Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi potvrdilo příchod modelů A1, Q5 Hybrid a A7 v roce 2010

Německá automobilka Audi zveřejnila výhled na nejbližší roky. Do tří let chce proinvestovat 7,3 miliardy Euro a do roku 2015 rozšířit počet nabízených modelů z 34 na 42.
Zpět na článek
30. 12. 2009 10:24
30. 12. 2009 11:09
30. 12. 2009 14:52
30. 12. 2009 11:28
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 11:50
4. 1. 2010 21:34
30. 12. 2009 12:40
30. 12. 2009 12:49
30. 12. 2009 14:46
2. 1. 2010 20:02
neregistrovaný "kostial"
30. 12. 2009 12:41
30. 12. 2009 14:41
30. 12. 2009 14:51
30. 12. 2009 14:57
30. 12. 2009 17:30
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 17:46
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 18:24
neregistrovaný "kubiii"
30. 12. 2009 18:36
30. 12. 2009 19:05
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 18:26
31. 12. 2009 08:09
neregistrovaný "hutton"
31. 12. 2009 15:18
neregistrovaný "hutton"
31. 12. 2009 17:55
31. 12. 2009 10:21
30. 12. 2009 17:41
30. 12. 2009 18:11
30. 12. 2009 18:54
30. 12. 2009 20:29
2. 1. 2010 13:25
neregistrovaný "kostial"
30. 12. 2009 18:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 12. 2009 01:44
31. 12. 2009 11:50
3. 1. 2010 18:33
31. 12. 2009 10:01
neregistrovaný "Loo"
31. 12. 2009 13:35
neregistrovaný "507--"
2. 1. 2010 13:27
neregistrovaný "kostial"
31. 12. 2009 17:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 1. 2010 01:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 1. 2010 13:51
neregistrovaný "kostial"
30. 12. 2009 08:44
Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek... že-by se historie opakovala?
Rozbalit vlákno
8
30. 12. 2009 09:34
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
V roce 2000 se take spekulovalo jak v roce 2010 budeme uplne nekde jinde, a jsme porad tam kde jsme. ;-)
30. 12. 2009 10:06
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
No jooo ale to je trošku o něčem jiném v roce 2005 přišel na trh Lexus s hybridním SUV, Audi nechtělo přijít o zákazníky tak vypustilo fámu o Q7 hybrid. Teď když má hybridy Lexus, Mercedes i BMW tak dělá AUDI zase to samé.
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 10:37
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
ono to o Audi (samozrejme) niečo vypovedá... ;-)
Ale v tomto prípade to "náskok vďaka technike" nebude.
30. 12. 2009 10:52
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Až zjistili, že prodej hybridů je minoritní a Lexusu nijak nepomáhá, s klidným svědomím uvedení odložili.
Osobně taky tvrdím, že hybrid v této podobě je nesmysl a složitost navíc. :-!
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 11:03
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Koľko stretávaš RX-iek? väčšina z tých, s ktorými sa stretnem ja, je 400h a 450h. Na druhej strane je jasné, že po európskych cestách ani zďaleka nebehá toľko Lexusov ako Audi. Každopádne by to bola i u Audi zaujímavá alternatíva (vzhľadom na očakávané predaje síce pre minoritnú klientelu, ale i to je klientela), no skôr si myslím, že to nemali technologicky dostatočne zvládnuté a snáď by sa žiadalo prísť s niečím novším, inovatívnejším oproti hybridom z Japonska, a to tiež nie je jednoduché z roka na rok. No a ďalším faktom je to, že koncern ako taký, bol v uplynulom období výrazne zameraný na akvizície nových značiek, čo je finančne tiež dosť "drancujúce". Rád sa nechám prekvapiť s čím prídu. ;-)
30. 12. 2009 15:23
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Nooo ono Lexusy jsou primárně pro USA a tam se prodá Lexus víc hybridů než AUDI všech Audin, takže to, že je u nás míň Lexusů než Audin to značce zas tak moc nevadí.
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 15:25
Re: Už v roce 2005 se mluvilo o hybridu a skutek utek...
Neodporujem ;-) Písal som o Európe.
4. 1. 2010 21:33
Re: audi melo prvni seriovy hybrid
audi melo prvni hybrid pod nazvem "duo" uz v r. 1994 v r, 1997 v seriove vyrobe za 60 000dm. Prodej byl minimalni tak vyrobu zrusili. Potom se toho chytla toyota za prius dlouhou dobu doplacela jinac by musel stat o 10tisic vic co audi nebylo pripraveno....Stejne se ty hybridy vubec neprodavaji kdo uz koupi za 700tisic male auto bez kufru kdyz muze mit za stejne prachy neco poradne jako accord, passat atd...
[odkaz]
Avatar - salamoon
30. 12. 2009 10:11
preco to ma taku ozrutnu paku,ked je to automat?
nevyzeralo by to krajsie,ak by tam mal malicky prepinac? ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 10:53
Re: preco to ma taku ozrutnu paku,ked je to automat?
snáď sa to v sériovej podobe zmení...takto to vyzerá trochu ako držiak na boxerskú rukavicu :-)
30. 12. 2009 10:24
naozaj krasna
toto je velmi podarena studia, dufam ze podobne dopadne aj seriova verzia. skoda len toho interieru(samozrejme že je velmi pekny), ktorý je tak trochu bmw (klima) tak trochu laguna a tak trochu všeličo. osobne mi ku audi najviac sedel interier ako v A5 a ten priam dokonalý. ale A7 :yes:

PS: btw A6 a A3, kedy pridu nove modely? vie niekto?
Rozbalit vlákno
2
30. 12. 2009 10:50
Re: naozaj krasna
Ad. A6/A3 v článku to máš napsaný. 2011. :-!
Avatar - Plautus
30. 12. 2009 10:51
Re: naozaj krasna
súhlas, štúdia je to krásna...snáď to pretavia i do zdarilého produktu v podobe A7.
Avatar - theolli
30. 12. 2009 11:09
studie super
to je hezké ale dvě otázky
1.co se z toho dostane do serie
2.cena za průměrnou techniku bude opět nadprůměrná ?
Rozbalit vlákno
2
30. 12. 2009 11:24
Re: studie super
Nevím, proč sem neustále protlačuješ blud o "průměrné technice". Zrovna model A7 nedostane nic starého a nové motory (třeba) jsou špička - kdo má podobné? BMW, MB a? Z toho mi jasně vyplývá, že se jedná o špičku, nikoli průměr. :-!
30. 12. 2009 14:52
Re: studie super
máš nějakou pointu? :-!
30. 12. 2009 11:10
Výraz dnešních vozů
Proč je dnes povinnost, aby se všechny auta mračila? To nařídila EU?
Rozbalit vlákno
7
30. 12. 2009 12:33
Re: Výraz dnešních vozů
mam velmi podobný nazor ako ty! a možem ti povedat že nás velmi vela nieje >:D osobne mám velmi rád vykukane tváre ferrari, alfa mito, fiatu 500 a bmw 1( ktorá ma mierne retardovaný výraz-preto ju mám ) >:D
30. 12. 2009 18:09
Re: Výraz dnešních vozů
díky za názor. ;-) asi nás opravdu moc není. ale jestli ještě můžu dodat, dřív mi to nevadilo, na těch starých autech, mělo to jen pár vozů. ale teď se na mě mračí kdejaký prcek, nevím, nepůsobí to dobře.
30. 12. 2009 12:49
Re: Výraz dnešních vozů
Musí to ladit s s vyzáží majitele - nabouchance s býčí šíjí a řetězy kolem krku. Toť prostě jediný důvod. To se týká především Audi - jednoho takového znám osobně.
Avatar - white label
30. 12. 2009 13:35
Re: Výraz dnešních vozů
Znám přesně takového majitele Alfy 166, názor na jeho auto, to ovšem u mě nijak negativně ovlivnit nemůže, to auto za to, jak působí jeho konkrétní majitel opravdu "nemůže", což platí naprosto obecně, snad ti tyto logické souvislosti taky dojdou a nejen tobě... Hodně štěstí...
Avatar - Falco
30. 12. 2009 17:38
Re: Výraz dnešních vozů
Samozřejmě, že to nemůže ovlivnit tvůj názor na jeho auto. Ty totiž používáš mozek.
30. 12. 2009 18:07
Re: Výraz dnešních vozů
z toho vyplývá stará pravda, vozy jsou odrazem lidské společnosti dané doby.
Avatar - white label
30. 12. 2009 23:27
Re: Výraz dnešních vozů
Ovšem to (když už) platilo a platí obecně o automobilech určité doby, nikoli pouze u jejich jedné značky...
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 11:28
hybrid
to tu bolo este donedavna kecov o tom, ake nezmyselne a neekologicke su pociny japoncov pri uvadzani hybridov na trh ;-)
Rozbalit vlákno
2
30. 12. 2009 11:50
Re: hybrid
A kdo ti tady hybrid obhajuje? :-!
4. 1. 2010 21:34
Re: hybrid
audi je uvedlo davno na trh pod nazvem "duo" , ale pro maly prodej v r. 1998 stahly. [odkaz]
30. 12. 2009 12:40
Budoucnost?
Vsichni vime, ze hybrid je jen meziclanek ve vyvoji nikoli revoluci!

A je uplne jedno kdo ten hybrid vyrabi, jelikoz vse je jen o jednom a to je kapacita a vaha baterii, pote nebude moc velky rozdil jestli ten system bude od Japoncu, Nemcu v budoucnu Francouzu ci z Korei!

Problem je u mnohych automobilek, ze pokud ma Toyota napriklad cca. 2000 patentu na prevodove ustroji u Priusu tak ono se tezko neco uplne jineho vymysli co bude (musi) v podstate pracovat na stejnem principu.

A to same plati u Japoncu s vyvojem Dieselu, ja verim pokud by mohli zitra bez vyhozenych stovek milionu prijit s lepsim dieselem, tak to udelaji. Jenze ono neco vymyslet v cem ma treba nemec know-how je nesmirne tezke, to se radeji vymluvi, ze to neni jejich priorita krome vozu pro Evropu. A to same platilu u VW s vymluvou u hybridu.

Alespon tak to vidim Ja!
Rozbalit vlákno
3
30. 12. 2009 14:46
Re: Budoucnost?
Tak nějak to bude...Každý výrobce hájí logicky svou nastoupenou cestu, protože se pro ni rozhodl na základě relevantních informací a vycházel ze své konkrétní situace.
To jen my tady na auto.cz to všechno rozsoudíme od klávesnice :-)
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 20:02
Re: Budoucnost?
:yes:
Avatar - da_b0mb
30. 12. 2009 12:41
Koncept
absolutni skvost. Interier uzasnej. Na pohled je to realizovatelny...tak snad.... ;-)
Rozbalit vlákno
0
30. 12. 2009 14:41
SEDMÉ NEBE
A7 bude událostí roku. Technika, design, vnitřek, to je snad jasné každému, já bych v případě A7 ještě akcentoval - image, image a... image. Ve správném věku, se správně napumpovaným kontem je ásedma jasnou volbou.

Na druhém pólu, mezi subkompakty se také strhne peklo. A1. Nepochybně spolu s MINI mistrovskej kousek. Když si člověk tak představí, jak to AUDI uvnitř umí, a když do toho vkomponuje milou malou karoserii... bude to miláček.

Tak ještě na závěr slogan příštího roku: A7 - Sedmé nebe ne zemi :yes:
Rozbalit vlákno
16
30. 12. 2009 14:51
Re: SEDMÉ NEBE
A7 bude další megakladivo na pošramocená ega zdejších závistivých hondomilů a citrofilů, kteří už odzdobují vánoční stromečky aby si na své vraky mohli nalepit ta "stejná" světýlka jako mají ty "hnusné" audiny. :-)
30. 12. 2009 14:57
Re: SEDMÉ NEBE
:-) :yes: Zásah, přímo na komoru.
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 17:30
Re: SEDMÉ NEBE
ono jediny zasiahnuty si tu ty....trafeny malo ale presne!!
Jedini sasovia, ktori si montuju gycoviny na svoje auta su majitelia Fabii a Octavii....cinske "akozexenony", ledkove svetla a kopec inych gycovin, ktore im dodaju vacsi pocit sebavedomia a dolezitosti ked ich obiehaju Mazdy6, Avensisy, BMW-cka a ine vozidla ;-)
Avatar - white label
30. 12. 2009 17:42
Re: SEDMÉ NEBE
Zdar misiak, tak konečně vidím to "tvoje Ečko", i když jen na malé fotce u tvého nicku... ;-) >:-[]
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 17:46
Re: SEDMÉ NEBE
cau kamo...to nie je moje ....to je najlepsie auto sveta ;-)
neregistrovaný "kubiii"
30. 12. 2009 18:24
Re: SEDMÉ NEBE
No, tvůj komplex bych nechtěl mít >:D
Avatar - petrumr
30. 12. 2009 18:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
30. 12. 2009 19:05
Re: SEDMÉ NEBE
Fabia ma tak slaby motor? hm...a bez posilovaca? To mi ta je luto ;-\
30. 12. 2009 18:26
Re: SEDMÉ NEBE
Takže se omlouvám...zapomněl jsem na mazdochisty a toyotology :-) A moc se mi líbí, jak se vždy staví do jedné řady s BMW >:D ...leda na parkovišti, hošani ;-)
Avatar - Andromeda
30. 12. 2009 23:22
Re: SEDMÉ NEBE
A to je všechno???
neregistrovaný "hutton"
31. 12. 2009 08:09
Re: SEDMÉ NEBE
S A7 souhlas, tam Audi neudela spatny auto, naopak zcela jiste nastavi novy meritka. Ale s A1 mam pochybnosti kdyz si vzpomenu na A2jku ktera se uspechem rozhodne nazvat nedala.
31. 12. 2009 12:09
Re: SEDMÉ NEBE
U A2 byla nešťastně nastavená cena. Výroba byla drahá kvůli hliníkové kastli a potom i výsledná cena na hranici 700 tis, byla na úrovni A4ky. Nyní toto nehrozí.
neregistrovaný "hutton"
31. 12. 2009 15:18
Re: SEDMÉ NEBE
Jo, cena byla prestrelena a vzhled minimalne diskutabilni kdyz ne nudnej az osklivej. Ale maj tedka de Silvu tak se s A1 necham rad prekvapit...
31. 12. 2009 17:55
Re: SEDMÉ NEBE
S nim to bude skutecne velke prekvapeni - proste akorat jina velikost - coz je jediny faktor v nemz se po designove strance vozy Audi lisi ;-)
31. 12. 2009 10:21
Re: SEDMÉ NEBE
Myslis udalost roku co se bude snazit konkurovat jiz X let uspesnemu CLS ? To je skutecne forsprunk :-)
Avatar - Falco
30. 12. 2009 17:41
Quattro
Auto stojí, Audi jede >:-[]

[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
4
30. 12. 2009 18:11
Re: Quattro
Normální stav. Není nad 4x4. Todle ale někteří nepochopí. :-! :yes:
Avatar - bubucci
30. 12. 2009 18:54
Re: Quattro
Jindy je to od tebe na co 4x4 a teď není nad 4x4. Udělej si v tom pořádek.
[odkaz]
30. 12. 2009 20:29
Re: Quattro
Připomeň mi, kde jsem něco takového prohlašoval? :-!
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 13:25
Re: Quattro
krasa! Minuly mesiac som bol v Nemecku po jednu WRX a uz som objavil jej dokonalost, ale kamion som este netahal.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:09
KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK CON
Máme - li se v hodnocení chystaného A7 omezit pouze na estetické ztvárnění exteriéru, nezbývá nám nic jiného než konstatovat, že se bude jednat o mimořádně zdařilé dílo.

Design nám přiblížil letošní koncept z Detroitu, a sice A7 Sportback... ještě dnes si vzpomínám na nadšení, kterému jsem se při pohledu na první fotografie neubránil...

U Audi již tradičně zmíním provedení optiky světlometů, poskytujících vytříbenému oku jedinečnou světelnou show (a to i vzadu). Stejně tak maska chladiče... toť precizní a podmanivé dílo.

... a to nekomentuji atletický, dokonale rýsovaný profil, který svou ladností a úrovní propracovanosti evokuje vrcholné sochařské dílo.

Jeden z automobilů, na které se velice těším!
Rozbalit vlákno
8
30. 12. 2009 18:20
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
:yes:
Taky se těším.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:26
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
:yes:
Jistě nás bude více. Očekávám skvělý automobil.

P.S.: čekám, že ten dlouhý nadpis mého příspěvku bude po delší řetězové reakci mírně zlobit >:D
30. 12. 2009 18:27
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
Ad PS: tak to má být. ;-) :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:34
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
I rozčeření poklidných vod se rovná zapojení do diskuse >:D :-)
Avatar - white label
30. 12. 2009 23:33
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
:yes: ;-)
neregistrovaný "kubiii"
30. 12. 2009 18:25
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
jj, podle fotek to vypadá báječně...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 12. 2009 18:26
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
Tak tak :yes:
30. 12. 2009 19:31
Re: KRÁSNÉ vzpomínky na představení PODMANIVÉHO A7 SPORTBACK
No z těchto fotek [odkaz] si lze udělat nějaký přibližný obrázek. Předek bude asi nejvíc pozměněný proti konceptu, vypadá to, že bude víceméně shodný s novou A8, jinak zbytek, hlavně zadek, se, podle mě, celkem shoduje s konceptem.
Avatar - MAP2009
31. 12. 2009 01:44
Krize?
Nemáte pocit že dříve stačilo každé automobilce mít tři výrobní řady? Dnes jich je nejlépe 7 a k tomu ještě nějaké podtřídy ( kabria, suv, coupe ). Mě z toho vychází že čím víc tříd tím více nákladů.
Rozbalit vlákno
2
31. 12. 2009 11:50
Re: Krize?
A taky by ti mělo vyjít, tím více zisku. ;-)
Avatar - MAP2009
3. 1. 2010 18:33
Re: Krize?
No a to mi právě nevychází, to je důvod mého příspěvku. Více modelů, více nákladů na vývoj a stejně prodaných kusů. Vyjde ti z toho právě opak - menší zisk.
neregistrovaný "Loo"
31. 12. 2009 10:01
Test loajality
toto bude tvrdy test loajality zakaznikov BMW ktori rozmyslaju nad 5GT..
Rozbalit vlákno
14
31. 12. 2009 11:49
Re: Test loajality
5GT je úplně něco jiného, je to pomalu "2x" vyšší. :-!
Ale tento trend migrace zákazníků od BMW k Audi se tu projevuje čím dál výrazněji.
neregistrovaný "507--"
31. 12. 2009 13:35
Re: Test loajality
Týmto nehcem povedať, že ti neverím. Ale BMW má mimoriadne lojálnu klientelu, má jedinenčý charakter, po príchode BMW 7 predaje stúpajú jedna radosť, odkiaľ máš, že by ľudia od športovej značky s motorom pred za zadnou nápravou, pohonom vzadu a omnoho lepšími jazdnými vlastnosťami ako akýkoľvek konkurent išli k Audi, ktoré má motor pred prednou nápravou, dokonca pohon predných kolies, maximálne quattro a aj dizajn, ktorý je iný, než osobitý BMW design, dnes BANGLE BMW DESIGN?
31. 12. 2009 14:25
Re: Test loajality
Loajalní zákazníky sice má, ale ne všechny. Ono dnes vybírat prémiovku mezi BMW, MB a Audi, je v podstatě na jedno brdo. Auta jsou si velmi podobná, jak výbavami, tak motory a vlastnostmi.
Audi míří na pohodlněji smýšlející sportovně založené zákazníky, kteří rádi obětují o něco málo lepší jízdní vlastnosti na suché rovné cestě, a raději se posadí do precizně zpracovaného interiéru, tiššímu projevu vozu a v případě quattra i podstatně bezpečnější jízdě v zimě.
Design je věcí každého, ale ten bangleovský nebyl rozhodně přijat konzervativními zákazníky BMW nikterak dobře.
V neposlední řadě - Audi každým rokem roste.
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 13:27
Re: Test loajality
ale BMW je technicky daleko lepsie auto. Audi je zas skutocne precizne spracovany interier a aj designovo prijatelnejsie ale BMW je BMW a Audi sa zatial nechyta.
2. 1. 2010 14:27
Re: Test loajality
Nesmysl. Jel jsi někdy těmi vozy?
Je to špička mezi výrobci a jsou prakticky stejné. Klidně se rozepiš, kde je pro tebe to BMW o tolik lepší, ale pochybuju, že to budeš schopen definovat, nebo vůbec podpořit argumenty.
Avatar - positivemind
2. 1. 2010 19:50
Re: Test loajality
Jediné, v čem bych s tebou trošku souhlasil, jsou motory - tady má BMW trošku navrch, diesly jsou vskutku kvalitní :yes:

Na druhou stranu jsou ostatní kvality plně srovnatelné - nová BMW mají super interiéry, 5er, 7er atp.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 12. 2009 17:26
Re: Test loajality
Design by Bangle bylo kontroverzní řešení. Každý v něm nevidí klad vozidel BMW.
Avatar - white label
31. 12. 2009 19:44
Re: Test loajality
Přesně tak, hlavně to zcela "nefungovalo" u každého modelu BMW... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 1. 2010 01:18
Re: Test loajality
Moje řeč. Banglův rukopis byl na místě u extravagantních modelů typu X6. Kamenem úrazu se, podle mě, stal v případě řady 1...
Avatar - white label
1. 1. 2010 19:23
Re: Test loajality
Ano přesně..., například. ;-)
neregistrovaný "kostial"
2. 1. 2010 13:51
Re: Test loajality
ano, ta sa podarila na 1*
3. 1. 2010 12:40
Re: Test loajality
tak stou jedničkou si na omyle.. konečne auto ktore nieje rovnake ako všetky ostatne hatche
Avatar - positivemind
2. 1. 2010 19:47
Re: Test loajality
Dle testu je A5 sportback vážně povedeným autem a jedním z nových Audi, kteří dovolí i zábavu za volantem. Není se tedy co divit :yes:

Jen ty motory by to chtělo více vymakat :yes:
2. 1. 2010 20:47
Re: Test loajality
Kdo může se***vat v motorech BMW a Audi? Možná tak Mercedes a tím to hasne. Ostatní mají tak jeden, max dva slušné motory a zbytek nestojí za řeč. :-!