Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 3 půjde po A45 AMG: Bude mít 367 k

S foukaným pětiválcem, naladěným na 270 kW a pohonem všech kol, hodlá chystané Audi RS 3 zatopit "áčku" od AMG.
Zpět na článek
6. 4. 2014 14:16
6. 4. 2014 14:43
6. 4. 2014 14:45
6. 4. 2014 15:19
6. 4. 2014 15:35
6. 4. 2014 16:09
6. 4. 2014 18:35
7. 4. 2014 11:39
6. 4. 2014 15:44
6. 4. 2014 19:46
6. 4. 2014 22:00
6. 4. 2014 22:53
7. 4. 2014 17:39
6. 4. 2014 18:25
7. 4. 2014 08:56
6. 4. 2014 14:43
6. 4. 2014 14:47
6. 4. 2014 15:09
6. 4. 2014 18:47
6. 4. 2014 19:01
6. 4. 2014 19:18
6. 4. 2014 19:41
6. 4. 2014 15:26
6. 4. 2014 15:41
6. 4. 2014 18:56
6. 4. 2014 18:59
6. 4. 2014 21:24
6. 4. 2014 22:34
6. 4. 2014 15:31
6. 4. 2014 18:54
6. 4. 2014 21:04
6. 4. 2014 22:27
7. 4. 2014 08:36
7. 4. 2014 08:51
7. 4. 2014 08:56
7. 4. 2014 09:33
7. 4. 2014 10:40
7. 4. 2014 10:50
7. 4. 2014 10:54
7. 4. 2014 10:54
7. 4. 2014 12:04
7. 4. 2014 12:13
7. 4. 2014 13:17
7. 4. 2014 14:52
7. 4. 2014 18:43
6. 4. 2014 21:37
7. 4. 2014 08:00
6. 4. 2014 19:45
6. 4. 2014 20:20
6. 4. 2014 20:43
6. 4. 2014 22:10
6. 4. 2014 22:27
7. 4. 2014 17:45
6. 4. 2014 19:43
6. 4. 2014 14:33
6. 4. 2014 14:44
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 14:16
Konečně
Odpověď na A 45 AMG jim trvá neobvykle dlouho v rámci konkurence D3. V Affalterbachu o dost utekli konkurenci.
Rozbalit vlákno
70
6. 4. 2014 14:43
Re: Konečně
Mam takovy pocit, ze odpovidaji zejmena vykonem, coz u hot-hatche nemusi zarucovat uspech. Tahle pretahovana o kilovaty mi moc smysl nedava. Kdyby u mercedesu chteli, tak to cipnou na 275 a jsme tam, kde jsme byli. Nevim, proc by se acko nedalo pokorit s 250, nebo klidne mene, kW.
6. 4. 2014 14:45
Re: Konečně
Ano, výkon není všechno, čas A45 AMG na Nordschleife 8:10 nestačí ani na MRS ani na Seat Leon Cupra se slabšími motory.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:01
Re: Konečně
Časy na dráze jsme neporovnával, ale možné to je. Nicméně na rovince, zrychlení, co se týká, kvality, designu nebo zvuku... tam jsem čekal, že konkurence zareaguje rychleji.
6. 4. 2014 15:19
Re: Konečně
Jedna vec je zrychleni z0-100 na papire a druha je realna pruznost. Tim samozrejme nerikam, ze mercedes ve druhe discipline zaostava. Designem je mi primo odporny, ale chapu ze to je individualni, ale zrovna zvukove rozhodne nema co nabidnout. Proste dalsi z rady uprdenych downsizovanych ctyrvalcu. Sestivalec v BMW, nebo petivalec v audi ho zaslape do zeme.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:24
Re: Konečně
Design je individuální, ale osobně momentálně neznám hezčí hatchback. Ve výfucích se trochu vyznám, sám jsme řadu speciálních laděných vyzkoušel nejen v autech, ale i na motorkách (Akrapovič, Vance Hines, Supertrapp, Screaming eagle), kde na tom záleží. A to co umí AMG performance výfuky, to je na čtyřválec skutečně paráda!

[odkaz]

Doporučuju vyzkoušet. Kousek jsme s tím jel a snad kromě vyleděných boxerů od Subaru (ty ale znějí jinak) nemá u menších motorů konkurenci. Ale pokud ti více sedí nahraný zvuk alá sound actor, jak je libo :-)
6. 4. 2014 15:35
Re: Konečně
Jak pises. V ramci ctyrvalcu (i kdyz ani mezi nimi mi to neprijde nic svetoveho, bzuci to, jako kazdy jiny, akorat to trochu vic prdi a praska do vejfuku). Ve srovnani se skutecnym zvukem je to porad k placi [odkaz] treba tady jde krasne slyset, jak ten zvuk jde odnekud zevnitr a ne z uprdene koncovky. Nebo tady, ten rykot petivalce ve vysokych otackach [odkaz] pri bezne jizde do 3 tisic ot. se ctyrvalec uz vubec nechyta. Jedine ctyrvalce, kterym jsem ochoten prirknout trochu charakteru, jsou VTEC a mozna i ty brumlave boxery. Nahodou jsem nasel video s kizashi (2.4 ctyrvalec) ktere s ladenym vyfukem take znelo zajimave, ale obecne rikam, ze ctyrvalec zni dobre pouze v pripade, ze neni slyset.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:47
Re: Konečně
Já ti nevím. Jezdil jsem v SL63 AMG (5,5) a E 63 AMG (6,2 atmo), Mustangem a ty měli samo krásný zvuk, ale to, co předvádí AMG u Áčka taky stojí za to. Vzhledem ktomu, že jde o mnoho levnější auto a moderní 4válec. Hluboký bručoun. To samo není jak píšeš koncovka, ale celý laděný výfukový systém a upravené sání v motoru.

To co píšeš je volovina. Postav se někdy vedle Harleje... to jsou dvouválce ;-) a je to symfonie, pokud je výfuk dobře naladěný...
6. 4. 2014 16:09
Re: Konečně
"To samo není jak píšeš koncovka, ale celý laděný výfukový systém a upravené sání v motoru" Ja neresim pricinu, resim vysledek. U golfa slysis, jak jde zvuk v nizsich otackach (cca 1000 az 5000) zevnitr, zatimco u mercedesu jde z poslednich cm koncovky. Nejvic je to slyset tady [odkaz] kolem 2:05 ten ctyrvalec nevydava az tak rozdilny zvuk od sestivalce, ale zatimco u ctyrvalce jde "z koncovky" u sestivalce 3:00+ jde zevnitr a tim ziskava uplne jiny rozmer. Nerikam, ze u AMG neodvedli dobrou praci, nebo ze to nezni v ramci moznosti dobre, ale ctyrvalec zvukove uz z principu na peti a sestivalce nema. U acka zni zbytecne nakraple, coz ma za nasledek prdlavy zvuk v nizkych otackach. U hondy s lesenarskou trubkou se to da pochopit, ale k autu za milion dveste, nebo kolik to stoji, se mi to moc nehodi. Golf R naopak zni dost hluboce a dunive v nizkych, ale zase ztraci charakter ve vysokych, zatimco sestivalec duni v nizkych a krasne hrdelne zarve ve vysokych.
6. 4. 2014 18:35
Re: Konečně
Jak rychleji? Oba konkurenti jsou celkem mladá auta, takže nový design nepřipadá v úvahu. Co se motoru týče, BMW očividně nechce a RS3 má už jednu generaci za sebou, jestli sis nevšiml. Kvalita? V čem zaostává například S3? Zbývá zvuk a šestiválec podle mne s A45 vytře podlahu. Nemluvě o tom, že vývoj aut není otázka pár týdnů. Kdyby měla přijít odezva, mohli bychom čekat roky. Viz CLS.
Avatar - Magister
7. 4. 2014 11:15
Re: Konečně
CLS přijde facelift snad ještě letos. I když tento vůz ho moc nepotřebuje. Pořád je to krasavec, ojedinělý svého druhu.
7. 4. 2014 11:39
Re: Konečně
Nechápu, o čem to píšeš (v daném kontextu). Psal jsem o tom, že CLS bylo něčím novým, bylo úspěšné a kolik let trvalo, než ostatní zareagovali.
6. 4. 2014 15:44
Re: Konečně
To je cas Horsta a ten byl s meganem o masivnich 19 sekund pomalejsi.
6. 4. 2014 19:46
Re: Konečně
Ano to byl, ale také šlo o normální verzi MRS nikoliv o Trophy, která je z hlediska naladění na okruhovou jízdu někde jinde.
6. 4. 2014 22:00
Re: Konečně
Trophy je na Hockenheimu jen o sedm desetin rychlejsi nez bezne RS a na A45 ztrácí 1,5 s, tedy priblizne 0,8 s na km. Na rovinatejsi NS pak logicky musi Trophy ztracet jeste vice.
6. 4. 2014 22:53
Re: Konečně
To sis nějak popletl MRS na Hockenheimu nic neztrácí, protože s časem 1:13,50 je o parník rychlejší než A45 AMG s 1:15,20 a samozřejmě i než necupová verze MRS (1:16,60). Takže ke logické, že je MRS rychlejší i na NS, byť tam procentuální rozdíl není tak velký, protože NS je rychlejší trať a daleko lepší jízdní vlastnosti MRS nehrají tak velkou roli a naopak A45 něco stáhne na rovinkách nicméně ani tak na MRS nestíhá. A na Leon ztrácí A45 ty parníky rovnou dva i na NS.
7. 4. 2014 17:39
Re: Konečně
Horst s Trophy zajel 1:16,4, s A45 1:14,9.
6. 4. 2014 18:25
Re: Konečně
V předchozí generaci měla RS3 250 kW a S3 195 kW. Dnes má S3 221, takže více méně udržují odstup. Mne by nepřekvapilo ani 280. Možná v TT RS.
Avatar - JDM
7. 4. 2014 08:56
Re: Konečně
a není AMG jen čtyřválec dvoulitr? ;-) zatím co RS 3 bude pětiválec 2.5 litru ;-)
6. 4. 2014 14:43
Re: Konečně
Jaké neobvykle dlouho? Modely RS se nasazují až v druhé polovině životního cyklu daného modelu.
Avatar - Emel
6. 4. 2014 14:47
Re: Konečně
Tak Audi má své S3 s odpovídajícím čtyřválcem 2.0TFSI... jasně, jen 221kW oproti 265kW u AMG, ale dočasně to stačí. A BMW má samozřejmě 1M, což je zase trošku někde jinde.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:03
Re: Konečně
Někde jsem četl, že Audi přeplatilo šéfinženýra pro 45 AMG motory :-) , takže to bude asi výsledek. BMW 1 není pěkné a už zaostává. Viz test v top gearu, kdy ustřelilo. 6válec je fajn, ale z jiné doby - do malého auta je těžký a moc žere. Ale proti gustu...
Avatar - Emel
6. 4. 2014 15:09
Re: Konečně
To jsem neslyšel.

BMW 1M bylo v TopGearu vynášeno do nebes... je to auto pro radost, zadokolka s manuálem a samosvorem, z mého pohledu hraje vyšší ligu než Mercedes nebo Audi.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:29
Re: Konečně
Doporučuju se podívat na epizodu 21×05. Proti gustu...
Avatar - Emel
6. 4. 2014 18:47
Re: Konečně
Gusto je jasné - pokud sportovní auto, tak zadokolka, samosvor, kupé... a má osobní preference manuál. Hotheče jsou pro mě osobně druhá liga, ať už na nich je znáček Ford nebo Renault... nebo Mercedes.
6. 4. 2014 19:01
Re: Konečně
Jen se 1M už nedělá. Budeš to muset přehodit na M235i. ;-)
Avatar - Emel
6. 4. 2014 19:18
Re: Konečně
Jasně, máš pravdu... no, em-dvojku jsem ještě naživo neviděl :-(
Avatar - boost.
6. 4. 2014 19:41
Re: Konečně
A ještě nějakou dobu neuvidíš.
6. 4. 2014 15:26
Re: Konečně
To ustreleni si objednali z Bruselu, jelikoz chteli divakum ukazat, ze spravna cesta je downsizovana predokolka. A jestli sestivalec zere, tak urcite ne ve sportaku. Na spritmonitoru ma golf R32 prumernou spotrebu 11,3 a dvoulitrove Rko necelych 11. Negativni vliv na jizdni vlastnosti asi mit bude, ale stav, kdy mam lehke a agilni dvoulitrove GTI a sestivalcove sametove buracejici erko je dle meho nazoru idealni. BMW a audi to chapou (dobre, audi ma petivalec, ale proti nemu nic), pouze VW a mercedes se zbabele spolehaji na dvoulitry. I kdyz je fakt, ze vymreni 5+ valcovych motoru v nizsi stredni neni to nejhorsi, co soucasny automobilovy svet zaziva.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:31
Re: Konečně
Mercedes zbaběle? :-) Mercedes je jediný, kdo má 2 různé dvanáctivalce a navíc i v nové generaci střední třídy V8, což už u Audi ani BMW M3 není.
6. 4. 2014 15:41
Re: Konečně
Jo u vyssich modelu se karta obraci a je lepsi objetovat sestivalec v nizsi stredni, nez V12 v luxusni tride, ale i audi ma porad RS4 a RS6 (o prechodu na sestivalec se u dalsi RS4 hovori, ale dokud nebude stat na showroomu, tak jsou to porad spekulace), do A8 se dvanactivalec taky necha objednat, do Q7 snad jeste taky (z hlavy nevim) pricemz mercedes dava do GL maximalne osmivalec. Navic pristi R8 s atmo V8 a V10...
6. 4. 2014 18:56
Re: Konečně
Zkus spočítat dvanáctiválce u BMW. Když už vytahuješ tuhle kartu.

PS: Jaké dva dvanáctiválce dnes vůbec MB dělá? Pokud nepočítáš končící CL. Protože 600 dnes vychází z 65 AMG. Nevím, do jaké míry jsou shodné.
Avatar - Emel
6. 4. 2014 18:59
Re: Konečně
Znovu - RS4 osmiválec má.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 20:24
Re: Konečně
A jak dlouho bude? ;-)
Avatar - Emel
6. 4. 2014 21:24
Re: Konečně
Nevím... to je ještě hodně daleko.
Avatar - Emel
6. 4. 2014 22:34
Re: Konečně
To jsou předběžné informace... které sice dávají smysl, ale ještě tu není ani nová A4, do RS4 je opravdu dost času na to, abychom dnes vyčítali Audi, že RS4 asi V8 mít nebude.
Avatar - bigsoul
6. 4. 2014 15:31
Re: Konečně
Tieto dva šroty sa na 1M ani zdaleka nechytajú! AMG iba pekne vrčí, ale nastavenie podvozku tragédia... A3 to je daleko, ale daleko v za 1M. Nejaký haldex tváriaci sa, že Quattro sa z čistokrvnou zadokolkou nemože rovnať na trati.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 15:50
Re: Konečně
Podívej se na 5. díl nové řady top gearu...co ti to BMW provede na mokré cestě. Co se Áčka týká, prodává se jich více. A přál bych ti, aby sis měl možnost ho zkusit na dráze nebo letišti. Na cestě se to samo nepozná.
6. 4. 2014 18:54
Re: Konečně
Aquaplaning může dostat pouze zadokolka nebo co?
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 20:25
Re: Konečně
No zjevně mnohem dříve než dobře udělaná předokolka, jak ukázal test nebo samo 4kolka. Ta má nejlepší trakci.
Avatar - Sysoj Psojič
6. 4. 2014 20:47
Re: Konečně
Topgear je show. Tenkrát jak testovali X6 a ona na letních 20" nevyjela strmý kopec s mokrou trávou nebo zasněženou cestu, zatímco správně obutý Range ano >:D
Nebo jak Jeremy sepsul volič v ručním režimu s logikou podřazování dopředu >:D
TG je třeba brát s rezervou, je to kabaret, i když prvotřídní :yes:
6. 4. 2014 21:04
Re: Konečně
V jakem dile sepsul podrazovani dopredu? To bych se docela podival >:D
6. 4. 2014 22:27
Re: Konečně
Pneumatiky jsou zajímavé, na druhou stranu RR myslím obouvá celoroční standardně. Je dobré na to myslet, protože typicky pro srovnání nebudou auta přezouvat. V lepších testech to zmíní, ale rozhodně se tak neděje vždy. RR na to pak doplácí na silnici.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 08:36
Re: Konečně
Pravda, ale ten "test" tehdy v TG byl prostě klasický Clarskson, nějak se rozhodl a tak to muselo vyjít. X6 na 300mm širokých nízkoprofilech s letním vzorkem beznadějně se snažící rozjet na uježděném sněhu do kopce... >:D

Stejně tak ten díl z akt. serie, kde srovnával golfa GTI s A45 a 135i, áčko se mu nelíbilo, tak ho prostě vyndal ještě než se vlastně začalo. A že má zadokolka pod plynem na vodě mnohem větší sklon k akvaplaningu než předokolka je jako, že slunce za mrakem znamená stín, prostě to ví každý. Nejlepší univerzální HH je golf GTI, nejlepší HH pro zábavu je 135i, v očích nadšeného řidiče prostě musí kombinace šestiválce a zadního náhonu znamenat takovou výhodu oproti čemukoliv, že by áčku od mercedesu nepomohlo, ani kdyby mělo pět set koní. ;-)
7. 4. 2014 08:51
Re: Konečně
Něco podobného udělal i Autocar, pro změnu s Cayenne. Porsche ti dá celoroční na požádání, nejsou standardem. Kdyby tohle řekli, tak by ta komedie na promáčené louce nebyla tak úderná.

Nepopírám, že je TG show. Ale na tohle klidně mohlo stačit zamlčet jeden fakt. Nebylo potřeba nějaké velké spiknutí proti BWM.
Avatar - Emel
7. 4. 2014 08:56
Re: Konečně
Dinare, teď se asi projevím jako technický diletant, ale nedá mi to se nezeptat... proč má zadokolka mnohem větší sklon k akvaplaningu?

Nejdřív teda... co je to ten akvaplaning? Měl jsem za to, že je to specifická forma smyku vzniklá tím, že dezén pneumatiky není schopen odvést vodu zpod pneumatiky, následkem toho ztratí guma kontakt s asfaltem a auto se stává neovladatelné. Obvykle se doporučuje srovnat kola, vyšlápnout spojku a čekat, až auto zase přistane. Jak s tímhle souvisí poháněná náprava?

Zadokolka má nepochybně větší riziko klasického smyku, prostě ustřelení zadní nápravy pod návalem výkonu... to je ale něco jiného, ne?
7. 4. 2014 09:33
Re: Konečně
Myslím, že rozdíl mezi předo a zadohrabem není v tom, jak aquaplaning vznikne, ale v tom jaká je míra nebezpečí, že se auto těsně po jeho vzniku roztočí. Aquaplaning většinou vzniká na předku, protože zadek má vyjeté stopy od předku a pokud na zadku nejsou nějak slicky, tak zadek se vždy „udrží“ déle než předek. Když tedy u zadohrabu ztratí kontrolu přední kola a zadní jsou v záběru (nejsme moc bystří řidiči reagující ve zlomku sekundy vyšlápnutím spojky) tak zadní kola s adhezí a přívalem výkonu auto roztočí, protože předek neřídí a i nepatrný rozdíl adhezních podmínek mezi levou a pravou stranou vozu vytváří velký otáčivý moment. U předohrabu se stane to, že přední kola ztratí adhezi, přestanou tedy přenášet jak boční síly potřebné pro řízení tak ale i podélné síly potřebné pro přenos výkonu na vozovku a auto „samo“ zpomalí na vodním klínu a navíc zde není roztáčecí efekt od zadní poháněné nápravy.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:54
Re: Konečně
Ano, pěkně vystihnuto. ;-)
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 10:54
Re: Konečně
Akvaplaning je tady asi špatně použitý výraz, jde o klasické ustřelení zadku, ono nemusí být vyvoláno tím, že trhneš volantem nebo zatočíš, stačí, když právě za velkého mokra pod plynem vjede auto jednou stranou do větší kaluže, mírně ji to zbrzdí, druhá strana trochu předběhne, a to nahradí to trhnutí volantem, pak už dojde ke klasickému ustřelení zadku. Stalo se mi to za patnáct let ježdění s bmw zadokolkami mnohokrát, voda, sníh, břečka, najednou auto začne chtít pod plynem při jízdě rovně tančit, a ty se ptáš proč. ;-)
Avatar - Emel
7. 4. 2014 12:04
Re: Konečně
Aha, dobře... to je něco jiného. Ten "můj" aquaplaning vzniká typicky při rychlejší jízdě, třeba na dálnici.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 12:13
Re: Konečně
Ale jo, na dálnici typicky, hustý déšť nebo břečka, zrychluješ, jedeš rovně, a najednou šup a auto hodí bokem, rychlá reakce to většinou spraví ještě před esp, pokud ne, esp to v poho zvládne. To co předvedl Clarkson muselo být s vypnutou stabilizací, jinak by se to auto neotočilo, a to zas, pokud bychom byli přísní, není fér, páč v GTI stabilizace vypnout nejde. ;-)
7. 4. 2014 13:17
Re: Konečně
Jo, tohle zabilo nejednu zadokolku. I s ESP to dokáže auto na dálnici pořádně rozhodit. Myslím, že se najdou i případy, kdy ESP nepomohlo. Někteří lidé s tím nemají zkušenost a vůbec to nečekají. Teď nekomentuji, co dělali v TG, od pauzy jsem se nějak nedíval.
Avatar - Dinar
7. 4. 2014 14:52
Re: Konečně
Určitě může být situace, kdy to nepobere ani ESP, ale to je opravdu výjimka. V TG hustě pršelo a zkoušeli maximální akcelerace, někde kolem dvou kil Clarkson během komentáře zjistil, že už auto neřídí a je vezen, bokem, čelem vzad a následně po trávě. Klasika, na vypnuté ESP si vsadím, bylo to hrozně hladké a na jednu stranu, žádný pokus esp o zásah.
7. 4. 2014 18:43
Re: Konečně
Těžko říct, když tam člověk nebyl. Na vině může být přehnaná reakce. Což ESP nemusí rozchodit.
Avatar - white label
7. 4. 2014 15:27
Re: Konečně
Souhlas, třeba teď z jara jsem se kousek (více méně neplánovaně) svezl "dveřmi napřed" (mezi Klatovy a Plzní) s A6(C6) Allroadem!, a to i přes zapnuté ESP. Pro většinu zdejších diskusních teoretiků (tím samozřejmě nemyslím Dinara) něco naprosto nemožného, zvlášť s tou "nedostižně nedotáčivou" A6kou (i s quattrem). Velkou zásluhu na tom pochopitelně mělo relativně úzké zimní obutí a už vyšší jarní teplota. Bylo to v přehledném esíčku, přes které byla vidět i následující prázdná rovinka.
I s "hothečů" mám zkušenost(i), že ESP zasahuje znatelně dříve/účinněji proti nedotáčivému smyku, než proti přetáčivému.
6. 4. 2014 21:37
Re: Konečně
No tak pro jedince co mají potřebu trhat rychlostí rekordy na mokré cestě tu je M135i xDrive. Co máš proti BMW teď? Příliš malý kufr? Však to taky bylo v Top Gearu...
7. 4. 2014 08:00
Re: Konečně
Tak tak. Ostrá jednička má obě varianty, tu chlapskou i tu pro ty ostatní. A má šestiválec. A ve všech testech poráží ostatní na hlavu.
Ale nemá tak pěkný interiér a jsou lidi, co je tohle vážně dokáže rozhodit.
No a pak jsou lidi co v autě chtějí hlavně jezdit a těm je to fuk:-)
Avatar - boost.
6. 4. 2014 19:45
Re: Konečně
Zaostává v čem proboha?! Pominu ten blábolargument s TG - projeď si tu jedničku a uvidíš, že nežere. Teprve s N55 to auto dostává šmrnc. :-!
6. 4. 2014 20:20
Re: Konečně
Šestiválec těžký a moc žere? Naměřených 23 kg navíc proti čtyřválci je doslova nic a přitom má šestivál daleko lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy. A spotřebu má vysokou leda v normovaných testech, v reálu je o 2 litry úspornější než čtyřválec AMG, viz toto porovnání.
[odkaz]
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 20:27
Re: Konečně
Můžeš psát co chceš, ale fakta jsou fakta - koně, krouťák, zrychlení, váha....a v neposlední řadě design hovoří pro 45 AMG.
6. 4. 2014 20:43
Re: Konečně
Design je individuální záležitost a jistě třeba cirkusovým umělcům se A 45 bude líbit. Ale v hodnocení sportovních vlastností končí všude za 1er:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Sysoj Psojič
6. 4. 2014 20:59
Re: Konečně
EVO má váhu, TG je super show ale informace kdesi v pozadí.
Tomuhle jde věřit :yes:
6. 4. 2014 22:10
Re: Konečně
[odkaz]
Mercedes je celkove schopnejsi, a to i navzdory faktu, ze obouva o kategorii horsi gumy nez BMW.
6. 4. 2014 22:27
Re: Konečně
Psal jsem o tom, že M135i je sportovnějším vozem, nikoliv o tom, že je rychlejší. Na to je rozdíl výkonů velký aby se dal dohnat lepšími jízdními vlastnostmi BMW. Ovšem pokud jde někomu jenom o tu přímku tak 1M se vyrovná i v té přímce. A pokud o tu přímku jde někomu v první řadě, tak šestiválec samozřejmě nabízí daleko větší možnosti ladění směrem nahoru, bez problémů i přes 400hp.
[odkaz]
7. 4. 2014 17:45
Re: Konečně
Standardni x35i konci na 360-370 konich, vice blok dlouhodobe nevydrzi. A co se tyka jizdnich vlastnosti, je A45 i na mene lepivych gumach ve vetsine zatacek na NS rychlejsi a lepe si vede i pri slalomu a vyhybacim manevru.
Avatar - boost.
6. 4. 2014 19:43
Re: Konečně
Ani ne. Nenos furt ty stuttgartský brýle.
Avatar - CHerokee
6. 4. 2014 20:28
Re: Konečně
Ani nemusím, vyzkouším, projedu a vím. Přípdně omrknu v Ženevě.
6. 4. 2014 14:33
design
dalsi neskutecne sterilni auto....to uz clovek opravdu nevi, na kterou znacku z VW se diva.....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Rubb
6. 4. 2014 14:44
Re: design
To je v koncernu trápit nemusí, že ty nepoznáš jedno auto od druhého... >:D
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 15:31
Dalsi odklad?!
Pohadkari... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 15:37
A zvenku je to docela hezky...
ale i kdyby to melo 1000 koni, tak tomu porad chybi ta smes nadseni a hruzy, co delala jedinecnou jizdu s Deltou Integrale. Auto tohodle typu proste musi mit potencial vas zabit... a ma byt jen na ridici, jestli i tentikrat dokaze vyhrat.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
6. 4. 2014 18:50
Re: A zvenku je to docela hezky...
Od toho jsou přece úplně jiná auta. Audi nemá hrůzu v popisu práce. I R8 je v zásadě civilizované auto... a kdo chce divočinu, může si připlatit za Lambo.

Podívej se, kam to dopracovala ta Delta... nakonec na tom Audi není zas tak špatně ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 19:38
Re: A zvenku je to docela hezky...
proto jsem citoval "mrtvé" auto... abych nebyl nařčen.
;-)
No promiň - ale RS ve čtyřkolce a s 270kW nemá nic jinýho než adrenalin v popisu práce!
Jinak mi fakt stačí obyčejná A3 s 1.8... a kdo ví, jestli ne 1.4 TSI...
Avatar - Emel
6. 4. 2014 19:58
Re: A zvenku je to docela hezky...
Adrenalin ano, ale takhle silné auto je pro 99% populace adrenalin i bez toho, aby se samo o sobě pokoušelo řidiče zabít. RS3 je primárně králem autobahnu... na opravdu sportovní jízdu jsou tu jiní... možná STI, možná už ani to ne.

Důvod je jednoduchý - lidí připravených vědomě riskovat život a zároveň zaplatit za auto více než milion je málo.
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 20:26
Re: A zvenku je to docela hezky...
:-)
Nemyslel jsem to tak doslova... ale prostě k čemu Ti je takovej výkon, když Ti stejně různý elektronický nesmysly nedovolí protočit kola, nemůžeš "odhodit zadek" při brždění... a přetáhnout to motorem...
Prostě jen jedeš rychle po dálnici... teda když je zrovna volno.
To pro mě není sportovní auto.
:-(
Stěžoval jsem si na jízdní vlastnosti "svého" Passata - a odpověď experta od VW?
No to ale nesmíte "řídit" plynem a volanetm Vy... to se pak přetahujete s elektronickou stabilizací.
Nechte to na ni!
Nenechám... to raději vyměním auto.
;-)

Prostě pro toto použití je AMG mnohem, ale opravdu MNOHEM lepší auto.

Třeba tenhle chlap za volanetm fakt umí - a AMG mu pod rukama "hraje":

[odkaz]
6. 4. 2014 20:42
Re: A zvenku je to docela hezky...
Uz golf R ma vypinatelne ESP, takze neni duvod, aby RS3 nemelo.
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 21:33
Re: A zvenku je to docela hezky...
Nevím. Minulou RS3 jsem řídil kjen jednou... a "vypnuté" ESP tak úplně vynuté nebylo.
Ale nevím. Nevlastnil jsem ho = možná jsem to jen neuměl ovládat.
Avatar - poterienko
6. 4. 2014 23:08
Re: A zvenku je to docela hezky...
Mám ve své podstatě úplně jiné auto - A4 3.0TDI s automatem a quattrem. Pokud vypnu ESP a ASR, tak mne nechá protáčet na místě kola (třeba na sněhu se sjetými gumami) a stejně tak létat po mokrém poli smykem. Pokud bych to nechal vypnuté na zasněžené dálnici, tak mne to auto klidně i zabije.
Avatar - Sysoj Psojič
6. 4. 2014 20:53
Re: A zvenku je to docela hezky...
Nesmysl. U BMW už režim "traction" tedy ne zcela vyplé ESP dokáže např u 435xi vlát zadkem naprosto skvěle, o režimu "R" tedy obdobě toho výše (nikoliv OFF) u GT-R nemluvě, to je zcela mimo chápání :yes:
Míň rozumovat a víc jezdit :-!
I když levnější auta často tak dobré ladění stabilizace nemají, viz Golf GTI :no:
Myšlenka dne: 4x4 nemusí být nudné, ale vždy bude rychlejší (mimo zřídkavý extrém na okruhu se sliky)...
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 21:30
Re: A zvenku je to docela hezky...
435 je ale úplně jiná liga, že jo... to už můžeme vytáhnout Fiat 500 twin air.
;-)
Avatar - Sysoj Psojič
6. 4. 2014 22:38
Re: A zvenku je to docela hezky...
Pokud má 0-100km/h za 4.7s, tak ok :-)
Avatar - Emel
6. 4. 2014 21:39
Re: A zvenku je to docela hezky...
Však já taky neberu RS3 jako sportovní auto... je to univerzál, stejně jako Golf R. A sporťák není ani to AMG, z D3 může tuhle roli hrát se vším všudy pouze BMW... pokud bude 2er stejně dobrá jako 1er. Možná TT, se svým nízkým těžištěm...

Na videu nevidím nic zázračného... na horizontu si umí záď odlehčit i Civic. A řízení naftového Passata plynem... to je taky mimo mé chápání.
6. 4. 2014 22:18
Re: A zvenku je to docela hezky...
Prostě nejsi cílová skupina. Na co si myslíš, že se kupují RS6? Nejeden člověk má rád snadno dostupnou rychlost.
Avatar - šmoula nešika
6. 4. 2014 22:32
Re: A zvenku je to docela hezky...
Ani si nemyslím. Už na příkladu Renaultu s Cliem RS si můžeme ukázat, že se umírněnější generace prodává podstatně líp. Dneska chtějí lidé svižné GT, ne divokou homologační edici. Nota bene u Audi, kde bych právě čekal tu kultivovanost. A jak již podotkl Emel, kromě absolutních limitek dělá Audi taková auta napříč modelovými řadami, R8 nevyjímaje.
Avatar - Ja Prvni 123
6. 4. 2014 21:43
Ale jinak je to jedno - já tak rychlý auto stejně nechci...
a nepotřebuju.
Stárnu - a tak zůstanu u svýho:

[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
6. 4. 2014 22:25
Re: Ale jinak je to jedno - já tak rychlý auto stejně nechci
Ty už sis tu Giuliettu koupil? :-)