Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS5 Coupé vstupuje na český trh. Za 450 koní dáte dva a čtvrt milionu korun

České zastoupení Audi spustilo předprodej nejsilnější verze „pětkové“ řady. Nové RS5 Coupé začíná na částce 2.254.900 Kč.
Zpět na článek
11. 5. 2017 19:56
11. 5. 2017 20:27
12. 5. 2017 07:45
12. 5. 2017 09:23
12. 5. 2017 10:49
12. 5. 2017 13:40
12. 5. 2017 13:52
12. 5. 2017 14:11
13. 5. 2017 01:15
12. 5. 2017 13:57
12. 5. 2017 14:11
12. 5. 2017 18:30
12. 5. 2017 11:26
11. 5. 2017 20:28
11. 5. 2017 20:31
11. 5. 2017 20:53
12. 5. 2017 05:39
12. 5. 2017 10:32
12. 5. 2017 11:09
12. 5. 2017 11:54
12. 5. 2017 07:29
11. 5. 2017 20:41
11. 5. 2017 23:07
11. 5. 2017 23:23
12. 5. 2017 10:35
12. 5. 2017 10:42
12. 5. 2017 13:17
12. 5. 2017 11:27
12. 5. 2017 19:46
11. 5. 2017 19:56
V8
Kdo koupil ještě minulou generaci s 8válcem a ideálně ještě s manuálem, tak dobře udělal. Taková kombinace poroste jen na ceně. Nic z toho v nové, hodně podobné, generaci již není.
Rozbalit vlákno
28
11. 5. 2017 20:27
Re: V8
A je to dobre, pokud Audi porad cpe motor komplet pred predni napravu, tak je lepsi, pokud to je kompaktnejsi V6 misto V8.

Nicmene na tech fotkach je definice krasneho kupe, to je proste nadhera :yes:
Avatar - Dinar
12. 5. 2017 07:45
Re: V8
Souhlas, éra osmiválců ve střední třídě končí, legrace je, jak všichni označující se za petrolheady řvali, když v8 do emtrojek a eresčtyřek přišly, o konci světa a hrůze, jak ta auta budou těžká a neovladatelná oproti předchůdcům se šestiválci, a teď zas naopak, ti samí pláčí po jediných pravých (čti v8) motorech, lkaní nad downsizingem. >:D

Já to vítám, osmiválcové rs4, M3 jsem vždy viděl jako přešlap, jakkoliv motory měla ta auta špičkové, ale stačí se podívat na váhu, předchozí RS5 měla reálně lehce pod 1,9 tuny, u nové deklarují 1655kg, i kdyby to bylo reálně o padesát víc, pořád to jsou dva metráky dolů, to musí být znát na agilitě a o to tu jde, výkonu mají emka, ereska reálně dost už x generací. ;-)
Avatar - iudex
12. 5. 2017 09:23
Re: V8
No u M3 to také dramatické nebolo, M3 E92 vážila 1685 kg a súčasná F80 udáva 1595 kg, teda rozdiel 90 kíl. Otázka naviac znie, či celá tá úspora ide na vrub motoru, alebo tu je aj ľahšia karoséria a i.
Avatar - Dinar
12. 5. 2017 10:49
Re: V8
Ano, u audi je ten rozdíl podstatně větší, tím spíš je návrat k šestiválci na pochvalu. Mně by se nejvíc líbil motor typu S54, ale to je už jen minulost, jakkoliv s akt. technol. možnostmi by i z třílitru byli schopni těch 400 koní (bezpečných a trvanlivých) dostat. Bohužel emise, tak aspoň že tu je nízkotlaké turbo 40i, mně se neemkové verze líbí motoricky víc než emka, na rs5 jsem zvědav. ;-)
Avatar - iudex
12. 5. 2017 13:40
Re: V8
Jo, 40i (B58) všade žne samú chválu, v priamke v niektorých disciplínach poráža i N55 v M2, mať M140/240i lepší podvozok, tak má M2 problém obhájiť svoju pozíciu. Na nemeckej stránke BMW je aj audio file zvuku M140i, to je nádhera, tomu sa pri všetkej úcte audiňácka V6 nemôže rovnať.
Avatar - white label
12. 5. 2017 13:52
Re: V8
Jestli je to M140i se sériovým výfukem, tak to teda (naživo) žádná akustická nirvána není.
Mnohem podstatnější, než konkrétní uspořádání šesti hrnků, je (ohledně akustiky) výfuk.
Avatar - Dinar
12. 5. 2017 14:11
Re: V8
Právě že tam o výfuk vůbec nejde, je slyšet ten klasický mechanický zvuk R6 bmw, v tom je ta krása, výfukem jde doladit cokoliv, výhodou neemkových aut je právě to, že výfuk je velmi decentní a nechává znít samotný motor. ;-)
Avatar - white label
13. 5. 2017 01:15
Re: V8
U sportovně laděného výfuku jde i o to, co je (i díky němu) slyšet i zevnitř...
Sám "vedle" píšeš, že bys dal do M140i akrapa, to by ti pak nevadilo, že bys ses tím (minimálně částečně) zbavil té "výhody" neemkového auta? ;-)
Avatar - white label
12. 5. 2017 13:57
Re: V8
Jestli je to M140i se sériovým výfukem, tak to teda (naživo) žádná akustická nirvána není.
Avatar - Dinar
12. 5. 2017 14:11
Re: V8
Zvenku ne, zevnitř ano. ;-)
12. 5. 2017 18:30
Re: V8
Uvnitr pousti zvuk do repraku. Naopak zvenku je to hezky, melodicky a hladky zvuk R6. Lepsi, nez nejake pubertalni prskolety pri jejichz prujezdu praskaji okna.
12. 5. 2017 11:26
Re: V8
Tady bych rozlišoval RS4 a M3. RS4 měla přeplňovaný šestiválec, který asi lehký nebyl. A vzpomínám si, že u M3 ujišťovali, že je osmiválec lehčí než odcházející šestiválec, takže mě to nechávalo klidným (a V8 by měla být kratší, takže plus; jen zvuk je holt jiný). Jo, hmotnost předchozí RS5 byla problém. Motor to byl dobrý a na běžnou jízdu měl dost sil, ale nebyla to taková divočina, jak by někdo mohl od RS čekat.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 20:28
Re: V8
Bohužel. I v této třídě za takové prachy downsizing. To bych raději ušetřil a šel do Shelby GT350...VooDoo 5,2 atmo má charakteru na rozdávání.
11. 5. 2017 20:31
Re: V8
Ma stejny motor jako relevantni konkurenti, pokud se nepletu. Osobne bych uprednostnil jizdni vlastnosti, takze bud M4, nebo tuhle RS5 - kdyz uz jsme u te ceny, tak asi spis tu M4... No v tomto ohledu jsem teoretik, na M4 nemam.
Avatar - CHerokee
11. 5. 2017 20:53
Re: V8
No právě, volil bych jízdní vlastnosti, a proto to Shelby GT350, které si oba německé konkurenty podá i na jejich vlastní trati.

[odkaz]
12. 5. 2017 05:39
Re: V8
Ale no tak, vzdyt to nema ani zadni sedadla, RS5 i M4 muzou byt klidne daily drivery, to nejsou zavodaky s prednimi a zadnimi svetly...
Avatar - CHerokee
12. 5. 2017 10:32
Re: V8
Na přání je tam můžeš mít. Nebo nekoupit Shelby GT350 R, ale jen 350, tam sedačky jsou. Stejně jako ostatní.
12. 5. 2017 11:09
Re: V8
O tom, ze Mustang je nabidka desetileti (dal moje pamet nesaha) se nepreme, nez tohle 350, to BYCH sel spis do standartni V8 GT, pro me super auto.
Avatar - CHerokee
12. 5. 2017 11:54
Re: V8
Ono je škoda, že to Shelby GT350 se k nám ofiko nedováží. Chybí testy a srovnávačky. Jednatel F67, s kterým se znám, má neerkovou verzi jako daily car. Takže jsem si ho alespoň prohlídl a získal od něj zprostředkované srovnání. Ale možnost jej vyzkoušet a pořádně projet je u nás dost omezená. Ale prodávají se, naposled z Ameriky přivezl tři.
Avatar - Dinar
12. 5. 2017 07:29
Re: V8
Nic proti shelby gt350, ale s tebou je to pořád stejné, ta orientace je strašně chabá. Opravdu si myslíš, že ta dvě auta jsou přímí konkurenti?
Avatar - speedfred
11. 5. 2017 20:41
Re: V8
no peňazí to je dosť, a mať ich voľné idem aj ja radsej do M4 ako kolega vyššie + nejaký karbónový paket k tomu.
Avatar - Brumbal
11. 5. 2017 23:07
Re: V8
Taky bych volil pro ridice zabavnejsi rwd M4 nez awd RS5. R6 zni na 6 hrnek hrube, sice ne jak atmo V8 ale reprodukce motoru N55 do interieru je masakr. Zrovna o tomhle "nesmyslu" jsem mel nejvetsi pochybnosti.
Avatar - Hammunasakra
11. 5. 2017 23:23
Re: V8
V8 atmo k dispozici furt sou [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - CHerokee
12. 5. 2017 10:35
Re: V8
Tady se na premií podle NĚKTERÝCH diskutérů nesmí šahat. Je přece nejlepší a ujede všem, ať to stojí, co to stojí a ať má pod kapotou jakýkoliv vysavač. Je to přece prémie, chápeš ne >:D.
Avatar - Dinar
12. 5. 2017 10:42
Re: V8
A teď myslíš Aamg nebo GLAamg s vyhoněným čtyřhrnkem, kterés' tu adoroval? >:D
12. 5. 2017 11:27
Re: V8
Pokud si dobře vzpomínám, s manuální převodovkou se RS5 nikdy nedělala.
Avatar - AUDIRS6
12. 5. 2017 19:46
Re: V8
Asi si niekomu pokazil radost z manualnej RS5-ky a dostal si za to :no:

no words... 8-s