Německá automobilka Audi zveřejnila výhled na nejbližší roky. Do tří let chce proinvestovat 7,3 miliardy Euro a do roku 2015 rozšířit počet nabízených modelů z 34 na 42.
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
No jooo ale to je trošku o něčem jiném v roce 2005 přišel na trh Lexus s hybridním SUV, Audi nechtělo přijít o zákazníky tak vypustilo fámu o Q7 hybrid. Teď když má hybridy Lexus, Mercedes i BMW tak dělá AUDI zase to samé.
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Až zjistili, že prodej hybridů je minoritní a Lexusu nijak nepomáhá, s klidným svědomím uvedení odložili.
Osobně taky tvrdím, že hybrid v této podobě je nesmysl a složitost navíc. :-!
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Koľko stretávaš RX-iek? väčšina z tých, s ktorými sa stretnem ja, je 400h a 450h. Na druhej strane je jasné, že po európskych cestách ani zďaleka nebehá toľko Lexusov ako Audi. Každopádne by to bola i u Audi zaujímavá alternatíva (vzhľadom na očakávané predaje síce pre minoritnú klientelu, ale i to je klientela), no skôr si myslím, že to nemali technologicky dostatočne zvládnuté a snáď by sa žiadalo prísť s niečím novším, inovatívnejším oproti hybridom z Japonska, a to tiež nie je jednoduché z roka na rok. No a ďalším faktom je to, že koncern ako taký, bol v uplynulom období výrazne zameraný na akvizície nových značiek, čo je finančne tiež dosť "drancujúce". Rád sa nechám prekvapiť s čím prídu. ;-)
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Nooo ono Lexusy jsou primárně pro USA a tam se prodá Lexus víc hybridů než AUDI všech Audin, takže to, že je u nás míň Lexusů než Audin to značce zas tak moc nevadí.
audi melo prvni hybrid pod nazvem "duo" uz v r. 1994 v r, 1997 v seriove vyrobe za 60 000dm. Prodej byl minimalni tak vyrobu zrusili. Potom se toho chytla toyota za prius dlouhou dobu doplacela jinac by musel stat o 10tisic vic co audi nebylo pripraveno....Stejne se ty hybridy vubec neprodavaji kdo uz koupi za 700tisic male auto bez kufru kdyz muze mit za stejne prachy neco poradne jako accord, passat atd...
[odkaz]
toto je velmi podarena studia, dufam ze podobne dopadne aj seriova verzia. skoda len toho interieru(samozrejme že je velmi pekny), ktorý je tak trochu bmw (klima) tak trochu laguna a tak trochu všeličo. osobne mi ku audi najviac sedel interier ako v A5 a ten priam dokonalý. ale A7 :yes:
PS: btw A6 a A3, kedy pridu nove modely? vie niekto?
Nevím, proč sem neustále protlačuješ blud o "průměrné technice". Zrovna model A7 nedostane nic starého a nové motory (třeba) jsou špička - kdo má podobné? BMW, MB a? Z toho mi jasně vyplývá, že se jedná o špičku, nikoli průměr. :-!
mam velmi podobný nazor ako ty! a možem ti povedat že nás velmi vela nieje >:D osobne mám velmi rád vykukane tváre ferrari, alfa mito, fiatu 500 a bmw 1( ktorá ma mierne retardovaný výraz-preto ju mám ) >:D
díky za názor. ;-) asi nás opravdu moc není. ale jestli ještě můžu dodat, dřív mi to nevadilo, na těch starých autech, mělo to jen pár vozů. ale teď se na mě mračí kdejaký prcek, nevím, nepůsobí to dobře.
Musí to ladit s s vyzáží majitele - nabouchance s býčí šíjí a řetězy kolem krku. Toť prostě jediný důvod. To se týká především Audi - jednoho takového znám osobně.
Znám přesně takového majitele Alfy 166, názor na jeho auto, to ovšem u mě nijak negativně ovlivnit nemůže, to auto za to, jak působí jeho konkrétní majitel opravdu "nemůže", což platí naprosto obecně, snad ti tyto logické souvislosti taky dojdou a nejen tobě... Hodně štěstí...
Vsichni vime, ze hybrid je jen meziclanek ve vyvoji nikoli revoluci!
A je uplne jedno kdo ten hybrid vyrabi, jelikoz vse je jen o jednom a to je kapacita a vaha baterii, pote nebude moc velky rozdil jestli ten system bude od Japoncu, Nemcu v budoucnu Francouzu ci z Korei!
Problem je u mnohych automobilek, ze pokud ma Toyota napriklad cca. 2000 patentu na prevodove ustroji u Priusu tak ono se tezko neco uplne jineho vymysli co bude (musi) v podstate pracovat na stejnem principu.
A to same plati u Japoncu s vyvojem Dieselu, ja verim pokud by mohli zitra bez vyhozenych stovek milionu prijit s lepsim dieselem, tak to udelaji. Jenze ono neco vymyslet v cem ma treba nemec know-how je nesmirne tezke, to se radeji vymluvi, ze to neni jejich priorita krome vozu pro Evropu. A to same platilu u VW s vymluvou u hybridu.
Tak nějak to bude...Každý výrobce hájí logicky svou nastoupenou cestu, protože se pro ni rozhodl na základě relevantních informací a vycházel ze své konkrétní situace.
To jen my tady na auto.cz to všechno rozsoudíme od klávesnice :-)
A7 bude událostí roku. Technika, design, vnitřek, to je snad jasné každému, já bych v případě A7 ještě akcentoval - image, image a... image. Ve správném věku, se správně napumpovaným kontem je ásedma jasnou volbou.
Na druhém pólu, mezi subkompakty se také strhne peklo. A1. Nepochybně spolu s MINI mistrovskej kousek. Když si člověk tak představí, jak to AUDI uvnitř umí, a když do toho vkomponuje milou malou karoserii... bude to miláček.
Tak ještě na závěr slogan příštího roku: A7 - Sedmé nebe ne zemi :yes:
A7 bude další megakladivo na pošramocená ega zdejších závistivých hondomilů a citrofilů, kteří už odzdobují vánoční stromečky aby si na své vraky mohli nalepit ta "stejná" světýlka jako mají ty "hnusné" audiny. :-)
ono jediny zasiahnuty si tu ty....trafeny malo ale presne!!
Jedini sasovia, ktori si montuju gycoviny na svoje auta su majitelia Fabii a Octavii....cinske "akozexenony", ledkove svetla a kopec inych gycovin, ktore im dodaju vacsi pocit sebavedomia a dolezitosti ked ich obiehaju Mazdy6, Avensisy, BMW-cka a ine vozidla ;-)
Takže se omlouvám...zapomněl jsem na mazdochisty a toyotology :-) A moc se mi líbí, jak se vždy staví do jedné řady s BMW >:D ...leda na parkovišti, hošani ;-)
S A7 souhlas, tam Audi neudela spatny auto, naopak zcela jiste nastavi novy meritka. Ale s A1 mam pochybnosti kdyz si vzpomenu na A2jku ktera se uspechem rozhodne nazvat nedala.
U A2 byla nešťastně nastavená cena. Výroba byla drahá kvůli hliníkové kastli a potom i výsledná cena na hranici 700 tis, byla na úrovni A4ky. Nyní toto nehrozí.
KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK CON
Máme - li se v hodnocení chystaného A7 omezit pouze na estetické ztvárnění exteriéru, nezbývá nám nic jiného než konstatovat, že se bude jednat o mimořádně zdařilé dílo.
Design nám přiblížil letošní koncept z Detroitu, a sice A7 Sportback... ještě dnes si vzpomínám na nadšení, kterému jsem se při pohledu na první fotografie neubránil...
U Audi již tradičně zmíním provedení optiky světlometů, poskytujících vytříbenému oku jedinečnou světelnou show (a to i vzadu). Stejně tak maska chladiče... toť precizní a podmanivé dílo.
... a to nekomentuji atletický, dokonale rýsovaný profil, který svou ladností a úrovní propracovanosti evokuje vrcholné sochařské dílo.
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
No z těchto fotek [odkaz] si lze udělat nějaký přibližný obrázek. Předek bude asi nejvíc pozměněný proti konceptu, vypadá to, že bude víceméně shodný s novou A8, jinak zbytek, hlavně zadek, se, podle mě, celkem shoduje s konceptem.
Nemáte pocit že dříve stačilo každé automobilce mít tři výrobní řady? Dnes jich je nejlépe 7 a k tomu ještě nějaké podtřídy ( kabria, suv, coupe ). Mě z toho vychází že čím víc tříd tím více nákladů.
No a to mi právě nevychází, to je důvod mého příspěvku. Více modelů, více nákladů na vývoj a stejně prodaných kusů. Vyjde ti z toho právě opak - menší zisk.
Týmto nehcem povedať, že ti neverím. Ale BMW má mimoriadne lojálnu klientelu, má jedinenčý charakter, po príchode BMW 7 predaje stúpajú jedna radosť, odkiaľ máš, že by ľudia od športovej značky s motorom pred za zadnou nápravou, pohonom vzadu a omnoho lepšími jazdnými vlastnosťami ako akýkoľvek konkurent išli k Audi, ktoré má motor pred prednou nápravou, dokonca pohon predných kolies, maximálne quattro a aj dizajn, ktorý je iný, než osobitý BMW design, dnes BANGLE BMW DESIGN?
Loajalní zákazníky sice má, ale ne všechny. Ono dnes vybírat prémiovku mezi BMW, MB a Audi, je v podstatě na jedno brdo. Auta jsou si velmi podobná, jak výbavami, tak motory a vlastnostmi.
Audi míří na pohodlněji smýšlející sportovně založené zákazníky, kteří rádi obětují o něco málo lepší jízdní vlastnosti na suché rovné cestě, a raději se posadí do precizně zpracovaného interiéru, tiššímu projevu vozu a v případě quattra i podstatně bezpečnější jízdě v zimě.
Design je věcí každého, ale ten bangleovský nebyl rozhodně přijat konzervativními zákazníky BMW nikterak dobře.
V neposlední řadě - Audi každým rokem roste.
ale BMW je technicky daleko lepsie auto. Audi je zas skutocne precizne spracovany interier a aj designovo prijatelnejsie ale BMW je BMW a Audi sa zatial nechyta.
Nesmysl. Jel jsi někdy těmi vozy?
Je to špička mezi výrobci a jsou prakticky stejné. Klidně se rozepiš, kde je pro tebe to BMW o tolik lepší, ale pochybuju, že to budeš schopen definovat, nebo vůbec podpořit argumenty.