Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 3 Sportback: Pětiválcový hot hatch oficiálně potvrzen

Audi RS 3 Sportback je jedním z nejextrémnějších kompaktních automobilů současnosti.
Zpět na článek
22. 11. 2010 12:36
22. 11. 2010 13:05
22. 11. 2010 13:12
22. 11. 2010 14:36
22. 11. 2010 15:10
22. 11. 2010 15:28
22. 11. 2010 15:30
22. 11. 2010 15:58
22. 11. 2010 12:54
22. 11. 2010 13:35
22. 11. 2010 14:33
22. 11. 2010 15:07
22. 11. 2010 16:18
22. 11. 2010 16:17
23. 11. 2010 08:26
23. 11. 2010 10:04
22. 11. 2010 14:09
22. 11. 2010 14:41
22. 11. 2010 16:49
22. 11. 2010 14:39
22. 11. 2010 16:25
22. 11. 2010 16:28
22. 11. 2010 15:11
22. 11. 2010 15:23
22. 11. 2010 15:31
22. 11. 2010 15:39
22. 11. 2010 15:32
22. 11. 2010 16:38
22. 11. 2010 16:52
22. 11. 2010 16:54
22. 11. 2010 21:48
22. 11. 2010 23:03
neregistrovaný "NNMM"
22. 11. 2010 23:20
23. 11. 2010 00:23
neregistrovaný "NNMM"
23. 11. 2010 01:13
23. 11. 2010 02:50
neregistrovaný "NNMM"
23. 11. 2010 01:05
23. 11. 2010 01:22
23. 11. 2010 12:05
23. 11. 2010 15:55
23. 11. 2010 17:23
23. 11. 2010 18:27
23. 11. 2010 19:25
23. 11. 2010 19:52
23. 11. 2010 20:09
23. 11. 2010 20:31
23. 11. 2010 21:01
23. 11. 2010 21:06
23. 11. 2010 21:10
23. 11. 2010 21:15
23. 11. 2010 21:19
23. 11. 2010 21:22
23. 11. 2010 21:28
23. 11. 2010 21:35
23. 11. 2010 21:57
23. 11. 2010 21:59
23. 11. 2010 22:09
23. 11. 2010 21:09
23. 11. 2010 21:14
23. 11. 2010 21:26
23. 11. 2010 21:14
23. 11. 2010 21:16
23. 11. 2010 21:13
23. 11. 2010 21:16
23. 11. 2010 21:18
23. 11. 2010 21:22
23. 11. 2010 21:23
23. 11. 2010 21:29
22. 11. 2010 20:34
23. 11. 2010 21:28
23. 11. 2010 21:31
23. 11. 2010 21:35
23. 11. 2010 21:37
23. 11. 2010 21:41
23. 11. 2010 21:44
23. 11. 2010 21:47
23. 11. 2010 21:51
23. 11. 2010 21:59
23. 11. 2010 22:00
23. 11. 2010 22:12
23. 11. 2010 21:58
23. 11. 2010 21:54
22. 11. 2010 12:36
Bravo Audi
:yes:
Rozbalit vlákno
11
22. 11. 2010 13:05
Re: Bravo Audi
Jenom jeden palec, není to málo? Za design 90-let. Jel si v Audi A3 nebo aspoň seděl, tuctový auto, nic víc.
Avatar - KANKUNEN
22. 11. 2010 13:12
Re: Bravo Audi
Ten článek není o tuctových A3.
22. 11. 2010 13:45
Re: Bravo Audi
Ano s 1,4 TSI ;-)
22. 11. 2010 14:36
Re: Bravo Audi
Gratuluju.

Ale nechceš mi tady doufám tvrdit, že se jako celek, jedná o výkvět moderny?
Avatar - kari.laz
22. 11. 2010 15:10
Re: Bravo Audi
Co konkrétně je na tom autě tak hrozně starého? (desig nehodnoť to je subjektivní věc)
22. 11. 2010 15:25
Re: Bravo Audi
A2: Co by si chcel v danej triede? 4,2 TDI a karbonove disky?
Avatar - kari.laz
22. 11. 2010 15:28
Re: Bravo Audi
Asi jo. Pořád čekám, co z A2 vypadne a zatím nic nepadá >:D
22. 11. 2010 15:30
Re: Bravo Audi
Auto se kterým se nestydíš přijet ve čtyři odpoledne před Liedla pro banány za 12,90.
Avatar - kari.laz
22. 11. 2010 15:58
Re: Bravo Audi
máš zajímavé myšlenkové pochody. Jezdit s RS3 před lidl pro banány za 12,90? Takže tu jenom meleš o starém autě, protože nemáš rád německou, nebo koncernovou produkci a jako argument použiješ nákup banánů v lidlu. Jsi opravdu myslitel roku. >:D
Avatar - white label
22. 11. 2010 16:01
Re: Bravo Audi
Vím, není to pro tebe designový "klenot", jako současná Delta, nebo Jůlinka, ale srovnávat jízdu v A3 s RS3 může jen zaujatý diletanat, který především nedává to, že na podobnou techniku v této třídě momentálně nemají taliani žádnou odpověď... :*) ;-)
Avatar - KANKUNEN
22. 11. 2010 12:54
Ano
Tak se to má dělat, místo žvástů jak přední kola dokážou přenést výkon, to auto dokáže výkon přenést. Jízda na sněhu s takovým autem je zážitek.
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2010 13:35
manuál
Určitě to nebude špatné auto, ALE je vidět, že se Audi trochu bojí, aby nevytvořilo levnější alternativu k TT RS, proto pouze SPORTBACK a proto pouze DSG... když daleko logičtější by bylo 3D s manuálem :no:
Rozbalit vlákno
6
22. 11. 2010 14:33
Re: manuál
RS byly vždy velmi rychlá rodinná auta a to ani nemluvim o prchajícím obýváku RS6 Avant. Troje dveře sem nepatří :yes:
22. 11. 2010 15:07
Re: manuál
No třeba RS 5 má dokonce jen dvěře 2. Taky rychlé rodinné auto???
Avatar - white label
22. 11. 2010 16:18
Re: manuál
Ale RS5 je kupé (ne hb, nebo sedan) a manual nemá taky...
Avatar - white label
22. 11. 2010 16:17
Re: manuál
Ti dveře už má TTRS a RS kombíky mají tradici. Manual nutně k RS, proč? Nemá ho ani RS5 (aní RS6) a když se bez manualu obejde i nový SS od McLarenu a dvojspojku má i Ferrari, tak to už o něčem svědčí... ;-)
23. 11. 2010 08:26
Re: manuál
Naštěstí je tu ještě TT RS, které manuál má >:-[]
Ještě k té RS5, v posledním autocaru je docela zajímavé srovnání sportovních aut, myslím, že vyhrál Nissan GT-R, ale to není podstatné, i RS5 byla díky quattru a DSG rychlejší než M3 s manuálem, ale když se ptali testovacích jezdců co by chtěli do garáže, většina zvolila "pomalejší" M3 s manuálem, kvůli nejlepšímu pocitu z řízení.....
Technika už je tak daleko, že dvouspojková převodovka řadí téměř ve všech myslitelných situacích rychleji než řidič. Ale řízení auta není přeci jen o absolutní rychlosti (tedy alespoň pro mě). Poslední generace adaptivních tempomatů umí ve spojení s automatem bez zásahu řidiče s autem třeba popojíždět v kolonách - pro mě hrozná představa, soused se těší na nové éčko od M-B kde bude moci jen koukat z okénka, všechno je subjektivní :-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 10:04
Re: manuál
Ten test v Autocaru jsem četl, ovšem M3 by tam uspěla velmi podobně i s dvojspojkou, rozhodně tam nebyl zmiňován manual, jako něco, díky čemu byla M3 nejzábavnější z testované skupiny, podstatný vliv na to měly jiné věci, jako zadní náhon (i když logicky na úkor trakce), řízení a v neposlední řadě "sportovní" paket o kterém napsali, že by ho měla mít každá M3 sériově... Podívej se třeba na "nejsportovnější" tovární M3 vůbec (homologovanou do běžného provozu), myslím téměř hardcoreovou M3 GTS, která má taky jen dvojspojku, a to je auto dělané především pro zábavu za volantem (a ne za fofr klackem >:-[] ) ...
Tahání za fofr klacek a šlapání na pedál spojky se v Evropě (zejménav té východní) obecně až příliš přeceňuje (zvyk/nostalgie/ekonomické důvody) , ale řízení auta může být klidně i "zábavnější" pokud řadím "sekvenčně" (pod volantem, nebo pákou), nebo jedu v režimu Sport a mám mnohem víc času a klidu soustředit se na spoustu dalších a pro mě zajímavějších věcí (než je rutinní řazení) při rychlé jízdě se silnějším autem třeba na hodně zakroucených okreskách...
O tom, že už se dneska v automobilovém sportu řadí klasicky (spojkový pedál + fofrklacek do H) naprosto minimálně není třeba psát, otázkou tak zůstává, jestli se dnes vůbec dá označit manual obecně za jasně "sportovnější" převodovku, než její dvojspojkové a sekvenční alternativy...
Mimochodem, když vzpomínáš ty anglické novináře, byli to pravě oni, kteří při sestavování ideálního HH použili z Golfu GTI nejen 18" kola (Detroit), ale světe div se - i to DSG! ;-)
22. 11. 2010 14:09
Dnes se...
...snížím pouze na obdivný pokřik, protože RS3 je pořádný masakr! To auto je dodnes natolik vyvážené, že podle mě nepotřebuje novou generaci. A mít za jeden a čtvrt míče něco, co zrychlí "na sto pod pět", je neskutečný. Tuším, že F355 mělo podobnou hodnotu, tomu se říká pokrok. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
22. 11. 2010 14:41
Re: Dnes se...
Je vidět, že tomu prd rozumíš, je to přece obyčejná tuctovka z devadesátých let. >:D ;-)
22. 11. 2010 16:49
Re: Dnes se...
Jooo, to je fakt :-! A´t vymřou tuctofki :-! :no:
22. 11. 2010 14:39
PQ35
Rozumím tomu dobře, že se ten pětiválec dá uložit i do Octavie, Superbu, Golfu, Passatu, Leonu... ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
22. 11. 2010 16:25
Re: PQ35
Spíš jen - dal by se tam uložit, bohužel je to zatím jen "prémiová" technika, ale pro mě osobně by bylo něco takového, třeba zrovna v příští generaci GolfuR, téměř neodolatelné... :yes:
22. 11. 2010 16:28
Re: PQ35
Podle mě by ten motor velmi slušel i Superbu v nějaké trošku slabší verzi. Minimálně stejně jako 3,6fsi.
22. 11. 2010 15:11
výkon
Tak výkon je úctyhodný, to bez debat. Jenže ono to v reálu zase tak o výkonu není, ten je dobrej hlavně pro marketing ( třeba specifikace S2000 si vystačí s cca 260k). Chtělo by to hlavně propracovanější pohon 4x4 (pochopil jsem, že se bude jednat o Haldex, tedy pouze o pseudoquatro). Tento systém se například s STi srovnávat nedá. Výsledkem pak může být auto rychlé hlavně v přímce na dálnici, ale na okreskách si člověk moc neužije. Nevidím to na konkurenta STi nebo M EVO, spíš rychlejší Golf R...
Rozbalit vlákno
0
22. 11. 2010 15:23
Super, ale
ikdyž je STI jinak koncipované auto, tak to srovnání se přece jenom nabízí. A tak je otázka, jestli přece jenom RS nemělo dostat plnohodnotné quattro. Odpověď je jasná, nemělo. RS3 budou kupovat jiní jezdci než STI. Ale přece jenom...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - kari.laz
22. 11. 2010 15:31
Re: Super, ale
Hlavní je asi příčina a to je ta, že ho dosta nemohlo. Na to by museli udělat úplně nově navržené auto a to tak že úplně celé, protože by nemohli použít platformu z golfu
22. 11. 2010 15:39
Re: Super, ale
Jo máte pravdu oba.
Avatar - Ricardo
22. 11. 2010 15:32
Re: Super, ale
Ani nemohlo, vždyť to technicky nejde, rozhodně ne za tu cenu. Takové bude to Quattro coupé - velikost TT, technika RS5, takže včetně torsenu a motoru podél (nyní už nad nápravou a ne před nápravou)
Avatar - white label
22. 11. 2010 16:28
Re: Super, ale
Přesně, od toho tu je RS5 a QuattroCoupé (zkrácená, odlehčená RS5)...
Avatar - Amerika
22. 11. 2010 16:38
Audi
Chválím motor. Ten pětiválec je skutečně dobrej..... :yes:
Hodnocení designu si radši nechám pro sebe........
Zbavil bych se přebytečných kil a taky DSG, dal bych tam nějaký manuál..... Automat je dobrá věc jenže v HH je lepší manuál..... :no:
Ještě bych dopnil, že cena je celkem příznivá, na to co zákazník dostane..... Příjde mi vhodnější než u FoFo RS500..... A karoserie je dělaná rodině. Přece jen to není úplně nekompromisní sportovní auto... To bychom měli nižší hmotnost..... :-!
Rozbalit vlákno
54
22. 11. 2010 16:52
Re: Audi
Navazuje na tradici modelů RS, které vždy figurovaly s karoserií kombi ;-) A jen tak mimochodem, ani hardcore F458 nenabízí manuál. Já bych ho do toho taky nechtěl...asi jsem páprda.
Avatar - Amerika
22. 11. 2010 16:54
Re: Audi
Jo fungovali jako kombi. Jen to tak trochu zamrzí, že tak dobrý motor je zabalen spíš v karoserii kombi či 5.dv hatch.......... ;-)
Avatar - white label
22. 11. 2010 21:48
Re: Audi
Problém je v tom, že s manualem má u nás nějakou větší zkušenost v podstatě každý, kdo má aspoň řidičák, kdežto s dvojspojkou je to v tomto ohledu naprosto jinak, což ovšem většině nebrání dělat v tomto směru jednostranné závěry a házet ty údajné "automaty" do jednoho pytle (čest vyjímkám, jako simson33)...
Zatímco Walter Röhrl si už kdysi na "nesportovnost" dvojspojky (ve svém Audi Sport quattro S1) nestěžoval a srovnávat ji s běžným automatem (s hydrodynamickým měničem) by ho ani nenapadlo, tak někteří místní znalci to vidí úplně jinak, než "amatéři" od tak nesportovních značek jako je Porsche, Ferrari, McLaren...
Taky mě napadá jestli pánové z divize M BMW neudělali podobně fatální chybu (jako inženýři Audi u RS5 a RS3) , když do nejsportovnějšího modelu M3 vůbec (GTS) dali také jen 7st. dvojspojku... :-O 8-s ;-)
neregistrovaný "NNMM"
22. 11. 2010 23:03
Re: Audi
Vzhladom na moje skusenosti - kedze mam tiez dost vykonny voz s dost vela kW a vela NM s manualnou prevodovkou, (aspon podla mna) je dost problem narabat so spojkou tak aby som preradil hladko bez trhnutia - si myslim ze prave kvoli tomu ze u vykonnych aut s velkym krutiacim momentom treba extremne jemne zaobchadzat so spojkou, co je dost problematicke, davaju automobilky prave automaty ktore to zvladaju ovela lepsie ako clovek, ktory sice obcas preradi ukazkovo, ale zdaleka sa mu to nepodari zakazdym, kdezto automat preradi zakazdym rovnako... Nakolko som mal moznost ist viac krat aj v beznych autach s vykonom okolo 100-130k a cca 150NM viem porovnat ze v tych slabych autach je jedno ako sa pusti spojka, ale vo vykonnejsich ked clovek nezaobchadza so spojkou "ako v bavlnke" tak riadne trha...
Avatar - white label
22. 11. 2010 23:20
Re: Audi
Ano to je určitě jeden z podstatných aspektů (např. kromě rychlosti) hovořících pro dvojspojku, zvlášť opravdu plynulé přeřazení z prvního na druhý převodový stupeň bývá zpravidla "problém"...
Jenže ve zdejších diskusích je virtuálně většina řidičů, tak dokonalá, že si podobnou nedokonalost vůbec nepřipouští a "automat" (rozuměj dvojspojku) považují jen za jakousi (pro ně zcela nepotřebnou/zbytečnou) "berličku"...
Tady je to samý profík v STI, EVO, GTA a eMku a ti průměrní řidiči v průměrných vozech, které denně potkávám sem vlastně skoro vůbec nechodí... ;-)
neregistrovaný "NNMM"
23. 11. 2010 00:23
Re: Audi
A prave kvoli takymto "profikom v STI, EVO, GTA a M-kach" ktori v zivote nesedeli v aute co ma viac ako 200k, nie to este ze by take aj mali, a komentuju takymi mudrostami bez realnych argumentov taketo auta, takmer nikdy ani necitam diskusie, lebo vzhladom na mnozstvo prisevkov v diskusiach a mnozstvo vykonnych aut na cestach je jasne ze vysoko cez 90% ludi co tu prispievaju nemaju o takych autach absolutne sajn a potom pisu take veci ako pisu...
neregistrovaný "NNMM"
23. 11. 2010 02:50
Re: Audi
A este by som doplnil ze pomaly nocna mora je podradit z 3 na 2 a z 2 na 1 (opat sa netyka beznych aut s malym vykonom/malo NM) - ked nie je treba zaradit nizsi stupen (cize ked idem zastavit) tak radsej z 3 dam neutral a dobrzdim na 0km/h bez rychlosti ako sa trapit s vysoko citlivou manualnou spojkou pri podradovani na nizkych stupnoch...
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2010 01:05
Re: Audi
...jde o to, z čeho má ten dotyčný řidič lepší pocit..... ne o to, co je lepší.... PDK je super, ale když máš lepší pocit a více tě baví fofr klacek tak se rozhodneš pro co?
Avatar - white label
23. 11. 2010 01:22
Re: Audi
Nejde o to co je lepší, to je relativní a do jisté míry dost subjektivní...
Jde mnohem spíš o to, kolik lidí z těch co to tady tak jednoznačně hodnotí, mají třeba s tou PDK skutečně osobní zkušenost..., co třeba ty, jel si někdy s podobným Porsche s PDK i bez něj, abys mohl zodpovědně říct, čemu bys dal nakonec doopravdy přednost?
;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2010 12:05
Re: Audi
Naprostý souhlas. Jinak s PDK jsem jel, záhy jsem přesedlal do verze FK (fofr klacek) a pak znovu do PDK...... a nakonec jsem dal přednost verzi FK .... ;-) nicméně pdk je fakt skvělé. Akurát asi jsem si připadal více závodník s tím eFKáčkem.... :-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 15:55
Re: Audi
Asi si mě nepochopil. Já netvrdím, že je automat či DSG špatný...... Já mám spojené řidičské zážitky s manuálem... S autem nikdo z nás(předpokládám) nejel.....proto nikdo nemůže trvrdit, že je DSG nebo manuál lepší. Jen z prvních údajů a taky z toho co jsem o HH dosud posbíral, usuzuju, že je statisticky a do tohoto typu aut montovanější manuál.......... Nezahazuju dvojspojku...............
;-) :-!
Avatar - white label
23. 11. 2010 17:23
Re: Audi
Ale proč je statisticky montovamější manual do HH, než dvojspojka? Copak měl zatím někdo (kromě koncernu VW) do takového vozu k dispozici dvojspojku v této ceně, velikosti a "odolnosti" 350Nm? Myslíš si ,že by ji kokurence už dávno do svých HH také ráda nenabídla, když GGTI ji má (alternativně) už od r. 2004? Viz také poslední věta z mé reakce v 10:04.
Z RS3 se pochopitelně ani nikdo s manuálem nesveze, ale podobné přímé srovnání manulau a dvojspojky nabízí TTRS, S3, GolfR, roccoR, GGTI a další...
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 18:27
Re: Audi
Nemyslím si, že by ji všichni rádí nabídli do svého vozu.... Ale budiž..... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 19:25
Re: Audi
Bavime se teď o HH...
Dobře, tak teda jen ty značky, co chtějí prodávat více aut... :*)
Kolik se dnes prodá nových aut u kterých je v nabídce pouze manuální převodovka ve větších a velkých západoevropských městech a kolik třeba v USA a Kanadě? ;-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 19:52
Re: Audi
Ve větších městech se jich prodá více proto, že jsou pohdlnější do města, stejně tak USA..... ;-) Ale na okruh bych si prostě už jen z principu vybral manuál.... ;-) A myslím, že hodně lidí taky.... ;-) Nemám předsudky k automatu, to ne! Ale na Nordschleife(nebo jak se to přesně píš, NJ mi nikdy nešel) bych si vzal manuál....
Avatar - white label
23. 11. 2010 20:09
Re: Audi
Kdo to myslí s okruhy jen trochu vážně, nekupuje si na ně HH homologovaný (především) pro běžný silniční provoz... ;-)

Když budeš chtít prohnat na severní smyčce něco s reg. zn., zkus zmiňovanou M3 GTS, nebo tohle:
[odkaz]
[odkaz]
...a na nějaký manual si určitě ani nevzponeš... >:-[]
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 20:31
Re: Audi
Já si beru na okruh Mégane RS R26.R s manuálem, hmotností 1230 kg a výkonem 230 koní. Karbonové doplňky atd..... BMW je sice hezké, ale na pro mě není, McL též pěkný, ale radší 911 GT2 RS... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:01
Re: Audi
Tak Megan RS R26.R (že by už tvůj splněný sen?) je tak "trochu" jiný HH..., zrovna jemu (vyjímečně) dvojspojka v nabídce opravdu nechybí... >:-[]

911 GT2 RS je super, mě by ovšem "stačilo" mnohem univerzálnější a dostupnější 911 Turbo S, sériově s PDK... ;-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:06
Re: Audi
No vidíš! K tomu jsem chtěl dojít! >:-[] Doufám, že se Eng autocar brzo s RS3 sveze a napíše, co si o ní myslí... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:10
Re: Audi
Tak pokud si od nich četl test S3 a TTRS (a máš trochu fantazie), tak už žádné velké překvápko nečekej... :-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:15
Re: Audi
Problém je v tom, že se o Audi moc nezajímám, ale vím, že mám test S3 doma a TTRS se taky někde najde, takže jdu hone rychle číst... :-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:19
Re: Audi
Co tě nezajímá, to ani nečti..., a když tak S3 klidně vynech a přečti si raději o TTRS, to je mnohem zajímavější čtení... ;-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:22
Re: Audi
Jak si již jistě zjistil, já jsem zaujatý proti němcům vyjma Opel a Porsche a miluju Italy a Francouze... ;-) Proto jsem to ani nečetl, ale tu TTRS si najdu... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:28
Re: Audi
Kdybys napsal vyjma VW a Porsche (místo Opelu) tak s tím nemám větší problém, Opel nepovažuju za německou značku, maximálně tak na půl, podobně jako Ford, i když tam je to zase trochu jinak.

P.S.Ale ten bílý R26.R z odkazu má volant na špatné straně (i když podle Autocaru na správné)... :-O :-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:35
Re: Audi
To je jedno, stejně až na něj budu mít, tak už nebude.
Btw: Vadí to někomu? Maximálně český legislativě, ale co tak tuším, v německu to tak není ne? >:-[] Opel je napůl Německa a na půl Britská. Mimochodem k Němcům, uznávám(jestli si vzpomínáš), že kritika A7 Audi byl přehnaná, ale musel jsem to ventilovat.... :-) ;-) ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:57
Re: Audi
Na A7 si samo vzpomínám a zrovna předchozí sobotu jsem jí trochu otestoval, tahle byla zrovna moc pěkně nakonfigurovaná... ;-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:59
Re: Audi
A co? Je lepší než mainstream vyšší střední třídy? Typu A6, 5, jestli se to označovat jako meinstream... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 22:09
Re: Audi
Tak Audi je prémiová značka, na meinstream je v koncernu VW...
A7 beru jako alternativu k nové (příští) A6, takže vyšší střední, s A5 Sportback! má společný jen design (částečně), velikostí a hlavně prostorově je A7 úplně jinde, než A5...
23. 11. 2010 21:09
Re: Audi
K R26.R gratulace :yes: Kdybych si měl jít zítra koupit HH, tak jdu do Megana RS CUP.
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:14
Re: Audi
Jak píšu níže, zatím nesplněný sen....
Jinak k RS CUP - model Chasis nebo Lux?
23. 11. 2010 21:26
Re: Audi
Samozřejmě, že tu verzi Chasis Cup, pokud by byla R26 nebo 27.R tak tím lépe. A jak píše white label, jezdit s ním jen po hladkém asfaltu, já nemusím na okruh, znám i jiné "pěkné cesty" :-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:14
Re: Audi
Já bych bral toho Megana RS cup taky, ale podobně upravenou verzi jako byla R26.R... a nechal bych si ho především na ty okruhy... :-)
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:16
Re: Audi
Tak někdy si představuju, jaký by asi byl Mégane RS R26.R či R27.R u současné generace. Ale někde jsem četl, že snad bude, ale jako hybrid... :'-( :-( :-O ;-\ :no: 8-s
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:13
Re: Audi
Jinak, bohužel jsem si toto auto nenadělil, ale jakmile budou penízky a řidíčák, tak jedu do Francie, tam mají dva výstavní kusy(sakra teď jsem zjistil, že už jen jeden... ) [odkaz]
Tohle je můj sen! Ještě 205 T16, GTI... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:16
Re: Audi
Tak ta barevná kombinace je pěkně ulítlá... >:-[]
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:18
Re: Audi
Teď jsem našel nádhernou barvu + titanový výfuk za 18 800 liber [odkaz]
Honem rychle šetřit... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:22
Re: Audi
Jo, ta je parádní, přidal bych ještě střechu na černo (opticky se pěkně sníží) a je vymalováno... :yes: :-)
Meg dvojka se mi líbí víc, než současná trojka...
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:23
Re: Audi
Tak to si snad první(teda druhý po mě... ;-)
23. 11. 2010 21:29
Re: Audi
No v tom vás tedy nepodpořím, samozřejmě, že nejhezčí je současná verze >:-[]
Avatar - Ji/Ri
22. 11. 2010 20:34
Re: Audi
Tak tak, fofr klocek je fofr klocek..... asi jsem taky páprda, ale je to pro mě bezprostřední kontakt s tím stádem, co mi dělá radost..... automat je jako kdybych sedlal koně a místo opratí bych ho kvůli ovládání tahal za uši...... Vivat fofr klocek..... tohle celkem dává smysl.... spotřeba je nějaká zajímavá..... takové auto na každý den ať už do Litlu nebo na blbnutí.....
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:31
Re: Audi
Pokud se ti líbí Meg III RS výrazně víc, než Meg II RS, pak se ti takový Golf5/6 GTI nemůže moc líbit... ;-) :-)
23. 11. 2010 21:35
Re: Audi
Žádný strach, pokud jde o design tak se mi GTI jak 5 tak 6 líbí... U Meganu druhé generace naprosto nejsem schopen přijmout design zadní části, pro mě absolutní děs :no:
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:37
Re: Audi
Tak se začínám červenat, že auta, kteráse mi líbí, se zde považují za spodinu(nejen ten mégane)..... :*) ;-)
23. 11. 2010 21:41
Re: Audi
Pozor, to bych si na adresu MII RS nedovolil ani pomyslet, natož napsat. Pokud se mi nelíbí design třetích dveří tak nezatracuju auto jako celek, zvláště jde-li o absolutní technickou špičku ve třídě :yes:
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:44
Re: Audi
Myslím design, techniku teď neberu... ;-)
23. 11. 2010 21:47
Re: Audi
Pokud jde čistě o design, tak líbí/nelíbí je tak subjektivní kategorie, že se snad ani nemůžeš nad odlišnými názory pozastavit. No dál bych to raději nerozváděl, taky bysme mohli skončit u ženské krásy (viď labeli >:-[] )
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 21:51
Re: Audi
Jen namátkou: Fiat Multipla 1998-2004, Renault Avantime atd.... :-)
Ženská krása je taky subjektivní.... Stejně jako u aut... >:-[]
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:59
Re: Audi
To si napsal auta, která se ti líbí, nebo naopak nelíbí?
Avatar - Amerika
23. 11. 2010 22:00
Re: Audi
Líbí, já jsem zvrhlík, já to vím... ;-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 22:12
Re: Audi
Proč zvrhlík, Multipla (před face) má něco do sebe a Avantime se líbí více lidem, nejen tady na webu...
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:58
Re: Audi
To klidně můžem... :-)
Avatar - white label
23. 11. 2010 21:54
Re: Audi
Mě se ten zadek naopak docela líbí, je docela originální, i když na úkor velikosti kufru. Co se mi naopak příliš nelíbí, jsou ty plechové trojúhelníky u třídveřové verze (C "sloupek").
Zadek nemůžu naoapak zkousnout u Meg III coupe... , vůbec je to taková "bublina", teď v době kdy se naopak přechází spíš do hrany mi to připadá nějak mimo...