Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi S3 Plus: Máme se těšit na 370 koní?

Aleš Jungmann
Diskuze (16)
Audi prý v tichosti připravuje silnější verzi modelu S3, měla by mít o zhruba 70 koní víc.

Podobně jako Volkswagen se svým Golfem R a Sciroccem, i Audi S3 by mělo dostat výkonnější variantu, nazvanou poněkud suše „Plus“.

Pod kapotou se má ukrávat přeplňovaný dvoulitr, vycházející ze současné jednotky disponující výkonem 221 kW. Samozřejmě jde o produkt týmu inženýrů, mezi nimiž je i Friedrich Eichler, tedy muž, který se podílel na vývoji dvoulitru Mercedesu A 45 AMG. Nyní ale dostal ještě o něco odvážnější úkol, protože Volkswagen chce trumfnout stuttgartských 265 kW.

Dá se tedy očekávat výkon kolem 270 kW (367 k), čímž se dostane nad končící RS3, které se mohlo pochlubit výkonem „pouze“ 250 kW. Bude tedy zmiňovaná verze „Plus“ spíše novým RS3?

Ne, nové RS3, které by se nám mělo představit během letošního jara (Ženeva?), bude opět pohánět přeplňovaný pětiválec. O jeho výkonu se zatím pouze vyprávějí divoké zvěsti, jeden zdroj hovoří dokonce o výkonu 340 kW (462 k).

Aleš Jungmann
Diskuze (16)
27. 1. 2014 20:05
Re: Audi mám rád,ale v těch označeních už začínám mít guláš
S - Sport - rýchle

RS - Racing sport - rýchlejšie

Plus - niekomu ani rýchlejšie nestačí :-)
Avatar - flyboyeda
27. 1. 2014 17:02
Audi mám rád,ale v těch označeních už začínám mít guláš
normální modely jsou označeny písmenem A

dále tu máme S

dále RS

a dále Plus

moc třeba nerozumín jaký je rozdíl mezi S a RS , vysvětlí mi to někdo
děkuju
27. 1. 2014 16:48
Re: Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
U některých spekulací mi přijde, že někdo zaměnil koně a watty. :-) Což se klidně může stát.
27. 1. 2014 15:53
Re: Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
Je pravda, že tam je ten rozdíl taky velký. Bud 1,4 nebo pak GTI. Mně osobně spíš vadí absence manuálu v té 1,8 variantě. I když ideál by bylo těch 2,0 220koníku jako v GTI :-)
Avatar - iudex
27. 1. 2014 14:27
Re: Ó to bude zase mrtvejch v alejích :-)
Ja zdieľam Tvoj skepticizmus; tiež moc nevidím trhový potenciál niečoho silnejšieho, ako S3 a slabšieho ako RS3, to je zbytočné segmentovanie s malým trhovým potenciálom. Ako píšeš, najreálnejšie sa javí RS3 s R5 naladená na cca. 280 kW, kde je dostatočný odstup ako od S3, tak aj od minulej RS3 a i tak by to bol najsilnejší kompakt na trhu.