Rychlucko zmen cely text v zmysle, ze sa jedna len o sproßtu uvahu fetnutych britov !
Uz som takyto clanok cital aj na vasej konkurencii a oni uz aj stihli vydat opravny clanok, v ktorom samo Audi celu "kauzu RS1" dementovalo. :-!
Vsetko by to bolo fajn, ale RS1 by nebola dost dobra ako produkt Quattro GmbH - moc obycajny motor, moc neskory prichod na trh a defakto aj neexistujuca priama konkurencia, proti ktorej by mohla byt zamerana. Plus cena... 8-s
Ked to poopravis, potom tento moj koment zmaž. Díky. :-!
No.. ten článek na autoforu byl založen na nějaký jiný spekulaci, pak to dle Motoringu popřeli, ale ten zdroj z Autocaru je zase o den novější a nemám nějak zvlášť důvod si myslet, že jsou zdroje autofora nějak zásadně lepší, než ty novější pro Autocar. Takže bych byl s tim stahovánim zatim opatrnej, byť tomu upřímně řečeno osobně spíš nevěřim, že by s tím fakt přišli.
Ved..., samo Audi to dementovalo, takze osobne som toho nazoru, ze fakt nubude.
Briti radi odpisuju jedni od druhych: Ked sa objavili prve spy-foto A4, tak napisali, ze bude na MQB platforme ! >:D Zkypela mi krv v zilach, napisal som im mail, ze su tupi, ze nech to riesia...a po 4 hodinach dopisovania to opravili. >:D
leeenzeee - prvotne napachane zlo sa uz nepodarilo uplne napravit, dalsich x "novinarov" len odpisalo MQB a mna mohli certi zobrat ! >:-[]
Takze asi tak, s tymi britmi... :-!
RS1 by davala zmysel len za velmi specifickych okolnosti - imaginarny scenar:
Mini sa chysta posilit Cooper JCW, a Renault ide fakt pustit do obehu Clio "RS", obaja cca 270 PS.... >:D
Audi reaguje, a aby neposramotilo povest divizie Quattro GmbH, prekope A1/S1 poriadne a narve do nej R5 2.5 TFSI, ktory ale priskrti na cca 320 PS.
Odstup od FL RS3, TT RS - zachovany ( oboje uz 400 PS ), cena sebavedoma, ale v zakladnej vybave je uz hadam skoro vsetko, takze kto bude chciet kupovat, kupi za uvadzaciu cenu dobre vybavenu charakternu raketu. :-)
Ak ale JCW a spol neurobia nic extremne, Audi si vystaci s "S1 Plus", kde by sa nemuselo tolko investovat do vyvoja a aj plebejsky R4 2.0 TFSI by nevadil... :-!
RS-aku co sa tyka clasickeho Coopera tak tam sa vraj nechysta velka zmena co sa tyka JCW,ale ked som pred tyzdnom kupoval Clubmana S tak mi predajca hovoril,ze na autosalone v Parizi ma byt predstaveny Clubman JCW All 4 s vykonom 300 koni.
Ale kedze je to auto uz velka ako Golf tak skor pisu,ze to bude konkurencia Audi S3 ako malej S1.
vsetci, aj henti... :-) Pozri odkaz ktory som dal ja - tam jasne pisu, ze tych "rummorov" uz bolo tolko, ze sa k tomu radsej vyjadrilo samo Audi a dementovalo to.
btw.: ten odkaz a hned 1 z prvych poloziek - E63 AMG, s poriadne sirokymi blatnikmi - zase, poväcsina novinarov uz pise o Black Series... A nikoho sa nenapadlo pozastavit nad svetlou vyskou toho vozu a nad tvarom zadneho narazniku medzi koncovkami vyfukov. Nieje tam naznak difuzoru, ale naznak ochrannej listy po vzore naseho Allroadu, resp. ich noveho "Allterain-u" ci ako toidu pomenovat. Bude slusny paradox, ked MB vypusti ostry "Allroad" skor ako nasi - o com zase spekulovali uz pred rokom briti a kde nic, tu nic - ani testovacie muly, proste nic... >:D
Jenze ono se k tomu Audi nevyjadrilo, zejo, jenom nejakej udajnej nejmenovanej "Audi insider", ktery ale prej hned dodal, ze "nikdy nerikej nikdy". Fakt mi to nezni jako nic, co by melo jakkoli jinou vahu nez jiny zdroje a spekulace.
Dobre, tebe to tak teda neznie a na tom to uzatvaram. Po ukonceni vyroby sucesnej modelovej rady A1 / S1 a vypredanej limitke A1 quattro, si v pripade, ze sa neobjavi ziadna RS1, budem u teba narokovat nejake to "zadostucinenie"... >:-[];-)
V pripade ze sa este v ramci tohoto modelu RS1 v tejto generacii objavi, mozes si nejake to "zadostucinenie" narokovat ty. >:D Tipujem, ze po 2-3-om dni od otvorenia Pariza ( neskor uz novinku nepredstavia ) , budem spokojny. Neskor to uz neprichadza vobec v uvahu. ;-)