Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi Q3 prozrazuje české ceny. S patnáctistovkou stojí 865.900 Kč

Druhá generace Audi Q3 přichází na trh s pěti motorizacemi, které zastupují dvě verze naftového dvoulitru, benzinová patnáctistovka a dvě verze benzinového dvoulitru.
Zpět na článek
19. 12. 2018 18:26
19. 12. 2018 19:01
Avatar - Jenik3
19. 12. 2018 18:26
dobry wagen
Auto je to pekny a kombinace motoru, pohonu a prevodovek mi dava smysl. Ocenuji, ze dvoulitr je podladeny na 320 Nm a ma svoje misto nad 1.5 TSI. Ani neprekvapuje, ze audi do Q3 nedava 1.0 R3.
Ceny nekomentuju. Jsou to jen cenikove polozky, ktere se mohou menit.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nathan
19. 12. 2018 19:01
* off downsizing
:no:
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2018 19:05
To označení motorů je úlet
Dost by mě zajímalo na co si to Audi hraje, dělá v tom akorát zmatek. Co bylo špatného na 1.5 TFSI? Co si asi tak zákazník má představit pod označením 35 TFSI? Fakt nevím...

Auto je jinak ucházející, ale za 2l benzin 190k v ceně přes milion? Hmmm Ateca FR 2.0TSI 190k za 777tis :yes:

Jako chápu, že je to prémie, ale 1mio je jen základ >:D
Rozbalit vlákno
20
Avatar - _Karel_
19. 12. 2018 19:16
Re: To označení motorů je úlet
Jj, označování motorizací je megastupidní.
20. 12. 2018 06:27
Re: To označení motorů je úlet
Koupíš si Audi aby sis leštil ego a pak máš mít na zadku 1,5?
20. 12. 2018 08:30
Re: To označení motorů je úlet
Jedna nově založená francouzská prémiová automobilka dává do nejvyššího modelu v Evropě max 1,6 benzín a 2,0 naftu. Tady máš u druhého stupně dvoulitrový benzín, tedy o jakém honění ega píšeš?
Avatar - Hammunasakra
20. 12. 2018 10:22
Re: To označení motorů je úlet
Myslíš asi tuhle [odkaz] ;-)

A bez ironie radši 1.6 165 kW než na dva válce jedoucí 1.5 TSi = i když ty 4 kW co dává nejvýkonnější verze 45TFSI tam prostě sou to jo :-)

A s ironií = kdo radši 7cukcuk než 8st. hladce řadící 8st. HDM automat

Jj tak zlý to je s Audi = a buďme rádi že tu neni 3.0TDI = to je fakt těžká volba jestli 7cukcuk nebo ZF8HP = která je v tom chudinka nevinně = nicméně to spojení je tristní
20. 12. 2018 12:23
Re: To označení motorů je úlet
Cukání DSG se zbytečně démonizuje. Stejný problém má např BMW u FWD modelů s benzínovým motorem. Chování v plasících se rychlostech není pokaždé zrovna nejzpůsobnější, ale jinak funguje hladce a rychle.
20. 12. 2018 14:14
Re: To označení motorů je úlet
To mas ale rovnaku otazku ako pri DS, co robi Audi Q3 premiovym?

2 litrovy diesel a 2 litrovy benzin? 4x4? Rozsah vykonov nicim nevybocujuci z mainstreamu? (ani nie na vrchole mainstreamu).

V podstate je to to iste v bledo modrom. Za viac penazi dostanes lepsie poskladane auto a viac extras. Technika je len standard.

Samozrejme bude SQ3, ale to bude aj silnejsia DS7 jediny rozdiel by bolo RS Q3, ale to neexistuje a vlastne je to aj dobre >:-[]
Avatar - _Karel_
20. 12. 2018 15:21
Re: To označení motorů je úlet
Tak asi nelze čekat, že bude šestiválec ve všech kategoriích aut. DS7 pasuje ke Q5, a ta šestiválce má. Dále motor podél, a (prozatím ;-\ ) špičkový pohon 4x4. DS7 bude mít šidítko (které by mi stačilo, ale furt to nebude plnohodnotné 4x4).
21. 12. 2018 10:17
Re: To označení motorů je úlet
Ono to DS7 je presne uprostred, takze tazko povedat, ktore Audi je konkurencia. Za mna prave Q3.

Audi Q5 - dlzka 4.66m razvor - 2.82m
DS7 - dlzka 4.57m razvor - 2.73m
Audi Q3 - dlzka 4,48m razvor - 2.68m

Cenovo je tiez skor v teritoriu Q3, resp. pod nou.
Avatar - kari.laz
20. 12. 2018 08:45
Re: To označení motorů je úlet
U Audi bylo na zadku jen TFSI, takže objem by tam vidět nebyl. Alespoň většina audi co vídám tam má jen TFSI bez označení objemu.
Avatar - fOE
20. 12. 2018 10:39
Re: To označení motorů je úlet
Je dobrym zvykem mit v ceniku polozku "odstraneni oznaceni motorizace / vybavove linie", a to bez priplatku. Stydi-li se nekdo za 1,5tsi, mohl se s tim tedy poprat i se starym, mnohem logictejsim znacenim motorizaci. Tohle nove znaceni je vazne jak u blbejch na dvorku.
20. 12. 2018 11:26
Re: To označení motorů je úlet
Holt se musí za každou cenu o***t po konkurenci, vidí u blbých na dvorku sedět Mergl a BMW, tak si tam musí sednout také.
Avatar - fOE
20. 12. 2018 11:35
Re: To označení motorů je úlet
"Logiku" ve znaceni motorizaci zvlaste BMW jsem kritizoval take, ale tady se musi uznat ze Audi, ktere do te hry naskocilo jako posledni, proste bere prvni misto.
20. 12. 2018 12:03
Re: To označení motorů je úlet
No spíše poslední když naskočilo jako poslední, uhozené nebo nelogické je to všude stejně.
Avatar - _Karel_
20. 12. 2018 15:16
Re: To označení motorů je úlet
U MB i BMW je to značení sice taky trochu zmatečné, ale pořád míli rozumnější, než u Audi.
20. 12. 2018 16:19
Re: To označení motorů je úlet
No mě je to srozumitelné úplně stejně. Třeba z označení 50d, 400d a 50 TDI jde poznat pouze jedinou věc, že jsou to diesely. Ani jedno není pětilitr/čtyřlitr, ani jedno není osmiválec, pouze znalý ví, že všechno jsou to třílitrové šestiválce.
Avatar - _Karel_
20. 12. 2018 16:33
Re: To označení motorů je úlet
Tak třeba -30i u BMW výkonově pořád odpovídá dřívějšímu třílitru. Mají stále stejné označení jako roky měli, jen "stejných" výkonů dosahují menšími motory. Ano, i to je fejk, i to se mi nelíbí. MB dtto. 220D - i když z toho nepoznám přesný objem, mám docela slušnou představu.
Ale označení 50TDI to je co? A3 30TFSi - to je výkon cca třílitru? A sakra, to je 1,0TSI 85kw. Nemám ponětí, co si pod tím mám představit. Nulová návaznost na dřívější označení. Vylhané důvody. I když mi to může být jedno, dost mě to se.re. Jako fandu značky. Věc udělaná pro nic. Výmysl tupého manažera. Proč by to mělo být jednoduchý a tradiční, když to může být de.bilní a nicneříkající. Nové koště asi potřebovalo dobře mést. Dej blbovi funkci a vymyslí lejstro. Sem se nějak rozohnil :-)
Můj pohled. ;-)
Avatar - white label
20. 12. 2018 19:18
Re: To označení motorů je úlet
V principu to dnes mají značené nesmyslně všichni, jen někdo o něco méně, někdo o něco více.
Avatar - _Karel_
20. 12. 2018 21:04
Re: To označení motorů je úlet
Jasně, a v tomhle případě Audi o něco více. Hloupý je to u všech.
Avatar - white label
21. 12. 2018 00:16
Re: To označení motorů je úlet
"Marketéři" od Audi si zřejmě řekli, když už s tím jdeme na trh jako poslední (z D3), tak si tam dáme ještě vyšší čísla, než dává konkurence.
Začalo s tím BMW a ostatní se po(s)tupně přidali.
21. 12. 2018 10:19
Re: To označení motorů je úlet
Tiez to vidim rovnako. Nasadili cisla, aby 1.0 tsi neposobilo nepatricne a pre istotu ich dali vyssie ako konkurencia, nech to posobi vykonne :-)
Avatar - BassHunter
20. 12. 2018 21:28
označení motorizace
Asi nová móda dávat označení 35 a 40 místo klasického obsahu. Asi to má být jistý druh inovace ze strany Audi!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
21. 12. 2018 00:20
Re: označení motorizace
Klasický obsah přestává mít patřičnou informační hodnotu v momentě, kdy mají (téměř) všechny verze R4 obsah 2.0 a u R6/V6 obsah 3.0 a přitom se navzájem výkonově (při shodném objemu) výrazněji liší.