Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7: vysoké prodeje v Evropě, nízké v USA

Audi Q7 se zatím neprodává v USA tak dobře, jak automobilka původně předpokládala. Místo původně zamýšlených 50 procent produkce se za mořem prodá jen 30 procent.
Zpět na článek
17. 10. 2006 13:22
neregistrovaný "Leftie 81"
17. 10. 2006 16:19
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 13:32
neregistrovaný "Driver"
17. 10. 2006 14:37
neregistrovaný "Leftie 81"
17. 10. 2006 16:22
neregistrovaný "Driver"
17. 10. 2006 17:41
neregistrovaný "sepo"
17. 10. 2006 20:19
neregistrovaný "Mike"
17. 10. 2006 21:40
neregistrovaný "flinta"
17. 10. 2006 14:21
neregistrovaný "Tomas"
17. 10. 2006 14:44
neregistrovaný "MrBob"
17. 10. 2006 15:19
neregistrovaný "VDC"
17. 10. 2006 15:53
17. 10. 2006 16:21
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 17:04
17. 10. 2006 19:45
neregistrovaný "cyrus smith"
17. 10. 2006 18:11
neregistrovaný "Lucas"
17. 10. 2006 19:14
17. 10. 2006 21:20
neregistrovaný "Sláva"
18. 10. 2006 10:28
neregistrovaný "x"
18. 10. 2006 10:40
18. 10. 2006 11:28
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 12:43
18. 10. 2006 13:11
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 17:59
18. 10. 2006 18:27
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 12:31
anonym
19. 10. 2006 13:15
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 13:29
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 15:00
19. 10. 2006 15:15
neregistrovaný "ZZ"
21. 10. 2006 19:39
anonym
18. 10. 2006 15:02
neregistrovaný "Sláva"
18. 10. 2006 10:36
20. 10. 2006 21:29
neregistrovaný "Tomas"
20. 10. 2006 22:00
neregistrovaný "Sláva"
22. 10. 2006 13:34
anonym
6. 11. 2006 05:41
neregistrovaný "Sláva"
17. 10. 2006 15:05
neregistrovaný "OPC"
18. 10. 2006 08:06
anonym
17. 10. 2006 14:51
17. 10. 2006 14:54
neregistrovaný "Johny.Rico"
17. 10. 2006 17:20
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 10. 2006 08:29
neregistrovaný "ber"
17. 10. 2006 15:19
17. 10. 2006 17:48
neregistrovaný "sepo"
18. 10. 2006 08:33
neregistrovaný "ber"
17. 10. 2006 16:04
neregistrovaný "Ciello"
17. 10. 2006 16:29
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 16:33
neregistrovaný "Ciello"
17. 10. 2006 16:40
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 17:52
neregistrovaný "sepo"
18. 10. 2006 09:36
neregistrovaný "Vášina"
18. 10. 2006 09:48
anonym
18. 10. 2006 09:40
neregistrovaný "Ciello"
17. 10. 2006 17:29
neregistrovaný "Johny.Rico"
18. 10. 2006 09:25
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 11:05
anonym
18. 10. 2006 12:14
anonym
18. 10. 2006 13:05
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 14:13
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 19:10
neregistrovaný "Leone"
26. 12. 2006 11:50
neregistrovaný "Franta"
18. 10. 2006 08:59
neregistrovaný "Vasek"
18. 10. 2006 23:35
neregistrovaný "Q7"
19. 10. 2006 09:54
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 22:30
neregistrovaný "Q7"
neregistrovaný "Leftie 81"
17. 10. 2006 13:22
:-D
Poprvýkrát mám pocit, že Amíci sú chytrejší ako Európa >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 16:19
Re: :-D
>:D :yes: >:-[]
neregistrovaný "Driver"
17. 10. 2006 13:32
Asi trochu mimo výseč
Popravdě, nevím, zda jsou Amíci chytřejší než Evropani 8-s , ale fakt je, že Amíci preferujou trochu jiný vozy, než jim tohle Audi nabízí. Pokud chtěj SUV, tak jsou do něčeho praktickýho a ne zase až tak drahýho (vozej v tom děti, psa a nemusej s tím "omračovat" souseda). Když kupujou něco na "omráčení", tak je to sedan, kabrio nebo sporťák >:D .
Myslím, že Evropani (Audi v to počítaje) s tímto myšlenkovým pochodem mají neustále problém. Jezdil jsem v USA s v USA vyráběným Mercedesem a s tím samým Mercedesem vyráběným v USA pro Evropu a musím říci, že jsou to 2 rozdílná vozidla :-( . Počínaje nastavením podvozku, motorizací a konče výbavou.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Leftie 81"
17. 10. 2006 14:37
Re: Asi trochu mimo výseč
Ale čo mi potom povieš na tie Suburbany a Escalady, Navigatory, RAMy, Fordy F650(?).... nie je to SUV? Q7 pri nich vyzerá ako prcek... ;-\
neregistrovaný "Driver"
17. 10. 2006 16:22
Re: Asi trochu mimo výseč
Bohužel jsi si nepřečet pořádně co jsem napsal :-O . Napsal jsem, že Audi je prostě mimo výseč Amíků, protože poskytuje něco jiného než Amíci chtějí. Kdyby jsi si někdy sedl do toho Suburbanu nebo Navigatoru, tak by jsi zjistil, že Tě zavalila hora tvrdého, šedivého (nebo béžového) plastu. Po rozjetí by jsi si připadal jako na rozbouřeném moři, jak mají měkce nastavený pérování. Amíkům to ale nevadí, naopak to vyhledávají, protože když vezou své 3 děti a psa za babičkou vzdálenou 500 mil, tak chtěj mít komfortní cestu a ten čurbes, co tam děti a pes udělají chtěj "vypláchnout hadicí" a ne pucovat potahy >:D . Vůbec je netíží, zda auto má nejnovější techniku a měkčené plasty jsou příjeměší na omak (kolikrát tak na ně saháš po dobu životnosti auta?).
neregistrovaný "sepo"
17. 10. 2006 17:41
Re: Asi trochu mimo výseč
su to *
neregistrovaný "Mike"
17. 10. 2006 20:19
Re: Asi trochu mimo výseč
NAvigatora, respektive jeho jizdu, nemuzes srovnavat se Suburbanem. To, ze sou oba velky neznamena, ze potri do stejne skupiny. Navigator je podle meho soudu precizne zpracovane auto. Ovlada se stejne snadno jako male auto, to me ucvatilo.
neregistrovaný "flinta"
17. 10. 2006 21:40
Re: Asi trochu mimo výseč
svatá pravda..nekulturni hovada
17. 10. 2006 13:52
Koho to překvapuje?
snad jenom lidi od Audi... Naplánovat si něco je hezká věc, ale musí to mít reálný podklad... Audi ve světě neznamená nic. Neskutečnou image má pouze v bývalém východním bloku, slušnou ve zbytku evropy, ale jinak je to jenom jedna z mnoha značek... A Q7? Omyl přírody... Stejně jak má tupý ten předek se i ovládá, jízdní vlastnosti mě nenadchly, zvenku malý tank, uvnitř místa sotva jako v A6 a nezachrání to ani pár vymožeností... A JESTLI ji nabízejí v americe za stejné peníze jako u nás se stejně ubohou výbavou, kam se chtějí dostat vedle domácích luxusních značek či vedle lexusu, infiniti nebo acury, kteří za stejné peníze nabízejí podstatně lepší výbavu a na americkém trhu i nesrovnatelně lepší image.
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2006 13:54
Uz na to prisli...
Amici uz na to prisli, ze takto navrhnuty voz je maximalna hovadina...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomas"
17. 10. 2006 14:21
SUV
Cela idea SUV je hovadina. Je to jen pro neurotiky kteri si potrebuji neco kompenzovat, ale ze by na to prisli zrovna amici, to se mi nezda. Problem bude nekde jinde.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "MrBob"
17. 10. 2006 14:44
Re: SUV
evidentne nemáš tri malé deti, psa a nechodíš celú zimu každý víkend lyžovať s celou touto bandou. že mám pravdu? lebo inak by si takú somarinu nenapísal ;-)
neregistrovaný "VDC"
17. 10. 2006 15:19
Re: SUV
Kombik 4x4 by ti na to nestacil? No, na to parkoviste bys koneckoncu dojel i s dvoukolkou... :-!
Avatar - jnkd
17. 10. 2006 15:53
Re: SUV
Tak třeba na místo kam jezdím na zimu já (mám chatu na Lázněmi Jeseník) Tam se klasická Octavie 4x4 nedostane. Faktem je že já tam jezdím s Outbackem mých rodičů ... to je ale taky trochu jiná liga
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 16:21
Re: SUV
Já bych docela rád viděl toho tvého psa lyžovat...
17. 10. 2006 17:04
Re: SUV
To je potom jasny, dalsi ctyri lyze a ctyri lyzaky, to zabere neco mista, jesteze nema ty lyzujici psy dva, to by musel koupit autobus.
neregistrovaný "cyrus smith"
17. 10. 2006 19:45
Re: SUV
možná by v tomhle případě stačil barkas. navíc má nezávislý topení - bufika - ideální do hor na zimu :-!
neregistrovaný "Lucas"
17. 10. 2006 18:11
Re: SUV
Mě spíš přijde, že lidi co píšou takový věci si něco kompenzují. Vždyť SUV je kategorie aut jako každá jiná. Někdo má rád sporťáky tak si koupí sporťák. Někomu se líbí SUV tak si ho koupí a nevidim v tom ani náznak něčeho špatnýho.
17. 10. 2006 19:14
Re: SUV
Mate pravdu, ale jen z casti. Spousta lidi si SUV kupuje kvuli image. Drtiva vetsina z nich s nim nevyjede ani mimo asfalt, natoz do lehciho terenu. V zime pak srovnatelnou praci jako 4x4 SUV udela 4X4 "normalniho" auta. To je pak jako kdyby jste si koupil sportovní auto a stále jezdil jen na spotrebu a nikdy nevytocil motor pres 3500. Nebo dodavku a neotevrel dvere nakladoveho prostoru. Jinymi slovy - na SUV je zvlastni, jak malo se pouzivaji pro svuj proklamovany ucel. Jedinou vec, co bych jeste pochopil, je (zhusta) subjektivni pocit bezpeci, kdy pri srazce s jinym os. vozidlem mate vyhodu vyssi pozice.
neregistrovaný "Sláva"
17. 10. 2006 21:20
Re: SUV
Proč pořád někdo řeší,že si SUV,nebo OffRoad kupuje někdo,kdo ho vyloženě nepotřebuje? Vždyť si všichni celej život kupujeme věci,který nepotřebujem-snad až an bezdomovce. Proč máme elektrony? Kvůli pár dekum neodpružený hmoty? A co metalíza? ..ta je přeci úplně zbytečná. ..prostě si někdo koupí auto,že se mu líbí,no za ušetřený prachy,po koupi Logana,nebo Fábie by stejně nevěděl,za jakou zbytečnost je utratit. Jinak vyšší posaz je výhoda hlavně při bočnim nárazu,čumák bourajícího auta drtí podlahu pod sedačkou a né Vaší pánev..
neregistrovaný "x"
18. 10. 2006 10:28
Re: SUV
A co potom drti predek SUV kdyz narazi do normalniho auta?
18. 10. 2006 10:40
Re: SUV
To je na odpovednosti a rozumu kazdeho ridice, ridic vetsiho vozu, tedy SUV, by mel byt opatrnejsi, ale ridic tahace jeste vic, ze ano ;-) Myslim, ze jen par ujetych jedincu si koupi SUV s umyslem "zastrasovat" ostatni v mensich vozech.
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 11:28
Re: SUV
Ty?
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 13:11
Re: SUV
Tím "ujetým jedincem" ses tak hezky vystihl... :-)
neregistrovaný "ZZ"
18. 10. 2006 18:27
Re: SUV
!!!
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 13:15
Re: SUV
si celkem pokecáte... >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 13:29
Re: SUV
:yes:
19. 10. 2006 15:00
Re: SUV
s logikou jsi v koncich?...nehlas se do Mensy :-) TAKZE: jaky symbol ma nasledovat?
neregistrovaný "ZZ"
19. 10. 2006 15:15
Re: SUV
Co nechápeš na ujetém jedinci? Vypadá to, že jsi ujetý ještě víc, než jsem si myslel... Nezapomeň zase napsat pár otazníčků, holčičko :no:
anonym
21. 10. 2006 19:39
Re: SUV
mas bod za rychlou reakci...pisalku :-) ...potrebujes cas... >:-[]
neregistrovaný "Sláva"
18. 10. 2006 15:02
Re: SUV
No to je samozřejmě ve výhodě řičič SUV,taky si ty auta lidi kupujou pro sebe a ne pro ostatní,je to trochu sobeckost,ale tak už to chodí....až si takovýhle auta koupěj všichni,tak si budou při nehodách zase rovný,to si ale někdo pořídí Tatru... :-)
neregistrovaný "Tomas"
20. 10. 2006 21:29
Re: SUV
Tak abych upresnil proc je SUV hovadina. Kdyz chci vozit na hory svou 5ti clenou rodinu a psa, muzu mit Allroad (+image), Outback (ty samy jizdni vlastnosi, o 1/3 levnejsi ale bez image a TDI) a nakonec i levnejsi varianty jako Octavia 4x4 (i kdyz vuz s pricne ulozenym motorem - to nebude nikdy ono) -> dostanu stejny tereni vlastnosi jako SUV, stejnej vnitrni prostor, nesrovnatelne lepsi jizdni vlastnosi na silnici a nizsi spotrebu. Jediny co SUV oproti Allroadu a Outbacku nabizi je totiz hmota a s ni souvisejici pocit nadrazenosti - to fakt nepotrebuju.
neregistrovaný "Sláva"
20. 10. 2006 22:00
Re: SUV
Tak nevim,asi nejtypičtější SUV,Toyota RAV4,má pohotovostní hmotnost kolem 1500kg,Audi Allroad váží 1800kg... ;-\
anonym
22. 10. 2006 13:34
Re: SUV
Mily Slavo, kdyz uz neco srovnavas, je potreba aby to bylo jabko s jabkem a taky se drzet trochu kontextu. V tomhle pripade je clanek a nasledna diskuze o SUV monstrech typu Q7, X5 atd. s tema sem srovnaval Allroad a Outback. Ta tvoje RAV4 je o tridu nebo dve niz, takze by sis ji musel hmotnostne srovnat tak s necim mezi Octavii a Fabii combi a z toho uz by dobre nevyslo, nehlede na nizsi stabilitu atd... ale to uz je fyzika a konstrukce a to neni nic pro fanousky SUV.
neregistrovaný "Sláva"
6. 11. 2006 05:41
Re: SUV
..no dobře,tak sem se kouknul na web Škodovky a Octavia Combi 4x4 1,9TDI má provozní(pohotovostní) hmotnost 1460-1615kg ..takže jako pětidvéřová RAV4..
17. 10. 2006 14:45
what are you aiming auto.cz
to to tady má Koncern předplacený? Úvodní obrazovka a takřka 1/2 článků je buď Audi (Q7 a prodeje v USA, spy photos RS6, B&B Q7, Audi Forum v NY) nebo VW (Tiguan), potažmo Škoda (Fabia II a test OII RS TDI) 8-s Chtělo by to trochu vyváženosti... :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "OPC"
17. 10. 2006 15:05
Re: what are you aiming auto.cz
vřele souhlasim uz jsem to tady psal pred nejakym casem ale nic z toho :no: :no:
anonym
18. 10. 2006 08:06
Re: what are you aiming auto.cz
treba je to proto, ze se nic jinyho zajimavyho v autosvete nedeje!
18. 10. 2006 08:39
Re: what are you aiming auto.cz
a teď ještě tu o perníkové chaloupce :no:
17. 10. 2006 14:51
Hmmm
v Americe maji malo Bartosku >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
17. 10. 2006 14:54
Ano, máte pravdu. Skutečně je moc neokouzluje.
Audi prostě v USA strádá celkově. Oproti německým rivalům má podstatně nižší pozici, pověst prémiové značky a taky záliby. Ikdyž to vynahrazuje velmi dobrou technikou, ale slogan: "Náskok díky technice" není zas tak výstižný. Nejhůře je na tom asi v porovnání s něm. rivaly A8...té se opravdu moc nedaří...a to je škoda 8-s
Rozbalit vlákno
4
anonym
17. 10. 2006 15:24
Re: Ano, máte pravdu. Skutečně je moc neokouzluje.
tak ono celkově celý koncern VW není nijak úspěšný v USA. Hlavní nosné modely Golf a Passat se v USA téměř neprodávají, protože o proti japonské konkurenci na USA trhu za více méně stejnou cenu nenabídnou vyšší spolehlivost, kvalitu či zpracování, motorizace a výbavu. A nejsou ani cenově zajímavé aby to byla konkurence pro korejské vozy, které jsou v USA velmi oblíbené. Takže více méně není důvod si kupovat koncern VW. Co se týče Q7, tak to auto je malé a předražené v poměru USA nabídky. Za stejnou cenu Amík dostane větší auto obdobnou, nebo vyšší výbavou. A zároveň to ani není sportovní SUV aby se to odlišilo od zbytku, třeba jako Cayenne, X5, ML. Opět není důvod to kupovat, ke všemu dle mého skromného názoru je zrovna Q7 nejošklivějším vozem na této platformě, o proti designově skvěle vyvedenému Touaregu, nebo o trochu méně vyvedenému Cayenne je Q7 nuda která nezaujme.

Já si kupovat něco z tého platformy šáhnu po Touaregu, je lepší než Cayenne, nejlépe vypadá a je dokonce nejlevnější.
neregistrovaný "Johny.Rico"
17. 10. 2006 17:20
Re: Ano, máte pravdu. Skutečně je moc neokouzluje.
No lépe bych to napsat neuměl. Máš naprostou pravdu. Jen ses mohl podepsat, abych věděl, který člověk to píše. Jinak souhlas - a ještě jednou super příspěvek. :yes:
neregistrovaný "ber"
18. 10. 2006 08:29
Re: Ano, máte pravdu. Skutečně je moc neokouzluje.
No podle mého názoru je cayenne mnohem podařenější než ta pixla od VW (myšleno Touareg), ostatně stejně jako Q7.
18. 10. 2006 10:44
Re: Ano, máte pravdu. Skutečně je moc neokouzluje.
no ona ta nejlevnejsi auta budou asi vzdycky nejhezci a nejlepsi, ze?! >:-[]
Avatar - Pjenkava
17. 10. 2006 15:19
Audi
Audi je pro mě synonimum k autu, které si na nic nehraje. Když si srovnáme Audi A8, Mercedes S a BMW 7, tak podle mě: BMW působí až přehnané suverením dojmem a drsným, lehce namyšleným designem. Mercedes je zase sličný a až moc pompézní s klasickým designem. Když si vememe Audi, tak je designově chladné, ale na nic si nehraje. Přesto je neuvěřitelně dynamické a na venek mi nepřipadá takový "chlubílek" jako BMW, nebo Mercedes. Přitom zpracování interíéru dává najevo moderní styl a ne tolik tradice jako BMW, nebo Mercedes. A Audi vždy navenek působí dost precizně. Preciznost je to klíčové slovo. Ale američanům nikdy nešlo o preciznost. Ani o kombinaci maximálního výkonu s co nejnižší spotřebou. Tyto výhody pro američana neznamenají takřka nic. A když přidáme fakt, že si Audi za vše nechá až příliš zaplatit, dostaneme zcela nesmyslné auto pro USA. Američanům nevadí když mu to žere 20l/100km Ale auto chtějí nakoupit levně. Proto volí mnohé (pro Evropana) nesmysly jako Plymouth Voyager, nebo Infiny FX40. Leč kombinací právě těchto dvou aut získáme auto ne nepodobné Audi Q7, američan to nejspíš nezvolí. Ten chce buď praktičnost, nebo dravost, ale kombinace mu nepřijde vhodná. A asi se s tím musejí lidi od Audi smířit. Leč nesmysl SUV by se dal krytizovat dlouho... Je mi líto že do tohoto trendu vpadlo i Audi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sepo"
17. 10. 2006 17:48
Re: Audi
audi si hraje na nieco co neni .. narozdiel oc BMW ktore si hraje iba na sameho seba .. audi je prezleceny VW
neregistrovaný "ber"
18. 10. 2006 08:33
Re: Audi
By mě zajímalo jak si auto může na něco hrát, ;-). Podle mě každý ze jmenovaných má osobytý styl a když vyřadim MB S kterej je fakt trochu mimo tak nevidim jedinej rozdíl mezi zákazníky BMW7 a A8. Prostě na něco si grát pak může tak akorát jejich majitel....
neregistrovaný "Ciello"
17. 10. 2006 16:04
mé kilometry v Q7
Audi Q7, 4.2FSI S-Line. Nebudu popisovat, že to má V8 a 350koní, 440Nm kruťák, ale spíš, že to bylo například na vzduchu a 20palcových kolech. Paket S se projevil na první pohled v interiéru, což musím uznat, že sedadla byla fakt jako přímo na moji zadek a volant příjemně do ruky. Dalo by se říci, že na tak velký auto docela malej volant, pač bych čekal podobnej jako ve Vé3esce. Uvnitř se cítíš relativně v pohodě, neboť auto působí mohutně, ale nedává ti pocit, že se ztrácíš – ne, jde o velmi kompaktní prostor s dostatkem místa ve všech ohledech. Ovládací prvky standardně.. nevím co k tomu dodat. Zprvu jsem se trochu útápěl v MMI systému ikdyž ovládání kolečkem na středové konzole je velmi jednoduché, ale až poté co zjistíš jak to vše funguje. Trochu zbytečné mi přišlo ovládání jak kolečkem tak spínači, které ti malinko motají hlavu v případě přepnutí na CD chander, nebo navigaci. Ale jak říkám, chce to ozkůšať a pak je to v poho – jen to odvádělo pozornost očí mezi sedadla a hledání který tlačítko je ta NAVigace nebo zpět na nastavení CAR. Ale po čase se tohle ovládání ukázalo jako velmi jednoduché a hlavně velmi pohodlné společně s mohutnou a měkkou loketní opěrkou. Po nastartování téměř není slyšet motor. Se sešlápnutím plynu se rozjedeš za doprovodu krásně tlumené symphonie benzínového osmiválce… Benzín je benzín. Ten sametovej chod je k nezaplacení… a na ostatní máme MasterCard. V prvních momentech a kilometrech se sžíváš s autem, ale ne proto, že nevíš jak na něj, ale proto abys věděl kam až tě pustí a tak nějak si jej ošahal. Paráda. I přes velikost a stavbu je uvnitř „aerodynamický“ a provozní klid. Když nevíš coby… šlápni na plyn.. nyní ten motor vnímáš a je to hóóódně příjemný…! Ta síla tam je cítit, ale stejně tak je tam cítit nadváha. To je snad největší negativum toho auta. Tímto se chci omluvit řidiči bílé Felície, jestli jsem jeho partnerce v pokročilejším věku přidělal na infarkt, ale opravdu jsem neměl v úmyslu se vám dívat do kufru… naštěstí jsem se tam nepodíval, ale vážení, ta nadváha.. při jednom rychlém předjíždějí cca 100-120 v 90ce jsem se zařazoval mezi vozy a poněkud jsem neodhadl pomalejší jízdu již zmíněné zánovní Felície se zahrádkáři. Naštěstí se nic nestalo ale asi tak o 50cm… nicméně paní i přes dostavující se infarkt začala mávat rukama jakoby do ní pustili elektriku.. hysterka… Ale člověk se poučí a jezdí podle toho. Ale jestli mě po této zkušenosti a tímto vědomím na tom autě něco nadchlo a překvapilo, tak právě jízdní projev! To auto šlo perfektně za plynem stejně jako za volantem! S podvozkem v úrovni „dynamic“ to auto sedělo velmi dobře. Naklánění bych neurčoval jako nepříjemné nebo limitující. Ostrá jízda v točitých úsecích byla potěšením. Automat pracoval výborně a prodleva.. no OK.. mohlo by to být lepší, ale pokud nejsi hlupák tak s tím počítáš a jedeš podle toho. Kapitola sama o sobě byla jízda v režimu „S“ tedy sportovní jízda. Chápu.. někteří kolegové nejčastěji jezdí na „P“.. ale já se nenechal zviklat.. J. I jen při předjíždění tam šupneš „S“ a to podřazení a následná akcelerace je báseň. „S“ jsem tam nechával i mimo město v mírném provozu a hlavně při průjezdu vlásenkami naši malebné krajiny. Auto jelo velmi dobře, nebudu tvrdit jako na kolejích (2,5 tuny je 2,5 tuny) ale jelo velmi jistě a přesně. I průjezdy zatáčkou přes nezpevněnou krajnici s tím nic neudělají. Přibrždění v zatáčkách to auto jen přidrží a dál drží směr. Nechová se ani neotáčivě, ani přetáčivě. Pískající pneumatiky nejsou běžným koloritem, ale jde to a to hlavně při průjezdu Farinovou zatáčkou… Ale okamžitě si můžeš jen tak crusin´ krajinou v rytmech Fun Lovin Criminals.. a náležitě si to užívat a jen se pohupovat… ani ti nepřijde že tam máš 100, a před první zatáčkou nebrzdíš… prostě se do ní vrhneš. A co v terénu? To nechme na jindy… ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Pjenkava
17. 10. 2006 16:19
Re: Mé kilometry v Q7
Dobrá recenze :-) Ty blázne...
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 16:29
Re: Mé kilometry v Q7
Už si na svůj sniper náboj ryju: LAND ROVER.... >:-[]
neregistrovaný "Ciello"
17. 10. 2006 16:33
Re: Mé kilometry v Q7
tak prrr... tady nemluvíme o LR... na LR mi nikdo ani šáhnout nesmí..!!!!!!!!!!! Range Rover Sport :yes: je jediná možná volba v tomto segmentu!! >:-[] ;-) Ale i přes to, ta váha u obou (Q7, RRS a spol).. to je velkej handicap... takže v případě zájmu o tuto třídu, tak Disco III nebo raději Freelander - ten bohatě stačí... ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2006 16:40
Re: Mé kilometry v Q7
"v případě zájmu o tuto třídu" >:D No právě >:D Tím je vše řečeno ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 10. 2006 17:52
Re: Mé kilometry v Q7
freelander nikdy .. som to auto mal ... a 50 perc. tychto aut bolo 50 pecr. ccasu v servise ... katastrofa na ntu ... a nehovorim o problemoch s nahradnymi dielmi .. zabudnite na land rover .. je to sice skvele auto .. ale niesu nanho diely ani poriadny servis :no:
neregistrovaný "Vášina"
18. 10. 2006 09:36
Re: Mé kilometry v Q7
Jestli se pánové chcete povozit, tak jediná volba je Subaru Forester 2,5XT. To je teprve ten správnej mazec. Takhle má jezdit auto. Audi jsou podle mne jen vyhozený peníze.
anonym
18. 10. 2006 09:48
Re: Mé kilometry v Q7
Disco je ještě těžší, dynamicky s Rangem Sport nesrovnatelné, ale jinak pěkný příspěvek o Q7, a zážitek s brzdami viz. paní ve felicii, setrvačnost hmoty, než se brzdy zakousnou a zpomalí je opravdu znát, sám často střídám relat. lehké auto s těžkým a vím, že chvilku trvá než se to v hlavě přenastaví, jedno předjetí s dobržděním a můžeš se někomu podívat do kufru. :-) ;-)
17. 10. 2006 16:58
Re: Mé kilometry v Q7
Pěkný článek, nejel jsem tedy v 4.2, ale myslím si, že v naladění a stavbě oproti 3.0TDI příliš velký rozdíl nebude. Takže mi zbývá jen napsat tam kde se neshodujeme... Prostor je spíše malý než jakýkoliv jiný, do vozu proniká na můj vkus dost výrazně hluk od pneumatik. Slyšíš a cítíš jak se "žujou" v zatáčce a auto má tendenci být nedotáčivé. Jízdní vlastnosti jsou z mého pohledu tedy průměrné, žádný úžas se nekonal, taky ho nikdo nečekal. V modu dynamik bylo pružení příliš tvrdé a do kabiny pronikaly tlumené rázy bez valnějšího vlivu na jízdní vlastnosti, takže tento mód kdyby tam nebyl, nejpíš by se nic nestalo... Prostě na úzké a nerovné okresky po kterých jsem jezdil jednoznačně nevhodný vůz... O údaji ve zrychlení na 100 za 9,1 by se dalo polemizovat, pružné zrychlení taktéž nijak úchvatné, plusem bylo, že to zrychlovalo stejně na dvojku jak na šestku. Myslím si, že se jízdně to auto nemá velice za co stydět, ale rozhodně to není auto pro člověka, který se rád sveze. Oproti tomu bylo zpětné přesednutí do Allroadu se stejným motorem jako polití živou vodou. Při stejné velikosti interiéru, téměř stejných "terénních" vlastnostech (které ani u allroadu 99% lidí nevyužije) a výrazně lepší dynamice, je to celkově lepší a vyváženější vůz.
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 09:40
Re: Mé kilometry v Q7
No myslím, že nejde o to abychom se shodli nebo abych to tu prezentoval jako "Q7-dogma".. (!!!).. jen jsem psal svoje pocity a pokud jsi čekal, že to bude jezdit jako Lotus.. ( >:D ), tak chápu, že píšeš to co píšeš... ale beru to jako tvoje zkušenosti. Já do toho sedal s vědomím téměř 2.5 tun, takže jsem k tomu i tak přistupoval. (zkušeností z podobných aut mám dost jak v terénu tak na silnici takže jsem nebyl jako v pohádce ;-) ) Taky nevím, jestli jsi měl 20" kola.. ale já nic neobvyklého v tomto neviděl. Nedotáčivost... OK.. fyzika je fyzika, ale právě tohle mě mile překvapilo.. že to auto se v zatáčkách chovalo velmi dobře.. nevím... možná jsem to "pokazil" rukama, ale opravdu jsem počítal že jedu do zatáčky s tankem, tak jsem náležitě hnul volantem.. tím netvrdím, že jízdní vlastnosti jsou nadprůměrné.. (ty hledej u RRSport). Právě na úzkých a nerovných okreskách jsem si to užil nejvíce, prostě jsem to mydlil přes krajnice a výmoly bez nějakých problémů... Zrychlení.. hmm.. věříš, že ani nevím žádné parametry? prostě nevím za kolik to má zrychlovat.. z mýho pohledu to zrychlovalo velmi dobře.. (opět připomenu na téměř 2,5tunový auto).. a spotřeba? taky nevím kolik udávají, ale já jezdil cca 14,5-16 litrů v průměru.. při delším trápení v terénu ke 30l/100km... A co se prostoru týká... já neviděl problém... ;-) tož tak můj pohled na věc :yes: ;-)
22. 10. 2006 09:52
Re: Mé kilometry v Q7
Dosti rozdílné pocity jsou dané asi nejspíš motorem a tím pádem dosti rozdílnou dynamikou. Možná kdyby mě to víc tlačilo do sedáků, užil bych si to víc. Jinak o Lotusu nemůže být řeč, kdybys četl pozorně co jsem napsal, tak bys věděl, že zázraky jsem neočekával. Ale pokud se někdo tlačí na vrchol daného segmentu, je potřeba se na něj podívat i trochu přísněji... >:D
neregistrovaný "Johny.Rico"
17. 10. 2006 17:29
Re: Mé kilometry v Q7
"a na ostatní máme MasterCard."...nebo"Nechová se ani neotáčivě"...Dost dobrý >:-[] Jak říkáš o té nadváze..Jel už jsi v GL 500? To auto je ještě o 300kg TĚŽŠÍ než Q7!!!! Pravda, má to silnější motor, ale zkus si to. Já si osobně myslím, že tě to dost dostalo ta kára ne? Ale GL je GL. Jinak jsi to napsal skvěle. Něco v tobě je brachu:-) :yes: :yes: ;-)
17. 10. 2006 20:10
Re: Mé kilometry v Q7
Své kilometry... jsi popsal velmi pěkně. Bravo Ciello :yes: Měl jsem v něm podobné pocity... tedy na ARU po mé jízdě neskončil nikdo ;-) ale - volant, jo, také mě překvapilo jak je malinký. Ovšem... já vnímal ta sedadla trochu více kriticky... Ale... teď mě tak napadá, jestli není chyba spíš ve mně :-) ;-) Tak hele. Fakt jsi to pěkně probral. Jestli byl terén... a bude druhý pokračování... počítám, že tam asi na ten infarkt došlo... u toho... co ti QUASIMODA zapůjčil :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 09:25
Re: Mé kilometry v Q7
terén.. no druhej díl nebude.. asi teda.. protože.. v podstatě není o čem vyprávět... >:D >:-[] takže infarkt z terénu se akt konat nebude.. teda snad negativně.. >:D to auto není do terénu a ani dobrej řidič s tím nic nenaělá.. na adrenalin off-road jsou na place jiný auta.. ;-) takový ty královský.. ;-) :yes:
18. 10. 2006 10:27
Re: Mé kilometry v Q7
:-) ;-) :yes:
18. 10. 2006 10:14
Re: Mé kilometry v Q7
Dobry testik. :yes: :yes: :yes: PS:Chápu.. někteří kolegové nejčastěji jezdí na „P“. >:D >:D :yes: :yes:
anonym
18. 10. 2006 11:05
Re: Mé kilometry v Q7
Každý si kupuje auto takové,jaké se mu líbí a na jaké má finanční prostředky.Rád jezdím s maželkou po Evropě a před šestnácti lety jsme začali jezdit LADOU 2104 (a se třemi dětmi).Po absolvování osmiset kilometrové vzdálenosti jsme byli všichni doslova zničení.Potom to byl Forman,Peugeot 605,AUDI A6,AUDI ALL ROAD a nyní konečně AUDI Q7.Každým autem mohla přibývat denní dávka ujetých kilometrů bez únavy a s větším kocháním se krajinou.Na ježdění do práce a na nákupy máme SEAT Leona.A na zvýšení adrenalinu při průjezdu zatáček NISSANA 350 Z.A že bych trpěl komplexama a potřeboval bych si je kompenzovat velikostí auta?Ne!Myslím,že je na to jednoduchá odpověď.Je to spíš českou vlastností.Závistí.Tu ze svého okolí spíš pociťuji.Většinou od lidí,co vytáhnou na jaře Š 105(když je v dobrém tech.stavu,nic proti)a jedou v neděli s platem vajec za zadním oknem. Autem jezdím rád a auta se mi líbí pro svou technickou na estetickou dokonalost.Zase nemusím drahé boty ani hodinky.Mám přátele,kteří uvažují obdobně.A jestli je lepší Q7,Mercedes GL nebo Range Rover?Vítěze asi si určí každý sám,protože subjektivní dojem vždy nad objektivním převládne.Q7 je perfektní auto,které má všechny nectnosti vyplývající ze své velikosti a hmotnosti.Ale ctnosti,vyplývající z toho samého,převládají.Jen nechtít tvrdit,že Š 105 je nejlepší,protože už ho mám 25 let a ještě mě nikdy po ujetí už 25 000 km,nenechalo ve štychu.
Petr Ch. :yes:
anonym
18. 10. 2006 12:14
Re: Mé kilometry v Q7
:yes:
18. 10. 2006 12:48
Re: Mé kilometry v Q7
VYBORNE...pis casteji ;-) :yes:
18. 10. 2006 12:52
Re: Mé kilometry v Q7
Po přečtení „Ciellovych“ povedených příspěvků cítím nutkavou potřebu napsat také svůj názor na současná prémiová SUV. Můj zájem je upřen výhradně na naftu, tedy i mé zkušenosti budou až na výjimky (Lexus) „naftové“. Takže začnu….zřejmě podle abecedy…tedy AUDI. Protože mým základním nárokem na SUV je vyšší posaz (pasivní bezpečnost), nebudu se zmiňovat o Allroadu, i když vím, ze je to výborné a příjemné auto.
Q7 jsem vnímal opravdu jako stísněné především v oblasti hlavy, přední sedadla jsou průměrná a opěrky hlavy nevyhovující. Pozice za volantem je ale celkově příjemná a mírně se podobá „královskému“ posazu v RRS. Motor má sportovnější zvukový projev než třeba v ML a i převodovka („jen“ šestikvalt) na mne působila sportovněji. Údaji o zrychleni 0-100 za 9.1s věřím. Aerodynamický hluk v pohodě, zrcátka jsem ale „slyšel“ a vzhledem k oblým tvarům karoserie bych čekal i lepší výsledek. Každopádně je z toho auta cítit „kompaktní kvalitu“, nic extra nevybočuje z úrovně celku. Designově jsem ho pořád ještě úplně nestrávil a to je AUDI můj oblíbenec.
U BMW X5 to bude stručné, bylo by nefér srovnávat současnou(minulou) generaci, když už víme jak bude vypadat technicky a designově nástupce…tedy, myslím, nový král segmentu.
K Lexusu RX 400h jsem přistupoval v „designovem oparu“ nového IS a vnější tvary hodnotím jako povedené, vyniknou především v tmavší barvě karoserie, interiér pro mne byl hrozným zklamáním. Jelikož se jednalo o hybrid, motor mne neupoutal zvukem, spíše výkonem. Jeho přenos na vozovku je však podle mne problém, vyjeté koleje a jste jak na moři. Baterky se mi vybít nepodařilo, ale z principu tomuhle řešení nevěřím. Nočni můra majitele RX 400h musí vypadat tak, že při předjíždění se v protisměru * tatra s pískem a jemu krásný palubní displej zrovna ohlásí „dobíjení baterií“…a pak už jen ta malá svítící tečka uprostřed tmavého displeje…tedy světlo na konci tunelu. Navíc pověstné ticho narušoval silný hluk od kol. Tohle auto mne neoslovilo téměř ničím.
Mercedes ML je auto, které je pro mne ztělesněním několika slov…především slova „komfort“, dále „luxus“, „ticho“ a i slovního spojeni „luxusní sport“. Podle mne má nejtižší diesel V6 ve třídě, kultivovanou souhru motoru a převodovky (sedmistupňové) a fantasticky komfortní (nebo sportovní) vzduchové odpružení. Zvenku působí poměrně kompaktně, ovšem uvnitř je místa na rozdávání. Sportovní paket je spíše designovou záležitostí, prakticky se projevuje pouze 19´koly a vynikajícími sedadly. Chápu, že Mercedes je vnímán jako auto pro starší generaci, protože ta už má jiné priority než dravý zvuk motoru.
Já sice nejsem „starší generace“, ale na cesty Evropou s dětmi a manželkou na palubě neznám pohodlnější a technicky dokonalejší auto. Vzhledově mne trápí chuďoučké ML v černé se 17´koly s látkovými potahy (a částečně umělou kůží). Stačí „přihodit“ 250 tis. a je z něj krasavec k pohledání.
Na řadě je Range Rover Sport…můj miláček. Tohle auto pro mne ztělesňuje slovo „image“, ovšem image gentlemana, který když řekne, že se těší na „shooting season“, nemyslí tím, že někoho zastřelí až mu škrábne jeho nové BMW. Land Rover je volba typu „ber-nech být“, přesto shrnu pozitiva a negativa. RRS je „auto pro chlapa“, pořádný kus krásně zpracované oceli, ve kterém se nemusím tolik bát střetu s pitomcem, pokud nepojede v kamionu. Posaz za volantem je opravdu „královský“, dosáhli toho povytaženou palubkou, ale působí to skvěle, byť jste trochu jako ve výkladní skříni. Subjektivní pocit bezpečí známý třeba z Q7, kdy jsem „schován“ pod linií bočních oken, tady zcela chybí…prosklení začíná mnohem níž, ale právě díky umístění sedadel tak vysoko získávám doslova pocit nadhledu nad ostatním provozem.
Motor je „pouze“ 2.7 litrový V6 a „objem ničím nenahradíš“…tohle platí z hlediska výkonu bezezbytku. S příchodem dieselu 3.6 V8 to bude ideál z hlediska výkon/spotřeba. Každopádně je to však jeden z nejkultivovanějších dieselových motorů v SUV, dá se porovnávat i s ML320CDI. Vzduchové odpružení je u RRS spíše otázkou schopností v terénu, protože mu chybí adaptivní tlumení jako má Q7 nebo ML. Přesto jede komfortně a tento handicap se projeví pouze většími bočními náklony a také při brzdění, ale v přijatelné míře. Interiér je sice poskládán z vcelku laciných plastů a hodně používá části z Discovery 3, ale jako celek působí honosně a je to má krevní skupina. Sedadla jsou výborná, ale ne tak jako v ML, ovšem opěrky hlavy jsou lepší a přibližují se k Volvu. Range Rover Sport je auto na celý život. Je designově tak vyvážené a mechanicky tak bytelné, že vydrží dělat radost jednomu majiteli 20 let. Složitost elektroniky a techniky vzduchového odpružení ale přináší spoustu problémů.
Volvo XC90 se chlubí „novým“ D5, ale já téměř nic nového nepoznal. Motor má uhlazenější projev, ale v otáčkách je slyšet, že „objem ničím nenahradíš“. Tady se nedostatek výkonu projevuje ještě mnohem citelněji než u RRS. Pouze klasický podvozek dává pocítit stav českých silnic silněji než u konkurence. Interiér je výborný a pořád vypadá skvěle. Sedadla jsou doménou Volva, ale ta sportovní u ML jsou lepší. V čem je Volvo nedostižné, to jsou opěrky hlavy. Opravdu jedinečné. Nic jiného jsem výjimečným neshledal a žádné mimořádné emoce ve mně nevzbudilo.
...a to je asi tak všechno, co vím o lovu krevet... :-)
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 13:05
Re: Mé kilometry v Q7
:yes: v podstatě se v pohledu na věc kopírujeme.. ;-) :yes: Já ovšem jednoznačně na vrchol stavím právě RRSport... ;-) Ale super postřehy :yes:
18. 10. 2006 13:12
Re: Mé kilometry v Q7
ale ja v podstate (srdcem) taky stavim RRS jako :yes: ;-)
neregistrovaný "Ciello"
18. 10. 2006 14:13
Re: Mé kilometry v Q7
podařený video... [odkaz] nebo RRSport [odkaz]
Avatar - Dinar
18. 10. 2006 15:20
Re: Mé kilometry v Q7
Jen otázka, kupovals nebo jsi jen zkoušel, v případě, že kupoval, co to na konec bylo?
19. 10. 2006 12:39
Re: Mé kilometry v Q7
zkousel, co mam v garazich, to sem nenapisu ;-)
Avatar - Dinar
19. 10. 2006 14:58
Re: Mé kilometry v Q7
No, zajímalo mě to, prošel jsem si podobným testováním zmíněných typů, plus některých dalších, s velmi podobnými vstupními požadavky jako jsi měl ty a s téměř totožnými poznatky a hodnocením. Nakonec jsem nějak vybral a vzhledem k minimálním rozdílům v kvalitách dvou finalistů to rozhodla výše konečné slevy a cena servisu, proto mě zajímalo jak jsi zvolil ty. Jinak jen poznámku k Rangi Sport, být na jaře v nabídce V8 diesel asi by vyhrál, s V6 u mě propadl v prvním kole, byť je to jinak úžasně přitažlivé auto. ;-)
neregistrovaný "Leone"
18. 10. 2006 19:10
Re: Mé kilometry v Q7
Nevim, v kolika Mercedesech jsi jezdil, ale Airmatic u MLa neznamena rozhodne jen komfort a ticho. Mam najety nekolik tisic km s Mlem s Airmaticem,v rezimu comfort se dost houpe a ve Sportu citis kazdou nerovnost, normal je opravdu neco mezi, ale kanaly a koleje jsou pro Airmatic ve vsech rezimech velky problem. Ovsem pokud chces Off road paket, tak si Airmatic poridit musis. Tvrzeni o kultivovane souhre motoru a převodovky neni taky uplne tak pravdive, nekdy v malych rychlostech pri prerazovani cuka a nevi, jakou rychlost si vybrat. Neni bez zajimavosti, ze Mercedes uz provedl recally, ktere se tykaly prave Airmaticu a 7- stupnove prevodovky, [odkaz]
19. 10. 2006 12:44
Re: Mé kilometry v Q7
takze tvuj tip na LEPSI vzduchovy podvozek je...? Ja nepsal, ze ML je dokonalost...ja srovnaval a z tech srovnavanych vozu ma podle mne nejlepsi vzduch.podv., nejtizsi motor a sametovou prevodovku. Upgrade softwaru bych sem netahal, protoze to bych mohl napr. o RRS popsat x stranek.ALE hlavne si uvedom (nez zacnes psat co je a neni pravdive), ze vzdy je to subjektivni dojem. Ja jsem ty sve dojmy popsal obsirne. ;-)
neregistrovaný "Franta"
26. 12. 2006 11:50
Re: Mé kilometry v Q7
V září jsem si šel objednat A6 Avant 3.0 TDi. S předchozími audinami jsem měl velmi dobré zkušenosti,tak jsem měl jasno. Prodejce mi nabídl k odzkoušení Q7 3.0 TDi. Musím podotknout, že do terénu nejezdím,ale Q7 jsem zkusil cca 350 km. Nakonec jsem bez váhání objednal A6. Proč?
Q7 je výrazně těžší, z toho plyne horší akcelerace,horší brždění. Q7 je výrazně vyšší, z toho plyne větší naklánění v zatáčce, a horší jízdní vlastnosti. Asi ještě není optimálně vyladěna. Tím že má větší čelní plochu, má horší aerodynamiku a tím také větší spotřebu (podílí se na ní i vyšší hmotnost). Podle testů má Q7 horší bezpečnost.
A ještě téma spolehlivosti: nikdy nekupuji do svého auta novinky. Například v předchozí verzi Allroudu byly problémy se vzduchovým pérováním. Rovněž některé nové převodovky se sypaly.
Takže stará dobrá vyzkoušená A6 Avant 3.0 TDi. Od října do dnes jsem najel 15 000 km, bez problémů. Dolejvám jen naftu, asi 7,5 - 8,0 l/100 km, ale jezdím dlouhé trasy po dálnici. Nejezdím agresivně. Vím, že se sluší na auta nadávat. Ale já jsem se svým opravdu moc spokojený.
17. 10. 2006 20:55
Audi - it´s Europe thing
Q7 je dobry auto pro USA, jen ma zasadni problem - audi jako znacka je tam az daleko za MB, BMW nebo Volvem, a nedivil bych se, kdyby i Saab tam prodaval vic te sve hruzy 9-7X. Pamatuju si, jak se aspon trochu snazili tim, ze jeste nez se unifikovaly pace-car v F1, tak delali na VC Kanady s audi a6 poradatelsky auta (kdosi tam vlitl do vody a A6 ho jela zachranovat). Audi krome nemecky mluvicich zemi zerou hlavne ve vychodni evrope, neznam krome nas zemi, kde by vsichni od prezidenta po ministry po ochranku po predsedy kdejakyho spravniho uradu jezdili s Audi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vasek"
18. 10. 2006 08:59
Qcko
Ano taky bych se nezabyval jestli takoveto SUV je zbytecne, jak uz to tu nekdo napsal, lidi kupuji plno zbytecnych veci a nezabyvame se tim. Ted k autu. Myslim ze dostl lidi zklamalo, znam dva lidi co byli rozhodnuty ho koupit, pak ho projeli a bylo jasno, jeden koupil ML a druhy jeste nic. Oba se schodli na opravdu malem vnitrim prostoru na to jak auto vypada velike, a ani jizda nebyla pry to "prave". Me to ani neprekvapuje tyhle auta akorat vypadaji "majestatne" ale to dela ten design. Me spis prekvapilo ze je vice popularni v Evrope nez USA, videl bych to spis obracene. Evropane jsou rozumnejsi... ovsem v USA asi vyhrava velikost :). Evropane jsou asi porad vic "zblbly" z tech Audi :( Vice se prodava ale ML ne? (no je ale dyl na trhu) a az prijde nova X5 s Audi to tak zhave nebude, mozna........
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
18. 10. 2006 17:44
Pozdě ale přece
se vyjádřím k této Q7. Prodeje v US nemůžou být ani jiné, neb pro Američanky tohle není, všichni metrosexuálové v NY a okolí a rovněž tak i na protilehlém pobřeží juž ho mají, a ostatní US "chlapi z gulama" berou rozhodně raději např. RAM. V EUropě půjde ovšem na dračku neb si tady asi docela dost lidí chce připadat americky (asi tak jako Jean Reno a jeho spolek "frantíku" v Godzile). Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Q7"
18. 10. 2006 23:35
trocha marketingu
:-! .. bez ohledu na toto fórum se tohle auto ,ostatně jako každé jiné, někomu líbit bude a někomu ne . Tak je to i s prodejem a děkujme , že to je takhle. Jmenuje se to marketing a hledání rovnováhy mezi poptávkou a nabídkou. Jsou lidé,kteří na auto hledí jako na technické dílo a zajímají je hlavně jeho parametry. Pak jsou ještě takoví co se dívají kolik to hodí . No a díky těmhle dostávají ti lidé z první skupiny výplatu a můžou se dál vrtat ve svých technických detailech a řešeních. Patřím k té druhé skupině a když si zákazník chce něco koupit tak mu to nevymlouvám i kdyby mi náš projektant a technik tvrdil že je to blbost . To si rozhodne zákazník sám, protože chce mít svůj názor. Já ho jen podpořím,on zaplatí a technik dostane výplatu . Jde domů , zapne PC a vykecá se třeba na takové stránce jako je tahle . No a ráno mi je zase vděčný , že jsem jej neposlechl a tomu klientovi jsem dodal to co si sám vybral . Takže když jsem si koupil Q7, nechtěl jsem poslouchat od prodejců aut jaký je to krám. Chtěl jsem to jen koupit a zbytek ať nechají na zákaznikovi . No ale na tom se shodneme všichni, ne ??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ciello"
19. 10. 2006 09:54
Re: trocha marketingu
No minimálně někteří se shodnem.. :yes: :yes: ostatní zase něco najdou.. >:D proč to takhle není... ;-)
neregistrovaný "Q7"
19. 10. 2006 22:30
Re: trocha marketingu
:-) to sedí a souhlasí .....