Tak to jo, já s X1 nemám problém, i když je pravdou, že by mohla vypadat více jako SUV než zvýšené kombi. Ale např. X3 nemá v designu ve třídě konkurenci.
Audi na to kopírování vlastních modelů jednou dojede, ale zatím se jim vede. Otec si koupil Q5, protože GLK vypadá jak GAZík a X3 bylo ještě 1.generace. Sám tvrdí, že předchozí CX 7 byla hezčí, ale jízda v Q5 je daleko na vyšší úrovni.
Q3 se bude taky dařit. X1 vypadá jak prošlápnutá PETka a MBéčko nemá nic.
Súhlas. O dizajnovej medzimodelovej politike Audi si môžeme myslieť svoje, ale faktom je, že sa to ľuďom páči a kupujú to. Dizajn je typické Audi, očakávateľný, ničím neprekvapujúci, podobný, ako ostatné Qčka. A to je možno to, čo záujemcovia o Q3 chcú: získať kúpou najmenšieho SUV od Audi trochu imidžu väčších esúvéčiek so štyrmi kruhmi. Audi im to umožní. A trh to zoberie.
Ad porovnanie s X1: Kvé trojka nie je žiadna Cindy Crawford, ale X1 je Roseanne, nad ktorou musí zvíťaziť každý konkurent. >:-[]
Keď sme už pri tých farbách, včera som mal tú "česť" ísť asi 70 km po diaľnici za A1 v základnej červenej. Doteraz ľutujem, že ten vehykel čo som sa v ňom viezol nemal silnejší motor... 8-s
V bílé krémové stává občas na parkovišti vedle mě a ta se ještě nechá. Ovšem parodické závodní zbarvení a la soutěžní Audi Quattro co vídávám na showroomech je strašlivej úlet ;-\
Pro mě rozhodně ano! Q3 je jedním slovem tragédie, Q5 je menší tragédie a Q7 už se dá snést, ale to se bavíme pouze o fotkách. V reálu jsou všechny neskutečně bachraté a ošklivé, takže pohled na ně jen na vlastní nebezpečí >:-[]
Dělám si samozřejmě legraci, ale faktem je, že tohle opravdu nejsou hezká auta...
Bachrata a nevyvazena? Tak to jsme kazdy videl jiny auto, Q3 mne ze vsech SUVcek (nepocitam tedy crossky jako Kaskaj) pripada jednoznacne nejstihlejsi a nejodlehcenejsi, hlavne kvuli vemi progresivne pojaty zadi, ktera jakoby patrila sportovnimu hatchbacku. I pres vysoky boky si pritom prinejmensim pocitove drzi aspon minimalni uroven zaskleni, takze se nejedna o takovyho opevnence jako treba Sportage. Svoje samozrejme taky hrajou v realu opravdu skromny rozmery, coz neni nejaka zasluha Audi ale predem dana vlastnost.
Na X1 vyslednej efekt kazdopadne staci, byt nejhezci Qckovou Audinou zustava nepochybne Q5. Ta je koneckoncu spolu s XC60 a Evoque imho designove vubec nejstravitelnejsim SUVckem na trhu, coz samozrejme nemuze zastrit, ze za pozadovanou sumu clovek sezene mnohem hezci vozy s klasicky tvarovanou karoserii.
Ano, toto se dá akceptovat i z mojí strany. Q3 je bohužel nepěkná a nevyvážená s obrovským předkusem. za jedno z nejhezčích SUV stále považuji novou X3.
Holt 100 lidí 100 chutí, mně se třeba nejvíc líbí ten gazik od Mercedesu, nějaké to BLK nebo MLK se snad chystá a pokud to bude malý gazík tak to bude super, prošlápnutá PETka taky celkem jde, u Audi nezkousnu hlavně zadní partii a otevírání dveří kufru i s komplet svítilnami, auto pak vypadá jak zpátky na výrobní lince :*)
Je to v naftě, kelímky to kolem budíků nemá, i bez složení sedadel máš vzadu obrovskou rovnou plochu - malé letiště ;-) A šrouby na motoru jsou 100% ocelové >:-[]
...mne to prijde stejny jak Tiguan, myslim uvnitr, jinak se sedi niz asi proto, ze to ma podvozek Golf plus nebo se pletu ??? U mne to ma prave v tomto minus (i ten Tiguan), kdyz uz takove auto, tak hlavni vyhoda je, ze mam na silnici pres mensi auta lepsi rozhled, kdezto v tomto ne ;-\
...ne nizsi, ale stejny. Napr. v kaskaji sedis vic vzprimene a mas lepsi rozhled, sedis vys nez rozdil nejakych x cm podvozku. Sice je pravda, ze zase je min mista nad hlavou. A neni pravda, ze si muzes dat sedadlo vys, sedi se tam proste jinak jak v jinych primarne stavenych SUV, dat si vys sedadlo nepomuze.
Psal jsi: "jinak se sedi niz asi proto, ze to ma podvozek Golf plus nebo se pletu ???"
Zopakuji to: Pleteš se. Světlou výšku má na úrovni segmentu, stejný podvozek jako Golf Plus nemá, ale sdílejí platformu (jestli vůbec víš, co to platforma je). Dál se k tomu vyjadřovat nebudu, protože tvůj příspěvek je jeden blábol větší než druhý. Promiň.
Prostě si sedíš na vedení. Posed má v tomto případě s podvozkem prd společného. Bláboly to jsou, protože Qashqai je crossover a ty mluvíš o nějakých "primárně stavěných SUV." S Tiguanem mají stejnou světlou výšku a Tiguan je o téměř 9 cm vyšší. Já neříkám, že se v těch autech sedí stejně, ani, že je z nich stejný výhled, ale sedadla v Tiguanu mají velkorysé možnosti nastavení a výšku si zvolit můžeš. Proto k tvojí otázce, je to podvozkem, odpovídám - ne, není. Co je na tom těžkého pochopit? Si připadám, že diskutuji s pětiletým dítětem. V Tiguanu jsem si ve Švédsku něco odjel, ale možná že ty jsi jezdil s nějakou sociální verzí bez výškového nastavení.
Soudruzi z Ingolstadtu se inspirovali u soudruhů ze Zwickau a Eisenachu?
Tam volnoběžka fungovala před pěti desetiletími.U Trabantu jen na nejvyšším stupni,u Wartburga vypínatelná na všech.Taktéž v rámci snížení spotřeby...výhodou byla neskutečně plynulá jízda bez cukání...skoro jako s automatem,jen lehce přidat plyn.
Se všemi efficiency dynamics a podobnejma blbinama můžou jít do kopru,pokud se nesníží hmotnosti aut...
:-! tohel je další ze série aut se čtyřma kruhama, který jsou možná nadupaný technikou, ale za dva-tři roky vypadají jako mnoehm starší, jejich užitná hodnota je poloviční, než kolik je třeba při první koupi zaplatit a nic moc parádního to opravdu není... španělsko převlečený na steril-design, technika na odjetí 8 let.... nene - ty prachy bych za tohle malý prdítko nedal ani náhodou !