Vyzkoušeli jsme Audi Q8 v netradičním prostředí: Luxusní SUV-kupé na osmou
52
/
135
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme Audi Q8 v netradičním prostředí: Luxusní SUV-kupé na osmou
Vyzkoušeli jsme Audi Q8 v netradičním prostředí: Luxusní SUV-kupé na osmou
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Je to ještě auto, nebo už kokpit malého letadla? Jistěže je to vozidlo, ale oči prostě z množství obrazovek úplně šílí. Jiné už to nebude.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Dá se očekávat, že Audi Q8 zaboduje hodně v USA (nebude-li Trump proti). I proto je místo řidiče vyprojektováno i pro prostorově mimořádně výrazné jedince.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Třímetrový rozvor zajišťuje cestujícím vzadu dostatek pohodlí. Svažující se střecha, která zvenčí vypadá tak elegantně, je zase o trošku připraví.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
V chilských Andách jsme se po asfaltových i nezpevněných cestách vyškrábali na hranicích s Bolívií až do výše 4520 m. Autu kyslík nechyběl. Lidem ano.
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Kufr je zhruba o 200 litrů menší než u Q7, ale plně dostačuje
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Zadní světla jsou spojena linkou napříč celou šíří. Tato linie bude jasným poznávacím znamením v noci. Jako by říkala: Nehoň se za mnou!
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Audi Q8
|
acz
Elektrický Mercedes G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel, ba naopak
Ford E-Transit teď dojede dál. Nová varianta s větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design