovaným co AUTíčkA rádi/-y mají :-)
Avatar - theolli
22. 5. 2011 12:23
Re: ESO A1
JJ,já mu říkám Jelito pan anonymní,myslím že by mi to do očí neřekl a nechává mě absolutně chladným. Taky přeji hezký den
22. 5. 2011 12:40
Re: ESO A1
Spíš bys mi to do očí neřekl ty. Protože ubožák, který tady kde komu vyhrožuje fyzickým násilím, si nezaslouží nic jiného, než abych se k němu choval jako k té nejnuznější spodině. :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:38
Re: ESO A1
Trochu jste si popletl "časovou osu" milý jossalito - vy jste NEJPRVE se choval "jak nejnuznější spodině" a až POTÉ přišlo "upozornění" ... ;-)
.. což je (myslím) NAPROSTO V POŘÁDKU!
Pěkný den (bez vulgarit urážek atd. atp. :-)
22. 5. 2011 14:46
Re: ESO A1
Naprosto v pořádku možná tak pro toho, co si nepamatuje, co měl včera na oběd.
Ten pěkný den s dovětkem tedy adresuj tomu, kdo tady s tím začal - obecně. Jiní ti klidně poradí, pokud bys nevěděla, jakože nevíš. :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:51
Re: ESO A1
Na tenhle svůj textík asi nebudete příliš hrdý, že? ;-)
PS: Já měla včera k obědu chřest na másle s kapkou holandské omáčky a byli jsme v ....
... krom mírně přehnané ceny VŘELE DOPORUČUJI.
Pěkný den (opravdu raději NE s Audi A1 - jsou tu cenově dostupnější a dle všeho i lepší varianty :-)
22. 5. 2011 14:58
Re: ESO A1
Já měl špargl v pátek na večeři.

Své rady si nech od cesty, mám svůj názor.
Avatar - DRBNUTY
22. 5. 2011 13:46
Re: ESO A1
Niekto sa tusim prebral z komy...to bude zasa na diskusiach veselo >:D
22. 5. 2011 11:45
Re: ESO A1
este poprosim to slubene video s Q7 vs X5, na to sa specialne tesim...
Avatar - kari.laz
22. 5. 2011 11:49
Re: ESO A1
Tyhle profláknutý videa z předváděcí akce BMW jsou už trochu za zenitem. Zkus najít nezávyslý test a ne promo akce BMW.
22. 5. 2011 11:46
Re: ESO A1
Zkus si sednout někdy do A6 a pak do Legacy.
Subaru je v iteriéru tragické! A podvozek? No dobrý, ale rozhodně ne o tolik, o kolik je špatné vše ostatní. V průměru z toho vyleze Legacy jako podprůměr. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:22
Re: ESO A1
Pokud si jen a jen NEvymýšlíte, tak to co píšete možná platí(lo) v době kdy jste ještě plenky nosil ... (i když to spíše NEee - tehdy interiéry Audi stály za ... :-)
Interiér současného Subaru Legacy možná nedosahuje geniality konstrukce podvozku a pohonu, nicméně je "naprosto ok" ;-)
Pěkný den (se Subaru rozhodně ANO :-)
22. 5. 2011 12:33
Re: ESO A1
Vím, že pochválit aspoň něco u koncernu, to je pro ukrajinskou uklízečku naprosto nemyslitelné, ale na faktu to nic nemění. Audi má jedny z nejpovedenějších interiérů vůbec a Subaru je proti němu tragéééédie.
Nic než fakt, který uzná každý, který si do těch aut aspoň sednul.
:-!
Avatar - theolli
22. 5. 2011 12:36
Re: ESO A1
ty jsi *,to nemá obdoby!!!
22. 5. 2011 12:38
Re: ESO A1
Uklidni se, nejsem tak tupý jako ty. Smiř se s tím. :-!
Avatar - theolli
22. 5. 2011 12:41
Re: ESO A1
ano a neumíš se ani k ženám chovat a bylo by zajímavý si tě najít a trochu ti ubrat kyslík,tu...pče a věř že je možnost jak tě dohledat!! Tak koukej zkrotnout!
22. 5. 2011 12:48
Re: ESO A1
Umravňuj si vlastní ženu, nikoli mě. Ubožáky vyhrožující fyzickým násilím nesnáším. Abys nedopadnul podobně jak ten z diskuzí z iDnesu. :-!
Avatar - theolli
22. 5. 2011 12:49
Re: ESO A1
šašku,si pos..ranej zamindrákovanej,popupínkovanej trouba!
22. 5. 2011 12:55
Re: ESO A1
Jseš? Zkus se optat v lékárně, možná ti s tím helfnou. :-!
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:50
Re: ESO A1
Toho neznám, to je kdo?
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:56
Re: ESO A1
Tak to je pecka >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:41
Re: ESO A1
Nu, já je NAROZDÍL od vás řídila (obě) i vlastnila ;-)
To je takový: "Náskok díky praxi" :-)
PS: A mýlíte se i s tím chválením něčeho od koncernu - má ukrajinská hospodyně G(alina) T(atjana) I(vanovna) tu něco koncernového chvwálí "dnes a denně" ;-)
PPS: A já se k ní ráda přidám v případě Scirocco 2.0 TFSi - škoda jen že ho "uměle" drží na uzdě aby "nezametlo" s horším Audi A3 (pochopitelně s lepší přístrojovou deskou - i to může být pro některé řidiče "životnědůležité" a rozhodující zdá se.. ;-)
Pěkný den :-)
22. 5. 2011 13:58
Re: ESO A1
Vlastnit něco před 10ti a více lety neznamená, že je to furt stejný. Protože opravdu, ale opravdu, není.
;-)
GTI tu píše za koncern, vybral si sobře, VW jede a trhá rekordy kde všude. Že je tu obecný trend chránit a obhajovat ty slabší i za cenu psaní nesmyslů, to je věc druhá a určitě to objektivitě diskuzí moc nepřidá.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:02
Re: ESO A1
Musím vám dát za pravdu - třeba Audi 80 bylo (nejen) dle mne lepší auto než první A4 ;-)
PS: Jestli si auta (hudbu ... a vůbec všechno) vybíráte podle toho "kdo jede a trhá rekordy" tak .... tak to UPŘÍMNOU SOUSTRAST :-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:44
Re: ESO A1
Že ty nejsi na blondýny? >:-[]
22. 5. 2011 12:48
Re: ESO A1
Jsem ;-)
Ale na trošku jiné typy. Dejme tomu ty přírodní.
Avatar - theolli
22. 5. 2011 12:51
Re: ESO A1
a se sníženou rozpoznávací schopností,jinak se nechytáš. Ano,jsi jeden z těch co ho měl fotr vystříkat do kopřiv!
22. 5. 2011 12:53
Re: ESO A1
Jo, to už si mi jednou psal. Něco nového nemáš?

Přesně naplňuješ lidové rčení, "když byl dřív někdo blbej, jezdil s koňma, teď takoví jezdí s náklaďákem". :-!
Avatar - Krispos
22. 5. 2011 13:51
Re: ESO A1
To, že interiér je naprosto OK ovšem neimplikuje, že Audi nemá přeci jen interiéry lepší. Chápu, nemáte ráda Audi, ale chtělo by to více nadhledu, každému vyhovuje něco jiného. Stejně jako by Theollimu prospělo, kdyby nechal klesnout hladinu hormonů a nechoval se jak puberťák na Xchatu, protože se v diskusi objevila holka (slečna, mladá paní...)
Avatar - theolli
22. 5. 2011 12:30
Re: ESO A1
Interier není všechno,pokud si necháš dát do A6 tragicky nespolehlivý 2.0TDI a srovnáš s excelentním Boxer dieselem není co řešit!
Myslím že kdyby jsi jezdil jednu zimu Klatovy-Ruda po výtlucích po řetězech s A6 a se Subaru asi by jsi se divil co to "podprůměrný" Subaru vydrží a co nevydrží ten "skvělej" hliníkovej podvozek v A6!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:35
Re: ESO A1
Ano, je to tak! A dobře to věděli již naši předkové a zprávu o tom nám zanechali v příslovích: "Nahoře huj, dole Audi" ... nebo to bylo "Nahoře Audi, dole fuj"? Teď si nejsem jistá.. ;-)
Pěkný den :-)
22. 5. 2011 12:37
Re: ESO A1
Jasně, do sedanu vyšší střední budu cpát naftový čtyřválec. Kolik jich u nás a jinde jezdí? Já v mém okolí nevím ani o jednom, zato tu mám asi 5x 3.0 TDI, 1x 2.7 TDI a 2x 3.2 FSI.

Takže to opět zklouzává k onomu trapnému klišé, že pokud srovnávat něco s koncernem, tak ten koncern nejlépe osadit tím nejnuznějším základem a pak mají ostatní aspoň nějakou šanci. >:D

PS: Podvozek v A6 vydrží na našich silnicích bez problému několik let. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:43
Re: ESO A1
U nás jich tolik nejezdí, ale v Evropě je ten podíl větší. Nedávno se tady rozepisoval white label, který popisoval, že v Evropě jezdí více prémiovek se základními motory než u nás, zatímco u nás se spíše prodávají ty lépe vybavené kusy.

A ty tam ten motor necpeš, nabízí ho k němu Audi.

Kdejaký podvozek na našich silnicích vydrží "několik" let.
22. 5. 2011 12:45
Re: ESO A1
Zkus se rozepsat o podvozku třeba jakékoli Alfy Romeo. Ve spojitosti s "vydrží "několik" let" - budeš tu za blázna. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:46
Re: ESO A1
Nežiješ ty tak trochu taky v těch klišé, i když ostatní z nich obviňuješ? ;-)
22. 5. 2011 12:49
Re: ESO A1
Tohle ale klišé není. ;-)
23. 5. 2011 08:49
Re: ESO A1
Ani Subaru není "neprůstřelné". U současných modelů Legacy/Outback např. tragická úroveň koroze výfukového potrubí a podvozkových částí.
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 17:34
Re: ESO A1
Ty si sa asi iba vcera naucil citat, precital si si nejaky 1 testik a teraz tu ides mudrovat?! Ako vobec mozes porovnat dnesnu A6ku s hocicim od Subaru?!
To sa proste ani neda! - ved ona isla dole o triedu - uz je to konkurent tak pre Supa,Passata a spol...
a SX4 ma lepsi podvozok 4x4 >:D >:D >:D tak takto som sa tu uz dlho nepobavil, naposledy pri pohlade na Bilboardy: Suzuki - specialista na 4x4 >:D
Neviem ci v celom Cesku a Slovensku existuje niekto okrem par vybranych redaktorov vybranich casopisov, ktori mali moznost vyskusat TESTOVACIE PROTOTYPY A1 QUATTRO, a aj to bolo na suvislom snehu...takze kludni hormony a studuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj… ;-) :-!
Avatar - theolli
22. 5. 2011 17:39
Re: ESO A1
už tvůj nick zni nezaujatě,radši se ani nevyjadřuj! A mimo to,pro mě nesou auta ze kterých si sednu na * uplně jinou značku třeba Lexus LFA,to prostě Audi neumí!
22. 5. 2011 18:00
Re: ESO A1
Až bude Lexus někde vyhrávat ceny za závody, pak piš něco o tom, že Audi neumí. ;-)
Avatar - theolli
22. 5. 2011 18:10
Re: ESO A1
Hehe,a kde?? V ropácký 24hodinovce?? Kolik má titulů ve F1 (královně motosportu) proti Hondě ?? Ano kdysi S1 kralovala v rally ale to taky kralovala Toyota,Subaru.
Už nevíš co by jsi vymyslel za kravinu.
22. 5. 2011 18:15
Re: ESO A1
Co předvedl Lexus, potažmo Toyota? >:D
V F1 propadák, stažen s ostudou a bez sebemenšího úspěchu. Rally? Doby dávno minulé. Současnost? Nula.

Co tam máš dál ty experte? >:D >:D >:D
Avatar - theolli
22. 5. 2011 18:20
Re: ESO A1
No rally minulost jak u Audi,a kde je Audi dneska?? Taky nula kromě 24H
22. 5. 2011 18:25
Re: ESO A1
Funguje aspoň někde - oproti Toyotě. Závodní auto Audi postavit umí. ;-)
23. 5. 2011 08:57
Re: ESO A1
To, za co se vysmíváš Audi je uplně to stejné, za co se lze vysmívat prakticky jakékoliv jiné automobilce. Vztah závodní divize k běžné výrobě někdy bývá roven 0. Že Hondě ta minulost F1 pomáhá v současných modelech. Nejsportovnější model značky CZ-R (OK ještě Si Coupe). LFA výborné, ale smát se Audi v kontextu LFA je jako smát se LFA v kontextu Agery R (třeba). Nejde o to, že by nějaká automobilka něco neuměla, ale o to, co chce.
Avatar - theolli
23. 5. 2011 13:12
Re: ESO A1
nesměji,jen poukazujem,argumentujem,nikoli výsměch!
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 18:23
Re: ESO A1
Historiu si treba vazit a nie znevazovat: porovnavat LeMans a F1 - jablka a hrusky...Kasli na to. Honda, Toyota, Subaru...vsetko hodnotne znacky, ktore dokazali urobit vela pre cely"automobilovy svet". Audi okrem toho ze prenieslo do serioveho sveta Quattro, sa aj vypracovalo z sedej mysi na sucast automobiloveho Olympu, kde vladne tomuto "automobilovemu svetu" spolocene s BMW a Medvedom. Hold, je to tak - nepatri este nad nich, tam mu este chybaju nejake tie ciselka, ale tie pridu...Ale uz je na ich urovni - co sa image tyka, co sa techniky a kvality tyka, su specificke oblasti, kde stanovili celosvetove meradla - Interiery,4x4,karoserie/ASF,MMSF/ ale aj kde este musia trosku popracovat - naladenie /hlavne/ prednej napravy...takze tak.
1 vec ale kvitujem kazdemu komu vadi: CENA A1 :-! dufam ze sa poucili a nieco s tym urobia...co? to uvidime... ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 18:12
Re: ESO A1
LFA je good...ale nie dost...skoda ze momentalne nie je k dispozicii nova RS4 aby si to s nim rozdala...A ver mi ze ma to sameho prekvapuje, vzhladom na technicku pribuznost RS5 a RS4 na ktoru cakame, ale dockame sa az pri Facelifte aktualnej A4....tak potom...
Mimochodom, mal si v rukach ten LFA?...hmm...ani ja, ale mal som v rukach - teda pod * RS4 >:-[] :yes: a ta ma posadila na *
Avatar - theolli
22. 5. 2011 18:18
Re: ESO A1
No vidíš a já mám už něco naježděno s BMW 5 V8 nebo Suprou,ono každé má své a nemyslím že Audi je v těchto objemových třídách nějak horší,ale sra..lo by mě čumět třeba v Lambu na přepínače z Audi.
22. 5. 2011 18:21
Re: ESO A1
Vadit ti to nemusí, páč se tě to vůbec netýká. >:D

PS: Mimochodem, těch přepínačů zase tolik stejných není a jestli máš při řízení čas na to čumět na čudlíky, tak toho asi moc nenajezdíš. >:D
Avatar - theolli
22. 5. 2011 18:23
Re: ESO A1
vůbec jsi nic nepochopil,to je egal
22. 5. 2011 18:26
Re: ESO A1
Chápat tebe? To jsou vtipy takhle v nedělu. >:D
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 18:31
Re: ESO A1
Joooj, tak pozooor, Asi hovoris o Gallarde, vsak? o jeho pristrojovke z tehdajsej 4ky? ha? OK, ale zober to cisto prozaicky: Si sef Audi, prave si kupil Lambo - akoze fabriku - znacku, potrebujes zarabat, tak urobis mensi sportak - Gallardo, 4x4, motor odvodeny od 4,2 - rovnake rozostupy vlacov,piesty ako neskorsia 4,2 v RS4,R8...Takze je jasne ze v tom Gallarde je ta pribuznost brutalna - ale, a cas ukazal - bolo to dobre! Gallardo sa stalo najpredavanejsim modelom vsetkych cias, co viac si priat?! >:-[] za cca 2 roky
tu budeme mat jeho nastupcu, a mozes zobrat jed na to, ze to bude "narez" a ze to uz bude viac Lamba za -hold- vacsiu cenu... ;-\
Avatar - theolli
22. 5. 2011 18:39
Re: ESO A1
Já Audi chápu,je to logický krok a právě to se mě nelíbí a radši bych sáhl třeba po tom LFA,Aston Martin aj. Je z čeho vybírat.
To je přesně to co mě se příčí a nepřekousnu,vše co má VW pod křídly je postavený na společných dílech,nehorázně drahý,drahý jak jiný auta která jsou v dané třídě vyráběna,vyvíjená samostatně a svým způsobem unikát,Audi toto umí splácat z koncernových dílů za stejnou cenu!
Ale tohle je trend vývoje dělá to BMW,Mercedes,jen jedna značka je svá a to Honda a jsem za to rád!
Avatar - AUDIRS6
22. 5. 2011 18:52
Re: ESO A1
hmm, Honda...lenze ako je na tom Honda teraz? trosku mi o nej chyba prehlad - to priznavam, ale Tebe celkom unika ze Vsetky Audi od A4 vyssie, Q-cka,R8 su uplne -hmm-nekoncernove! maju pozdlzne ulozeny motor a aj interierove aj mechanicke diely,prevodovky su nekompatibilne s nicim inym, okrem toho, ze nejaky ten starsi motorcek a starsiu A8 platformu hodili do Wolfsburgu nech si urobia Phaeton, a oni urobili zeleznu elegantnu ale opachu, sice peknu ale o 400 kg tazsiu ako tehdajsia A8 s tym istym motorom...ako to dopadlo, to vieme.aby este ale nejaky ten profit bol, tak tuto platformu hodili aj Bentley-ovcom, a cuduj sa svete, oni na nej dokazali vykuzlit suprove vozy!!! a to sa v Ingolstadte zapacilo, a preto teraz spolupracuju na najvyssej urovni - novy 4,0 TFSi je ich spolocne dielo...ale o tom nabuduce.
Pointa: Audi je audi, nie WV. tych par spolocnych podvozkovych a motorovych a prevodovkovych dielov pre A1,A3,TT...To nie je nic pre mna :-!
Avatar - theolli
22. 5. 2011 19:48
Re: ESO A1
Nezpochybnuji ti to,ani bych si to nedovolil na to mám malý znalosti z oblasti Audi,ale budiž každý máme to své,jen se musím smát ,vzpoměl jsem si jak jsem se setkal s kamarádkou co podnikala v Kanadě a už tam zůstala tak první co bylo , koupila A6 ale po půl roce šla do světa a koupila Acuru s tím,že Audi tam není dost IN.
Audi je takový fenomén Evropy ale proti gustu .........
Co se týká Hondy,no jsem z ní rozčarován,zezelenala a uvidíme co bude dál,to víš nějaký 2.OVTEC s 240PS bez turba je minulost,je mi z toho smutno ale kvalita a životnost motorů je stále na hodně vysoké úrovni a proto možná má Honda nejloajálnější zákazníky ze všech automobilek,uvidíme.
Avatar - AUDIRS6
23. 5. 2011 09:26
Re: ESO A1
Skoro som si tejto reakcie nevsimol...Skoro nevadi...len 2 malickosti: Canada, USA - hold, este si asi nestihli prelozit co znamena Vorsprung durch Technik ;-)
Ale cisla hovoria jasnou recou, vzhladom na to kde Audi bolo a ako postupuje...maju najvacsi medzirocny %rast z pomedzi D3 :yes:
noo a teraz ta smutnejsia cast: Zapalim sviecky nad pamatnikom 2,0 VTEC 240 PS z hondy S2000, a vobec za cele toto Super auto? :-!
...suuuuuustrast......
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:10
Re: ESO A1
To je (krom lepší konstrukce podvozku) další výhoda Subaru - proti A1 postavíte Imprezu - cenově ;-)
Pěkný den (se Subaru Impreza tedy URČITĚ takový je :-)
22. 5. 2011 12:51
Re: ESO A1
Jak tu někdo začne šermovat cenou, je to vždy mimo a vlastně o hodnocení vlastní peneženky. Tady je to ale o autech. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:58
Re: ESO A1
A tys při výběru auta vůbec na cenu nehleděl? Prostě jsi přišel, řekl vemu si tohle v černý, připočtěte 20% k ceně jako dýško a odešel? To je takové nakupování po rusku >:D
22. 5. 2011 12:59
Re: ESO A1
Jistě že ne, ale taky jsem tu x-krát psal, že ten kdo zde vypisuje ceníkové ceny, ví o kupování auta hotové kulové. Platí to pořád. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:01
Re: ESO A1
Samozřejmě, ceníková cena je orientační, ale pomalu už skoro všude, nakonec víš odkud se bude smlouvat směrem dolů, takže až tak nesměrodatná není
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 13:21
Re: ESO A1
Což (ale) platí pro VŠECHNY značky = klidně MŮŽETE porovnávat "ceníkové" ceny ;-)
Pěkný den :-)
22. 5. 2011 13:30
Re: ESO A1
U nás tohle fakt pro všechny zančky NEplatí. ;-)

PS: Mě stačí pěkný den napsat jen jednou, i tak ho mám. Nepotřebuju to číst několikrát, jak to opakují většinou všem malé děti. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 13:26
Re: ESO A1
Tím nám chcete sdělit něco ve smyslu, že Audi mívá nejvyšší ceny ale na druhou stranu nabízí nejVĚTŠí (VĚTŠí) slevy (než ostatní značky)?? ;-)
PS: Jinak je totiž to co jste napsal trošičku NEsmysl ... nebo? :-)
22. 5. 2011 13:32
Re: ESO A1
Nesmysl jsi napsala teď ty. Koukni na ceny třeba BMW 5er a A6. (ty ceníkové a klidně se optej i prodejce) ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:08
Re: ESO A1
Audi MÍVÁ (po započtení výbavy na stejnou úroveň) často nejVYŠŠí ceny ;-)
PS: A pokud nemáte "tajnou zprávu" že u Audi vždy dělají větší slevy než všichni ostatní ... tak asi diskuze k tématu skončila :-)
Avatar - -TEAC-
21. 5. 2011 15:43
Re: ESO A1
jo jo ten zadek mě do kolen dostal a zvracím!
21. 5. 2011 15:27
off topic
Nejak nevidim zpravu o Engine of the Year 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 10:32
Re: off topic
Asi letos zvítězili "ti nesprávwní" ;-)
Avatar - -TEAC-
21. 5. 2011 15:41
zadek
téhle káry je prostě ...... divnej! :no:
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2011 19:59
Premie?
Dnes jsem videl A1 v centru Prahy zaparkovanou.
Cerna, na plechacich. Hruza.
Daleko lepsi stylovka se mi proste jevi 500, at uz na plechacich, nebo litych kolech.

Ani plky GTI tohle auto prece nemuzou zachranit:D

Nevim, prijde mi, ze A1 je typicky priklad toho, kdyz si nekdo neumi rici, ze uz ma dost (at uz aut v portfoliu, nebo v garazi)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
21. 5. 2011 20:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
21. 5. 2011 22:24
Re: No ja som to videl stat v kolone medzi dvomi 4 osovymi s
Tys nečekal, že i v českém pivu je voda, co? :-( >:D
Avatar - Andromeda
21. 5. 2011 23:13
Re: No ja som to videl stat v kolone medzi dvomi 4 osovymi s
Tak už i to čehúnský pivo je na indexu ( většina jich člověče už čehůnům nepatří, neb byly briskně prodány zahraničním koncernům a české značky se "vaří" např. v Polsku,i u vás, o dalších zemích nemluvě - zbyl jen Budvar a malé regionální pivovary ), takže se s důvěrou obrať na nadnárodní koncerny Tygře .
Obsah nečti, čehůnský pivo nepij a zalej žal Šarišem tvrďáku >:-[] ...
Avatar - zdravy rozum
22. 5. 2011 10:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 5. 2011 23:17
PROPADAK STOLETI
Pred lety Audi predstavilo model A2. Ac prijemny a zajimavy model, nakonec se z nej stal propadak 20. stoleti.
Historie se opakuje. Audi pred casem predstavilo model A1. Na rozdil od A2 jde o osklive kacatko postradajici napad, postradajici image. Spolecne maji postradajici prodeje. Panove od ctyr nul by si jiz mohli povsimnout, ze k uspechu v teto tride jim chybi m.j. design, jiz mninena image a hlavne predstavivost.
Nedavno jsem zaregistroval zpravu, ze se Audi ma pokusit o oziveni rady A2. Vedeni Audi je jako beran pred cihlovou zdi. Panove, hlavou ji nerozbijete. Na to nemate a mit nebudete.
Audi by mohlo oznacit vsechny rady, nehlede na pohonne ustroji, znacenim Etron. To by aspon presne oznacilo uroven jejich vyrobku. (neznali fr. jazyku mozna nepochopi)

P.S. Redakce letos nejak "zapomnela" napsat o vitezi ankety Engine of the year. Cim to asi tak bude?
Rozbalit vlákno
8
22. 5. 2011 11:42
Re: PROPADAK STOLETI
Tak a teď sem napiš ještě kolik Audi prodalo od začátku prodejů modelu A1 a pak to zkus srovnat s produkcí třeba obdobné mimokoncernové automobilky. Třeba Alfu Romeo.

Pak ti z toho vyleze to, čemuž se tady tak urputně bráníš a nechceš ani slyšet.
Že je Audi každý rok úspěšnější a lepší a lepší a... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 12:18
Re: PROPADAK STOLETI
A víte že (prodejně) úspěšnější je "každý rok" jak říkáte VĚTŠINA výrobců ;-)
PS: ... a jak jsem v posledním období četla (britské) testy Audi A6 3.0 TDi, Audi A1 1.4 TFSi nebo Audi A6 2.0 TDi tak to s tím "lepší a lepší" NEní zas tak žhavé (jak to vy presentujete ... ;-)
Pěkný den (snad i v nějakém tom Audi, i když jsou tu LEPŠí a LEPŠí možnosti.. :-)
22. 5. 2011 12:44
Re: PROPADAK STOLETI
Slabota, musím se smát tomu, jak se tady pinožíte s argumety, které jsou založeny jen na těch nejnuznějších modelech, aby ostatní měli vůbec šaci.

PS: Co tak uvést ony čísla, na které jsem výše narážel? Nehodí se do krámu co? >:D
Každému uvažujícímu jedinci musí být jasné, že prodej 80 tis ks A1 za rok (nebo kolik proklamovali), je při prémiové cenové politice nemožné (a taky jsem to tu dříve psal), nicméně již teď jsou někde na 40 tis. což jako špatný výsledek osobně nevnímám. Co by za tyto čísla dal třeba takový SAAB? ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 13:44
Re: PROPADAK STOLETI
Tak Audi A6 3.0 a 2.0 TDi jsou nejnuznější modely? Věru "drsné" hodnocení.. :-)
Nu v britském odborném tisku zvolili k (srovnávacím) testům nového modelu (a benzín 1.4 TFSi u Audi A1) zrovna tyto varianty - víte že existuje možnost, že své práci rozumějí lépe než vy svému koníčku? ;-)
ad PS:
1. COže konkétně se to "nehodí do krámu"?
2. Ano KAŽDÉMU :-) ... proto dnes ony "nabubřelé" řeči Audi o prodejích A1 působí jak působí ;-)
3. Argumentovat SAABem roky se potácejícím ve finančních problémech, dlouhodobě neobměňujícím modelovou nabídku a "setrvale" roky směřujícím do (neodvratné) propasti mi příjde ..
Audi A1 proti svým reálným soupeřům prostě až tak moc NEuspělo - a to jak v testech, tak v prodejních číslech = prostě protože to je normální malé STRAŠNĚ předražené auto (a - ehm - NIC víc ;-)
Pěkný den (raději v JINÉM Audi než v A1 :-)
22. 5. 2011 13:47
Re: PROPADAK STOLETI
Hele, zkusme to jinak, přiznej si, že se tady nebavíš s někým, kdo by neměl potuchy o tom co píše.
Tvé cílené a účelové srovnávání mě spíše unavuje, než abych ho bral vážně.
Takže zkus srovnat stejné se stejným, cenu vynech a pak se bavme.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:04
Re: PROPADAK STOLETI
A hele, přiznejme si že tady někdo tak trochu utíká od tématu.. :-)
To srovnávání NEní "mé" - já je jen četla (a přetlumočila) - a vám to nějak NE"chutná" (a asi nevíte co s tím... čemuž se ale nelze moc divit - v jedněch z nejlepších autotestů nové Audi A6 a A1 prohrálo, prohrálo a prohrálo ;-)
PS: Mimochodem nové Audi A6 2.0 TDi dopadlo kdesi/kamsi mezi SAABem a Superbem (BMW 520d a Mercedes E 220CDi jsou výrazně "jinde" - tam dle všeho míří i přicházející Jaguar XF 2.2D s famózní 8st. převodovkou :yes:
No nic, někdo musí být (mezi prémiovými) POSLEDNí ;-)
Pěkný den (když s prémií a 4válcem = tak raději NEee s Audi - naštěstí je dost jiných lepších variant :-)
22. 5. 2011 14:11
Re: PROPADAK STOLETI
A co jsou ty nejlepší autotesty? To je někde naspané, kdo je nejlepší?
Já jich četl několik z jistého zjiištného důvodu, takže vím a bohužel pro tebe, nečerpám jen z oněch testů.
Už mi to přípomíná diskuzi s plakátovým kovbojem, který všechno nejlíp ví, ale řidičák ještě bohužel nemá.

U mě vyšší střední začíná na šestiválci, co je níže, plní jen úlohu "už od" nikoli nejlepší ve třídě. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:25
Re: PROPADAK STOLETI
... a STÁLE utíká od tématu ... :-)
ANO, to už tak v závěru (velkých srovnávacích) testů bývá - že tam je napsáno kdo je nejlepší.. (a také nejhorší, v případě aktuální A6 3.0 i 2.0 TDi to bylo trochu překvapivě právě Audi) ;-)
Stejně tak v případě A1 1.4 TFSi - ale tam k výsledku možná trochu přispěla i proti soupeřům (Citroën DS3 1.6 THP, Mini Cooper S) skoro nehorázná cena (po započítání shodné vyšší výbavy je slovo NEHORÁZNÁ opravdu na místě :no: ;-\
Plakátového kovboje bez řidičáku NEznám - co ale vím že nejsem jediná komu se s vámi "ne moc dobře" diskutuje = takže my všichni které jste třeba jen v této diskuzi "napadal/urážel" atp. jsme možná "úplní mimoňové co autům VŮBEC NErozumí a vy jediný musíte trpět v diskuzi s takovými břídily", nebo ... :-)
PS: Také preferuji "víceválcové" motory, ale to že na vás britští profesionální automobiloví novináři nedali a pro testy nového modelu Audi A6 zvolili verze 2.0 a 3.0 TDi nejspíš NEbylo tím že jejich práci rozumíte lépe, nebo ...? ;-)
Ať se vám/nám to líbí či ne - tyhle verze budou/jsou URČITĚ ty NEJprodávanější = není překvapení že vybrali zrovna ty (že "vyzyvatel" NEpřekonal starší modely vás až tak "drásat" NEmusí - v textu se můžete dočíst že Audi A6 rozhodně NEní špatné auto!
Dobrou noc
22. 5. 2011 12:47
nářky vs. realita
Poprosil bych všechny, kdo tady vykřikují verdikty o propadácích, aby se projednou jeli podívat někam jinam než jen po rodné vsi. V takřka všech západněji položených zemích je A1 přirozenou součástí větších metropolí. Pardon, ale MiTo abys hledal, abys o něj zakopnul. Mini je samozřejmě bez diskuzí, ale taková DS3? To abys taky pomalu slavil, když ji potkáš..

Zabudování čtyřkolky je skvělý tah, jsem zvědavej, jak dlouho potrvá, než se to rozšíří do dalších koncernových modelů. S ohledem na zdraví některých místních diskutérů, bych viděl bezpečný termín tak za 2-3 roky. ;-)
Rozbalit vlákno
88
22. 5. 2011 12:50
Re: nářky vs. realita
Já myslím, že prodeje výrazně oživí pětidvéřová varianta. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:54
Re: nářky vs. realita
Proč? U nás? V Evropě je velká obliba třídveřových mini auto, vem si konkurenta Mini, taky není třídveřový, DS3 atp. Tohle je drahá stylovka, tady bych nějaký růst s pětidvéřovou karosérii nečekal.
22. 5. 2011 12:58
Re: nářky vs. realita
U všech modelů tohle funguje, není důvod, aby to nefungovalo i zde.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:59
Re: nářky vs. realita
U kterých stylovek přes půl milionu tohle funguje? Tohle není Fabia nebo C3 s cenou od 200 tisíc.
22. 5. 2011 13:07
Re: nářky vs. realita
Chceš mi zde tvrdit, že pět dveří vlastně nikdo ani nebude chtít?
To je ale odvaha (nebo hloupost)? ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:09
Re: nářky vs. realita
Neříkám, že nikdo, ale pokud si představíš objektivně cílovou skupinu malých stylovek, tak pětiveřovku požaduje málo zájemců. A pokud už někdo má zájem o praktičtější a tudíž i rodinnější Audi, tak může zvolit A3, která je dokonce i levnější.
22. 5. 2011 13:10
Re: nářky vs. realita
Spousta aut je levnějších, když bude chtít kvůli velikosti 5d prémii, má jit kam?

Nikam, že? >:D
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:12
Re: nářky vs. realita
Nevím, jestli neumíš číst. 5 dvéřové prémiové větší auto jak A1 neexistuje? Audi A3 je co? BMW 1-er je co? Mercedes A je co?
22. 5. 2011 13:15
Re: nářky vs. realita
Ne větší, ale menší. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:23
Re: nářky vs. realita
délka x šířka x výška
Třídveřové A-classe: 3838 x 1764 x 1593
Třídveřová A1: 3954 x 1740 x 1416
Třídveřové 1-er: 4 239 x 1 748! x 1 421 mm

A zpět k té cílové skupině? Proč by zájemce, lépe řečeno zájemkyně, o malé auto do města měla nutně chtít 5D, když to navíc nebude ani tak dobře vypadat?
22. 5. 2011 13:34
Re: nářky vs. realita
Protože tomu tak prostě je. Nevím čím jiným ti můžu arumentovat, než zvyklostmi trhu a prodejními čísly.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:37
Re: nářky vs. realita
Jakými prodejními čísly a kterými zvyklostmi? Přímým konkurentem Mini? Nebo konkurenty MiTo, DS3?

A jen tak mimochodem:
Třídveřová A1: 3954 x 1740 x 1416
Třídveřový A3: 4203 x 1765 x 1421
22. 5. 2011 13:44
Re: nářky vs. realita
No a co?
Nechápu, kam s tím míříš, něco jako "hele, centimetr sem, centimetr tam, ono v podstat stačí jen jedno auto na všechno" ???
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:48
Re: nářky vs. realita
Nedivím se, že nechápeš.
Pokud se A1 protáhne, tak brzičko narazí na velikost "větší" a levnější sestřičky A3, na šířku ji schází už jen 2 cm včetně zrcátek. A větší, levnější a praktičtější nebo menší, dražší a méně praktické, když mám zájem právě o tu praktičnost.

Tady u A1 jde hlavně o ten styl a cílovku více, jak jde jinde. Ale to je jedno. Klidně si to mysli, že pětidvéřovým provedením na hlavu deklasuje celou třídu ;-)
22. 5. 2011 13:53
Re: nářky vs. realita
A ty si nemyslíš, že to co tady píšeš, neví lidi v Audi?
Jako by se kuře snažilo být chytřejší než slepice. U jiných automobilek by to možná i mělo šanci platit, ale u chladného německého kalkulu jen těžko. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:04
Re: nářky vs. realita
Chladná německý kalkul a malá stylovka, to věští vysoké prodeje. >:-[] >:D

To víš, že oni to ví, taky proto zatím ještě žádná pětidveřová A1 není... a kdo ví jistě, jestli bude? >:-[] >:D
22. 5. 2011 14:12
Re: nářky vs. realita
Ohlášena 5d varianta byla. Neboj se, že by Němci neuměli počítat. A1 se jim zaplatí tak i tak. ;-)
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 16:26
Re: nářky vs. realita
A1 je z hlediska prodejů průser, např. proti tomu Mitu, a na tom nic nezměníš ani řečma o počtářských dovednostech Němců. Prostě mají chlapci velké oči co se ceny týče. Zadní dveře mohou trend poopravit, nicméně teprve cenová optimalizace napomůže kýženým prodejům, pro něž v tento moment nasazení top verze s 4x4 mnoho neznamená. Dlouho jsi zde nebyl a dneska jako když vypustí vzteklého psa - problém ?

viz:[odkaz]
22. 5. 2011 17:42
Re: nářky vs. realita
Že jsem (veřejně) nepsal, neznamená, že jsem tu nebyl.

Nikdo z prémie zatím nezkoušel prodávat malý vůz, nikdo nemohl tušit, na jaké prodeje může takový prcek dosáhnout.
Znovu tu opakuji, již dříve jsem tu psal, jaké reálně čísla u A1 vidím, ty mě tu opět, jako spousta dalších natvdrlých, osočuješ z toho, že mám nějaké řeči. Mám, stejné jako vy ostatní. Čti, pak reaguj, pokud možno na to, co píšu a ne naprosto mimo.
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 18:47
Re: nářky vs. realita
Zatím tady panáčku předvádíš arogantní, urážlivý styl, rádobygeniální střelče. Mini je v této třídě více "premií" než to Audi ( ostatně angažmá BMW nezapřeš), tak z nich nedělej takové novátory a chudinky - argument mimo mísu borče z menzy a o kus níž si tě dává i ona "uklízečka" titáne, tak tady nikomu nevnucuj vlastní mindráky.
22. 5. 2011 18:52
Re: nářky vs. realita
Upaluj za svou uklízečkou, vím, že jste jedna ruka, ale mě mezi vás netahej. Já se svou sexualitou problém nemám a lézt jedný ženský do zádele, jen kvůli tomu, že píše mezi chlapama, nebudu. Ještě, když píše samý kraviny a překroucený nesmysly.

Vidím, že patříš do stejné sorty lidí, kteří reagují na můj nick, jako býk na rudej hadr. Možná bys mě měl citovat, kde jsem co napsal a na co pak reaguješ. :-!
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 19:20
Re: nářky vs. realita
Ty jsi byl tady dlouho za partyzána velikáne a najednou deus ex machina pro popletený plebs >:-[] . Tyhle tvoje agresivní osobní zvratky jsou tvoje vizitka estéte. Stavíš se do role konzumenta Šalamounova čehosi, jen nezapřeš uliční původ.
Se svojí sexualitou neotravuj a cizí zádele nech napokoji - i když ti nedají spát, na to jsou jiné weby.
Nejde o nick, jde o výplody a formu. Pokus transplantovat sem úroveň MF Dnes, nebo idnesu ( ač ti to viditelně sedí )lze pouze komentovat: to se máme na co těšit...
22. 5. 2011 19:40
Re: nářky vs. realita
Bla bla bla. Takže si reagoval opět na nick.
Viz v podstatě tvá první reakce. Nic než jen pokus o ochranu toho slabšího. Jak šlechtné. Ale koho tím chceš dojmout? Nepochybně tvou kamarádku.
Možná by ses měl vrátit k diskuzi o autech. Bylo by to přínosnější. :-!
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 19:54
Re: nářky vs. realita
Problém s psaným textem? V mé první odpovědi argument na rozdíl od tvého dalšího takytextu na osobní téma byl - stačí buď myší nebo na na klávesnici zvolit směr pohybu.
Prostě Audi není první,není zakladatel v této kategorii, pouze se snaží uchytit v další třídě, bohužel dělá stejnou cenovou chybu jako v případě na svoji dobu pokrokové A2 a se sebezapřením zatím odmítá přistoupit na cenovku, jenž by potencionální a skuteční zákazníci akceptovali. Pokud se někdo domnívá, že top verze přiláká davy kupujících - tak budiž, jeho věc.Nicméně výrobce pouze demonstruje technologické možnosti ( chválihodné ), ale na ni nedosáhne nebo ji nebude akceptovat 90 a více procent potenciálních zákazníků. Nevím a nevsázím na časový úsek, kdy bude zohledněna zpětná vazba ve formě stesků prodejců a jim odpovídajícím prodejním číslům cenou optimalizací ( aby to hezky znělo ).
Ve světle prodejního úspěchu Mita, DS3 a i Mini mají nad čím přemýšlet.
22. 5. 2011 20:10
Re: nářky vs. realita
Asopň nějaký posun.
Audi je první prémiovkou v tomto segmentu. Mini není prémiovka, je to spíše retro pod křídly prémie. Mini nikdy prémiový výrobce nebyl a není jím ani teď.

Ad cenová politika, slevit se dá vždy, zdražit se dá jen velmi težko. Ví to sami u Audi a je jen na nich, jak s tím naloží.
Pokud bude roční prodej současných verzí někde na hranici 60tis ks (jak psal Ronault), dle mého k těm slevám nebudou mít žádný důvod. Prodat 60 tis ks malého prémiového vozítka za současnou cenu, se jim bohatě vyplatí.

Věc druhá je proklamovaná prodejnost marketingu Audi a posměšky zdejších diskutérů, kteří tyto čísla považují za "propadák" (?). Já osobně v tom vidím docela úspěch, prodeje jsem osobně nečekal lepší. Viz mé dřívější reakce pod články o A1.
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 20:31
Re: nářky vs. realita
Mini je vnímáno v této třídě jako premiové retro, čemuž BMW přizpůsobilo cenu (včetně některých technických komponentů ). Audi je sice v D3, ale Mini má pro něho nedostižnou imáž a tradici, včetně matky z D3. Tudíž je ve výhodě Mini - A1 je novic s příliš natřeseným peřím. Paradoxně se prodalo cca 80 000 DS 3 , jenž jí notně ukrajuje z koláče prodejů - nevím přesně, kolik % zákazníků Citroen odloudil Mini atd., ale 100% - ně nešlo ve všech případech o kupce Citroenu-DS 3 loví i tam, kde bychom v Čechách díky přístupu alá nový Rus nečekali :-! . Mito si navzdory místnímu hanění nevede taky špatně a je otázkou, jestli se na těch 60 tisíc dostanou( díky nabušeným verzím určitě ne ).
JIstě, díky použití společných komponent s Polem výrobce dosáhne na slušná čísla dříve, ale prostě můj názor je ten, že ke skutečným zákazníkům v jejich marketingové strategii ( převážně mladí lidé, či x-tý vůz zabezpečených ) se dostanou spíše než přes Top verzi cestou cenové dostupnosti. A množství prodaných téměř základních motorizací ( ve finančně silnější části Evropy )napříč typovými řadami mne v tomto utvrzují.
22. 5. 2011 20:35
Re: nářky vs. realita
No vodíš, to, někdy z tebe vypadne i něco rozumného. Vcelku se se vším dá souhlasit. ;-)
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 20:41
Re: nářky vs. realita
Pokud by jsi nehrotil, vše mohlo být v klídku ... ;-)
22. 5. 2011 20:44
Re: nářky vs. realita
Třeba přístě. ;-)
Avatar - Andromeda
22. 5. 2011 19:59
Re: nářky vs. realita
K věci nic, jen další flákota...Jak chceš tygře...
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:30
Re: nářky vs. realita
Chvilku jsem to s jossalito(em) zkoušela - ale s ním opradu NEní (moc) diskuze - on je docela "zatvrzelý audifil" ;-)
PS: A také rád "utíká od tématu (podstaty)" ... a pssst - jen mezi námi! Mám takový pocit, že občas NEjen úmyslně ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Krispos
22. 5. 2011 14:02
Re: nářky vs. realita
Tak proto dělaj z nové generace A3 sedan! přidaj bobek dozadu a můžou natáhnout A1!!! >:-[]
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:05
Re: nářky vs. realita
To spíše celou A3 natáhnou ;-) A sedan? Pro čínu hlavně :-)
22. 5. 2011 13:26
Re: nářky vs. realita
Uvidíme, celkem mě zajímá jak bude pětidveřová varianta vypadat. Jestli z toho vznikne další z řady Sportback, tak to určitě prodeje pozvedne.
22. 5. 2011 13:44
Re: nářky vs. realita
Sportback? To by mohlo být zajímavé.
22. 5. 2011 13:47
Re: nářky vs. realita
Ne, jen si moc nedokážu představit 5 dveří ve stávající karoserii. Nevím co myslíš tím "centimetr sem, centimetr tam".

Edit: pardon, nějak se mi tu popletly příspěvky
22. 5. 2011 13:49
Re: nářky vs. realita
To byla reakce na Ronaulta výše. Sem se uklikl. Holt ten redesign webu...
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 13:52
Re: nářky vs. realita
>:D >:-[] >:D ;-)
PS: Jak vidno i s automobily Audi může být zábava. Nedávno jsem narazila na český test Audi Q5 s motorem 2.0 TDi osazený nadpisem: "PRO NÁROČNÉ" :-) a teď vy s "mamutími prodeji" pěti pididveří umístěnými kolem dokola malé DRAHÉ Audi A1 :yes: ;-)
Pěkný den (třeba s moc povedeným CITROËNem DS3 Racing :yes: :-)
22. 5. 2011 14:02
Re: nářky vs. realita
Chce to zauvažovat a pak se pokusit něco chytrého napsat.
Audi Q5 je v naší české kotlině auto pro náročné a jakoukoli motorizací. Není moc lidí, co si ho mohou dovolit. V Rajchu to bude samozřejmě něco jiného. ;-)

Zkus psát v kontextu prostředí. Taklhe dojmeš jen ty, co se moc neorientují a palec hore dají za jekýkoli žblept na koncern. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:28
Re: nářky vs. realita
Pohybuji se docela často i po Praze - chce to zauvažovat a až pak něco napsat - Audi Q5 s těžce průměrným naftovým 4válcem 2.0 TDi (ani v česku) prostě NEní auto pro náročné (byť s vámi souhlasím že cena 819 t. bez DPH je NADsazená ;-)
Pěkný den (vy sám OPRAVDU považujete Q5 2.0 TDi za "auto pro náročné"?
:-)
22. 5. 2011 14:35
Re: nářky vs. realita
Bože, to jsou zase kydy.

Více jak 60% Čechů, nedosáhne ani na průměrnou mzdu. Fakt.

Pak přijde ukrajinská uklízečka a začne tu psát o tom, že po Praze...

Né, že bych lidem nepřál větší plat, ale já tu popisuji realitu, kdy na takové/obdobné auto dosáhne opravdu jen velmi málo lidí. A ti již spadají do sort - nároční. Pro ty ostatní je tu Kia, Hyundai, frantíci či rumunský Duster nebo ruská Niva, případně veřejná doprava.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 15:04
Re: nářky vs. realita
Já být EKONOMka - víte? = To o průměrné mzdě mi říkat NEmusíte (ostatně průměrná mzda je stejně "smysluplný" údaj jako u aut zrychlení 0-100 km/h ... kdyžtak MEDIAN - TO je "ten správný" údaj o platech - a elasticita o vozech :-)
NEodpověděl jste na (konkrétní Q5 2.0 se týkající) dotaz.. ;-)
Pěkný den :-)
22. 5. 2011 15:12
Re: nářky vs. realita
Jo, takže by ti už možná mohlo i dojít, že Q5 (a obdobné vozy) si tu opravdu jen tak někdo dovolit nemůže. Proto nadpis někde v testu osobně bez problému, v kontextu naší země, chápu a nevidím v něm žádný problém.

2.0 TDI? Ať si každý do auta strčí co chce. Já tady nikomu nebudu vykládat, že má jezdit jen s 2.0 TFSI či 3.2 FSI. Já ho nesponzoruju, takže když si vybere ten nejúspornější motor, je to jeho volba a má k ní dozajista pádný důvod.
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:39
Re: nářky vs. realita
Nu vaše varianta "vysvětlení" je hezká, ale NE zcela pravdivá (my se doma tomu Q5 2.0 TDi jako "autu pro NÁROČNÉ" rozhodně NASMÁLi :-) )
PS: A jak by se prosím vás (podle vás) pak mělo říkat OPRAVDOVÝM autům pro náročnější (a náročné)? Která se samozřejmě i v česku normálně prodávají..
PPS: Já tedy nebý(va)t v Praze zas až tak často, ale ve vzdálenosti jednoho bloku okolo nás "bydlí" dvě Audi Q7, dva Range Rover(y) a jeden Porsche Cayenne (v "BRUTÁLNí" tuningové úpravě - ani nevím od koho) - takže Audi Q5 navíc s motorem z Octávky ... no, spíš je to takové SUV pro (bohatší NE)náročné
(v jakékoli zemi ;-) )
Pěkný den (třeba s RANGE ROVERem, když už jsem ho zmínila - VÝBORNÉ VYNIKAJÍCÍ SKVĚLÉ auto! :yes: :-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:52
Re: nářky vs. realita
Vycházíš z čeho? I tímto serverem prošla zpráva, že zatím A1 nesplňuje očekávání, která do něj Audi vkládala.
22. 5. 2011 13:02
Re: nářky vs. realita
Vždy je lepší si klást vyšší cíle, že na ně někdy nedosáhneš, to je věc druhá. Třetí věc je ta, že se ti pak může někdo v diskuzi na Auto.cz smát, ale to už vypovídá spíš o duševním stavu onoho diskutéra, než o smýšlení automobilky. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:07
Re: nářky vs. realita
A kolikrát ty ses vysmíval vysokým cílům pana účetního z Fiatu? ;-) Ono často to jsou vysoké motivační cíle u VW a velkohubství u Fiatu, víme? ;-)
22. 5. 2011 13:17
Re: nářky vs. realita
Připomeň mi. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:25
Re: nářky vs. realita
Vzhledem k tomu, že jsi tady dlouhou dobu nebyl (asi jsi raději nevylézal, když jsis odpikával onu podmínku z idnes >:-[] ), tak zpětně pátrat nebudu, nebyl by to problém. Ale do budoucna ti to jistě připomenu. ;-)
22. 5. 2011 13:35
Re: nářky vs. realita
Špatně si četl, toho odsoudili nedávno. ;-)
A styď se ty "pikolo".

PS: já se tu nikomu nesměju za jeho plány, pouze napíšu, jak to v reálu bude vypadat a to jsem psal i u této A1. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:40
Re: nářky vs. realita
Píšeš, jak to bude v reálu vypadat nebo píšeš, jak si myslíš, že to bude v reálu vypadat? Já jen, jestli tady nemáme novou Sybilu ;-)

Pro někoho, kdo je citlivější na Audi a koncern bude výsměch tohle, pro někoho, kdo je vitlivější na italská auta to bude výsměch v tvém podání. Ono na tom rozdíl není. A tak to je (napsal jsem to teĎ tvou absolutní řečí)
22. 5. 2011 13:42
Re: nářky vs. realita
Na to už sis mohl zvyknout. Možná bych ti měl připomenout, co jsem tu psal o fiatím twinairu když ho vyvinuli. Přečti si tu diskuzi, tam mě spoustu "diskutérů" označilo za neználka apod. a nakonec to s tím motorem dopadlo na chlup přesně, jak jsem psal. ;-)

Někdo hold zná a ví, a někdo... však víš. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:44
Re: nářky vs. realita
U toho jsem nebyl. Psal jsi něco o tom, že vyhraje 0,9 Twinair titul Engine of the Year?
22. 5. 2011 13:50
Re: nářky vs. realita
Najdi si tu diskuzi. ;-)
22. 5. 2011 13:23
Re: nářky vs. realita
Vycházím z čistě subjektivních dojmů, které jsem po Evropě nasbíral. A není to nějakým nadržováním, i já se třeba za DS3 rád ohlédnu.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:26
Re: nářky vs. realita
tak tady máš čistě objektivní výsledky a nemusíš vycházet ze subjektivních dojmů. ;-)
22. 5. 2011 13:28
Re: nářky vs. realita
Kde? Srovnání s evropskými prodeji MiTo nebo DS3?
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:32
Re: nářky vs. realita
O příspěvek níže. I pro MiTo či DS3 by se daly najít data.
22. 5. 2011 13:43
Re: nářky vs. realita
A ty čísla někde máš?
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 13:45
Re: nářky vs. realita
Ne, já ne, ale někde jsou. Zatím tady máme ale jistý nářek Audi nad prodeji A1. Slyšel jsi nějaký nářek nad MiTem Alfy, které rostou opět prodeje?
22. 5. 2011 13:51
Re: nářky vs. realita
No, Alfu bych sem vůbec netahal. Ti naříkají především nad tím, že deset let nic nevydělali a do bbudoucna to nevypadá lépe.

Čísla by byly rozhodně relevantnější a zajímavější, než to plácání výše. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:02
Re: nářky vs. realita
K MiTu bohužel jsem našel tady na serveru jen toto [odkaz] Zajímavé, že jen objednávek měli více než se A1 podařilo prodat. O úspěchu Mini není nutno pochybovat.
22. 5. 2011 14:05
Re: nářky vs. realita
Je dobře, že se u Alfy chytlo aspoň Mito, protože zbytek nestojí za řeč. Možná ještě Julča se pořádně rozjede. Ale pořád jsou ve srabu a moc dobře to ví.

Mini je věc tak trochu jiná. Samostatná značka v rámci koncernu, navazuje na retro. Je to o to jednodušší.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:09
Re: nářky vs. realita
Takže představili jen dva nové modely, Julču, daří se, zvedá se, MiTo, daří se, zvedá se, ale jsou ve srabu, to je taky pravda. Otázkou je, co přinese nástupce 159, jestli bude.
22. 5. 2011 14:14
Re: nářky vs. realita
Co přinese nástupce 159? Já to vím. Vyšší prodeje než současná 159, ale žádná konkurence pro německou prémii, tam jsou schopni Italové dosáhnout cca 1/3 prodejů třeba A4. Tolik mé proroctví. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:19
Re: nářky vs. realita
Neodvažuju si věštit, co přinese 159, to jsi myslím přečetl, nebo veštíš už i z příspěvků co tam není? >:-[] Jinak ano, můj odhad je taky tak 1/3 A4, možná jsem ještě pesimističtější. A teď spojme dva příspěvky, tenhle a druhý, kde již nebudu reagovat.

Kolik se prodá A1 za rok 2011. Bude to více jak 100 tis. kusů?
22. 5. 2011 14:30
Re: nářky vs. realita
Nebude a psal jsem to už dříve.
Jestli někam dosáhnout můžou, tak je to dle mého 65-70 tis/rok. Cokoliv výš bych bral jako fantastický úspěch.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:35
Re: nářky vs. realita
Takže prodali za cca 6 měsíců 28 000 třídveřových verzí, čili to by dělalo nějakých téměř 60 000 kusů ročně. Odhaduješ tedy, že pětidvéřovka to zvedne o neuvěřitelných cca 10%? >:-[] ;-) Ale ne, pravda, jestli vůbec A1 5D letos příjde ;-)
22. 5. 2011 14:43
Re: nářky vs. realita
Ronaulte, je mi fakt jedno, jestli 5d přijde zítra či za rok nebo dva. O tom to přece není.

Můj odhad zvednutí prodejů pomocí 5d je cca 10-20%. Víc to asi nemá šanci nahonit.

Pak můžeš konfrontovat, co jsem tu psal s budoucí realitou. Moc často se ale nepletu. ;-)
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:48
Re: nářky vs. realita
Takže mu ani 5D verzí moc nadějí evidentně nedáváš ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:48
Re: nářky vs. realita
Nezasmudělo tady něco trošičku - samochvála má podobný odér.. ;-)
Lidé srovnávají a budou srovnávat realitu spíše s ofic. prohlášeními automobilky než s vaším příspěvkem kdesi v diskuzích na auto.cz ... a po opravdu poněkud "nabubřelých" prohlášeních Audi mohou cítit určitou "satisfakci" - to se nemůžete divit.
V případě A1 Audi prostě pochybilo - jak (dosti zásadně) v prodejních číslech, tak v zábavnosti hravosti atraktivitě CENĚ a trošičku dokonce i ve zpracování = prostě je to JEN normálně kvalitní DRAHÉ malé auto - nic víc.
Pěkný den (v této kategorii raději třeba s CITROËNem DS3 Racing :-)
22. 5. 2011 14:56
Re: nářky vs. realita
Unavuješ mě.

Píšu tady své názory, pokud ti nevoní, nereaguj, že se moc často nepletu je dohledatelné, viz. starší diskuze. Stydět se za to nemusím.

Pokus se tu držet v mezích diskuzního vlákna, ne tu neustále protlačovat svoje "testy" o kterých se tu nikdo nějak nebaví. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:44
Re: nářky vs. realita
CHÁPU že tentokrát se testy NE"hodí" (stejně jako "protlačování/obhajování" Audi A1 (o kterém tu je řeč) - je to prostě PŘEDRAŽENÉ normální malé auto - nic víc/nic míň.
Na historické kořeny a pestrost nabídky Mini pochopitelně NEmá - v přímém srovnání "zavrávoralo" i s CITROËNem DS3, to vše korunované opradu až příliš sebevědomými cenami = prodeje jsou jaké jsou, cca někde v úrovni 50% připravených výrobních kapacit.
Dobrou
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:07
Re: nářky vs. realita
NEposuzuji auta dle prodejních čísel (to by byla asi VELKÁ hloupost ;-) ), ale A1 je prostě (ultra)předražené Polo = vyšší prodeje by byly opravdu překvapením
Pěkný den :-)
Avatar - Krispos
22. 5. 2011 14:07
Re: nářky vs. realita
Jak jsem psal, i ten Beetle podle mě A1 zfoukne, má charisma a tradici... udělat stylovku na zelené louce je těžký, zvlášť když tomu fouknete prémiové cenovky.
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 14:11
Re: nářky vs. realita
Přesně tak. Dokonce i teb Beetle, který vypadá konečně k světu, má šance. Sice pořád není tak malý jak má být malé auto do velkého města nebo pro slečnu na jihu, ale vypadá zase o kus lépe :yes:
22. 5. 2011 14:16
Re: nářky vs. realita
Znovu opakuji, já osobně jsem tu při představení A1 a cílů prodeje psal, na kolik mají.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:33
Re: nářky vs. realita
Takže jste "prognózoval" LÉPE než sama automobilka? :-)
Popravdě proti zavedenému mnoha variantami/modely oplývajícímu levnějšímu Mini asi hned tak nemá šanci - i když uvidíme, třeba i zde zvítězí marketing a oddanost značce (nad zdravým rozumem ;-) )
PS: A u Audi asi nečekali že třeba Citroën DS3 bude kvalitativně tak těžký soupeř (v běžných verzích - krom Racing - navíc až o 1/4 milionu levnější) ... lepší a levnější, to už je skoro DOST silný argument ;-)
Pěkný den (s Audi A1 spíše NEeee :-)
22. 5. 2011 14:37
Re: nářky vs. realita
Jako malé dítě. Nečte, nechápe, dezinterpetuje a ohýbá realitu.
Moje rada, zkus to na někoho, kdo ti to sežere, já to bohužel nejsem. :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:43
Re: nářky vs. realita
Ale o tom NEní pochyb - že VY to nepochopíte (neuznáte) ;-)
PS: Já "jen" SOUHLASím s podrobným několikastránkovým srovnávacím testem v britském automagazínu - vyhrál Citroën DS3 1.6 THP, "vyzyvatel" novinka Audi A1 (moc) NEuspěl ... a podobně (stejně) to dopadlo o pár měsíců později s Audi A6 3.0 TDi a ještě později s Audi A6 2.0 TDi
Pěkný den (těm NE"zaslepeným" fanouškům co řadí značku nad "cokoliv" :-)
22. 5. 2011 14:51
Re: nářky vs. realita
Milá peroxidová Kajlí, já se tady nebavím a nikde jsem to ani nepsal, že A1 stačí/nestačí na konkurenci v testech. Píšu tady o prodejních číslech, o výhledu a možné 5d variantě. Nic víc, nic míň.
To jen vy tady máte potřebu, neustále na někoho házet hnůj.

Uvažuj, než něco napíšeš.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 14:57
Re: nářky vs. realita
Peroxid?? No jestli jsou vaše znalosti aut na této úrovni ... tak už se ničemu nedivím.. :-)
"Kajlí"?? - až NEčekaně "ubohoučké" (slaboučké) :no: - až takový "úpadek/propad" bych nečekala.. ;-\
Pěkný den (s hudbou, auty a dalšími věcmi vybíranými raději NE dle "prodejních čísel" :-)
22. 5. 2011 15:01
Re: nářky vs. realita
Bože, trošku pomalejší, že?

Vybírám tu snad někde auto? Ne. Pouze tu hodnotím prodejní čísla. To je vše.
Avatar - Hammunasakra
22. 5. 2011 15:07
Re: nářky vs. realita
Když vy ani s tím PEROXIDem neumíte přiznat že "jste se mýlil" - to je pak těžké.. ;-)
PS: Pomalejší? A k ČEMU v mém příspěvk se vztahuje toto?
PPS: To úvodní oslovení se prý NEmá brát/používat nadarmo, to nevíte? ;-)
Pěkný den (končím, vypínám ... nebo jak se to říká :-)
22. 5. 2011 15:14
Re: nářky vs. realita
A včem sem se asi tak měl mýlit? To bych teda opravdu rád věděl. :-!

PS: Nejsem věřící, takže užívám dle libosti a bez omezení (či spíše omezenosti).
Avatar - Hammunasakra
23. 5. 2011 01:47
Re: nářky vs. realita
ad PS: Není to ani správné ani vhodné - a jestli JSTE nebo NEjste věřící by s tím NEmělo mít až tak moc souvislost.
A "tupé" urážky typu "peroxidová blondýna" si nechte někam jinam - v této diskuzi vám podobných "uteklo" více (nemám na mysli jen vůči mně) než bylo myslím nutno...
Avatar - Ronault.
22. 5. 2011 12:56
Re: nářky vs. realita
[odkaz]
Avatar - Krispos
22. 5. 2011 20:37
Jossalito vs. The World...
Pokračujte zde, prosím, ať se to dá číst :-)
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2011 20:45
Re: Jossalito vs. The World...
>:D Myslím, že pro dnešek/rok stačilo. ;-)
23. 5. 2011 08:30
Návrat Jelita
A už je to zase tady. Stejný jelito jako když se vytratil >:D
Rozbalit vlákno
0