Nápis quattro ve spodní části masky chladiče a ještě k tomu jeho orámování, to působí trochu kolotočářsky, ale jinak povedený facelift už tak povedeného auta :yes:
Hmm, jak to jen napsat. Tohle auto pro mne bylo na živo obrovským překvapením. A rozhodně ne v kladném slova smyslu. Levně vypadající a působící detaily ho v mém oku velmi sráželi. Nejvíc praští do očí (a ne jen na půl metru) plastová zrcátka s prapodivnou imitací kovového povrchu. ;-\
Dříve to byl hliník. Za ty roky vyzkoušeli různé povrchové úpravy imitující hliník. Ani nevím, jestli dnes quattro hliníkové kryty nabízí. Vím, že nabízí CFRP a ty stojí skoro 40 tisíc. Pro racionálnější jedince je možnost bezplatně vzít klasické lakované.
mne je srdcu najblizsi jednoznacne jaguar ;-) , zaujimave je aj zhodnotenie tejto trojice v zavere clanku ;-)
nejaky takyto typ testu kde sa testuje viacero aut sucasne by som privital aj tu .... napriklad taky spolocny test golfu s mazdou 3 a peugeotom 308 ... a k tomu nejake pekne video..... pekna predstava ;-) ...
Změna je ta špička rovnoběžná se zkosením masky, která sleduje změnu tvaru masky samotné. Tak to teď dělají, výjimkou jsou jen A8 a TT. A3 a všechny facelifty (A4, A5 i A7) mají hranu u masky takhle. Tvar spodní hrany je prakticky stejný jako před faceliftem (a ano, dnes má variaci na tohle téma vše od A1 po A7).
Když se podíváš na A4 B8 před faceliftem, zjistíš, že její světla mají hranu u masky podobně jako A7 před faceliftem. Tady ta podoba není nová. Co udělali, je, že při faceliftu dali A4 a A5 podobný tvar spodní hrany světel jako měla A6 a A7.
S AUDI teď bude těžké soupeřit na poli designu. Že se z takové šedi, jako byly Audi A6 C6 propracuje AUDI až do takhle vysoké ligy stylu by asi čekal málokdo. Dnes ale naprostá nádhera a :yes: . Way to go.