Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S6, RS6 a S8: V10 pod kapotou

Zdroje blízké Audi tvrdí, že automobilka hodlá na konci tohoto roku představit sportovní verzi své nejuxusnější limuzíny A8. Model bude nést klasické označení S8 a pod kapotou se objeví desetiválec.
Zpět na článek
7. 6. 2005 18:24
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2005 18:34
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
7. 6. 2005 20:01
neregistrovaný "Paul"
7. 6. 2005 20:21
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 6. 2005 20:44
neregistrovaný "Essesant"
7. 6. 2005 22:56
neregistrovaný "Pierre"
7. 6. 2005 23:30
neregistrovaný "benQ"
8. 6. 2005 10:49
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 12:02
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 12:33
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 13:27
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 13:57
neregistrovaný "Jack"
9. 6. 2005 19:14
neregistrovaný "Noom"
9. 6. 2005 22:03
neregistrovaný "Noom"
9. 6. 2005 23:00
neregistrovaný "Noom"
8. 6. 2005 13:58
neregistrovaný "Pierre"
8. 6. 2005 14:29
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 14:55
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2005 15:19
neregistrovaný "GTI"
9. 6. 2005 07:58
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 10:59
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 20:35
neregistrovaný "Pierre"
8. 6. 2005 20:23
neregistrovaný "juko2"
9. 6. 2005 08:04
neregistrovaný "Pierre"
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2005 18:24
a kde jsou ty fotky Audi S6?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
7. 6. 2005 18:34
Re: a kde jsou ty fotky Audi S6?
Zapomněl jsem přidat odkaz, omlouvám se. Už je tam.
neregistrovaný "Paul"
7. 6. 2005 20:01
Nádhera
Je to tady. Audi útočí na BMW. Koncern VW zahajuje ofenzívu, E55 AMG od MB je rovněž připraven, 911 se usmívá. Vypadá to na nádherný souboj. Už se těším na den, kdy tento souboj nastane. Souboj titánů. 4 Německé klenoty proti sobě... Nemohu se dočkat
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 6. 2005 20:21
Re: Nádhera
a pak je vsechny koupi Toyota ;o)
neregistrovaný "Essesant"
7. 6. 2005 20:44
Re: Na svete neni jenom Nemecko
Nezapominejme na ocekavane Maserati Quattroporte V12... Pak by do souboje mohla zashnout taky na chystany luxusni sedan od Alfy (urcite pak bude ve verzi GTA) a pak jeste minimalne anglicani s Jaguarem. No a pokud do toho chces michat 911, tak na tu uz si ceni zuby F430 a mozna i Maserati GranSport
neregistrovaný "Pierre"
7. 6. 2005 22:56
BMW - vzor sportovních vozů
"Audi se chce podobat BMW." Většinou bývá vzorem nejlepší, Audi si za vzor bere BMW, BMW je nejlepší - správná dedukce. Nebýt zprofanování slov GURU, APOŠTOL a IKONA přiřazením k VW výrobkům, použil bych tato slova. BMW je nejlepší a Audi to přiznává. Hned se mi bude lépe spát.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "benQ"
7. 6. 2005 23:30
Re: BMW - vzor sportovních vozů
tak za tento vyrok sa do teba urcite pusti GTI. kazdy predsa vie ze najlepsi je VW!!!
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 10:49
Re: BMW - vzor sportovních vozů
To asi GTI neudela, ale stejne je nekdy tezke s nim diskutovat... Napriklad kdyz tuhle prohlasil v diskuzi k "pomerancovemu" Focusu neco ve smyslu, ze priznivci GTI to maji dobre, protoze tohle auto je opravdu srdcovka a umi chytit za spravne city, kdezto fordaci si tu srdcovku mezi auty s modrym ovalem budou hledat tezko. Aspon takhle nejak to vyznelo. A to uz mi fakt prislo jako prehanka, prohlasit ten "trakturek" (nezlobte se na me, me ten Golf tak opravdu pripada), i kdyz je nesporne kvalitni a dobre udelany za srdcovku a auta s odkazem na predlouhou tradici Cosworthu za ty, ktere "nechyti". Totez plati o BMW. Snad kazdy musi uznat rozdil v dojemu/tradici/urceni/stylu, kterymi se prezentuje VW a BMW...
neregistrovaný "Essesant"
8. 6. 2005 12:02
Re: BMW - vzor sportovních vozů
Jo presne jsi to vystihl: Ac nejsem priznivcem ani fordu ani VW tak srovnani VW Golf GTI a F Focusu je neco jako trakturek na kolach ve stylu alfy s tachometrem do 300 a skotskym vzorem na potazich a Focus je opravdova srdcovka (alespon co se vyhledu tyce). Neridil jsem - ostatni nemuzu posoudit.
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 12:33
Re: BMW - vzor sportovních vozů
No, ja ve Fordu prave jezdim, tak jsem si zamerne nechal tuhle poznamku predtim pro sebe, protoze je mi jasne, ze jsem vyrazne ovlivnen na jednu stranu. Ale tady se mluvi o srovnani VW/BMW a tam je to podle me jeste vetsi pest na oko, a to uz jsem se ozval. Jasne, ze Audi a VW neni UPLNE presne totez, ale stejne je (aspon pro me) BMW uplne jinde nez cely VW koncern.
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 13:27
JEŽIŠI MARIA
Co to tu čtu? To je nějakej nepodařenej žertík? Tady se srovnává VW s BMW? Tady někdo počítá zase už kostky na sedadle GTI? Pánové, sestupme na zem a konečně už si připomeňme, že kdo vezme min jedenapůl melounu a vrhne je směrem k BMW, dostane klíček k trojce a vlastní jedno z nejlepších sportovních náčiní s takovým nábojem klasy, espritu a potence, jakou mu závidí všichni ortodoxní zastánci Japonskejch technickejch zázraků, s kterejma ovšem člověk dostává doporučení,aby jezdil jen v noci, neboť hrozí plašení důchodců z vizuálního vjemu. GTI je 30ti letá ikona těch, co zaplatěj polovinu toho co za BMW3 a umí jezdit a umí mít z jízdy radost. Nadčasová kastle, prvotřídní zpracování, vynikající motor. Kup ji v černý, nikdo si tě nevšimně a nezapomeň zablikat varovnejma na pozdrav těm, který v kopci budeš předjíždět. FOCUS je bez historie - tu teprve Ford musí vytvořit... když se vykašlal na Escorta, na Sierru. Ale jestli chce někdo na silnici v pomerančové barvě vypadat, jako pomocník technickejch služeb, tak já mu v tom bránit nebudu. Mé srdce, jisté a věrné tluče v jiném rytmu. v rytmu VW GOLF GTI 2,0 FSI - 200koní v plný síle. Výborněj kámoš. Něco o tom vím. Za 750. Pánové, nebuďte bláhoví. Už dávno platí, že stylová je jen nedbalá elegance. P.S. Až pojedete, mrkněte na zadní světla Golfu, a řekněte si, hergot, proč ten GTI toho Golfa tak uznává... pokud se pak podíváte na zadek Focusu, nebudu vám muset už nic o tom psát... pochopíte to sami.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 13:57
Re: JEŽIŠI MARIA
To chce klid. Cos napsal o BMW sedi. K tomu neni co rict. Nicmene k zadku Golfu/Focusu: me se prave na Focusu libi nejvic ten zadek. Obzvlast u toho novyho. Proste libi, uz od prvni chvile. Ale to je normalni, ze se kazdymu libi neco jinyho. Je tedy fakt, ze Pomeranc ma "jenom" 170 koniku a ze stoji cca 870. Nevim proc, ani nevim kolik stoji konkurence, bohuzel na to stejne nemam ani nahodou. Ale to, ze je Focus bez historie a ze se FMC vykaslal na Esco a Sirrku je podle me divny prohlaseni. Zmenilo by na tom neco, kdyby Focus mel na p*deli napsano Escort? Mondeo se Sirrkou samozrejme srovnavat nechci, to se vubec neda, to sou uplne jiny auta, ale prejmenovani Escort-->Focus bylo dano nejakymi marketingovymi zalezitostmi, kterym nerozumim (zmenili jsme design auta, zmenime i nazev...). Zeby Focus nenavazoval na uspesnou sportovni tradici Esca se mi nezda. Akorat ze v nasich domacich podminkach je stare Esco jedno z nejdostupnejsich sportovnich nacini a snadno se i udrzuje, kvuli dostupnosti uplne vseho, takze ho budeme vidat jeste asi hodne dlouho.
neregistrovaný "Noom"
9. 6. 2005 19:14
Re: JEŽIŠI MARIA
Golf GTI je jen dalsi variace na tema Octavia RS, Corolla TS a spol. Nic prevratnyho, pouze spousta kompromisu, neni problem vyrobit superstroj, problem je vyrobit ho levne.
9. 6. 2005 20:33
Re: JEŽIŠI MARIA
A on tu tvrdí někdo něco jiného? Ty bys chtěl jezdit v supersportu? Já ne. Musíš to psát ovšem ve správném pořadí - první byl GOLF GTI, před třiceti lety. A po něm, protože se "hot hatch" chytl, to dělá v podstatě každý. Ale nevím, zda jsi schopen napsat na 5 stran rozdíl mezi GTI a RS, TS, GSI, atd. Tak, jako je "prostej" GOLF etalonem nižší střední a atakuje ho jen Focus, tak to samé je v rovině těchto naduplejch lítaček - zase to GTI udává pro ostatní tón. A zase jsou spolu s Focusem skřížené měče. Vím, vím, cení zuby i Astra - počkejme si...
neregistrovaný "Noom"
9. 6. 2005 22:03
Re: JEŽIŠI MARIA
Davas konkretnimu autu lidske vlastnosti, takze to vazne nevypada jako propagace toho auta. A kdo tady mluvi o supersportech? Superauto jde definovat i jinak nez 1m vyska, 5m delka, dve anatomicky sedacky a motor uprostred. Golf uz davno neudava ton, porad ma slusnou pozici a jen vytvoril Golf Klasse a spoluutvari ji. A vsiml sis Golf GTI - 1975, Escort GT - 1968 (dobre ten pocitat nebudem), Escort RS1600 - 1969, mas pravdu Golf GTI asi byl opravdu prvni...
neregistrovaný "Noom"
9. 6. 2005 23:00
Re: JEŽIŠI MARIA
Ikdyz uplne pro prenost aby to bylo porovnatelny dle oficialniho predstaveni tak GTI 1975, RS1600 1970.
neregistrovaný "Pierre"
8. 6. 2005 13:58
BMW - sportovní vozy
Za 1,3 Mio je správně (myšleno hlavně bezpečnostně) vybavena 325i, testovaný golf byl tuším za 1 Mio. Na nižší střední, i když hot, je to "trocha privela". 120i sice ztrácí 50 koníků, ale začíná taky na 0,74 Mio. Jenže dostanu auto s espritem o kterým se ani golfu nesní. A pak je tu i 130i. Zkrátka hodně muziky za o malinko více peněz než za golfa. A věř, že to za to stojí.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Jack"
8. 6. 2005 14:29
Re: BMW - sportovní vozy
No vida, to je taky zajimava poznamka. Je fakt nesmysl s Golfem porovnavat jakekoliv jine BMW nez prave "jednicku". Mno... rozhodnuti je na kazdem.
neregistrovaný "mates"
8. 6. 2005 14:55
Re: BMW - sportovní vozy
Je blbost srovnavat jakekoliv auto s Golfem! Golf (v soucasne podobe) za to nestoji
neregistrovaný "GTI"
8. 6. 2005 15:19
Re: BMW - sportovní vozy
Ten Golf byl cca 1.070.000,- Obdobně vybavená trojka by nebyla pod 1,500.000,- Ta jednička je velice potentní, 120 bych nebral, 130 je ten pravej dravec, jenže uvnitř malinkej... mrkni se na něj, posaď se a pak vyzkoušej Golfa. 130 je pro singlistu s kočkou. Do gti narveš i celou rozvětvenou rodinu. Co se týká ceny, tak GTI přes melouna je podle mě moc, jenže tamten byl v kůži, měl všechno... takže rozumnej je tak za 800. A to jiné impozantní nářadí za tuhle cenu neseženeš. Je to tak, že každé auto má své ale. Jen GTI ale nemá. V tomhle je VW geniální. Tu jedničku prostě BMW udělal tak jak chtěl - pro toho singlistu. Jsi-li sám, jdi do ní, rodina by tě s tím ale vyhnala. Střílím teď přes palec ale podle mě solídní 130 bude tak za 1,2
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 07:58
Re: BMW - sportovní vozy
golf je ale jen golf
9. 6. 2005 10:46
Re: BMW - sportovní vozy
No, právě...
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 10:59
Re: BMW - sportovní vozy
No právě, že jen golf ...
9. 6. 2005 20:26
Re: BMW - sportovní vozy
...golf je golf je golf je golf ...
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 20:35
Re: BMW - sportovní vozy
Škrábla se ti deska ?
neregistrovaný "juko2"
8. 6. 2005 20:23
Audi sa opičí?
Audi si berie za vzor BMW? Opičí sa po ňom, keď vivíja podobnú techniku ako BMW? To je nezmysel. To znamená, že keď sa objavil prvý turbodiesel ( neviem, kto s ním vyrukoval ako prvý ), že ostatné automobilky sa po ňom opakovali keď prišli so svojimi verziami? Asi nie. Výrobcovia iba zareagovali na dopyt. Že Audi vivinulo vysokootáčkový motor, berúc si za vzor BMW? To sa mi nezdá. Pravdepodobnejšie sa iba inšpirovali motormi a skúsenosťami zo závodných špeciálov. Takisto ako BMW. Ďalšia vec, je, že vývoj takého motora asi chvíľu trvá. Nie som síce odborník, ale asi mi dáte za pravdu, že taký motor nejde len tak vycucať z prsta za mesiac. Takže BMW aj Audi vyvýjali svoje motory dlhý čas. A BMW skrátka vyšlo so svojím na trh skôr ako Audi. Keby bolo Audi prvé, tak sa píše, že BMW sa opičí po Audi...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pierre"
9. 6. 2005 08:04
Re: Audi sa opičí?
Opičí se tak, že dříve byly sportovní varianty Audi s označením S nebo RS 4, 6, 8 s přeplňovanými motory a většinou biturbem. BMW vždy jen atmosféricky plněno. A teď začíná Audi dávat do nových modelů S a RS jen atmosféricky plněné motory, které nejsou nově vyvinuty, ale jsou z A8 a Gellarda. Atmosféra po vzoru BMW. Audi se opičí.