Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1 quattro: Malý ďábel zná svou cenu

Na kolik přijde exemplář z omezené série, čítající 333 kusů? Nikoliv překvapivě nejde o žádnou láci.
Zpět na článek
20. 2. 2012 10:22
20. 2. 2012 11:30
20. 2. 2012 11:32
20. 2. 2012 11:39
20. 2. 2012 17:37
20. 2. 2012 11:44
20. 2. 2012 17:38
20. 2. 2012 21:44
21. 2. 2012 14:42
21. 2. 2012 16:34
22. 2. 2012 00:46
20. 2. 2012 11:52
20. 2. 2012 11:55
20. 2. 2012 12:00
20. 2. 2012 13:55
20. 2. 2012 17:41
20. 2. 2012 12:12
20. 2. 2012 13:54
20. 2. 2012 14:03
20. 2. 2012 16:33
20. 2. 2012 16:39
20. 2. 2012 18:02
20. 2. 2012 20:02
21. 2. 2012 19:49
21. 2. 2012 20:03
20. 2. 2012 16:36
21. 2. 2012 19:47
20. 2. 2012 12:37
20. 2. 2012 11:33
20. 2. 2012 11:55
20. 2. 2012 12:52
20. 2. 2012 13:02
20. 2. 2012 13:32
20. 2. 2012 13:59
20. 2. 2012 14:19
20. 2. 2012 14:23
20. 2. 2012 15:36
21. 2. 2012 19:54
20. 2. 2012 10:56
20. 2. 2012 11:28
20. 2. 2012 12:00
20. 2. 2012 12:46
20. 2. 2012 16:35
21. 2. 2012 19:58
20. 2. 2012 10:22
cena
No... milion a čtvrt, to opravdu žádná láce není, ale na druhou misku vah třeba dát celkem solidní exklusivitu s přihlédnutím k pouze 333 kusové sérii. Ale teda zábava za volantem to bude určitě náramná :yes:
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 11:30
Re: cena
No ... milion a čtvrt, to je na auto na mechanice vw Polo docela GIGAntická "láce" - a když dám na misku vah že za stejné peníze si lze koupit techniku z vyšší střední třídy (Jaguar XF 2.2D se ZF8° nebo na maximální maximum vybavený Citroën C5 V6 Bi-turbo s exkluzivní kůži Criollo i na palubní desce + vám ještě zbyde na pár let provozu..
..no a když si vezmu že s platformou ze SEATu Ibiza a vw Polo s pohonem všech kol žádná extra zábava asi NEbude (to neznamená že bude jezdit špatně - jen že to NEbude "náramná zábava"), tak to je mi těch 333 "oooobětí marketingu" skoro LÍTO :-)
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 11:39
Re: cena
ty si vážně myslíš, že potencionální kupec se bude rozhodovat mezi tímto "téměř sběratelským" kouskem a Jaguarem z úplně jiné třídy, nebo nedej bože Citrönem C5?
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:37
Re: cena
PROČ by se proboha měl rozhodovat? Stačí když si UVĚDOMí (a bude rozhodnuto :-)
20. 2. 2012 11:44
Re: cena
Jaguar XF 2.2D, Citroen C5 V6 ??? Vážně??? Podívala jste se vůbec pod kterým autem diskutujete??? Naprosto neuvěřitelně neskutečně mimoňský porovnání. To je jako bych pod test Jaguára za 1,5m plácnul něco jako: "bože za stejnou cenu si člověk může pořídit obytný ducato 2+1 s koženou sedačkou, placatou televizí a koňskym salámem v mobilní ledničce, kdo by si za to proboha koupil sedan?" >:-[]

btw. začínám koukat, že spousta lidí začíná používat slovo marketing v naprosto neuvěřitelných souvislostech... jako nějakou čarodějnou nauku :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:38
Re: cena
Marketing není "čarodějná nauka", ale "obubovací praxe" - to jste NEvěděl? :-)
A zmínit CO (např.) za auta se dá koupit za cenu jedné (výrazně) vylepšené Fabie, to je ZCELA na místě! ;-)
20. 2. 2012 21:44
Re: cena
Nevěděl? mě marketing a PR živí milá zlatá... proto nemám rád, když ho tu každý zmiňuje v NEsmyslných souvislostech :no:
Avatar - Hammunasakra
21. 2. 2012 14:42
Re: cena
V souvislosti s (astronomickou) cenou audi 1 quattro se vám to FAKT zdá "nesmyslné" - můj milý zlatý..? :-)
PS: Tak ať vás to (časem) živí trochu "lépe" - ať nemusíte furt jezdit tím zeleným chip-lým, konstrukčně hrozným DINOSAUREM ;-)
(a přeji ať to nové už je už POŘÁDNÉ AUTO :yes: :-)
Avatar - white label
21. 2. 2012 16:34
Re: cena
Co bys mu tak asi doporučila, snad ne "překvapivě" C5ku... :*) >:-[]
22. 2. 2012 00:46
Re: cena
Živím se víc než dobře, děkuji za starost. Ano, nebojte, ten "konstrukčně hrozný dinosaurus" je necelý rok na druhé koleji, což se dá v recenzi nebo na mém profilu lehko zjistit. Ale víte, legrace je, že i přes naprostou spokojenost se současnou CX-7, se s ním opravdu rád projedu... ;-) Ale to je samozřejmě pro "časopisově-testovou" teoretičku naprosto nepochopitelné, že?
Avatar - white label
20. 2. 2012 11:52
Re: cena
Na druhou stranu to poukazuje na velmi silnou prémiovou image značky Audi jako takové, na podobnou cenu (zejména v této třídě) by totiž třeba ten (tebou věčně vzpomínaný) Citroen nemohl ani pomyslet... :-O :*) ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 11:55
Re: cena
Naprosto souhlasím s Kylie. Ten článek je reklama Audi. Prý sběratelský kousek...a čím je to auto vyjímečné? Ničím! Správně. Za ty prachy je tolik parádních aut....a když 4 kolku tak třeba C 250 CDI 4 Matic. A směšné porovnání s XF nebo Citroenem není....když stojí stejně!!! Směšná je cena toho Audi.
Avatar - white label
20. 2. 2012 12:00
Re: cena
Tak tím jsi tu rozhodně nikoho nepřekvapil, ale pokud se těch 333 kusů prodá (věřím, že ano) pak je relativně "směšná" spíš cena toho Citroenu C5 s nejvyšší motorizací a plnou výbavou a ještě směsnější je fakt, že se s tak "směšnou" cenou (a skvělými vlastnostmi neustále presentovány Kylie) neprodává C5 jak teplé rohlíky...
Kupci automobilů jsou zřejmě převážně "masochisti".. ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 13:55
Re: cena
333 kusů nic není. Prodávají se i větší blbosti :-) , to ení žádný argument. Citroen C5 je úplně v pohodě.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 17:41
Re: cena
Ono kdyby ti kupci REÁLNĚ vyzkoušeli (třeba C5 2.2 HDi Bi-turbo) a pak třeba vw Passat 2.0 Tdi ... :-)
Auta, knihy, CDéčka atd. se prodávají podle "všeho jiného" jen NE podle reálné kvality (a často je to dokonce "přesně naopak" - než "by mělo DLE KVALITY být" - to NEvíte..? ;-)
Avatar - kari.laz
20. 2. 2012 12:12
Re: cena
333 vyrobených kusů ti přijde hodně? A nechápu to tvoje přirovnání s o dvě třídy větším autem. Když někdo bude chtít auto B segmentu, tak se nebude koukat na střední třídu.
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 13:54
Re: cena
Když někdo chce auto třídy nákupní stylová taška, tak nepočítá s cenou milion a čtvrt.
20. 2. 2012 14:03
Re: cena
Nechej na Audi, jestli se s cenou úplně minuli a udělali auto dobrý akorát do šrotu, nebo to bude kultovka, po které se jen zapráší. ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 16:33
Re: cena
Tak jestli udělali dobré auto či ne je jedno...333 kusů je tak málo, že se to tak jako tak prodá. Pravděpodobně. Kultovka určitě ne, to auto kromě ceny není ničím vyjímečné.
20. 2. 2012 16:39
Re: cena
Ani výkonem? Ani systémem pohonu ve své třídě? Opravdu ničím? Ale jdi. ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 18:02
Re: cena
Vše se poměřuje penězi...a ne není, ve třídě, kde auta stojí 1,25 milionu nic zvláštního. Není to nijak zvlášť technika...vysavačový motor, pravda celkm na prcka silný, 4x4 pohon už vynalezli dávno a podvozek...no uvidíme. Zázraky od Audi nečekám.
Avatar - Hammunasakra
20. 2. 2012 20:02
Re: cena
Ale to se URČITĚ prodá - bleskem se prodala limitka 1000 ks Citroën DS3 Racing (také za docela "nehoráznou" cenu) a skorovyprodaná (v některých státech už se nenabízí) je i z důvodu BIG zájmu vyrobená druhá tisícovka.. ;-)
21. 2. 2012 19:49
Re: cena
Jaká je pointa limitované edice, když pak pro velký zájem znehodnotíš předchozí vydáním pokračování?
Avatar - white label
20. 2. 2012 16:36
Re: cena
Jen bych doplnil: Nechej na Audi a jejich zákaznících... ;-)
21. 2. 2012 19:47
Re: cena
A za kolik si myslíš, že prodává Brabus Smarty? Smart Ultimate 112 (taktéž limitovaná edice) stál 46 tisíc €.
Avatar - Dinar
20. 2. 2012 12:37
Re: cena
Škoda, že tu není smíchy se válející smajlík. >:-[] >:-[] Brumla v exkluzivní, opakuji exkluzivní, kůži criollo to je prakticky Deus ex machina. :-) ;-)
20. 2. 2012 11:33
Re: cena
Řekl bych, že to je dost vysoká cena. Ale určitě se to prodá.
Zbytek zvolí radši Imprezu, která je teda taky ošklivá, jak tohle... 8-s
Ale dělá vlastně někdo pěknou 4kolku v téhle ceně?
Leda snad Insignia ale to je těžká obluda.
Avatar - white label
20. 2. 2012 11:55
Re: cena
V téhle ceně dělá podobnou/větší 4kolku i Audi/VW (S3/GolfR), ale v téhle třídě nikdo.
20. 2. 2012 12:52
Re: cena
Zbytek nezvolí Imprezu. Kdo bude uvažovat o tomto quattru, bude pro něj Impreza "málo". A kdo bude uvažovat v intencích Imprezy, bude pro něj "málo" toto Audi.
Avatar - Dinar
20. 2. 2012 13:02
Re: cena
Perfektně vyjádřeno. :-) :yes:
Avatar - white label
20. 2. 2012 13:32
Re: cena
:yes:
To jsi jednoduše, ale přesně vystihl to, co spousta zdejších nicků (zejména antikoncernfuns) bohužel nikdy nepochopí...
20. 2. 2012 13:59
Re: cena
Halík můžete mi to vysvětlit tak nějak politicky ;-) . Ne fakt jsem to pochopil :*)
Avatar - white label
20. 2. 2012 14:19
Re: cena
No vidíš a zrovna tebe mezi ty, kteří to nikdy nepochopí vůbec nepočítám, naopak, viz např. tvůj příspěvek z 12:37. :yes: ;-)

P.S. Myslel jsem to tak, že naprostá většina chápe tu druhou větu figurky, ale nikdy nepochopí tu první...
20. 2. 2012 14:23
Re: cena
když já si občas musím zažertovat na úkor ortodoxní větve ;-)
Avatar - white label
20. 2. 2012 15:36
Re: cena
Jj, "ortodoxní větev", to zní docela slušně, vzhledem k tomu jakých omezenců se to často týká... >:-[]
20. 2. 2012 10:56
Minorita
Asi se čím dál tím víc kloním k minoritě (nebo je minorita čím dál tím více minoritní), která vnímá auto i jako potencionální zdroj zábavy. Samozřejmě nelze paušalizovat a aplikovat kamkoliv. Když jedu s rodinou na hory, jedu rodinným autem, kde největší zábavou je klidná manželka a ještě klidnější (pokud možno spící) dítě. Pak jsou ale stroje, kde zábavu lze očekávat a tyto stroje jsou také schopny ji poskytnout. U předmětného quattra mne napadá, zdali ta auta tu zábavu poskytovat budou. Né, že by to neuměli. Budou to ale umět, chtít a hlavně vyžadovat jejich majitelé.... Z mého pohledu mne v této cenové a zábavné hladině napadá pár kandidátů, kteří zvádají nabídnout spoustu zábavy a zároveň to i říkají všem kolem. Všichni kolem to ví. Zde jsem na rozpacích. Auto jako takové :yes: Auto/klientela/cena ;-\
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
20. 2. 2012 11:22
Re: Minorita
Souhlas, těchto 333 "stříbrných křepelek" zatím plní logicky spíš funkci "imagemakerů" pro řadu A1...
20. 2. 2012 11:28
Re: Minorita
Ještě mne napadá, jestli imagemakerů správným směrem. A1 jako taková se mi prostě líbí. Stylovka, byť ne tak "křiklavá" jako Mini, nebo DS3. Klasický Audi styl. K tomuto mi ale nějak nesedí hravost, nebo chceme-li bláznivost, kterou u Mini definuje S, nebo JCW, u DS3 model Racing. Jsou to klasické HH. Zde už Audi tu image posunuje někam dále, do teritoria třeba F RS, ale i STi atd.. To už mi přijde příliš daleko od A1, jako "kabelky".
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 12:00
Re: Minorita
:-) :yes: ...a s tím rozvorem a podvozkem se těžko může řadit k takovým vozům, jak už tu padlo.
Avatar - white label
20. 2. 2012 12:04
Re: Minorita
Ano, ale image je především otázka vnímání majoritní části veřejnosti (s jednodušším pohledem, než je tento tvůj), nikoli minority/jedince...
20. 2. 2012 12:46
Re: Minorita
Jistě. Proto také o sobě píši jako o součásti minority, které je čím dál tím víc minoritnější. ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 16:35
Re: Minorita
Tak tady všichni co píšou jsou minorita. Majoritní část společnosti nebo i motoristů si takovéhoto vozu ani nevšimne :-) , stejně by ho nepoznalaa nikdy by si ho nekoupila, i kdyby na něj peníze měla.
Avatar - white label
20. 2. 2012 16:44
Re: Minorita
Ale řeč je o vnímání image značky Audi (potažmo řady A1) a chceš snad tvrdit, že třeba takový Rolls (je to jen příklad, ne přímé srovnání se značkou Audi) nemůže mít silnou image hlavně proto, že si ho koupí/může dovolit koupit relativně velmi málo lidí?
Jistá míra cenové nedostupnosti může image logicky zvýšit, i proto k prémiovým značkám patří i prémiová cena apod... ;-)
Mít podbně výkonné mini prémiové značky ve čtyřkolce! je trochu něco jako mít hodinky s vodotryskem, moc lidí je sice nikdy nebude vlstnit, ale poměrně často se o nich bude mluvit/mluví, a o to jde u imagemakeru především..
21. 2. 2012 19:58
Re: Minorita
Možná tím říkají, že je to skutečné Audi. Nesnaží se vyvrátit identitu kabelku, ale posílit náležitost ke značce.
20. 2. 2012 12:37
Image run aneb naštvěme je...
Aua - ta cena - Bože ta cena.... Takovouhle kládu za takové auto - za to bych měl v garáži deset sociálních verzí Diamantu na kapotě.....
A teď z jiného soudku - jsou lidé - já mezi ně, ke své lítosti nepatřím - kteří cenu neřeší a tohle si koupí protože.......... protože chtějí.... Neřešme jejich důvody - ať již to je to, že naštvou půlku ulice nebo satelitu, nebo to, že to auto bude dravá motokára.... zkrátka je to technicky vybroušený kousek, mající exkluzivitu omezenou edicí.... A zkrátka "když musíš, tak musíš". Trh je tady pro všechny - od sociálních diamantů na kapotě, až po hašlerky se vzteklým zvukem hrabajícími na všechny čtyři s cenou, která mne uvádí do mírných vřele závistivých mdlob(vřele proto, protože jim přeji jejich vydělané peníze, které si do hrobu stejně nevezmou a závistivých proto, protože mi nedělá problém přiznat, že něco někomu závidím - čímžto pádem mne to nespaluje a je mi to v podstatě fuk....)
Přejme majitelům těchto dravečků příjemné svezení.....Nebude to špatná volba...
Apropos - kdybych měl ty peníze a chtěl si něco koupit za mega a něco - bral bych - zcela překvapivě - Subaru STi a docvakl to na výslednou cenu nějakou tou "stage".....
Rozbalit vlákno
10
20. 2. 2012 12:44
Re: Image run aneb naštvěme je...
:yes:
Avatar - Slavek-TDM
20. 2. 2012 14:27
Re: Image run aneb naštvěme je...
Cena je takova, jakou jsou kupci ochotni za zbozi zaplatit. Takze kdyz se 333ks proda rychle, cena byla prilis nizka, kdyz budou lezet na krame, tak se udela slevova akce. >:D
Avatar - white label
20. 2. 2012 15:36
Re: Image run aneb naštvěme je...
Tak určitě... ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 16:38
Re: Image run aneb naštvěme je...
333 se prodá vždy už jen mezi snobama, že mají pocit, že mají něco vyjímečného. A pro ty je to asi určeno.
20. 2. 2012 16:49
Re: Image run aneb naštvěme je...
Obávám se, že tady to nebude jen o nějakém pocitu výjimečnosti. Z mého pohledu se koukáme na nového krále malých HH. ;-)
Avatar - CHerokee
20. 2. 2012 18:06
Re: Image run aneb naštvěme je...
Král malých Hot hatchů, kterého nikdy nikdo neuvidí a neprojede se s ním :-) m jelikož jich bude jen malinko. Ale uvidíme. Třeba se to chytne. Zatím, jako taková, je A1 zklamání. Alespoň co jsem četl. A mi se taky moc nelíbí.
21. 2. 2012 20:03
Re: Image run aneb naštvěme je...
Stačí, když bude legendou. A čím méně lidí s ním pojede, tím možná lépe. Hlavně pokud projde testy skvěle. Nikoho nezklame, protože ho nikdo mít nebude - obrazně řečeno.
20. 2. 2012 20:00
Re: Image run aneb naštvěme je...
No, jen je otázka, jak se takové malé autíčko může s Haldexem chovat, že by Audi nějak vynikalo ve stavbě Hot Hatchů (myslím na té úrovni, kdy je to opravdu i auto na občasné okruhové vyblbnutí), to bych neřekl. V každém případě se jim povedlo narvat do B kategorie bezkonkurenčně nevýkonnější motor (myslím, že i onehda prodávané Clio V6 mělo míň koníků).
Ovšem zvládli to za cenu, při které se na blbnutí dá pořídit 1M, a to je co se HH kategorie týče, úplně jiná liga při stejné prestiži odznáčku na kapotě...
21. 2. 2012 20:03
Re: Image run aneb naštvěme je...
Clio V6 byl pěkný exot a také ne zrovna levný.
Avatar - white label
20. 2. 2012 16:54
Re: Image run aneb naštvěme je...
Že to bude (minimálně svým způsobem - 4x4 v mini prémiové značky)) něco výjimečného je objektivně pravda, nemusíš souhlasit, ale to je asi tak všechno co s tím můžeš udělat... :-)
Avatar - ZaklinacTristan
20. 2. 2012 19:53
Exkluzivita - neexkluzivita
To auto je dizajnovo absolutne ODPORNE.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
20. 2. 2012 23:04
nebudu hodnotit Audi,
A1 je prostě pro mě hnus ale technicky by to mohlo být hodně zajímavé i když asi by to můj zážitek s Deltou HF zdaleka nepřekonalo ale i tak,proč ne! Jen se musím smát tomuhle :To vše prý při zachování rozumné spotřeby; majitel by měl počítat s kombinovanou spotřebou zhruba 8,5 litru benzinu na 100 kilometrů
No,a kdybych chtěl utratit hříšný prachy tak bych si počkal na Juke-R :yes:
Rozbalit vlákno
0