Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S1 a S1 Sportback: 2.0 TFSI, quattro a 170 kW

Legendární Audi S1 se vrací, tentokrát jako nejostřejší provedení malého hatchbacku A1.
Zpět na článek
12. 2. 2014 09:48
12. 2. 2014 10:36
12. 2. 2014 11:40
12. 2. 2014 11:53
12. 2. 2014 13:07
12. 2. 2014 14:09
12. 2. 2014 14:30
12. 2. 2014 16:51
12. 2. 2014 17:18
12. 2. 2014 23:49
12. 2. 2014 14:55
12. 2. 2014 15:14
12. 2. 2014 15:57
12. 2. 2014 16:54
Avatar - iudex
12. 2. 2014 09:48
Vrecková raketa
Pekná malá raketa. Dynamika je na triedu B neskutočná, nie je to tak dávno, čo sa podobnými číslami mohlo pýšiť Porsche (prvý Boxster mal horšiu dynamiku). Prepracovanie motora z Golfu GTI je skôr samoúčelné (170 vs. 169 kW), zrejme čisto z imidžových dôvodov. Akurát tá cena (o pár tisíc eur vyššia, ako Golf GTI Performance) je dosť neskromná a záujemca o hothatch zrejme bude pozerať aj inde. Na druhej strane: kto v triede to má?
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
12. 2. 2014 10:00
Re: Vrecková raketa
Cena mi naopak přijde na Audi skoro dumpingová :-)
A1 quattro byla za 50 th eur. a zaprášilo se po ní.
Ve srovnání s GTI je toto čtyřkolka a prémie navrch, vzhledem k tomu bych řekl, že cena je postavená velmi rozumně.
Spíše si mohli odpustit ty čtyři koncovky výfuku, to je zbytečné divadlo a na malém autě to vypadá srandovně. To už je mohli dát všechny čtyři na střed a vytvořit druhé logo z výfuků aby to byl kýč jak bič.
12. 2. 2014 17:07
Re: Vrecková raketa
Jo, ty koncovky. Prostě se rozhodli, že všechna S budou mít dvě dvojité a přes to vlak nejede. Nelíbí se mi to ani na S3.
Avatar - poterienko
12. 2. 2014 21:23
Re: Vrecková raketa
IMHO pořád lepší než zde - [odkaz] kde trčí tak jako z ničeho.
Avatar - white label
12. 2. 2014 21:24
Re: Vrecková raketa
...a odnesl to i G7R.
Avatar - 3_diamanty
12. 2. 2014 10:36
Re: Vrecková raketa
s cenou je to rozporuplne a asi bude ok ale podla mna vacsim problemom budu rozmery auta, jednoducho je to uz malicke auto ( a akoze premia ), ale kto chce sportove auto so skvelym podvozkom asi siahne za podobne peniaze po aute s vacsim razvorom aj dlzkou nakolko bude stabilnejsie komfortnejsie priestornejsie a aj ked neponukne stvorkolku a povedzme bude mat aj o par kilowattov menej iste bude praktickejsie a vhodnejsie na dennodenne pouzitie ako maly nadupany certik :-) od audi aj ked uznavam ze vyzera sakra dobre ... ja mat 30 000 eur asi volim 5 dverovy ceed GT a k tomu ostane aj na letenku na pol roka na hawai ;-)

chapem ze vsetko je vecou priorit a verim ze kupec tohto pekneho certika od audi sa najde, vyzera diabolsky ;-) :yes:
Avatar - Spartan
12. 2. 2014 11:36
Re: Vrecková raketa
Zrejme to nie je prepracovanie nového 2.0 TSI motoru z Golfa, pravdepodobne je to bohužial starší 2.0 TFSI, rovnaký ako v Pole R.
// tai sorry, je to nový 2.0 TSI.
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2014 15:20
Re: Vrecková raketa
Souhlas, 170 kw a 4x4 v malém autě, to musí být zajímavé! A navíc dobře vypadá.
12. 2. 2014 17:05
Re: Vrecková raketa
V Německu začíná třídveřový Performance s manuálem na 29.825 €. Rozdíl zanedbatelný. Otázka je výbava. S3 začíná na 39.
12. 2. 2014 10:23
Polo R WRC
radsej by som pockal na Polo s tou istou technikou, mozno o 20 koni silnejsie a hlavne urcite lacnejsie (vraj okolo 25 000 eur). Ale myslim, ze tolko co toto Audi (holatko, bez priplatkov) bude stat Leon Cupra R, ktory bude mat 300 koni a tiez 4x4, takze priplacanie za imidz sa mi zda v pripade S1 nezmyselne. Ale ja viem, ja nie som cielova skupina AUdi, ja pozeram aj na cenu :-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - m.z.
12. 2. 2014 10:36
Re: Polo R WRC
Cena je velice solidní,Audi příjemně překvapilo a vypadá taky dobře.
Avatar - Spartan
12. 2. 2014 11:40
Re: Polo R WRC
Polo v tejto generácii pravdepodobne 4x4 nedostane, už je verzia R s 2.0 TFSI bez 4x4. Či bude mať Cupra R 4x4 ešte nikto nevie. Pripláca sa za viac ako za imidz, pripláca sa aj za unikátnosť, nakolko druhé také auto v triede neexistuje. Mňa skôr sklamalo, že to nemá poriadny LSD a XDS+ v zadu ako je to pri Golfe R.
Avatar - Ham.
12. 2. 2014 11:53
Re: Polo R WRC
Polo v této generaci 4x4 dostane, je to dvojče této S1 a bude představené v Ženevě
[odkaz]
Golf R žádné LSD nemá neboť je to čtyrkolka, takže má XDS.
Avatar - m.z.
12. 2. 2014 13:07
Re: Polo R WRC
Dodavatelé svorných diferenciálů budou mít aspoň kšeft.
12. 2. 2014 13:12
Re: Polo R WRC
niekto z VW sa raz vyjadril, ze z technickeho hladiska nie je mozne pridat do 4-kolky samosvor. To auto zrejme na to nie je stavane, aby sa to vsetko donho zmestilo. Ale my sme uz od VW poculi vsetko, napr aj ze do Pola GTI sa nezmesti manual .... a po facelifte sa tam zrazu zmesti :-)
Avatar - Spartan
12. 2. 2014 14:09
Re: Polo R WRC
Aha, ja som si myslel, že vpredu to má mechanický LSD a vzadu XDS, tak ďakujem za informáciu.
Avatar - Ham.
12. 2. 2014 14:30
Re: Polo R WRC
LSD na přední nápravě má význam u předohrabu, vnější kolo v zatáčce "táhne" auto do oblouku. U haldexu 5 s XDS tlačí auto do oblouku zadní vnější kolo kam se přenáší největší výkon při ostře jeté zatáčce, což je daleko lepší. Jediné místo kam u 4x4 má smysl dávat LSD je dozadu, nikoliv dopředu.
Avatar - m.z.
12. 2. 2014 16:51
Re: Polo R WRC
V tom případě bys měl poradit konstruktérům Subaru, že to mají u STI blbě.
Zatím jsem nezaznamenal, že by jakákoliv elektronická náhražka fungovala lépe, než mechanika.
12. 2. 2014 17:18
Re: Polo R WRC
Konstruktérům u Subaru asi nejde o jízdu na pěkném asfaltu. Pokud má být jen na jedné nápravě, tak se opravdu hodí víc dozadu. Ostatně tam ho mají větší bráškové.
Avatar - Ham.
12. 2. 2014 23:49
Re: Polo R WRC
Spartan mluvil o LSD vpředu a XDS vzadu. Takže o jednom diferenciálu s omezenou svorností a o jedné el. náhražce. A já říkám, že když mám jedem diferenciál s omezenou svorností tak má cenu montovat jej na zadek, ne na předek, protože na zadku pomáhá zatáčení účinněji než na předku. O tom, že nejlepší je LSD všude není pochyb, ale je to už spíše řešení pro rallye speciál, kdy přední LSD pomáhá především v situacích rozbitého podkladu a velkého odskakování kol a to je oblast, kam asi Golf nemíří.
12. 2. 2014 14:55
Quattro S1
Drobná korekce: Audi Quattro S1 vyhrálo ve skutečnosti pouze 1 soutěž MS: San Remo '85. Rallye Côte d'Ivoire 1984 vyhrálo Audi Quattro Sport, což je trochu jiné auto. To samozřejmě nic neubírá na faktu, že S1 je opravdová legenda.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
12. 2. 2014 15:14
2m
Bohužel tento typ auta (velikostně) je určen pro lidi max vzrůstu 180cm... ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - fOE
12. 2. 2014 15:57
Re: 2m
Takze pro drtivou vetsinu populace ;-)