Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 V12 TDI: Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně

Server worldcarfans.com dnes zveřejnil fotografie Audi R8 V12 TDI, které se objevily v německém časopise Auto Motor und Sport. Tento automobil má mít svou světovou premiéru na letošním lednovém autosalonu v Detroitu.
Zpět na článek
4. 1. 2008 14:58
anonym
4. 1. 2008 15:09
neregistrovaný "aldenson"
4. 1. 2008 15:23
neregistrovaný "Jaj"
4. 1. 2008 15:30
neregistrovaný "Adam."
4. 1. 2008 15:39
neregistrovaný "Jaj"
4. 1. 2008 18:24
neregistrovaný "Alex."
4. 1. 2008 18:38
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 19:20
neregistrovaný "Haya"
4. 1. 2008 19:33
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 13:32
neregistrovaný "def3"
5. 1. 2008 14:59
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 22:08
neregistrovaný "Adam."
5. 1. 2008 01:55
anonym
5. 1. 2008 04:21
anonym
5. 1. 2008 12:02
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 22:51
anonym
4. 1. 2008 16:17
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 15:38
neregistrovaný "Vi King"
4. 1. 2008 15:44
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
4. 1. 2008 18:40
neregistrovaný "Audi."
4. 1. 2008 18:26
4. 1. 2008 18:48
neregistrovaný "Audi."
4. 1. 2008 21:21
neregistrovaný "to jo"
5. 1. 2008 10:05
5. 1. 2008 11:36
4. 1. 2008 18:51
neregistrovaný "Audi."
5. 1. 2008 11:37
4. 1. 2008 20:35
neregistrovaný "byl jsem Franta"
4. 1. 2008 20:50
neregistrovaný "bobikaT5R"
4. 1. 2008 21:05
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 21:38
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 11:56
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 22:27
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 22:01
neregistrovaný "seki1"
5. 1. 2008 02:37
neregistrovaný "antiVW2"
5. 1. 2008 00:47
neregistrovaný "Shortař"
5. 1. 2008 10:07
neregistrovaný "byl jsem Franta"
5. 1. 2008 15:14
neregistrovaný "byl jsem Franta"
5. 1. 2008 01:21
neregistrovaný "Ada je zase tady"
4. 1. 2008 22:33
anonym
4. 1. 2008 22:37
anonym
5. 1. 2008 13:17
neregistrovaný "Audi."
5. 1. 2008 14:06
neregistrovaný "mam_las"
5. 1. 2008 19:36
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 15:21
anonym
5. 1. 2008 15:29
5. 1. 2008 18:37
neregistrovaný "Audi."
5. 1. 2008 19:58
5. 1. 2008 21:21
5. 1. 2008 21:39
neregistrovaný "DS"
6. 1. 2008 20:27
5. 1. 2008 18:54
5. 1. 2008 19:57
5. 1. 2008 21:13
6. 1. 2008 12:36
6. 1. 2008 16:47
neregistrovaný "Audi."
6. 1. 2008 16:57
6. 1. 2008 17:20
neregistrovaný "DS"
6. 1. 2008 20:26
6. 1. 2008 21:46
neregistrovaný "Audi."
5. 1. 2008 16:21
neregistrovaný "tommy77"
5. 1. 2008 22:39
anonym
7. 1. 2008 17:35
neregistrovaný "UK"
8. 1. 2008 09:36
neregistrovaný "Hozy"
anonym
4. 1. 2008 14:58
Buducnost
Je to divne nafta v sportaku, teda ja by som to nechcel, ale to je asi buducnost co uz ;-\
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "aldenson"
4. 1. 2008 15:09
Re: Buducnost
budoucnost bude takova, jakou si ji udelame. pokud si zvykneme na mobilni kamna vw a budeme to brat jako zavedeny a samozrejmy standard, tak se utopime v chrochtani a sazich. benzinove motory maji sanci ve zvyseni plnicich tlaku pri preplnovani pomoci turbodmychadel s promenlivou geometrii lopatek, jakmile se odstrani problem s trvanlivosti turbiny pri vysokych teplotach vyfukovych plynu. taky by se mi libily velkoobjemove promakane a atmosfericke benziny, lec doba je zla a trendy veli k "ekologii". mimochodem podle me patri budoucnost elektromotorum, ktere po strance ucinnosti, narocnosti konstrukce, rizeni a dostupnosti vykonu a momentu vzhledem k otackam nemaji konkurenci.
neregistrovaný "Jaj"
4. 1. 2008 15:23
Re: Buducnost
Ty Tvoje mobilní kamna VW jsou nyní nositeli nejpokrokovější technologie benzínových motorů... Co se dieselu týče, kde je poptávka, tam je nabídka...
neregistrovaný "Adam."
4. 1. 2008 15:30
Re: Buducnost
VW a nejpokrovejsi technologie benzinovych motoru? to je snad vtip stoleti. Sice za par let maji par hezkych motoru jako 2,0TFSI nebo 1,8TFSI (ktery ale vyvijelo Audi), ale ani jeden z nich neni pokrokova technologie... proste jen solidne vyladeny motory.

Pokrokova technologie je pro me treba osmivalec 4,0 v novem BMW M3, ktery je lehci nez predchudce R6, nebo 3,0 R6 v jednickovy rade (ted uz vsude), ktery je z horcikove slitiny. Nebo u Porsche pouziti turba s variabilni geometrii lopatek. U naftaku treba opet BMW 123d, kde je blok motoru hlinikovy a pouze vlozky valcu jsou litinove.
neregistrovaný "Jaj"
4. 1. 2008 15:39
Re: Buducnost
Nevím jestli třeba 1,4 TSI nazývat vtipem století, každopádně VW byl první, kdo dokázal masově zvládnout technologii přímého vstřiku u benzínů a kterou doplnil o dvojité přeplňování... Tebou zmiňovaný motor uchvacuje použitím křemíkových slitin a nízkou hmotností, TSI zase využitím technologie přeplňování a přímého vstřiku... Hádej, který z uvedených bude mít masovější dopad na trh s auty.
neregistrovaný "Alex."
4. 1. 2008 18:24
Re: Buducnost
technologie preplnovani je to vice nez zajimava ale ja nejezdim na technologii ale na vykon a spolehlivost takze bych rozhodne dal prednost motoru jen s turbem ktere uz dobrych 15 let davaji vykon stejny jako u tohoto hybridu (pravda u jinych automobilek nez koncernu VW) pripadne autu japonskemu ktere ma odbodmy vykon v aumosfericky plnemem motoru v obsahu o par set ccm vedsim ne-li stejnem..... tomu ja rikam technologie s masovym dopadem a ne technologocke cviceni ktere je dobre tak pro konstruktery aby mohli rikat "hele co jsem nakreslil a dokonce to i jazdi... nejakou dobu" . zajimalo by me jestli si podobne jasal nad "vynalazem" respektive zavedenim do vyroby motoru s technologii cerpadlo-tryska, tomu taky nekteri lide predpovidali velky dopad na budoucnost a taky ze to melo dopad. Az v praxi jim doslo to co vedeli vsichni ostatni vyrobci z testu tohoto systemu ze je to slepa ulicka ale je fakt ze jedina automobilka nechala tuhle cesticku proslapnout i sve zakazniky >:D
Pokud jde o primy vstrik u benzinovych motoru zkus prozkoumat historii japonskych motoru ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 18:38
Re: Buducnost
Zopakuju co už jsem několikrát psal:
Kdyby to byl průšvih desetiletí, tak už mají všechny těžké náklaďáky dávno common rail. Nicméně i tahače Renault s nálepkou dCi mají vstřikování Pumpe-Düse, poněvadž je ekonomičtější z hlediska spotřeby paliva (cca 3%). Vzpomeňte si taky na rok 1998, kdy motory Pumpe-Düse debutovaly v Passatu a byly chváleny ze všech stran. Je to buď a nebo. O motoru, o němž se tehdy říkalo, že je tichý, nelze najednou říci, že je hlučný, až z toho bolí hlava. Jak to, že tehdy nikoho nebolela? "Hlučnější než, tišší než, ..." to samozřejmě lze. Ty rozdíly jsou však stejně 1-2 dB, což je nepodstatné. Média ovšem dělají z kultury chodu hlavní kritérium, a lidi na to s chutí skočili.
Argumenty typu, že by motor PD neplnil normu EU5, nelze uznat, protože EU5 a výše není problém dosáhnout použitím vhodného katalytického systému. Už hodně dlouho není problém postavit dieselem poháněné auto plnící EU5, ale až teď to není tak drahé a motory PD skutečně mají (ať se to někomu líbí nebo ne) potenciál takový, že by se s běžným denox katalyzátorem použitým i v Tiguanu TDI/CR dalo bez problémů dosáhnout i EU6. Stejně tak byl výrobce přinucen zastavit vývoj třetí generace Pumpe-Düse, jež měla přinést od roku 2008 tlaky 270-300 MPa a homogenní spalování nafty (!) při částečné zátěži. Tato verze by navíc i bez katalyzátorů dokázala splnit EU5. Důvod? a) bylo by to neprodejné, protože motory CR by měly lepší kulturu chodu a b) vývoj byl pro VW jakožto jediného integrátora PD do osobních aut příliš drahý.
neregistrovaný "Haya"
4. 1. 2008 19:20
Re: Buducnost
no to je všechno krásné, ale co ty saze, ty mikročástečky, které ani filtr nesebere, a pokud ano, tak je při občasném vyhoření stejně pustí ven..... :no:
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 19:33
Re: Buducnost
Nedělej si iluze - ty vznikají v benzínových motorech taky. Jestli nevěříš, tak najdi nějaké auto s benzínovým motorem a setři prstem stěnu výfukového potrubí...

Od EU5 je částicová hmota regulována i pro benzínové motory a limit je stejný - 0.005 g/km.
neregistrovaný "def3"
5. 1. 2008 13:32
Re: Buducnost
Naprosto s tebou souhlasím. O třetí generaci se mluvilo už dlouho a pracují na ní jak Bosch tak Siemens. Močovině se v osobních autech tak jako tak nevyhneme!!! Máš dost dobré informace, kde je získáváš pokud se mohu zeptat? Rád bych více v tomto dozvěděl... když tak napiš na def3@seznam.cz
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 14:59
Re: Buducnost
Mě živí motorová chemie a ošetření spalin :-)

Močovině se nevyhneme. Daimler tuto technologii pod známkou Bluetec II licencoval i koncernu VW a BMW.
neregistrovaný "Adam."
4. 1. 2008 22:08
Re: Buducnost
1,4TSI je sice z pohledu technologie hezkej kousek, ale ta technologie je stara vice nez 20let a to, ze ji doted nikdo nepouzival ma podle me jeden duvod: samotna slozitost zarizeni a tim padem snizena spolehlivost. kdybych mohl volit, tak radeji 1,4T 110kW od Fiatu, ktery ma sice nizsi vykon, ale pro bezne jezdeni bude daleko vhodnejsi, at uz z pohledu provoznich nakladu nebo servisu.

Primy vstrik je sice hezky, ale musis se podivat, co vlastne prinesl. Cim je vyjimecny 1,6 nebo 2,0 FSI? temer nicim, parametry maji prumerne, spotrebu take, takze rozhodne ne pokrokova technologie. To, ze nasledovalo pridani turba na ten dvoulitr byl logickej krok, kterej se dal ocekavat, ale opet je to jen evoluce a ne revoluce.

Na druhou stranu to, ze BMW pouzilo pri vyrobe bloku motoru misto litiny hlinik, je krok myslim pomerne vyznamny. Sam dobre vis, ze u malych aut se vsude kritizuje velka hmotnost diesel. motoru na predni napravu a nasledna nedotacivovost, toto problem zasadnim zpusobem resi.

Dalsi pokrok benzinovych preplnovanych motoru pride po zavedeni variabilni geometrie lopatek do velkoseriovych modelu. Ocekavam podobny boom, jako kdyz se tato technologie objevila u dieselu ve 2. polovine 90. let.

Nerikam, ze VW dela spatne motory, ale rozhodne ne pokrokove...

BTW. rikat o motoru, ze BY plnil urcitou normu, aniz by si ten motor mel, je trosku detstke. Kolikrat uz bylo neco receno a v praxi skutek utek ;-)
anonym
5. 1. 2008 01:55
Re: Buducnost
Audi už montuje proměnné lopatky od roku 1994. motor typu AEL 2,5TDI 1,3 kw
anonym
5. 1. 2008 04:21
Re: Buducnost
tdi je diesel, vies? tu sa bavime o benzine.. :-)
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 12:02
Re: Výjimečnost FSI
Problém je v tom, že motory FSI jsou nyní nastaveny na spalování homogenní směsi. Úsporně běhaly jenom ty v Golfu 4 a vyžadovaly kvůli spalování chudé směsi drahý denox katalyzátor, nox senzor a 98oktanový benzín. Kvůli snížení kupní ceny a provozních nákladů VW od úsporného provozu upustili (protože ty auta nikdo nekupoval) a nastavili tyto motory na stechiometrickou směs. Proto nyní nejsou ničím výjimečné.
anonym
4. 1. 2008 22:51
Re: Výjimečnost FSI
Ale elektromotory maju pred sebou este dlhu cestu, o 15-20 rokov mozno, ale ja som mal na mysli 5-10 rokov dopredu, skor blizku buducnost, kedy nastupia hybridy a diesle a tie urobia cestu elktrine a mozno(aj ked pochybujem) aj vodiku ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 16:17
Re: Výjimečnost FSI
Podle mě je jedno, z jakého paliva se ten výkon udělá...
neregistrovaný "Vi King"
4. 1. 2008 15:38
zajimave
Je to velmi zajimava predstava, tento motor by s R8 umel urcite pekne zamavat. Vidim, ze zde nekdo pise o obavach z nafty ve sportaku. Samozrejme, je to nezvyk, protoze jiz od pocatku automobilismu si lide proste zvykli na velkoobjemovy vykonny benzin ve sportaku. Ale ja myslim, ze se nafty ve sportacich bat nemusime, je to vsechno asi o zvyku. Navic si myslim, ze se hlavni vyhoda naftaku, vysoky tocivy moment, hodi ke sportovni jizde ve sportovnim aute. Jen se trochu obavam, jestli by R8 s timto "mamutem" nebyla prilis tezka. Ale jinak velice zajimava zprava a pevne doufam, ze Audi to dobre dotahne do konce. :yes: Audi ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hugo_z_hor"
4. 1. 2008 15:44
Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně
No myslet to může,ale opravdovej "sporťák" v pravém slova smyslu to nebude ani náhodou. :-O
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Audi."
4. 1. 2008 18:40
Re: Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně
To jsou pouze předsudky... Kolik lidí nevěřílo dieselům(a vzhledem k jejich začátkům se asi ani moc nemůžem divit), ale teď? Audi R10 TDI, Seat Leon TDI ve wtcc...
Nevím co si představuješ pod pojmem ¨sporťák¨, ale myslím že kdyby tě někdo v R8 V12 TDI svezl, tak bys změnil názor...
4. 1. 2008 18:41
Re: Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně
No,nevim no.Co lidi ohrnovalo nos nad naftakem v Seatu a Leonu WTCC a jak tem lidem doslova vyrazil dech vitezstvimi v obou zavodech na Monze.......Treba to bude mit lepsi jizdni vlastnosti(neni to vpredu........).azdopadne jsem na to zvedavej
Avatar - Charger
5. 1. 2008 11:41
Re: Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně
kdyby mohli dávat do benzínových motorů ve WTCC nebo Le Mans turba tak jak to mají ty diesely tak si diesely ani neškrtnou...
neregistrovaný "FX"
7. 1. 2008 10:25
Re: Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně
Ale o to tu přece nejde...
Avatar - Charger
7. 1. 2008 15:32
Re: Audi to s TDI ve sportovních autech myslí vážně
jde..pak je to totiž nerovný souboj
4. 1. 2008 16:03
prvý naftový superšport,AUDI vie čo robí...
A je to tu,superšporty jazdia na naftu,kto by to bol povedal,ešte nedávno bolie diesle akurat v traktoroch a dnes sa budu pretekary vyvážať za 10 litrov na sto.Hold hoši nesmutne,je to kruta realita vy to už nezmenite...AUDI GO!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Charger
4. 1. 2008 18:26
Achjo
Audi chce zas jednou znásilnit supersport.... ;-\ .
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Audi."
4. 1. 2008 18:48
Re: Achjo
Podle tebe Daimler znásilnil parní stroj ne? Dobře, přeháním, ale řídil už jsi nějaký nový diesel? Co ti na naftě tak vadí?
neregistrovaný "to jo"
4. 1. 2008 21:21
Re: Dailmer
>:D >:D >:D :yes: :yes:
Avatar - Charger
5. 1. 2008 11:36
Re: Dailmer
nevadí mi na ní vůbec nic když není instalována do sportovních aut 8-s
neregistrovaný "Audi."
4. 1. 2008 18:51
Re: Dailmer
jo a kdy podle tebe Audi ¨znásilnilo¨ supersport předtím?
Avatar - Charger
5. 1. 2008 11:37
Re: Dailmer
když dalo LED diody do motoru :-!
neregistrovaný "byl jsem Franta"
4. 1. 2008 20:35
Tak teda takle:
Podle mého názoru má AUDI nejlepší reklamní oddělení. Ty kucí to prostě umí. Dobrý nápady (gdo vyjede na skokanský můstek?), asi i dost peněz (to quattro jako ochranná známka nebyl levnej fór,žejo), ale i nový verbuňk na novou A4 se poved. A tak si říkám, že nevyhráli Le Mans (s tédéýčkem!!!) jen tak z dlouhé chvíle. Prostě chtěli ukázat CELÝMU SVĚTU (výsledky Le Mans jsou úplně fšude, fakt) že ty dýzly uměj nejlíp. A pažouti sou jen žabožrouti a uměj jen dýsly do dvěstě šestky. A ty troubelíni, ty stou roztočenou vrtulí,...nám můžou dál točit vrtulí (u bmw jako, teda).
Myslím, že u tý AUDI to mají promyšlený dobře. Teď příjde erosvosma s dvanáctiválcem. Brutální točivý moment (máte jiné přirovnání? já ne!!!) 1000Nm musí hrabat FŠF (to je"fšema štyrma furt"). Sám jsem fotil na Nurburgringu (F1 ring) R8 (12.11.) ještě s klasickým motorem V8 4,2 litru a mám krásný fotky, paráda! Druhý den jsem jezdil s R8, a ten den pršelo, sněžilo...stálo to za... (1000 euro)...za to! Hale totální blázinec! R8 seděla díky tomu quattru fakt super. Nevím co to TDi 12-ti hrnek udělá s tou osmou dál - nárůst hmotnosti o 100 kg, nárůst točivého momentu na dvojnásobek, ale spotřeba má být třetinová...., nevím jek to bude mrštné, uvidíme...ale tuším, že to nebude vůbec špatný. A nekup to, za trojku, žejo. Máš rád parádní vozejky? Máš! tak ber, nebudou...než to fšecko koupěj arabáši.
A až opadne nadšení z R8 s dvanácti hrnkem, přijede tétéčko se čtyřhrnkem. Taky tédétý.Asi taky s quattrem s ňákejma 207 PS,točák jak blázen, spotřeba kolem šesti (litrů nafty na 100 km!)to je skoro nic, žejo. Zrychlení znuly nasto za nic celá nic. Cena kolem jedna celá jedna. Se špyca výbavou jedna tři, ale daj slevu. A je to táááák podobný tý ervosmě, co má motor ztoho závoďáku co vyhrál tenlemáns! mno jáse pycnu!
Mno, málo platný, kucí vod AUDI umí. Reklamu super. Možná má někdo motory podobně dobrý, ale u AUDI vám je lépe...prodají.
A nekup to,za tu cenu, při tý inflaci,gdoví jak to bude fšecko dál.Žejo.
A kucí vodaudiny se smějí, takleto chtěli. Na R8 je dodací lhůta dva roky. Skoro teda. Dobrý, ne?
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "bobikaT5R"
4. 1. 2008 20:50
Re: Tak teda takle:
>:D >:D >:D >:D >:D A jinak normální >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 21:05
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Brabus SLR McLaren: 6.3 biturbo V12, benzínový motor, 1.32 kNm.
anonym
4. 1. 2008 21:18
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Lehce mimo mísu,že??ono Brabus a Audi je malinko někde jinde s těma výkonama..Počkej až si tendlensten motor vezme nějaká tun. firma..věřim že z toho dají bez prolbému 700k a 1500nm kdyby chtěli..A brabus ten je o otrochu jiné ceně..Kdyby ty finance jako jdou do Brabusu šli do vývoje toho motoru od Auditak by to mělo o dost větší výkony..Myslím si že stejnak 1000Nm je dost uškrcený..Že to Audi uškrtila záměrně standartně ten motor taky bude mít 1300Nm..Ale k čemu takový výkon už je když to hrabe i na pětku?? :-!
neregistrovaný "Hooonza"
4. 1. 2008 21:38
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Oni chtít nebudou, protože Audi na to nemá převodovku...
anonym
5. 1. 2008 11:38
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Přesně tak nemaj na ty výkony převodovku..Ale tedkon bude 7stupen DSG, a poté 8stupen..Tyto převodovky by to už přenést mohli..No uvidíme co vymyslí..Ale tahat jsem nějakej Brabus je trochu mimo.. :-)
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 11:56
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
7Stupeň by museli vzít ten z Veyrona, a ten je střižený na míru +- 1250 Nm motoru W16 quadturbo.

Ten 7stupeň DSG, co se dodává do Pola a Golfu je dimenzován na přenos 250 Nm.
anonym
5. 1. 2008 22:23
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Nemyslim si že ten 7 stupen co příští rok bude mít většina audi bude dimenzovaná jen na 250Nm, mudou to dávat téměř všude a na všechny výkony, uvidíš.. :-)
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 22:27
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Bude možná ještě jiná verze. Ta 7G-DSG, co teď má Golf, je jenom do 250 Nm.
Avatar - hattori_hanzo
4. 1. 2008 21:20
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Opravdu hodně slaboduchý 8-s
neregistrovaný "seki1"
4. 1. 2008 22:01
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
GTI ...vpravo hore mas slovicko "prihlasit" ....tak ho nabuduce pouzi ;-) ;-)
anonym
4. 1. 2008 22:05
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Prečo by to niekto nemohol pochváliť. Už nám, ty tupec kreténov povec čo proti ním mš.
neregistrovaný "antiVW2"
5. 1. 2008 02:37
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
...a teba nachlastany foter doma mlatil a zneuzival, ked pises take vulgarnosti? Z ktorej zaostalej dediny si vyliezol ty sedlak? :-(
neregistrovaný "Shortař"
5. 1. 2008 00:47
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Nechápu ostatní reakce na tvůj příspěvek. Napsal jsi to celkem výstižně. :yes:
neregistrovaný "byl jsem Franta"
5. 1. 2008 10:07
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Tak teď normálně: KAŽDÉ technické řešení má své výhody, a také nevýhody. To vám potvrdí každý slušný konstruktér. A vznětové motory mají svoje výhody a svoje nevýhody. Podobně motory zážehové, které mají jiné výhody a nevýhody. Většina automobilek vyrábí motory zážehové i vznětové. Třeba zmíněná Audi. Nyní překvapila vznětovým motorem do R8. Přiznám, že je to nezvyklé...,ale pokud se to někomu nelíbí, ať si koupí R8 se zážehovým motorem V8. Kde je problém? Proč se rozčilovat?
To co jsem ve svém přispěvku naznačil je to, že Audi má dle mého názoru perfektně zpracovanou strategii reklamy. Na roky dopředu! Prvním krokem bylo vítězství v Le Mans, s TDi. (jakkoliv budou "závodníci" nadávat na regule závodu). Audi tam vyhrála, a dnes (2.krok) se snaží dokumentovat svoji technickou převahu ve svých produktech, seriových vozech (3.krok). A v mistrovství cestovních vozů vyhrál Seat pár závodů s TDi...a motor prý vyvíjeli u Audi. Můžeme mít různé názory,ale je fakt,že Audi reklamu zvládlo PERFEKTNĚ. Skvělá strategie, pečlivá příprava, výborné nápady. A dnešní svět je o reklamě...
A mám ještě jednu připomínku: reklama je vždy cílená na určitou zájmovou skupinu. V případě Audi jsou to lidé s nadprůměrnými příjmy a postavením. Lidé vulgární, hloupí, lidé co neumí psát mateřským jazykem (pokud nějaký je) nejsou zájmovou skupinou této automobilky.
Proto některé vulgární příspěvky výše nás jen rozesmějí..
píší je lidé, ce nejezdí dobrými vozy. A nikdy nebudou.
anonym
5. 1. 2008 13:24
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Ty jsi jezdil s R8 vrámci školení?
neregistrovaný "byl jsem Franta"
5. 1. 2008 15:14
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
Ano. Léta jezdím s Audi na školení bezpečnosti jízdy. Byl jsem na zamrzlých jezerech ve Finsku,ve Švédsku, na Nurburgringu v létě 06 s RS4, a nyní v listopadu s R8 (motor V8 4,2). Myslím, že je bezvadné naučit se za dohledu techniků a instruktorů ovládat vozidlo i za ztížených podmínek. A přitom za minimálního rizika pro sebe i ostatní. A navíc si tam člověk (pokud je zapálený motorista) fakt užije. Koncem ledna letím do Finska na čtyři dny,do Muonia. (cca 200 km za severním polárním kruhem). Audi účastníkům zájezdu půjčí nové A4 3.2 quattro a budeme se učit zatáčet,brzdit, držet stopu, přenášet váhu na předek,driftovat...už se fakt těším! Přihlásit se můžeš na www.audi.de /driving. Ale pro letošek je beznadějně obsazeno,bláznů je totiž mooooc.
Ciao!
anonym
5. 1. 2008 15:19
Re: Brutální točivý moment - jiný přirovnání
taky nechápu co to ti ostatní melou...napsals to hodně dobře..reklamu umí u audi nejlíp
4. 1. 2008 22:00
diesel / benzín - emócie
Mám pre priaznivcov dieselov v šporťákoch len jednu správu. Nebudem diesele ohovárať, sú to skvelé motory, ale majú svoje využitie. Pozrite si prosím nasledovné video,

[odkaz]

počkajte si, kým budete počuť motor a potom si sami odpovedzte na otázku, či by ste mali radšej naftový, alebo benzínový motor. Ja vám to hovoriť nebudem. Neriešme tu teraz prosím cenu toho auta (nájdem aj lacnejšie ktoré znie podobne dobre), ide tu o zvukový dojem, o jednu z najdôležitejších emócii pri superšportovom aute...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ada je zase tady"
5. 1. 2008 01:21
Re: diesel / benzín - emócie
Diesel je lepsi, ma lepsi zvuk a lepe se s nim jezdi. Tedy vetsine lidi.

Na druhou stranu chapu, ze se mohou vyskytovat jedinci, ktere privadi do vytrzeni rizny zvuk kuchynskeho mixeru, nebo zubni vrtacky. Nevim proc, ale zvuk benzinovych motoru ve me vyvolava prave takove asociace.

Zato temne bublani dieselu -> to je to prave!
Avatar - Charger
5. 1. 2008 11:38
Re: diesel / benzín - emócie
ty si případ na psychiatra.... ;-\
5. 1. 2008 11:58
Re: diesel / benzín - emócie
tak to skúsime ešte aj s bublavým benzínom, možno to pomôže:)
[odkaz]
posunúť na čas 1:35 :-)
anonym
4. 1. 2008 22:33
DOTAZ PRE REDAKTORA
Dobrý deň,
Ten blog oficiálny o GM, tam fakt píše Bob Lutz??? Nie je to len jeho nick? Jasné, je to firemný, ale BOSS píše články? :-O
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 1. 2008 22:37
Re: Pardon
Pardon vice manažer. Nespomenem si na generála. Ale aj tak je to veľká funkcia na blogy, nie??
neregistrovaný "Audi."
5. 1. 2008 13:17
V12 TDI
Chtěl bych vidět tváře odpůrců ne po tom co je předjede R8 V12 TDI, ale až vás předjede Q7 V12 TDI. To teprve většině spadne hřebínek, protože jim dá nafrak monstrum vážící 2.5 tuny (zhruba). :-! Pak si teprve budete schopni reálně představit jak ten samý motor zamává s R8. ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "mam_las"
5. 1. 2008 14:06
Re: V12 TDI
Kdo koho předjede, už dneska zajímá jen pubescenty a mindráky. Nám normálním, stačí dojet. Pokud možno bez štau. :-)
neregistrovaný "Hooonza"
5. 1. 2008 19:36
Re: V12 TDI
Bez štau to jde líp, a spadne při tom hřebínek kdekomu...
[odkaz]
anonym
5. 1. 2008 15:21
Re: V12 TDI
a koho to zajímá že ho předjede nějaké odporné monstrum? Normální člověk si řekne že se zas nějaký magor předvádí. A v zatáčkách to hyper super Tdíčko předjede kdejaké Clio Sport...
Avatar - Charger
5. 1. 2008 15:29
Re: V12 TDI
ach ta registrace..to jsem byl já
neregistrovaný "Audi."
5. 1. 2008 18:37
Re: V12 TDI
teď myslíš R8 nebo Q7?
U Q7 je jasné že si ji člověk nekupuje kvůli sportovní jízdě...
Avatar - Charger
5. 1. 2008 19:58
Re: V12 TDI
jo, odpornou obludu jako je 7 si lidé kupují kvůli pozérství, kompenzování svého malého přirození, nebo pocitu že takové auto potřebují
5. 1. 2008 21:21
Re: V12 TDI
Kdybys na takové auto měl, tak bys uvažoval úplně jinak.
neregistrovaný "DS"
5. 1. 2008 21:39
Re: V12 TDI
Typická pitomá reakce... kdybych na to měl, tak bych si pětimetrové prasomorče teda nekoupil, ale jak píšeš, uvažoval bych úplně jinak. Proti SUV nic nemám - když se to někomu líbí... Ale Q7 není SUV ale zvednuté nafouklé kombi.
Avatar - Charger
6. 1. 2008 20:27
Re: V12 TDI
jj, přesně tak :-)
5. 1. 2008 18:54
Re: V12 TDI
No tak, s tím bych si nebyl až tak jistý. S moderníma SUVéčkama už se dá velmi slušně sportovat a to i v zatáčkách!
Avatar - Charger
5. 1. 2008 19:57
Re: V12 TDI
fyziku neoklameš..nehlede na to že takové Clio 182 Trophy se v zatáčkách udrží i o dost silnějších aut (Porsche 911, ferrari F430)
5. 1. 2008 21:13
Re: V12 TDI
Auto odoloválá fyzikálním zákonům dle toho, kolik bylo investováno výrobcem do podvozku.
Avatar - Charger
6. 1. 2008 12:36
Re: V12 TDI
>:D jasně, 2.3 tuny se chová v zatáčkách jako 1200 kg 8-s
neregistrovaný "Audi."
6. 1. 2008 16:47
Re: V12 TDI
Q7 s zatím nejlepším zrychlením 2.42 tuny. Je to moc na sportovní jízdu, ale jak s passatem se s tím jezdit dá...
6. 1. 2008 16:57
Re: V12 TDI
Říkají ti vůbec něco: nezávislé zavěšení všech kol, pohon všech kol, rozložení hmotnosti mezi nápravami 50:50, aktivní tlumiče, aktivní stabilizátory, variabilní změna světlé výšky?
neregistrovaný "DS"
6. 1. 2008 17:20
Re: V12 TDI
Ty budeš jeden z těch, co si myslí, že po nazutí zimních pneu můžou na sněhu řezat zatáčku stejně jak v létě na suchém asfaltu co? >:D ...Technika a použité technologie jsou krásná a zajímavá věc, ale není to včechno.
Avatar - Charger
6. 1. 2008 20:26
Re: V12 TDI
to není bonus, to je nutnost u takové obludy...a v zatáčkách to stejně nemá šanci proti menšímu hbitějšímu autu
neregistrovaný "Audi."
6. 1. 2008 21:46
Re: V12 TDI
to je jasné, ale kdo k té zatáčce dříve dojede hraje taky svoji roli, a nevím přoč se to najednou řeší jestli je Q7 sportovní auto... ještě jednou SPORTOVNÍ AUTO Q7 ;-\... jsem sám komu to nějak nezní?... chtěl jsem jenom poznamenat, že pokud ten motor dokáže tak slušně zahýbat s Q7, tak v R8 to bude teprve něco...
neregistrovaný "tommy77"
5. 1. 2008 16:21
pravy zvuk diesela
youtube.com/watch?… :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "UK"
7. 1. 2008 17:35
Diesel
Vyhodu naftakov vydim hlavne v spotrebe paliva pokial ignorujem znecistenie.Pri 24 h/La Mans je dolezite cim menej krat sa zastavit cerpat palivo a tam naftak bude vitazit.Rychlost a jazdci budu podobni ak to auto vydrzi co bi malo tak ten naftak ma velke sance na vitaza.Nemam rad naftaky pouzivame koli podnikaniu 3 dieslove auta s modernymi agregatmi DCi.Da sa usetrit na spotrebe inak je to nuda. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hozy"
8. 1. 2008 09:36
Názor
Mě dostáva rekce některých lidí, jak tady nadávají na nový motor, že je to traktor a kdesi co si....A to se v tom nevezli a ani u toho auta nebyly...tak jak můžou takovéhle věci tvrdit...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ZiP2150
12. 1. 2008 18:09
R8 V12 TDi OFICIALNE VIDEO zip2150
Bude to drbot...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ZiP2150
12. 1. 2008 18:12
Re: R8 V12 TDi OFICIALNE VIDEO zip2150
Sorry, to som bol ja... len som sa neprihlasil :-!