Po ranním úniku fotek přichází i oficiální představení Audi Q7 druhé generace. Zajímavé je, že oproti pořádně těžkému předchůdci má novinka až o 325 kg méně.
Tak sa skús zamyslieť, či to nebude tým, že X6 nie je SUV. Je to SAV.
A význam? Vytvorenie nového segmentu, jeho obsadenie a generovanie zisku ešte pred tým ako sa konkurencia spamätá.. Mimochodom, teraz je vonku už druhá genrácia X6 a konkurencia sa ešte stále nespamätala..
To je vtip? že x6 je pekne auto ved to je odpad designu aspon podla mna. A čo sa tyka q7 je to uhladene trochu pripomina passat ale celkom ujde stale lepšie ako krasavec z bavorska.
Slovaci nemaju absenciu vkusu.Proste x6 je nepodarok od bmw pride mi ako zlepenec a celkom bmw teraz nerobi moc pekne auta posledne pekne bmw bola predchadzajuca šestka :-)
Vkus je subjektivny, funkcnost ne.
F. A. Porsche kedysi povedal: “If you analyze the function of an object, its form often becomes obvious”
Pri pohlade na X6 je ale pre mna zahadou, akej funkcii zodpoveda jeho forma.
Joooo :
Ferriho Tiger I., alebo neskor Tiger II. - tam uz bola funkcnost podporena aj krajsim duzajnom >:-[] - len bol trochu tazsi, a neuplatnil sa podla predstav - hlavne proti rychlo manevrujucim T-34 >:-[]
Problemom nemeckych Panzerkorps nebola velkost tankov ale zima, teren a ku koncu vojny nedostatok paliva.
Tu mas fotku ako vyzeralo stretnutie Tigra a T-34 v otvorenej krajine >:-[]
[odkaz]
O tychto veciach mozeme debatovaaaaaaaaaaaaaaaat >:D
Tych suvislosti bolo ovela viac - zaciatkom zimy najvacsi bol, nekvalitne maziva pre ich techniku celkovo. :-! No joooo - kto maze, ten jede >:D - a budme radi, ze oni to (prekvapivo) zanedbali ;-)
No neviem, zeby ti co Ceskoslovensko obsadili (oficialne "oslobodili") na T-34 boli ovela lepsi nez ti na Tigroch... co mi rozpravali stari rodicia tak to vyslo asi rovnako...
Co sa tyka maziv, ono ked mas tovaren na maziva v Nemecku tak sa dost blbo testuje ci budu fungovat v -30, to neje ako dnes ze nalozis 10 aut na trajekt a ides s nimi na pol roka testovacich jazd do Finska.
hmm, s tym 1. odstavcom suhlas - aj mne starki vypravali... :-O
A to testovanie - joo >:D - asi preto aj riesil to Norsko - len asi uz toho moc otestovat nestihli >:-[]
Dalsia vec - velenie a vedenie - chvalabohu, podla poslednych zisteni vyplyva, ze Alzheimera sa fuhrerovi snazili licit niecim, co dnes defakto zodpoveda pervitinu >:D
Takze keby nafrcal na drogach, tak dnes tu asi bud sprechujeme, alebo by sme ani neboli... :-!
Ved aj dnes sa uci sprechovat kazdy kto nechce do konca zivota makat za €500 cisteho na montaznej linke VolksWagenu... dakujem vam pekne, Cervena Armada, za take vitazstvo :no:
Hybridy - tak ako som ich cakal - teda miesto kompresoroveho 3 litra je tu 2 liter TFSi, Diesel Hybrid s V6 TDi - :yes: , a ostatne v pohode.
Len asi este budem musiet zistit, co je to za 3 liter benzin...
Ak je niekto rychlejsi, dajte vediet ;-)
joo, predbehol si ma ;-)
Akurat som docital celu tlacovu spravu Audi:
treba dole kliknut show press release
[odkaz]
Takze MMI - fakt je ako som cakal: " MMI all-in-touch "...a je tam kopec informacii ;-)
Takze spokojnost na2hu :-)
Tak z týchto ofiko fotiek je vidieť, že obavy niektorých spod predošlého článku, že nové Q7 je len akési zvýšené kombi, sú neopodstatnené. Je to klasické SUV, akurát ho Audi dokázalo spraviť menej opulentným a ťažkopádnym, čo je pri daných rozmeroch (cez 5 metrov dĺžky) na potlesk. A tu je vidieť, že dojem z výšky je ovplyvnený nastavením podvozka: tu je znížený pri jazde po ceste: [odkaz] a tu je zvýšený mimo cesty: [odkaz]
On i Cayenne umí jít dolu na nějakých odhadem 16 cm (na přesné číslo bych se musel podívat) v režimu pro nakládání, abys měl hranu níž. Dnes není moc pravděpodobné, že by SUV prezentovali primárně v nejvyšší poloze, jako by to třeba udělali před 15 lety. Nemluvě o tom, že šlo o rendery, takže to beru s rezervou. I poslední RR prezentovali s břichem nízko a mému oku to prostě nelahodilo.
Nesmysl, je to normální pokračování technicistního dizajnu audi, který nevyvolává tolik emocí, ale působí solidně. Pokud by u audi působil Bangle, tak věřím, že rozdíl mezi jednotlivými generacemi aut je značný, přesně dle schématu "krása - zprasenina - náprava" ;-)
Interiér nové Q7 vypadá skvěle!
Toto je klasická či nejaká športová verzia? Alebo teda s nejakým spešl paketom? Lebo to tak vyzerá a na zadok, našťastie len nárazník je to akési obtlstlé...
Ta silueta mi, bohužel, výrazně připomíná Q5, nemůžu si jinak pomoct. Zároveň Q7 vypadá jako mnohem menší auto, když vzpomenu první generaci, tak aspoň na fotkách ta druhá vypadá jako o třídu menší.
joooo, za interier 1* - ako najlepsie hotely :-):yes:
som este zvedavy na moznosti pouzitia toho noveho touchpadu - prognozoval som, ze sa s nim bude dat ovela viac, nez len pisat adresy... - ak by to bolo ako notebookovy touchpad, budem rad ;-)
Ako Ham pise. Ak mas tu moznost, vyskusaj si to v aktualnej A8 - tiez ma volic prevodovky robeny tak fajne, ze sa na neho da polozit ruka a ovladat MMI pred nim ;-)
Slouží jen k opoře zápěstí při ovládání MMI. A za jízdy si o nic lokty neopírám. Jako spolujezdec opěrky využiji, nezávisle stavitelné by byly pěkné (slušné kancelářské křeslo je má), ale vystačím si s těmi na dveřích/ středovém tunelu. Ostatně takové nemá ani ten RR (celá zvednout nejde, jen naklopit, navíc je jen na jedné straně - asymetrické opěrky, opravdu pohodlné).
az na to tragicke riesenie okolo zadnej spz je to z vonku vcelku akceptovatelne,ziadne prekvapenie...aj ked tie odklady a redesign v cloveku zvysili ocakavania....vnutri mi vadi riesenie okolo ovladania hlasitosti/ zapinania audiosystemu - to tam posobi trosku stratene a osamotene...okolo neho je vela volneho miesta, nie dobre zakomponovane. trosku smiesne posobi aj riesenie ala passat.
kazdopadne lepsi interier ako u mercedesov(m,gl), vdaka tlacidlam ho radim aj pred novu xc90, avsak cayenne,a x5 sa mi interierom pacia viac.
uplne na vrch radim range rover sport a jeho este viac luxusneho brasku.
Škodovka by to byla pěkná, ale na Audi mi to připadá trochu málo.
Jak venkovní outfit, tak interiér mi připadá, že zrovna nereprezentuje kategorii do které spadá. Skoro bych řekl, zda nějakým nedopatřením neprohodili interiéry Touaregu a nové Q7. Z prvních dojmů tedy musím zkonstatovat spíše zklamání.
Na druhou stranu co bych pochválil a co se mi zamlouvá, je posun v pojetí stavby karoserie. Zřejmě se čas od času najdou takoví, kteří budou váhat mezi A6 Allroad a Q7. Jízdní vlastnosti (i vzhledem k masivní dietě) lze předpokládat víc než dobré.
Dokážu si pak představit, že při volbě mezi A6 Allroad a Q7 bude mít zpracování interiéru a výsledný pocit z něj, překvapivě významnou roli. Byť místa nabídne Q7 jistojistě citelně více.
souhlasím s názorem výše, tento vůz působí tak, jakoby tu již pár let jezdil... ale co splňuje určitě - na 100% designově zapadá do flotily audi...
škodovka by to pěkná nebyla, to nemohu souhlasit :-) měl jsem již možnost vidět "snowman" a ten je zajímavější (subjetivně) >:D troufnu si tvrdit, že je zajímavější než nový Superb...
To srovnání se Škodou je patřičné ;-) Zvláště, když se podařilo "kabaňovsky" zadní dveře doplnit o lomené trojúhelníky u RZn, tak charakteristické pro nové škodovky >:D
Ale vážně, exterier mně nijak neoslovuje; interier se mi líbí, zvláště infotaiment, logický, přehledný a především český :yes: To moje "Majda" neumí a zatím není nikdo, kdo by jí česky naučil 8-s
Tohle auto nemám rád.V Rumunsku je bílá Q7 vozítkem pasáčků navigačních parkovacích systémů. Jeden z nejbohatších Rumunů Gigi Becali je také bývalý pasák (ovcí), ten ovšem jezdí v Rollsu. V Q7 jezdí tlusté cikorky, které mají na parkovištích u vybraných supermarketů bandy dvojčlenných hlidek - typicky kluk cca 10 let a holka cca 4 roky, kteří za úplatu navádějí na volná parkovací místa. Trochu mi to připomíná Milionáře z chatrče, ale zdá se že jim zatím ještě nevypalují oči ....
zijes snad v rumunsku? :-) ( lebo inak nechapem co tu potom riesis ) ... mne na slovensku moze byt totiz uplne jedno aku ma povest Q7 v rumunsku .. alebo aku ma povest povedzme i30 v norsku alebo ibiza v grecku..... chapes asi na co narazam ;-)
takisto ma netrapi aku povest ma sportage v katare ... alebo L200 v egypte.... ako slovakovi zijucemu na slovensku mi to moze byt jedno ver mi ... nic v zlom.... len mi nedalo akou optikou sa na to auto pozeras.... a na slovensku ma Q7 aku povest? hm? rad si to vypocujem.... :-)
mne osobne sa Q7 paci viac ako SUVecka od BMW a aj mercedes uz ide z roka na rok dizajnom dole vodou
Máš pravdu, že to je dost osobní .... musím říct, že na něco takového člověk ve vyspělé společnosti není zvyklý .... Jsem docela rád, že se ti naši hnědočeši mají díky státu tak dobře. Já jsem byl odjakživa fanda Mercedesu, ale poté co jich pár používáš, tak ti nějak dojde, že je normální auto s naprosto nenormální cenou a drahým provozem.... Audi mi bylo odjakživa ukradené a BMW jezdí trochu jiná sorta lidí .... Jinak v Rumunsku jsem pracoval 2 roky ...
mercedes bmw aj audi .... vsetko su to auta pre ludi ..... akurat ze neumerne drahe .... dnes ti samozrjeme podobnu sluzbu spravia aj ine auta.... ono tie technologicke naskoky z minulosti ktore premia mala voci okolitym autam ..... sa uz akosi za posledne roky stratili.... a dnesna premia nie je uz nicim inym len predrazenym autom s pobobnym know how ako auto ktore je o 30 percent lacnejsie ...a co sa tyka dizajnu... velakrat je nepremiove auto na pohlad este aj zaujimavejie a vyvola viac emocii... ako premiova rovnosata
ono vsetko sa nam dnes uz vyrovnava...... a nejde len o auta... rozdiely sa zmensuju aj v sporte... v hokeji uz tiez nemas slabeho supera.... casy ked rusi davali 10 golov kazdemu su davno davo prec... a rovnako je prec aj doba kedy premia bola "nieco viac" ako bezne auto.... ved dnes ma uz aj male auto vybavicku o ktorej aj premia pred par rokmi mohla len snivat... a ked sa pozries na displej povedzme v Cecku a v malom yarise tak uprimne.... ten displej v yarise vyzera odolnejsi a sikovnejsi ako v nejednej premiovke ... tak kde je potom to know how premie co robi premiu premiou? uz nikde nie je.... veru tak.... je fuc... caro premie pomaly vyprchava... obzvlast ked si uvedomis ze golf je to iste co audi A3... a nepremiovy passat je dnes uz lepsi ako premiova par rokov stara A4tka.... dnes mi kozene sedacky ponukne aj sportage... na to nemusim ist do 2x tak draheho a dizajnom priserne unifikovaneho audi ... takze tak.. vyrovnava sa to .... premia uz svoj naskok z minulosti pomaly ale isto straca.... ak ho uz aj nestratila..... ;-) .... nieje to hanba priznat si to ze premia dnes uz tazi viac z mena a z minulosti ... ale dlho to uz nepotrva
Prvních 10 slov je OK, zbytek není pravda. To, že si dnes do mainstreamové nižší střední objednáš nebo dostaneš jako standard spoustu věcí, o kterých si dřív četl jen u prémie, neznamená, že prémie zůstala stát na místě. Takže: dodej v roce 2014 ceeda s nočním viděním a budu ti věřit. :-) P.S.: Noktovizor přilepený na vnitřním zrcátku neberu... ;-)
tych technickych finesov par este je takych co nepremia nema .. ok....... ale o par rokov sa to uz uplne zrovna
kontrolu tlaku v pneu ma uz aj nova fabia.. pamatam este ked s tym prislo Sko aka to bola bomba .... davno davno... a dnes? dnes to ma fabka .... ten naskok sa zmensuje
Proč zadní střední sedačka vypadá zase jen jako nouzovka, jako u stávající Q7? Vždyť vzhledem k velikosti toho auta by neměl být problém, napasovat tam tři stejné sedačky vedle sebe.
Tak za mě naprosty zklamaní, přijde mi to jako trošku přepracovanej Tuareg, z boku jako XC90tka a uvnitř jako kopirka X5.........asi ,, náskok díky technice ,, :no::no::no:
Motory a zpracovaní budou asi bez připomínek, ale tenhle design nejde ani nazvat nudný, to bychom tu nudu urazili a nezachrání to ani maska po tisicí a pořád stejně. :-)
Joooo, Q7 vraj mala vyzrat agresivnejsie a A4 uhladenejsie. Na poslednu chvilu to menili naopak: Q7 uhladenejsia - tu je vysledok, a A4 "ostrejsia" - spyfoto uz su, len tam toho moc nevidno... :-!
toto som pisal pri predch. clanku:
S prichodom Marka Lichteho sa praveze mali menit 2 veci:
A4 vyzerala vraj moc "obycajne" - tak ju urobit dynamickejsie vyzerajucu, a Q7 vraj vyzerala moc opulentne, bolo treba jej zjemnit dizajn.
Takze ked sa divam na ten "zjemneny" dizajn, zaujmalo by ma, ako mohla byt verzia "MK.1" :-O
Spyfoto A4 uz su, len na nich tych zmien moc nevidno...
Myslim že momentálně jim je to u Audi skoro jedno. A4 už porážely minulý generace 3er a C-klasse, nový se docela povedly a podívej se na prodeje.Stará A4 která už přesluhuje furt drží krok vobčas je někde dokonce snad i poráží
Je fakt že sem patřil spíš ke kritiku furt stejnýho designu ale tyhle pokusy vo změnu sou snad eště horší. Design novej Audin je podle mě krok špatnym nebo minimálně problematickym směrem
Interiér je naprosto famózní. Exteriér se úplně nezbavil autobusového profilu, ale bude to 7seater a taky přijde Q8, tam bude prostor pro výraznější design. Oceňuji více hran i 200kW základního TDI, jen jsem čekal i BiTDI, ale možná přijde SQ7. Těch mobilních 10 metrů čtverečních zastavěné plochy do 2 mega mi přijde jako zajímavá nabídka na bydlení. :-) AUDI :yes:
Označení famózní už nedává prostor na zlepšení, s tim bych brzdil. Ale povedenej je vo tom žádná. Ale trochu evokuje palubky BMW. Eště chvíli spolu budou tyhle dvě automobilky soupeřit a budou dělat technicky i vzhledově skoro stejný auta >:D
Já trvám na označení famózní! :-) BMW a Audi se sbližují...nebo spíš jejich kupci, ale nějak mi to nevadí. Jednou stejně EU vytvoří ideální tvar auta z hlediska aerodynamiky, tedy spotřeby, a pak přijde směrnice... už si v garáži chystám kupu modelářské hlíny. ;-)
To sem zvědavej až se vobjeví nějaká lepší. Nepočítáš že tohle je nejlepší palubka na světě všech dob a lepší už nebude že ne? :-)
Taky mi to nevadí. Eště nedávno by to asi řek málokdo ale je možný že na tom bude profitovat Mercedes. A to sblížení přijde i bez směrnic, ostatně mám pocit že už se to děje.
Dokud existujou alternativy jako RR zatim se vobejdu bez tý hlíny ;-)
"Spotřeba šestiválcového dieselu má být jen 5,7 litru na sto kilometrů"
Za to by mal ísť niekto do basy.
Prečo takto klamú svojich zákazníkov a zároveň im komplikujú život? Keď idem na služobku vlastným autom, mám preplatené palivo, podľa údaju z TP. Bol by som fakt nadšený, keby som tam mal napísané 5,7l a reálne by to žralo samozrejme 10. Koľko asi tak bude žrať 2t autobus s 200kw motorom...
sorry, ale tebou opisany scenar ako TY pojdes na sluzobku touto Q7mou v hodnote 90 000 EUR a bude ta trapit preplatena spotreba 5,7 je nerealny.
mne sa toto nepaci. Ked to uvidim v US vedla Licolnu Navigator, GMC Yukon alebo Escaladu tak to bude vypadat trochu jak chudobny pribuzny. Chyba tomu opulentny dizajn a ako amici hovoria nema to "presence".
Vůz nepochybně své kvality mít bude. Interiér víc než excelentní. Technika také bez připomínek. Ale co ten vnější vzhled?
Od modelu této třídy a cenové kategorie přirozeně očekávám, že bude i nějak vypadat. A tím nějak myslím tak, že bude radost na něj pohlédnout. Ale tohle?
Ok, určitě jsou vidět ty kila, které shodila. Ale celkově tedy bída s nouzí. Nová Q7 si může směle podat ruku s Multiplou :-!
Naprostý souhlas. Kdyby to bylo VW je to OK, Škoda by to byla famózní ale Audi, kam se poděl ten agresívní sportovní šmrnc? To že šlápli vedle se nepochybně projeví na propadu prodejů, ale ještě horší pro ně je že toto žádný facelift nezachrání. Do 2 let za to budou u Audi padat hlavy.
zaráží mě třeba zadní svěrla a návaznost na nárazník. Žádná návaznost tam totiž není. Nebo tvar 5. dveří, která by spíš odpovídal Škodě s těmi jejími šikmými prolisy...
Až si říkám, není to vtip a nedali na to špatný znak? Vždyť tohle je přeci nové SUV od Škody...
No viděl jsem výrobní plán VW Bratislava a od léta jich chtějí vyrábět 300 denně a 7 dní v týdnu. Takže masakr. Ale ono i těch současnejch se dělá stabilně kolem 250 denně a to mi přijde taky dost hustý a porád nechápu, kde si to ty zákazníky hledá.
Jinak na živo jsem tu novou Q7 viděl a je to opravdu nuda k uzoufání. Souhlas s tím, co je tu psáno.
"agresívní sportovní šmrnc" u auta ktore je dlhe 5 metrov a vazi 2 tony? Mas zaujimavu definiciu sportovnosti >:D Co bude dalsie, sportovy Ford Tranzit?
Q7 so "sportovym" designom by vyzeralo ako 150kilovy clovek vo futbalovom drese - nikto mu to neuveri. Ja prave neznasam ak sa automobilky snazia o sportovy design aut ktore su urcene na uplne iny typ pouzitia, keby som mal zaujem o sportovu jazdu, kupim si TT alebo S5, ne dvojtonovu kravu.
Jasně že Q7 není primárně myšleno ani určeno jako sportovní auto. To ani náhodou. Jde tu o něco úplně jiného o rádoby sportovně až agresivně vypadající kabát do kterého se tento mastodont nasouká. A aby měl základní znaky značky které evolučně směřují právě k větší agresivitě. A na to dosud zákazníci slyšeli. Toto co předvedli nemá s agresivitou, sportovním šmrncem ani image audi společného nic.
Ale ved prave to hovorim - nemam rad "radoby sportovy" design, nemam rad ak sa auto (a nie len auto) hra na nieco cim nie je. Bud to je sportove auto alebo ne.
Ak automobilka vyraba X roznych aut od mestskeho A1 cez sportove TT, limuzinu A8 az po outdoorove Q7 tak predsa nikto nemoze chciet aby mali vsetky rovnaky design. Tak ako cielovy zakaznik A8 bude pocut na nieco uplne ine nez cielovy zakaznik A1, tak bude cielovy zakaznik Q7 pocut na nieco ine nez cielovy zakaznik TT.
Od Fordu predsa tiez nikto necaka ze F150 bude designovany v rovnakom style ako Mustang. Nic ako zakaznik znacky neexistuje, su len zakaznici jednotlivych typov aut. A ako zakaznika SUV ma zaujima ci donho bez problemov nalozim horsky bicykel, ci sa v nom pri sklopeni zadnych sedadiel da pohodlne spat a ci bez problemov vyjde po polnej ceste hore strmym kopcom, ne ci ma radoby sportovy design, na agresivitu a smrnc pri takom aute sere pes.
Pořád nevyrábí užitková auta pro farmáře. Znám několik lidí, kteří se nedrží žádné třídy. Jednou za rok/ dva/ tři koupí novinku a klidně skočí ze 7er do 3er, z kupé do SUV a pak do sedanu. Nemluvě o tom, že rodiny mají kolikrát více než jedno auto a nebývají to zrovna identické modely.
Souhlasím, že co funguje na A8, nemusí fungovat na Q7, nebo A1. Ale jeden zákazník může koupit jak A8, tak A1.
Ak si niekto kupi viac aut tak o to menej mu bude zalezat na tom aby sa vsetky podobali - prave naopak, cim viac aut mam, tym viac specificke a jednoucelove mozu byt. Ak bude mat taky clovek sportovu naladu tak jednoducho necha Q7 v garazi a pojde si zajazdit na TT.
A aj ked Q7 nie je Defender, stale je to predovsetkym velke cestovne auto u ktoreho ma predovsetkym zaujima co do neho nalozim a kam sa s nim dostanem.
Myšlenka spíš je, že se ti budou líbit všechny modely, když se ti líbí jeden. Pokud se jim to povede. Když chceš další auto (ne nutně pro sebe) a zajdeš za svým prodejcem, tak ti musí mít co nabídnout a nesmí tě to odehnat ke konkurenci.
Když tě tak zajímá, co do něj naložíš a kam se s ním dostaneš, proč tu řešíš vzhled? ;-)
Myslienka je nespravna, resp. je prilis zjednodusena. Ak mam v garazi BMW Z4 vo farbe "atacama yellow" a idem si kupit este X5 tak to neznamena ze si ho kupim v rovnakej farbe, pretoze ak sa mi farba paci na jednom aute, nemusi sa mi automaticky pacit na vsetkych. A to iste plati pre akykolvek designovy prvok.
A ja vzhlad neriesim, mne sa nova Q7 v ramci svojej triedy paci, to vy pyskujete ze je malo agresivna a sportova a neviem co...
Proč do toho taháš barvy? Asi každý mluvíme o něčem jiném.
Napsal jsem snad něco takového? A mně se Q7 nelíbí. Ani první generace, ani tohle (prozatím soudě z renderů). A to ne proto, že by design byl málo agresivní, nebo sportovní (co to vůbec má znamenat?).
Ja som zareagoval na otazku "Audi, kam se poděl ten agresívní sportovní šmrnc?" ktoru sem napisal Verny_2013, srry ale nemozem jednym prispevkom reagovat na dvoch ludi sucasne ak kazdy z nich pise o niecom inom.
nové Audi Q7 ma ničím nezaujalo,ani dizajnom a ani palubovkou.má síce zabudovaný z lietadiel HUD displiej a to je asi tak všetko.Podľa mna mali nechať pôvodný dizajn prednej masky,tak ako ho plánovali a nie ho meniť. Audi bude nepredajné aj ked schudlo o niekolko kíl.