Automobilka Audi si s možností sériové produkce elektřinou poháněného supersportu pohrávala od roku 2009, ale nakonec zůstane R8 e-tron pouze vývojovým prototypem.
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
no napisu to asi takhle, podle technicaku od Elisu R ma Tesla Roadster teoreticky vetsi dojezd o cca 50km >:D a jak jsem zjistil, neni sebemensi problem vyzunknout nadrz toho Elisu pod najezdem 80km, takze jedinou vyhodou toho benzinoveho Elisu je vpodstate to, ze pak nemusi stat nekde u zasuvky dalsich 5-8 hodin :-)
Re: Drahé baterie s nízkou kapacitou které se dlouho nabíjej
U elektromobilu záleží ještě víc na stylu jízdy, než u benzínovýho auta, protože co přenese na silnici, to zmizí z baterie, zatímco spalovací motor má v různých podmínkách různou účinnost. Takže např na dálnici je u elektromobilu vyšší spotřeba, než ve městě. Taky není problém vybít baterku Tesly za těch 80km.
Posledný rok možno aj viac dámam prednosť pred slovenským spravodajstvom Simsonovcom...no náhodou so prepol na markízu kde zrovna bola reportáž o revolučných batériach vyvinutých Izraelskou firmou a predaných jednej nemenovanej automobilke...
Ať už se podaří udělat revoluční baterie nebo ne, problém s dlouhým dobíjením zůstane, síť to nezvládne... Vyměňování mi připadá jako utopie... Pokud se mají elektromobily rozvinout, je potřeba zapracovat na palivových článcích...