Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Prologue: Koncept luxusního kupé ukazuje designérskou budoucnost značky

Audi v Los Angeles představuje studii Prologue. Ta má prozradit, jakým směrem se bude vyvíjet v dalších letech design ingolstadtské automobilky.
Zpět na článek
19. 11. 2014 09:57
19. 11. 2014 11:08
19. 11. 2014 12:19
19. 11. 2014 12:27
19. 11. 2014 13:42
19. 11. 2014 16:35
19. 11. 2014 17:14
19. 11. 2014 17:21
19. 11. 2014 17:28
19. 11. 2014 17:32
19. 11. 2014 17:57
19. 11. 2014 18:20
19. 11. 2014 18:34
19. 11. 2014 10:31
19. 11. 2014 10:41
19. 11. 2014 10:56
19. 11. 2014 16:25
19. 11. 2014 16:55
20. 11. 2014 09:29
19. 11. 2014 12:28
19. 11. 2014 13:12
19. 11. 2014 13:19
19. 11. 2014 13:45
19. 11. 2014 16:40
19. 11. 2014 17:22
19. 11. 2014 17:25
19. 11. 2014 17:33
19. 11. 2014 17:37
19. 11. 2014 17:38
19. 11. 2014 17:39
19. 11. 2014 17:49
19. 11. 2014 17:53
19. 11. 2014 18:03
19. 11. 2014 13:45
19. 11. 2014 16:30
19. 11. 2014 17:31
19. 11. 2014 20:21
20. 11. 2014 09:40
19. 11. 2014 16:27
19. 11. 2014 10:45
19. 11. 2014 10:49
19. 11. 2014 11:01
19. 11. 2014 20:01
20. 11. 2014 12:06
21. 11. 2014 09:21
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2014 09:57
Audi
Motor V8 4.0 TFSI má výkon 445 kW a točivý moment 700 N.m, ................................ k tomu není co dodat. :-! :yes:
Snad jen, že mi padla brada!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 11:08
Re: Audi
Bradu nahoru a mrkni na originál kterej má 430 kW a 900 Nm nebo rovnou 463 kW a 1000 Nm [odkaz] ;-)
Avatar - Vekacik
19. 11. 2014 12:19
Re: Audi
To je pravda, ale stejně papírově MB ztrácí. Na co se ohánět většími čísly, když je to auto s oběma motory pomalejší než od Audi..
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 12:27
Re: Audi
Pomalejší? Myslíš v nesmyslnym 0-100? Při normální jízdě to bude naopak. Čtyřlitrovej V8 neni vůbec špatnej ale 5,5 V8 a V12 sou prostě jinde
A nemusej bejt ani tuněný [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 13:42
Re: Audi
5,5 V8 coskoro tiez nebude... ;-)
Ta V12 je sice lahodka ;-) :yes: ale ver, ze keby bolo treba, zobere sa W12 biturbo a je po vtakoch ;-)
Lenze toto je Audi ;-) - tento motor je fakt dobry, o takejto spotrebe 2 tonoveho auta s quattrom a 605 konami sa zatial moze ostatnym len snivat ;-)
A hadam nechces pochybovat o tom, ktore z nich bude skor na 200ke, 250ke, 300ke...
jaaaaj - na 300ke mozno len to Audi ;-) - v nejakom Dynamic Plus pakete ;-)
Medo to zvykne brzdit na 250... :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 16:35
Re: Audi
No nevim jak ty ale já když byl malej tak sem snil vo V12, po W12 ani ťuk ;-)
Máš pravdu ve vyšších rychlostech se rozdíl bude zvětšovat, tam je náskok většího motoru jednoznačnej :-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 17:14
Re: Audi
>:D >:D >:D zabudni !!! >:D >:D >:D

co ma spolocne velkost motoru so zrychlenim ?

nejedna sa tam nahodou o vykon / koef.odp. vzduchu/ hmotnost...a do tej cca 80-100 km/h aj trakcia ?

takze este raz: Z A B U D N I ! ! ! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 17:21
Re: Audi
Chápu že si se tématu V12 vyhnul a asi si chtěl říct zabudni ;-)
I kdybys tam dal 2x tolik smajlíků tak bych spíš vsadil na ten pět a půl litr. A to jak si nadšenej že jeho výroba bude končit tohle antifandovství mě moc nebere
A9 zatim žádný mimořádný nadšení nevyvolala [odkaz] uvidíme jak jednou bude jezdit. Postavení CL je zatim neotřesitelný :yes:
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 17:28
Re: Audi
Pockaj, to sa asi zle chapeme - za kazdy ubytok V8 na trhu, mi kvapne 1 slza ! :-!

V12 a W12 je rozdiel - to tiez berem, ale oni sa uz s tym naucili zit, ja by som si asi tiez zvykol, i ked mi je jasne, ze koncepciu neosalis ;-)

Takze este raz - to ze 5,5 konci - hold smula - ani Medo si nemoze dovolit dalej riesit 2 V8...ale povedzme si na rovinu - podrobne som skumal novu V8 - 4 liter - technicky sa mi ten motor fakt ze veeeelmi pozdava :yes: A betar jeden !!! - je o 13 kg lahsi nez nas ! :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 17:32
Re: Audi
Mně teda dvě ne-li víc, ale dobrý to beru :yes: ;-)
Nojo doba velkejch motorů končí a to i v týhle třídě. Tak ať co nejdýl vydrží V12
Jo a tohle nemyslim jako popichování, slyšel sem že přes všechno ujišťování možná skončí W12. Novej sdílenej V8 vod Porsche totiž bude mít stejnej výkon nižší spotřebu a emise a W12 tak krom počtu válců dost ztrácí smysl
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 17:57
Re: Audi
spekuluje sa aj o variante B :
novy motor V10 6.0 biturbo od Audi - miesto W12, ktory bude pouzivat aj to Porsche, ked by moc chcelo.
Tento motor ma byt primarne ako nahrada za W12, plus ma byt pouzity aj v novom "hyper-brutal sporte" od Audi. Taky zabijak LaF, P1, 918 ;-) plus 3 el. motory, a nejake tie baterky, ale nie vela.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 18:20
Re: Audi
No ale ať A nebo B tak to spíš vypadá že W12 končí nebo?
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 18:34
Re: Audi
joo, joooo - to uz je take verejne tajomstvo ;-\
Ale nesmut, este mame aj klasicku V12 v Aventadore ;-)
Avatar - Mrakoplas
19. 11. 2014 10:02
Kde jsem to jen viděl?
Nepřipomíná vám to Ford Mondeo?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
19. 11. 2014 10:06
Re: Kde jsem to jen viděl?
suhlas.. ta maska nam zacina chydat astonovsko-fordovsky nadych.... a svetla ( oci ) su cim dalej tym viac a la cinsky usmev ... uzsie uz snad ani neslo spravit ... nastastie je to len koncept ale byt fanda audi tak by som zacinal mat obavy do buducna o dizajn ....
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2014 10:20
Re: Kde jsem to jen viděl?
Až budeš stát vedle té lodě fyzicky, tak mondeo to určitě nebude.
Avatar - iudex
19. 11. 2014 10:23
Re: Kde jsem to jen viděl?
Nie. ;-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 13:01
Re: Kde jsem to jen viděl?
Především mi Mondeo připomíná Aston? ;-)
20. 11. 2014 11:00
Re: Kde jsem to jen viděl?
hned ako som to videl som si spomenul ako si sa smial z novych fordov, zo sumcej papule..
Avatar - white label
20. 11. 2014 15:23
Re: Kde jsem to jen viděl?
No a co jako..., tady snad šířku masky nekritizuji? Hlavně Ford před tím žádnou single frame neměl a nejednou "nenápadně" nasadil Fordům "tlamu" z AM, kdežto u Audi jde o evoluci SF, i když v tomto případě nepovedenou.

P.S. Těší mě, že mě pozorně čteš a pamatuješ si, co jsem k čemu napsal, ale neměl by sis z toho pamatovat jen to, co vadí tobě osobně.
;-)
Avatar - iudex
19. 11. 2014 10:31
A9
Nádherný dizajn, nemám jedinú vec, čo by som vytkol. Ako sa píše v článku, Audi po určitej (krátkej) dobe dizajnového prešľapovania na mieste našlo nový smer a tento smer je evidentne správny.
Akurát som po predošlom teaseri očakával sériové auto a nie štúdiu. Čakal som A9 Sportback ako športovejšiu verziu A8 (tak, ako sa má A7 k A6ke), eventuálne A9 ako kupé verziu A8 (ktorá by mala priamo namierené proti CL). Na druhej strane tá štúdia vyzerá dosť sérii blízka, tak predpokladám, že najneskôr v Ženeve bude sériová verzia na svete.
Rozbalit vlákno
25
19. 11. 2014 10:41
Re: A9
Len opravím, že nie proti CL ale S Coupé, ktorého zadné partie v tejto štúdii aj vidím. Osobne mi to pripadá ako kombinácia S Coupé s AM a na na to napasovaná single frame maska. Čakal som skôr evolúciu A7, ktorú tam nevidím...
Avatar - iudex
19. 11. 2014 10:56
Re: A9
OK, tak S Coupé. ;-) Každopádne skôr vidím potenciál v A9 Sportback, ako v kupé. Akosi nevidím zmysel v dvojdverovom kupé merajúcom cez 5 metrov, aj keď elegantné bezpochyby sú. Na druhej strane ak Mercedes dokáže držať dlhodobo takýto model a neprerábať na ňom, asi nejakí kupujúci na svete sú a nie málo.
19. 11. 2014 16:25
Re: A9
Já naopak doufal, aby to nebyla variace na A7. Ne že by se mi nelíbila, ale jedna stačí.
19. 11. 2014 16:55
Re: A9
Bez ohľadu na to, či je A7 pekná alebo škaredá, je proste ich. Má vlastný rukopis a to sa v dnešnej dobe cení.
Pri tejto štúdii si tým nie som až tak istý, vidím tam viacero odkazov na konkurenciu... najmä na to S Coupé.
20. 11. 2014 09:29
Re: A9
Pětimetrové kupé bude vypadat jako pětimetrové kupé. I když Prologue má možná příliš krátkou kapotu. A boky mě také úplně nepřesvědčily (to bych musel vidět naživo). Doufal jsem v klasické kupé a asi by se dalo říct, čím klasičtější tvary a proporce, tím lépe. Neměl bych nic proti fastbacku, což by byl odkaz na A7 a Coupé S (rozumněj, Audi 100 Coupé S), ale nejsem si jist, jestli by se jim to povedlo v tomhle formátu.

Někdo tu myslím vzpomenul zadní světla, ale byl to právě Mercedes, který použil podobnou vnější geometrii, jako používá Audi už roky (horizontálně orientovaný pětiúhelník; byť je většina lidí přirovnávala k těm na Laguně - zřejmě pro úzkost). A tu linku zapuštěnou do světel mám spojenou s XF, dnes ji má i A8.

Mimo to, že je to velké kupé, v tom Mercedes nevidím. A je to možná škoda, protože je to pohledné auto, až na čumák (masku však zprasili i u Audi) a interiér. Mám radost, že to má jeden pár dveří, ale jinak zatím nemohu říct, že by to naplnilo má očekávání.
Avatar - Vekacik
19. 11. 2014 12:28
Re: A9
I když jsem fanda Audi, tak tohle se mi zatím na první pohled moc nelíbí... Současné modely jako A6/A7/A8 i po FL jsou dokonalé, ale tohle je jako celek nic moc.

Ten koncept mi hrozně ničí volant, single frame už je moc velký, široký, interier mi taky moc nesedí. ;-\ Naopak zadní část je velmi povedena, trochu mi to připomína S coupe, ale co si budeme povídat, zadek jako má S coupe se k 5.1m dlouhému kupé hodí dokonale..
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 13:12
Re: A9
Este ze je to len koncept...
Aj ja mam co robit, aby som to uplne stravil :-O
Singleframe az moc obrovsky, niektore bocne linie neladia, nesulad pri oramovani bocneho presklenia hlinikovou listou, ktora pokracuje do C stlpika az za okno...
Interier - kvalita ano, pokrok ano, ale niektore riesenia - volant, "2 poschodovost" palubnej dosky... Proste ako keby chceli urobit za kazdu cenu revoluciu, ktora podla mna nevysla. No nic, uvidime co sa z toho vykluje v serii...
Pohon, podvozok, dynamika - netreba komentar ;-)
Ak sa trosku prizemnia a urobia to trosku stravitelnejsie, bude mat S-kupe problem.
A dovolim si tvrdit ze nielen ono, ale mozno aj nejaky ten Aston !
Ano, kvalita celku a kvalita spracovania interieru mozu byt kludne dotiahnute az do takej podoby, ze sa bude dat konkurovat aj jemu !
Len to treba este trosku podoladovat, trosku vychladnut z toho osialu, z revolucie zmazat to "r" a bude vsetko nad ocakavanie GUT ! ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 13:19
Re: A9
Ty si fakt věrnej fanda. Je to koncept ukazující designérskou budoucnost značky a už počítáš že bude lepší než S kupé a možná i než Aston Martin? ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 13:45
Re: A9
Nic nieje nemozne - Toyota ... :-!
Nie !!! - AUDI !!! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 16:40
Re: A9
Fakt hodně věrnej :-)
Je pro tebe přípustný si S Klasse nebo nějakýho toho Astona aspoň vyzkoušet? >:-[]
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 17:22
Re: A9
Pred 2 rokmi S-klada...ako vsetko ok, ale ze by som z nej slintal... 8-s
a ta kredencovita pristrojovka - :no:
Teraz zase na pristrojovku narubali jaskynu verzie 2.0 8-s >:-[]
Takze asi by som sa z toho tiez neurobil :-!

OK, ako co sa tyka podvozku, komfortu, tichosti - vsetko berem, ale to dokaze aj A8, v ktorej sa aspon vnutri citim fakt prijemne ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 17:25
Re: A9
Zrovna u tebe bych udělal slepej test a svez tě i v LS a dalších a fakt by mě hodně zajímalo jak by to dopadlo :-)
Jo a Toyota [odkaz] fakt nic neni nemožný :yes:
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 17:33
Re: A9
To ze LS bolo synonymum od slova "ticho" - to sa u nas ucia deti na 2. stupni ZŠ ;-)

skor ide o tie auta ako celky - sedim vnutri - vnimam interier - a ten si musi obhajit svoju cenovku. V tom nema LS sancu, Bawo 7 absolutne, S klada no-no - ta nova mozno...az na tu jaskynu, no a A8 - proste to je moj vkus - a moje love by som za nu dal...keby...
...to auto nebolo uz o cislo vacsie, nez mi vyhovuje ;-)

Na rovinu: RS6 plus, sedan, s interierom A8 - nic krajsie sa hadam nakombinovat neda :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 17:38
Re: A9
Eště si zapomněl a britskou klasiku [odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 17:49
Re: A9
Staci 1 raz ... ;-)

OK - len tam je toho "zeleza" vnutri akosi vela na tej stredovej konzole >:D
Dalsia vec - infotainment ako taky - bol vzdy slabou strankou Britov, ak uz teda dotiahli tieto detaily, moze to byt gut ;-)
Co mi ale chyba - 4x4. Ak sa toto fakt ma v dohladnej dobe zmenit, potom to uz bude aj pre mna plnohodnotny konkurent pre D3 ;-)

Ale ko pisem vyssie - nad 5 metrov uz ist nechcem... ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 17:53
Re: A9
Nojo nějak blbnulo připojení
Chápu že pro fandu Audi je 4x4 důležitý ale i taková klasika jako Jaguar už ho pár let nabízí [odkaz] a podle mě dokonce hodně pevedený [odkaz] [odkaz] ;-)
Avatar - AUDIRS6
19. 11. 2014 18:03
Re: A9
aaaa kuuuurnaaa !!!!!
tak na to som trosku pozabudol :-|
tak potom by som si asi mal dohodnut nejaku test-drive, nech ti mozem dat adekvatnu odpoved. Takto spoza kompu... ;-\
toz ok, ak je uz ten infotainment v pohode, moze to byt zaujimave ;-)
Avatar - white label
19. 11. 2014 13:45
Re: A9
Souhlas se single frame, je přehnaně a zbytečně široká. Jinak k interiéru, je to studie a ty podobně futuristické interiery mívají.
19. 11. 2014 16:30
Re: A9
Futuristický interiér beru, ale co ten volant? A co to zadní sklo? Možná ho strávím, ale nevím... u Citroënu se tak nikdy nestalo. S maskou souhlasím, vypadá to, že to přehnali.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 17:31
Re: A9
To zadní sklo ala C5 nebo C6 je funkčně správně. Když tam nemáš stěrač je to jediný řešení aby tam nezůstávaly kapky. A tady to na fotce vypadá trochu divně ale v reálu to i v těch levnejch Citroenech působí docela dobře
Zato ten volant vypadá fakt hodně divně, skoro jak zvětšenej z nějaký hračky nebo co. Fakt divný
Avatar - white label
19. 11. 2014 20:21
Re: A9
Volant beru jako součást (futuristického) interiéru, ne, že by se mi zrovna líbil.
Zadní okno jak z kterého pohledu, někdy ruší, jindy vypadá naopak zajímavě. Šířku masky přehnali brutálně, proto taky může evokovat AM, poměr šířky k výšce je hodně mimo zvyklosti singleframe typické pro novodobější Audi.
20. 11. 2014 09:40
Re: A9
Tak v mých očích se naopak AM o***l po Audi (dnešní boom podobných masek mám zkrátka spojený s Audi). Nemyslím tou starší, úzkou maskou. Myslím tu novou, vysokou. Za to bych také někoho přerazil. Proč museli zahodit tak pěknou masku a udělat něco, co dělá hned několik automobilek?

S šířkou masky to pohnojili. "Placatění" single-frame se mi líbilo, ta původní auta opticky obrala o šířku. Ale to neznamená, že je dobrý nápad ji udělat skoro přes celý čumák. Dostávají se tam, kde byl Peugeot, nebo Mazda s těmi ohromnými tlamami.

Co se týče skla, souhlasím, že může vypadat zajímavě. I u Citroënu to tak bylo. Ale nikdy jsem to nestrávil. Je možné, že za to u C6 mohla světla, díval jsem se spíš na zadek jako celek.

Futuristický, nebo ne, je ošklivý. Tohle má být budoucnost čtyřramenného volantu? Celkem doufám, že tenhle koncept sklidí značnou kritiku. Nechci si ani představit, jak by vypadala další generace Audi, pokud by použili tenhle jazyk.
19. 11. 2014 16:27
Re: A9
Já z toho tedy odvázaný nejsem. Ani zvenku, ani zevnitř. Alespoň takhle v obrázcích.
Avatar - Hittman
19. 11. 2014 10:45
Pěkné,
chtělo by to GT větší jak A5, to v nabídce chybí a určitě by to i prospělo, přeci jen BMW i MB ho mají..
Rozbalit vlákno
2
19. 11. 2014 10:49
Re: Pěkné,
Opravdu to má 20 palcové kotouče?
Avatar - iudex
19. 11. 2014 11:01
Re: Pěkné,
Súhlas, A5 je pomerne kompaktná a nejaký priestor nad ňou ešte je, na druhej strane o dve triedy väčšie kupé presahujúce hranicu 5 metrov sa mi už zdá priveľa. Ako píšeš, vhodnejšie sa javí A7 kupé. Ale Prolongue je len štúdia a ukazuje budúci dizajn, nie konkrétny model.
19. 11. 2014 13:32
9 KULÍ JAKO V... INGOLSTADTU
Exklusivní kousek. Zcela zbytečný a právě proto potřebný. Aktuálně takřka všemi veřejnými věrozvěsty vnucovaný svět zprůměrované touhy potřebuje řádně nakopnout. A síla úderu horního konceptu je citelná i z monitoru. BRAVOOOO.

Garážová budoucnost, tedy minimálně v okoli Ingolstadtu, je zřetelně zajištená: tvrdá příď nepochybně bude panovat především levému dálničnímu pruhu, silueta je dokonalá a dokonalý je v podstatě i celý vůz. Kabina, to z toho, co lze čekat v produkčním reálu, potvrzuje styl nastolený posledním Volvem, ano ano, čistočistá krása.

Tak jak? No ingolstadtská silniční (browning)-devítka bude jistou střelou. Především ovšem pro ty, kteří na ní budou mít. Těm ostatním nezbývá, než toužit a snít...

BRAVO AUDI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
19. 11. 2014 20:37
Re: 9 KULÍ JAKO V... INGOLSTADTU
Zezadu (jak ho bude vídat většina) je to kanón :-) Trochu jsem zaváhal u té zbytnělé hliníkové lišty na c sloupku, ale pro účely nakopnutí "světa zprůměrované touhy" je to ideál. :yes: ;-)
19. 11. 2014 15:02
OOOO představilo...
...novej designovej směr OOOO, kterej na první pohled připomíná OOOO. Já jsem si ho nespletl s ničím jiným. Vidím prostě Audi!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
19. 11. 2014 20:01
Rozhárané
Jako celek mi to připadá dost rozhárané. Některé prvky exteriéru jsou OK, předek vypadá dobře, boční silueta je čistá a bez chyb, ale některé části naopak vypadají ošklivě, hnusné zadní okno, prapodivná zrcátka, zadní spodní díl jak dodělaný v tunerské dílně. Co je ovšem docela propadák, tak to je palubka, ošklivý volant, ošklivý volič automatu, hnusný přístrojový štít, v interiéru pěknou věc nevidím.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
20. 11. 2014 12:06
Môj záver:
Kritizovať dokáže každý, najľahšie takto od PC... ;-\
ALE:
Po X Y fakt pekných štúdií, ktoré nám Audi za posledné roky ponúklo, je toto ako vidím nielen podľa mňa krok vedľa.
Buďme ale radi za hneď niekoľko vecí:
Výstava sa koná v USA, a tam majú radi, keď sú veci veľké. Preto prezentácia veľkého modelu, s veľkou maskou...atď. Ak toto nestrávi ani Americký návštevník výstavy, novinár, potom je to pre Audi jasný signál, že ani pre USA trh nieje dobré všetko, čo je veľké. A to je dobré pre nás a pre Audi celkovo ! Rozhodne si za pár dní asi v Ingolstadte zavolá na koberček R.Stadler Lichteho, predebatia to, a zhodnú sa na tom, že taký prešlap ako bolo pre BMW Banglovská éra, si oni dovoliť nemôžu.
Čoskoro čaká Audi "reparát" - v Detroite predstavia Q7, na ktorej sa Lichte podieľal len minimálne, a z toho sa bude dať vyčítať, že čo je teda aj US zákazníkovi bližšie.
Ak Q7 bude prijatá kladne, dovolím si tvrdiť, že až taká revolúcia sa v blízkej budúcnosti konať nebude.
Potom Ženeva - A4 - tiež auto, na ktorom toho Lichte nemal moc šancu meniť. To už sme ale doma, na EU trhu s autom potrebným hlavne tu. Ak aj ona bude tu prijatá tak kladne, ako sa očakáva ( podľa spy photos vyzerá zatiaľ všetko podľa očakávania ) Lichte sa bude musieť asi fakt zo snívania vrátiť nohami pevne na zem.
K autu ako takému:
Už som to písal vyššie, kolegovci tiež, takže len odrážkovo:
- maska
- blatníky - a ich línia nenaväzujúca na líniu popod okná ( nemohli to urobiť ako na R8 ???)
- spätné zrkadlá - áno na koncepte zvyknú byť vždy futuristické, ale o to viac ma prekvapujú, nakoľko Audi usiluje ako prvé na svete používať miesto nich kamery - fakt lobujú na poli zákonodarstva v EU aj v iných častiach sveta, aby to mohli spustiť do výroby.
- chrómovanie okolo okien - neodpustil by som im nikdy, keby to nechali podobné tomuto - neorámované okná, ale línia v strede C stĺpika !!! - pre mňa fakt neospravedlniteľné !
- INTERIÉR - áno, musel som CapsLockom... Kvalita - OK, veď na to sme už zvyknutí, ale to stvárnenie 8-s - 2 poschodovosť prístroj. dosky, ten tvar prístroj. štítu pred vodičom - toto ak má byť budúcnosť, tak Pán Boh s nami ! Naopak - tie displeje umiestnené v horizontílnej línii po defakto skoro celej šírke - to môže byť zaujímavé, a v prípade že sa začnú používať fakt kamery miesto spät. zrkadiel, tak aj účelné - nakoľko si viem živo predstaviť, pozrieť sa vľavo od volantu a vpravo od volantu, miesto do spät. zrkadiel. Plus ten displej pred spolujazdcom - nech má aj on nejakú "zábavku". OK.
- volant - dajme tomu, že zase je to len taký koncepčný výkrik, ale ak má ísť niečo podobné v blízkej budúcnosti do výroby, tak ďakujem, neprosím si.

Dobre, kritika vypísaná, čo treba pochváliť:
- dizajn zadnej partie auta "se vším všudy" - teda aj vrátane zadného skla, ktoré pre mňa paradoxne problém nieje. Prečo ? - lebo sa im to pekne podarilo zakomponovať do celku ! Plus preto, lebo T 613 !!! >:D - áno, s nostalgiou spomínam na autá, ktoré som sedlal pred prechodom na Audi ! - tie zadné "plutvy" a sklo, ktoré budilo dojem konkávneho zakrivenia, to sú proste veci, ktoré som na nej zbožňoval ( o motore a veľkosti vnútorného priestoru by som napísal pochvalnú knihu ! )
Takže - áno, zadok je proste dokonalý a nemám s ním problém.
Technika - podvozok, motor...Treba komentovať ? Alebo nedajbož kritizovať ?
Chválabohu, aspoň tu teda fakt nie ! - všetko na TOP úrovni, ... ani nemám slov, proste dokonalosť !

Takže záver 1 vetou...Skúsim, ale 1 veta asi stačiť nebude:
Mňa "Prologue" nenadchol ! Ak ho máme vnímať ako dizajnové cvičenie, ok, pocvičili ste si, vrátte sa nohami na zem a robte Audi ! Áno, klasické Audi, ako A6 a spol...
Implementujte tam niektoré prvky z tohoto ( zadok, podvozok ), ale to je tak asi všetko.

Držím teda chlapom v Ingolstadte palce, nech sa z tohoto poučia, a nech teda na nás nepríde taká pohroma ako na BMW - doba Banglovská, aby u nás nebola doba Lichtovská.. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Vekacik
21. 11. 2014 09:21
Re: Môj záver:
Jo pěkně jsi to napsal. Souhlasím :yes: Snad si lidé z automobilek čtou weby o vozech a vezmou si něco k srdci.. >:D Podle designu A4 a Q7 se uvidí co dále :-)