Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 oficiálně, zhublo až 325 kilogramů!

Po ranním úniku fotek přichází i oficiální představení Audi Q7 druhé generace. Zajímavé je, že oproti pořádně těžkému předchůdci má novinka až o 325 kg méně.
Zpět na článek
12. 12. 2014 16:07
12. 12. 2014 20:20
12. 12. 2014 16:16
12. 12. 2014 18:47
12. 12. 2014 16:28
12. 12. 2014 16:30
12. 12. 2014 17:47
12. 12. 2014 16:35
12. 12. 2014 16:51
12. 12. 2014 19:07
12. 12. 2014 19:21
12. 12. 2014 20:27
12. 12. 2014 20:39
12. 12. 2014 21:49
12. 12. 2014 16:39
12. 12. 2014 17:07
12. 12. 2014 18:32
12. 12. 2014 19:19
13. 12. 2014 06:33
12. 12. 2014 20:16
13. 12. 2014 06:44
12. 12. 2014 20:38
12. 12. 2014 20:58
12. 12. 2014 22:10
12. 12. 2014 21:48
13. 12. 2014 19:04
13. 12. 2014 19:12
Avatar - CountachSV
12. 12. 2014 16:01
polívka ze šutráků
no v bílý barvě na černejch kolech to bude peklo >:D

takovej páprdovskej nedesign sem už dlouho neviděl :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2014 16:27
Re: polívka ze šutráků
[odkaz] jo... krasavec sa hned pozna .... >:D

kralovna "krasy" X6 nemusi mat strach... jej pozicia je vskutku jedinecna uznavam ....
12. 12. 2014 17:44
Re: polívka ze šutráků
Ja doteraz nechapem pre koho a na co je oficialne X6 urcena. Pre
13. 12. 2014 21:56
Re: polívka ze šutráků
Tak sa skús zamyslieť, či to nebude tým, že X6 nie je SUV. Je to SAV.

A význam? Vytvorenie nového segmentu, jeho obsadenie a generovanie zisku ešte pred tým ako sa konkurencia spamätá.. Mimochodom, teraz je vonku už druhá genrácia X6 a konkurencia sa ešte stále nespamätala..
12. 12. 2014 18:22
Re: polívka ze šutráků
To je vtip? že x6 je pekne auto ved to je odpad designu aspon podla mna. A čo sa tyka q7 je to uhladene trochu pripomina passat ale celkom ujde stale lepšie ako krasavec z bavorska.
12. 12. 2014 19:41
Re: polívka ze šutráků
Slováci snad mají totální absenci vkusu ? vypadá to tak ... :-)
13. 12. 2014 01:13
Re: polívka ze šutráků
A niektori z cechov zas absolutnu absenciu chapania ironie... >:D
Avatar - Inferius
12. 12. 2014 19:41
Re: polívka ze šutráků
Jakej odpad designu?? X6 je nádherná; kdežto Q7 to je největší vrchol ohavnosti a nevkusu......první a teď i druhá generace.
12. 12. 2014 20:31
Re: polívka ze šutráků
Slovaci nemaju absenciu vkusu.Proste x6 je nepodarok od bmw pride mi ako zlepenec a celkom bmw teraz nerobi moc pekne auta posledne pekne bmw bola predchadzajuca šestka :-)
13. 12. 2014 13:04
Re: polívka ze šutráků
Vkus je subjektivny, funkcnost ne.
F. A. Porsche kedysi povedal: “If you analyze the function of an object, its form often becomes obvious”
Pri pohlade na X6 je ale pre mna zahadou, akej funkcii zodpoveda jeho forma.
Avatar - AUDIRS6
13. 12. 2014 14:56
Re: polívka ze šutráků
Joooo :
Ferriho Tiger I., alebo neskor Tiger II. - tam uz bola funkcnost podporena aj krajsim duzajnom >:-[] - len bol trochu tazsi, a neuplatnil sa podla predstav - hlavne proti rychlo manevrujucim T-34 >:-[]
13. 12. 2014 16:41
Re: polívka ze šutráků
Problemom nemeckych Panzerkorps nebola velkost tankov ale zima, teren a ku koncu vojny nedostatok paliva.
Tu mas fotku ako vyzeralo stretnutie Tigra a T-34 v otvorenej krajine >:-[]
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
13. 12. 2014 16:50
Re: polívka ze šutráků
O tychto veciach mozeme debatovaaaaaaaaaaaaaaaat >:D
Tych suvislosti bolo ovela viac - zaciatkom zimy najvacsi bol, nekvalitne maziva pre ich techniku celkovo. :-! No joooo - kto maze, ten jede >:D - a budme radi, ze oni to (prekvapivo) zanedbali ;-)
13. 12. 2014 17:30
Re: polívka ze šutráků
No neviem, zeby ti co Ceskoslovensko obsadili (oficialne "oslobodili") na T-34 boli ovela lepsi nez ti na Tigroch... co mi rozpravali stari rodicia tak to vyslo asi rovnako...

Co sa tyka maziv, ono ked mas tovaren na maziva v Nemecku tak sa dost blbo testuje ci budu fungovat v -30, to neje ako dnes ze nalozis 10 aut na trajekt a ides s nimi na pol roka testovacich jazd do Finska.
Avatar - AUDIRS6
13. 12. 2014 17:37
Re: polívka ze šutráků
hmm, s tym 1. odstavcom suhlas - aj mne starki vypravali... :-O
A to testovanie - joo >:D - asi preto aj riesil to Norsko - len asi uz toho moc otestovat nestihli >:-[]
Dalsia vec - velenie a vedenie - chvalabohu, podla poslednych zisteni vyplyva, ze Alzheimera sa fuhrerovi snazili licit niecim, co dnes defakto zodpoveda pervitinu >:D
Takze keby nafrcal na drogach, tak dnes tu asi bud sprechujeme, alebo by sme ani neboli... :-!
13. 12. 2014 22:34
Re: polívka ze šutráků
Ved aj dnes sa uci sprechovat kazdy kto nechce do konca zivota makat za €500 cisteho na montaznej linke VolksWagenu... dakujem vam pekne, Cervena Armada, za take vitazstvo :no:
Avatar - AUDIRS6
13. 12. 2014 23:07
Re: polívka ze šutráků
a prave preto viem nielen hovorit, ale aj :
mluvit ;-) , sprechovat, speakovat, gavarit a rozmovliat ( Ukr.) ;-)
a to :no: hadam nebolo mne :-O
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 16:01
Technicky - spokojnost
Hybridy - tak ako som ich cakal - teda miesto kompresoroveho 3 litra je tu 2 liter TFSi, Diesel Hybrid s V6 TDi - :yes: , a ostatne v pohode.
Len asi este budem musiet zistit, co je to za 3 liter benzin...
Ak je niekto rychlejsi, dajte vediet ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
12. 12. 2014 17:40
Re: Technicky - spokojnost
3.0 TFSI je Supercharged.
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 17:59
Re: Technicky - spokojnost
joo, predbehol si ma ;-)
Akurat som docital celu tlacovu spravu Audi:
treba dole kliknut show press release
[odkaz]
Takze MMI - fakt je ako som cakal: " MMI all-in-touch "...a je tam kopec informacii ;-)
Takze spokojnost na2hu :-)
Avatar - iudex
12. 12. 2014 16:07
Žiadny kombík
Tak z týchto ofiko fotiek je vidieť, že obavy niektorých spod predošlého článku, že nové Q7 je len akési zvýšené kombi, sú neopodstatnené. Je to klasické SUV, akurát ho Audi dokázalo spraviť menej opulentným a ťažkopádnym, čo je pri daných rozmeroch (cez 5 metrov dĺžky) na potlesk. A tu je vidieť, že dojem z výšky je ovplyvnený nastavením podvozka: tu je znížený pri jazde po ceste: [odkaz] a tu je zvýšený mimo cesty: [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
12. 12. 2014 16:14
Re: Žiadny kombík
I tyhle fotky ukazují jednoznačně na "foresterizaci". Uvidíme v reálu, odhaduju, že vedle nového Range Roveru bude asi Q7 vypadat komicky...
12. 12. 2014 20:02
Re: Žiadny kombík
Komický je tvůj komentář ve stylu "Táta mýho kámoše je silnější než tvůj..."
13. 12. 2014 17:56
Re: Žiadny kombík
Forester je dobrý postřeh. Já si říkal, co mně ten čumák pořád připomíná...
12. 12. 2014 20:20
Re: Žiadny kombík
On i Cayenne umí jít dolu na nějakých odhadem 16 cm (na přesné číslo bych se musel podívat) v režimu pro nakládání, abys měl hranu níž. Dnes není moc pravděpodobné, že by SUV prezentovali primárně v nejvyšší poloze, jako by to třeba udělali před 15 lety. Nemluvě o tom, že šlo o rendery, takže to beru s rezervou. I poslední RR prezentovali s břichem nízko a mému oku to prostě nelahodilo.
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2014 21:55
Re: Žiadny kombík
Tak na mě tedy působí jen jako kombík od A8, žádné SUV...
Avatar - fOE
12. 12. 2014 16:16
Facelift
Dalsi sada fotek, dojem bohuzel porad stejny. Auto mi pripada, ze kolem mne uz par let jezdi. Nemohu jinak, cekal jsem vic. :no:
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2014 18:47
Re: Facelift
Nesmysl, je to normální pokračování technicistního dizajnu audi, který nevyvolává tolik emocí, ale působí solidně. Pokud by u audi působil Bangle, tak věřím, že rozdíl mezi jednotlivými generacemi aut je značný, přesně dle schématu "krása - zprasenina - náprava" ;-)
Interiér nové Q7 vypadá skvěle!
Avatar - pumpkin
12. 12. 2014 16:27
športová verzia?
Toto je klasická či nejaká športová verzia? Alebo teda s nejakým spešl paketom? Lebo to tak vyzerá a na zadok, našťastie len nárazník je to akési obtlstlé...
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2014 16:28
Q5
Ta silueta mi, bohužel, výrazně připomíná Q5, nemůžu si jinak pomoct. Zároveň Q7 vypadá jako mnohem menší auto, když vzpomenu první generaci, tak aspoň na fotkách ta druhá vypadá jako o třídu menší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
12. 12. 2014 16:30
Re: Q5
To je tých - 325 kíl. :-)
12. 12. 2014 17:47
Re: Q5
To je len dobre, stara Q7 bola "elegantna" asi ako kontajner na odpad, toto sa mi celkom paci, a to vseobecne SUV velmi nemusim...
Avatar - Ham.
12. 12. 2014 16:35
Exteriér 3-
Interiér 1*. Ten středový display si mohli ušetřit a vůbec ho tam nedávat, ještěže je zasouvací.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 16:51
Re: Exteriér 3-
joooo, za interier 1* - ako najlepsie hotely :-) :yes:
som este zvedavy na moznosti pouzitia toho noveho touchpadu - prognozoval som, ze sa s nim bude dat ovela viac, nez len pisat adresy... - ak by to bolo ako notebookovy touchpad, budem rad ;-)
Avatar - poterienko
12. 12. 2014 18:43
Re: Exteriér 3-
Interiér za jedna, kromě kolečka MMI před voličem převodovky. Blbější místo snad není.
Avatar - Ham.
12. 12. 2014 19:07
Re: Exteriér 3-
Podle mě volič snížili a upravili jako v A8, tak aby sis o něj pohodlně opřel zápěstí a mohl dobře ovládat kolečko i šmudlat po touchpadu.
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 19:21
Re: Exteriér 3-
Ako Ham pise. Ak mas tu moznost, vyskusaj si to v aktualnej A8 - tiez ma volic prevodovky robeny tak fajne, ze sa na neho da polozit ruka a ovladat MMI pred nim ;-)
12. 12. 2014 20:27
Re: Exteriér 3-
Myšlenka bude stejná jako v A8 - že bude volič převodovky sloužit jako opěrka.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 20:31
Re: Exteriér 3-
Tobě jako opěrka vyhovuje? Podle mě neni nad skutečnou v RR :yes:
12. 12. 2014 20:39
Re: Exteriér 3-
Při psaní na touchpadu? Ano. Lepší než máchat rukou ve vzduchu.
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 20:50
Re: Exteriér 3-
Kdykoli při jízdě. Možná to bez nich vypadá líp ale funkčně pohodlim nad ně neni
12. 12. 2014 21:49
Re: Exteriér 3-
Slouží jen k opoře zápěstí při ovládání MMI. A za jízdy si o nic lokty neopírám. Jako spolujezdec opěrky využiji, nezávisle stavitelné by byly pěkné (slušné kancelářské křeslo je má), ale vystačím si s těmi na dveřích/ středovém tunelu. Ostatně takové nemá ani ten RR (celá zvednout nejde, jen naklopit, navíc je jen na jedné straně - asymetrické opěrky, opravdu pohodlné).
Avatar - salamoon
12. 12. 2014 16:39
vcelku ok
az na to tragicke riesenie okolo zadnej spz je to z vonku vcelku akceptovatelne,ziadne prekvapenie...aj ked tie odklady a redesign v cloveku zvysili ocakavania....vnutri mi vadi riesenie okolo ovladania hlasitosti/ zapinania audiosystemu - to tam posobi trosku stratene a osamotene...okolo neho je vela volneho miesta, nie dobre zakomponovane. trosku smiesne posobi aj riesenie ala passat.
kazdopadne lepsi interier ako u mercedesov(m,gl), vdaka tlacidlam ho radim aj pred novu xc90, avsak cayenne,a x5 sa mi interierom pacia viac.
uplne na vrch radim range rover sport a jeho este viac luxusneho brasku.
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2014 16:47
Škodovka by to byla pěkná...
Škodovka by to byla pěkná, ale na Audi mi to připadá trochu málo.
Jak venkovní outfit, tak interiér mi připadá, že zrovna nereprezentuje kategorii do které spadá. Skoro bych řekl, zda nějakým nedopatřením neprohodili interiéry Touaregu a nové Q7. Z prvních dojmů tedy musím zkonstatovat spíše zklamání.

Na druhou stranu co bych pochválil a co se mi zamlouvá, je posun v pojetí stavby karoserie. Zřejmě se čas od času najdou takoví, kteří budou váhat mezi A6 Allroad a Q7. Jízdní vlastnosti (i vzhledem k masivní dietě) lze předpokládat víc než dobré.
Dokážu si pak představit, že při volbě mezi A6 Allroad a Q7 bude mít zpracování interiéru a výsledný pocit z něj, překvapivě významnou roli. Byť místa nabídne Q7 jistojistě citelně více.
Rozbalit vlákno
2
12. 12. 2014 17:29
Re: Škodovka by to byla pěkná...
souhlasím s názorem výše, tento vůz působí tak, jakoby tu již pár let jezdil... ale co splňuje určitě - na 100% designově zapadá do flotily audi...

škodovka by to pěkná nebyla, to nemohu souhlasit :-) měl jsem již možnost vidět "snowman" a ten je zajímavější (subjetivně) >:D troufnu si tvrdit, že je zajímavější než nový Superb...
12. 12. 2014 18:38
Re: Škodovka by to byla pěkná...
To srovnání se Škodou je patřičné ;-) Zvláště, když se podařilo "kabaňovsky" zadní dveře doplnit o lomené trojúhelníky u RZn, tak charakteristické pro nové škodovky >:D
Ale vážně, exterier mně nijak neoslovuje; interier se mi líbí, zvláště infotaiment, logický, přehledný a především český :yes: To moje "Majda" neumí a zatím není nikdo, kdo by jí česky naučil 8-s
12. 12. 2014 17:07
Nemám rád ....
Tohle auto nemám rád.V Rumunsku je bílá Q7 vozítkem pasáčků navigačních parkovacích systémů. Jeden z nejbohatších Rumunů Gigi Becali je také bývalý pasák (ovcí), ten ovšem jezdí v Rollsu. V Q7 jezdí tlusté cikorky, které mají na parkovištích u vybraných supermarketů bandy dvojčlenných hlidek - typicky kluk cca 10 let a holka cca 4 roky, kteří za úplatu navádějí na volná parkovací místa. Trochu mi to připomíná Milionáře z chatrče, ale zdá se že jim zatím ještě nevypalují oči ....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2014 19:54
Re: Nemám rád ....
zijes snad v rumunsku? :-) ( lebo inak nechapem co tu potom riesis ) ... mne na slovensku moze byt totiz uplne jedno aku ma povest Q7 v rumunsku .. alebo aku ma povest povedzme i30 v norsku alebo ibiza v grecku..... chapes asi na co narazam ;-)

takisto ma netrapi aku povest ma sportage v katare ... alebo L200 v egypte.... ako slovakovi zijucemu na slovensku mi to moze byt jedno ver mi ... nic v zlom.... len mi nedalo akou optikou sa na to auto pozeras.... a na slovensku ma Q7 aku povest? hm? rad si to vypocujem.... :-)

mne osobne sa Q7 paci viac ako SUVecka od BMW a aj mercedes uz ide z roka na rok dizajnom dole vodou
12. 12. 2014 20:06
Re: Nemám rád ....
Máš pravdu, že to je dost osobní .... musím říct, že na něco takového člověk ve vyspělé společnosti není zvyklý .... Jsem docela rád, že se ti naši hnědočeši mají díky státu tak dobře. Já jsem byl odjakživa fanda Mercedesu, ale poté co jich pár používáš, tak ti nějak dojde, že je normální auto s naprosto nenormální cenou a drahým provozem.... Audi mi bylo odjakživa ukradené a BMW jezdí trochu jiná sorta lidí .... Jinak v Rumunsku jsem pracoval 2 roky ...
12. 12. 2014 20:18
Re: Nemám rád ....
a kde žiješ teď? že píšeš o vyspělé společnosti... :-)
12. 12. 2014 20:20
Re: Nemám rád ....
No doma a fakt si to užívám. ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2014 20:52
Re: Nemám rád ....
mercedes bmw aj audi .... vsetko su to auta pre ludi ..... akurat ze neumerne drahe .... dnes ti samozrjeme podobnu sluzbu spravia aj ine auta.... ono tie technologicke naskoky z minulosti ktore premia mala voci okolitym autam ..... sa uz akosi za posledne roky stratili.... a dnesna premia nie je uz nicim inym len predrazenym autom s pobobnym know how ako auto ktore je o 30 percent lacnejsie ...a co sa tyka dizajnu... velakrat je nepremiove auto na pohlad este aj zaujimavejie a vyvola viac emocii... ako premiova rovnosata
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 20:55
Re: Nemám rád ....
Tenhle tvuj text se asi nebude moc líbit. I proto že je docela pravdivej >:-[]
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2014 21:11
Re: Nemám rád ....
ono vsetko sa nam dnes uz vyrovnava...... a nejde len o auta... rozdiely sa zmensuju aj v sporte... v hokeji uz tiez nemas slabeho supera.... casy ked rusi davali 10 golov kazdemu su davno davo prec... a rovnako je prec aj doba kedy premia bola "nieco viac" ako bezne auto.... ved dnes ma uz aj male auto vybavicku o ktorej aj premia pred par rokmi mohla len snivat... a ked sa pozries na displej povedzme v Cecku a v malom yarise tak uprimne.... ten displej v yarise vyzera odolnejsi a sikovnejsi ako v nejednej premiovke ... tak kde je potom to know how premie co robi premiu premiou? uz nikde nie je.... veru tak.... je fuc... caro premie pomaly vyprchava... obzvlast ked si uvedomis ze golf je to iste co audi A3... a nepremiovy passat je dnes uz lepsi ako premiova par rokov stara A4tka.... dnes mi kozene sedacky ponukne aj sportage... na to nemusim ist do 2x tak draheho a dizajnom priserne unifikovaneho audi ... takze tak.. vyrovnava sa to .... premia uz svoj naskok z minulosti pomaly ale isto straca.... ak ho uz aj nestratila..... ;-) .... nieje to hanba priznat si to ze premia dnes uz tazi viac z mena a z minulosti ... ale dlho to uz nepotrva
12. 12. 2014 21:09
Re: Nemám rád ....
Prvních 10 slov je OK, zbytek není pravda. To, že si dnes do mainstreamové nižší střední objednáš nebo dostaneš jako standard spoustu věcí, o kterých si dřív četl jen u prémie, neznamená, že prémie zůstala stát na místě. Takže: dodej v roce 2014 ceeda s nočním viděním a budu ti věřit. :-) P.S.: Noktovizor přilepený na vnitřním zrcátku neberu... ;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2014 21:19
Re: Nemám rád ....
tych technickych finesov par este je takych co nepremia nema .. ok....... ale o par rokov sa to uz uplne zrovna

kontrolu tlaku v pneu ma uz aj nova fabia.. pamatam este ked s tym prislo Sko aka to bola bomba .... davno davno... a dnes? dnes to ma fabka .... ten naskok sa zmensuje
12. 12. 2014 21:59
Re: Nemám rád ....
Neblazni bratře , například systémy samočinneho řízení co vyvíjí mb nebo volvo se v Mazdě nebo hyuundai objeví zase s 15letym zpožděním , podcenujes
Avatar - Hammunasakra
13. 12. 2014 08:44
Re: Nemám rád ....
BMW ho má už hotový ;-)
12. 12. 2014 18:32
Zadní sedačky
Proč zadní střední sedačka vypadá zase jen jako nouzovka, jako u stávající Q7? Vždyť vzhledem k velikosti toho auta by neměl být problém, napasovat tam tři stejné sedačky vedle sebe.
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2014 19:19
Noooo
Tak za mě naprosty zklamaní, přijde mi to jako trošku přepracovanej Tuareg, z boku jako XC90tka a uvnitř jako kopirka X5.........asi ,, náskok díky technice ,, :no: :no: :no:
Motory a zpracovaní budou asi bez připomínek, ale tenhle design nejde ani nazvat nudný, to bychom tu nudu urazili a nezachrání to ani maska po tisicí a pořád stejně. :-)
Rozbalit vlákno
1
13. 12. 2014 06:33
Re: Noooo
Vidim, ze s tym zadkom maju stale dizajnovy problem.
12. 12. 2014 19:43
Vypadá to strašně
V audi budou padat hlavy v oddělení designu.
Po předchozí ošklivé Q7 přichází teď její nástupkyně, hnusná ... :-)
Rozbalit vlákno
1
12. 12. 2014 20:08
Re: Vypadá to strašně
ááá...znalec >:-[]
12. 12. 2014 19:44
Trochu se začínám bát o A4
Pamatuju si jak u Q7 v Audi proklamovali, že se nová generace zdrží kvůli kompletnímu předělání designu. Že nebyl dostatečně svěží a moderní.

A toto je výsledek.

Stejný řeči vedou ohledně A4.
Jestli bude stejný výsledek no tak poteš pánbůh....
Rozbalit vlákno
6
12. 12. 2014 20:02
Re: Trochu se začínám bát o A4
Taky si rikam jak asi musela vypadala Q7 pred predelanim >:D
Tohle je Forester, VW Crosblue a Passat dohormady, docela slabota
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 20:08
Re: Trochu se začínám bát o A4
Joooo, Q7 vraj mala vyzrat agresivnejsie a A4 uhladenejsie. Na poslednu chvilu to menili naopak: Q7 uhladenejsia - tu je vysledok, a A4 "ostrejsia" - spyfoto uz su, len tam toho moc nevidno... :-!
12. 12. 2014 20:09
Re: Trochu se začínám bát o A4
sis to trochu popletl, důvody byly téměř opačné...
Avatar - AUDIRS6
12. 12. 2014 20:48
Re: Trochu se začínám bát o A4
toto som pisal pri predch. clanku:
S prichodom Marka Lichteho sa praveze mali menit 2 veci:
A4 vyzerala vraj moc "obycajne" - tak ju urobit dynamickejsie vyzerajucu, a Q7 vraj vyzerala moc opulentne, bolo treba jej zjemnit dizajn.
Takze ked sa divam na ten "zjemneny" dizajn, zaujmalo by ma, ako mohla byt verzia "MK.1" :-O
Spyfoto A4 uz su, len na nich tych zmien moc nevidno...
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 20:53
Re: Trochu se začínám bát o A4
Myslim že momentálně jim je to u Audi skoro jedno. A4 už porážely minulý generace 3er a C-klasse, nový se docela povedly a podívej se na prodeje.Stará A4 která už přesluhuje furt drží krok vobčas je někde dokonce snad i poráží
Je fakt že sem patřil spíš ke kritiku furt stejnýho designu ale tyhle pokusy vo změnu sou snad eště horší. Design novej Audin je podle mě krok špatnym nebo minimálně problematickym směrem
12. 12. 2014 21:03
Re: Trochu se začínám bát o A4
moje reakce nebyla na tebe, je to přesně tak, jak píšeš...jen je to škoda, já bych klidně agresivnější Q7 bral ;-) ale bude Q8...
12. 12. 2014 20:16
Hezké bydlení
Interiér je naprosto famózní. Exteriér se úplně nezbavil autobusového profilu, ale bude to 7seater a taky přijde Q8, tam bude prostor pro výraznější design. Oceňuji více hran i 200kW základního TDI, jen jsem čekal i BiTDI, ale možná přijde SQ7. Těch mobilních 10 metrů čtverečních zastavěné plochy do 2 mega mi přijde jako zajímavá nabídka na bydlení. :-) AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 20:20
Re: Hezké bydlení
Označení famózní už nedává prostor na zlepšení, s tim bych brzdil. Ale povedenej je vo tom žádná. Ale trochu evokuje palubky BMW. Eště chvíli spolu budou tyhle dvě automobilky soupeřit a budou dělat technicky i vzhledově skoro stejný auta >:D
12. 12. 2014 21:01
Re: Hezké bydlení
Já trvám na označení famózní! :-) BMW a Audi se sbližují...nebo spíš jejich kupci, ale nějak mi to nevadí. Jednou stejně EU vytvoří ideální tvar auta z hlediska aerodynamiky, tedy spotřeby, a pak přijde směrnice... už si v garáži chystám kupu modelářské hlíny. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 12. 2014 21:08
Re: Hezké bydlení
To sem zvědavej až se vobjeví nějaká lepší. Nepočítáš že tohle je nejlepší palubka na světě všech dob a lepší už nebude že ne? :-)
Taky mi to nevadí. Eště nedávno by to asi řek málokdo ale je možný že na tom bude profitovat Mercedes. A to sblížení přijde i bez směrnic, ostatně mám pocit že už se to děje.
Dokud existujou alternativy jako RR zatim se vobejdu bez tý hlíny ;-)
13. 12. 2014 06:44
Re: Hezké bydlení
Je to fakt. To ovladatko klimy ako keby uchmatli od BMW. :-(
12. 12. 2014 20:38
Spotřeba
"Spotřeba šestiválcového dieselu má být jen 5,7 litru na sto kilometrů"

Za to by mal ísť niekto do basy.
Prečo takto klamú svojich zákazníkov a zároveň im komplikujú život? Keď idem na služobku vlastným autom, mám preplatené palivo, podľa údaju z TP. Bol by som fakt nadšený, keby som tam mal napísané 5,7l a reálne by to žralo samozrejme 10. Koľko asi tak bude žrať 2t autobus s 200kw motorom...
Rozbalit vlákno
4
12. 12. 2014 20:58
Re: Spotřeba
myslím, že klíďo pojede za 8 litrů ;-)
12. 12. 2014 22:10
Re: Spotřeba
8 možno pri veľmi defenzívnej jazde, čo nie je "normálna - bežná jazda". V každom prípade aj keby za 8, tak to je o 40% viac ako 5,7.
12. 12. 2014 23:05
Re: na sluzobku Q7-mou
sorry, ale tebou opisany scenar ako TY pojdes na sluzobku touto Q7mou v hodnote 90 000 EUR a bude ta trapit preplatena spotreba 5,7 je nerealny.

mne sa toto nepaci. Ked to uvidim v US vedla Licolnu Navigator, GMC Yukon alebo Escaladu tak to bude vypadat trochu jak chudobny pribuzny. Chyba tomu opulentny dizajn a ako amici hovoria nema to "presence".
Avatar - rohYpnol
12. 12. 2014 23:22
Designérské vyhoření
Vůz nepochybně své kvality mít bude. Interiér víc než excelentní. Technika také bez připomínek. Ale co ten vnější vzhled?

Od modelu této třídy a cenové kategorie přirozeně očekávám, že bude i nějak vypadat. A tím nějak myslím tak, že bude radost na něj pohlédnout. Ale tohle?

Ok, určitě jsou vidět ty kila, které shodila. Ale celkově tedy bída s nouzí. Nová Q7 si může směle podat ruku s Multiplou :-!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Verny_2013
13. 12. 2014 09:58
Re: Designérské vyhoření
Naprostý souhlas. Kdyby to bylo VW je to OK, Škoda by to byla famózní ale Audi, kam se poděl ten agresívní sportovní šmrnc? To že šlápli vedle se nepochybně projeví na propadu prodejů, ale ještě horší pro ně je že toto žádný facelift nezachrání. Do 2 let za to budou u Audi padat hlavy.
Avatar - rohYpnol
13. 12. 2014 11:46
Re: Designérské vyhoření
zaráží mě třeba zadní svěrla a návaznost na nárazník. Žádná návaznost tam totiž není. Nebo tvar 5. dveří, která by spíš odpovídal Škodě s těmi jejími šikmými prolisy...

Až si říkám, není to vtip a nedali na to špatný znak? Vždyť tohle je přeci nové SUV od Škody...
13. 12. 2014 12:55
Re: Designérské vyhoření
No viděl jsem výrobní plán VW Bratislava a od léta jich chtějí vyrábět 300 denně a 7 dní v týdnu. Takže masakr. Ale ono i těch současnejch se dělá stabilně kolem 250 denně a to mi přijde taky dost hustý a porád nechápu, kde si to ty zákazníky hledá.
Jinak na živo jsem tu novou Q7 viděl a je to opravdu nuda k uzoufání. Souhlas s tím, co je tu psáno.
13. 12. 2014 13:26
Re: Designérské vyhoření
"agresívní sportovní šmrnc" u auta ktore je dlhe 5 metrov a vazi 2 tony? Mas zaujimavu definiciu sportovnosti >:D Co bude dalsie, sportovy Ford Tranzit?
Q7 so "sportovym" designom by vyzeralo ako 150kilovy clovek vo futbalovom drese - nikto mu to neuveri. Ja prave neznasam ak sa automobilky snazia o sportovy design aut ktore su urcene na uplne iny typ pouzitia, keby som mal zaujem o sportovu jazdu, kupim si TT alebo S5, ne dvojtonovu kravu.
Avatar - Verny_2013
13. 12. 2014 14:27
Re: Designérské vyhoření
Jasně že Q7 není primárně myšleno ani určeno jako sportovní auto. To ani náhodou. Jde tu o něco úplně jiného o rádoby sportovně až agresivně vypadající kabát do kterého se tento mastodont nasouká. A aby měl základní znaky značky které evolučně směřují právě k větší agresivitě. A na to dosud zákazníci slyšeli. Toto co předvedli nemá s agresivitou, sportovním šmrncem ani image audi společného nic.
13. 12. 2014 14:51
Re: Designérské vyhoření
Ale ved prave to hovorim - nemam rad "radoby sportovy" design, nemam rad ak sa auto (a nie len auto) hra na nieco cim nie je. Bud to je sportove auto alebo ne.
Ak automobilka vyraba X roznych aut od mestskeho A1 cez sportove TT, limuzinu A8 az po outdoorove Q7 tak predsa nikto nemoze chciet aby mali vsetky rovnaky design. Tak ako cielovy zakaznik A8 bude pocut na nieco uplne ine nez cielovy zakaznik A1, tak bude cielovy zakaznik Q7 pocut na nieco ine nez cielovy zakaznik TT.
Od Fordu predsa tiez nikto necaka ze F150 bude designovany v rovnakom style ako Mustang. Nic ako zakaznik znacky neexistuje, su len zakaznici jednotlivych typov aut. A ako zakaznika SUV ma zaujima ci donho bez problemov nalozim horsky bicykel, ci sa v nom pri sklopeni zadnych sedadiel da pohodlne spat a ci bez problemov vyjde po polnej ceste hore strmym kopcom, ne ci ma radoby sportovy design, na agresivitu a smrnc pri takom aute sere pes.
13. 12. 2014 15:55
Re: Designérské vyhoření
Pořád nevyrábí užitková auta pro farmáře. Znám několik lidí, kteří se nedrží žádné třídy. Jednou za rok/ dva/ tři koupí novinku a klidně skočí ze 7er do 3er, z kupé do SUV a pak do sedanu. Nemluvě o tom, že rodiny mají kolikrát více než jedno auto a nebývají to zrovna identické modely.

Souhlasím, že co funguje na A8, nemusí fungovat na Q7, nebo A1. Ale jeden zákazník může koupit jak A8, tak A1.
13. 12. 2014 16:32
Re: Designérské vyhoření
Ak si niekto kupi viac aut tak o to menej mu bude zalezat na tom aby sa vsetky podobali - prave naopak, cim viac aut mam, tym viac specificke a jednoucelove mozu byt. Ak bude mat taky clovek sportovu naladu tak jednoducho necha Q7 v garazi a pojde si zajazdit na TT.
A aj ked Q7 nie je Defender, stale je to predovsetkym velke cestovne auto u ktoreho ma predovsetkym zaujima co do neho nalozim a kam sa s nim dostanem.
13. 12. 2014 18:18
Re: Designérské vyhoření
Myšlenka spíš je, že se ti budou líbit všechny modely, když se ti líbí jeden. Pokud se jim to povede. Když chceš další auto (ne nutně pro sebe) a zajdeš za svým prodejcem, tak ti musí mít co nabídnout a nesmí tě to odehnat ke konkurenci.

Když tě tak zajímá, co do něj naložíš a kam se s ním dostaneš, proč tu řešíš vzhled? ;-)
13. 12. 2014 22:50
Re: Designérské vyhoření
Myslienka je nespravna, resp. je prilis zjednodusena. Ak mam v garazi BMW Z4 vo farbe "atacama yellow" a idem si kupit este X5 tak to neznamena ze si ho kupim v rovnakej farbe, pretoze ak sa mi farba paci na jednom aute, nemusi sa mi automaticky pacit na vsetkych. A to iste plati pre akykolvek designovy prvok.

A ja vzhlad neriesim, mne sa nova Q7 v ramci svojej triedy paci, to vy pyskujete ze je malo agresivna a sportova a neviem co...
Avatar - Verny_2013
14. 12. 2014 01:06
Re: Designérské vyhoření
Není ani tak důležité co si myslíme my my co "pyskujeme" nebo ty co "nepyskuješ ale Ti co si ho reálně koupí.
14. 12. 2014 01:24
Re: Designérské vyhoření
Proč do toho taháš barvy? Asi každý mluvíme o něčem jiném.

Napsal jsem snad něco takového? A mně se Q7 nelíbí. Ani první generace, ani tohle (prozatím soudě z renderů). A to ne proto, že by design byl málo agresivní, nebo sportovní (co to vůbec má znamenat?).
14. 12. 2014 12:16
Re: Designérské vyhoření
Ja som zareagoval na otazku "Audi, kam se poděl ten agresívní sportovní šmrnc?" ktoru sem napisal Verny_2013, srry ale nemozem jednym prispevkom reagovat na dvoch ludi sucasne ak kazdy z nich pise o niecom inom.
Avatar - twistedTSD
13. 12. 2014 19:12
Re: Designérské vyhoření
Ten už byl. [odkaz]
13. 12. 2014 19:04
nová AudiQ7
nové Audi Q7 ma ničím nezaujalo,ani dizajnom a ani palubovkou.má síce zabudovaný z lietadiel HUD displiej a to je asi tak všetko.Podľa mna mali nechať pôvodný dizajn prednej masky,tak ako ho plánovali a nie ho meniť. Audi bude nepredajné aj ked schudlo o niekolko kíl.
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2014 19:12
audi Q7
Oproti americkím SUV padne na dno celej škály,tak isto to bude v Europe a v časti Azii.
Rozbalit vlákno
0