Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 5 Coupé na českém trhu: Ingolstadtská M3 za 2 miliony Kč

Audi začalo na českém trhu nabízet vrcholnou verzi svého kupé střední třídy.
Zpět na článek
11. 8. 2010 08:55
neregistrovaný "RayBan"
11. 8. 2010 09:36
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 10:21
neregistrovaný "Loo"
11. 8. 2010 10:27
11. 8. 2010 11:56
11. 8. 2010 12:57
11. 8. 2010 13:07
11. 8. 2010 13:51
11. 8. 2010 14:16
11. 8. 2010 21:19
11. 8. 2010 12:33
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 12:54
11. 8. 2010 13:18
11. 8. 2010 14:01
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 14:38
11. 8. 2010 14:00
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 13:12
11. 8. 2010 14:04
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 14:40
11. 8. 2010 15:06
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 16:20
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:49
11. 8. 2010 15:04
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 15:18
11. 8. 2010 15:22
11. 8. 2010 16:21
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 16:32
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 17:24
11. 8. 2010 18:08
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:26
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:47
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:50
11. 8. 2010 18:57
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 19:07
11. 8. 2010 19:24
11. 8. 2010 19:05
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 19:18
11. 8. 2010 18:55
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 21:12
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 15:44
11. 8. 2010 12:58
11. 8. 2010 10:25
neregistrovaný "Rayman71"
11. 8. 2010 10:39
11. 8. 2010 11:03
11. 8. 2010 12:40
11. 8. 2010 12:52
11. 8. 2010 13:16
11. 8. 2010 19:11
12. 8. 2010 09:54
anonym
12. 8. 2010 14:39
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 16:03
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 16:10
neregistrovaný "da_bomb"
12. 8. 2010 16:33
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 16:49
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 13:10
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 14:00
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 17:01
neregistrovaný "da_bomb"
12. 8. 2010 19:11
neregistrovaný "ricardo.sergion"
19. 8. 2010 15:26
neregistrovaný "RayBan"
11. 8. 2010 08:55
Redakční férovka
Produkční RS4 za 77.700 EUR jde na souboj s odlehčenou GTS za 136.850 EUR, skutečně férové cenové srovnání.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
11. 8. 2010 09:58
Re: Redakční férovka
Tak Audi tam hlavně chtělo ukázat, že má takřka shodné parametry jako vylapšená verze M3 a za nižší cenu. Je to skoro to samý, jako když Nisan hlásá, že má stejné nebo lepší parametry, než německá trojkas Audi, MB, BMW a za lepší cenu.
11. 8. 2010 12:59
Re: Redakční férovka
Je vidět kdo má asi lepší "novinářský servis" :-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 09:36
audi sport
je nadherne videt jak cely motor lezi pred tlumici a ulozenim kol vskutku mistrovske ulozeni motoru :'-( :no: .........
Rozbalit vlákno
67
neregistrovaný "Loo"
11. 8. 2010 10:21
Re: audi sport
to je predsa jasne. VW je hlavne marketingova firma. Nebudu sa predsa trapit a vymyslat ulozenie motora za prednou napravou, ked uz maju univerzalny muster.
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 10:27
Re: audi sport
Pořád doufám, že se mi podaří se RS5kou svézt, nejlépe v přímém srovnání s M3, tedy zatím nehodnotím, přesto, před pár dny jsem projel M3GTS a v rámci toho si poslechl i názory lidí od BMW, kteří už RS5kou jeli a musím říct, že tolik uznalých poznámek na adresu jakéhokoliv konkurenčního auta od audi jsem ještě neslyšel. Ty rozpaky jsou takové, že se údajně dostala zpět do úvah (a přípravy návrhů) i varianta přepracované M3, odlehčené, ostřejší, něco mezi M3 a M3GTS, která je přece jen příliš okruhově zaměřená a jen v limitované serii.
11. 8. 2010 10:58
Re: audi sport
Slysel jsem prakticky to samy. Prestoze, jak pise nahore ricardo sergione, konstrukce audin nema optimalni technicky zaklad, v nejnovejsich ostrych modelech funguje kombinace kvatra, novych diferaku a drobnosti kolem rizeni velice dobre. Kdyz si k tomu clovek prida cim dal obeznejsi M3 (a vsechno co z toho vyplyva), je jasny, ze ostry modely BMW ponekud ztraci, zatimco Audi jde pomalu nahoru. A to musim otevrene priznat, ac me je vrtule rozhodne blizsi nez ctyri kruhy... Nezbyva nez Audi pogratulovat, u BMW bude zasadni, jaka bude pristi 3er, snad si to uvedomi a naberou opet spravny smer.
Avatar - iudex
11. 8. 2010 11:56
Re: audi sport
Uz naberajú, nepocul si? Absencia sestvalcov, príchod prepĺnaných trojvalcov... >:-[]
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 12:57
Re: audi sport
Počkej na "M1" z toho auta jsou všichni u BMW odvaření, padají silná slova, prý to má reakci na plyn jako atmo 3,2 a agilitou se vyrovná e46 CSL. Jsem zvědav. :-) ;-)
Avatar - iudex
11. 8. 2010 13:07
Re: audi sport
Daj nieco viac, ja ani neviem, aký to má mat motor, len tipujem, ze poladený 35i ako v Z4 (na 250 kW).
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 13:51
Re: audi sport
Jasně, 35i, 350ps, dvojspojka, mdiferenciál, širší rozchod, spec. vyvinuté tlumiče. ;-)
11. 8. 2010 14:16
Re: audi sport
Nie M1, ale 1M...a to je sakra rozdiel
Avatar - white label
11. 8. 2010 14:26
Re: audi sport
Má to být sice BMW 1er M coupé, ale třeba na tom odkazu, co jsem sem dal, používají taky označení "M1"...
11. 8. 2010 21:19
Re: audi sport
neber to v zlom, ja som uz raz taky :-) stouchal >:-[]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 12:33
Re: audi sport
ja bych spis hledal domnenku v tom ze audi ma prebytek vyrobnich kapacit na motor V8 ktery se dava do R 8 a tam to byla silna bida jeste ze byl po ruce lamborghini se svym desetivalcem..a ted ho nacpu kde muzu..obecne tenhle motor je uz vykonove za zenitem je kroutici moment 430 nm je duvod k zamysleni..Audi A 8 z roku 1995 mela v tomto V8 4.2 kroutak 400nm...
docela chabi pokrok po 15 letech a bohuzel i v tom ulozeni do vozidla ...tezke a vykonove mimo bmw 335 je jen o 1 sekundu pomalejsi na sto...a o zatizeni predni napravy a rozlozeni hmotnosti ani nemluve jinak k M3 mel jsem ji na vikend pujcenou (vymenili jsme si auta) a schopnost audi se ji vyrovnat jsem posoudil v moste na okruhu s S4 dopadla neslavne.. kdyz si auto nastavis a vypnes dsc tak si ho krasne hazes ze strany do strany v zatackach a audi nestaci za tebou ctyrkolka nectyrkolka...
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 12:54
Re: audi sport
ricardo, už raději nic nepiš, každým příspěvkem jen stále více dokazuješ, že jsi naprostý neználek. ;-)
Avatar - iudex
11. 8. 2010 13:18
Re: audi sport
a evidentne mu ani (údajné) vlastníctvo Testarossy nepomohlo. ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 14:01
Re: audi sport
te zere ze mam ferarko ale to je klasika u vaseho naroda ...jeste ze nejsem cechacek
Avatar - iudex
11. 8. 2010 14:38
Re: audi sport
Zhadzuješ sa viac, ako sa patrí.
Ja tiež nie som Čecháček ani Čech, takže neviem, čo je "klasika" u tohto národa.
P.S. Možno by si sa divil, aký vozový park tu niektorí majú. ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 14:00
Re: audi sport
neznalek? no aspon ze mi to neznalkostvi vyneslo 4 auta v garazi hale kup si S5 a pak pod diskutovat s lidma sobe rovnejma
Avatar - iudex
11. 8. 2010 13:12
Re: audi sport
Sergio, co povedat... Tusís trochu, ako súvisí objem motora s krútiacim momentom? Vies, ze pri atmosféricky plnenom motore s krútiacim momentom moc nepohnes, rádovo len v percentách?
A k tvrdeniu, ze motor s litrovým výkonom 107k/l točiaci 8250 rpm je za zenitom a auto zrýchlujúce na stovku za 4,6s je bieda, jednoducho nemám co dodat. 8-s
Avatar - white label
11. 8. 2010 13:23
Re: audi sport
Doufám, že to Ferrari nad nickem není jen tvá podobná domněnka, jako tohle s těmi "skladovými lego V8" u Audi... >:D

Jo když si auto na okruhu "krasne hazes ze strany do strany v zatackach", to jsou hned rekordní časy... >:-[]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 14:04
Re: audi sport
ale dit jo co mi jeste napises cechacku??zere te ze mam lepsi karu nez ty si za cely zivot dovolis koupis??...klasicka ta vase povaha polemizovat se s vami neda
Avatar - white label
11. 8. 2010 14:17
Re: audi sport
Ale no tak, nebuď trapný s těma "čecháčkama", já a Dinar jsme z Moravy a Iudex ze Slovenska, takže jediný "záPražák" (viz profil) jsi tu z nás ty..., ale pokud ti tak moc vadí "CESI", zkus nějaký zahraniční web, kde ti to budou víc "žrát", ale pokud se tu chceš ohánět především údajným počtem svých aut (ne poprvé), čekej i k tomu odpovídající reakce..., ;-)
Avatar - iudex
11. 8. 2010 14:40
Re: audi sport
Už som jednu obdobnú debatu s ním absolvoval, takže mám pocit, že je to márne. 8-s
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 15:06
Re: audi sport
hale ty pul-ukrajino prisetri si jeste na dvoje dvere u te jednicky a radsi mlc..
Avatar - white label
11. 8. 2010 15:29
Re: audi sport
Aha, takže podle tvé "logiky" vlastně pocházíš z "pul-ukrajiny"... :-O
>:-[]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 16:20
Re: audi sport
cech nejsem nastesti ani slovak co uz je tak na pul ukrajina bohuzel..... kdybys myslel tak by te ma narodnost trkla sefe pres V 8 vis ty tady jen o tech autech mluvis ale nekteri holt na ne maji a i jimi jezdi a ma cenu se treba bavit o AUDI S 5 s lidma co maji nebo vlastni nebo ridi NEKDY aspon sportovni kupe s V 8 bohuzel to ty nejsi takze jen kecas ze si slysel cet a podobne.Hale vis sejdu o patro niz a z toho co vidim v garazi srdce me zahreje.CO TEBE?Rozhodne se za ty auta nestidim a nebudu delat ze sebe CHUDACKA JEN KVULI TOBE ,zavistivce coz jsou nekteri obcane Ceska a Slovenska znam moc dobre.cao a krkni se
Avatar - T613
11. 8. 2010 18:49
Re: audi sport
že ty budeš tak trochu dítě
11. 8. 2010 21:21
Re: audi sport
Mlč už, děláš všem Romům ostudu.
12. 8. 2010 15:28
Re: audi sport
neviem co ma spolocne narodnost s autami a preco tu urazas cechov a slovakov..
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 15:04
Re: audi sport
dit ti nejsi ani schopen do profilu si dat co mas za auto jestli nejake mas >:D no poves co je tvuj automobilovy vrchol ze tady tak odborne hodnotis S5? cim jezdis ? skoda felicie ?odborniku...mam nejradsi kdyz tady polemizuji s lidma co jezdi fabii a bavis se s nima o osmivalcich >:D nebo mas jen ten kulomet >:D >:D
11. 8. 2010 15:18
Re: audi sport
Máš nějakou holku? Můžu s tebou chodit?
Avatar - iudex
11. 8. 2010 15:22
Re: audi sport
>:D >:-[] Odpis roka :yes:
Avatar - white label
11. 8. 2010 15:31
Re: audi sport
Necháš ho, ten je můj..., má Ferrari a tři auta k tomu... >:D
Tady to dneska žije a doufám, že bude ještě veselo... ;-) >:-[]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 16:21
Re: audi sport
odpoved više teoretiku
Avatar - white label
11. 8. 2010 15:26
Re: audi sport
Tobě těžko vysvětlím, že tady každý prostě nemá potřebu presentovat za každou cenu svou "garáž". Nevím proč by tady měl někdo někoho "ohromovat" údajným faktem, kolik má jakých aut, jak to děláš třeba ty...
Ale chápu, že zrovna tobě se ta představa, že my všichni máme Felicie a ty jediný (starší) Ferrari, hrooozně líbí... :-) >:-[]

P.S. Ale jestli ti to udělá dobře, můžu si napsat do profilu jakékoli auto, klidně si vyber, co třeba 599 GTO? :-O >:-[]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 16:32
Re: audi sport
hale teoretiku jedinne co z tebe vypadne je cetl jsem slysel jsem ale neridis nemas kupe s nejakym osmivalcem na toz abys ho prohnal po okruhu na toz aby si s necim porovnal OSOBNE ne z clanku a slyseni..to je pak tezke se zavistivcem resit S5....mam 1 supersport 1 veterana 1sportovni aut zancky ani nerikam to y ty asi uz neprezil....a predstav si nestidim se za to >:D krkni se 4auto je pickup toyota tundra a nestidim se opet. Mam ty auta rad radsi nez nektery zavistive individua z komunistickeho bloku byvaleho.
Avatar - white label
11. 8. 2010 17:19
Re: audi sport
Právě mi závistí popraskaly všechny žíly a krknul jsem se už nejmíň třikrát... >:D >:-[] :yes:
Pomalu začínám věřit spíš tomu číslu 512 ve tvém profilu, než těm 33 letem..., proboha neměl by mít člověk v Kristových letech aspoň trochu víc rozumu/moudrosti/nadhledu...? Takhle omezeně sebestředný může být člověk třeba v pubertě, ale ne, když je mu 33... 8-s
Ty to v životě nemůžeš mít moc lehké, takže držím palce, snad to bude třeba ve 44 letech lepší... ;-) :-)
11. 8. 2010 17:24
Re: audi sport
...a teď si vás kúpim všecky!...

celkem fajn názor, že kdo s tebou nesouhlasí, je čecháčkovskej závistivec a socka :-! netrpíš náhodou nějakým stihomamem?
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:08
Re: audi sport
nebud linej a precti si radky vis..dotedka jsem se nedozvedel jestli white label ma vubec ridicak >:D natoz jeho zazitek s nejakym sportovnim kupe srovnatelnym,podobnym s S5...na toz s V8 tedy, natoz s motorem 4.2 od audi.Pod to rozebrat kolik ti zrala oleje jak ti chodi prevodovka rychle, jak je pretaciva..Ale nejde to v nicem jste podobnem nejezdili zkusenosti nejsou jen ty kecy o motoru ktery si videl leda na netu... kecu na cloveka miliony k tematu nula..ps:rozdil mezi zahranicim a tuzemskem ze tam ti lide uspech a majetek preji tady te za to nenavidi..ale to uz je stara pisen.rad si popovidam s nekym co neco naslapleho honi po okruhu...ne s volem ;-\
Avatar - white label
11. 8. 2010 18:22
Re: audi sport
Mně je úplně jedno, jestli si zrovna ty myslíš, že nemám řidíčák (kde mám já, nějakou jistotu, že ho vůbec máš ty?), nebo že jezdím ve Felicii..., ale s tím "volem" si tu děláš reklamu především sám sobě, to bys už ve svém údajném věku taky mohl vědět... ;-\ ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:26
Re: audi sport
to uz je pod moji rozlisovaci schopnost >:D napis neco k tematu chlape todle je o audi S 5 tak dozvime se neco?? >:D
Avatar - white label
11. 8. 2010 18:34
Re: audi sport
Prosím tě, podívej se na svůj příspěvek z 12:33, kterým si "pobavil" hned tři nicky najednou (nejlíp to asi vystihl ve své reakci Dinar) a pak na ty svoje reakce až doteď, dyť ty si typ tak na monolog... ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:47
Re: audi sport
hale ja uz fakt musim mistre odborniku polechtat tveho zavistiveho ducha >:D kdyz jsem sveho mazla kupoval pred 2 roky tak jsem si ho nechal zmerit na dynu
[odkaz] mas teda ten ridicak?
>:D nebo vis neco o motorech?dozvime se neco??
Avatar - white label
11. 8. 2010 18:58
Re: audi sport
Hlavně si mi ještě pořád neodpověděl na mou poznámku ohledně minulé RS4 (RS4 není S4). Tak co, řídil si ji někdy...? ...a jaké "problémy" si při tom případně měl s jejím nevhodně uloženým motorem?
11. 8. 2010 18:50
Re: audi sport
co že máš za ten supersport? jestli to je něco konkurenceschopného klidně si můžeme dát závod v tom Mostě - když se chceš teda bavit narovinu
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:57
Re: audi sport
no jestli nejdes pod 4 sekundy 0-100 tak to nema ehm ani cenu co mas ty?
11. 8. 2010 19:07
Re: audi sport
0-100 je relevantní tak leda (vlastně ani nevím kde) to bys mohl vědět - pokud teda nepoužíváš auto k machrování na návsi před hospodou...
Avatar - white label
11. 8. 2010 19:11
Re: audi sport
Že by ten Dinar měl "vyjímečně" pravdu... ;-)
11. 8. 2010 19:24
Re: audi sport
TEN Dinar? - to nikdy! >:D >:D :-! ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 19:05
Re: audi sport
napovim o mne ma to 640 koni v zadu 335 a mam to v uprave versace schvalne jetli trefis :yes:
Avatar - white label
11. 8. 2010 19:08
Re: audi sport
...ehm, že by Lamborghini Murcielago LP640 Versace... :-O >:-[]

[odkaz]
11. 8. 2010 19:18
Re: audi sport
konkrétně tohle? [odkaz] asi né že? Když má červený sedačky. No to nevadí - jezdit jsem Tě s tím neviděl, a obvykle se Lamba přehřejí dřív než k něčemu dojde, takže si myslím, že šance na vyrovnanost tady jsou

...jinak auto pěkný! :yes: dokonce by mělo mít vzadu i 345
Avatar - positivemind
11. 8. 2010 18:40
Re: audi sport
To, že takhle zaslepeně fandíš bmw (resp. nemáš rád audi) z tebe nedělá člověka s objektivním názorem. Ani když máš v garáži Ferrari
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 18:55
Re: audi sport
ferrari neni jen auto je to styl zivota :enzo ferrari...nefandim zaslepene ale rad se pobavim o rozdilu bmw a audi napr.na okruhu ale musi prosim s necim podobnym jezdit to snad uznas ze s promoterem tdi octavia,felicia,favorit ja fakt nevim co jste jeste vyrabeli alias podobne chlapy odborniky to nema cenu diskutivat a na osobni utoky reagovat me tez neba jeste min na meho veterana...
Avatar - positivemind
11. 8. 2010 19:17
Re: audi sport
Upřímně... člověk, který má Ferrari neplácá něco o jeho stylu života. Takový člověk nemá důvod dokazovat druhým svou pravdu neustálým hádáním a narážením do nátury národa. Takový člověk ví, že má pravdu. A to mu stačí. Myslím si, že ho buď nemáš nebo ho má třeba tvůj otec. Rád budu přesvědčen o opaku, ale vzhledem k tomu, jak se zde prezentuješ, sis na to sám vydělat nemohl, protože s tímhle tvým přístupem by jsi u nás moc neuspěl.

Diskutovat má cenu, ale každý musí znát své mezní hranice. Žádný člověk tu asi není expertem v této oblasti (resp. budou tu, ale nemají potřebu se vyjadřovat), proto je to o osobních pohledech na vozy, značky.
Avatar - white label
11. 8. 2010 19:29
Re: audi sport
To je opravdu dojemná "fráze"..., zřejmě máš pocit, že žiješ stylem života Ferrari a občas si u toho, jen tak, koupíš nějaké to Lamborghini Murcielago LP640 Versace... >:-[]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
11. 8. 2010 21:12
Re: audi sport
no vidis ja rikal vyse ze nema cenu ti ani rikat znacky co vlastnim...

snad nezavidis ....

nuda
Avatar - white label
11. 8. 2010 22:03
Re: audi sport
Proč nuda, naopak zábava, sranda... >:-[]
13. 8. 2010 15:44
Re: audi sport
Právě ten Enzo očividně věděl, proč osobně posuzuje zájemce o své skvosty. Blb za volantem udělá více negativní reklamy, než nepovedené auto od výrobce.
Avatar - Barrichello
11. 8. 2010 13:37
Re: audi sport
Jo objem ničím nenahradíš, kruci vono to furt platí, to je divný co.
Mimimálně u toho točivýho momentu :-)
Avatar - white label
11. 8. 2010 11:20
Re: audi sport
...a taky je M3GTS za "trochu" jinou cenu než RS5. :-)
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 12:58
Re: audi sport
Jasné, ta dvě auta ani nikdo srovnávat nebude, GTS je prakticky okruhové auto, s RS5 se bude dát pohodlně cestovat. ;-)
Avatar - white label
11. 8. 2010 12:23
Re: audi sport
U zadokolky by podobné uložení bylo větší problém, ale u tohoto quattra je to o něčem jiném. Nikdo si v testech RS5 na negativní vliv polohy motoru nestěžuje, a pokud si řídil třeba minulou RS4, tak jistě víš, že tam to jako celek funguje až neuvěřitelně výborně.. ;-)
Avatar - positivemind
11. 8. 2010 18:42
Re: audi sport
Tak tak, nemyslím si, že kdyby to byl problém, audi by s ním nehlo. Viz R8 s motorem vzadu (ehm, uprostřed) - ukazuje, že Audi prostě umí dělat auta. A kdyby RS5 neměla z nějakého důvodu fungovat, nepošlou ji do prodeje. Chyby se v téhle kategorii neodpouští
neregistrovaný "Rayman71"
11. 8. 2010 10:25
Testík
Určitě by stálo za to udělat nějaký porovnávací testík mezi M3 a RS5. No a možná bych k tomu dal ještě mého favorita Lexus IS-F.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
11. 8. 2010 10:39
Re: Testík
Tak ako predkrm si precítaj porovnávacku S5 a 335i: [odkaz]
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 11:03
Re: Testík
K 335i spíš pasuje S4, kvůli motorizaci. ;-) [odkaz]
Avatar - white label
11. 8. 2010 11:20
Re: Testík
Ano, k S4, nebo k S5 sportback.
11. 8. 2010 12:40
Re: Testík
Ta převodovka, co máš ty v testu a v testu 335 kabrio na hlavní stránce, je ta samá, nebo proběhla nějaká změna?
Avatar - Dinar
11. 8. 2010 12:52
Re: Testík
Měla by být stejná, není důvod, aby do cabria dali něco jiného než do kupé, co se softu týká, tam jsou u motormanagementu nebo převodovek změny kolikrát i v rámci jednoho modelového roku, takže těžko říct, s kabriem jsem nejel.
Avatar - white label
11. 8. 2010 12:11
Re: Testík
Řekl bych, že tvůj favorit, by nebyl zrovna favorit takového srovnávacího testu. Klidně bych si vsadil na pořadí RS5, M3, IS-F, i když rozdíly samozřejmě nebudou velké a bude záležet na úhlu pohledu a různých preferencích...
Avatar - iudex
11. 8. 2010 13:16
Re: Testík
V tom poradí sa zhodneme.
IS-F by som rozhodne nepodcenoval, obzvlást po poslednej technickej modernizácii a doladení samosvoru, ale je to stále "len" automat a nemá tak divoký motor, naviac objem motora tiez nejaké to kilo na váhe pridá a na agilite uberie, co by ho pri nevelkých rozdieloch posunulo zrejme "az" na to tretie miesto.
Avatar - DawQa
11. 8. 2010 19:11
RS5T
Tak musim začít tak že většího blba jsem dlouho neviděl.. >:D >:D
trošku mě sklamalo že v RS5 neni turbo (já jsem prostě přes ty turba :yes: )ale zaujali mě ty klapky v potrubí, když chci užiju si pěkně klidnou pohodou a komfortní jízdu i na dálku akdyž chci je to drak co si zařvé :yes: :yes: prostě super!
Rozbalit vlákno
0
11. 8. 2010 21:55
Ricardo.Sergione
Teda vím, že se to nemá, ale trošku jsem googloval. Celkem bych se vsadil, že Ricardo.Sergione je jistý občan z Příbrami (příjmení myslím polské), který ještě v roce 2007 prodával přes inzerát Nissan 200 SX "zachovali za 80 000 Kč". No, to ses za ty tři roky dost pochlapil a zvednul úroveň autoparku, to ti řeknu...
Rozbalit vlákno
27
Avatar - white label
11. 8. 2010 22:10
Re: Ricardo.Sergione
Buď to Ferrari už prodává, nebo ho ještě nekoupil..., ale má zjevně téměř nevyčíslitelnou hodnotu a najeto jen 3tis. km ročně... ;-)
[odkaz]
anonym
12. 8. 2010 09:54
Re: Ricardo.Sergione
:*) >:D :yes:
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 10:06
Re: Ricardo.Sergione
Tak to by mě zajímalo kde s tím jezdí, nebo kde to schovává. Jsem taky z Uranového města.
Avatar - Tomas_2002
12. 8. 2010 11:03
Re: Ricardo.Sergione
Bodík >:D Už podle té grametyki to musí být on

Hehe...další co by se měl jít raději zakousnout do stromu a dělat větev >:D

Ale že jich tu poslední dobou je >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 14:39
Re: Ricardo.Sergione
v tu dobu jsem vlastnil Q7 a maybach v pribrami jsem byl jen dvakrat..muzes se mrknou na AUDI V8 CLUB NA ZMRAZENE UCTY JSEM 5 RADEK OD Z HORA NICK KOFR

jak rikam nuda radsi neco napis ze zazitku: ty a sportovni kupe..nemas neco?
Avatar - iudex
12. 8. 2010 15:55
Re: Ricardo.Sergione
A Mig-29 nemáš? Alebo Queen Mary II? >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 16:03
Re: Ricardo.Sergione
odpovidat Ti je uz vazne pod moji rozlisovaci uroven...
Avatar - white label
12. 8. 2010 16:33
Re: Ricardo.Sergione
Tobě hlavně "chybí" schopnost rozlišovat co je pravda a co ne...
>:-[]
12. 8. 2010 22:18
Re: Ricardo.Sergione
mhmm, tak kromě toho že napsal žá má Lambo (OK, velmi limitovanou sérii) a další tři auta aka youngtimer Ferrari, Tundru a ještě něco normálního jako M3 třeba - tak zbytek je zase docela drzé osočování, pomalu že je polský vekslák nebo co? - to se mi taky nelíbí.

Naposledy jsem viděl týpka v KSA, který si přijede SL65 AMG, a na valníku mu přivezou další dvě auta (jedno z nich je Corvette Z06 Callaway, dobře známá z fotek) a rozhodně nemá problém si to užít - asi si hodí kostkou s čím chce jezdit.
No a přestože jsou Čechy malé, i neuvěřitelné věci můžou být pravda.

Jasně, mít youngtimer Ferrari a nové Lambo je jako nosit kalhoty Puma s opaskem Adidas - no ale maximálně to vypovídá něco jenom o vkusu, a tím to končí.
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 16:10
Re: Ricardo.Sergione
předpokládám, že za měsíc bude mít v profilu fotku Titaniku a bude nám říkat, že si ho nechal vylovit a svařit dohromady i s Dicapriem na špičce >:D
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 16:08
Re: Ricardo.Sergione
Pseudologia fantastica, mythomania, nebo patologické lhaní je jednou z několika podmínek uplatňovaných psychiatry na chování obvyklé nebo nutkavé lhaní. To bylo poprvé popsána v lékařské literatuře v roce 1891 Anton Delbrueck. I když je to kontroverzní téma, jedna definice patologického lhaní je následující: "patologické lhaní je falšování zcela nepřiměřené rozpoznatelný cíli, mohou být rozsáhlé a velmi komplikované, a může projevit v průběhu let nebo dokonce celý život
neregistrovaný "da_bomb"
12. 8. 2010 16:10
Re: Ricardo.Sergione
Tak to je gól, nejdřív tu sepsuje V8 4.2FSI a pak se chlubí s evidentně cizí Q7 a tipněte co ta má pod kapotou? >:D [odkaz]
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 16:33
Re: Ricardo.Sergione
CIZI??EVIDENTNE ??CHUDACKU ZAVISTIVEJ MUSIS SI TO TAKHLE ODUVODNIT ABY SES Z TOHO NE*** ZE NA ROZDIL OD TEBE NEKTERI NA TY AUTA MAJI.Mas pravdu 4.2 tenkrat jsem ji musel nechat nachipovat aby to vubec jelo jakz takz..nestala za moc.Ale to si musis radky o vecech co jsem MEL PORADNE CIST.Ale ty si vlastne zadnou V 8 nevidel vid na toz v Q7 jel..chudinko
takovych diskuteru je vas tu spousta..
Hale napis zas neco zitra at se zas smeju 10 minut s white labelem se prekonavate >:D
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 16:34
Re: Ricardo.Sergione
Pseudologia fantastica, mythomania, nebo patologické lhaní
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 16:49
Re: Ricardo.Sergione
setri taky si treba koupis >:D :-!
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 20:10
Re: Ricardo.Sergione
Jak můžeš vědět, co já mám v garáži?
Avatar - white label
12. 8. 2010 20:50
Re: Ricardo.Sergione
Takové detaily nepotřebuje vědět o žádné gáráži, včetně svojí, co potřebuje, to si vymyslí..., a má tak vlastně vše na co si vzpomene...
>:D
Avatar - kari.laz
13. 8. 2010 09:55
Re: Ricardo.Sergione
Podle toho co píše, že má a měl za auta by mu záviděl kdejaký miliardář. Jako třeba maybach. Akorát nechápu, že když má doma takové skvosty, proč je nemá vyfocené v profilu. Ale bude to asi tím, že výplod fantazie nejde vyfotit >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 13:10
Re: Ricardo.Sergione
kazdy si do profilu dava to auto ktere nejvic miluje a nejvic se z neho tesi

i kdyz je to treba veteran

ale to takove hovado jako ty nepochopi
Avatar - white label
13. 8. 2010 13:24
Re: Ricardo.Sergione
Laskavě se zde vyjadřuj slušně, vulgarismy a xenofobní řeči (viz minulé reakce) si nech pro intelektuálně sobě rovné...
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 14:00
Re: Ricardo.Sergione
na hrube kalhoty hruba zaplata
Avatar - white label
12. 8. 2010 16:39
Re: Ricardo.Sergione
Jak vidím, tak ses z toho "po.sral" spíš ty... >:-[]
Co ti jako pořád máme všichni závidět, to jak se tu neúnavně znemožňuješ?
Ale souhlasím s tím, že diskutérů mimo tvou intelektuální úroveň je tu naštěstí spousta/většina... ;-) :-)
neregistrovaný "da_bomb"
12. 8. 2010 17:01
Re: Ricardo.Sergione
Čet jsem si to velmi pečlivě, žádný strachy.Jako bonus jsem si pročet ty tvoje příspěvky na jejich fóru, máme se tu na co těšit :-) A dorazils teda na ten sraz s "S PAR AUDINAMI SICE S MOTOREM V8 ALE BOHUZEL S TMAVYMI SKLY A OSAZENSTVEM VELMI NEBEZPECNE NALADENIM" ? >:D

Heleď, ať je sranda, vyfoť ty svoje "káry" pohromadě a dej si je do profilu, pak se ti tu veřejně omluvim, že s tou Q7 jsem se plet ;-)
Avatar - jazva
12. 8. 2010 17:23
Re: Ricardo.Sergione
Nesmiete byť na neho taký zlí, veď sa vyplaší a už sem nepríde. A kto tu bude robiť dobrú náladu???? >:-[]

Inak ja mám v garáži Ford GT40, GT 90. Na nákupy chodím s Focus RS a manželke som kúpil Focus ST. (to aby aj mŕtveho výťahára natiahlo) :-! >:D ;-)

Pochváľte sa aj vy nech je tu veselo!!! >:D >:D >:D
neregistrovaný "ricardo.sergion"
12. 8. 2010 19:11
Re: Ricardo.Sergione
ano ano za tim nejvetsim pitomcem jsem si dojel :-| prijemne setkani jak pro koho....
12. 8. 2010 19:02
Re: Ricardo.Sergione
Podepíšeš se mi do notýsku?

Mám takovou zvláštní sbírku...sbírám podpisy nejrůznějších pacientů a ty bys zaujal čestný místo na první stránce.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
12. 8. 2010 17:05
RS5
bude rychlejší a lepší než současná M3, ale nebude zábavnější. 4x4 a automat, v jistém smyslu výhra v jistém omezení. Otázkou zůstává kdo má jaké priority, ale faktem zůstává, že tohle auto je velmi rychlé. Ani sebelepší DSG a až 85% síly na zadní kola Vám ale nezaručí dosáhnout toho co M3 se samosvorem vzadu a manuálem. Obávám se toho jak bude vypadat příští generace M3, pokud bude opravdu foukaný 6ti válec, přesvědčit se budeme moci již "brzy" v modelu 1 M Coupé.
Rozbalit vlákno
0