a stála by ta "jistota" za tak hnusné auto?? X1 vypadá jak z koreje a když už má člověk tyhle peníze na auto tak proč si neudělat radost tím krásným RR Evoque.. :-)
Nakoniec by som sa nerozhodol ani pre jedno z nich, lebo nova Skoda Yeti [odkaz] sa mi pozdava este viac a navyse by som ich mal dve za jeden Rover :-) . Ale teraz vazne: Ak ta Yeti by bola taka, aka by "udajne" mala byt, SKODA YETI ma tentokrat za mna :yes: . :yes:
Hladal som to na nemeckych Weboch, bohuzial bezuspesne. Inac na ten predny naraznik mame asi rovnaky nazor-strasny. Tento novy projekt by znamenal poriadny krok vpred.
Škoda Yeti je možná opravdu docela povedená (byť Mitsubishi ASX 1.8 DiD si s ní poradilo "více než snadno"), ale tahle trojice je přece jen "jinde" (a Range Rover Evoque z více důvodů dokonce HODNĚ "jinde" ;-)
ASX si s Yeti poradilo v akom smere? Nejazdil som s ASX, jazdil som viackrat s Yeti, ale sedel som v ASX a ako vodic som mal menej miesta, ako v Yeti.
Jazdne vlastnosti porovnat nemozem, preto sa pytam.
(bavime sa samozrejme o nezpevnenych cestach - asfalt ma pri autach s podvozkom vyssim ako 17cm nezaujima)
Byl to německý test (už to je nějaká doba - snad v Auto-motor und Sport?) a pamatuji-li si, tak hlavně motorem...
(a ASX vyhrálo i v dalších testech - proti Kuga apod. - a něco vím že bylo i česky, ale... ;-)
Mitsubishi ASX je proti soupeřům ale ve výhodě hlavně "konstrukčně" - třeba Yeti je POVEDENÁ "složenina" koncernových částí (jistě jsou tu tací co z hlavy "vystřelí" která náprava je odkud), ale ASX je vlastně jen trochu zmenšené Mitsubishi Outlander = konstrukce/mechanika vozu "vyšší" třídy = jasný "náskok díky technice". Dělá se to i "obráceně", ale TENTO styl (spíš "směr") "sdílení techniky" je mi
1) sympatičtější
2) je prostě (objektivně) "lepší" :-)
PS: Prostě ve třídě "malých/levných" SUV je Mitsubishi ASX asi (vlastně skoro určitě ;-) ) až nečekaně POVEDENÝM modelem :yes::-)
Vsetky tri sa mi velmi pacia, no najviac Rover. Som rad, ze uz konecne viac pracuju na ich spolahlivosti [odkaz] pretoze podla mnohych statistik patria zakaznici Rover medzi tych najnespokojnejsich. Ale este by som sa bal, BMW doverujem viac.
A Porsche je na tom dobře především díky tomu, že polovina aut jsou auta na víkend, ve kterých jejich majitelé stráví více času péčí, než samotnou jízdou... ;-)
Samozřejmě neříkám, že všechna. Vím, že ze sportovních aut je 911 jedno z nejvhodnějších aut i na denní ježdění. Ale stále platí, že takové auto obvykle dostává větší péči, protože majitel si nekupuje jen dopravní prostředek, ale plní si sen... ;-)
koněčně někdo pochopil že je i skupina lidí / zákazníků /, kteří kupují i očima a nabídli jim velmi atraktivní vůz, narozdíl od Audi a BMV, které vypadají jako zmenšeniny svých větších bratrů a z dálky je rozezná jenom příznivec značky.
Pokud se zlepší i spolehlivost je na úspěch zaděláno!! :yes:
Jasně že Range, však je krásnej a krásnej a krásnej a... Asi je to i dobrý auto, sakra, ale koukám že o dvě klia dražší než ostatní... No,ale ostatní dvě auta jsou německý, ošklivý a budou nepohodlný, navíc jsou malý. Ano, to bude Evoque taky,ale ten je alepsoň nádhernej.
No,kdybych fakt musel, koupil bych si raději Santa Fé a za zbytek si koupil třeba nějákej starej sporťák
To kvůli kvalitě, ergonomii, designu nebo z jakého důvodu ? Nějak si nedovedu představit že by v jakémkoliv roveru byla studená palubka a la audi (i když poslední palubky z A6 / A7 už celkem ujdou) ... ;-\
Chápu, že toto jsou většinou trojboje.
Cápu, že GLK evokuje nevzhlednou škatuli.
Jenže postavit vedle sebe tyto tři auta a vynechat MB je až rouhání.
I když se mi ze zmiňované trojice všechny auta líbí víc, než GLK, pravda je, že auto je taky potřeba řešit od volantu a tam už hraje MB první ligu a tyto tři výše mu spíš jen sekundují (ROVER víc, než zdatně).
A koneckonců i ty hrany mají něco do sobě. V dněšní době prvoplánových linek a křivek je na tom až off roud vzhledu minimálně pozitivní to, že někdo měl tu drzost a jistotu to uvést a dát tak na trh svou kůži.
Za GLK palec nahoru.
Z této trojice zřejmě ROVER, ale jen ta spolehlivost...
Přesně to mně ťuklo v první moment, co sem viděl nadpis a ne jen proto, mám teď k jednomu docela příjemný vztah. GLK se mi svým designem líbí mnohem víc než X1(tohle od BMW nemůžu překousnout), Audi zásadně jako bavorista nemám mít rád ;-) A RR je dost zajimavý model. Pořád nevěřím že to není jen projekt, i naživo se mi zdá dost z budoucnosti. Ale vypadá zajimavě, to bezesporu, designově asi nejlíp i kdybych zařadil GLK do výběru.
pohoda. ja som si bol dnes toho rovera nazivo pozriet, posediet a tak. fuuuuuu. vo vnutri male, ale naozaj nemozem z toho, ako vyzera. jednym slovom nadhera.
Tak nějak to jako beru, ale prakticky má blíž k X1 než k X3(délka,rozvor). GLK je takové největší z nejmenších, a nejmenší zase z těch větších.... Jenže tím má své výhody, pro někoho X1 malá,X3 velká, GLK je tak nějak mezi...
Přímou konkurenci k X1/Q3, MB teprve chystá...
Od příchodu GLK (2008) to je jasná konkurence pro X3/Q5. To že při výměně generací X3 narostla nová X3 blíž k X5 na tom nic moc němění, časem zřejmě naroste i nástupce současného GLK.
Kdyz si budete nekdo chctit koupit RR, tak mi zavolejte, ja vam reknu X1 duvodu proc ho nevzit, zacal bych spolehlivosti a koncil pristupem servisu...
Audi Q3 je mozna dobre auto, ale nejak zacinam mit alergii na ridice Q5. Zvlast na ty v te bile. Vapada stejne.
Moje volba by bylo BMW X1 v hnede barve... :yes:
Rad bych tomu veril, ale v servisu Indove nepracujou. V Porsche mi taky rikali: "To se vam u nas v Porsche stat nemuze..."
Vsechno jsou to fuseri a pepici.
Indiáni si došlápli na kvalitu v tom smyslu, aby ses tomu servisu mohl velkým obloukem vyhnout... >:-[] Ale trochu vážněji, pořád si chlapci myslí, že sežrali zlatý h... , ale už je to i tam lepší, snad budou pokračovat dál správným směrem... :-!
BMW - vyborny motor, slabsi interier a desing auta neuveritelne skarede... brrr... slusne korejske auta su krajsie ( sportage,...)
AUDI - slusne postavene, osvedceny dieslel ( a osvedcene problemy), dost sedive auto ale nie je zla volba.
RR - uzasny desing vratane interieru, vyhodna kupa ( v zaklade slusne vybavene) , neprijemna temna historia a slabsia servis. siet. Moja volba - BMW technicky super ale by som ho nezniesol pozerat, Audi slusna tuctovka, RR srdcova zalezitost - pre mna iste ako 3 door ( ta sexy klesajuca strecha je krajsia ako 5 dverova!!!) dvojfarebna verzia - uzasne!!! Trochu loteria... chyba mi tu Mercedes GLK - ten super CDI 250 ( krutak 500 Nm....) :-!
Dovolím si trochu okomentovat tu servisní síť, jasně vede Audi, kde ti Q3 opraví prakticky každý concesionář Škoda, co si budeme nalhávat, je to jen luxusní verze Yetiho/Tiguana. Ale BMW má servis ve 12 městech (v Praze 4, celkem tedy 15) a LR/RR mají servisy v 10 městech (2 v praze, takže 11), to zas takový rozdíl není. A Mercík má servisů 13, z toho v Praze jsou 2 a jeden je hned v Brandýse n. Labem, takže bych si dovolil tvrdit v 11 městech. Po pravdě - prašť jako uhoď... :-)
RR je povedeny pokud jde o exterier ale interier je podle mě z tehle trojice nejmeně povedeny a oba soupeři maji dost navrch. U mě je duležitějši vzhled interieru než exterieru.Navic ja nepatřim mezi ty kteři při vyběru auta davaji vzhled auta na prvni mista. Takže zde nejvic duvěřuji BMW a proto bych volil X1.