Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S4 s policejním radarem - doplněno o oficiální vyjádření MV SR!

Máte pocit, že policie naléhavě potřebuje vylepšit vozový park? Zřejmě nejste sami
Zpět na článek
17. 1. 2007 14:36
neregistrovaný "Speedy"
17. 1. 2007 15:17
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 15:31
neregistrovaný "VDC"
17. 1. 2007 15:36
neregistrovaný "VDC"
17. 1. 2007 15:54
neregistrovaný "andree"
23. 1. 2007 00:29
neregistrovaný "Johnny"
17. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 10:01
neregistrovaný "palo"
20. 1. 2007 16:24
neregistrovaný "cavalino"
17. 1. 2007 19:55
neregistrovaný "Fifu"
18. 1. 2007 23:37
neregistrovaný "fulminatrix"
18. 1. 2007 23:49
neregistrovaný "Lancer"
31. 1. 2007 18:54
neregistrovaný "richi"
17. 1. 2007 17:36
neregistrovaný "vladi"
17. 1. 2007 19:41
anonym
17. 1. 2007 20:22
neregistrovaný "MC_Fly"
17. 1. 2007 22:50
neregistrovaný "juraj7"
19. 1. 2007 23:21
neregistrovaný "tomtom"
19. 1. 2007 11:26
neregistrovaný "ma"
20. 1. 2007 16:29
neregistrovaný "cavalino"
22. 1. 2007 17:08
anonym
17. 1. 2007 20:33
neregistrovaný "xxl"
19. 1. 2007 12:10
neregistrovaný "Gabrosh"
17. 1. 2007 17:28
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 20:29
neregistrovaný "xxl"
17. 1. 2007 22:41
neregistrovaný "Pweter"
22. 1. 2007 15:44
anonym
20. 1. 2007 00:14
neregistrovaný "svito"
17. 1. 2007 14:38
neregistrovaný "Ciello"
17. 1. 2007 14:45
neregistrovaný "miro"
17. 1. 2007 15:14
neregistrovaný "zdeněk"
17. 1. 2007 16:24
neregistrovaný "astony"
17. 1. 2007 17:14
neregistrovaný "colek"
17. 1. 2007 17:33
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 19:46
neregistrovaný "zdeněk"
17. 1. 2007 16:04
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 19:23
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 22:40
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 16:28
neregistrovaný "stg"
17. 1. 2007 16:51
neregistrovaný "Ciello"
17. 1. 2007 19:23
anonym
17. 1. 2007 22:45
anonym
18. 1. 2007 06:23
18. 1. 2007 08:22
anonym
18. 1. 2007 10:38
neregistrovaný "colin chapman"
18. 1. 2007 15:08
neregistrovaný "SuPaFly"
18. 1. 2007 15:09
neregistrovaný "SuPaFly"
18. 1. 2007 16:38
neregistrovaný "colin chapman"
19. 1. 2007 10:06
anonym
19. 1. 2007 12:12
neregistrovaný "POWER"
21. 1. 2007 01:39
neregistrovaný "mišo"
22. 1. 2007 20:37
anonym
22. 1. 2007 23:52
neregistrovaný "GReddy"
18. 1. 2007 15:24
anonym
21. 1. 2007 01:09
neregistrovaný "IT"
21. 1. 2007 01:42
neregistrovaný "mišo"
17. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "Speedy"
17. 1. 2007 15:13
neregistrovaný "Marek"
17. 1. 2007 15:18
neregistrovaný "denon"
17. 1. 2007 16:12
neregistrovaný "bunkr"
17. 1. 2007 15:21
neregistrovaný "Simír"
17. 1. 2007 15:28
neregistrovaný "Beast"
22. 1. 2007 15:48
anonym
23. 1. 2007 00:38
neregistrovaný "Beast"
22. 1. 2007 23:14
neregistrovaný "Vlado"
19. 1. 2007 08:00
anonym
19. 1. 2007 14:57
neregistrovaný "Soudce"
22. 1. 2007 20:45
neregistrovaný "Pepíno"
23. 1. 2007 07:52
anonym
25. 1. 2007 13:13
neregistrovaný "Soudce"
9. 2. 2007 11:03
neregistrovaný "shorty"
17. 1. 2007 15:35
neregistrovaný "Tom916"
17. 1. 2007 15:45
neregistrovaný "Speedy"
17. 1. 2007 15:52
neregistrovaný "NIcKON"
17. 1. 2007 16:11
neregistrovaný "Tom916"
17. 1. 2007 21:24
anonym
19. 1. 2007 10:11
neregistrovaný "loleq"
17. 1. 2007 17:38
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 21:52
neregistrovaný "mau"
18. 1. 2007 10:37
neregistrovaný "palo"
17. 1. 2007 15:44
anonym
17. 1. 2007 15:52
neregistrovaný "Atlis"
17. 1. 2007 16:01
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 19:25
neregistrovaný "polo"
18. 1. 2007 09:45
neregistrovaný "bbleach"
17. 1. 2007 16:08
17. 1. 2007 16:14
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 16:26
19. 1. 2007 08:06
anonym
17. 1. 2007 19:25
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 16:37
neregistrovaný "PP"
17. 1. 2007 16:40
neregistrovaný "pipo"
17. 1. 2007 18:07
18. 1. 2007 01:12
neregistrovaný "pipo"
19. 1. 2007 08:09
anonym
17. 1. 2007 16:50
neregistrovaný "anonym"
17. 1. 2007 18:55
neregistrovaný "Marek"
17. 1. 2007 20:43
neregistrovaný "xxl"
22. 1. 2007 17:32
neregistrovaný "daniel11"
17. 1. 2007 16:58
neregistrovaný "Cool-hand"
17. 1. 2007 17:14
anonym
17. 1. 2007 17:33
neregistrovaný "chiron"
18. 1. 2007 15:36
neregistrovaný "miles"
17. 1. 2007 17:58
17. 1. 2007 18:02
anonym
23. 1. 2007 19:42
neregistrovaný "G-Laci"
17. 1. 2007 19:03
anonym
18. 1. 2007 09:21
neregistrovaný "marco"
17. 1. 2007 19:20
anonym
17. 1. 2007 19:30
neregistrovaný "Ian"
17. 1. 2007 19:22
neregistrovaný "Ian"
17. 1. 2007 19:28
neregistrovaný "Ian"
17. 1. 2007 19:31
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 19:55
anonym
17. 1. 2007 20:25
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 20:39
neregistrovaný "Mig"
18. 1. 2007 07:15
neregistrovaný "Mig"
18. 1. 2007 07:32
neregistrovaný "Marek"
18. 1. 2007 07:44
neregistrovaný "Mig"
18. 1. 2007 20:33
anonym
19. 1. 2007 18:04
anonym
17. 1. 2007 21:38
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:23
anonym
17. 1. 2007 22:43
neregistrovaný "tom"
18. 1. 2007 02:13
18. 1. 2007 13:25
anonym
18. 1. 2007 13:03
neregistrovaný "tom"
18. 1. 2007 01:59
anonym
18. 1. 2007 02:02
anonym
21. 1. 2007 01:16
neregistrovaný "IT"
18. 1. 2007 02:33
anonym
18. 1. 2007 10:40
neregistrovaný "111111"
18. 1. 2007 14:17
neregistrovaný "Pierce007"
18. 1. 2007 15:12
neregistrovaný "Marek"
18. 1. 2007 15:59
neregistrovaný "Sokol"
18. 1. 2007 16:09
neregistrovaný "jjk"
18. 1. 2007 16:07
neregistrovaný "RIO2"
19. 1. 2007 07:58
anonym
19. 1. 2007 12:52
neregistrovaný "POWER"
19. 1. 2007 18:20
anonym
20. 1. 2007 15:16
neregistrovaný "POWER"
21. 1. 2007 17:27
anonym
8. 2. 2007 16:08
neregistrovaný "M4"
20. 1. 2007 11:52
neregistrovaný "Halfi"
21. 1. 2007 01:13
neregistrovaný "IT"
20. 1. 2007 16:21
neregistrovaný "ON"
22. 1. 2007 15:31
anonym
20. 1. 2007 18:57
neregistrovaný "matto"
21. 1. 2007 12:32
anonym
22. 1. 2007 17:02
22. 1. 2007 19:03
anonym
23. 1. 2007 22:01
anonym
21. 1. 2007 14:33
neregistrovaný "robko"
22. 1. 2007 16:55
neregistrovaný "sepo"
22. 1. 2007 18:01
anonym
23. 1. 2007 17:38
neregistrovaný "pipo"
22. 1. 2007 19:21
neregistrovaný "pipo"
22. 1. 2007 19:40
neregistrovaný "POWER"
22. 1. 2007 22:45
neregistrovaný "pipo"
23. 1. 2007 07:59
neregistrovaný "kejml"
23. 1. 2007 08:56
neregistrovaný "Rittstein"
9. 2. 2007 13:12
neregistrovaný "Shorty"
23. 1. 2007 12:44
neregistrovaný "kritik"
24. 1. 2007 18:03
anonym
25. 1. 2007 13:15
neregistrovaný "POWER"
24. 1. 2007 10:52
neregistrovaný "wrah"
24. 1. 2007 12:51
neregistrovaný "Někdo"
30. 1. 2007 17:56
anonym
neregistrovaný "Speedy"
17. 1. 2007 14:36
Nas " uzasny " Kaliňáčik
Ja si teda nie som isty, kolko ich je presne, ale vzhladom na nasu "uzasne" hustu dialnicnu siet sa obavam urcitej premotorizovanosti policie SR, kedze po prepocitani to vychadza na nejakych 10 km dialnice na jedno auto... Ty nasi kok... v tej vlade ma seru uz dlhsi cas, ze sa takto mrha peniazmi danovnikov... Aj tak to policajti budu vyuzivat na vyvazanie k.. atd. Musim uznat a teraz celkom vazne, ze vam, ceskym kolegom by som tie auta doprial naozaj viac, nez nam Slovakom... Ostava dufat, ze policajni papalasi v CR sa inspirovali... Speedy
Rozbalit vlákno
31
17. 1. 2007 14:58
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
ale na dialniciach je treba asi trochu rychlejsie auto, ono ked su policajti vo fabii, tak toho previnilca asi nedozenu, ci?
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 15:17
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Jester, si fakt crazy, alebo mas 13 a pozeras casto Cobru 11 >:-[]
neregistrovaný "VDC"
17. 1. 2007 15:31
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Ale toho nedozenou ani tak... kdyz se okolo nich proriti v S600 nebo i treba 330d tak 240-250, tak nez vyjedou a dostanou se na jeho rychlost... je to k nicemu. Zbytecny vyhazovani penez. V pohode by jim stacily Octavie RS diesel... V Anglii maj predchozi Oktavie RS a u nas si holo***nickej stat, kterej nema na opravu Motola, musi NA DLUH kupovat S4... ;-\ Skodovka by jim jiste udelala cenu. ;-)
neregistrovaný "VDC"
17. 1. 2007 15:36
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Pardon, necet jsem to poradne, nevedel jsem, ze je to na SVK. No nicmene, pro nase bratry plati "to iste". :-)
neregistrovaný "andree"
17. 1. 2007 15:54
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Co ja jsem mel moznost cist prave ohledne nakupu policejnich STcek, tak Ford nabidl vlade lepsi cenu(jestli si matne vzpominam tak asi 600k za jedno auto) nez Skoda za svoje RSka.
neregistrovaný "Johnny"
23. 1. 2007 00:29
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Nesmysl. Za 600 ani náhodou, kluku prober se! :no:
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 17:31
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
V anglii maji spoustu aut - Subaru Forester, Mitsu pajero, Volva V70, S80, spoustu novych BMW 5, Hondu NSX atd. Takze to byl spatny priklad setreni...
Avatar - VDC
17. 1. 2007 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "palo"
18. 1. 2007 10:01
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
no zjavne na s4 mame ;-) boli passaty, teraz s4 a budu m5ky :)
uz to ale vidim ako na tej nasej jednej dialnici v 260 nahanaju nejake bmw..
neregistrovaný "cavalino"
20. 1. 2007 16:24
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
slovenska policia uz ma aj M5 a tiez X5 4.8 is. Minule ked bol futbal v Ba som ich videl pri stafaku. Skoro som padol do kolien, ze naco im to je.....kua
neregistrovaný "Fifu"
17. 1. 2007 19:55
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Kuurnik! Tech NSX sem si tam nevsiml! Priste se musim lip podivat. A to bylo jedno z mala aut, ktery mi tam nejvic chybelo ...
neregistrovaný "fulminatrix"
18. 1. 2007 23:37
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
v Londyne maju floydi 1 Murcielago....
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 23:49
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Nemaji, to bylo pouze pro show MPH 06 s J.Clarksonem, asi aby nalakali recruity nebo co. Ale pak ho zase vratili.
neregistrovaný "richi"
31. 1. 2007 18:54
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
No tak neviem ci nevystartuju!!! Ono po mne osobne raz vystartoval spominany passat v6 syncro a to som ho osvistal okolo 200km/h a poviem vam, ze im to moc dlho netrvalo pokial ma dobehli! A raz som videl ako stopli BMW M5 to im trvalo trocha dlhsie ale stopli. Inak nechcem ich obhajovat ale toto je dobre! Konec koncov co je to 3,5 mil. v porovnani s tymy miliardami...
neregistrovaný "vladi"
17. 1. 2007 17:36
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Treba merat v obciach, kde su ludia, kamiony chodia namiesto 40 osemdesiatkou. Uznavam obcasne kontroly na dialniciach, ale nie aby sa policajti prevazali dennodenne po jednej trase a buzerovali vodicov. Teraz kupili S4 za 2 mil. tusim. To im nestacila Oct. RS? Skoda slov, nic sa nezmeni, vzdy doplati/zaplati vodic
Avatar - VDC
17. 1. 2007 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
17. 1. 2007 19:41
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
:yes:
neregistrovaný "MC_Fly"
17. 1. 2007 20:22
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
:yes:
Tomu hovorim "socialny stat podla Ficovho modelu". U nas sa setri na state (aspon populisticky), aby sa mohlo inde rozhadzovat. Dialnice staviame pomalsie ako v Somalsku, ale policajne S4 nam mozu aj Nemci zavidiet, podobne ako nas vladny vozovy park... Nebolo by dobre spravit nieco pre bezpecnost na cestach a dostavat co najskor dialnice, alebo aspon opravit cesty 1. triedy? Na Slovensku asi nie, jednoduchsie je buzerovat ludi a tahat z nich peniaze...
neregistrovaný "juraj7"
17. 1. 2007 22:50
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Máš môj plný súhlas :yes:
neregistrovaný "tomtom"
19. 1. 2007 23:21
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ma"
19. 1. 2007 11:26
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
tie s4 boli v plane nakupu este pred Ficom
neregistrovaný "cavalino"
20. 1. 2007 16:29
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
no co uz, co sme si zvolili to mame.....zial. rozhadzovat statne je najjednoduchsie...... Tusim budem podredsedom parlamentu....kua dve fungel nove sluzobne bavoraky aj so sofermi.....
anonym
22. 1. 2007 17:08
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Nechcem to viac rozkomenovať, ja len jedno POLIACIA SR - mafia v zelenenom ... :'-(
neregistrovaný "xxl"
17. 1. 2007 20:33
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
jasne, ale tu si treba pripocitat aj vybavenie, ktore musi mat take policajne auto. u nas ludia frflu na vsetko. keby kupili Octavie RS, zase by niekto frflal, ze preco nekupia nieco lepsie. ja uz nechapem slovakov co si sami sebe serkaju na hlavy...
18. 1. 2007 06:19
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Bezne to robia tak ze radar maju v beznom aute a previnilca potom nahanaju klasickym policajnym patkovym bavorakom s majakom alebo mercedesom.
neregistrovaný "Gabrosh"
19. 1. 2007 12:10
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
V ČR je na ty Mondea smutny pohled. Jezdim hodne a jeste nikdy jsem je nevidel v "akci" (Cobra 11 a pod. >:-[])Za to jezdí po Praze, doprovázejí černé Audiny s těma našima prasátkama. Včera byly na dvou vjezdech na D1 a kontrolovali známky... Na doprovod by jim stačily mopedy a ke kontole známek trojnožka a dalekohled...
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 17:28
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Dekuji, nechci...
neregistrovaný "xxl"
17. 1. 2007 20:29
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
tak ty si cisty trumtulus, ktory sa snazi natierat maslo okolo venceka, len aby si sa dostal do priazne nasich priatelov CZ (bez ironie). k tomu vsetkemu nevies ani pocitat, ale co uz, mas velmi maly okruh, ktory nazyvas svet. tazko reagovat na tvoj nizkourovnovy prispevok.....
neregistrovaný "Pweter"
17. 1. 2007 22:41
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Malo by byt ich 6 za 21 milionov(bolo v radii)
anonym
22. 1. 2007 15:44
Re: Nas " uzasny " Kaliňáčik
Sak ich aj je, dve su biele a pojdu na policajne farby...
neregistrovaný "svito"
20. 1. 2007 00:14
Re: statistika
Je uzasne vidiet ako niekto dokaze vyhadzovat peniaze za nieco co vobec nepotrebujeme. Zrejme ich kupili na to aby znizovali nehodovost sposobenu velmi vysokou rychlostou na dialnici. Boli by sme asi velmi prekvapeni keby nam niekto z policie ukazal statistiku takejto nehodovosti, ktora je nulova, resp. velmi blizko nuly.
neregistrovaný "Ciello"
17. 1. 2007 14:38
PČR
Policie ČR dle mého nemá tak velké garáže ani parkoviště, aby si tam všechna auta takhle hezky mohla odpočívat... :-)
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "miro"
17. 1. 2007 14:45
Re: PČR
jj, přesně tak, dobře si to vystihl. :yes:
neregistrovaný "zdeněk"
17. 1. 2007 15:14
Re: PČR
No jo proč ne, když to zase zaplatíme mi. Rok jezdím s dodávkou většinou po dálnici a ty jejich fordy jsem viděl pouze dva. Jednoho na výstavišti a druhého na odtahovce. >:-[] >:-[] , tak nevímno jestli by to bylo aj u RS4, tak ať je koupí a dají vědět na kterí benzínce zase budou zalezlí, ať vidím aspoň 1 provozu schopnou. :-) :-) :-) :-)
neregistrovaný "astony"
17. 1. 2007 16:24
Re: PČR
já je vidím docela často a to ani po dálnici moc nejezdím,ale když po nějaké jedu, tak ho potkám. Jinak aji ve městě je k vidění vcelku běžně. V Brně.
neregistrovaný "colek"
17. 1. 2007 17:14
Re: PČR
neska sem videl octulu RS ve brne
vypada to dobre, jako policajtsky, klidne at si nakopijo lepsi, me to neva :-! 10x raci zaplatim na auta poldum, nez vyplacet naky dluhy kuli * vlade :no:
policajti aspon neco delajo ;-)
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 17:33
Re: PČR
Jenze takhle platis policajtum i vlade... A tim, ze policajti neco delajo, si nejsem az tak jistej...
neregistrovaný "zdeněk"
17. 1. 2007 19:46
Re: PČR
jo to je možné že je vidíš často v brně, ale myslím si když kupovali mondea, tak to odůvodňovali, že přibývá silnějších aut na dálnicích a že by na ně s oktávkami a fabiemi nestačili a jak sam napsals že je docela často vidíš ve městě, tak se ani nedivím protože fordem tam a vlakem spátky, proto šahájí po německých vozech. Škoda že nešáhnou třeba po BMW to by potom byl rachot, tak jak vídám v německu.
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 16:04
Re: PČR
Ale má ;-) Jezdim po dálnicích docela často, ale Mondea ne a ne vidět.. vlastně jo, tuhle na D11 montovali bránu a tam Mondeo bylo - stálo u krajnice a blikalo - světlama i majáčkem >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 19:23
Re: PČR
ty jezdis tak mozna na kole,blbe >:-[]
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:40
Re: PČR
>:D
neregistrovaný "stg"
17. 1. 2007 16:28
Re: PČR
Toto je odfotené ešte u predajcu Porsche Inter Auto na Vajnorskej ulici - to je viac-menej na výpadovke z Bratislavy cez Zlaté Piesky... na Trnavu
neregistrovaný "Ciello"
17. 1. 2007 16:51
Re: PČR
to je fuk kde to je...
anonym
17. 1. 2007 19:23
Re: PČR
1. On má Audi RS4, o ktorom tvrdí, že nie je v jeho vlastníctve pritom sa na ňom vyváža.
2. Zrazu má polícia Audi S4
3. Zrazu majú ústavní činitelia Audi S8.

Kto je taký samaritán, že Vám dá len tak zadarmo Audi do užívania a nič za to nechce ???
anonym
17. 1. 2007 22:45
Re: PČR
Aj nas Slota ma RS4 :) pardon, jeho syn. Slota ma Lamborghini Murcielago :-!
18. 1. 2007 06:23
Re: PČR
...a Harabínov synáčik vyváža kamarátov na služobnom Passate úradu vlády...
anonym
18. 1. 2007 08:22
Re: PČR
palo ma rs6 a nie rs4...
neregistrovaný "colin chapman"
18. 1. 2007 10:38
Re: PČR
a jeho manzelka ma ferrari enyo
:-)
neregistrovaný "SuPaFly"
18. 1. 2007 15:08
Re: PČR
Jeho sin MAL Audi RS6 ale uz ho predal....netrep ked newies...inac vozil som sa tom aute a fakt parada:D
neregistrovaný "SuPaFly"
18. 1. 2007 15:09
Re: PČR
sorry...syn:D
neregistrovaný "colin chapman"
18. 1. 2007 16:38
Re: PČR
pokial viem tak mal S8 v perletovej metalize, ziadne rs6 som nevidal v ziline
anonym
19. 1. 2007 10:06
Re: PČR
on ma setky... ma mozno aj 10 aut
neregistrovaný "POWER"
19. 1. 2007 12:12
Re: PČR
Tak tak, PAN SLOTA ma A8 W12 zlatu a Murcielago, Palo MAL RS6 MTM, mlady Jano ma S8 minulej generacie tiez v brutal uprave...a to nie je vsetko >:D >:D >:D
A Palo...suská sa a dost hlasno, ze caka na R8 >:D >:D >:D
neregistrovaný "mišo"
21. 1. 2007 01:39
Re: PČR
teraz v noci som ho (pala slotu) videl na porsche turbo 997, gemballa. cierne, este na nemeckych prevoznych znackach.
anonym
22. 1. 2007 20:37
Re: Re:
ja som ho vidaval len a len na S8-cke... mladeho
neregistrovaný "GReddy"
22. 1. 2007 23:52
Re: Re:
a Janko este Vipera rozmlatil :D
anonym
18. 1. 2007 15:24
Re: Re:
:yes: Mas uplnu pravdu,proste Slovenska populisticka vlada okrada ludi tam,kde sa len da.To ze zlacnel benzin je nic oproti tomu,ze im z nasich dani zaplatime tie vyfaj**ne auta,na ktorych si vyvazaju * a buzeruju slusnych vodicov.Keby to bol krok k bezpecnosti nic nepoviem,ale ked sa chcu len vytahovat a vysmievat sa normalnym vodicom do ksichtu,tak nech sa porantaju.Preto uznavam mafiu,ktora okrada zlodejov(vlada),heh aky paradox,zlodej okrada zlodeja...A nejakeho policajneho sefa buzeruju za to ,ze sluzobnu FABIU pouziva na sukromne ucely...HANBIM SA ZA NASU VLADU :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "IT"
21. 1. 2007 01:09
Re: Re:
Jenže ta vláda vznikla na základě toho,jak volili občané,takže co? Vymění se národ? No tak mají nová auta a co? Osobně s poldama problém nemám doma ani v zahraničí,ale je fakt,že jezdím teprve 33 let :-!
neregistrovaný "mišo"
21. 1. 2007 01:42
Re: Re:
ty mas kolko rokov? 12? kto napise seriozne ze uznava mafiu, ktora okrada stat, tak teda... prestan si cucat palec... 8-s
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 14:47
statne zakazky
Na SME som uz o tom davnejsie cital - tie vozy su malo vyuzitelne a prehnane drahe, cca 2,5 mil! Sk. A preco prave audi? Nuz preto ze minister vnutra Kalinak ma RS4...Navyse 4 podpredsedovia parlamentu dostali kazdy po 2 nove lux. limuziny. Hadaj akej znacky :-O predsa audi A8, spolu za cca 24 mil Sk. Tak sa nerozdava ani v Brusseli! Takto u nas vladnu cerveni kmeri :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
17. 1. 2007 15:00
Re: statne zakazky
2,5 mil za policajne auto pre dialnicnu policiu? to je pre teba vela? kolko podla teba stoji radar? kamera? obrazovky? A passaty vraj maju uz blizko k pol milionu km...
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 15:12
Re: statne zakazky
na nasu "hustu" dialnicnu siet by stacili aj mondea ST220 ci nove passaty R36. Si pis ze by boli lacnejsie. A tie A8 nemaju podpredsedovia ani v Brusseli. Preco by nasi nemohli mat napr. superby?
Ale asi ti unika podstata...ved predsa praviciari urobili reformy vdaka ktorym sa plni statna kasa - cerveni kmeri maju teda z coho rozdavat...len dokedy :no:
neregistrovaný "Speedy"
17. 1. 2007 15:12
Re: statne zakazky
Nie si ty nahodou policajt?! :no:
neregistrovaný "Marek"
17. 1. 2007 15:13
Re: statne zakazky
Nechaj ho tak,nema ani sajnu o tom kolko taketo vybavenie stoji :no:
neregistrovaný "denon"
17. 1. 2007 15:18
Re: statne zakazky
ty 2,5mil jsou dle meho a podle toho co jsem cetl drive jen za auta,bez radaru,kamery,obrazovky...celkova cena sesti aut by mela byt 21mil SK tzn 3,5mil/auto...
neregistrovaný "bunkr"
17. 1. 2007 16:12
Re: statne zakazky
toto je Ramet 9 a stojí cca 1000000Kč
neregistrovaný "Simír"
17. 1. 2007 15:21
Mondeo ST 220
Mondeo ST 220 s maximálkou 250 km/h a kvalitním podvozkem bohatě stačí, vždyť ty Audi stojí 3 x tolik... Páni redaktoři asi moc hltají KOBRU 11 >:D
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 15:28
Re: Mondeo ST 220
suhlas, Ale cerveni vo vlade vzdy velkoryso rozdavaju. Len neviem koho chcu na tych vozoch nahanat. Asi podvratne kapitalisticke zivly. Ved podla nich polovica slovenskeho naroda zije pod hranicou chudoby... :'-(
anonym
22. 1. 2007 15:48
Re: Mondeo ST 220
Ty pisulus ved to zaraiadili este modraci, tak sa nerozkrikuj ;)
neregistrovaný "Beast"
23. 1. 2007 00:38
Re: Mondeo ST 220
omyl, to ze vybrali drahe audiny bol lobing cerveneho kmera Kalinaka. Preco nestacili nove O2 RS, mondea, passaty? A ako zdovodnis nakup 8 novych A8 pre podpredsedov parlamentu? preco nestacili superby, ako napr. v cesku? ale ty si cerveny az za usami a mas klapky na ociach. Nerozmyslas. Je mi ta luto :no:
neregistrovaný "Vlado"
22. 1. 2007 23:14
Re: Mondeo ST 220
:yes: >:D
anonym
19. 1. 2007 08:00
Re: Mondeo ST 220
Kecáš nesmysli!!! S4 stojí 1,7 mil a ST 220 1,1 (přesnou cenu obou vozů si nepamatuji). Tak tu nelakuj, že sou S4 3x dražší. Navíc pokud by ses oběma auty svezl a mohl sis je dovolit, tak neváháš a S4 je jasná volba. Pro fajnšmekry pak RS4, no to už by lidi ovšem tuplem nerozdejchali.
neregistrovaný "Soudce"
19. 1. 2007 14:57
Re: Mondeo ST 220
Vole, to by ses možná divil
neregistrovaný "Pepíno"
22. 1. 2007 20:45
Re: Mondeo ST 220
souhlasím, Audi je jasně lepší, Mondeo je ve vyššich rychlostech dost hlučné, ale to policajtům snad nemusí vadit ,ale jestli si kupuju takové auto tak s ním nebudu jezdit do obchodu který je 500 m ,ale asi někam dál. Jenže S4 se nedá považovat za luxusní auto, že :-/
anonym
23. 1. 2007 07:52
Re: Mondeo ST 220
Ubožáku, co takhle objetkivně argumentavat
neregistrovaný "Soudce"
25. 1. 2007 13:13
Re: Mondeo ST 220
Ubožáku, co se takhle naučit psát?
neregistrovaný "shorty"
9. 2. 2007 11:03
Re: Mondeo ST 220
Jo a ta Mondea taky mají majáky, které nedovolují jet rychleji než 200.
neregistrovaný "Tom916"
17. 1. 2007 15:35
Předražená zbytečnost...
můj názor je takový, že když někdo jede rychle po dálnici, má ho policie změřit a obeslat. Nejlepší by bylo zastavit na sjezdu (dohodnout se můžou vysílačkama), ale rozhodně není v pořádku, když někoho stíhají v rychlém autě a ohrožují tím ostatní účastníky silničního provozu. Passatem honili řidiče dvoustovkou, Mondeem ST220 už dvěstěpadesátkou a Sčtyřkou bez omezovače budou jezdit 280 km/h. Otázka pro PČR : Opravdu chceme takovéto honičky na dálnici??? Honba za rychlejší auta pro policii je z tohoto pohledu velmi nebezpečná hra o životy nás ostatních.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Speedy"
17. 1. 2007 15:45
Re: Předražená zbytečnost...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "NIcKON"
17. 1. 2007 15:52
Re: Předražená zbytečnost...
Ta auta nejsou zdaleka jen k honění hříšníků, kteří jedou rychle. To je naopak řekl bych menšina z jejich úkolů. Jde taky o to, aby se policie rychle dostala k místu náhle vzniklého problému, havárie, atd., a mohla provést první zásah, sloužící k záchraně životů a hodnot, v nejkratším možném čase. A k tomu by se jim silné čtyřkolky zatraceně hodily, zvlášť při našich nevyzpytatelných zimách. A policie má taky hned větší respekt, když si kterýkoliv spěchající vyšší manažer v A6/A8 už nemůže říkat, že má rychlejší auto než kterýkoliv policajt v zemi.
neregistrovaný "Tom916"
17. 1. 2007 16:11
Re: Předražená zbytečnost...
Že toto jsou auta k rychlému prvnímu zásahu na místě problému? Rád by jsem tomu věřil, ale to je v tomto případě spíš scifi. Ročně najezdím cca. 50tkm (dokonce ve Vámi zmiňované A6 :-) ) a havárií vidím mnoho. U žádné z havárií ale nevidím silné "civilní" auto policie, nikdy! Vy jste někdy viděl na D1 operující "civilní" auto s bradavicí na masce jak pomáhá u havárie? Myslím že také ne. Tato zbytečná auta budou sloužit jen k závodění na dálnici.
PS:V Maďarsku i Velké Br. policii běžně stačí Octavia RS, proč u nás ne? Navíc pro pomoc v naléhavých situacích by se určitě daleko víc hodilo Combi do kterého se vejde víc věcí pro pro pomoc v nouzi.
anonym
17. 1. 2007 21:24
Re: Předražená zbytečnost...
Ja po slovenskej dialnici D1 na useku Trnava Bratislava jazdim denne, denne vidim nehody (ovykle za vyjazdom na senec) a 9 pripadov z 10 je zaezpecenych ciernym pasatom s blikajucim majacikom, aleo motorkarmi na BMW, u nas asi ta policia funguje trocha inak
Obdobna situacia nastava v bratislave smerom od kutov do mesta, vola sa to patronka, vzdy nejaky skrizeny kamion, ci osobaky zrolovane pod kamionmy a hadaj kto je tam prvy? cierny pasat alebo hliadka ktora na tej krizovatke stava vzdy v spicke...
treba ale uznat, ze tato situacia nastala az po zmene prezidenta dopravnej policie...
neregistrovaný "loleq"
19. 1. 2007 10:11
Re: Předražená zbytečnost...
ja jazdim casto po dialnici na SK - D1 a vzdy ked je havarka,tak su tam ako prve prave passaty - tie ktore teraz vzstriedaju S4rky.
Avatar - Ricardo
17. 1. 2007 16:12
Re: Předražená zbytečnost...
To je sice pravda ale to by ty Audiny musely být označené.
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 17:38
Re: Předražená zbytečnost...
>:D >:D >:D >:D "Jde taky o to, aby se policie rychle dostala k místu náhle vzniklého problému, havárie, atd., a mohla provést první zásah, sloužící k záchraně životů a hodnot" To me fakt rozesmalo - nezapomen, ze jsme v Cesku! Tady se hraje hlavne na sikanu ridicu, nikoliv na nejakou bezpecnost... >:D >:D >:D
17. 1. 2007 17:10
Re: Předražená zbytečnost...
Tak policie určitě nemá dost aut (jakýchkoliv), aby mohla stát na každém sjezdu a čekat, kdy se tomu magorovi, co to válí dvoustovkou, zachce sjet z dálnice... ;-\ A v době, kdy se každý může vymluvit, že auto řídila osoba blízká, je celkem dobrý, když ho čapnou rovnou. Trest, který následuje rovnou po spáchání přestupku má totiž největší účinek...
neregistrovaný "mau"
18. 1. 2007 21:52
Re: Předražená zbytečnost...
Neviem ako u vas ale na slovensku sa nemas na co vyhovorit, bud majitel auta "bonzne" kto auto v inkriminovanom case riadil,alebo je automaticky vinny majitel auta a nikoho nezaujima ze ty nevies kto auto riadil. Cize naozaj by stacilo takychto vodicov odfotit a poslat im "pohladnicu" aj so sekom. A ak nezaplati, vymozitelnost je na pomerne vysokej urovni. Ale suhlasim s tym, ze na dialnice by mali vybehnut raz za mesiac a venovat sa hlavne mestam a rizikovym usekom + kamionom. A hlavne by som sa zaoberal aj vodicmi,ktori nie jazdia rychlo,ale prave naopak spomaluju a obmedzuju dopravu a ohrozuju ostatnych vodicov(ides 130 po dialnici a 80 rocny ujo s vajciami pod zadnym sklom zacne 50 metrov pred tebou v 70 predbiehat kamion). Prave to su pricini nehod a nie to ze niekto ide 180 na audi po dialnici.
19. 1. 2007 10:01
Re: Předražená zbytečnost...
Tak vidíš, už i v tomdle jste nás předběhli :yes: ;-) Pokud vím, tak u nás, dokud na tý fotce nejsi jasně rozeznatelný jako řidič, můžeš tvrdit, že to řídila osoba blízká, kterou nemusíš prozdradit a jsi z toho venku... Neboli ten Dzurinda musel být opravdu celkem machr :yes:
neregistrovaný "palo"
18. 1. 2007 10:37
Re: Předražená zbytečnost...
mna by vazne zaujimalo ako chcu v 250 stavat auto ktore zastavit skratka nechce.. bez sance
anonym
17. 1. 2007 15:44
MONDEO - proč ne?
Souhlasim s názorem, že MONDEA stačí. Co se týče toho, jestli tyhle auta a policajty v nich je možný vidět, musím se zastat policie. Jezdim skoro denně do Prahy Přes Rudnou u Prahy kde mimochodem toho Mondeo dálniční policie má...a vidím ho až nepříjemně často! Takže si nemyslim, že všichni seděj v benzínce na kafi (a to se jich nechci zastávat a ani nejsem fízl). Jestli Porsche udělá 100 km/h za dvě a půl sekundy rychleji podle mě nerozhoduje...je to hlavně psychologickej aspekt
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Atlis"
17. 1. 2007 15:52
Nie su cierne...
Tie auta ak sa nemylim su uz pocmarane vo farbach policie takze nenapadne nebudu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 16:01
Nic není horké tak, jako se to uvaří..
obdobně s tou nenápadností to taky zas tak horké nebude :-! Chcete důkaz? [odkaz] :-! >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
4
17. 1. 2007 16:11
Re: Nic není horké tak, jako se to uvaří..
Kupili 4 cierne a 2 biele ktore budu pomalovane. A tie 4 cierne su im aj tak nanic kedze funguje Radio Express a tam ich uz neraz hlasili takze na dialnici si kazdy dava pozor - bud ide 140 alebo ma antiradar.
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 19:25
Re: Nic není horké tak, jako se to uvaří..
nadhera :yes: audinkaaaa :yes:
anonym
17. 1. 2007 19:48
Re: Nic není horké tak, jako se to uvaří..
naaaadhera :yes: Forester :yes: >:D
neregistrovaný "bbleach"
18. 1. 2007 09:45
Re: Nic není horké tak, jako se to uvaří..
jojojo :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
17. 1. 2007 16:08
Cui bono?
Jsem zastánce toho, že státní orgány by měly vždy a jedině dbát value for money. To znamená když např. Octávii, tak v co nejnižší výbavě. Policista přece pro výkon své služby nepotřebuje vyhřívaná sedadla, střešní okno, duální klimatizaci ani sedadla v elektrice. Jak zde již bylo zmíněno, existují spousty výrazně levnějších aut, která poslouží naprosto stejně. I u Adi by se dalo volit prozíravěji. Jenže, batři Slováci, tyto Rakety S4 nebude sedlat ani Simir ani Gerchan. Budou tvořit doprovod vašich drahých politiků a budou se ukazovat jako pýcha slovenské policie. Tak jako ty naše slavné ST220.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 16:14
Re: Cui bono?
Zohledňují daňové poplatníky, taky mohli koupit RS4 :-)
Avatar - Ricardo
17. 1. 2007 16:26
Re: Cui bono?
To už je rozdíl jen pár set tisíc >:D
anonym
19. 1. 2007 08:06
Re: Cui bono?
to je stejný rozdíl jako mezi ST 220 a S4
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 19:25
Re: Cui bono?
>:D
neregistrovaný "PP"
17. 1. 2007 16:37
Re: Cui bono?
Aby bolo jasne: Terajsi minister vnutra sa niekolko rokov vyvazal v audinach, ktore podla SPZ nepatrili jemu, ale "vseliakym" firmam. Teraz, ked sa dostali ku korytam je treba dlhy splatit...
Tak sa kupili tieto S4 a vladne BMW, ktore sa kupovali asi od vzniku SR, sa zrazu vymienaju za "inu" ( >:D )nemecku znacku, ktora zrazu po vymene vlady viac splna poziadavky pre sluzobne vozidlo papalasov.
neregistrovaný "pipo"
17. 1. 2007 16:40
Re: Cui bono?
Myslím že policie rychlý auta potřebuje. Zvyšuje to respekt. Estéčka jsou výborný auta, takže je jedině schvaluji. A že mají vyhřívaný kožený sedadla v elektrice? Kdybys tam chtěl dát seadla z obyčejnýho mondea, tak právě za ně by si policie musela připlatit. A jestli SR potřebuje přímo Audi S4 nevím, ale měli by si dávat pozor, aby se z nich nestaly jenom hračky deviantských policajtů.
Avatar - Ricardo
17. 1. 2007 18:07
Re: Cui bono?
Dobře, ale podívej se právě na ten rozdíl mezi ST220 a S4. Audi je dvakrát dražší a že by bylo dvakrát rychlejší, to určitě ne. Naopak Ford má podle mě lepší využitelnost. Takže přidaná hodnota Audi se v tomto případě velice blíží nule. Jistě, mohou sloužit na efekt, nebo jak tady bylo zmíněno jejich posádky mohou být první u nehody... jenže kdyby PČR nakoupila S4, jsem si téměř na 100% jistý, že by k takovým účelům sloužily přinejlepším sporadicky.
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 01:12
Re: Cui bono?
no že by posádky byly první u nehody sem tady bral jako hodně dobrej vtip, nic takovýho se neděje ani by se nedělo. Však já říkám, že ST stačí. I Octavie RS by co do rychlosti stačily. Sice nevím nic o statistice kolik řidičů policii ujíždí, nebo spíš ujede kvůli tomu že mu policajti nestačí, ale u nás jich moc není. Když už někdo takovej je, tak je ve zprávách na Nově n.1. Zprávy sleduju každej den, takže můžu říct že těch co ujíždí moc není :-) Takže ano, jde především o psychologickej efekt a ten je u S4 je určitě ještě větší, ale dvojnásobnou cenu nestojí, to máš pravdu. Za tu cenu mohly sáhnout v podstatě po jakýmkoli autě, oni vybrali S4... je jasný že někdo dostal od dealera Audi něco do kapsy. Je vidět že to tak funguje nejenom u nás.
anonym
19. 1. 2007 08:09
Re: Cui bono?
To je naprostá demagogie. Rozdíl v ceně není zas až tak velký a užitnou hodnotu mají vzhledem k systému pohonu a jízdní vlastností S4 mnohem větší, obzvláště v krizových situacích a za nepříznivého počasí
anonym
17. 1. 2007 16:39
NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
Aj tak dá len 250km/h!!!!!!!
Vyhadzujú prachy.
Načo im tam je koža, 20" disky, klimatizácia a pod.????
My im platíme mzdu a oni sa ešte budú vyvážať na hentakých autách!!!
To vie fakt *!!!
Keď skončí ich odpis porpedávajú si ich medzi známych a my utreme hubu.
Nemali by sme o takýchto veciach rozhodovať my???
Aspoň cez web?????
Veď sú to naše peniaze, naše dane.
A oni s nimi mrhajú na luxus.
Za tie prachy im mohli nakúpiť 20 ks Hyundai Sonata 3,3!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "anonym"
17. 1. 2007 16:50
Re: NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
NO ASI TREBA POSLAT CELEHO FICA DO P....Uz sa na to nemozem pozerat, oni to tu za tie 4 ci 3 roky tak vytuneluju, ze sa posunie cele slovensko o 8 rokov spat. Sak to neni mozne, len rozhadzuju a chcu ludom ukazat ako im je teraz za ich vlady lepsie pritom to co mame teraz je vysledkom predchadzajucej vlady a vdaka je... dochodcom im preferencie este stupaju.
No ale zase auta su velmi pekne, ale nie pre policiu, sak aj tak nikoho nebudu nahanat ;-\, radsej mohli dat mne jedno :-)
neregistrovaný "Marek"
17. 1. 2007 18:55
Re: NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
Kludni hormon :-!
Avatar - Ricardo
17. 1. 2007 18:10
Re: NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
Moja reč ;-)
neregistrovaný "xxl"
17. 1. 2007 20:43
Re: NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
clovece, prestan uz hulit tu travu lebo blbnes, ale musim povedat, ze s tym tvojim rozumom rolnika je to prispevok do siene slavy tumtuslamy.......
anonym
17. 1. 2007 21:06
Re: NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
na tych S4kach maju vypnuty omedzovac cize im to da okolo 280a nie 250ako pises ty najskor si precitaj clanok a potom pis ok?
neregistrovaný "daniel11"
22. 1. 2007 17:32
Re: NAČO IM TO JE DO RICI ????????????????
kto by ich už kupoval, však keď ich vyradia budú mať nabehnuté najmenej 350000, ˇale je fakt že je vtom habaďúra Kaliňák = AUDI
neregistrovaný "Cool-hand"
17. 1. 2007 16:58
problém našich ST
On je problém těch policejních Fordů v tom, že bíle zářej na dlouhý kilometry. A tak potom č-u-r-á-k, pazdrát (...či jinak) řítící se okolo 200km/h odstavným pruhem (on přece nepojede 130 mezi lůzrama, co zleva předjíždějí kamiony) policejní Mondeo zahlédne včas a kolem projede hezky sporádaně. Kdyby tyto policejní "speciály" byly v civilních barvách a se schovaným majáčekem, tito silniční šmejdi by měli zase o trochu menší šanci prasit silnice.
Rozbalit vlákno
1
17. 1. 2007 17:15
Re: problém našich ST
To je zas téma na diskuzi, jestli je účelem policie prevence nebo trestání... Třeba v Německu píchnou tam, kde je to opravdu nebezpečný a je potřeba jet pomalu, označený auto, který je vidět na kilometr a všichni jedou podle předpisů... Ale pravdou je, že na popsasný prasata prevence asi neplatí ;-\
anonym
17. 1. 2007 17:14
dalnice vs. rychlost
problem neni v rychlosti na dalnici, tak sem uz ze sve podstaty patri, ale v celkove poloze dalnic v Cechach a "vzdelanosti" ceskych ridicu => jednoznacne dochazim k nazoru, ze na dalnicich proste neumime jezdit, kdyz bych byl uplne uprimny, reknu, ze neumime jezdit nikde (dalnice, silnice 1.tr., mesto atd.) => o profesianalnich ridicich nakladaku, kteri se nas ´amatery´ snazi ´vychovavat´ tim, ze najizdeji kolikrat i bez blinkru do leveho pruhu a pak predjizdeji 1-2 km dalsi kamiony a pro jistotu, aby nas vychovali poradne v levem pruhu zustavaji dalsi 0,5 kilometr, i kdyz uz se muze vratit davno do praveho pruhu...opravdu si myslim, ze jim to dela nevyslovnou radost, o nekterych ridicich osobnich automobilu jakbysmet...ale asi jsme holt pomalejsi, co se da delat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chiron"
17. 1. 2007 17:33
hehe
Tak už tak nenápadný nejsou. Už jsou přestříkaný na klasik barvy klasik barvy viz. odkaz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "miles"
18. 1. 2007 15:36
Re: hehe
Nie su prestriekane. 2 budu klasicky pomalovane, 4 tmavo modre civilne.
17. 1. 2007 17:58
sialenstvo
ono mi to pride teraz moc natlacene.. predsa ked idem teraz v noci okolo 02 po dialnici z BA tak po ceste stretavam aspon jeden passat... a co bude teraz??? za jednu cestu si budem rozpravat aha audi a tu zrazu passat.... nemam nic pro tym autam ale je ich uz fakt vela... BTW: u nas sa passaty pouzivaju aj v mestach coz je lepsie riesenie ako na dialnici.. jeden passat bol v nemenovanom okrese na vychodnom slovensku asi dva tyzdne lebo tam jazdia ako sialenci.. takze tieto auta nie su len na dialnice... teda budem si oponovat.. ak to nedaju len na dialnice tak to bude fajn :D
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 1. 2007 18:02
Zelené gumy
To ty naši gumkáči dostali fára zase majú čo rozbíjať!!! A koho asi na tom budú chitať no politikov ťažko tý majú svoje pasy, kamarátov z policajného zboru taktiež nie, ostatných známich nechajú tak a my väčšina čo nemáme pasy ani konexije musíme cvakať pokuty na tie ich nové fára. Môj názor je taký že cesty sú zlé a poddimenzované na tieto nové autá a tú hustú premávku!!! Radšej by som za to postavil kúsok poriadnej dialnice bez obmedzenia rýchlosti každý sa vyšantí a je pokoj... veď takých 250km/h šofér vydrží chvíľu a potom si ide spokojne 180 - 150 km/h. Hovorím treba zlepšiť to po čom jazdím a ni je to ako rýchlo po tom jazdím... :-) :-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "G-Laci"
23. 1. 2007 19:42
Re: Zelené gumy
Ty si teda macher. A kolko centimetrov dialnice by s xel za tyx 21 melonov postavit??? Ved kilák dialnice stoji zhruba 1 miliardu... Podla mna to nebola zla kupa (1,6 melona za auto, ostatne bola uprava). Stare Passaty uz dosluzili a nove by ich nevisli o moc lacnejsie a co sa tyka vakonu a jazdnych vlastnosti su na tom s4 o hodne lepsie... :yes:
anonym
17. 1. 2007 19:03
Zelené gumy
ALE VED SPOMINALI,ZE RYCHLOST MAJU BEZ OMEDZOVACA!!!TAKZE ZIADNE 250KM/H ALE SKORO 300KM/H!!!V Motorvisione (DSF)raz bol test tohto vozidielka.A co sa tyka "ci im je treba alebo nie"je vec nazoru.Podla mna im Passat uz dosluzil,cital som,vraj uz ma najazdenych 200 tisic km,takze ho nahradia tieto A4-ky.Co sa bojite,ak nebudete jazdit pri Piestanoch viac ako 130km/h,tak vam pokuta nehrozi:)Inde ani nemerali rychlost, a este su tu aj dopravne inf, a tam velmi casto budete vediet,kde akurat su.Je vela vodicov, ktori taketo skvostne auta nepriehladnu:)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "marco"
18. 1. 2007 09:21
Re: Zelené gumy
V tom Motorvisione na DSF to byla a RS4 a to je o něčem jiném to opravdu těch 300 jede S4 bohudík jede jen 276 km/h a to těch 7 km nad 270 s vypětím vůle.
anonym
17. 1. 2007 19:20
A
A uz jste videly ty nadherny A6 v policejnich barvach,casto je potkavam v Praze
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ian"
17. 1. 2007 19:30
Re: A
Jo, párkrát jsem je viděl. Jak mají nahoře ten LED panel, tak tam ani není možný vysvítit STOP. Pouze KOLONA. A jaká? No přeci diplomatická... Asi aby papaláši měli pocit, jak jsme strašně bohatá země.
neregistrovaný "Ian"
17. 1. 2007 19:22
Tak tomu nějak nerozumim
Sice mi to přijde jako nesmysl, ale budiž. Když už připustím, že rychlá auta policie potřebuje... Mě zkrátka nejde do hlavy, proč zrovna S4. Mám dojem, že například Porsche Cayman S startuje s cenou pod 2 mil korun. A co se týče psychologického efektu...no, mám dojem, že Porsche je Porsche.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - VDC
17. 1. 2007 19:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Ian"
17. 1. 2007 19:28
Re: Tak tomu nějak nerozumim
To más pravdu. A navíc-ono je přeci jenom pohodlnější vozis si zadek v Audině než opravdu sportovním autě...
neregistrovaný "polo"
17. 1. 2007 19:31
Re: Tak tomu nějak nerozumim
Ne,je to proto,ze Audinky jsou nadherna a kvalitni auta :yes:
Avatar - VDC
17. 1. 2007 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
17. 1. 2007 19:55
Re: Tak tomu nějak nerozumim
je to tak :no:
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 20:25
HOT: Demokraciu uz nemam rad
Par mesiacov pred volbami sa nas pan premier vystatoval aka sme to chudobna krajina, polovica obcanov na hranici biedy. Par mesiacov po volbach si v prejave neodpustil "ekonomika ide, mene sa dari, investori prichadzaju, realne mzdy a hdp prudko rastu,...". Nas pan premier je zda sa neopakovatelny genius, novu inspiraciu ide dokonca cerpat do Lybie. Ako taka prosperujuca krajina si teda v klude mozme dovolit prevybavenie politickej flotily audinami, par teda 6 S4 policii, nove pasaty asistentkam primatorov mensich miest. To vsak nie je problem politikov, policie, ani primatorov, je to vola vacsiny obcanov. A preto sa mi prestava demokracia pacit. (HOT = half off topic) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mig"
17. 1. 2007 20:39
Výnosný kšeft - to sedí
Slovensko mám rád. Jednou-dvakrát týdně jezdím do Bratislavy, to co si můžu dovolit na Slovensku by mi v Čechách neprošlo. Jakmile překročím slovenskou hranici, dupnu na plyn a rychlostí 180-200 se přesunuju do Blavy. Tmavý passat znám, nicméně občas jsou schovaní tak fíkaně, že mně vychytají. Obvykle to vyřeší pětistovka až litr do kapsy. Kluci jsou spokojení a já taky. Nikdy jsem s nima neměl problém, a nikdy jsem nenarazil na takového, kterého by ty peníze urazily. A navíc to probíhá tím stylem, že než mi policajt stačí sdělit, jakou rychlostí jsem jel, vytahuju beze slova peníze a on kejve, že můžu jet...
Rozbalit vlákno
7
18. 1. 2007 06:25
Re: Výnosný kšeft - to sedí
no tak tebe by som dozivotne uz nedovolil sadnut za volant, 180-200 po slovenskej dialnici, a najma z Kutov do BA moze ist len retard
neregistrovaný "Mig"
18. 1. 2007 07:15
Re: Výnosný kšeft - to sedí
Klaudie,
tenhle úsek dálnice je rovný a naprosto nezdemolovaný kamióny, všichni, kdo přejedou z české strany na slovenskou ti to potvrdí. Jel jsem tam i 290 s M3 (zkoušel jsem co to dá). Navíc je tam třetinový provoz oproti Česku. S pozdravem tvůj retard. (navíc je rozdíl, čím jedeš a kolik máš naježděno, já cca 50 tisíc ročně, 10 let bez nehody).
neregistrovaný "Marek"
18. 1. 2007 07:32
Re: Výnosný kšeft - to sedí
Prepac,ale toto ti neuverim,ze takto ti to prechadza..mal som par skusenosti so slovenskou dialnicnou policiou a v ziadnom pripade nie su taki oblomni,ako to ty spominas ;-\
neregistrovaný "Mig"
18. 1. 2007 07:44
Re: Výnosný kšeft - to sedí
Věřit mi nemusíš. Naposledy mně brali v tom zúženém úseku přesně před Bratislavou, jel jsem 130 v 80, neměl jsem dálniční známku, stálo to 2000 (kvůli té dálniční známce), jinak bych mu dal litr. Je jasné, že na slováka budou mít jiný metr než na cizince. Český policajt si taky vyšlápne na němčoura a řekne si nepřímo o úplatek, protože si může být jistý, že nejde o kontrolu ze strany jeho nadřízených.
18. 1. 2007 13:43
Re: Výnosný kšeft - to sedí
no tak 130 neni 200.....200 na tych kolajach a zaplatanych usekoch, no neviem.....o drzku a nebezpecne pre tych co naozaj chodia tych 100-130
anonym
18. 1. 2007 20:33
Re: Výnosný kšeft - to sedí
Uváděl jsem příklad toho,kdy jsem naposledy ukecal - uplatil pokutu. Dneska jsem tam jel normálně 180 celou dobu, žádné vyjeté koleje tam nejsou (aspoň ne v tom pruhu, co v něm jezdím já). Česká dálnice je na tom mnohem hůř.
anonym
19. 1. 2007 18:04
Re: Výnosný kšeft - to sedí
klaudius o com tocis? z kutov do BA sa bezproblemov da ist celu cestu 210-220 xodim tade 2-3x do tyzdna :) asi mas dojebany podvozok :-D
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 21:38
jeeee
Slovensti policajti se maj :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
17. 1. 2007 22:23
Re: jeeee
no tak to mate stasite..ja zasa s ceskymi policajtmi mam zle skusenosti :( raz ma dokoca zadrzali a zhabali auto.... par hodim sme si pokecali a potom som siel... nic moc zazitok a od vtedy po CZ jazdim tak v ramci predpisov.. :no:
neregistrovaný "tom"
17. 1. 2007 22:43
jééééé
Taky mohli ten radar magoři dát trošku bokem a nevystřihovat kus znaku Audi.Mohlo by se to chápat jako zneuctění značky.Když už tak ho měli dát do dža celý a nenechávat tam dva půlkruhy.MOžná Vám připadámjako detailsta ale Audi je myslím pojem....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - masO
18. 1. 2007 02:13
Re: jééééé
ty ses toho koukam nebal, ale mas recht, opakovani matka moudrosti ;-) :-)
anonym
18. 1. 2007 13:25
Re: chosef
sssssssssss.......sem zdřímnul s prstem na klávesnici.......
neregistrovaný "tom"
18. 1. 2007 13:03
Re: jééééé
jééééé jééééé jéééééé to se mi povedlo... >:D
anonym
18. 1. 2007 01:59
cara
kdyz maji mondea a neuzivaji to, tak by se statni penize mohli dat na neco uzitecnejsiho...
Rozbalit vlákno
2
anonym
18. 1. 2007 02:02
Re: cara
souhlasim, pitomci blby
neregistrovaný "IT"
21. 1. 2007 01:16
Re: cara
Na Slovensku mají Mondea? >:D
anonym
18. 1. 2007 02:33
rychlik
Co je to za redaktora psát "bohužel ne"? Spíš naštěstí ne, že je tu neuvidíme!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "111111"
18. 1. 2007 10:40
Je vyhazování peněz
Na motorky stejně nemaji a u nás je stejně nechytaji. A k čemu takové auto na pár kylometrů neprůchodné dálnice!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pierce007"
18. 1. 2007 14:17
Re: Je vyhazování peněz
Kylometru alebo kilometru???
žeby ste mali o niečo viac km diaľníc, ak nerátam ten beton od Brna po Prahu... by som ani nepovedal...
neregistrovaný "Marek"
18. 1. 2007 15:12
Re: Je vyhazování peněz
>:D >:D >:D :yes: :yes:
Avatar - ManInBlack
18. 1. 2007 11:52
Audi S4? Proč?
Proč brali Audi S4. Vždyť tuhle jsem tu viděl (sice Německou) policejní verzi MB CLS od Brabusu >:-[] Hold má někdo bratrance v Audi a ne MB.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sokol"
18. 1. 2007 15:59
R A K E T A
No, holt bude potreba prijit s adekvatnim protiopatrenim. Misto kloboucku radaru mi z masky napriste bude koukat spicka rakety vzduch-vzduch navadena signalem policejniho radaru...

Nekomu se to nezda vhodne? Alespon si tu raketu koupim za SVOJE. Bohuzel chlupati organi si ty svoje radary taky kupujou za MOJE a jeste me pak s nima obtezujou. Ty "EsCtyrky" asi taky nemaj za penize z vikendovych brigad v JRD.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jjk"
18. 1. 2007 16:09
Re: R A K E T A
:yes: Skor by si vyuzil raketu zem-zem, no pri maximalke S4 to daleko od lietania veru nema.
Avatar - 12Eagle
23. 1. 2007 09:52
Re: A čo toto páni?
Môžu policajti merať rýchlosť áut?
13. 06. 2006 | Zdroj: Natankuj |
Málokto má rád policajné radary. Nepríjemné sú najmä, keď namerajú prekročenie maximálnej povolenej rýchlosti ... Ozaj, vedeli ste, že aj policajný radar funguje ako každý iný? Vysiela elektromagnetický lúč, ten sa po odraze od meraného vozidla dostane späť do radaru, ktorý vypočíta rýchlosť zameraného auta. Ak šlo auto vyššou rýchlosťou ako povolenou, radar uloží do počítača fotografiu auta a ďalšie údaje, ktoré polícia používa ako dôkaz o prekročení maximálne povolenej rýchlosti.
Nedávno sa nám dostali do rúk zaujímavé právnické analýzy o tom, že v niektorých prípadoch policajti nepoužívajú radary v súlade so zákonom. A zákony by mal dodržiavať každý, aj polícia pri odhaľovaní priestupkov.
Totiž, od 21.mája 2003 platí na Slovensku zákon o ochrane súkromia pred neoprávneným použitím informačno-technických prostriedkov - tzv. zákon o ochrane pred odpočúvaním (166/2003). V druhom paragrafe tohto zákona, v odseku 1) sa píše: "Informačno-technickými prostriedkami na účely tohto zákona sú najmä elektrotechnické, rádiotechnické, fototechnické, optické, mechanické, chemické a iné technické prostriedky a zariadenia alebo ich súbory používané utajovaným spôsobom pri a) vyhľadávaní, otváraní, skúmaní a vyhodnocovaní poštových zásielok a iných dopravovaných zásielok, b) odpočúvaní a zaznamenávaní v rámci telekomunikačných činností, c) vyhotovovaní a využívaní obrazových, zvukových alebo iných záznamov."
Radar je vo svojej podstate rádiotechnické zariadenie, ktoré využíva počítač (elektrotechnické zariadenie), kameru alebo fotoaparát (fototechnické, optické zariadenie) a využíva, občas aj vyhotovuje obrazové alebo iné záznamy.
Polícia tvrdí, že podľa zákona o policajnom zbore môžu používať technické zariadenia na odhaľovanie priestupkov a trestnej činnosti. Lenže tak, ako platí zákon o policajnom zbore, takisto platí aj zákon č. 166/2003, ktorý neodmieta použitie rôznych technických zariadení, ale upravuje ich použitie v špeciálnych prípadoch.
V štvrtom paragrafe zákona č. 166/2003, v odseku 1) sa píše: "Informačno-technické prostriedky možno použiť iba na základe predchádzajúceho písomného súhlasu zákonného sudcu ..." No na to polícia potrebuje žiadosť, ktorá musí obsahovať aj "druh informačno-technického prostriedku, ktorý sa má použiť, miesto jeho použitia, navrhovaný čas trvania jeho použitia, údaje o osobe, voči ktorej sa má tento prostriedok použiť".
Polícia sa bráni tým, že pri používaní radarov nie je dopredu známe, kto prekročí rýchlosť a kto nie. Podľa nej, aj keby merač rýchlosti jazdy bol informačno-technický prostriedok, nemožno žiadať súhlas sudcu na jeho používanie, keďže nie je známe, do koho súkromia bude polícia zasahovať. Ak by však tento argument platil, zákon č. 166/2003 by vôbec nemusel existovať. Predstavte si trochu za vlasy pritiahnutý príklad: polícia by dala do miestnosti s 50-timi ľuďmi odpočúvacie zariadenie (bez vedomia týchto ľudí) s odôvodnením, že nevie síce, koho bude odpočúvať a zaznamenávať, ale čo keď niekto niečo povie také, čo by mohlo pomôcť pri objasňovaní priestupku alebo trestnej činnosti ... a keď povie, nahrá zvukový záznam, ktorý bude chcieť proti dotyčnému použiť. Bez povolenia sudcu. Podľa argumentácie polície by ho nepotrebovala, veď by nevedela dopredu o koho súkromie pôjde.
V zákone č. 166/2003 je dôležité všimnúť si aj slovné spojenie "utajeným spôsobom". Polícia totiž tvrdí, že radar sa používa verejne, na verejnej komunikácii, preto nie je utajený. V takom prípade by nemalo význam spomínať v dopravných servisoch rádií informácie, kde sa radary nachádzajú, lebo by o nich všetci vedeli, alebo by aspoň mali možnosť sa to dozvedieť z oficiálnych zdrojov. Okrem toho, kto z Vás vie, kedy a kde teraz merajú rýchlosť? ... odpoveď pozná len málokto a ak, tak z neoficiálnych zdrojov, pretože merače rýchlosti jazdy sa často schovávajú za prekážky, cez ktoré radar nevidno, alebo sa dávajú do neoznačených áut.
Problémom, podľa nás, nie je používanie radarov ako takých. Veď na mnohých miestach treba kontrolovať cestnú premávku kvôli "šialencom", ktorí ohrozujú všetko, čo sa dá. No policajné radary sa zvyčajne používajú tak, že o nich nikto nevie (až na tých, ktorých polícia zastavila za prekročenie rýchlosti). Keby polícia zverejnila informácie o tom, kde merajú, alebo keby merala len na úsekoch označených informačnou tabuľou "Pozor radar", určite by nikto nenamietal. Už by to totiž nebolo utajeným použitím radaru. Zároveň by sa tým pomohlo dať prednosť prevencii pred represiou, ktorá má na nepriaznivý stav nehodovosti na cestách oveľa väčší vplyv, než skrytý radar v modrej Škode Fábia schovanej za rohom budovy.
Na záver ešte jedna "šuškanica" - policajti vraj musia ročne vyzbierať istý obnos na pokutách do štátnej kasy. V zákonoch sa totiž píše, že príjmy na pokutách sú súčasťou štátneho rozpočtu.
neregistrovaný "RIO2"
18. 1. 2007 16:07
BMW
A videli ste už Packu ( slovenský policajný prezident ) na tej kriklavo modrej M5? na papalaskych znackách? Rátam ze onedlho pribudnu do autoparku PZSR aj nejake tie BMW.
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 1. 2007 07:58
BMW
Kecáš nesmysli!!! S4 stojí 1,7 mil a ST 220 1,1 (přesnou cenu obou vozů si nepamatuji). Tak tu nelakuj, že sou S4 3x dražší. Navíc pokud by ses oběma auty svezl a mohl sis je dovolit, tak neváháš a S4 je jasná volba. Pro fajnšmekry pak RS4, no to už by lidi ovšem tuplem nerozdejchali.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "POWER"
19. 1. 2007 12:52
logické...
Vozový park našej štátnej správy sa zameral na koncern VW...
No a keď treba niečo kvalitné na diaľnicu, prečo nie S4?
Pasaty už dosluhujú, ich 193k a Vmax tesne na úrovni 250 s vypetím všetkých síl na dnešné kvalitné autá by už nemuseli stačiť...Quattro/torsen/ v S4 je tiež lepšie než Haldex v Pasate...a keď sú občas tie adhézne podmienky zhoršené, za tie prachy si myslím, že tá S4 je logickejšia než Cayman a mnohé iné autá s podobnou cenou.Okrem tohoto všetkého si myslím, že tu bude veľkú rolu hrať hlavne ten psychologický efekt:ááá sakra!S4! tak tomu asi s nejakým xxx330d neujdem...ani s 7xx, Sxxx a pod... >:-[]
Rozbalit vlákno
4
anonym
19. 1. 2007 18:20
Re: logické...
heh,budem sa iba smiat,ked im nejaky "prachaty" nemec alebo rakusan natrhne * s ferrari alebo inym supersportom >:-[] potom sa chlpate * v S4 naseru a budu davat pokuty octavkam(priklad),ktore prekrocia rychlost o dva km/hod. :no:
Tesim sa na Redline akciu,par Lamborghini,Porsche,Ferrari a inych nadupanejsich aut pojde z ciech po D1 na vychod Slovenska a policajne S4 budu len dychat vyfukove plyny tychto "plnokrvnikoch".Ako minuly rok,sice ich chytili,ale to preto,ze stali na parkovisku :-!
neregistrovaný "POWER"
20. 1. 2007 15:16
Re: logické...
No jo, RedLine je RedLine...Podla mna do toho asi nepojdu...A co sa tych Rakusanov s Ferrari a pod. tyka:
Nejako na SK prisli a pojdu aj domov - tak zacvakaju pokutu na hraniciach.Ako ked kamarat prasil po Rakusku, nafotili ho, nechytili ho, ale na Bergu - na hraniciach pred Blavou sa nestačil diviť... :'-( >:-[]
anonym
21. 1. 2007 17:27
Re: logické...
njn :-) ;-)
neregistrovaný "M4"
8. 2. 2007 16:08
Re: logické...
....išiel som trasu TT - NR počas vlaňajšej Redline. Na 40 km úseku som s kamiónistami (kecali sme vysielačkami) narátali 15 radarových áut (felicie, fabie, pasaty) ... ale najlepší bol Viper v krásnej modrej metalíze, talianske tabulky (asi) ktorého brutálny čumák bol účinne znížený po stretnutí zo zadkom návesu kamióna.... Blikala za ním úplne trapná bezradarová fábia... >:-[] Inak poldovia teraz dostali aj najnovšie Pasaty kombi v komplet policajtskom pomalovaní ale bez majákov.
neregistrovaný "Halfi"
20. 1. 2007 11:52
Na co máme Octavie RS????????????
To si zase někdo u policie namastil kapsu??? Proč nekoupí Policie Octavie RS nebo Superby a podpoří tak český průmysl za podstatně menší peníze než ty nemožně drahé německé šunky. Jo u nás to bude vždy a vše postavené totálně na hlavu. Je mi z toho zle!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IT"
21. 1. 2007 01:13
Re: Na co máme Octavie RS????????????
Hlavně se nepoblij....proč by měla SK vláda podporovat český průmysl?Kupují auta pro potřeby SK Policie a ne s ohledem na českou ekonomiku.Kapito? :-)
neregistrovaný "ON"
20. 1. 2007 16:21
zeby zhoda okolnosti???
Nas pan minister Kalinak sa do volieb vyvazal na svojej sukromnej S4 starsieho data.Hned po vyhranych volbach mu ista nemenovana firma(dovozca znacky audi na SR) bezplatne zapozicala novucicku S4ku.Clovek by si povedal - zaujimave.A teraz, nejaky cas po volbach, ked uz je situacia tak povediac utrasena, sa obrovskou zhodou okolnosti nakupia rovnake auta za neskutocne ceny od rovnakej firmy BEZ TENDRA. No neni to neuveritelna zhoda okolnosti???
Rozbalit vlákno
1
anonym
22. 1. 2007 15:31
Re: zeby zhoda okolnosti???
No este len uvidis ako si takto poprihadzuju zakazky, sak preto tam kazdy chce byt(no kazdy postihnuty) >:D
neregistrovaný "matto"
20. 1. 2007 18:57
s
Ja si myslim zeby dobre spravili keby kupili nejake auto ako je passat alebo nieco v tej velkostnej kategorii a dali by ho niekomu upravit.... za nejakych 300000 im tam hodi turbo alebo kompresor... nejaky ten chip a pojde im to dost dobre si myslim... a nevyhadzovat zbytocne peniaze za dobre ale drahe auta. To vsetko zapricinuje nas pan FICO a vsetci hlupy ludia ktory ho volili... keby nebolo dzurindovej vlady tak boh vie ci by sme vobec boli v EU. Dzurinda to dobre nastartoval a fico to uz len vedie a to by dokazal asi aj ....
Rozbalit vlákno
4
anonym
21. 1. 2007 12:32
Re: s
MATTO, TO CO JSI NAPSAL JE ZCESTNÉ...ONI POTŘEBUJÍ, ABY TA AUTA BYLA VELMI SPOLEHLIVÁ, NAJEZDÍ DESETITISÍCE KM ZA ROK, TAKŽE NĚJAKÉ PŘIDÁVÁNÍ TURBA NEPŘICHÁZÍ V ÚVAHU.
22. 1. 2007 17:02
Re: s
no ale o te politice ma pravdu. S tim filcakem to fakt nevyhrali. Navic stli predtim dzurindovci tlacili reformy a utahovali opasky, tak usili tech poctivych prijde vnivec. Doufam ze pristi volby to kluci na slovensku zase otocej a nenechaj vladnout komunistu, fasistu a meciara.
anonym
22. 1. 2007 19:03
Re: s
ani komunista, ani fasista, ani meciar nevladne!
anonym
23. 1. 2007 22:01
Re: s
ale vladne!
neregistrovaný "robko"
21. 1. 2007 14:33
no
no som zvedavy, ze kolko z nich rozmlatia ti sialenci >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
22. 1. 2007 16:55
Re: no
noo su to stvorkolky .. take M3 by boli rchlejsie na kasu asi :-)
anonym
22. 1. 2007 18:01
evo 9
já osobě bych bral mitsubishi evo 9 když se mu dá čip tak ma kolem 400ps a st 220 aji s4 by se mohli klouzat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pipo"
23. 1. 2007 17:38
Re: evo 9
Ale Evo9 je úplně někde jinde... s tím musíš na prohlídky každých 10tisíc km, měnit volej a atd atd... to není nejlevnější. Pálí benzínu dvakrát víc. Prostě co se týče provozu, tak to by byl teprv "vír" v kapsi. Takže ekonomicky by to byl hodně špatnej tah. btw v S4 bys na dálnici evu ujel.
neregistrovaný "pipo"
22. 1. 2007 19:21
Tiptronic nebo manual???
By mě zajímalo co z toho zvolili. Možná tiptronic, aby řidič mohl za jízdy střílet z auta po těch slovenských mafiánech. >:D
PS: a omezovače jim teda nechali chcípáci ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "POWER"
22. 1. 2007 19:40
Re: Tiptronic nebo manual???
Vraj nenechali ;-)
neregistrovaný "pipo"
22. 1. 2007 22:45
Re: Tiptronic nebo manual???
takže lžou když říkají že ty auta mají maximální rychlost 250?
neregistrovaný "kejml"
23. 1. 2007 07:59
pro PČR?
myslím, že pro policii ČR by to nebyl dobrý přínos už takle jezdí jak čuňata (netvrdím, že všichni), tak jak by pak jezdili s 350-ti konmi pod kapotou? nechci si to ani představit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rittstein"
23. 1. 2007 08:56
ST 220 pro PČR
Jak to tady čtu, myslím, že kdyby PČR i PSR měla cokoliv, stejně by je všichni napadali, že to je zbytečné, drahé, luxusní, nepotřebné..stačí si vzpomenout na nákup ST 220 u nás,jak jim nadávali, proč Ford a ne RS, proč kůže, 18" kola atd..nikdo nebral v potaz to, že je to standard pro tento model a pouze pro PČR byla změněna barva a omezovač, doplněn radar a majáky. Šlo hlavně o marketing, tak Ford nabídl velmi dobrou cenu a vidíme je jezdit kdekoliv..Nevím jak ostatní, ale já osobně potkávám ST 220 na D5 dost často a ne jenom jako doprovod..Zajímala by mě reakce zúčastněných, co by se dělo, kdyby si PČR objednala jako policie SRN Mercedes CLS Rocket od Brabusu, Porsche od Tech Artu, apod. To bych bral jako vyhazování peněz, ale že se nakoupí ST 220 či S4? Vždyť ruku na srdce, když vidím, že jede ST 220 (zrovna tedy je dálnici..), tak ubereš a jedeš předpisově a o to jde. Nejde jen o stíhání šílenců po dálnici ve 250km/hod, ale i o prevenci. Cena za S4 je dobrá, ale vzhledem k počtu km dálnic na Slovensku ..no nevím, třeba se vám rozroste dálniční síť ještě letos..
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 12Eagle
23. 1. 2007 09:44
Re: ST 220 pro PČR
prevencia sa dá robiť s fabiami s nápisom POLICIA aj bez radaru. Ak to auto stálo 5 mega x 6 ks = 30 mega = 90 fábii !!
Ak by bolo na dialnici 90 fábii, jazdilo by sa predpisovo.
ALE TO NIE JE CIEĽ!!!
Cieľ je nakŕmiť štátneho šimla!!!!!!!!
Avatar - 12Eagle
23. 1. 2007 09:48
Re: ST 220 pro PČR
pardon 3,5 mega nie 6, takže 63 fábii.
Ale aj tak je to 1 fábia na 10 km diaľnice!
neregistrovaný "Shorty"
9. 2. 2007 13:12
Re: ST 220 pro PČR
Většina národa (na Slovensku to podle mě bude podobné) stejně jezdí v "plnokrevnících" typu Felicia, Fabia 1.2 High Torque and Power (HTP >:D ), a ti "šťastnější" v Oktávkách TDI s čipem.

Dovolím si tvrdit, že s takovým náčiním nelze policejní S4 ujet ani na suchu, natož když sprchne (to je zároveň moje odpověď, proč S4 a ne M3 >:-[] ), takže diskutovat na téma, zda je na tento úkol S4 slabá, je podle mě hloupost. A těch různých M5, Brabusů, Lamb a podobných po republice zas tolik nejezdí.

Jediný způsob, jak ujet se sportovní Octavií TDI v tuningu Drn a Syn policejní S4, je skočit na polní cestu, tam by S4 orvala spodek.

S tím psychologickým efektem je to pravda, troufnout si na S4 je něco jiného než na Fabii.

Našim policistům bych doporučil jít trochu jinou cestou, a to tak dvě RS4 na stíhání silných aut a masírku s papaláši a takových šest kousků něčeho slabšího na "plnokrevníky" zbytku populace, třeba A4 DTM quattro.
Avatar - 12Eagle
23. 1. 2007 09:37
Škoda peňazí
tak sme si kúpili niečo, čo vôbec nepotrebujeme... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kritik"
23. 1. 2007 12:44
Audi S4
Povedal by som,ze je to zybtocne darhe riesenie.
Bohato by stacili obdobne vozidla ako doteraz.To znamena Passaty so V6 dieslovymi motormi,ktore maju dobre dynamicke vlastnosti a priaznivu spotrebu.Ved si len preratajme kolko spotrebuje S4 pri ustalenej rychlosti povedzme 160 km/h a kolko Passat V6 Tdi.
A ked uz sme u toho ak chcu policajty niekoho chytit tak urobia uzaveru a nepomoze cloveku ani 550 Maranelo.
Ale treba sa na to pozriet aj z ineho uhlu.Kalinak je fanusikom znacky audi a ma zrejme dobre kontakty s niekym z Porsche inter auto.Takze preco kamaratovi trosku nepomoct nejakym tendrikom.
Krajina ako Slovensko nema peniaze na to ,aby mala take drahe auta.
Rozbalit vlákno
2
anonym
24. 1. 2007 18:03
Re: Audi S4
Ty si asi fakt vela hral nfs most wanted. Uzavery sa nerobia na kazdom kroku cestnym pirátom, ktorym potom daju nejaku pokutu alebo zoberu vodicak. A ziadny passat v6 tdi sa jazdnymi vlastnostami nevyrovna audi s4 quattro. A okrem toho ani doteraz nemali v6 tdi ale v6 3.2 syncro. A to uz nie je taky velky rozdiel cenovo...
neregistrovaný "POWER"
25. 1. 2007 13:15
Re: Audi S4
nie!to boli V6 2,8 193k !!!
neregistrovaný "wrah"
24. 1. 2007 10:52
vždyť to nebudou umět řídit
To bude policejních mrtvol.. Jet 200 km/h a víc vyžaduje krom dobrého auta i schopného řidiče.. Pirát co takhle jezdí každý den to umí, ale co chudák jožo, čo prevčírom ještě kdyal prasatum, a pak šel k policii?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Někdo"
24. 1. 2007 12:51
Co potřebuje policie nejvíc.
Myslím, že policisté hlavně chtějí brát velké peníze za málo práce. Takže nejvíc potřebuje policie zlepšit pracovní morálku.
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 1. 2007 17:56
rs4
když čtu vaše příspěvky k Slovenským policejním autům tak se někdo ptal kolik má spotřebu RS4 po městě když natakujete plnou nádrž a budete tomu dávat plnej kotel na rozjezdu tak ujedete jenom 212 km,což je fakt málo je to vyzkoušený osobně :-)a stačilo by Slovenské policíí i ty Fábie třeba 4 navíc protože můžete mít i ferrari,porsche a jiné nádherné skvosty které dosahují v pohodě přes i 220 km.-ta beztak policejní vysílačku nepřejedete jedině mít letadlo :-)
Rozbalit vlákno
0