Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi přijíždí s novou vlajkovou lodí A8: Dostala mnoho našlapaných technologií

Audi poprvé zcela odhalilo luxusní vlajkovou loď A8. Zároveň představilo technologie, které v příštích letech dostanou i další modely.
Zpět na článek
11. 7. 2017 11:40
11. 7. 2017 11:48
11. 7. 2017 12:17
11. 7. 2017 12:22
11. 7. 2017 17:05
11. 7. 2017 17:14
12. 7. 2017 08:48
11. 7. 2017 13:01
11. 7. 2017 13:39
11. 7. 2017 13:43
11. 7. 2017 16:23
11. 7. 2017 14:37
11. 7. 2017 14:44
11. 7. 2017 14:54
11. 7. 2017 14:57
11. 7. 2017 15:15
11. 7. 2017 18:10
11. 7. 2017 20:38
11. 7. 2017 11:50
11. 7. 2017 11:53
11. 7. 2017 12:24
11. 7. 2017 12:36
11. 7. 2017 15:21
11. 7. 2017 12:25
11. 7. 2017 13:00
11. 7. 2017 12:27
11. 7. 2017 12:43
11. 7. 2017 14:23
11. 7. 2017 12:51
11. 7. 2017 13:14
11. 7. 2017 13:38
11. 7. 2017 15:49
11. 7. 2017 14:56
11. 7. 2017 15:47
11. 7. 2017 15:55
11. 7. 2017 16:17
11. 7. 2017 16:32
11. 7. 2017 16:44
11. 7. 2017 16:56
11. 7. 2017 21:21
11. 7. 2017 22:12
11. 7. 2017 16:29
11. 7. 2017 17:05
11. 7. 2017 17:13
11. 7. 2017 18:50
11. 7. 2017 20:55
11. 7. 2017 20:01
11. 7. 2017 21:01
11. 7. 2017 21:11
12. 7. 2017 08:05
12. 7. 2017 08:07
12. 7. 2017 08:20
12. 7. 2017 08:37
12. 7. 2017 08:47
12. 7. 2017 08:12
12. 7. 2017 08:50
12. 7. 2017 09:06
11. 7. 2017 21:10
11. 7. 2017 21:21
11. 7. 2017 20:48
12. 7. 2017 06:05
12. 7. 2017 07:12
12. 7. 2017 07:17
12. 7. 2017 07:38
12. 7. 2017 07:46
12. 7. 2017 07:54
12. 7. 2017 08:04
12. 7. 2017 08:08
12. 7. 2017 08:35
12. 7. 2017 08:52
12. 7. 2017 09:08
12. 7. 2017 09:24
12. 7. 2017 09:40
12. 7. 2017 10:01
12. 7. 2017 10:11
12. 7. 2017 10:24
12. 7. 2017 09:41
12. 7. 2017 10:16
12. 7. 2017 09:24
12. 7. 2017 09:27
12. 7. 2017 09:30
12. 7. 2017 09:42
12. 7. 2017 09:49
12. 7. 2017 10:17
12. 7. 2017 09:51
12. 7. 2017 08:14
12. 7. 2017 08:36
12. 7. 2017 08:38
12. 7. 2017 08:45
12. 7. 2017 08:59
12. 7. 2017 08:59
12. 7. 2017 09:03
12. 7. 2017 09:05
12. 7. 2017 07:35
12. 7. 2017 08:32
12. 7. 2017 08:47
12. 7. 2017 09:40
12. 7. 2017 10:08
12. 7. 2017 10:38
12. 7. 2017 08:20
12. 7. 2017 08:30
12. 7. 2017 04:28
12. 7. 2017 09:59
12. 7. 2017 10:21
12. 7. 2017 10:36
12. 7. 2017 13:15
12. 7. 2017 15:41
12. 7. 2017 08:30
12. 7. 2017 10:05
11. 7. 2017 11:29
Vsechno super, az na ten predek z Q7
Sledoval jsem zivy prenos a show se predvedla na vybornou, interier jako vzdy super (muj nazor), jedina vec ktera mi moc nesedi je ten predek "jakoby z Q7"! Uprimne se vic tesim na novou A6 (S6 a RS6)... Technologicky bude tezit z nove Osmicky (+novinky navic) a myslim ze i design bude vic "sportovni-agresivnejsi"...Navic doufam ze uz konecne uvedou RS6 v sedanu a ne jen jako kombi.. ;-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 11:59
Re: Vsechno super, az na ten predek z Q7
lol, tak ja mam asi od dneska noveho hovorcu ! ;-) :yes:

btw.: dizajn predku nieje az taky Q7-ovity, je proste trosku ostrejsi, novsi...ale cakal som aj ja este trosku takej lahkosti a menej pompeznosti, ktoru ale asi chcu zachovat ;-\
11. 7. 2017 12:20
Re: Vsechno super, az na ten predek z Q7
Ehm no tak trochu konzervativny dizajn okej, ale co ta ergonomia? Dizajn fajnovy ale nastavit za jazdy teplotu klimatizacie - mission impossible. A centralny displej mohli rovno natocit na spolujazdca, vodic z neho aj tak bude mat prd.
Avatar - lamal
11. 7. 2017 13:11
Re: Vsechno super, az na ten predek z Q7
su systemy kt su urcene len pre vodica a nie pre to aby mu tam cumel spolujazdec hlavne v modeli ako A8 kde sa vsetko ohladom displayov a pohodlia sustredi do zadu...

dotykove ovladanie bude mat isto nejaku HW odozvu v podobe vibracie alebo niecoho ineho
11. 7. 2017 14:47
Re: Vsechno super, az na ten predek z Q7
Naštěstí asi půjde všechno nastavit z volantu, ale tuhle pakárnu ani haptická odezva nezachrání. Měli si to nechat do Octavie. Nakopat do zadku málo.
Avatar - lamal
11. 7. 2017 14:56
Re: Vsechno super, az na ten predek z Q7
asi hej, ťukať a točiť je rozdiel ... aj keby tu hmatovu odozvu prepracovali otocne kolecko je na niekt veci ergo TOP
11. 7. 2017 18:19
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
jj
co byste taky čekali od konzervy >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
a už ste někdy řídili elektromobil?? [odkaz] NE?? no tak to ste póvl, socka kerá může snít 10 let vojetou A8 a čuchat raka [odkaz] >:D >:D >:D
12. 7. 2017 12:18
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
Počkej až se ti u toho tvýho šrotu vysype ta nesmyslně velká televize, kterou se ovládá úplně všechno v autě. Počítám, že se bez dotykový obrazovky nedají u toho křápu ani otevřít dveře >:D >:D
11. 7. 2017 14:43
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
To já jsem tedy celkem zklamaný. Naživo možná bude působit lépe, ale přijde mi, že je ještě ošklivější než D4. Od D3 to prostě jde z kopce. A ten interiér. Volant, panel klimatizace. Přehlédl jsem někde ovladač MMI? V některých ohledech mi to přijde, jak kdybych koukal na načančaný Passat (ten dekor s matlačkou, předek z profilu).
Avatar - fOE
11. 7. 2017 14:49
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
Vzals mi to z klavesnice, ikdyz nacancany passat bude vzhledem k technice az prilis krute, presne takto pusobi.
11. 7. 2017 15:10
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
Beru vizuální stránku (a načančaný, protože je materiály jinde). Teď mi došlo, že mi ten dekor vlastně připomíná svým tvarováním a zakomponováním displaye Fabii. WTF? Lichte podkopal mou důvěru už konceptem prologue. Bohužel se obavy naplnily, byť jsem čekal něco trochu jiného.
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 14:56
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
lol, tak necakal som, ze zrovna ty vyrieknes vsetky moje myslienky, ktore som sa ja neodvazil vypustit cez klavesnicu >:D
"nacancany Passat" - Amen :-! :yes:
11. 7. 2017 20:34
Re: VW AUDI JE JEN FOSILNÍ SRAŠKA, ŽÁDNÝ POKROK
Taky jsem na to koukal a říkal si že kdyby tam v předu nebyly ty čtyři kroužky pro..., a někdo mi to ukázal a řekl tohle je nový čínský Phaeton tak bych mu i věřil.
Avatar - Beefcake
11. 7. 2017 11:40
smerovky
A davaju tam v standarde uz aj smerovky ? Ci to je v nejakom safety packete za vela penazi ?
Lebo vcera som isiel za borcom na A8, co za par km cez mesto ju nedal ani raz :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Snooob
11. 7. 2017 11:48
Kozerva!
No neviem, nejako ma to nenadchlo 8-s
Rozbalit vlákno
21
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 11:58
Re: Kozerva!
je to klasicke audi... tu nejde cakat nejake emocie ale podla mna je to celkovo tvarovo vyvazene ... zadok je uz kusok "odvaznejsi" aj ked to prepojenie svetiel po celej dlzke je podla mna nieco co mi zrovna na audinu absolutne nesedi
Avatar - Londonbridge
11. 7. 2017 12:00
Re: Kozerva!
A 8 je velka trieda...mal som predch.gen. pozicanu na par dni v 3 tdi a neviem mu nic vytknut... S ko a aj nova 7 cka sa zacnu poriadne potit....
11. 7. 2017 12:17
Re: Kozerva!
Prave Audi je to ktore sa poti a este chvilku bude potit vzhladom na ich klesajuce predaje. Urgentne potrebovali tuto generacnu obmenu A8 a takisto este A6 kedze to neboli uz adekvatni konkurenti k sucasnym modelom BMW a MB
Avatar - Rysguf.
11. 7. 2017 12:22
Re: Kozerva!
Ja som mal tiez pozicanu aktualnu A8 na 4 dni. 3.0 tdi. Ja naopak neviem co by som vyzdvihol. To auto nie je absolutne hodne svojej ceny, Bmw a MB su ina liga. To ze koncern pokupi znacky a urci si hierarchiu s tym ze audi bude luxusna znacka neznamena ze je automaticky na urovni MB. Spracovanie a materialy super ale nejaky pocit vynimocnosti? Vobec ziaden... :-)

Je to famozne perfekcionisticke auto pre iron mana. Ale vrchol je a bude vzdy uplne inde. Historia nepusti.
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 12:54
Re: Kozerva!
historia je ti v v dnesnom masovom autosvete uz na dve veci.... dnes ozaj uz nepotrebujes ,mat 120 rocnu historiu k tomu aby si spravil nieco tak paradne ako nam ukazala kia stinger ... taka lancia by vedela rozpravat k comu je dobra megahistoria dnes uz
11. 7. 2017 17:05
Re: Kozerva!
Co přesně ta Kia Stinger ukázala? Podle mě teda zatím nic, na silnici jsem ještě jediný kus neviděl, ale třeba mě poučíš? >:D
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 17:14
Re: Kozerva!
Dokázala, že Kia s ní smazala tu ztenčující se hranici mezi prémií a mainstreamem. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:24
Re: Kozerva!
V poslednim [odkaz] sou o novinářskejch jízdách na Nordschleife 4 stránky a víš že si to docela trefil? :yes: ;-)
12. 7. 2017 08:48
Re: Kozerva!
>:D Toppere bravo. Tohle by se mohla stát jedním z legendárních výroků.
11. 7. 2017 13:01
Re: Kozerva!
Famózní perfekcionistické auto se super zpracováním a materiály, které je ale absolutně nehodno své ceny, kvůli historii. Aha, čéče, to zní dost promyšleně.
11. 7. 2017 13:39
Re: Kozerva!
Az se to bude dat koupit s dvanactivalcem jako S Klasse, pak to bude mozne povazovat za rovnocennou konkurenci.
Takhle je to hezke a treba bych si to I koupil, ale proste tomu chybi ten "wow factor", neni to proste auto ktere by si kluci vystrihovali z casopisu a lepili na zed.
11. 7. 2017 13:43
Re: Kozerva!
Eh? Dvanáctiválcová A8 se dá koupit úplně stejně, jako dvanáctiválcová eskláda.
[odkaz]
A pokud bys chtěl argumentovat tim, že ta nová A8 mít dvanáctiválec nebude, tak bude:)
11. 7. 2017 16:23
Re: Kozerva!
MMX - A8 měla nejlepší dvanáctiválec ze všech, atmosférický s 500 hp.
Avatar - Rysguf.
11. 7. 2017 14:37
Re: Kozerva!
Co nie je jasne? Je to vyborne auto ale podla mna to stale nestaci na vrchol. Teraz zacnu ako vsetky kapacity sveta sejkovia vlady hotely bohati ludia a atd menit eska za aosmicky? Nezacnu.
To auto je super technicky aj dobre urobene. Ale neni to vrchol luxusu luxus vyzera inak.
11. 7. 2017 14:44
Re: Kozerva!
A kde je teda problém, ve srovnání s bavorákem třeba to víc drncá, nebo vrže, nebo jak? Zatim jsi psal akorát cosi o historii, fakt je to pro tebe zásadní věc, když to řídíš?
Avatar - Rysguf.
11. 7. 2017 14:54
Re: Kozerva!
No tak polopate. Ja nemam v A8 ten pocit luxusu a niecoho viac ako v bmw 7 a mb S. Proste to tam neni, je to rovnako velke, motory ok, technikou mozu byt aj pred ostatnymi. Ale moj pocit je ze tam chyba daco navyse.

Tak mi tu napis sam ze a8 je luxusnejsia ako 7 ci S. Podla mna nie je. Moj nazor. A nie nevrzga. Ani phaeton nevrzgal...
11. 7. 2017 14:57
Re: Kozerva!
Ne, neni luxusnější, ani celkově lepší, je prostě trochu jiná, samozřejmě. Někomu prostě bude vyhovovat třeba víc, nebo třeba míň. Nepochopil jsem tvou poznámku, že neni absolutně hodna svý ceny. Když se jim slušně prodává a je obecně považována za plnohodnotnou konkurenci k S a 7, tak asi teda je, žejo. Snad nejsou všichni ti, kteří si ji koupěj, úplně dementní.
Avatar - Rysguf.
11. 7. 2017 15:15
Re: Kozerva!
Ok bolo to ostre. A netvrdim ze a8 kupi len dement. Kupi ju milovnik techniky, mlady clovek.
Len som vyjadril nazor ze v triede kde je na prvom mieste luxus a prestiz, tak tam su ini adepti.

:-)
11. 7. 2017 18:10
Re: Kozerva!
Mladý člověk, po maturitě:)
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 18:12
Re: Kozerva!
Náhodou znám kluka dneska chlapa co si krátce po škole koupil XJ :yes: :-)
11. 7. 2017 20:38
Re: Kozerva!
Předek jak Passat a zadek jak Talisman. U Mercedesu a BMW už se rozklepali hrůzou.
Avatar - Hittman
11. 7. 2017 11:50
Počkáme
si na A9, ne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 11:53
pekne
len ta predna maska mi akoby kusok k tomu celku az tak nepasovala... ale fotky mozu klamat uznavam... rozhodne sa az nazivo .... :-)

zadne partie s prepojenymi svetlami pozdlz celeho zadku mi kusok propominaju "ameriku" ... a tento detail predsa len zvladaju vozy z ameriky vizualne lepsie [odkaz] ....

kazdopadne ako celok moc pekne auto.. je fakt na pohlad vcelku stihle a ma ladne linie.. chvalim... :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2017 12:00
PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
...tak nevím, ale ta podoba je vcelku zarážející >:D 2016 Lincoln Continental vs. 2017 Audi A8...

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
11. 7. 2017 12:03
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
Nechci ti do toho kecat, ale ta propojená zadní světla má a v historii mělo daleko více aut.. z aktuálních třeba Renault Talisman? Že by Lincoln kradl? Nemyslím si :-) A když už, tak zepředu se inspiroval Mondeem/Fusionem, ale to je vlastní stáj, tak v pořádku :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 12:30
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
najbrutalnejsie to malo spravene asi scorpio .. malo takeho doslova svetelneho hada dole na kasni vzadu >:D
Avatar - Ozzman
11. 7. 2017 12:39
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
Mne se nejvíce líbil Opel Senator, to byla pánečku taková evropská amérika [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 12:48
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
aj ta posledna omega posobila este dost americky.. a tusim ze to bola aj zadokolka...k tomu 6 valcov... dnes je to doslova uz taka stara dobra amerika ;-) vedla nejakej insignii
Avatar - Ozzman
11. 7. 2017 13:02
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
Ano, vždyť Omega se vyráběla i pod americkou značkou jako tuším Caddy ? Jednoho takového jsem potkal i v ČR. Byla to zadokolka. Jednu takovou s v6 2.5 jsem jezdil a bylo to dobré auto.
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 12:11
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
okopcene to isto nie je... tento styl malo ako pise ozzy hned niekolko aut a ma ho aj dnes viacero aut .. dokonca aj novy sportage ma tie svetla v podstate vzajomne spojene .... zvrchu to sice maskuje chromovana lista .. ale pod nou vidim jasnu svetelnu odrazku ktora prepaja navzajom obe svetla po celej sirke kasne [odkaz] .. trend prepojenych svetiel sa zda sa opat dostava do mody.. a aj megane/talisman/koleos ich takmer tiez uz spojil... len oni si nechali este akoby otvorene zadne dvierka ... a nespojili ich uplne
Avatar - Uživatel_5340709
11. 7. 2017 13:18
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
Tady máš dalšího, koho okopírovali :-) : [odkaz]
Avatar - 125S
11. 7. 2017 22:14
Re: PAK ŽE KOPČEJ JEN ČÍŇANI :D teď už i němčouři
Ukápla mi slza...
11. 7. 2017 12:00
to bude rečí na tú držku
ako hovorí klasik je to kúsok rozšklebené, ale inak klasika A8
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
11. 7. 2017 12:04
Re: to bude rečí na tú držku
Konvenční modly Audi si drží jakž takž eleganci a pasuje mi to sem rozhodně více, než ke Q modelům v čele s Q7. Mě se líbí, je to evoluce stávající generace a jistě to bude autem na špičce své třídy :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2017 13:14
Re: to bude rečí na tú držku
mne sa paradoxne Q7 zacina s tou jej maskou pacit cim dalej tym viac... kdezto tato nova A8 ma taky doslova az skodoradotsny usmev ;-) ... zacina to byt uz kusok akesi vyskerene na pohlad ... ale snad nazivo to bude lepsie ;-) ... rozhodne ale sa mi to zatial aspon z foto paci viac ako to co predvadza bmw 7 s tym jej megarypakom
11. 7. 2017 13:26
Re: to bude rečí na tú držku
skoro do čierneho, ja kúsok rozšklebené, ty kúsok vyškerené
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 12:08
tak a je to tu...
patla-matla dipleje v luxusklasse :-! a vsade !

a este k tomu hlavny multimedialny displej nizko pod centralnymi vyduchmi vzduchu.

No nic, asi budem musiet prezit a pretrpiet aj tuto generaciu, kym nepride uplne nova generacia s celoplosnym HUD ( na cele cene sklo )
...len dufam, ze aj ta bude mat potom este volant a pedale :*)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ozzman
11. 7. 2017 12:10
Re: tak a je to tu...
Nene, přední okno bude display s dotykovým ovládáním, za příplatek dostaneš do ruky gamepad, aby si mohl ovládat auto ;) >:D Měl bys změnit značku >:D Třeba u Dacie je ještě vše v pořádku >:-[] >:D
Avatar - fOE
11. 7. 2017 12:32
Re: tak a je to tu...
No prvni co me napadlo bylo:"pozlatko". Ono to na fotkach i nazivo bude vypadat strasne efektne, ale predstava ze se musim pokazde kouknout abych si snizil teplotu, cokoliv zapnul nebo vypnul... to je dost peklo. Zajimalo by me co je k tomu vedlo, jestli jako chteji pusobit futuristicky a tam kde ostatni davaj "zastarala" tlacitka audi da supercool displaye, nebo jde jen o umne maskovani setreni, ktere, a tady nemam strach, muzeme pak cekat i v A6?
Docela rozpacite.
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 12:43
Re: tak a je to tu...
v prezentacnom videu typek komentuje, ze priamo pod prstom citis "mechanicku" spätnu väzbu po tom, ako na nieco kliknes, plus vydava to aj zvuk ako zmacknutie tlacitka.
Taky displej asi nebude uplne z tych najlacnejsich, ale ano, ani ja to nepodporujem. :-!
11. 7. 2017 13:05
Re: tak a je to tu...
Predikuju podobnej vývoj, jako Rama s pravym máslem. Nejdřív se všichni můžou posrat z blbýho margarínu, pak najednou zjistěj, že máslo je vlastně dobrý, tak ho začnou do tý rostlinný srajdy přidávat a za pár let si myslim, že Rama s velkou pompou znovu vynalezne máslo.
No a podobně, počkej pár let, začnou se vymýšlet tlačítka..:)
11. 7. 2017 15:25
Re: tak a je to tu...
U prologue bych si tipl snahu o futurismus. Tady nevím. Dva displaye nad sebou. Podobně to myslím bylo v nějakém konceptu Golfu, jen to tam vypadalo ještě hůř. Nemá to někde PSA? V A6 se to dá čekat tak jako tak. Stejně tak matlací MMI. A to si člověk říkal, jaký krok vedle je pevný display v A4...
Avatar - fOE
11. 7. 2017 15:33
Re: tak a je to tu...
2 displaye nad sebou ma produkcne treba infiniti Q50 [odkaz] , tam je to teda jeste vetsi zlo bo kazdej z tech displayu vypada jako z jineho auta (grafikou, barevnym schematem, fontem...). Takove ignoranstvi k detailu si u Audi, pevne verim, nikdo nestrihne, ale zase co jde infiniti ke cti je to, ze i pres tento setup zachovalo nektere HW tlacitka.
11. 7. 2017 15:39
Re: tak a je to tu...
Já jsem věděl, že jsem to někde viděl (v sérii). A že to vypadalo mizerně. Infiniti mě nenapadlo. Ten koncept Golfu byla ještě větší hrůza. Můžeš zkusit Golf CES 2015 concept, mělo by ti to najít.
Avatar - fOE
11. 7. 2017 16:29
Re: tak a je to tu...
Matne jsem si ten golf pamatoval, ale ted na druhe okouknuti fotek toho konceptu je to vazne zlo. Kazdopadne vzhled je az to druhe co by me trapilo, ja si nedovedu predstavit ze takove reseni bude 1) pusobit stejne kvalitne a 2) bude stejne uzivatlsky privetive a funkcni. Hlavne tomu a zvlast u vlajkove lodi, kde se setrit musi nejmene, nerozumim.

Nu coz, trapit me to nemusi a tak zustava jen ta zvedavost co toto bude znamenat pro budouci audi v nizsich tridach, ocekavanou A6 pocinaje.
11. 7. 2017 19:13
Re: tak a je to tu...
Mne už tenkrát trochu vyděsilo, že něco takového ukázali na veřejnosti. :-)
Avatar - fOE
11. 7. 2017 21:19
Re: tak a je to tu...
A tos jeste nevedel ze to v A8 uvedou v zivot, mno, asi se mame u VW na co tesit. Sam sebe se musim ptat jestli treba stahovani oken na madle dveri neni prezitek, jestli by taky nebylo lepsi integrovat to do nektereho z dotykacu, ta paka trcici tak nepekne ze stredove konzole jen tak do prostoru tam taky jen zavazi... >:-[]
12. 7. 2017 06:25
Re: tak a je to tu...
Jeden efekt to však mělo: Jeskyně s televizemi Mercedesu hned vypadá přitažlivěji. :-)

Naštěstí je to tu mnohem povedenější než v tom Golfu, ale jak píšeš, vzhled není ten největší problém. U Golfu to vypadalo, jak kdyby designeři neměli čas a tak si to programátoři spíchli sami. :-)
12. 7. 2017 07:20
Re: tak a je to tu...
Věřím, že tě to rozmrzelo, ale včera jsem si vyzkoušel podobný systém a nebylo to o nic horší než proklikávání se v menu přes multiovladač, dokonce bych řekl, že u některých funkcí lepší než tlačítka na středové konzoli. ;-)
Mě spíš překvapuje vzhled, čekal jsem něco vzletnějšího. Nová A8 na mě působí příliš těžká, nezajímavá, bez nápadu a to jsme u prvních, prezentačních fotek.
Motorizace pak bez připomínky, tohle je opravdu nálož! :yes:
12. 7. 2017 10:07
Re: tak a je to tu...
Stará nebyla o mnoho lepší a ta před ní taky ne... mně to auto vždycky přesvědčovalo hlavně technikou a motorizacemi:)
11. 7. 2017 15:01
Re: tak a je to tu...
jak casto potrebujes sahat na ovladace? navic to jiste bude mit ovladani gesty a na display tak bude treba sahat mozna tak nazacatku nez si to risic nastavi, zeby ovladani gesty daly do Golfa a do nove A8 ne? >:D
11. 7. 2017 15:33
Re: tak a je to tu...
Samotné nastavování nebude takový problém, protože to má display místo přístrojů a určitě půjde ovládat z volantu. Gesta jsou však pěkná ptákovina.
11. 7. 2017 16:10
Re: tak a je to tu...
ovládanie gestami aj hlasom sú nefunkčný marketingový nezmysel. Dôvody na uvádzanie podobných nezmyslov sú 3 - prvý zaujať, druhý pôsobiť inovatívne a tretí ušetriť - ani jeden neprináša intuitívnejšie a jednoduchšie ovládanie.
Avatar - salamoon
13. 7. 2017 22:34
Re: tak a je to tu...
suhlasim. :yes: oproti tomuto aj to bmw 7 vyzera vnutri brutalne dobre.
nebezpecne matlajuce* sa displeje na vsetko, masivne plochy "klavirneho laku", rovnako matlajuce* sa leskle packy a tlacitka, utopene displeje pomaly pri kolenach, ambientne osvetlenie vysoko,skoro pred ocami vodica...
zbytocnosti ako schovavajuce sa vyduchy ci "masaz" chodidiel to uz iba klincuju....
cisty kolotociarsky styl, neskutocny pruser..... :no:

*snad najlepsie to vidno tu youtu.be/f_jw0Jq8cuw, tam sa coho chalan dotkne, vidiet tam otlacok... ci displej, ci obklad, alebo packa pod volantom....
Avatar - Egi
11. 7. 2017 12:10
Za mě celkem dobrý
Interiér je hezký. Já osobně nesnáším dotykové displeje v autech, ale na pohled je to hezké, to jo. Zadek zvláštní, ale ok, z boku klasický profil Audi a předek vypadá, jak kdyby někdo shora šlápl na starou generaci a malinko jí rozplácl.

P.S. Kdy už konečně přijdou na to, že by celý předek mohl být maska chladiče?

Ale jinak jsem rád, že budu moct potkávat na ulici další celkem zajímavé auto
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2017 12:24
ta-ble-ty
Nejsem sice cílovka, ale těch displejů je tam na mě trochu moc. Hezky to má vyřešené MB v E a S a vlastně i v C, kde se kombinují pěkné (designově zdařilé) tlačítka s displejem.
Aby se za nějaký čas nevraceli k původně "špatnému" analogovému ovládání.
Jinak zvenčí 4,5* z 5*.
Může mi někdo vysvětlit ty mild-hybridy? To každý motor bude mít svůj elektromotor a malou porci baterek jako Prius? Autor to hezky nakousne, ale víc nepoví.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 12:36
Re: ta-ble-ty
autor je asi uplne nemehlo >:-[]
Napise ze je naslapane technologiami ale nenapise nic konkretne. Toz skusim ja:

Kazda A8 bude mat kombinovany 12V a 48V palubny system.
48V je potrebnych na niektore nove funkcie zname uz aj z SQ7 / Bentaygy, teda aktivne el. stabilizatory, riadenie zadnej napravy, prip. el.kompresor ( EAV ). V A8 sa pridava 48V starter / genrator, ktory bude suplovat klasicky start-stop system a bude fungovat "vraj" uplne nepostrehnutelne, pri rychlostiach aj viac nez plizenim-plazenim >:D
Takze castejsie budes plachtit bez zapnuteho spalovacieho motora.
Ano, bude teda dalsia baterka na 48V Li-Ion, ale bude aj klasicke "olovo" 12V - na studene starty - plus teda klasicky starter.

Co mna prekvapje, ze to nedotiahli do konca tak, ako to vyvinul Continental, ze teda ten 48V starter/generator v ich systeme funguje aj ako pomocny motor, ktory umoznuje aj kratku jazdu plizenim-plazenim cisto na el. ... ;-\
Ale mozno nam tuto ficuru prezradia az vo Frankfurte, inac budem troooosicka sklamany :-!

edit.: V galerii vidim W12 TFSI ! Takze bye-bye posledna atmosfera, welcome mamuti "krutak" ( zeby tiez 900 Nm ? ) ako v Bentley :-|
11. 7. 2017 14:22
Re: ta-ble-ty
Autor je LOOSER, pouze CTRL+C a CTRL+V a mezitím je Google překlad!!! Hanba 3x
Avatar - fOE
11. 7. 2017 15:21
Re: ta-ble-ty
Takove ostre slova, psat autorovi o google prekladech, CtrlC a CtrlV, nazvat ho lůzrem... a sam ani nevedet (narozdil od toho google prekladace) kolik "o" se v tom slove spravne pise. :-)
Avatar - CHerokee
11. 7. 2017 12:25
A8
Jistě kvalitní, neosobně a studeně působíci autko.
Rozbalit vlákno
1
11. 7. 2017 13:00
Re: A8
Ale sluší ti to tady docela: [odkaz] >:D
Avatar - Blue Sun
11. 7. 2017 12:27
Hm, prima...
a co si to audi šlehlo? Tak zfetovaný výraz jsem na autě už dlouho neviděl. :-(
Rozbalit vlákno
0
11. 7. 2017 12:43
Audi
Osmičku ať si klidně nechaj, já chci konečně toho autopilota. Beru klidně i level 3, když to bude fungovat na dálnicích a libovolných 4pruzích, tak to beru hned.
Rozbalit vlákno
1
11. 7. 2017 14:23
Re: Audi
Kup si radši řidiče ty ***
11. 7. 2017 12:51
nuda
to je docela nuda, ne?

a vratte nam cudliky na ovladani klimatizace!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 13:14
Audi?
Z mého pohledu fandy začala Audi poprvé v historii designově tápat a neví co dál.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Uživatel_5340709
11. 7. 2017 13:20
Re: Audi?
I když máš patrně pravdu, tak je to pořád lepší než BMW. ;-)
Avatar - kari.laz
11. 7. 2017 13:38
Re: Audi?
Za mě i než Mercedes, který je v aktuálních generací divný. Jak předchozí C,E, tak i S se mi líbili podstatně více.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 15:49
Re: Audi?
I když BMW nepřichází s ničím novým, nemám problém s pětkou ani sedmičkou.
Avatar - iudex
11. 7. 2017 14:56
Re: Audi?
Ja by som nebol taký tvrdý, ale je pravda, že aj ja vnímam, že Audi už od novej Q7 akosi dizajnovo prešľapuje na mieste. A8 má byť trendsetterom, ale tu žiadny dizajnový nový smer nevidím, len preváranie dizajnu Q7, ktoré zrovna dizajnom neboduje (viď oneskorenie predstavenia z dôvodu nespokojnosti s dizajnom).
11. 7. 2017 15:47
Re: Audi?
S Q7 v tomhle ohledu nemám problém. Sice není pohledná, ale byla to celkem zdařilá evoluce. Vytkl bych snad jen ten zadek, světlomety/ víko.

Odložili i představení A4. A kdo ví, jak to původně vypadalo. Možná by se nám to líbilo víc. Že se to nelíbilo někomu ve vedení, ještě neznamená, že by se to nelíbilo mně. Viz ten kolotoč kolem e-tronu.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 15:55
Re: Audi?
Já s Q7 problém nemám, i když vzhledem nijak nenadchne. Ale A8 je pro mě vyloženě zklamání - jak píšeš, má udávat směr, ale masku tedy vidím jako nejhorší co kdy byla, a zadek je taky podivný. Interiér vypadá krásně, ale nechtěl bych ho. Směr Volvo?
A volant bych vyměnil za volant kteréhokoliv konkurenta - kdo ho proboha namaloval?!
11. 7. 2017 16:17
Re: Audi?
ja to prešľapovanie vidím pozitívne. Našli vychytaný elegantný dizajn a držia ho. Tak to má byť. Samo, kto chce vodvaz, de vodům dál.
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 16:32
Re: Audi?
Ale já nepotřebuji žádný odvaz. Když sleduji vývoj A4/A6/A8 od jejich začátků, je to stálý vývoj, a snad kromě A4 druhé generace vývoj k lepšímu. Pokaždé jsem si mohl říct - tohle nový auto se mi líbí víc než starý.
U tohoto auta bych řekl, že nebýt masky a zadních světel, nepoznal bych, že jde o novou, a obě změny jsou podle mě křečovité - nebyl nápad, ale musela být změna.
Toť můj pohled bychaře, samozřejmě jen na vzhled.
11. 7. 2017 16:44
Re: Audi?
niečo na tom je, ale podobné dizajnové kŕče by si mnohí priali >:D
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 16:56
Re: Audi?
Sto lidí, sto chutí ;-) :yes:
Avatar - fOE
11. 7. 2017 21:21
Re: Audi?
Tajne doufam ze tu palce rozdava nejaky robot, jinak si nedovedu vysvelit komu co muze vadit na tvem komentu. 8-s
11. 7. 2017 22:12
Re: Audi?
To je velice jednoduché. Jedna osůbka, která nemůže Karlíka vystát tu má tři nicky. A obvykle si přihraje tři hlasy a Karlíkovi zase tři hodí. Mně už taky přihazuje. Co bys čekal od pííííp...
11. 7. 2017 13:19
Pejsek a kocicka
Nikdy me neprestane fascinovat to co lide kritizuji. Predem rikam, ze nazor na design je vec kazdeho jedince! Ale prijde mi, ze nikdo vlastne nevi co chce!!

1.Kazdy chce aby nove auto bylo nadcasove a vypadalo jako Lamborghini nebo Ferrari, ale kdyz tak vypada tak je to silene neprakticke, prehnane a nebo se to k vozu takove tridy proste nehodi!

2.Pro interier plati to same, alekdyz prekypuje technologiemi, tak je to znovu neprakticke a chcete zpet spoustu tlacitek, ktera ale zase pusobi zastarale.

3. Kazdy by chtel auto, ktere by s nim komunikovalo, byl jizdne(ridicsky) zajimave/zabavne asi jako Porsche GT3/BMW M3 E92 nebo Ferrari 458 Italia, jinak je proste nudny/sterilni/nekomunikativni, ale kdyz je prave takove, tak vsichni tvrdi jak se to na nase silnice nehodi, jak je to nepohodlne a take (svete div se) neprakticke!

4. Kdyz to nabizeji s 8 ruznymi motory V4/V6/V8/V12 (benzin/nafta), tak kdo to bude kupovat, ma to moc koni, kdo to ma zivit atd...ale v pripade, ze nabidka cita pouze ctyri motorizace (V4 a V6), tak je to zase moc malo, k autu tohoto typu se to nehodi atd..

To proste neni normalni... >:D :no:

Spousta lidi by si zde mela uvedomit co vlastne chteji, zda agresivni (ale neprakticky) design. Zda daji prednost jednoduchosti a spouste tlacitek, nebo modernim technologiim za cenu snizene prakticnosti a nebo zda chteji auto ktere rano nastartuji a budou s nim jezdit do doby dokud jim nedojde benzin, protoze je to na okruhu ci okreskach neskutecne bavi i na ukor "nepohodli", nebo naopak chteji auto ktere ujede z Cech nekam na dovolenou 1000km na jednu nadrz a pritom bude pohodlne pro vsechny cleny posadky!??

Vypada to ze chcete to co Pejsek s kocickou, nahazet jen to dobry, ale vysledek by si proste protirecil...

To je duvod proc tu mame spoustu kategorii vozu, na vyber z nekolika motorizaci i vybav... At si kazdy vybere co uprednostnuje
Rozbalit vlákno
11
Avatar - fOE
11. 7. 2017 13:32
Re: Pejsek a kocicka
1) Nevim co ma nadcasovost spolecneho s ferrari, ale to ze lidi z toho preslapovani audi nejsou nadseni chapu. Ostatne staci kouknout na minulou a soucasnou S Klasse a tam nejake cinkrlatka nebo prvoplanovy design nevidim, taky vidim jen luxus a eleganci, jen v hezcim kabate nez toto preslapovani Audi.
2) Na mne tlacitka rozhodne nepusobi zastarale. Naopak, spravne provedeny manualni ovladac je teprve ten kumst luxusu, ktery zadny display nikdy nenahradi. A prave v tomhle Audi vynikalo. Vysledny moderni dojem pak samozrejme lze navodi i v kombinaci display+tlacitko, staci vhodne zvolit mnozstvi, umistneni a design. Takze i tady se pletes.
3) U teto tridy aut mi tahle poznamka prijde uplne mimo.
4) Nevidim tu jediny negativni komentar na to ze se A8 bude nabizet s sirokou paletou motorizaci (ikdyz tu V4 o ktere pises tam asi nenajdes).

Ja mam naopak z diskuse pocit ze lidi, ikdyz v drtive vetsine (me nevyjimaje) jen bychari, ved co chteji. Nekoho nepotesil vnejsi vzhled, jineho vnitrni... kazdy ma holt ten svuj ideal postavenej jinak. A diky bohu za to, kdyby se nam vsem libilo to stejne tak vsichni jezdime v jaguarech. >:D
11. 7. 2017 14:03
Re: Pejsek a kocicka
Myslim ze i ty jsi nepochopil jak je to mysleno. Stravil jsem hodne casu za volantem hlavne superpostu vsech motorizaci V6/V8/V10/V12 a to atmo/kompresor/turbo, sam se venuji studiu designu vozu v Londyne a proto myslim ze vim o cem mluvim. I ono eSko od Mercedesu mi proslo rukama a mohu rict ze prave ono bylo je pro mne jedno z nejpohodlnejsich vozu teto kategorie (a to mohu porovnat prave s modely A6 (posledni dve generace), A8 (posledni dve generace), MB E (posledni generace) a BMW 7 (posledni generace). Jedine co mi tam vadilo bylo nizke rozliseni displaye a jejich silne ramecky a fakt ze se vuz naklani/houpe az moc, co se ale pohodli na dalnicich tyka, tam na vybornou..

Ten komentar vyse je myslen z hlediska vseobecnosti (ne jen teto A8 a tohoto clanku)... Je to psano jako fakt, ze nekdo v jednom clanku hovori ze ty tlacitka uz pusobi zaostale a ze konkurence uz to ma ovladane pres diplay(dotykove), ale v dalsim clanku o tyden pozdeji to prave kritizuje ze je to neprakticke... Nekdo jiny zase ze tohle auto neni pro ridice, ze je to jak vlak neboli z mista A na misto B (proste nuda), ale v tom dalsim uz napise ze to sportovnejsi auto je zase nevhodne u nas v CR, vykon nebude kde vyuzit atd...

Pisu to vseobecne, protoze si vzdy nekdo protireci...

A jak jsem napsal, design je na kazdem z nas co se libi a co ne. K tem tlacitku atd, ja treba zboznuji interier nove R8, s temi vydechy klimatizace a jejich jednoduchym ovladanim. (Jednoduchy a presto nadcasovy)

To ze Audi posledni dobou meni sve charakteristicke rysy u jednotlivych modelu je normalni, respektive jsme zase u toho. Kdyz uvedou novy model, tak to pujde jen dvema smery. Prvni bude ze design se az moc odklonil od typickych rysu automobilky a nebo v druhem pripade ze jde pouze o "facelift" a vsechny modely znacky vypadaji stejne ;-) (Stejny problem maji dnes i MB a BMW)
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 14:14
Re: Pejsek a kocicka
co ty studujes ? Ja teda niesom Čech, ale toto...:
"... ze vym o cem mluvim." Takze ty "vys" joooo ? >:D >:D >:D >:D
Stary moj, aspon si odpust taketo tvrdky, potom ta tu budem moct brat apson trosku vazne.
Chvalit sa, ze kolko akych vozov si mal pod zadkom dokaze kazdy, ja som sedlal tiez skoro vsetky tebou vymenovane konfiguracie motorov, akurat ze v tych supersportoch mi "chyba" V12. ( Max.V10 u mna, noooo .. ;-\ )
Asi mas problem s vyjadrovanim, ale pliest piate cez deviate a v porovnani komfortu dat do jednej vety A6 a S-kladu, no klobuk dole... >:D
blaa, blaa..."Pisu to vseobecne, protoze si vzdy nekdo protireci..."
z teba by sa jeden poßral >:D

Dokazes jednou vetou napisat, o co ti vlastne ide ?
Je podla teba tato "Audi-cesta" OK alebo KO ? Lebo som sa v tebe trosicka stratil >:D
11. 7. 2017 15:18
Re: Pejsek a kocicka
AUDIRS6 - Ale notak, ze v komentari o 500 slovech udelam chybu, kterou opravim buhuzel az po tvem 5ti-se***vem intervalu na refresh stranky je opravdu otresne! Divim se ze jsi jeste nezacal kritizovat ze nepouzivam hacky a carky (pro info - anglicka klavesnice).

To ze jsem napsal, ze uz mi rukama prosli vsechny typy motorizaci a ze studuji design neni mysleno jako "vychloubani" (kdyz ti novinar v recenzi na vuz napise, ze kdyz ridil konkurenci a proto ma moznost porovnat, tak ho budes mit za vejtahu?), ale jako fakt ze mam s cim porovnat a to jak po technicke tak po designove strance.

A to ze jsem zaradil A6 a MB E do vyberu s A8, BMW 7 a MB S mi zas tak divne neprijde kdyz to jsou vozy s vysokym komfortem.
->
To je jako kdyz si budu chtit koupit rychly auto a ve vyberu mel 458/570s/R8 a GT-R, vsechny temer totozne casy na okruhu a ty mi vycital ze GT-R neni supersport s motorem uprostred a proto nesmi byt ve vyberu, ackoliv dle meho parametru (rychle auto/cas na kolo) tam proste patri..

;-)
Avatar - Bubáq
11. 7. 2017 16:15
Re: Pejsek a kocicka
... prosli všechny typy motorizací .... to je opět chybně. Student designu v Londýně by neměl tak nevkusně psát chybná i/y tak často!
Avatar - Bubáq
11. 7. 2017 16:16
Re: Pejsek a kocicka
Prosím jaký obor designu studujete?
Avatar - fOE
11. 7. 2017 14:45
Re: Pejsek a kocicka
Ja jen reaguju na ten tvuj povzdech z puvovniho komentu, kde to uzavres "ze to neni normalni". Ja ti oponuji a povazuju to naopak za naprosto normalni.
Ted pises o clancich, tak se bavme o clancich: On ten clanek nevyjde jen tak, napise jej nekdo, ten nekdo je clovek a jako kazdy jiny tam odprezentuje jen svuj nazor. Nejsme vsichni stejni, tak asi tezko ocekavat nejaky konsenzus v hodnoceni neceho tak subjektivniho jako je "dobre auto". A nema s tim nic co delat pejsek a kocicka. Z podstaty veci neni mozne se zalibit vsem.

Pises ze "Spousta lidi by si zde mela uvedomit co vlastne chteji", ja vim naprosto presne co chci. Pak prijde nejaky Karel a ten bude zase naprosto presne vedet co chce on, a treba to bude presnej opak toho co chci ja. A svet se nezbori ani pro mne, ani pro Karla a dokonce ani pro Audi. :-)
11. 7. 2017 14:55
Re: Pejsek a kocicka
Foe - To je ale to o cem mluvim, neni mozne se vsem zavdecit. A i ja souhlasim s tim ze je jen a jen dobre ze je kazdy jiny s vlastnim nazorem a vkusem. Jinak by to na svete bylo jak za komunismu. To co jsem napsal, bylo mysleno ze je nekdo schopen tvrdit ze A je spravne, ale kdyz je najednou za A, tak chce moznost B. ;-) Tim bych to ukoncil, nema cenu se hadat. Nakonce jsme se stejne dopracovali k tomu co bylo myslenkou uz od zacatku a to ze neni mozne se zavdecit kazdemu! :-)
Avatar - fOE
11. 7. 2017 15:05
Re: Pejsek a kocicka
Tak pokud to od zacatku myslis tak (a vazne jsem to z toho nepochopil), ze jeden a ten samy clovek chce nejdriv neco, pak kdyz to dostane je to zase spatne a chce znovu to prvni, co bylo spatne puvodne...
...pak ano, takovej clovek nevi co chce. Ale tak i zde budme tolerantni, komu z nas se to obcas nestane? ;-)
11. 7. 2017 18:48
Re: Pejsek a kocicka
Já to tak pochopil. Jen nevím, kde to tu vidí. Až na nějakého toho komedianta, který pobaví názorovým veletočem, mi nepřijde, že by si tu lidé běžně stěžovali na jedno a za týden otočili. A dovolím si říct, že jsem se tu diskuzí něco načetl.
12. 7. 2017 04:10
Re: Pejsek a kocicka
Kde tyhle nesmysly co jsi vypsal vidíš? Dostuduj pravopis londýnský designere a buď míň Ovčáčkem. ;-)
11. 7. 2017 13:39
To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Motor podélně před přední nápravou stále zůstává - přesto nejede vlak.. A i když Audi již mnohé na potlačení tohoto neblahého vlivu na jízdní vlastnosti udělalo a dokazuje to i v porovnávacích testech s jinými značkami s odlišnými koncepcemi pohonu, je to jen zmírnění. Podstata zůstává. A ta řidiče zradí, když to nejméně potřebuje.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Bubáq
11. 7. 2017 16:18
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Domnívám se, že to není pravda. Na druhou stranu souhlasím, že pohon zadních kol je znakem luxusní třídy. Nicméně u Audi máte volbu permanentní čtyřkolky, a to je myslím dostatečně luxusní volba.
11. 7. 2017 17:01
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Nejde tak ani moc o to, co je znakem luxusní třídy. A už vůbec ne o to, že by to byl zrovna pohon zadních kol. Tady jde o vystrčený motor před přední nápravu. S tímhle do budoucna Audi nemůže jít příkladem - jak tvrdí!

Můžeme rozebírat, jak je přední pohon s přiznávkami zadního dobrý - což Audi používá - a jak dokáže Audi díky převaze předního pohonu držet v zatáčce stopu vedle zádí driftujícího Mercedesu (na společné trati se stenými rychlostmi), ale to pořád neobhajuje vystrčené těžiště motoru před přední nápravou. Běžný provoz totiž není předem plynule projížděná sourodá dráha se špičkovým řidičem - v dynamicky nenadálých situacích, podtrženými nepravidelnými změnami povrchu atd., Audi amatéra nemusí podržet. To má zapsáno pod kůží.
Avatar - Barry Lyndon
11. 7. 2017 17:26
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Motor vystrčený před přední nápravu bude vadit čím dál tím méně, protože ty motory budou v rámci hybridizace stále menší a menší a proto i lehčí... V dobách V10TDI a podobných nesmyslů to byl fakt velký (rozuměj těžký) problém...
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:31
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Viz docela důkladnej test Vaculíka končící A8 = vadí to furt

Blbý rozložení hmotnosti nebo vysoký těžiště prostě vadí :-!
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 17:46
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
lol, to tu budes Vaculika tahat az do dochodku ? 8-s

medzi tymi V8-ami - benzin / nafta, bol a je rozdiel cca 20kg. Tak prosimta uz nebluzni. >:-[]
Som zvedavy, ako by dopadol pokus, keby som ti do motoroveho priestoru tebe znameho auta, pridal 20kg zavazie. No easy - ani by si o tom nevedel ! >:D
Proste zabudni na tie zvasty a Vaculikom sa tu pri V8-ach uz neohanaj. Ked budes klavosit o 2.0 TDi, necham ta tak, to mi je jedno.
btw.: Ze rozlozenie hmotnosti jo ? No co myslis, ako na tom asi bude tato "Osma", kedze je vraj celkovo trochu tazsia a ma vzadu este dalsiu baterku ( 48V povinne vo vsetkych ), ale v prednej casti sa este viac pouzilo lahsich materialov ?
len tak si typni %. Za mna cca 53:47 predok:zadok.
RS5 ma 52:48 a ta nema vzadu 48V baterku.
Plus, predpokladam ze novinari dostanu pod zadok verziu s riadenymi vsetkmi kolesami, takze o nejakych tazkopadnych jazdnych vlastnostiach asi citat nebudeme :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:54
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
Do tvýho? To bude asi brzy ne? :-)

Smutný jak seš nepoučitelnej = a blouzníš a blouzníš ;-)

Nemusíš rozebírat že to vůbec ale vůbec nechápeš = no někdo jo a Vaculík to pěkně rozebral odůvodnil a vysvětlil :yes:
Že ty nad to nadřadíš ideologii = nojo tak to holt chodí >:-[]

Rozložení hmotnosti neni jen % na nápravě ;-)

A zapomněl si eště na těžiště = poručíme větru dešti prostě nefunguje = ověřeno eště z dob Sovětskýho svazu >:D

Nechci ti radit ale mnohem lepší než auta hodnotit způsobem: Audi dobrý všechno ostatní špatný = je vzít to přes tu fyziku a konstrukci a tak.. :-)
11. 7. 2017 18:52
Re: To jsou všecko nové opičky, ale podstata se nemění!!
V případě A8 ani volbu nemáš.
Avatar - guze
11. 7. 2017 16:29
welllll
Jak čtu diskuzi, tak už nejsou třeba "první dojmy", všichni seděli, všichni ví všechno .... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
11. 7. 2017 16:29
Kdo to všechno využije?!
Luxusní třída nabízí opravdové zázraky techniky a elektroniky zvláště. Myslím, že nabídka D3 je nyní hodně vyrovnaná. I když králem třídy pravděpodobně zůstává esko, baworácká sedmička ani audiho osmička se nemají za co stydět.
Nicméně mě napadá, že posouvání hranic elektronické výbavy těchto vozů zdaleka přesahuje limity jejich praktické využitelnosti. Už jen nastavování asistentů zabere tak dlouhou dobu, že se jím asi nikdo nebude příliš zabývat.
Z toho důvodu pak oceňuji důraz, který kladou MB i BMW na kvalitu a parametry jejich pohonných jednotek: v tomto bodě, zdá se mi, Audi zůstává poněkud pozadu. Ale možná se mýlím, možná jen neinformují dostatečně o technickém pokroku v oblasti jejich motorů a převodovek...
Rozbalit vlákno
29
Avatar - iudex
11. 7. 2017 17:10
Re: Kdo to všechno využije?!
Neviem, či je A8, ktoré má (i bude mať) benzínové V6, V8 a W12 a naftové V6 a V8 je nejak pozadu. Skús napísať, v čom. Pre niekoho môžu byť pozadu 7er a S-trieda, keď napr. nedokážu ponúknuť ani dízlový osemvalec.
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:26
Re: Kdo to všechno využije?!
Jako fakt? Nedokážu ponuknuť ani dízlový osemvalec? :-)
Avatar - iudex
11. 7. 2017 17:30
Re: Kdo to všechno využije?!
A ty v ponuke 7er alebo eSka nejaké naftové V8 vidíš?
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:38
Re: Kdo to všechno využije?!
Ne = už sakra hodně let ne. A nejen u 7er a S samozřejmě ani u XJ, LS nebo Quattroporte, CT6, Rapidu a než je požral VW tak ani u Panamery ;-)

Čim myslíš že to tak bude? :-)
11. 7. 2017 19:01
Re: Kdo to všechno využije?!
Je to pro ně příliš drahé. >:-[] BMW má alespoň jednotku o porovnatelném výkonu, ale ti ostatní žádnou výmluvu nemají. Na druhou stranu, bavíme se o vznětových motorech. Ty jsou pro kolenovrty, jak by napsal topten. :-) No sweat.
Avatar - Ham.
11. 7. 2017 18:59
Re: Kdo to všechno využije?!
Nemyslím, že oznámené pohonné jednotky a jejich parametry
V6 TDi 210 kW
V6 TFSI 250 kW
V8 TDI 320 kW
V8 TFSI 338 kW
W12 430 kW
V6 TFSI plug-in hybrid 330 kW
by nestíhaly konkurenci, navíc přijde ještě verze S8, která bude někde nad 600 hp. Jediná oblast kde A8 zaostává je absence "luxusních" čtyřválců, které používá konkurence.
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 19:35
Re: Kdo to všechno využije?!
No zrovna tuhle sem čet o navýšení výkonů JLR
V6 nafta 221 kW
V6 benzín 280 kW
V8 benzín až 441 kW

Mě každoroční vyhazování technickýho šéfa vývoje Audi dává smysl :-)

Podle mě hrubě pochybili že narozdíl od novýho Bentley Continental nepoužili stejnou platformu a techniku Porsche = snad v příští generaci
11. 7. 2017 21:40
Re: Kdo to všechno využije?!
Zase jeden hezkej adrenalinovej den s tvou Audifóbií, že? >:-[] Užij si to. Já si užiju novou A8...možná i s V8 TDI. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 21:58
Re: Kdo to všechno využije?!
Tos fakt nepochopil? >:D

Tohle sou všichni proti Audi >:-[]

Nebo jestli to chceš jinak: Velkovýrobci motorů V8 proti.. ;-)

Taky už se těšíš na Porsche platformu? :-)
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 22:02
Re: Kdo to všechno využije?!
Nechceš zase jako vždy na týden zmizet? Zase jen ke zblití zasíráš diskuzi . 8-s
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 23:15
Re: Kdo to všechno využije?!
Nepřeháněj to! :-!

Vim že mý a tvý znalosti aut [odkaz] vycházej z hodně odlišnejch základů [odkaz] ale brzdi :-!
11. 7. 2017 20:49
Re: Kdo to všechno využije?!
V minulé generaci čtyřválec s elektromotorem A8 používala tak bůhví, jestli se to nebude opakovat...
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 21:06
Re: Kdo to všechno využije?!
jo, tentoraz ale povedali komplet nie na hocijake menej-vlace, takze ak si videl v galerii A8 e-tron a vies citat, vies ze je to s V6 TFSI ( 3,0 )
Avatar - Ham.
11. 7. 2017 21:12
Re: Kdo to všechno využije?!
Motory jsou známé, hybrid je nový (označený jako E-tron) s V6, systémový výkon 450 hp, 700 Nm, dojezd na baterky 50 km. Čtyřválec jako historický omyl v této třídě je zapomenut.
Avatar - white label
11. 7. 2017 23:19
Re: Kdo to všechno využije?!
Co byl benzínový! čtyřválec s elektromotorem proti "holému" R4 dieselu (S 250 CDI)...
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 23:24
Re: Kdo to všechno využije?!
Ten byl aspoň zadokolka = i když fakt těžká volba >:-[]
Avatar - white label
11. 7. 2017 23:52
Re: Kdo to všechno využije?!
Sophiina volba?
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 00:05
Re: Kdo to všechno využije?!
Tohle je spíš Popperova břitva ;-)

Nebo hezky česky = ať si oboje strčej.. :-)
Avatar - white label
11. 7. 2017 23:09
Re: Kdo to všechno využije?!
Chceš vážně (v tomto ohledu) argumentovat hybridem?
Co pak říkáš třeba na i8 s malým tříhrnkem? ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 23:16
Re: Kdo to všechno využije?!
To je až extrémní nepochopení = argumentovat proti předchozim generacím A8 s 4válcem a přednim pohonem modelem i8 ;-)
Avatar - white label
11. 7. 2017 23:49
Re: Kdo to všechno využije?!
Jestli tu někdo něco extrémně nepochopil, pak v prvé řadě ty...
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 23:57
Re: Kdo to všechno využije?!
Tos nevylepšil = furt to samý ;-)

Porovnáváš kategorii Luxusní automobil s délkou přes 5 metrů a v reálu 2 místný sportovně hybridní prdítko rozměrů spíš 911 = než luxusní limuzíny :-)
Avatar - white label
12. 7. 2017 00:02
Re: Kdo to všechno využije?!
Já nic přímo neporovnávám, píšu o tom, že v principu! jsou motorizace běžných aut a hybridů dvě různé kategorie.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 00:07
Re: Kdo to všechno využije?!
No povídej = to mě zajímá

Zrovna to docela zásadně ovlivňuje moje rozhodování o budoucim autě
Avatar - white label
12. 7. 2017 00:11
Re: Kdo to všechno využije?!
Jsou např. tohle srovnatelné motorizace, pokud nebudeme brát v potaz, že jedno z těch aut je hybrid a to druhé nikoli?
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 00:17
Re: Kdo to všechno využije?!
To je trochu problematický a fakt se vlastně přesně timhle zabývám = ale jo sou

Je to s výhradama a s ale = ale jo sou
Avatar - white label
12. 7. 2017 00:22
Re: Kdo to všechno využije?!
Z hlediska počtu (spalovacích) válců a jejich celkového objemu nikoli (bez debaty)!
A to je přesně to, o co mi logicky šlo od začátku, o nic méně, ale taky o nic víc...
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 00:28
Re: Kdo to všechno využije?!
Já to dělení na válce a objemy = teď myslim obecně, je to tu docela hodně používaný = chápu a sám to tak vnímám, ale ta doba prostě končí

Co bys radši [odkaz] [odkaz]

Mě samotnýho reálný zkušenosti s hybridem zatim spíš mile překvapujou
12. 7. 2017 06:12
Re: Kdo to všechno využije?!
Mně osobně ta motorizace celkem dávala smysl třeba pro hotel, už před lety jsem však slyšel, že to byl omyl a v další generaci bude šestiválec, pravděpodobně schopný běžet v Millerově cyklu.
11. 7. 2017 17:05
Ne a ne...
Tak toto se dle mě Audi příliš nepovedlo , ostatně jakou spousty jiných věci. Chtěla jsem si Audi zkusit , tak mám SQ7 a budu ráda až se toho příští měsíc zbavím. Předtím jsem měla právě i A8 a Audi je prostě takový ,,rádoby lepší" Volkswagen. Není to tiché,ve vnitř stále něco křupe. Jediné co jsem si opravdu pochvalovala je vzduchový podvozek. A to , že dám do zádi 3 malé děti.
Rozbalit vlákno
91
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 17:13
Re: Ne a ne...
Máš to těžký :-) Manžela chce zradit Ferrari výrobou SUV, ty se musíš drkotat s tou hlučnou osmiválcovou plečkou od Volskwagenu... A pak, že bohatí mají lehčí život.
11. 7. 2017 18:50
Re: Ne a ne...
Já to taky říkám , že to nemám / nemáme jednoduché , člověk vlastně neví co si vybrat ;-\
11. 7. 2017 20:55
Re: Ne a ne...
Mne to skor pripomina ze nevies co chces, inak by si si nekupila auto ktore sa ti nepaci. Zvysok asi ani netreba komentovat.
Avatar - white label
11. 7. 2017 19:20
Re: Ne a ne...
Takže, co je na té tvé SQ7 konkrétně špatně?
11. 7. 2017 20:01
Re: Ne a ne...
To co jsem psala výše, nekvalitně zpracováný interiér , nezajímavý interiér, špatné odhlučnění, zrychlení také není žádná hitparáda, sedačky nekomfortní, zastaralý navigační sýstem , atd atd ... všechno se mi vypisovat nechce.
11. 7. 2017 21:01
Re: Ne a ne...
čumáčku a když vás penízky netrápí, tak pročpak kupujou chrochtu?
a ty ostatní věci, no když si dám jídlo v hospodě, tak se dopředu ochutnat nedá, ale to co popisuješ to jste snad už mohli zjistit na salónu:)
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 21:11
Re: Ne a ne...
A ty tomu výčtu věříš? ;-)
Zrychlení SUV za 4,8 sec. nic moc.
11. 7. 2017 23:51
Re: Ne a ne...
Já bych po 7 tisících řekl, ze zrychlení SQ7 je v pohodě. Nebo spíše, ze tato motorizace by měla být základ u rady Q7. Proste si nedokážu moc představit základní V6. Problém mého kusu je ve výbavě. Mám tam toho "privela". Takže hmotnost šla dost nahoru a mám dojem, ze se pod pět nedostanu.
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 08:05
Re: Ne a ne...
Když jsem viděl na videu elektrické vysouvání 3. řady sedadel nebo el. výsuv tažného, tak už mě to svádělo k ťukání na čelo.To je docela extrém. ;-) (netvrdím, že to máš v autě ty).
12. 7. 2017 08:07
Re: Ne a ne...
Mám na gazíku také el. výsuv TZ a je to fajn! :yes: ;-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 08:20
Re: Ne a ne...
Ale jo, jenomže manuálně výsuvný tažný zkrátka vypadne po zatažení za páčku a ty ho nohou bez námahy dáš do správné pozice. Ultra snadné i pro úplné kopyto, žádná námaha, a rychlejší než el.
Nechci moc filozofovat, je fajn, co všechno se dá koupit, ale některé věci, nahrazující ultrasnadný úkon ultrasložitou automatikou..... nedegenerujeme jako posádka vesmírné lodi ve Wall-e? ;-)
12. 7. 2017 08:37
Re: Ne a ne...
Já nikdy TZ na žádném autě neměl a tak jsem vlastně ani nezískal tenhle návyk. Minulý týden jsem poprvé tažné použil a šlo to bez trablů.
Degenerujeme a pohodlníme, o tom žádná ;-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 08:47
Re: Ne a ne...
Vyjma Laguny jsem měl a mám TZ vždy...... nikdy jsem ho nesundaval .... Lepší parkovací asistent po Praze bys pohledal....a hlavně funguje i pro ostatní řidiče, pokud zrovna auto stojí na parkovišti :-)
12. 7. 2017 08:12
Re: Ne a ne...
To bude dane aj stylom jazdy. Mam standardnu V6 a plne mi postacuje. Asi to bude pribudajucimi rokmi ale nejako som stratil potrebu sa niekam nahanat a okrem toho vsade na nas cihaju chlapci s radarmi. Je mozne ale ze keby som skusil SQ7 tak neodolam. Chvalabohu, ked som ja kupoval tak este nebola v ponuke. :-)
12. 7. 2017 08:23
Re: Ne a ne...
Můj styl jízdy je hódně na pohodu... Tady jsem jel do Poděbrad... Dlouhodobě kolem osmi. Takže já nemám potřebu někomu něco dokazovat a ukazovat. Jedu tak nějak s okolním provozem...

[odkaz]
12. 7. 2017 08:50
Re: Ne a ne...
Tak to je velmi slusna priemerka, ja mam dlhodobu zvycajne medzi 8-9l , pravda vela km je v meste a efficiency mod nevyuzivam lebo hned po nastartovani vypinam start/stop.

Inak podla mojich info bude mat aj FL Q7/SQ7 dotykove ovladanie ako A8. j
12. 7. 2017 08:50
Re: Ne a ne...
Tak to jsme za vodou... Ještě, že mě to nepotkalo >:D
12. 7. 2017 08:51
Re: Ne a ne...
Mimochodem, máš vypozorováno, o kolik proměřuje PP proti reálné spotřebě?
12. 7. 2017 09:06
Re: Ne a ne...
V dalsich autach z koncernu nas dotykove ovladanie uz neminie, ale co poznam ludi co s tym pracuju tak je to dobre a oni by uz klasicke gombiky nechceli.

Spotrebu cez PP som specialne nepremeriaval ale cca to sedi.
11. 7. 2017 21:10
Re: Ne a ne...
Zrychlení na stovku za 4.8 žádná hitparáda na více než dvoutunové SUV? Nerad bych Vás madam podceňoval, ale na to, že s tím umíte jezdit jen rovně, to myslím stačí až až:) Předtím jste jezdila s Nissanem GT-R? A teď si s Vámi osud zahrál ošklivou hru a nadělil Vám tenhle křáp?
Avatar - AUDIRS6
11. 7. 2017 21:21
Re: Ne a ne...
teta, trepes.
Q7 / SQ7 ma absolutne najmodernejsiu navigaciu kde len reakcie nacitania map ma rychlejsie BMW v ich i-drive. Tot vsio.
Vrzganie interieru, spracovanie - rovnakost spar medzi materialmi, kvalita materialu, spätna väzba v odpore ovladacov, haptika, akustika... - v tomto vsetkom dava Audi lekcie konkurencii. Mam aktualnu Osmu a absolutna spokojnost, takze mi tu netrep :-!
Kolega si pred skoro 2 mesiacmi revzal SQ7, a to je este vyssie technicky, nez vybehova Osma. A vsetky popisane klady na nu 100%-ne platia.
Ale ja ta nepotrebujem presviedcat, hod mi inzerat kde ju predavas, - tu SQ7-mu, kolegova ma tak nadchla, ze az !
A kedze by sa mi obcas jej terenne schopnosti hodily...ale ok.
Daj sem inzerat, kuknem, pokecame :-!
11. 7. 2017 23:35
Re: Ne a ne...
Já jsem si taky koupil SQ7 a jsem fakt dost nadšený. Výkon je dostatečný a interiér? Já nevím, viděl jsem teď jednu černou SQ7 v Panenskem Týnci. Úplně holá S-line.
Plzeňská značka. V tom základu to fakt nepůsobí dobre. Stačí ale pustit další milion a mas interiér docela pěkný. A SQ7 je v prve radě SUV, zadní sedadla proste nejsou jako v S class. Cele je to dělané na praktičnost. Nevím, proč jak ji někdo muže řadit někam do super luxusu. Na to bude možná Q8
12. 7. 2017 08:11
Re: Ne a ne...
Tak tady snad ještě jedna vzpomínka z toho Panenského Týnce.

[odkaz]

Edit: já to musím upravit, musím jít do sebe... Mig mi otevřel oči.
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 20:15
Re: Ne a ne...
S tou A8 mluví pravdu [odkaz] :-)
12. 7. 2017 06:05
Re: Ne a ne...
Milá teoretičko (jak moc mi někoho údajně stejného pohlaví argumentačně připomínáš). To co zde píšeš jsou tak nebetyčné plky, že ani vzdáleně nelze uvěřit tomu, že by jsi daná vozidla vůbec kdy řídila. ;-)
12. 7. 2017 07:12
Re: Ne a ne...
Kdyby sem šly chodit fotky , dala bych je sem , ne počkej, vlastně nedala. Nepotřebuji , někomu na netu dokazovat , ze to tak je... ;-) napsala jsem svůj názor na své auto , to , ze ty to vidíš jinak je věc druhá , ovšem je mi to úplně jedno , protože někdo jako jsi ty se vždy najde , holt těm kdo se mají se dnes v této zemi nepřeje.
12. 7. 2017 07:17
Re: Ne a ne...
Znovu se pleteš, už od prvního příspěvku. Vůbec jsem neřešil majetkové poměry a ani bych si to nedovolil, to jak reaguješ je jen dalším střípkem do mozaiky "Nevím o čem mluvím, ale mám potřebu se vymezit". ;-)

BTW, pár Audi jsem měl a i ty, které byly užívány zaměstnanci se vyznačovaly...precizním zpracováním bez lomozu, skřípáni nebo vrzání.
12. 7. 2017 07:38
Re: Ne a ne...
Nepletu, ale nebaví mě to tu obhajovat. Prostě skřípou , jsou nudné a tečka. >:D Píše si co chceš.
12. 7. 2017 07:46
Re: Ne a ne...
Jestli si madam kupuje, co ji nevyhovuje, pak tomu říkám nebetyčná hloupost. Asi jako když si vegetarián objedná hovězí steak a pak štěká, že jí maso.

Tohle byl hodně špatný pokus ;-) (jen mi chyběla tA kOMbinaCe PísMeN) :-!
12. 7. 2017 07:54
Re: Ne a ne...
Prostě jsem so to chtěla , zkusit strašně jsem prosila manžela o SUV , tak pořídil toto , nevidím na tom nic špatného. Spletla jsem se ve značce a auto jde příští měsíc pryč. Ano nedala jsem do auta ani korunu. Já si tady nevymyslim , takže to klidně přiznám.
12. 7. 2017 08:04
Re: Ne a ne...
Dobře, a teď mi ještě prosím řekni, co jsi řídila předtím a co budeš řídit teď, co bylo dostatečně rychlé, mělo to kvalitně zpracovaný interiér a vůbec - bylo to podle tvých představ.
12. 7. 2017 08:08
Re: Ne a ne...
Radši ne, druhá póza s jednoduchou manželkou je ještě horší než ta první ;-)
Avatar - Dinar
12. 7. 2017 08:35
Re: Ne a ne...
Někteří puboši se o prázdninách nudí, tak je z nich Lucy.Lu, co "dává 3 děti do zádi". >:D
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 08:52
Re: Ne a ne...
Copak ?Bojíš se, že napíše , že před SQ 7 a A8 dává přednost C5 s dvojitymi skly a lichobeznikovou nápravou ? >:D Taky se toho děsím >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:02
Re: Ne a ne...
Ty ale jen teoreticky = to reálný srovnání by tě taky srazilo do kolenou >:-[]

[odkaz] myslim rok 2004-5 = benzínovej šestiválec asi i díky těm sklum fakt dobře odhlučněný = za ty peníze superbomba. Jejich českej šéf měl tehdy pašíka B5 2.8 V6 30V = sám nechápal :-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:08
Re: Ne a ne...
Chceš mi říct, že Citroen C5, všechna čest jeho pohodlí, bude ve všech ohledech lepší, než třeba nová vrcholná A8? >:D Nebo, jak to mám chápat?

A jestli srovnáváš s Passatem B5, tak ti docela i věřím, ten sice nebyl tak udrncaný, jako novější VW, ale do zatáček se mu dvakrát nechtělo. Než Passat byla na palubě tiší i má tehdejší dobová Laguna II Dci ;)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:16
Re: Ne a ne...
To asi nemusíme rozebírat :-)

Ale viz má připomínka Vaculíkovy rozborky poslední generace A8 z který AUDIRS6 málem dostal infarkt = A8 je vrchol finanční, ne jízdní apod.

Zajímavý že dneska na toho B5 pašíka maj skoro všichni stejnej názor = a tehdy se na ty vrcholný verze čekalo 3/4 roku nebo kolik >:D
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:24
Re: Ne a ne...
A8 jde trochu mimo mé možnosti a tudíž i zájem, maximálně jako plakátovec....ale to jsou i krásnější auta.

Passat B5 byl dle mého názoru velmi dobrým vozidlem, jen se o něm rozšířilo hodně tzv "urban legends", nebo spíše "countryside legends" v našem českém pojetí >:D

To auto bylo pro VW vstupenkou do "supermainstreamu" a pěkný kus dodnes vypadá dobře, ale že to nebyl sportovec, že TDI v něm znělo jako traktor je fakt :-) Ale může být hůř... B6 kupříkladu >:D Dodnes jsem rád, že jsem ho tenkrát nekoupil....
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:34
Re: Ne a ne...
No dle mého a třeba toho Vaculíkova názoru nebyl ani dobrým vozidlem = prodeje vs reálná kvalita byly skoro černej humor

A nemá to co dělat s českem = prostě veleúspěšnej nic moc model

Jj vypadá pěkně ;-)

B6 CC byla konstrukční fraška to je fakt = ale myslim že taky docela úspěšná :yes: :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 7. 2017 09:40
Re: Ne a ne...
do pikače, čo este nespis a znova tu spamujes ? :-!
"No dle mého a třeba toho Vaculíkova názoru nebyl ani dobrým vozidlem"
mam sto chuti toho Vaculika kontaktovat a nech sa vyjadri k tomuto tvojmu zvastu !
A8 dokazala vyhravat porovnavacie testy proti S-klade a 7er a ty tu napises takuto .......

btw.: Palce: ako som to uz davnejsie povedal, nahodne som na to prisiel aj ja, ze ako sa s nimi da cachrovat. A ano, ked sa robi v noci reset servera, tak sa to potom uvedie do normalu.
Ale dovtedy si uzi par :no: :no: :no: :no: :no: odo mna !!! :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:52
Re: Ne a ne...
Seš pozadu = že tu nemám psát už psal Karel = fakt ste neskutečný :yes: >:D

Rozhodně kontaktuj! A nech si vysvětlit že když napíše že v A8 to stálo narozdíl od S Klády za prd = znamená to přesně to co napsal >:-[]

Když to správně pojmeš dokáže vyhrát cokoli nad čimkoli ;-)

Na :no: s.ru = to že se k tomu :no: hlásíš mluví samo za sebe :-)
Ale kdyžs to nakous: De to teda furt nebo to redakce típla jak tvrdí?
Avatar - AUDIRS6
12. 7. 2017 10:01
Re: Ne a ne...
palce rozdavam extremne zriedkavo, ty si sa pytal, ci sa to este da, tak som ti ich tam tentoraz zopar nasolil, nech vidis, ze to este stale funguje. To len taky dokaz miesto slubov ;-)
Zajtra po polnoci tam bude uz len "realny" stav - teda od kazdeho diskutera len 1.
Potom si budes vediet urobit obraz, kolkym ludom tvoje tliachy vadia a kolki tebe podobni vypatlanci sa tu este pohybuju >:-[]
S Vaculikom by bola zaujimava debata, problem je, ze ja si viem jeho slova spravne interpretovat na rozdiel od teba. Vid aj ten test co tu Gvick2 postol a na ktory si sa ty odvolaval.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 10:03
Re: Ne a ne...
Tak tohle je snad na Platinovej ventilek: Ja viem jeho kritiku A8 spravne interpetovat :yes: :yes: >:D >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 10:11
Re: Ne a ne...
Oni v té slavné diskuzi kupodivu VŠICHNI kromě tebe viděli nadšený test spokojeného Vaculíka, který našel pár drobných chyb. Gvick2 myslím tenkrát psal (když dal k dispozici naskenovaný test), že Vaculík nad autem slintal nadšením jak Pavlovův pes. Jediný ty jsi z toho vyčetl něco úplně jiného.
Ale na to je tu od tebe každý zvyklý.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 10:14
Re: Ne a ne...
Žádný oni = ty white atd. ;-)

První Gvickova věta když dal ty odkazy byla: Pravdu mají oba :-)

Toho Pavlovova psa = si už fakt přehnal >:D

Je to dokonce přesně naopak = 3x testoval motor V8 TDI a 2x naprosto nadšeně. V A8 = no ale to už víš >:-[]

Nebo si stáhni klidně jen tu 4 stranu textu a přečti si popis co auto za jízdy a při brždění dělá = to je v třídě LS, S-Klasse atd. prostě odstřel. Máš to tam včetně zdůvodnění = motor a jeho uložení. Že to tvoje hlava odmítá přijmout = to je jiná věc ;-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 10:24
Re: Ne a ne...
"Popravdě řečeno v článku Vaculík nad motorem 4.2 TDI slintá jak Pavlovův pes, webpaja hodnotí celou věc daleko střízlivěji."

Ubohý lhář zůstane lhářem do smrti.
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:41
Re: Ne a ne...
Odkdy kvalita a počet prodejů spolu souvisí? >:-[]

Ten Passat má jednu věc, co už dnes auta nemají a vlastně i dost konkurentů té doby také ne... byl ještě poctivě udělaný, a když si zvolil správnou konfiguraci, tak nesmrtelný, hlavně po motorické stránce.

Pro velký počet aut na trhu je snadné sehnat díly a levně, pro jednoduchost motorů TDI je i servis levnější (sám vím, kolik stály součástky na dobový, kultivovanější commonrail oproti tomu TDI) a že měl měkké nápravy? Vyměníš a jezdíš dál, dokud ho neukradnou a nešoupnou do Polska, nebo na Ukrajinu >:D

Podívej, kolik jich ještě jezdí a dobové auta ( myslím konkurenty co se tu prodávaly), jsou buď na vrakovištích, nebo shnily na prach. Myslím, že právě v tom byl unikátní a ani samo VW už tenhle recept nezopakovala a jentak nezopakuje.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:59
Re: Ne a ne...
No právě že nesouvisí = ale bylo by hezký kdyby aspoň trochu jo ;-)

Na nesmrtelnost fakt nevěřim = dle všeho byl ve svý době spíš horší než konkurence :-)

Ekonomický kouzlo že masový je levnější samozřejmě funguje
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 10:16
Re: Ne a ne...
Tak, něco nabídnout musel >:D Já na nesmrtelnost starého Passata věřím, stejně jako aut typu W124.... při správném zacházení samozřejmě :-)

Co jiného by toho Pašíka drželo v kurzu takových let? Jen se podívej, i poláci o něm složili vesnickodiskotékovej hit >:D [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:21
Re: Ne a ne...
Dáváš přednost levnejm řešenim před sofistikovanou nápravou? Já myslel že to je základ auta platící před 10 lety i dneska = asi sem v tomhle stará škola ;-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:27
Re: Ne a ne...
Čemu se divíš!? Levným řešením u Audi za 3M nebo sofistikovaným řešením u C5? >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:30
Re: Ne a ne...
Jo, tak teď už to chápu >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:40
Re: Ne a ne...
Problém že jak vidno ani jeden z vás doteď ne >:D
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:42
Re: Ne a ne...
Tak mi prosím odpověz, na co byla ta reakce? Trochu se v tom ztrácim.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:44
Re: Ne a ne...
To je tak když někdo diskutuje o autech a o konstrukci ví = to co ty ;-)

Ale je hezký že v tomhle máš s někym shodu :-)

Já s Vaculíkem ty s Ozzym ;-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:49
Re: Ne a ne...
Jednoduché řešení nemusí být horší :-)

Když dáš patlalovi drahé ingredience na vaření, zkazí to tak i tak.
Když dáš mistrovi kuchařovi obyčejné ingredience, vykouzlí něco mimořádného :-)

Nechci se fakt navážet do Citroenu a jeho sofistikovaných řešení, ale Audi docela umí ;) Krásně je to vidět na "pseudoluxusní řadě DS" :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 10:01
Re: Ne a ne...
No skoro musí = a většinou taky je :-)

Hezkej pokus o příklad ale s podvozkem to nemá moc společnýho ;-)

Teoreticky může bejt 4válec lepší než šestiválec = ale většinou je to prostě naopak :-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 10:17
Re: Ne a ne...
Nebudu se tady přít, jen si myslím, že proti Audi dost zbytečně zbrojíš, navíc to ani nejsou konkurenti jak z hlediska ceny, tak i třídy a nakonec i klientely... ostatně i věkem se nepotkávají :-)
12. 7. 2017 10:24
Re: Ne a ne...
Přesně. Jinak by s nim byla i řeč. Fakt je Audi tak tragické? V poslední době mám pocit ze ne.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 13:05
Re: Ne a ne...
Přít se o důležitost zavěšení kol u auta = to by byla fakt blbost :-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:51
Re: Ne a ne...
Jedním z tvých problémů je, že Vaculíkovi názory jsou dohledatelné. Když tenkrát Gvick2 dal naskenovaný Vaculíkův test A8, každý, kdo si ho přečetl uviděl, jak s jeho vývody extrémně manipuluješ.
A přesto to sem taháš dál, nejmíň 1x za měsíc musíš začít mlít o A8 a Vaculíkovi.
Seš primitivní forma života, parazit, co nedokáže žít bez toho, aby se o někoho opíral.
Vaculík i MT si to kupodivu nechávají líbit. Asi - orel much nelapá.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:55
Re: Ne a ne...
Jedním z mnoha tvých problémů je = že autum vůbec ale vůbec nerozumíš a jedinym kritériem je [odkaz]

Vaculíkovy články sou fakt dohledatelný = takže se k tomu vrať a přečti si = třeba to napodruhý dáš :-)

Tim že budeš urážet, zakazovat cizim lidem příspěvky a podobný = se konstrukce Audi nezmění :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 13:01
Re: Ne a ne...
Nejhorší je že si fakt myslíš že máš pravdu = skoro neuvěřitelný = co dokáže primitivní forma života, parazit bez znalostí ;-)

Ano je to tak = Vaculíka ani MTho nikdy nepochopíš = s tim se holt nedá už nic dělat :-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 08:14
Re: Ne a ne...
Wow! Vůbec bych se nedivil! Dobrý postřeh!
Avatar - Dinar
12. 7. 2017 08:36
Re: Ne a ne...
Ale ne, Kylie uměla česky.
12. 7. 2017 08:38
Re: Ne a ne...
Byla to spíš nadsázka, ano Kylie měla češtinu až na písmena bez chyb. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 08:43
Re: Ne a ne...
Má doteď ;-)

Zrovna mi přišla fotka jak vyráží na kolo = nevim kam dneska ale často jezděj do Wachau = kdyby chtěl někdo vyrazit na lov >:-[]

A ověřit že neni Lucy.Lu :-)
12. 7. 2017 08:45
Re: Ne a ne...
Lucinka nebude s největší pravděpodobností ani ženou, natož majitelkou SQ7 ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 08:53
Re: Ne a ne...
Popravdě taky si myslim ;-)
12. 7. 2017 08:55
Re: Ne a ne...
No víš.... v tom Týnci jak jsem psal... Mám pocit, že tam byla nějaká drobná dáma - blondýna a myslím, že ta černá SQ7 z fotky byla její. To by byla dobrá náhoda, kdyby to byla slavná Lucy.Lu ;-)
12. 7. 2017 08:59
Re: Ne a ne...
To by jsi snad slyšel jak jí rachtá interiér. Nemyslím si ;-)
12. 7. 2017 09:02
Re: Ne a ne...
No, to mě pobavilo. Jako může se stát. Ale aby jsi dostal od Audi dárek v podobě neskutečně "vylágrovaného" interiéru od novoty... Nevím, nevím... ;-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 08:59
Re: Ne a ne...
V jiné diskuzi psala, že je bruneta.... ale asi jsem měl pomlčet, třeba by se chytila na návnadu a odsouhlasila ti, že je to ona >:-[]
12. 7. 2017 09:03
Re: Ne a ne...
Ty se nebarvíš?! >:-[] :-!
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:05
Re: Ne a ne...
No, já jo, ale taky já nemám vrzající SQ7.... myslim, že barvení je pod její úroveň, tam to bude komplet plastika včetně novejch vlasů.... manžel to zaplatí ;)
12. 7. 2017 07:35
Re: Ne a ne...
Achjó my se "máme" a vy nám všichni závidíte:)))
Lucinko, SQ7 je pro mně totální nesmysl, nemám rád SUV, ale těžko můžu popřít, že je to hodně rychlé auto. Tvoje velkopanské řeči - ano, není problém ohrnovat nos nad čímkoliv, ale řekni mi, až to auto prodáte, jaké dostaneš náhradou místo něho? Aby bylo rychlejší, tišší, kvalitnější zpracováním? A v čem jsi jezdila předtím? A ptát se kolik korunek jsi na to autíčko dala ty se nebudu, to sem nepatří:)

Stealthe, četl jsem diskusi na Streamu pod V90 a musím říct:)))
"Já mám a stálo to tolik a taky mám tamto za tolik a tamto za tolik"
"A jestli nemám pravdu tak ti pošlu milión"
A taky jak tě tam hned někdo seškrábnul a ptal se, jestli napíšeš taky něco k testovanému autu:)
12. 7. 2017 08:18
Re: Ne a ne...
To víš, je to hrůza.... to je to moje ego... Ale víš co, nemám ani milion, ani sto tisíc, fakt teď ne... Ale žiju a rozhodně mě docela štve, jak mi někdo napíše, že jsem odborník na auta... To jsem fakt v životě neřekl Migu, proto ten hloupý milion.
Možná se fakt budeš divit, ale nesnáším vychloubání se, i když to je proti tomu, co píšu. Fakt to nemám rád. Když napíšu, že něco mám... Migu... to fakt není první příspěvek, ale vždycky reakce na nějakého troubu :-)
Na druhou stranu, co tam vidíš vadného? Když něco mám, podělím se o zkušenosti, v čem je problém? Nebo je problém u tebe a tvé přecitlivělosti? ;-)
12. 7. 2017 08:32
Re: Ne a ne...
tak já to sem teda ocituji:)

Já mám v autě příplatkový audio systém s 23 repro za 181 tisíc
Pořád dokola ti samí internetoví poseroutkové a ufňukánci. Nechme je být, oni si dají pivko, přemaštěný salám, otevřou si Blesk a dají pokoj...
Pokud mi najdete jediný příspěvek, kde jsem se označil za odborníka, tak vám pošlu na účet milion korun
Testy běžných aut mě neoslovují, nedokážu se třeba podívat se zájmem na i30.
Já jsem si pořídil první šestiválec v životě před rokem v modelu M3 F80 a musím říct

a přecitlivělá reakce dalšího účastníka diskuse:)

Co kdyby jednou pro vždy Acelerace Videoblogy přestal spamovat a alespoň jednou dal konstruktivní příspěvek na auto které se testuje. Bez těch já mám V8, já mám BMW M já mám makové a takové....to už všichni tady víme jaká jsi hvězda!
Fakt mě iritují po 100x číst stejné nesmysly.

...a já netuším, protože jsem si tu diskusi přečetl náhodně, jestli to tam opravdu opakuješ pokaždé, možná ti křivdí:)
12. 7. 2017 08:38
Re: Ne a ne...
Jojo, v pohodě. Já vím, že tě baví provokovat a pozorovat potom reakce. Dost to vytrháváš z kontextu ostatních příspěvků, ale to se dalo čekat.

Takže, nebudu už reagovat (a dělat ti radost). Tomu Michaeli Jochovi (kdoví, jestli to nejsi ty sám :-) ) jsem se omluvil. Myslím, že jsem to fakt přehnal. Možná jsem chtěl být zajímavý. Musím se nad sebou hodně zamyslet. Tak díky za upozornění. ;-)
12. 7. 2017 08:47
Re: Ne a ne...
naštěstí jsi to tady docela ukočíroval:)
"Stačí ale pustit další milion a mas interiér docela pěkný."
12. 7. 2017 08:56
Re: Ne a ne...
No tak sorry, ale to fakt nemá co dělat se mnou... Obecná věta, já rozhodně žádný milion v interiéru nemám >:D
12. 7. 2017 09:40
Re: Ne a ne...
Tady je to asi úplně jiný Stealth.
Ten co psal tam pořád "mám mám mám"
a ten co píše tady zase "nemám nemám nemám"
;-)
řeknu to jednoduše pane: člověka, kterýho berou auta na nich zaujme třeba to jak jezdí. u tebe mám pocit, že je daleko důležitější, kolik stojí a jestli to ostatní vidí...
12. 7. 2017 10:06
Re: Ne a ne...
Asi proto si dávám na auto vždy ty nejmenší kola :-)
V tvém příspěvku je jedno slovo extrémně důležité. To slovo je "pocit"
Jenom nevím, proč se diskuze o Audi A8 vlastně stočila právě na toto téma. Na jednu stranu se bavíš pod testem V90, ze nemám nic k tamnímu tématu (můj originální příspěvek - tedy ne reakce na podiveni se, ze ve V90 je 19 repro, což diskutér bral jako současný vrchol a já ho upozornil, ze v mem autě je jich 23 a ze stojí dokonce více než ve Volvu a to jsi záměrně nezveřejnil) a na druhou stranu nemáme od tebe moc info k A8.
Mimochodem pak tam taky píšu, ze cena nemá s tím vším co dělat, ale to uz je jedno, napíšeme co se nám zrovna nejvíc hodí, ze.
12. 7. 2017 10:08
Re: Ne a ne...
dobře, nechejme toho. asi se v tobě mýlím.
12. 7. 2017 10:15
Re: Ne a ne...
Myslím, ze pravda je někde uprostřed. Samozřejmě se rad pochlubim, možná to přeháním. Ale není to podle okolí tak tragické, jak se zdá. Většinou jsou to reakce, kdyby to bylo tragické, tak bych rovnou pod V90 napsal, ze mám to a to a ze to stalo tolik a tolik. Vždy jen reaguju.
12. 7. 2017 10:38
Re: Ne a ne...
Máš pravdu, ještě bys na tom mohl být jako Lucy Lu, to je asi největší extrém a taky jsi mohl napsat, že ti všichni závidí, protože jsme v ČR:)
Avatar - Dinar
12. 7. 2017 08:20
Re: Ne a ne...
Opravdu si mám myslet, že jsi dospělá žena? Pokud ano, máš více než základní vzdělání? Protože způsob vyjadřování a gramatika odpovídá spíše nějakému patnáctiletému trumpetovi s trojkou z češtiny.
12. 7. 2017 08:30
Re: Ne a ne...
Dospělý žen je taky možný ;-)
11. 7. 2017 17:28
BMW a MB jsou dál
BMW i Mercedes umí částečně řídit sám a nepotřebuje k tomu svodidla, zaparkovat umí taky bez řidiče. Čekal jsem něco víc, třeba že z výfuku bude prskat Kofola :-) At žije VW Group plny podvodniků a ojebávačů. OLED na zadních světlech si můžou strčit někam. Bude se to sráát jako LEDky na starejch Audinách made by VALEO.
Ale třeba někoho útáhnou na sladký řečičky, když se "nerobustně" vypadající Q7 neprodává jak se čekalo. Tak tam naloudujte nejakej Schummelsoftware a šup do provozu . >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2017 19:12
Re: BMW a MB jsou dál
Jak málo stačí ke štěstí...přeju ti to.
11. 7. 2017 23:43
Re: BMW a MB jsou dál
Ano. Jsou dál. A teď už spát, ráno si zase můžeš hrát na znalce aut.
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 23:50
Re: BMW a MB jsou dál
To si tu snad hrajem všichni ne? :-)
12. 7. 2017 00:02
Re: BMW a MB jsou dál
No chvilku vážně. Já mám rad svého otce. Na tom by asi nebylo nic divného. Ale on proste je a bude fanoušek do aut. Ano, má své Subaru Forester Turbo, tu značku proste miluje, ale dokáže pochválit třeba design Superbu, obdivuje mou SQ7, podívá se na úspěchy Renault Sport na YouTube nebo si se zájmem prohlíží fotky nové Corvette. Miluje autosvět takový, jaký je. Bez ohledu na značku, bez nenávisti.
Asi mu pomáhá i to, ze je opravdu špičkový konstruktér a ve Vítkovicích patřil k nejlepším. Obdivuje proto práci lidí jak na Loganu, tak na Pagani.
A co já tady čtu? Plečka, *, předražený krám, Mercedes je jinde a podobné věci.
Asi to nejde mít rád auta, musíme mít vždycky nějaký team a pak spoustu "enemies".
Avatar - white label
12. 7. 2017 00:05
Re: BMW a MB jsou dál
Být pro (nějaký) team je v principu v pohodě, problém je být "antiteam"...
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 00:11
Re: BMW a MB jsou dál
Ale víš že není moc normální? Nebo se to dá říct i hodně jinak = je výjímečný

Já mám takhle rád hifi [odkaz] nemyslim tenhle časopis ;-)

A vim že sem za magora = že nejsem moc normální. Pokud za normální bereme většinu :-)
12. 7. 2017 00:22
Re: BMW a MB jsou dál
Ano. Já jsem měl monobloky, připojené k osmsetjednickam. Pracku elektřiny od Accuphase a další "vymoženosti". Všechno s rozvojem rodiny je pryč = nevyuzito. Dnes jen CA a takové ty italské bedýnky s bílým lakovanim ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 00:32
Re: BMW a MB jsou dál
Pěkný :yes: :-)

S rodinou můžou přijít jiný řešení [odkaz] ;-)

Ale to jen teoretizuju = já mám zatim jen 2 letou neteř :-)
12. 7. 2017 00:37
Re: BMW a MB jsou dál
Jojo, znám. Mám rad zvukový projev STAX. Je to jiné než v normálních sluchátkach. Malebnejsi, ale asi na to nemám slovo. Uvažoval jsem o elekrostatickych sluchatkach. No všechno je jinak
;-)
Avatar - fOE
12. 7. 2017 07:13
Re: BMW a MB jsou dál
:yes:
12. 7. 2017 06:08
Re: BMW a MB jsou dál
To je tu opravdu sraz takových ubohých plkalů jako ty a pár dalších? Domlouváte se, kde se přijdete ztrapnit? ;-)
Avatar - Barry Lyndon
11. 7. 2017 17:29
to auto se mi nelíbí
čínská porce chromu a kýčovité pikačoviny typické dnes pro celou D3. Copak bohatší zákazníci úplně ztratili vkus?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:41
Re: to auto se mi nelíbí
D3 ztratila vkus = a stala se podnikem na obří prachy a velkovýrobu automobilů v milionech

Ale sou i jiný automobilky ;-)
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 17:44
Re: to auto se mi nelíbí
Třeba Lexus, vyrábějící omezené série, který na autech nemá deko chromu, jeho auta jsou designově mimořádně střídmá a auta prodává na hranici rentability, aby pokud možno vydělal co nejmíň.
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 17:56
Re: to auto se mi nelíbí
Ne = tos jak se ti často stává napsal skoro přesnej opak :-)

Ale že D3 designově a spolehlivostí atd. kulhá na všech šest nohou = jestli teda maj po dvou >:D = to je prostě fakt

Ale zas nevyráběj omezený statisícový série a chrlej to v milionech = a zdá se že ty přesně v tom vidíš prémii ;-)

No já ne :-)

No nejen já [odkaz] = eště že tu sou vyspělý východoevropský země a Čína >:-[]
Avatar - _Karel_
11. 7. 2017 18:00
Re: to auto se mi nelíbí
"omezený statisícový série" >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 18:01
Re: to auto se mi nelíbí
Tos napsal ty ;-)

Takovej IS už má přes milion kusů = za celou dobu co se vyrábí :yes: >:-[]

Někdo jásá [odkaz] a de nakupovat, někdo se spíš koukne co novýho u McLarenu atd.

Mě do pojmu prémie zapadá líp Jaguar Lexus který dělaj nějakejch 500 600 tisíc aut ročně = než mainstreamový chrlení několika milionů ročně = od každýho z členů D3
Avatar - twistedTSD
11. 7. 2017 19:17
Re: to auto se mi nelíbí
IS je v Evropě prodejně mrtvý a není se čemu divit. Jinak zrovna segment luxusních sedanů mi přijde asi jako ten poslední, kde by si D3 zasloužila kritiku za neprémiovost.
11. 7. 2017 21:52
Re: to auto se mi nelíbí
Říkali z vedení Jagu, že víc nevyrobí ani za nic...ani kdyby jim lidi trhali ruce. Chtějí si prý udržet exkluzivitu...ta se pozná podle počtu vyrobených aut...do 600 tis je to OK, přes milion je to mainstream. Je to správně, rozumbrado? :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 7. 2017 21:59
Re: to auto se mi nelíbí
Ne = taky blbě >:-[]
12. 7. 2017 06:10
Re: to auto se mi nelíbí
Nevyrobí, protože V8 kompresor ve výrobě končí.
Avatar - Dinar
12. 7. 2017 13:13
Re: to auto se mi nelíbí
Prý jsi prodavač cédéček či co, ok, nic proti, ale tyhle tvoje analýzy automotive businessu, to je fakt žrádlo. >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 13:25
Re: to auto se mi nelíbí
Viď = já vim :-)
Ono samozřejmě nejsou úplně originál moje = ale narozdíl od některejch chápu že to tak je a dokonce proč to tak je ;-)

CD se eště prodávaj? Nekecej :-|
Svět se za poslední desítku let dost změnil = zkus držet krok: buď [odkaz] nebo [odkaz] :yes:

Tak si na tom žrádlu pochutnej = takhle kvalitní tu moc nebejvá >:-[]

A teď zkus vysvětlit co přesně tě tak dostalo = máš na to? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 16:05
Re: to auto se mi nelíbí
Prémiový čísla o prémiovym nárůstu prodejů [odkaz] nejvíc prej prémiový X1 :-)

6 milionů prémiovejch aut většinou se 4válcema ve velký míře s přednim pohonem vychrlí rok co rok jen D3 = kde se furt ty prémiový zákazníci berou? >:-[]
Avatar - jozephko
11. 7. 2017 22:47
Nie je to auto, po ktorom by som túžil...
Toto nie je auto, o ktorom by sa mi mohli snívať sny. :-)
Interiér je moc predisplejovaný a vrcholom je ovládanie klímy virtuálnymi tlačítkami hore a dolu. Ale otočnému ovládaču sa nič nevyrovná.
Dizajn je tiež taký nič-moc - ako natiahnutá A6-ka. Pre mňa osobne bola dizajnovo zďaleka najvydarenejšia druhá generácia A8-ky - aj karoséria aj interiér.
No a tej elektroniky je tam teda požehnane. Nechcel by som mať toto auto, keď mu skončí záruku (a ani nemusí skončiť) a začne sa niečo sejkať s elektronikou...
Zdá sa mi, že si budem musieť kúpiť buď Ladu, Daciu (resp. niečo podobné) alebo Rolls Royce. Ani v jednom, ani v druhom nie sú žiadne megadispleje... :-)
Rozbalit vlákno
2
11. 7. 2017 23:47
Re: Nie je to auto, po ktorom by som túžil...
Já jsem se třeba bál u pětky dovirani dveří. Ale po pěti letech a 185 tisících kilometrech ta serva pořád fungovala bez problému.
12. 7. 2017 08:06
Re: Nie je to auto, po ktorom by som túžil...
Toto je seriózní auto, ve kterém budou jezdit podnikatelé, politici, kára pro drogové dealery to apriori nebude. Proto se o tom autě asi nedá "snívat":)
12. 7. 2017 04:28
Na zadek...
...si mohou sednout opět konkurenti D3 z jiných světadílů. Tedy ne, že by se alespoň někteří z nich nějak masově v Evropě prosadili.
Přes všechny možné hloupé komentáře o upadání evropských automobilek tu máme stále dvanáctiválce, osmihrnky, výkonová spektra nemající až na vyjímky konkurenci, neustálé inovace atd...
Mnohými do nebe vynášený Lexus končící u své vlajkové lodi na motoru V6 je jako neduživé děcko i oproti nejméně prestižnímu modelu z D3, tedy A8.

Ne, tvarově mě A8 nezaujala, vypadá na obrázcích jako FL předchozího, chybí mi snaha udělat víc než M-B nebo BMW. Interiér nám ještě novináři vychválí, ti samí, kteří kritizovali Velar (a ten má navíc otočné mechanické ovladače nastavení teploty). Včera jsem podobný systém zkoušel u RRV a nakonec, když to reálně srovnám s nastavováním třeba v idrive, tak u některých operací můžete být i rychlejší se stejnou ztrátou pozornosti. Matlání se ale nezbavíte.

D3, Maserati, Jag...ti všichni v lux třídě ukazují, že pindy o sebezáhubě evropských aut jsou jen tlachy neználků. O Bentley a Rollsu není potřeba ani mluvit ;-)
Rozbalit vlákno
34
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 08:12
Re: Na zadek...
ono asi vzdy bude technicky svojim know-how D3 na vrchole ... len dizajnovo uz ozaj tak nedominuju ako kedysi... povedal by som ze dnes aj americke limuziny uz vedia vyzerat minimalne tak dobre ako tie nase europske... rovnako velke kusky z korei alebo japonska spravili velke pokroky a nemecka D3 uz nad nimi v tomto podla mna vobec nevycnieva... ked si pozriem novy velky lexus alebo stinger tak ozaj az mam pocit ze tu uz azia prebrala inciativu a vie byt napaditejsia ... mercedes uz len zvejka tie svoje banany ktore su vsetky defakto rovnake... audi uz tiez nevie ako dalej a ten uskrn masky ma coraz sirsi a skodoradostnejsi az to zacina byt nepekne ( aj ked Q7 je vcelku pekna a aj maska na Q2 sa mi paci ) ... aj bmw malo kedysi tiez vizualne caro ale tie prasacie rypaky a az pompezne kasne ktore predvadza dnes je nieco co nema so skutocnymi bmw z minulosti uz podla mna nic spolocne .... chapem ze auta su dnes uz hlavne biznis a logo na kapote je stale velkym tahakom bez ohladu na dizajn .. ale za svoje peniaze ( kebyze som nejaky ten melon navyse mal ) by som dnes uz D3 vazne nechcel ... normalne ma viac taha amerika a azia a z europy skor jaguar alebo maserati ... neviem cim to je lebo vzdy som obdivoval prave D3 ... mercedesu som fandil snad 20 rokov ale dnes to uz proste nedokazem.... nechapem.. ale tak to citim proste
12. 7. 2017 08:29
Re: Na zadek...
Nevím, které automibilky z Asie nebo US máš na mysli. Cadillac dělá Batmobily, Lexus na jinak krásný tvar karoserie musel dát prvky rozteklého kovu a Stinger bych do této společnosti vůbec netahal. Genesis jsou bez zatím bezpohlavní auta bez markantu a o ničem víc nevím.
Za své by jsi zafungoval stejně jako u nynějšího výběru...tomu věř. ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 08:48
Re: Na zadek...
z americkych sa mi paci novy lincoln continental [odkaz] .... ma pekne rovne linie a celkovo velmi jemnu eleganciu a decentnost ( me pekne aj tie chromovane detaily a ma akysi punc noblesy v sebe )... zadne partie ma tiez pekne s tymi spojenymi svetlami a predok so stihlimi svetlami a neprerastneou maskou mi pride zase az europsky cize taky fakt decenty ... pekne auto... na fotkach mozno neohromi ale nazivo iste bude "svietit" ... z korejskych sa mi paci stinger...

tento lincoln sice neponukne V12... ale maximalne 3.0V6 biturbo... ale s 300kw a 6 valcami iste hanbu nespravi a bude dostojnou limuzinou :yes:
12. 7. 2017 08:52
Re: Na zadek...
A jsme znovu u toho, vrcholný Lincoln jede na šestihrnku. O V8 nebo V12 si mohou nechat jen zdát.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 08:55
Re: Na zadek...
S těma válcema je to trochu problém = dnešní V6 turbo má výkon BMW 850

No už i větší >:-[]
12. 7. 2017 08:56
Re: Na zadek...
Bez diskuze, kdo ale vyzkoušel V12, ten by určitě V6 nevelebil. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:05
Re: Na zadek...
O tom žádná. Problém je že to vlastně jinak nejde = dál dávat stejnej výkon z V12 je prostě blbost. Popravdě věřim zprávám že na menší kubatury by okamžitě mohli přejít vpodstatě všichni = de spíš o psychiku zákazníků ;-)

6 válců je eště v pohodě = když se udělá nějaký nadstandardní uložení a slušný odhlučnění = neni problém
12. 7. 2017 09:09
Re: Na zadek...
Poprvé jsem V12 vyzkoušel v 760i v roce 2007 a teď v nové 7er. Zvuk, sametovost a přednes se nedají u V6 ani V8 napodobit.
Naprosto chápu cizelaci D3 v tomto směru. ;-)
12. 7. 2017 09:59
Re: Na zadek...
Fakt tě berou V12ky? Mně se líbí třeba ve Ferrari ale v limuzínách je to mimo mně... těžká nuda:) ale píšeš sametovost a to je asi ono:)
12. 7. 2017 10:09
Re: Na zadek...
"Mne se líbí" , "je to mimo mně". Příteli nějak nám stealthovatis :-)
12. 7. 2017 10:21
Re: Na zadek...
V životě jsem neřídil žádné Ferrari s dvanáctiválcem, ale znám jejich zvuk. A pár let jsem byl nucen jezdit s kolegovým dvanáctiválcovým Phaetonem /PC cca 400 tisíc Kč/ a protože vím, že tentýž motor byl jednak v A8, druhak i v Bentley, jeho projev znám a šel - mimo mně:)
A nestraš:)
12. 7. 2017 10:26
Re: Na zadek...
Ale no tak... Fuj. Proč všude tlacis pořizovací ceny? >:-[]
Jo, nechme toho. Měj se fajn a zase někdy na streamu ;-)
12. 7. 2017 10:36
Re: Na zadek...
A kdybych napsal, že předtím jezdil s BMW 750i za 80 tisíc, byla by to asi taky pořizovací cena, že? Mimochodem tehdy také s V12:) úplně jsem na ni zapomněl.
Avatar - Dinar
12. 7. 2017 13:15
Re: Na zadek...
Pro mně je tedy jedno, jestli je jde o V12 ve sporťáku nebo v limo, vždy je to motorový vrchol, ta 760i pod plynem je prostě božská. ;-)
12. 7. 2017 15:41
Re: Na zadek...
čistě technicky je motorový vrchol šestnáctiválec. výkonově zase nějaká přeplňovaná blbost. zvukově /tedy aspoň pro mně/ V8. mně prostě přijde takový nevýrazný, ničím se neodlišující...
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 15:46
Re: Na zadek...
Čistě teoreticky = ne technicky. S V12 i když to je hodně okrajová záležitost pár z nás jelo, s V16 nejezdí nikdo

Dneska sou krom extrémních výjímek [odkaz] i V12 vlastně zbytečný = ale sou a eště chvíli budou :yes:
Přes občasný od mýho mládí stále se opakující řeči o V16 = s nim nikdo nejezdí ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 08:59
Re: Na zadek...
ale 6 valcov v biturbe uz podla mna nikomu hanbu nespravi... a zober si aky ma vykon... a 6 valcov uz pojde urcite pekne hladko... v spojeni s biturbom je to vlastne celkom masivne delo .... ono aj tych V8 a V12 uz tolko nemame ako kedysi a aj v D3 uz netvoria nejake masivne predaje podla mna ... chapem ze V12 je V12 ale mne by biturbo s 6 valcami urcite stacilo v akejkolvek limuzine a nepripadal by som si s tym nijako blbo ani vedla nejakej V12 S klady alebo A8 :-)
12. 7. 2017 09:02
Re: Na zadek...
Protože jsi V12 nevyzkoušel. Denně se tu operuje nad tím, jak jsou ameriky úžasné a ejhle, ony nám končí na V8 v případě Cadillacu a V6 u Lincolnu? ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 09:13
Re: Na zadek...
tie ameriky maju vacsi punc noblesy... mozno nemaju tak velke tablety ani tolko asistentov ale vyzaruje z nich viac noblesy a to sa mi na nich paci.. rovnako jaguare.. alebo maserati... asi nikdy nebudu tak technicky prespikovane technologiami ako D3 napriek tomu mi pridu noblesnejsie a viac premiovejsie posobiace ako mnohe vozy z D3 ....

cadillac uz potrebuje nejake tie nove vozy ... ale do roku 2020 sa hovori hned o niekolkych novych modeloch tak som zvedavy... nejaky novy mensi sedan by mal prist uz snad tento rok ... tak uvidime ...ale take vacsie CTS s kompresorovym 8 valcom je stale pekne [odkaz]
12. 7. 2017 09:18
Re: Na zadek...
Pleteš si noblesu s neokoukaností. Naprosto rozdílné pojmy... Klient kupující Continental ho nebere kvůli tomu, že by nechtěl např 760i, ale že na něj neměl.

Seděl jsi někdy v Cadillacu? Přesedl pak třeba do S-Klasse? Udělej to a poznáš dva naprosto rozdílné vesmíry. ;-)

Btw: CTS není třída lux sedanu a projev V8 je pak vulgárnější, silový, zcela jiný než chceš od limuzíny.
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 09:22
Re: Na zadek...
tak potom ja radsej neokukanejsie kusky ;-) ... pre mna je podstatne to ze na mna posobia viac noblesne ... a zaroven sa mi aj viac pacia ... ze uz nemaju 12 reprakov v kabine alebo 3 tablety to mi az tak nevadi... ja noblesu nasavam inak :*)
12. 7. 2017 09:32
Re: Na zadek...
Noblesu nasaješ naživo a na Cadillacu nic noblesního ve srovnání s luxusními vozy Lexus, D3 není ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 09:34
Re: Na zadek...
ako by povedal ozzy... ale tak aspon lincolna mi neber... nekaz mi to >:D
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:21
Re: Na zadek...
Topere, evidentně tě ovlivňuje jen a jen to, že MB, BMW i Audi potkáš na každém rohu. To pak člověku přijde Jaguár, Maserati, neřkuli Cadillac neokoukaný a exkluzivnější. V Americe i v Anglii by to zřejmě viděli trochu jinak.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:23
Re: Na zadek...
V americe to fakt poslední dobou viděj trochu jinak [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:32
Re: Na zadek...
Jj, i Lexus asi bude mít problém. Četl jsi to vůbec?
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:38
Re: Na zadek...
Proč tak hloupý dotaz? :-|
12. 7. 2017 09:33
Re: Na zadek...
Tenhle ubohostí prosáklý web je spíš k smíchu ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:37
Re: Na zadek...
Tenhle ACZ? O tom žádná ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 09:31
Re: Na zadek...
mozno je to tak ako pises ale mne sa celkovo ten styl kasne a to vyzarovenie tych aut ako lincoln alebo jaguare lexusy pozdava viac... tie auta mna posobia noblesnejsie... ale je to len vizualny dojem jasne
Avatar - Dinar
12. 7. 2017 08:30
Re: Na zadek...
Zvenku Audi, podobně jako u MB a BMW zbytečně velká maska, ale jinak tomu není moc co vytknout, čekat, že lux sedan bude vypadat jinak než lux sedan je hloupost. Horší je vnitřek, nelíbí se mi vůbec, ty žaluzie, hnusný volant, všechno přes dotykáče... Uvidíme jak naživo, ale bude muset A8 jezdit hodně dobře, aby se u kupců segmentu prosadila, protože z důvodu lásky na první pohled to půjde těžko. ;-)
12. 7. 2017 08:34
Re: Na zadek...
Lehkost prvních dvou generací je to co mi chybí. Nevadí mi jednoduché křivky, ale následné zbytečné vymýšlení fines (Lex LS by bez rozteklých markantů byl třeba velmi hezkou limuzínou).
Audi by mohla být designově inovativnější než tradiční dva němečtí hráči. ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 7. 2017 09:20
Re: Na zadek...
zadne zaoblenejsie svetla s tou chromovanou listou mi pripominaju kusok styl E klasse.. len tej chyba svetelne prepojenie cez cely zadok ako u audiny ... neviem ale audi malo svoje typicke svetla vzdy ok.... zrazu to vyzera akoby nahanali skor uz medveda .. akurat ze s hranatym predkom to neladi uz tak dokonale a bez loga na kufri by asi malokto tipol ze pozera zrovna na audi .... neviem.. ale zrovna zadne svetla su to posledne co trebalo u audiny menit.. skor ten face by chcelo uz zlepsit lebo tu audi uz tapa... uz to zacina zvejkat podobne ako medved tie svoje kasne
Avatar - wikinko
12. 7. 2017 19:29
Re: Na zadek...
som rad, ze nie som sam kto je alergicky na zaluzie. pri vybere posledneho sluzobaku u mna kvoli nim vypadol passat aj A4.
12. 7. 2017 08:36
Můžu se zeptat?
Je mi lhostejno kdo s mým názorem souhlasí a kdo ne.
Jen jsem si doteď myslel, že se v diskusi vyjadřují souhlasné a nesouhlasné reakce. A že se prostě přičítají, nikoliv odečítají.
A teď vidím, že příspěvky, které měly včera deset pozitivních reakcí mají dnes dvě... To někdo v redakci koriguje? Je to samozřejmě vaše svaté právo, ale musím říct, že mi to přijde poněkud dětinské, ostatně jako celý ten hlasovací systém:)
Rozbalit vlákno
39
12. 7. 2017 08:43
Re: Můžu se zeptat?
Na odpověď jsem opravdu zvědav... ;-)
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 08:46
Re: Můžu se zeptat?
Někteří diskutující do toho umí zasahovat. Pokud tam bylo večer 10 :yes: a ráno 2, pak ti večer někdo vyrobil 8x :yes: a ono se to do rána vrátí do normálu.
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:04
Re: Můžu se zeptat?
Nehonosila se redakce před nedávnem tím, že ovliňování byla pouze chyba a nyní už to tak nelze dělat? Pokud to ovšem nedělá sama redakce >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:06
Re: Můžu se zeptat?
Ne asi sama redakce = ale někdo z redakce čemuž bych i docela věřil >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:10
Re: Můžu se zeptat?
Jakože zkusíme další experiment? Napíšu, že Škodovka stojí za prd, sesbírám desítky lajků a do zítra to tam nebude? >:D

Ale když jsme hlasovali, jestli si De**l, tak ty lajky jsou tam do dnes >:D To asi redakci nevadí >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:11
Re: Můžu se zeptat?
Pochopils to dobře = hlasovací palce sou skoro vždycky přesně naopak >:-[]

I na hifi-voice lidi hlasovali úplně nesmyslně = sice nechápu proč ale je to fakt ;-)

Jediná šance je zrušit to = je to fakt blbost. Tady ale na správně špatně se.ou = de jen o klikání :-|
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:16
Re: Můžu se zeptat?
"I na hifi-voice lidi hlasovali úplně nesmyslně" "Jediná šance je zrušit to" - ty o sobě prozrazuješ tolik věcí.....
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:18
Re: Můžu se zeptat?
Jo? Tak povídej = to mě zajímá :-)

Jediná šance je tuhle blbost zrušit ;-)

Lidi hlasovali úplně nesmyslně = stejně jako tady >:-[]

Tak a teď sem zvědavej.. :-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:25
Re: Můžu se zeptat?
Nerušil bych, ale třeba by bylo zajímavé ty palce identifikovat, jako je to na Facebooku.... každý by potom viděl, kdo s kým sympatizuje a komu se co líbí :-) Hned by pak ubylo těch, co jen sledují z povzdálí a lajkují >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:27
Re: Můžu se zeptat?
Hele to mi nějak připomnělo = neni to zrovna aktuální ale bylo letos vůbec vyhlášení kdo měl nejvíc příspěvků? :-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:31
Re: Můžu se zeptat?
Nebylo a na dotazy redakce nereagovala.... pak to vyšumělo
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:39
Re: Můžu se zeptat?
Jj tenhle přístup reakce funguje :yes: >:D

Bohužel ho používaj docela často :-|

Takže to zrušili? No docela škoda..
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:43
Re: Můžu se zeptat?
No, jestli zrušili, nebo jen opoměli.. kdo ví, zkus se zeptat, já se také ptal a nedostalo se odpovědi :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:47
Re: Můžu se zeptat?
Tady to tak řeší: Bez odpovědi

No je to blbost ale trochu mrzí :-)
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:50
Re: Můžu se zeptat?
Cítil ses na titul? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:56
Re: Můžu se zeptat?
Ne na 100% ne = myslim že na něj měl zaděláno Gilgit = právě jen těma :yes: :no:

Což může bejt důvod že se k tomu redakce postavila jako vždy čelem = a nechala to vyšumět >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:59
Re: Můžu se zeptat?
Tak, já myslím, že redakce sama Gilgita odstavila, asi se bála vítezství, nebo nevím >:D Už je to více, než rok, co tu není, jestli se nepletu? Škoda ho...
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 10:05
Re: Můžu se zeptat?
Jo jeho občasnejch věcnejch příspěvků velká škoda

No a některejch tvrdě fanaticky komunisticko proruskejch.. ty mi nějak nechyběj
Avatar - white label
12. 7. 2017 13:05
Re: Můžu se zeptat?
Co se zasírání diskusí týče, bohatě ho stíháš zastoupit..., viz nejen tato diskuse.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 13:11
Re: Můžu se zeptat?
Já tu klidně tejden dva nejsem = ty a další tu diskutujete denně :-)

Chápu že když vám občas někdo naruší poklidné vwoooody bludů = je to na infarkt ;-)
Avatar - white label
12. 7. 2017 15:00
Re: Můžu se zeptat?
Tak poslední dobou na tvou četnost příspěvků nemám, ale ono jde hlavně o věcnost, kdy omíláš pár věcí stále dokola.., geny pratety se zjevně nezapřou.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 15:05
Re: Můžu se zeptat?
Repetitio mater studiorum = jak naznačuje ta latina nevymyslel sem to já = je to trochu starší ;-)

A je fakt že stále novou originalitu co tu předvádíš ty a tvoji vwěrní = do toho fakt nechci jít = takovej holt nejsem = s tim nic nenaděláš :-)

Možná i ty geny = nějaká moje praprateta byla první kdo na UK učil matiku či co = tak třebas to teď = omylem = trefil >:-[]
Avatar - white label
12. 7. 2017 15:09
Re: Můžu se zeptat?
Tak aspoň, že si pobavil sám sebe, když už nic, ale jako příklad zasírání diskusí perfektní.
Končím, nerad bych to dál podporoval.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 15:15
Re: Můžu se zeptat?
Na tomhle webu si napsal víc příspěvků než já a když přiberu tvoje názorový noshledy je to skoro kontumace. To seš tak rozhozenej že nevyhráváte s nulou ale tu a tam dostanete taky gól? ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 15:18
Re: Můžu se zeptat?
Na tomhle webu si napsal víc příspěvků než já a když přiberu tvoje názorový noshledy je to skoro kontumace. To seš tak rozhozenej že nevyhráváte s nulou ale tu a tam dostanete taky gól? ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 13:11
Re: Můžu se zeptat?
Já tu klidně tejden dva nejsem = ty a další tu diskutujete denně ;-)

Chápu že když vám občas někdo naruší poklidné vwoooody bludů = je to na infarkt :-)

Tak na zdraví [odkaz] >:D
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:29
Re: Můžu se zeptat?
Souhlas :yes:
Samozřejmě že redakce nemá žádný důvod dávat si práci a vyhazovat peníze za to, abychom viděli, kdo palcem vyjádřil názor. Ale kdyby se u palce objevilo, kdo ho dal, ubylo by jich.
Mě by se tohle řešení líbilo.
Avatar - Londonbridge
12. 7. 2017 13:58
Re: Můžu se zeptat?
:yes: napriklad takto...
Avatar - Ozzman
12. 7. 2017 09:20
Re: Můžu se zeptat?
Nesmyslně? >:D Jakože to nebylo podle tvých představ? >:D

Mne ty palce nějak nevadí, spíš mi někdy irituje, když ti najednou přibudou :no: za příspěvek, který je naprosto neutrální typu a říká třeba fakt jako " Oktávku můžeš koupit s motorem TDI" >:D nebo tak podobně >:D

Kdyby radši ti lidé diskutovali...
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:36
Re: Můžu se zeptat?
Jako fakt? >:D

Tak se ukaž: Co se ti tak líbí? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:26
Re: Můžu se zeptat?
Jj nesmyslně = jak popisuješ ve svym 2. odstavci. Jakože to asi nebylo podle tvých představ = když tě to irituje ;-)

Prostě tak jak píšeš = palce padaly i za něco naprosto neutrálního. Podle mých představ nesmyslně :-)

Souhlasim že když nesouhlasí maj napsat proč = palec nic neřeší = zrušit :-!
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 09:11
Re: Můžu se zeptat?
Mě včera v minutě přibyly 4 :yes: a jsem si téměř jistej od koho. Podle mě to pořád jde.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 09:17
Re: Můžu se zeptat?
Tak neteoretizuj a napiš od koho :-)
12. 7. 2017 14:28
Re: Můžu se zeptat?
Nevím, jak přesně tu korekci dělají, ale dříve jsem tu viděl případy, kdy jsem si byl celkem jist, že to zkorigovali špatně. A palce šly i ubírat, nejen přidávat. Když měl někdo 10 regulérních, mohl jsi mu je klidně vynulovat. ;-)

Když jsem to tenkrát viděl, tak jsem nevěřil vlastním očím. Nevěřil bych, že to někdo může takhle zpackat. Dospělý člověk, který je za to placený. V kroužku programování pro děti jsme měli vyšší standard.
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 15:07
Re: Můžu se zeptat?
Vim že to šlo ale pak tu bylo že to už vyřešili = no vypadá to že = jako obvykle = ne ;-)

Tady maj fakt výjímečný ajťáky :yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 7. 2017 08:52
Re: Můžu se zeptat?
Hlasování :yes: :no: je fakt ptákovina = před časem tu MT dobře vysvětloval proč
Zkusili sme to i na [odkaz] a s designovou aktualizací stránek zrušili = fakt je to blbost. Tady služící jen k dalšim klikum = a na základě nich reklamy

Vrchní šéfka nakladatelství je schopná ve vydělávání [odkaz] obsah a kvalita ale dou pod jejim šéfování totálně do pr

Nebo za to možná můžou noví majitelé [odkaz] od tý doby je to skoro úpadek v přímym přenosu
Avatar - maxi!
13. 7. 2017 09:29
Re: Můžu se zeptat?
neriesme to.... :-!
Avatar - _Karel_
12. 7. 2017 10:05
Hrubka
VaculíkovY názory , sorry
Rozbalit vlákno
0