Diskuse

Další auto nepřežilo emisní norma WLTP. Tentokrát Audi A3 Sportback e-tron

22.11.2018

I na plug-in hybridní „á-trojku“dopadl nový emisní test WLTP.

 

  • 50 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 22.11.  12:01

    Další auto nepřežilo emisní norma?

    Je vidět, že češtin být koníčka pan Dusil.
    ...doporučuji umělecké jméno Massa Bob. >:D

    ...pro ostatní (až to opraví, budu za vola) měl to v nadpise tak, jako já v předmětu.
  • 53 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 22.11.  12:05

    Jinak vážně

    pokud nabízejí auto, které není homologované, trestalo by se to v současném Německu smrtí na mučednickém kůlu. Teroristická skupina Deutsche Umwelt Hilfe, maskovaná jako nezávislý orgán zrozený z perverzní rudozelené koalice p.Schroedera, je nekompromisní a zaujala v Německu místo kdysi uvolněné SS a Gestapem.

    ,Jinak to svědčí o neprofesionalitě v českém zastoupení Audi.
    njn...stačí si zkusmo proklikat konfigurátor VW a pochopíte, co za specialisty to dělá.
    (a to jezdím i s Audi a mám VW docela rád)
    • 42 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 22.11.  12:44

      « Re: Jinak vážně

      Řekl bych, že horší jak gestapo...
      • 12 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.11.  12:53

        « Re: Re: Jinak vážně

        Viz já 12:52 = tak v tomhle taky ne >:D
        • 42 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 22.11.  12:57

          « Re: Re: Re: Jinak vážně

          Nene, opět jsi mimo ty.
          I obyčejní němečtí lidé, drobní podnikatelé a tak, se už DUH děsí.
          Jdou po lidech - ty víš jen zlomek. Tak se moc nevyjadřuj.
          Až budeš mít obchod s elektronikou a naběhnou ti tam (ve stylu Gestapa) a začnou se několik hodin či dní rýpat ve štítcích s údajema o spotřebě elektriky a za každou chybičku tě vosolej mastnou pokutou (ze kterých se financují) nebo jako autobazar nedej bože nebudeš mít na cenovce auta kolik gramů CO produkuje, budeš mluvit jinak.
          Už dneska konči, nemá to cenu. polož to. Nebuď jako jako Andrej.
          • 21 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.11.  13:02

            « Re: Re: Re: Re: Jinak vážně

            Jako Andrej? Tak to nikdy nikdy nikdy >:-[]

            Snad jen ty prachy = to jo jo jo >:D

            Kdybych tak měl příbuzný v Německu = to bych možná věděl jak to tam funguje = aspoň že je tu Hitman a ty :-)
            • 30 Reagovat !

              foto fostek

              fostek 22.11.  13:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jinak vážně

              Hehe - omlouvám se za Andreje - to je samozřejmě přes čáru.
              Jinak v tom Německu je ta situace z DUH fakt napjatá, vymyká se to kontrole a lidi maj z nich větší strach, než z Finanzamtu. Bez kecu.
              • 14 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 22.11.  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jinak vážně

                Jak který = ty co maj Lexus ne >:-[]
                • 20 Reagovat !

                  foto fostek

                  fostek 22.11.  13:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jinak vážně

                  Snažil jsem se ti vysvětlit, že to není jen o emisích aut.
                  Třeba když chceš na zahradě vyhubit krtka nebo slimáky, máš s nima problém.
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 22.11.  13:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jinak vážně

                    Furt radši DUH než Gestapo ;-)
  • 46 Reagovat !

    foto Ernesto01

    Ernesto01 22.11.  12:37

    Kdy už to bude ?

    To je samé plánuje představit, představí .... vždyť oni neumí ani obyčejný hybrid ! Dali tam hybridní ústrojí jen pro marketing a možná trochu nižší spotřebu v nějakých režimech. Reálná úspora nula, emise šílené (dle článku).

    Nepředstavujte, konejte ! Samá mlha, samé PR. Ostatním serióznějším a pokročilejším automobilkám na rozdíl od koncernu tu nikdo takový prostor nedává. Přitom oni neplánují, ale reálně mají. "Audi, pozadu díky technice" ... dneska už je takový Lexus mnohem lepší.

    • 70 Reagovat !

      foto praptak

      praptak 22.11.  12:43

      « Re: Kdy už to bude ?

      Z článku vyplývá, že se výrobci nevyplatí auto homologovat, ne jaké má emise.
      • 33 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 22.11.  12:44

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        Přesně.
        Ernesto čte, tak, jak Dusil píše.
        A pak slintá a slintá.
      • 10 Reagovat !

        foto Ernesto01

        Ernesto01 23.11.  12:13

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        A proč se asi nevyplatí homologovat ?
    • 20 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 22.11.  12:44

      « Re: Kdy už to bude ?

      Kdybys článek četl, nemlel bys ho..na.
      Víš kámo, i kdyby mělo emise nula, nemohli by jej prodávat, pokud by ho nepřezkoušeli dle nových norem.
      A to už nemá cenu, když končí.
      Jinak, že reálně nic zastavění malého elektromotoru nepřináší, to je pravda - ale není to jenom u tohoto auta. Naopak, je to cena a složitost, co se zhoršuje.
      Přesné uvedení na trh a dokonce i cena v ČR jsou už známé. Chce to jenom chtít vědět - místo blbýho kafrání.
      :-!
      • 24 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.11.  12:51

        « Re: Kdy už to bude ?

        Bohužel to je naopak než si to zbaštil Dusilovi

        Německý hybridní plug-iny fakt nefungujou. Takže je výrobci předělávaj = nebo s nima končej = což je tenhle případ

        Jen nikdy nevím = jestli na ACZ mlžej z neznalosti nebo ze zlýho úmyslu ;-)
    • 52 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 22.11.  12:46

      « Re: Kdy už to bude ?

      Lexus je možná "lepší" v tom, že má hybrida, jestli se to dá nazvat jako "lepší", jinak je ve všem proti D3 daleko pozadu, je to prostě primárně japonec na US trh, tomu se podřizuje
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.11.  12:52

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        Vidím ze se vyznáš = jen nevim v čem >:D
        • 21 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 22.11.  12:53

          « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

          Má pravdu, předsedo.
          Smradlavej kastrol na rejži pro rednecky, co přijdou trochu k penězům.
          >:D >:D >:D
          ...hele, nadalo mi to. 8-s
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 22.11.  12:57

      « Re: Kdy už to bude ?

      :yes: :-!
      • 21 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 22.11.  13:00

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        škoda, že tady není smajlík s kouřením péra nebo lízačkou análu.
        Jistě bys ho tam slaboduchému Ernestovi vytasil, když napsal, že Lexus je lepší než...cokoliv.
        Aspoň vidíš, z jakou lůzou máš stejný preference.
        • 01 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.11.  13:06

          « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

          Ty si úplnej čtenář myšlenek = hele a na co myslím teď? >:-[]

          Ernesta jeho IQ a víru atd. neznám = to co napsal v 12:37 je ale pravda :-)
          • 10 Reagovat !

            foto fostek

            fostek 22.11.  13:13

            « Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

            Gdyť to byl trolling - dneska mě to bere:)
            ...v poho
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.11.  13:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

              Možná bys potřeboval viz ty 13:00 = to pomáhá a upouští páru = zaručeně ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 22.11.  13:57

      « Re: Kdy už to bude ?

      Kolik znáš 200 koňových aut, co jezdí za necelé 4 litry na sto?
      [odkaz]

      Zrovna Lexus dávat za vzor je trochu pomýlené, ten ani se slaboučkou motorizací s dynamikou posunovací lokomotivy to neumí pod 5.
      [odkaz]
      • 21 Reagovat !

        foto N6600

        N6600 22.11.  14:17

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        Problem porovnavania je v tom, ze Lexus CT200h je Full Hybrid a Audi A3 je Plug-In.

        Takze P-I Audi ide za 3.93, FH Lexus za 5.5. Nemyslim, ze sa Lexus ma za co hanbit. Ale pre adekvatne porovnanie si vezmi Prius Plug-In a ten to dava za 2.68. Toyota/Lexus sice nemaju 200k, ale o tom tie auta ani nie su.
        • 30 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 22.11.  14:47

          « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

          5,5 litru není nic zajímavého, nota bene při tak zoufalé dynamice, kdo chce šetřit, tak si vezme auto na CNG nebo LPG a jezdí s polovičními náklady.
          • 11 Reagovat !

            foto N6600

            N6600 22.11.  15:48

            « Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

            Vzhladom na priemernu spotrebu aut s vykonom medzi 130-140 PS si myslim, ze je to stale dobre - [odkaz]

            LPG tam ma spotrebu 8.66. CNG nepocitam, je tam 1ks.
            • 00 Reagovat !

              foto Ham-

              Ham. 22.11.  16:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

              Když zůstanu v dané třídě prémiových aut, tak A3 G-tron 4,5 kg CNG, tedy kilometr něco málo přes 1 czk.
              [odkaz]

              • 00 Reagovat !

                foto N6600

                N6600 22.11.  16:12

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

                Za predpokladu, ze budes jazdit len na plyn. A to si nemyslim, ze sa stane. Ale to ma netrapi. Skor, ci budem mat kde natankovat. V celej CR, ak som pocital spravne, je ich 181 - [odkaz]

                Co zakaz vjazdu do garazi?
                • 00 Reagovat !

                  foto Ham-

                  Ham. 22.11.  17:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

                  Ten, kdo si kupuje auto na plyn, tak asi předpokládá, že bude jezdit na plyn, 181 stanic postačuje. A když nepostačuje, tak jednou za čas odjede nějaký zbytek na benal. No a když CNG nevyhovuje tak si tu A3 může každý koupit jako benzín nebo jako diesel nebo jako hybrid, takže možností je milion.
      • 01 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 22.11.  14:21

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        V reálu to bude u obou výrazně horší. Dle britské studie jezdí plug-in hybridy v průměru za 7,2l. Na spritmonitor to dávají spíš lidé, kteří spotřebu nějak řeší.
        [odkaz]
        • 12 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 22.11.  14:40

          « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

          Je to smutný ale holt furt platí dávná studie Toyoty = a proto taky dělaj s výjímkou Číny jedinej plug-in = i přes to že sou lídr hybridizace
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 22.11.  14:45

          « Re: Re: Kdy už to bude ?

          Na sprint monitor to dávají lidé, kteří jezdí na elektřinu tam, kde mohou. Britská studie se dívá na flotilová auta, která se kupují jenom kvůli papírové spotřebě a tedy kvůli daním, přičemž v reálu je nikdy nikdo do zásuvky nedá. To není chyba aut, ale zmatené motivace, kterou nastavují vlády evropských zemí v domnění, že spasí planetu.
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.11.  14:48

            « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

            Tahle neustále opakovaná blbost mě už s.ere = Evropa s emisema nezačala ani nikdy nebyla lídr. To je všude po planetě!

            Možná rovníková Afrika = tam je poslední bašta.. :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Zetti

          Zetti 22.11.  14:48

          « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

          Jo, pokud plugin nenabijis tak ano. Pokud nabijis, tak jen v pripade kazdodennich dalkovych jizd. Me Outlander bere v prumeru mesicne 30 litru benzinu na 1100 km + elektrinu ze zasuvky. Studie jsou na nic, jsou lidi ktery nespotrebujou ani predepsanych 15 litru benzinu za tri mesice a jezdi denne
        • 01 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 22.11.  14:59

          « Re: Re: Kdy už to bude ?

          Túto štúdiu by som moc vážne nebral, ten kto si plugin hybrib obstará, tak ho zrejme aj bude využívať. Pokiaľ ho nafasuješ a ani ten kábel nevytiahneš z obalu, tak je tá spotreba +- podobná ako pri klasickom aute. Štúdia zase nič nezistila :-)
          • 01 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 22.11.  15:05

            « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

            Plus viz já 14:40

            Plus [odkaz] ;-)
          • 30 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 22.11.  15:07

            « Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

            Já bych to naopak vážně bral. Plug-in hybridy se budou prodávat hlavně proto, aby se automobilky papírově dostaly na nižší emise CO2. Skoro nic jiného časem v prodeji nebude. Teda kromě elektroaut. A ty naše zachránce planety by mělo zajímat, že skutečné emise CO2 budou větší než dnes. Ale dopadne to tak, že se za pár let nějaký úředník bude zase divit, že realita je jiná než těch jejich 2,5 l/100km.
            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 22.11.  15:24

              « Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

              Momentálně výrobci plug-in hybridů buď končej jako tady audi nebo je předělávaj = na větší baterky

              Ale to je dávno vyřešený studíí Toyoty = neni problém udělat větší baterku pro větší dojezd a tak de facto menší emise = ale leze do toho cena a návratnost

            • 01 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 22.11.  21:50

              « Re: Re: Re: Re: Kdy už to bude ?

              Čakal by som od teba viac intelektu, nikto ti plugin hybrid nevnucuje. Pokiaľ si ho zoberieš, aby si s ním brázdil diaľnice, tak si urobil blbosť. Za mňa je to lepšia alternatíva pokiaľ jazdíš denne po meste do +-50km (večer ho ppichneš do garáže do zásuvky) a potom cez víkend vybehneš mimo mesta. Pokiaľ ti dojazd na baterky nestačí, stále nie si limitovaný. Pokiaľ v tom oužasnom výskume jazdili za 7,2 , tak evidentne tie auta nabíjačku nevideli. Možno len stačilo osloviť relevantnejšiu vzorku a zistili by sme, že časti populácie nejakých 50km na deň vo väčšine prípadov stačí. Tým nechcem tvrdiť, že elektro je spása, alebo budúcnosť :-!
      • 14 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.11.  14:43

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        Po dvou letech jezdim s Aurisem hybrid s identickou technikou nejčastějš za průměr 4,6 o litr níž se dostaneš s poslední generací Priusu
        Když na to hodně šlapeš reálný maximum pro Auris
        je 6 = víc to nejde

        S hybridní RAVkou se dá jet v klidu za 6 litrů

        To že dodnes nechápeš jinou dynamiku hybridů = je smutný :-)
        Bejvá nejrychlejší pro to pro co je udělanej = v reálnym zrychlení ve městě. A díky stejnýmu pojetí = i nejspolehlivější = na běžnou jízdu zatim nikdo nic lepšího nevymyslel
        Na dokazování si = sou jiný auta = a proto sou poruchovější a s vyšší spotřebou atd. ;-)
    • 42 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 22.11.  15:38

      « Re: Kdy už to bude ?

      Audi "Pozadu díky technice" se to jeví jen zeleným hybridním bezmozkům. Takže asi tak. :-)
      • 14 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 22.11.  15:49

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        No náskok díky technice to neni = asi tak ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ernesto01

        Ernesto01 23.11.  12:17

        « Re: Re: Kdy už to bude ?

        Obávám se, že hybridní bezmozci co nepotřebují zabíijet lidi okolo sebe emisemi (dneska už to dělá i TSI) mají pravdu.

        Ale jasně, já to chápu. Jednodušším lidem se to celé jeví jako kampaň, účelovka ... spiknutí proti pořádným motorům !

        Realné naměřené hodnoty mluví jasně. Proč asi tenhle motor nedokáží zhomologovat ? To není o tom, že by se jim nevyplatil, ale že homologovat nejde. Vypouští tolik mikročástic, že kdyby tenhle problém "odstranili", tak žere o 2 litry na sto víc v režimu bez nabité baterky. Trochu insider informace.

        Některé automobilky jsou s hybridním ústrojím pozadu o 3-5 let, Audi o 10-12. Podobnou účinnost měl první Prius. Téhle firmy se nikdo ve světě dneska už nebojí. Aktuálně nás trápí jiné automobilky, třeba Volvo je v reálném vývoji mnohem blíže cíli než němci.

        Audi se zatím může jít se svou technikou leda tak zahrabat. Chápu, že Audi má své příznivce (a taky proč ne), ale na vrcholu technicky zrovna nejsou. I mezi zastaralou Německou produkcí je to v téhle třídě totální tuctovka. Natož v porovnání se světem.

        Svůj um a prodejní čísla teď předvedli, když představili elektrické SUV, konkurenta Modelu X. Nikdo to nechce, prodejní čísla už radši nezveřejňují. Menší, horší dojezd, horší nabíjení, bez různých asistentů včetně autopilota, problém s konektivitou (mít neustále přehled o zácpách bez nutnosti párovat telefon je fakt hrozně moc fajn).

        Takž asi tak. Prodeje klesají a klesají. Problémy s homologacemi trvají. Odškodnění za Dieselgate stále běží. Ale jasně, všechno je super, netřeba se znepokojovat. Však ona vás ta pomyslná facka z vašeho snu brzo probere. Třeba se to s novým CEO změní.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nemocný Pomeje a jeho žena Andrea: Plánovaný rozvod nejde zrušit!

Nemocný Pomeje a jeho žena Andrea: Plánovaný rozvod…

Andrea Pomeje (30) stále přehodnocuje svůj rozvod s nemocným Jiřím Pomeje (53)! Přítelkyně svalnatého Petra…

Žhavé Vánoce: Tipy na dárky, které si jednoduše zamilujete!

Žhavé Vánoce: Tipy na dárky, které si jednoduše zamilujete!

Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé… Ano, opět je to tady! Doba obdarovávání, zdobení stromečků, věšení…

 

iSport.cz

Kaše zářil proti New Jersey. Rittich byl skoro perfektní, Neuvirth střídán

Kaše zářil proti New Jersey. Rittich byl skoro…

SOUHRN | Ondřej Kaše přispěl v NHL gólem a dvěma přihrávkami k výhře Anaheimu 6:5 po nájezdech nad New Jersey a…

Ščasný ven? Logická reakce, nespokojenost narůstá, řekl trenér

Ščasný ven? Logická reakce, nespokojenost narůstá,…

Nespokojenost fanoušků Sparty narůstá a žádají změny. Během utkání s Teplicemi (0:1) Letnou mockrát dunělo…

 

Reflex.cz

Izraelské vojačky vypadají na sociálních sítích jako sexy modelky, ale jsou to i tvrdé bojovnice

Izraelské vojačky vypadají na sociálních sítích jako…

Stát Izrael patří mezi několik málo států světa, kde je vojenská služba povinná i pro ženy. A že se mnohdy jedná…

Ve bývalé NDR prý mizely děti nepřátel komunistického režimu. Rodiče jich hledají stovky

Ve bývalé NDR prý mizely děti nepřátel…

Když Karin Ranischové v roce 1975 v nemocnici řekli, že její dvouletý syn náhle zemřel, nechtěla tomu uvěřit. A…