Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S1 má dostat motor 2,0 TFSI z Golfu GTI

Komu se Audi A1 s motorem 1,4 TFSI o výkonu 136 kW s S-Line paketem zdálo na nejvýkonnější malé Audi málo, ten bude jistě spokojen s neoficiálními informacemi, které zveřejnil německý AutoBild.
Zpět na článek
25. 9. 2010 11:43
25. 9. 2010 12:02
25. 9. 2010 12:23
26. 9. 2010 11:11
25. 9. 2010 15:24
neregistrovaný "Stillborn"
25. 9. 2010 17:36
25. 9. 2010 17:48
25. 9. 2010 18:29
25. 9. 2010 19:35
25. 9. 2010 20:11
25. 9. 2010 21:36
26. 9. 2010 02:13
26. 9. 2010 07:54
26. 9. 2010 11:15
26. 9. 2010 11:41
26. 9. 2010 13:27
26. 9. 2010 13:48
26. 9. 2010 11:59
27. 9. 2010 13:01
Avatar - escorpion
25. 9. 2010 11:43
motor
Tak s týmto motorom (210-220 koní) bude toto malé auto raketa. Pre ženy na nákupy až moc silné.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
25. 9. 2010 12:02
Re: motor
zeny na nakupy maju f 500 alebo pandu alebo i10, rozhodne nie s1 ;-) tu si beriem ja na santenie :-!
Avatar - KANKUNEN
25. 9. 2010 12:23
Re: motor
Moje manželka vpoho jezdí s mým STI a to má výkon jako půl parkoviště aut co jsi vyjmenoval.
26. 9. 2010 11:11
Re: motor
Co to je za blbost, moc silné...
Avatar - positivemind
25. 9. 2010 15:02
Včera jsem ji viděl
Brouzdala Prahou na německých SPZ, je to vážně skutečně povedený auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stillborn"
25. 9. 2010 15:24
Sekl jsem se :D
Tak ještě do dneška jsem pochyboval o tom, že se do malého Audi dostane 2,0l motor. A hle, sekl jsem se >:D Každopádně na toho dravce jsem zvědavý. A snad ještě víc, než na něj, na zmiňované RS7. To bude něco :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2010 17:36
Dizajn
Toto auto má jeden veľký a to zásadný problém, je proste hnusné a nepomôže mu ani motor z Bugatti. Vzhľadom k tomu, že ide o model "prémiovej" značky, bude ale nepochybne úspešné. Ak však zohľadníme cenovú politiku Audi, kde príplatková výbava znamená často 100 až 200% navýšenie voči základu, cieľová skupina tohto modelu mi je dosť nejasná. Vybavené a výkonné Audi A1 bude bez problémov atakovať hranicu 27 - 30 000 EUR, kde je mimo iné napr. Mini, na ktorého image A1 nemá ani náhodou.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
25. 9. 2010 17:48
Re: Dizajn
Že vidíš (nebo chceš vidět) A1 jako "hnusné" auto, má jako argument "zásadního problému" minimální váhu...
Jestli jeho image opravdu nemá na MINI, "ani náhodou", ukáže až trh... ;-)
Avatar - Righ
25. 9. 2010 18:29
Re: Dizajn
Presne, neci subjektivni odsudek designu A1cky neznaci o tomhle aute zhola nic, stejne tak, jako kdyz nekdo vykrikne, ze to je "nadherny" auto a bude to povazovat za jeho "stezejni vyhodu".

Souhlasim i s tou image - budou-li se prodavat A1cka a Mini za stejny penize (coz +- budou), ukaze az trh, ktera ze znacek je pro lidi pritazlivejsi. Treba ja nevidim v image Audi vuci Mini zadnej deficit. Osobne bych nicmene volil Mini - A1cka je sice pekny auto, ale mne je jednoduse blizsi sympatickej retro styl nez az prilis drava moderna Audiny.
25. 9. 2010 19:35
SEN JEDNA
V článku je výborně popsaná motorová geneze jedničky. Mimo jiné (samozřejmě) musí se***vat konkurenci od MINI, a to ve všech zásadních motorových mutacích, ano, takhle to dělají mistři. Jiní zase třeba zkouší konkurovat dvouválcovým mopedům...

Jestli se horní informace potvrdí, máme tu opět jeden klenot (klenotek) na kolech. Za takřka pár švestek autíčko na 200 koních. Opravdu sen číslo jedna.

Když se člověk podívá do kabiny ajedničky, pak jistě pocítí lehké vzrušení. Tohle prostě audi umí dokonale - špičková ergonomie, špičkové materiály, špičkový... styl, styl kabiny, to je oč tu běží. Přístrojová deska dokonale harmonizuje s charakterem auta, podtrhuje to, čím navenek auto vyzařuje - potencí, silou, jistotou.

P.S. Jsem velmi potěšen, že došlo na má slova, že totiž ajednička rozvlnila třídu subkompaktů.Jak pročítám diskuzi, některé jedince dokonce tato vlna i smetla... a to jsme zatím ajedničku ani nepotkali na silnici...

Kdo umí, ten umí, Pokud umíš i ty, pak se tvoje cesty s ajedničkou zcela přirozeně protnou, a to buďto v bodě sympatií, či (ti šťastnější) v bodě Gé, Gé jako... garáž.

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
25. 9. 2010 20:11
Re: SEN JEDNA
Tu skutočne nezostáva nič iné, len uznanlivo pokývať hlavou. Myslím, že nik by nemohol A1 vyčítať, ak by ako vrchol mala 185 koní, aj to je slušné stádo. Ale dvojliter z GTI, to je nekompromisné riešenie a zrejme nový kráľ triedy. Takže aj z mojich úst: Bravo Audi. :yes:
25. 9. 2010 21:36
Re: SEN JEDNA
"Za takřka pár švestek autíčko na 200 koních". To hádam nemyslíš vážne?! A1 s týmto motorom a zopár položkami v príplatkovej výbave určite a to slovo zdôrazňujem, URČITE prekročí hranicu 25 000 eur. Za tieto peniaze nie je problém kúpiť slušne vybavené auto v strednej triede s min. 200 koňmi....a viac.
26. 9. 2010 02:13
Re: SEN JEDNA
Nejlepší na A1 je, jak jsou z ní kucka z Turína hysterický ;-)
Avatar - bubucci
26. 9. 2010 07:54
Re: SEN JEDNA
Pro místní internetové pozéry je to pár švestek, pro obyčejného člověka zbytečný luxus, ale není pochyb, že si své kupce najde. Nevzpomenu si, který model v posledních letech by si Audi neumělo prosadit a prodat. Strategie všechno za příplatek očividně funguje a evropský rádobyjedinečný zákazník na to slyší.
2.0 turbo v RS1 bude kladivo na zbytek miniprdítek. Váha agregátu si ale bude vyžadovat jiné nalazení auta než u 1.4T a kombinace s quattrem asi při velikosti auta nepřipadá v úvahu /rád bych se mýlil/.
26. 9. 2010 11:15
Re: SEN JEDNA
Tak sem něco do 25 tis. € ze střední třídy a s 200HP + přihoď, jsem zvědav.
Avatar - miromen
26. 9. 2010 11:41
Re: SEN JEDNA
Sice 28 tis.€ ale to neni tak podstatne. Mě se A1 nelibi ani exterier ani interier navic je předražena a ja si od začatku myslim že nebude ani prodejně uspěšna.

[odkaz]
nebo
[odkaz]
26. 9. 2010 13:27
Re: SEN JEDNA
OK, uznávám.
Z A1 (S1) také nejsem nijak na větvi, nicméně mi přijde trochu zcestné na fakt, že za podobné peníze lze pořídit něco o 2 třídy výše. Na téměř jakékoliv auto lze najít alternativu, která bude z nějakého pohledu lepší. V tomto kontextu si asi st.paul neuvědomuje, že někdo chce právě auto velikosti A1 s parametry S1 a nebaví ho nástěnné hodiny v JCW.
Avatar - miromen
26. 9. 2010 13:48
Re: SEN JEDNA
S tou velikosti souhlasim. Pokud je řeč o segmentu B tak je hloupe tu předhazovat auta o několik třid větši a chapu lidi kteři daji za male auto cca pul mega.
Avatar - white label
26. 9. 2010 13:55
Re: SEN JEDNA
Jasně, každého zajímá především ta "jeho" třída, pro mě jsou to kompaktní hb a vyšší střední, jinde "nelovím", a to bez ohledu na ceny a jejich poměr k velikosti třídy/auta...
26. 9. 2010 11:59
S1 ???
No tak na autorevue píšou že žádná S1 nebude. Tak ti nevím.
Rozbalit vlákno
1
27. 9. 2010 13:01
Re: S1 ???
Vzdyt je to auto tak akorat pro teplouse a fifleny, takze je to nepodstatny.