Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q3 Vail: Zimní sportování s pětiválcem 2,5 TFSI (231 kW, 400 Nm)

Projekt supersilného SUV z Ingostadtu je zjevně stále živý.
Zpět na článek
9. 1. 2012 21:07
Termoska Q3 RS
Si asi nejakých záujemcov nájde...ale podla mna dalsie zbytocne auto :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
9. 1. 2012 21:20
Re: Termoska Q3 RS
To, že je zbytečné pro tebe neznamená, že je zbytečné pro ostatní.
9. 1. 2012 21:44
Re: Termoska Q3 RS
Řada Q a přídomek RS mi nejdou k sobě, ale tenhle motor by měl být v nabídce co nejvíce modelů. Je prostě famózní. A5 2.5 TFSI, to by vůbec nebylo marné. ;-) Pro tenhle motor bych oželel i ten šestý válec.

(Samozřejmě jsem nezapomněl, že A5 stojí na jiné platformě. To nic nemění na sentimentu. Pětiválec, quattro, Audi, co víc chtít.)
9. 1. 2012 23:48
Re: Termoska Q3 RS
Jo suhlasím...pre mna je to ale draha termoska :-)
10. 1. 2012 08:35
Ááá, jééé
Už zase sportujeme v SUV... >:D :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
10. 1. 2012 12:46
Re: Ááá, jééé
Pokud chtějí mít solventní zákazníci na trhu model s protichůdnými vlastnostmi (do jaké míry se automobilce podaří tyhle protichůdné vlastnosti skloubit/docílit je věc druhá), výrobce (jedno jestli Audi. BMW...) se jim pochopitelně něco takového snaží nabídnout. Výrobce se totiž logicky snaží nabízet zajímavé produkty pro ty, co na ně mají a reálně si je kupují, ne pro ty, co dokola diskutují o tom, co BY si oni nikdy nekoupili...
Že to hodně zdejších nicků stále nedokáže pochopit, je především jejich boj a jejich problém...
10. 1. 2012 13:26
Re: Ááá, jééé
Zákazníka, který si může dovolit koupit auto s protichůdnými požadavky, nelze nazývat solventním zákazníkem, ale sockou. Buď mám na auto k běžnému denímu používání (SUV na nákupy není nutnost), a k tomu auto pro radost (sport či terén), a pak jsem solventní zákazník, nebo mám něco univerzálního, resp. jen na něco univerzálního, a pak se necpu tam, kam na to nemám. SUVčkaři jsou duševní mrzáci, kteří by na své nízké sebevědomí měli užívat prášky (a ještě by ušetřili).
Avatar - white label
10. 1. 2012 20:34
Re: Ááá, jééé
Kdo má prachy na nové SUV s vrcholnou motorizací není socka, ale solventní zákazník. "Automobilová socka" je někdo, kdo nemá na jakékoli nové auto a jeho provoz.
Diskusní duševní mrzáci jsou ti, kteří se zabývají nejen tím, co BY si koupili/nekoupili oni, ale hlavně tím, co si kupují/nekupují druzí a tváří se, že proto mají svá správná "odb/porná" vysvětlení... ;-)
Avatar - kari.laz
10. 1. 2012 10:13
silné SUV? proč ne.
Ale ať to neoznačují za sportovní model a už vůbec ne s přídomkem RS. Na sportování mají jiné modely.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Frasier
10. 1. 2012 10:49
Re: silné SUV? proč ne.
súhlasím, ale problém neni v automobilkách ale predovšetkým v zákazníkoch ktorí radi športujú s 2-tonovými autami s tažiskom na úrovni mount blanc-u 8-s
Avatar - kari.laz
10. 1. 2012 11:04
Re: silné SUV? proč ne.
To že v tom chtějí silný motor jim ani tak nezazlívám, jako to, že si myslí, že to je stejné, jako když to budou řezat s nějakým HH, nebo coupe.. Prostě to je vysoký a těžký a může to být označeno za maximálně Silné SUV, ale určitě ne za sportovní. Na sportování tu sou jiná auta. Třeba R8, RS5, TT RS. Ale ne SUV RS.
10. 1. 2012 12:15
Re: silné SUV? proč ne.
No ale u Audi nikdy RS neznamenalo něja čistě sportovně orientované modely, jako to má třeba Renault, ale spíš právě štědře motorované modely.
Avatar - kari.laz
10. 1. 2012 12:27
Re: silné SUV? proč ne.
Ale vždycky se to vnímalo jako to nejsportovnější z modelové řady. A mě u SUV slovo sportovnost vůbec nejde dohromady. Nemám tedy nic proti tomu výkonu a dokonce ho vítám, ale ať to označí podobně jako třeba Q7 V12. (Třeba Q3 R5)
10. 1. 2012 13:09
Re: silné SUV? proč ne.
No vidis....a pritom SUV je zkratka Sport Utility Vehicle (sportovni uzitkove vozidlo) :-) Nicmene souhlasim - taky mi to jde ponekud proti srsti a asi vsichni vime, jak segment SUV vznikl, ze.
A stejne tak by se mi nelibilo, kdyby Audi zacalo prznit oznaceni RS tim, ze by to cpalo na SUV. Na druhou stranu....vsechny OOOO, ktere se pisni znakem quattro, nejsou uplne tak quattro :-)
P.S. Potesilo me, ze ostrou verzi noveho Audi A1 nenazvali S1, ale respektovali stare krasne brutalni S1, ktere tak bude navzdy jen jedno jedine :-)
Avatar - white label
10. 1. 2012 13:17
Re: silné SUV? proč ne.
To "pisni" je jako co? :*)
Vím jak to mylsíš, ale quattro znamená čtyři, což splňuje každé quattro...
10. 1. 2012 13:32
Re: silné SUV? proč ne.
Jezismarjaaaa....ja su ale dobytek, strasne se omlouvam, takova hrubka :-( Melo to byt pyšnit se. Jak jsem to jen mohl napsat :-(
Jasne, quattro je ctyri, v tomto smyslu mas naprostou pravdu :-) Pro me je ale quattro stejne jen jedno a to motor podelne. Nechci tady ale vytvorit flame q vs. haldex, tak od tohoto radeji rychle pryc :-)
Co se tyce Q3, at nejsem uplne OT - design je dle meho nazoru ciste veci vkusu, takze 100 lidi = 100 chuti. Co se mi libi, je motor. Mam stary 2.2T 20V a jsem rad, ze se Audi vratilo k petivalcum :-)
Avatar - white label
10. 1. 2012 12:34
Re: silné SUV? proč ne.
Nikdy neříkej nikdy. Co třeba RS2, byl to sice kombík, ale Renaultí eReSa jsou zase hatchbacky a ani u hothatche nelze hovořit o čistě sportovně orientovaném modelu, každý hh má určitý kompromis univerzálnosti přímo v DNA, hh Renaultu nevyjímaje, přesto že jsou orientovány převážně více pro "zábavu"...
Avatar - Ham.
10. 1. 2012 15:34
Re: silné SUV? proč ne.
Žádné hromadně produkované auto se nechytá ve skutečném sportu. Jsou pouze auta v dané třídě méně sportovní a více sportovní. No a tato Q3 je asi v rámci malých SUV nejsportovnější. Co je na tom špatně? Hatchback také není žádné sportovní nářadí, je to praktická karoserie s relativně velkým kufrem, s blbě umístěným motorem a co, když má 250hp a vylepšený podvozek tak je sportovní, když má 100hp tak je to líná rodinná lemra, nicméně se sebeostřejším HH se nemůžeš postavit speciálu na okruhu nebo WRC speciálu v rallye. Třeba Cayenne turbo na okruhu poseká všechny běžné HH jak suchou trávu (na Hockenheimu za ním najdeš takové rádoby sportovní modely jako F355spider, JagXKR, Golf R, Z8, Nissan 359Z, Alpina B5, Honda S2000etc.), tak proč by se mu nemohlo proboha říkat sportovní SUV. Určitě je sportovnější než 99% ostatní hromadné produkce. A sport nemusí být jen okruh, sportuje se i v terénu a z tohoto pohledu je SUV jedna z těch sportovnějších kategorií protože v terénu dojede dál a rychleji než třeba 911tka, na druhou stranu dakarskému speciálu by jakékoliv SUV nestačilo ani náhodou.