Řada Q a přídomek RS mi nejdou k sobě, ale tenhle motor by měl být v nabídce co nejvíce modelů. Je prostě famózní. A5 2.5 TFSI, to by vůbec nebylo marné. ;-) Pro tenhle motor bych oželel i ten šestý válec.
(Samozřejmě jsem nezapomněl, že A5 stojí na jiné platformě. To nic nemění na sentimentu. Pětiválec, quattro, Audi, co víc chtít.)
Pokud chtějí mít solventní zákazníci na trhu model s protichůdnými vlastnostmi (do jaké míry se automobilce podaří tyhle protichůdné vlastnosti skloubit/docílit je věc druhá), výrobce (jedno jestli Audi. BMW...) se jim pochopitelně něco takového snaží nabídnout. Výrobce se totiž logicky snaží nabízet zajímavé produkty pro ty, co na ně mají a reálně si je kupují, ne pro ty, co dokola diskutují o tom, co BY si oni nikdy nekoupili...
Že to hodně zdejších nicků stále nedokáže pochopit, je především jejich boj a jejich problém...
Zákazníka, který si může dovolit koupit auto s protichůdnými požadavky, nelze nazývat solventním zákazníkem, ale sockou. Buď mám na auto k běžnému denímu používání (SUV na nákupy není nutnost), a k tomu auto pro radost (sport či terén), a pak jsem solventní zákazník, nebo mám něco univerzálního, resp. jen na něco univerzálního, a pak se necpu tam, kam na to nemám. SUVčkaři jsou duševní mrzáci, kteří by na své nízké sebevědomí měli užívat prášky (a ještě by ušetřili).
Kdo má prachy na nové SUV s vrcholnou motorizací není socka, ale solventní zákazník. "Automobilová socka" je někdo, kdo nemá na jakékoli nové auto a jeho provoz.
Diskusní duševní mrzáci jsou ti, kteří se zabývají nejen tím, co BY si koupili/nekoupili oni, ale hlavně tím, co si kupují/nekupují druzí a tváří se, že proto mají svá správná "odb/porná" vysvětlení... ;-)
súhlasím, ale problém neni v automobilkách ale predovšetkým v zákazníkoch ktorí radi športujú s 2-tonovými autami s tažiskom na úrovni mount blanc-u 8-s
To že v tom chtějí silný motor jim ani tak nezazlívám, jako to, že si myslí, že to je stejné, jako když to budou řezat s nějakým HH, nebo coupe.. Prostě to je vysoký a těžký a může to být označeno za maximálně Silné SUV, ale určitě ne za sportovní. Na sportování tu sou jiná auta. Třeba R8, RS5, TT RS. Ale ne SUV RS.
Ale vždycky se to vnímalo jako to nejsportovnější z modelové řady. A mě u SUV slovo sportovnost vůbec nejde dohromady. Nemám tedy nic proti tomu výkonu a dokonce ho vítám, ale ať to označí podobně jako třeba Q7 V12. (Třeba Q3 R5)
No vidis....a pritom SUV je zkratka Sport Utility Vehicle (sportovni uzitkove vozidlo) :-) Nicmene souhlasim - taky mi to jde ponekud proti srsti a asi vsichni vime, jak segment SUV vznikl, ze.
A stejne tak by se mi nelibilo, kdyby Audi zacalo prznit oznaceni RS tim, ze by to cpalo na SUV. Na druhou stranu....vsechny OOOO, ktere se pisni znakem quattro, nejsou uplne tak quattro :-)
P.S. Potesilo me, ze ostrou verzi noveho Audi A1 nenazvali S1, ale respektovali stare krasne brutalni S1, ktere tak bude navzdy jen jedno jedine :-)
Jezismarjaaaa....ja su ale dobytek, strasne se omlouvam, takova hrubka :-( Melo to byt pyšnit se. Jak jsem to jen mohl napsat :-(
Jasne, quattro je ctyri, v tomto smyslu mas naprostou pravdu :-) Pro me je ale quattro stejne jen jedno a to motor podelne. Nechci tady ale vytvorit flame q vs. haldex, tak od tohoto radeji rychle pryc :-)
Co se tyce Q3, at nejsem uplne OT - design je dle meho nazoru ciste veci vkusu, takze 100 lidi = 100 chuti. Co se mi libi, je motor. Mam stary 2.2T 20V a jsem rad, ze se Audi vratilo k petivalcum :-)
Nikdy neříkej nikdy. Co třeba RS2, byl to sice kombík, ale Renaultí eReSa jsou zase hatchbacky a ani u hothatche nelze hovořit o čistě sportovně orientovaném modelu, každý hh má určitý kompromis univerzálnosti přímo v DNA, hh Renaultu nevyjímaje, přesto že jsou orientovány převážně více pro "zábavu"...
Žádné hromadně produkované auto se nechytá ve skutečném sportu. Jsou pouze auta v dané třídě méně sportovní a více sportovní. No a tato Q3 je asi v rámci malých SUV nejsportovnější. Co je na tom špatně? Hatchback také není žádné sportovní nářadí, je to praktická karoserie s relativně velkým kufrem, s blbě umístěným motorem a co, když má 250hp a vylepšený podvozek tak je sportovní, když má 100hp tak je to líná rodinná lemra, nicméně se sebeostřejším HH se nemůžeš postavit speciálu na okruhu nebo WRC speciálu v rallye. Třeba Cayenne turbo na okruhu poseká všechny běžné HH jak suchou trávu (na Hockenheimu za ním najdeš takové rádoby sportovní modely jako F355spider, JagXKR, Golf R, Z8, Nissan 359Z, Alpina B5, Honda S2000etc.), tak proč by se mu nemohlo proboha říkat sportovní SUV. Určitě je sportovnější než 99% ostatní hromadné produkce. A sport nemusí být jen okruh, sportuje se i v terénu a z tohoto pohledu je SUV jedna z těch sportovnějších kategorií protože v terénu dojede dál a rychleji než třeba 911tka, na druhou stranu dakarskému speciálu by jakékoliv SUV nestačilo ani náhodou.