Zvenku je Q7 ošklivě tlusté jako Octavia, nicméně jedna věc se mi na nejnovějších (A6, Q7) audinách líbí- totiž retro styl přístrojové desky. Poloviční téčko, jak to má Alfa 159 a Brera. Audi by ho ještě mohlo zcelit jedním materiálem (hliník, dřevo, karbon, to je fuk), jak to mají Alfy. Každopádně Audi si patrně obulo sedmimílové boty, poněvadž od dosavadních, vizuálně těžce podprůměrných palubek ve stylu koncern style, tyto nejnovější přeskočily některou konkurenci rozhodně k nadprůměru. Tak ještě podobně radikálně vylepšit exteriéry a bude to dobré.
Dokonalej drzoun v distingovaném balení. Těžko se ze suterénu formuluje obdiv k anděli. Jo tohle je fakt ANDĚL. Anděl mocí, anděl sil, anděl věcí, anděl nekonečných chvil... :yes: P.S. Lehce mile mne překvapila základní cena... i když počítej tak s cca 150ti navrch, abys z toho udělal nejen objekt zájmu závistivců, ale zejména objekt potěšení pro sebe. A o to jde, ne? Tak bravo AUDI :yes:
Hele, koukal jsem včera dost zblízka na RS4. Vzadu to mělo elektriku a na švihadla (těch prvních pět písmen je fakt hnus). Mrknul jsem na ceník a jako extras to nebylo. Jen nevím, jestli to náhodou není součástí "Comfort paketu" >:D
Pochop, je úplně jedno, jestli za to táš 1,5 nebo 1,7 mega. To by ses musel jít pověsit, kdybys s filosofí trhovce chtěl vybírat Q7. Můj postoj je takový, že je mi příjemné, moci si auto tzv. postavit na sebe. Vedle toho tvrdím, že auto potřebuje dálku, vyřejvaný židle, tempomat, klimačku, radio a přiměřeně krásná kola. Velice náročné je umět sladit profil gumy a její šíři. Tohle je podstatné. Všechno statní je na nic. Takže nakonec... bych se u AUDI dobře dohodl, co? ;-)
Ale to ja bych se vyhrivanym volantem klidne nechal urazit :-):-) Staci kdyz si vzpomenu na minulou zimu, kdy jsem takhle pekne po ranu v peknych -15 nastoupil do auta a nemohl udrzet ruce na volantu. A vubec..mas pravdu..co s vyhrivanym volantem, kdyz si muzu nastavit timer a auto se samo nastartuje a zahreje pred prichodem posadky :yes:
Startování na dálku mám taky :yes: Supr je to hlavně v létě, když v autě místo 60 stupňů máš jen příjemných 24. Nekonají se žádné rozpálené sedačky ani přístrojovka :yes: V zimě to už také vše není tak zmrzlé. Fakt investice, která se vyplatí. A 2 mega to nejsou >:-[]
no základní cena je slučšná ale myslim si že aby to auto bylo nějak vybavený tak to bude chtít tak dalších 500 a víc.
jak sjem již psal jinde, co jsem měl možnost tak to není špatné, ale já bych šel jinam. ale je to první k kterýmu mi nová maska celkem neva
ale jezdit jich tu bude hafo to je jasný
To je muj favorit! Rychlost, nadhled, mohutnost, síla, image...to vse v jednom baleni za vybornou zakladni cenu. Podle mych predstav vcetne extras do 1.9 mio. Jedno auto pro vsechno, ostatni jsou zbytecna. :yes::yes::yes:;-)
Vzhledem k tomu, že jsem musel na vojně řídit T 54-M a v práci jeden čas testovat H1, tak mi to nic neříká. Ale chápu, že to pro někoho může být, trochu okázalejší alternativa ke kartonu Viagry.
>:D >:D >:D:yes: Jirko, dokonalej fór... Ale v Q7 jezděj ti, resp. jezdit by měli ti, pro něž je výdaj za Q7... měsíční položkou, zatěžující je asi tak, jako nás dobrá večeře ve dvou u svíčky na Kampě... ;-)
Pochopitelně Q7 je auto na silnici, kdo od nej ceka vykony v terenu???
Ja tedy ne. Cekam od nej rychlou, BEZPECNOU prepravu na delsi vzdalenosti, ale i primestske bezne jezdeni v BEZPECI. Tou bezpecnosti myslim u SUV hlavne pasivni. ;-):yes:
Nejsem si zcela jist, zda díky setrvačným silám a poloze těžiště tohoto autobusu, dokážete včas korigovat rychlost a směr přepravy mimo nečekanou překážku, stejně hbitě a bezpečně, jako s něčím méně přerostlým. Moje předchozí laxní reakce nepatřila ani tak finanční stránce věci, na kterou správně poukázal GTI, ani neprůchodnosti terénem, který velmi dobře uvažujete Vy, ale spíš trápení s bočním větrem, setrváváním v přímočarém rovnoměrném pohybu na kluzkém povrchu a nakonec s hledáním místa k zaparkování po neúspěšném vyhýbacím manévru. Nakonec já jsem jen napsal, že tohle sice nemusím, ale že to chápu. :yes:
Až kolem tebe pojede, zastav a obejdi to svoje. Odvahu znovu nasednout už mít nebudeš. Je jen jedno řešení - Q7. Drzoun, pózér, rváč, ostrej hoch do ostrý doby. Chce to pořádný brejle, kostkovanou košili a kopyta, v kterejch když někoho nabereš, tak přestane nadlouhu milovat barový židle. Jo, vem kombinačky a v garáži z něj servi tu okrasu kolem bočních oken. Pak vem na rohu pár galonů a naber směr. Mapu nepotřebuješ, nech to na Q7.
Podle mého názoru je Q7 neskutečně ošklivé!Přirovnal bych ho k Ssangyongu Rodius!To auto je studený jak psí čumák!Ale co chcete od našich západních sousedů,že?