ale to nie je ani evoque ;-) .... inak prave Q2 mi zo vsetkych tych nemeckych SUV najviac pripomina prave evoque.... je totiz uz kusok napaditejsia vystrednejsia ako zbytok nemeckych SUV.... a tiez uz viac stylova a hranata co zodpoveda cieleniu na podobnu skupinu aktivnych a mladsich ako evoque... dokonca aj velkostne a razvorom je to hra centimetrov... medzi tymto britsko nemeckym duom... za mna uz som to pisal ze Q2 sa mi paci... mozno ten zadny stlpik nemusel byt az tak farebne vystredny ale na druhej strane aj to je to co robi z Q2 uz viac nemecky evoque ako klasicku "nudnu" audinu ....
chyba mi tam este nieco v benzine objemom vacsie a silnejsie.... co by sa mohlo postavit tym silnejsim motorizaciam v land roveri evoque alebo tomu 1,6 tgdi v sportage/tucson.... ale je to zrejme len otazka casu ked tu ponuku este doplnia :yes:
podla mna ako fakt velmi zaujimave stylove SUV ... ocenujem hlave tu karosarsku kompaktnost v casoch ked aj nove disco ma uz 5m ... klobuk dole ale Q2 vyzera velmi sikovne... a stylovo zaroven... uspech je teda nepopieratelny .... takze ocakavam o Q2 obrovsky zaujem .. cena necena... u premioviek nikdy moc nehrala rolu :yes:
Asi tak, srovnání s Evoquem čistě "podle voka" je tak trochu (vlastně úplně) mimo. Audi dokázalo vyrobit nezvhlednou bramboru, s tříhrnkem za 600 tyček. Už si hledám spacák, abych šel do fronty před audisalón.
No to teda nevím, nová Q5 je úplně stejná jako minulá. Minulá Q7 byla nevzhledná, ale nová je úplně bezpáteřní. A4=minulá A4 stejně jako A5. Myslím, že je nejvyší čas aby s tím v audi něco udělali. Několik mých známých odešlo k MB právě kvůli designu Audi. Bohužel se mi nelíbí ani nový MB:/
Čisto z môjho pohľadu naopak - to auto je po dlhej dobe prvé naozaj vydarené Audi - aspoň čo sa dizajnu týka. Existuje síce niekoľko výnimiek - tie však len potvrdzujú pravidlo: A7 a R8 (minulá generácia, tá nové je nejaká divná).
Nerad bych se pletl, ale 7st. DSG použitá v Q2 už není DQ 200 se suchými spojkami, ale zcela nová konstrukce s mokrými spojkami, představená letos, poprvé snad u faceliftu Audi A3 - kód bohužel neznám.
Ani z A4 nemůže být převodovka v Q2. U A4 je aktuálně vrcholem 200kW (nikoli 210kW) a 600!Nm (1500-3000ot./min.), kdežto u A6/A7 má 3,0 TDI/200kW "jen" 580Nm, byť v širším rozsahu (1250-3250ot/min.).
V Tiguanu použili DQ500 i u motorů, u kterých by DQ250 stačila. Pointa tedy byla, že tuhle strategii podle mne nepoužili a bude to klasika dle točivého momentu, což je pro tenhle motor DQ200. A na mysli měl zřejmě DQ380, kterou by měla mít Ateca.
Vzhled je úplně bezcenný. V D3 nic tak bezpohlavního není. Audi malé auta teda moc nejdou. Kdybych nevěděl, že je to originál, tak bych řekl, že je to nepodařená čínská kopie Audi.
Co se ti na tom líbí, vejfuky zavedený do interiéru, tlačítka jak z piána, klima jak kazeták od vietnamců místo palubky foun a na palubce přilepenej ajped.
Kopie mazdy.
Uvědomuješ si, že implikuješ, že i Mazda má interiér z Dacie? Nemluvě o tom, že interiér vychází z A3, která šla do prodeje v roce 2012 a rozvíjela interiér A1. Tolik k tomu tvému kopírování.
Proč je tam to mizerný výklopný víčko místo pořádný projekce? Fuj! Nejhorší je, že to v autech uměj, jen se jim prostě nechce to tam dát. Bohužel. Ten 140 kW benzín už asi odpískali... acho jo