A7 je famózní auto. Spojuje v sobě několik světů a ze všech to nejlepší. Má v sobě sportovního ducha, luxusní nádech a neskutečný šarm. Naživo je to opravdu kus auta. Moc rád se za ní otočím. V součastné chvíli to je asi nejhezčí Audi spolu s A6 (které předpokládám vše ještě podtrhne verzí Allroad, která pak bude spolu s A7 patřit na vrchol možného) Ted navíc podpořená špičkovým 3,0 Bi-TDI a v zanedlouho S7 a RS7. :yes:
Uznávám že "nepraktické" spojení kupé a sedanu (od obou si "to horší" beroucí ;-) ) JE docela "šik".. :-)
.. ale KDYBY(ch už "musela" tuto karoserii), tak bych asi volila CLS ;-)
CO si mám představit pod formulací "ztratila na exklusivitě"?? (v německém srovnávacím testu vyhrálo CLS ;-)
PS: Na fotografiích jeho "složitější" design možná NEvynikne, "naživo" vypadá VELMi dobře! :yes::-)
Taky mě více oslovuje CLS zvlášť s 3,5 V6 je to velmi žádoucí auto, ale nutno říct, že tenhle nový dýzl bude pro A7ku silnou zbraní, pro auto tohoto typu, "chci vrcholnou řadu esko, resp. osmičku u audi", ale jsou to na mě moc konzervativní auta, tak jdu do stylovky o půl třídy níž" je motorizace kombinující naprostou dynamickou suverenitu s ekonomikou trefou do černého. ;-)
Tak o těch tvých testech víme své. Ale ať si vyhraje v testu kdo chce, tak u mě vede designově A7. Jinak tu exklusivitu jsem myslel tak, že mi přišlo více odlišné od ostatních modelů. Nové CSL mi přijde více podobné i stavbou karoserie. Jinak agerivnější předek nového modelu je hezčí, ale stejně mi přišlo předchozí CLS víraznější.
Minulé CLS bylo hlavně (dle mne) "atraktivnější" na první pohled, tuto generaci je (skoro) NUTNO vidět "naživo"..
PS: O testech opravdu "víme své", nicméně tady to myslím i "sedí" (Mercedes "vyšší" modely prostě UMí - tam se mu (opět dle mne) NIKDO NEvyrovná.. ;-)
Tak v německé velké trojce (AutoBild, AMS, Autozeitung) vyhrálo CLS jen jediný vzájemný duel. V ostatních srovnávačkách dominovalo Audi...To však nemění nic na tom, že vliv těchto testů na rozhodování potencionálních kupců je zcela zanedbatelný. ;-)
Mně se zase líbí víc aktuální CLS, než to minulé, to mě nijak moc neoslovilo, zvlášť světlé barvy mu neslušely...
A7 se mi líbí, ale raděj bych počkal na nový A6 allroad s tímto bi-TDI, který půjde k jeho charakteru líp, včetně 8-mi stupňového automatu, namísto 7st. dvojspojky, která je k této motorizaci v A7.
Tak na Allroad se také hodně těším, ale pojetím jsou ty dvě auta rozdílná. Každopádně jak jsem psal. A7 a Nový Allroad bude v D3 patřit k tomu nejlepšímu.
U CLS to mám STEJNÉ - to minulé bylo "zajímavé" ale ... tato generace na mne působí "vyspěleji" a "luxusněji" a .. a prostě LÉPE (minulou si NEdovedu představit v garáži, tuto ANO :yes::-)
Lak - hnědá Cuprit, kůže - černá/lilek!
Ale píšeme o představě v reálu by u mě zřejmě (podobně jako u A7) vyhrál A6 allroad bi-TDI s 8st. automatem, přece jen je to všestrannější auto a na naše tankodromy typu D1 skoro ideální...
Ty "vaše" barvy budu muset "prostudovat".. ;-)
.. a co se "tankoD1romů" týče na ty je NEJlepší
1) Range Rover (asi bych - kupodivu - NEvolila benzín, ale nový "mňamkový" V8 4,4 s 8mi stupni nové skvělé samočinné ZF
2) [odkaz]
Pěkný den :-)
Na dálnici NEmá problém (byť za "prorážení" vzduchu vozem tvaru menšího domku ZAPLATÍTE trochu spotřebou), ale na dálnici typu D1 je to NEJlepší možný vůz - a to (dle mne) NAPROSTO JEDNOZNAČNĚ (NEznám lepší vůz na "filtrování" vozovky ;-)
Mým největším favoritem je designo mokkaschwarz, ale k zahození nejsou ani magno alanitgrau a graphit. A interiér bych nechal udělat u Brabusu včetně Business úpravy.
ANO...to je správná odpověď...Audi A6 Allroad je skutečně na české cesty ideální :yes:
a s 3.0 BiTDI můžeme s většinou hrát hru "Jste slabší, máte padáka..." :-)
Ta hnědá "Cuprit" - (k tvaru vozu "se zřejmě" HODÍCÍ, ale ODVÁŽNÁ volba! :-)
(já se nemohu rozhodnout, zřejmě nějaká "nudněbílošedostříbrná" (šedá?) - NEjsem si jista která konkrétní z nabízených...
A interier mi poslední dobou vyhovuje spíše SVĚTLÝ.. a neb na ježdění po D1 již MÁM "vhodný" vůz, tak na "všechnyostatní" dálnice raději to CLS - možná v té šedé..? ;-)
A co kdybys opravdu byl ten "tatík od rodiny", pak by ti to nevadilo?
Kombík ve smyslu o kterém píšeš je pro mě Ečko kombi, allroad zdaleka ne tolik, taky jeho kufr má do stěhováka hodně daleko, objem v litrech vypadá sice "kombíkově", ale kufr je hodně nízký/plýtký a navíc ho omezují více položené páté dveře, to vše je právě daň za relativně dynamický nekombíkovský zadek...
Právě CLS shooting brake má ke stylu zádě allroadu vlastně blíž, než třeba k Ečku kombi.
Samozřejmě že nevadilo. Kupovat rodinné auto, tak (pravděpodobně) skončím u R klasse. Kombíky mám asociované s rodinou, chalupáři, věčnými stěhovači atd. To já nejsem, takže se v nich necítím přirozeně.
Vnímám, že kombíky jsou dnes často hezčí než sedany. Ale sedan je pro mě zkrátka něco víc. Je smutné, že ho často nedokáží udělat. A kupé... ty jsou u mě ještě výš a jsou pro mě naprosto dostatečné: Přes 90% cest jezdím sám. Zlomek procenta jezdím ve více jak dvou lidech. V kufru většinou vozím náhradní oblek, dvě košile a dva páry bot. Když plánuji přespat, tak jedno až dvě zavazadla. Nic co by kupé nezvládlo.
Já mám trochu větší rodinu, ale taky mám nejradši kupé (příp. i kompaktní 3dv.! hb/hh) ovšem ty s dvěma páry dveří za kupé úplně nepovažuju a zrovna u A6 už mám tradičně raději avant/allroad, než sedan...
Já A7 vidím hlavně jako praktické auto s pěknými křivkami. Z tohoto úhlu pohledu je CLS podle mě velmi chabá konkurence. Nicméně je pravda, že z neutrálnějšího pohledu vyhraje i u mě CLS, byť mi u něj lezou na nervy některé typické Mercedesovské prvky a chybí mi některé prvky výbavy. A přidávám se k tomu, že mi ta nenucená elegance první generace vyhovovala víc (vlastní provedení nebylo dokonalé, ale směr mi vyhovoval víc). Na druhou stranu je druhá generace celkově lepší auto a rozhodně není ošklivá, jen se design MB vyvíjí jiným směrem, než bych chtěl.
I přes tuto pihu na kráse je mnohem! povedenější, než třeba aktuální interiér Ečka. Jinak mě se CLS SB líbí i exteriérem, ještě o dost víc než aktuální "klasické" CLS.
Tenhle směr vývoje pístových motorů mi přijde jako takové poslední posmrtné škubnutí. Něco jako elektronicky řízené karburátory (velký průser) před tím než přišlo vstřikování. Je to moc složité a tudíž poruchové. Opravdu lituju ty chudáky co si něco takového po letech koupí z bazaru a vysypou se do toho kvůli poruchám.
Bohužel je takhle zkaženo i hodně zážehových motorů, ale naštěstí stále existují vyjímky - Méďa C 350 atd. Osobně si hodně slibuju od Mazda Skyactive, i když mazdu nemusím. No a pokud Mazdě nevyjde toto elegantně jednoduché řešení a všichni si nevezmou příklad, tak budu jako fanda spalováků chvíli :-( a přát si rychlou popravu těchto paskvilů elektromotorama - stejně mně nakonec bude chybět hlavně zvuk některých benzíňáků.
Myslel jsem to spíše obecně (hmotnost a benzíňáky), ale i ten diesel od mazdy by měl mít alespoň jednodušší čištění výfukových plynů. Diesely jsou prostě na složitost horší než zážehové motory i u skyactiv.
Kdo nemá na novou prémii, ale "musí" ji mít za každou cenu (z bazaru), ať se do toho klidně vysype, případně i taková životní zkušenost může být k nezaplacení...
V čem je zrovna 350 GDI tak vyjímečně jednoduchá/bezporuchová?
Zadek mi pripomina kacera donalda, ale davat mi to nekdo zadarmiko, urcite bych nepohrdl :-)
Ten motor musi byt bomba(na diesel). 5,3 z 0-100, spotreba bude do 10
Děláš, jako kdyby na tom záleželo. Ale pro tvou informaci, i holá A7 s tím nejslabším motorem má v sérii automatickou klimatizaci (na německém trhu). Za příplatek 650 € máš čtyřzónovou.
Neviem z kade ma redakcia takuto infosku, v kazdom pripade momentalne limity pre seriove pouzitie DSG7° su 550 Nm, motor ma 650 Nm /priskrtenych../
Takze neviem , neviem, ja by som to skor videl na klasiku 8°ZF...Ked si pozriete konstrukcne detaily Audi rady 6,7,8 zistite ze uz nie je problem dat obidve prevodovky do vsetkych z nich, Audi pracuje na tom aby Nova verzia 7° DSG zvladla aspon nejakych 700 Nm a tym padom by ju mohli dat do Top verzii RS6 a RS7. zatial, nakolko S6 a S7 maju "ohlaseny" krutak 600 Nm, aj tam by som to videl na 8°ZF, a tu pre 3,0 BiTDi takmer isto ;-)
Na tom sa uz pracuje, a kedze ju caka Facelift - mozes ju tam na beton ocakavat. ;-)
Zdovodnenie: Technicka Pribuznost R8 s Gallardom je jasna...a Gallardo dostane o rok tiez nastupcu a do neho taktiez uvazuju DSG, alebo tu novu DirectShift ktoru dostal Aventador, toz vyckaj casu a bude tam ;-)
Nástupce Gallarda měl slíbenou dvouspojku, takže něco silnějšího na cestě zřejmě bude. A mě osobně v modelech A vyhovuje ZF možná ještě o něco víc. Rozhodně bych od Audi uvítal možnost volby.