Pan autor má zajímavé argumenty ;) Argumentovat koncem aut, které jsou na trhu 5–10 let, to je tedy skutečně vrchol novinářského umu. Jistě že tyto modely končí! A víte proč? Protože byly nahrazeny novými nebo zcela jinými modely. Vývoj v elektru jde rapidně vpřed a tak je jasné, že první generace vozidel jde do kytek. Nechcete to tak možná Vy. Já to vítám.
"Elektrické Audi R8 tak za sebou má zhruba 18měsíční pobyt na trhu" .....
Tvoje vysvětlení kulhá - 1 generace by měla pobýt na trhu cca 60 měsíců minimálně ...
Audi R8 není konkurenceschopný model. Audi v něm nevyužilo nic z možností a schopností elektromobilů a navíc to zabilo cenou. Tohle není o elektromobilu, tohle je o přístupu automobilky.
e-trona stahli aby si Audi neudelalo ostudu, slogan "naskok diky technice" v pripade tohohle auta vyzniva doslova komicky protoze ma horsi parametry nez 9-10x levnejsi elektromobily konkurence co ani nejsou sportaky
argumenty autora clanku su tentokrat v poriadku - ak si to precitas poriadne, pise o tom, ze dane modely, ktore koncia, koncia definitivne, tj nebudu mat nastupcov
Ampera má nástupce, dorazí v květnu do prodeje. Stejně tak Leaf bude mít nástupce, žádné zvěsti o jeho zrušení nejsou. Trojčata nemají nástupce, protože o tak malý elektromobil není v podstatě za uvedenou cenu zájem a navíc, možná jste si nevšimli, ale nedávno proběhl facelift trojčat a prodávají se dál! A že třeba Zoe se prodává jak o život a Nissan představí zanedlouho menší elektromobil odvozený právě ze Zoe, o tom nikde. Prostě kecy v kleci.
Jistě, protože jejich nástupci budou v jiných modelových řadách, případně se promítnou do běžné modelové produkce. Navíc třeba Tesla Roadster... prostě experiment, základ. Teď je poptávka po SUV, tak letí SUV. Zájem o elektromobilitu zjevně je, což dokazuje třeba BMW i8.
Jen jaksi... to neletí v zaostalé EU.
Já ani nevěděl, že se to prodávalo. A to si myslím, že o Audi vím celkem dost. Tohle byl zajímavý projekt. Jeden ředitel vývoje (Dürheimer?) krátce po nástupu e-tron zařízl s tím, že by neuspěl. Vyhodili ho (mimo jiné) za to. Jeho nástupce (Hackenberg?) oznámil, že prostě bude. A tak jsem čekal, že někdy bude, tedy v dnešní druhé generaci.
Je tu jeden rozhodujúci faktor - politik. Ani litrové trojvalcové motory nikto nechce a jak ich kupujeme. Politici dotlačili automobilky do sizing divadielka a dotlačia aj do elektra. To je jediný dôvod, prečo automobilky budujú masívny elektroprogram.
jsou asi největší omyl elektromobility a zatím všechny vychcípaly bez nástupce, R8 e-tron se tak lehne na hřbitov elektrických sporťáků vedle Tesly Roadster nebo SLS AMG Electric Drive.
to je přesně politika VW, nastaví se nesmyslné parametry a pak se tvrdí že elektriku nikdo nrchce. A když si Deutsche Post postaví vlastní elektromobil, tak se vstekaji jak malý haranti
Koženou bundu do pasu, obtáhlý džíny, dvaceticentimetrový podpatky. Tohle musí zabrat, pomyslel jsem si, když jsem před ní zastavil. Milión EURo na čtyřech kolech, z toho se složí. Stáhnul jsem okýnko, změřila si mně a procedila skrz zuby:
"kdybych chtěla jet elektrikó, hópnu si na šalinu, jantare!":)))
hujer nebo jouda to by jednoho fakt naprdlo :-)
si představ někoho (třeba Kharla) v Tesle jak mu docházíjó baterky a musíjó se nechat předject - fakt blbé
Hned jak se s ním bude dát (i s nákladním přívěsem a v zimě) dojet za jednu pracovní směnu z Plzně do Ostravy a zpátky. :-! Do té doby preferuji diesel. :-!
Když to někdo neumí, není divu, že to nikdo nechce. Jak je to s elektromobily vám osvětlí třeba ředitel německé pošty. "Neuvěříte, jak levné je ho vyrobit", řekl na adresu elektromobilů a začal jich vyrábět tisíce, vlastně na poště. Tím je fraška o mastodontních automobilkách a elektromobilech dohrána až do konce. Zároveň se tím vysvétluje, proč elektromobil od Audi nikdo nechce.
[odkaz]
Klasická propagandistická půlpravda. Je pravda že elektromobily nikdo nechce? Ano to je pravda. Elektromobily od mastodontních koncernů které je neumí, nikdo nechce.
tisice jich zatim nevyrabej, zhruba tisic jich maj mit behem letosniho roku, a zas tak levne to taky nemaj, kdys skouknes stranky scootru tak se dostanes na sumu 15000 €, a to za celkem startansky vybavene 1 mistne elektroauticko se skrinovou korbou a podvozkem z zebrinaku, nema to moznost rychlonabijeni, vpodstate zadnou vybavu, i nejlevnejsi Dacia je mnohem lepe vybavena a zrejme i bezpecnejsi nez ta postacka 4 kolka :-)
>:D Fokt se zase dostal ke klavesnici a hned perla za perlou >:D
"V Evropě skončil mimo jiné Opel Ampera, trio městských miniaut na bázi Mitsubushi MiEV, Tesla Roadster a mohli bychom pokračovat dále. Dokonce i průkopník kategorie elektromobilů Nissan Leaf možná nebude mít nástupce a největší světový výrobce elektromobilů Tesla je permanentně ve ztrátě. Nyní se do party ukončených elektrifikovaných modelů propracoval i jeden velmi prestižní model - Audi R8 e-tron."
Ampera ma nastupce v podobe e-Ampery ktera se zacne prodavat v Evrope zacatkem 2017 a planovany prodej je i v CR, trojice miniaut se zakladem Mitsu skoncila protoze je to moralne zastarale auto a navic se vzhledem keikar ktere jsou vpodstate popularni jen v Asii/Japonsku, Tesla Roadster byla odzacatku limitka do 3k kusu a skoncila celosvetove protoze uvedli seriove auto model S, a Leaf nastupce dostane a jiz to i Nissan potvrdil oficialne ;) , a na zaver R8 kterasto stala 1 milion eur aby se neprodavala proste konci protoze nechteli aby se prodavala, i tech 100 prodanych je excelentni uspech na obycejnou R8 na elektriku, sak kdejaka Tesla S za $120k e-Trona naklepe, to si koupi jen zberatel co miliony eur pouziva i na zatop a proste us nevi co s prachama >:D