Komu se Audi A1 s motorem 1,4 TFSI o výkonu 136 kW s S-Line paketem zdálo na nejvýkonnější malé Audi málo, ten bude jistě spokojen s neoficiálními informacemi, které zveřejnil německý AutoBild.
Tak ještě do dneška jsem pochyboval o tom, že se do malého Audi dostane 2,0l motor. A hle, sekl jsem se >:D Každopádně na toho dravce jsem zvědavý. A snad ještě víc, než na něj, na zmiňované RS7. To bude něco :-)
Toto auto má jeden veľký a to zásadný problém, je proste hnusné a nepomôže mu ani motor z Bugatti. Vzhľadom k tomu, že ide o model "prémiovej" značky, bude ale nepochybne úspešné. Ak však zohľadníme cenovú politiku Audi, kde príplatková výbava znamená často 100 až 200% navýšenie voči základu, cieľová skupina tohto modelu mi je dosť nejasná. Vybavené a výkonné Audi A1 bude bez problémov atakovať hranicu 27 - 30 000 EUR, kde je mimo iné napr. Mini, na ktorého image A1 nemá ani náhodou.
Že vidíš (nebo chceš vidět) A1 jako "hnusné" auto, má jako argument "zásadního problému" minimální váhu...
Jestli jeho image opravdu nemá na MINI, "ani náhodou", ukáže až trh... ;-)
Presne, neci subjektivni odsudek designu A1cky neznaci o tomhle aute zhola nic, stejne tak, jako kdyz nekdo vykrikne, ze to je "nadherny" auto a bude to povazovat za jeho "stezejni vyhodu".
Souhlasim i s tou image - budou-li se prodavat A1cka a Mini za stejny penize (coz +- budou), ukaze az trh, ktera ze znacek je pro lidi pritazlivejsi. Treba ja nevidim v image Audi vuci Mini zadnej deficit. Osobne bych nicmene volil Mini - A1cka je sice pekny auto, ale mne je jednoduse blizsi sympatickej retro styl nez az prilis drava moderna Audiny.
V článku je výborně popsaná motorová geneze jedničky. Mimo jiné (samozřejmě) musí se***vat konkurenci od MINI, a to ve všech zásadních motorových mutacích, ano, takhle to dělají mistři. Jiní zase třeba zkouší konkurovat dvouválcovým mopedům...
Jestli se horní informace potvrdí, máme tu opět jeden klenot (klenotek) na kolech. Za takřka pár švestek autíčko na 200 koních. Opravdu sen číslo jedna.
Když se člověk podívá do kabiny ajedničky, pak jistě pocítí lehké vzrušení. Tohle prostě audi umí dokonale - špičková ergonomie, špičkové materiály, špičkový... styl, styl kabiny, to je oč tu běží. Přístrojová deska dokonale harmonizuje s charakterem auta, podtrhuje to, čím navenek auto vyzařuje - potencí, silou, jistotou.
P.S. Jsem velmi potěšen, že došlo na má slova, že totiž ajednička rozvlnila třídu subkompaktů.Jak pročítám diskuzi, některé jedince dokonce tato vlna i smetla... a to jsme zatím ajedničku ani nepotkali na silnici...
Kdo umí, ten umí, Pokud umíš i ty, pak se tvoje cesty s ajedničkou zcela přirozeně protnou, a to buďto v bodě sympatií, či (ti šťastnější) v bodě Gé, Gé jako... garáž.
Tu skutočne nezostáva nič iné, len uznanlivo pokývať hlavou. Myslím, že nik by nemohol A1 vyčítať, ak by ako vrchol mala 185 koní, aj to je slušné stádo. Ale dvojliter z GTI, to je nekompromisné riešenie a zrejme nový kráľ triedy. Takže aj z mojich úst: Bravo Audi. :yes:
"Za takřka pár švestek autíčko na 200 koních". To hádam nemyslíš vážne?! A1 s týmto motorom a zopár položkami v príplatkovej výbave určite a to slovo zdôrazňujem, URČITE prekročí hranicu 25 000 eur. Za tieto peniaze nie je problém kúpiť slušne vybavené auto v strednej triede s min. 200 koňmi....a viac.
Pro místní internetové pozéry je to pár švestek, pro obyčejného člověka zbytečný luxus, ale není pochyb, že si své kupce najde. Nevzpomenu si, který model v posledních letech by si Audi neumělo prosadit a prodat. Strategie všechno za příplatek očividně funguje a evropský rádobyjedinečný zákazník na to slyší.
2.0 turbo v RS1 bude kladivo na zbytek miniprdítek. Váha agregátu si ale bude vyžadovat jiné nalazení auta než u 1.4T a kombinace s quattrem asi při velikosti auta nepřipadá v úvahu /rád bych se mýlil/.
Sice 28 tis.€ ale to neni tak podstatne. Mě se A1 nelibi ani exterier ani interier navic je předražena a ja si od začatku myslim že nebude ani prodejně uspěšna.
OK, uznávám.
Z A1 (S1) také nejsem nijak na větvi, nicméně mi přijde trochu zcestné na fakt, že za podobné peníze lze pořídit něco o 2 třídy výše. Na téměř jakékoliv auto lze najít alternativu, která bude z nějakého pohledu lepší. V tomto kontextu si asi st.paul neuvědomuje, že někdo chce právě auto velikosti A1 s parametry S1 a nebaví ho nástěnné hodiny v JCW.
S tou velikosti souhlasim. Pokud je řeč o segmentu B tak je hloupe tu předhazovat auta o několik třid větši a chapu lidi kteři daji za male auto cca pul mega.
Jasně, každého zajímá především ta "jeho" třída, pro mě jsou to kompaktní hb a vyšší střední, jinde "nelovím", a to bez ohledu na ceny a jejich poměr k velikosti třídy/auta...