Diskuse

Jak to v budoucnu vypadá u Audi s motory V10 a W12? Růžově ne...

18.10.2017

Automobilka Audi se podobně jako řada dalších výrobců v blízké budoucnosti zaměří na alternativní pohonné systémy. Z její nabídky pak díky tomu mohou zmizet desetiválcové a dvanáctiválcové motory.

 

  • 60 Reagovat !

    foto gil54

    gil54 18.10.  09:21

    Reklama

    Nutnost reklam zde naprosto chápu a jsem s nimi smířen.

    Ale ty, co agresivně překrývají text a musí se napřed pokaždé odstranit, mě pěkně s.erou !
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 18.10.  09:29

      « Re: Reklama

      :yes: :-!

      A co se motorů Audi týče [odkaz]
      • 05 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 18.10.  11:07

        « Re: Re: Reklama

        V10 a W12 jsou v dnesni dobe zbytecnosti, po emisnich limitech pak nekoho napadne ze by se mohli razantne zprisnit jeste hlukove limity, takze vesmes to stejne vsechno vede k elektromotoru, a tomu bude sekundovat v hybridech a pluginech proste neco od 2 do 6 valcu

        ciste prakticky BMW i8 ukazuje ze lidem je fuk jestli tam je 3 valec nebo 12 valec, postupne budou navysovat u dalsich modelu vykon elektromotoru a kapacitu baterek podle technologii (ktere jsou ted u i8 smesne nizke, jen 96kW a 7kWh) a lidi tak prestanou vnimat ze tam nejaky spalovak vubec je, pritom treba v R8 by klidne mohlo bejt nejake V6 okolo 250kW + 150kW elektromotor + 10kWh baterek, a byla by to jeste vetsi bestie nez je R8+ s tema 450kW z V10, a kdyby to drtive vetsine lidem ukazali se zakrytym motorm, tak nepoznaj nic ani podle zvuku :-!
        • 40 Reagovat !

          foto hittman

          hittman 18.10.  11:42

          « Re: Re: Re: Reklama

          Kdepak, není to zbytečnost, ten, kdo si kupuje auto za 4 mega, chce mít prostě to nej, a to se krom jiných věcí bere i počet válců.
          • 40 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 18.10.  11:58

            « Re: Re: Re: Reklama

            Přesně tak, kdyby to bylo lidem skutečně tak fuk, tak nebudou mít hybridní sporťáky tak zoufalé prodeje jako mají. V prvním pololetí se v Evropě prodalo:
            8444 ks 911
            2655 ks F-Type
            939 ks 488 GTB
            936 ks AMG GT
            873 ks DB11
            833 ks R8
            808 ks Continentálů
            Tedy všechno sporťáky s pořádnými motory v řadě případů s daleko vyšší cenovkou než i8.

            Naproti tomu se ve stejném období prodalo
            565 ks i8
            83 ks NSX
            tedy zlomeček toho, co obnáší celý trh.
        • 50 Reagovat !

          foto gil54

          gil54 18.10.  12:53

          « Re: Re: Re: Reklama

          Tříválec se dá akceptovat s přivřenejma vočima tak akorát v motorce. Vyšší střední a prakticky všechno nad ní by mělo začínat šestiválcem. Pak by byl svět v pořádku.

          Že dnes musí automobilky cpát do každé modelové řady elektrické a hybridní varianty a motory, které postrádají odpovídající počet válců a příslušný zdvihový objem, není proto, že by to bylo lepší, ale jen proto, že musí plnit nesmyslné flotilové ekologické předpisy, které vymýšlejí političtí deb.ilové odtržení od reálného života s pokroucenými hodnotami a cíli. To myslím celosvětově, nejen v ČR.

          To máme za to, že jsme vyměkli, samá demokracie, liberálnost, životní prostředí a šup, najednou se bez pokuty ani nevychčiješ u stromu, auta plná kurvítek ale zato bez motoru. O velkém bratrovi ani nemluvím. Je jen otázka času, kdy součástí registrační značky bude gps lokátor a pokuty za jakékoliv překročení rychlosti se budou automaticky posílat. Nezaplatíš tak ani nenastartuješ. Nikomu už teď nezávidím mládí.

          Dlouhodobé mediální megamasáže potom samozřejmě mohou způsobit, že psychicky méně odolní jedinci bez vlastního názoru se nechají těmito kravinami okouzlit a všem sdělují, jak jsou hybridy, elektroauta a mikromotůrečky fajn.

          Děkuji, nechci. ;-)
          • 31 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 18.10.  13:22

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            mám ale pocit že súčasnú mládež už autá ani nezaujímajú. Oni budú spokojný s autonómnym kárami.
            My to ešte nejak doklepeme a užijeme čo nám ponúka doba a na dôchodku budeme už iná spomínať.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 18.10.  20:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

              Nemůžeš paušalizovat, třeba můj syn (20) by s tebou zásadně nesouhlasil, např. produkci Porsche a BMW má v hlavě jak v encyklopedii (a to i hluboko do historie) a pro srovnání, já tady mohl mít v jeho letech maximálně tak Škodu Favorit (a to ještě pod pultem/na pořadník), on už má dneska asi 10té auto (aktuálně 370Z), byly/jsou to sice ojetiny, ale většinou relativně mladé a hlavně v bezvadném stavu s výkonnými motorizacemi, prostě auta, o kterých se nám v jeho věku mohlo jen zdát a s nimi už 2 roky reálně jezdí, řidičák má už od 15ti, to pak jezdil tři roky na motorkách (125ky), ale hlavně s tvz. moped auty.
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 18.10.  20:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                Ako samozrejme som nemyslel všetkých ,ale za našich mladých čias boli témy auto/moto a baby.
                Teraz ako mám pod rukou občas tú mládež (nie všetci) tak auto berú iba ako dopravný prostriedok. Teraz je dôležitý tel/tablet či je z čoho sa zhulit a sociálne siete a pod.
                Vyber auto/moto vtedy a dnes to je úplne iné kafe. Ja keď som si kúpil prvé auto 110R tak to bolo niečo.
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 18.10.  23:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                  Ale za nás žádné mobily, tablety a soc. sítě nebyly a pokud by byly, byli bychom na tom pravděpodobně podobně...

                  P.S. 110R měla svého času půjčené moje sestra od Vernera Ličky (Baník Ostrava), a to auto už tehdy vypadalo mnohonásobně líp, než jezdilo...
                • 00 Reagovat !

                  foto HaroldKytka

                  HaroldKytka 19.10.  05:11

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                  Jak si mladez vychovavame, takova je.
          • 06 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 18.10.  13:29

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            to je samozrejme nesmysl a PR masirka kterou automobilky propagovali v 90 letech a vydrzelo jim to celekm dlouho nez je zacinali dohanet emisni limity ;-) v 60-70 a i 80 letech nemeli vetsinou sportaky ani V6, ale spis bylo v mode R4 s turbem, paj se nejak postupne zacalo prechazet na V6 a nakonec kdys us to levnejc neslo, se zvedanim vykonu tak se tam zacali davat V8, a u vyssi stredni tridy to bylo uplne stejny ;-)

            to co ty ted beres jako svet v poradku je otazka asi 15 let dejin kdy meli automobilky v Evrope rozmach, uplne stejnej rozmach pak prisel s dieselem a zacli ho zase cpat uplne vsude a nebejt jo extra svazanych pravidel tak by byl diesel snad i v F1 >:D takze jsi proste klasicky konzument PR ktery proste hlasa presne to co automobilky hlasali a jeste tak par let hlasat chtej ;-)

            proste ovce :-!
            • 06 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.10.  13:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

              :yes: >:-[]
            • 40 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 18.10.  13:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

              Četl jsem ten tvůj druhý odstavec snad 3x a stejně jsem ho vůbec nepochopil.

              Jestli jsi mě podle mého komentu z 12:53 ohodnotil jako "klasického konzumenta PR, který hlásá přesně to, co automobilky hlásaly a ještě tak pár let hlásat chtějí" (omlouvám se za úpravu pravopisu při citaci), tak už fakt přemýšlím, jestli nejsem ta ovce. ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 18.10.  19:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                Také nevím, o čem to mluví. To jako všechny ty historické Ferrari, Alfy Romeo, Porsche, Jaguary atd. jezdily na čtyřválcích? Asi spadl na hlavičku. Ano, např. 356 měla čtyřválec. Ale i v těch jeho 90. letech byl Elise, také se čtyřválcem.
          • 20 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 18.10.  19:27

            « Re: Re: Re: Re: Reklama

            Jak s přivřenýma očima?! To odvoláš! >:D (Mluvím jen o motorkách.)
            • 10 Reagovat !

              foto gil54

              gil54 18.10.  19:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

              >:D Tak jo, odvolávám ty přivřený voči. >:D

              Uznávám, že někomu může ten poněkud ohroublý projev u motorky imponovat, nevyrovnaný průběh výkonu se zde taky moc neřeší, zejména s jeho dostatkem resp. přebytkem pro motorku a nějaká ta vibrace k tomu, tak nějak, taky patří. Alespoň jezdec na nudné trase neusne za řídítkama. :-) ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 19.10.  12:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                Provokatére. :-) Úsměvné je, že jednu z nejotravnějších vibrací, s jakou jsem se za poslední roky setkal, produkoval čtyřválec (spíš byla na vině motorka než motor). Na druhé straně si vem např. poslední KTM 690 Duke. To je velký jednoválec, ale tedy klobouk dolu (zato jeho předchůdce byl velký vibrátor na kolech). Na provedení záleží. I v autech jsem zaznamenal vibrující (zážehové) čtyřválce, i ty relativně malé, byť nic nebylo skutečně otravné (alespoň ne natolik, že bych si to teď vybavil :-) ).
                • 00 Reagovat !

                  foto gil54

                  gil54 19.10.  12:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                  Každý motor je jiný, stejně jako každý člověk. Vznik a existence vibrací samozřejmě záleží hlavně na konstrukci. Někde se je povede potlačit líp, někde hůř. A pak záleží i na obsluze. A jsme u těch lidí. Když vím, že mi to vibruje v těch a těch otáčkách, ta se snažím v nich moc nejezdit, pokud to jde, někdy stačí jen trošku slevit z plného plynu.

                  Provokace ? :-) No, já to psal jako lehkou, rádoby žertovnou nadsázku. S troškou jedu, přiznávám. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 19.10.  12:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                    Také to beru jako srandu. ;-)

                    Ano. A v tomhle případě se ta vibrace skutečně omezovala na úzké spektrum otáček. Byly to však zrovna otáčky při typické cestovní rychlosti na dálnici na nejvyšší převod. Jo, můžeš jet rychleji, pomaleji, nebo i podřadit, ale je to trochu na prd. Ten motor znám z jiného, sportovnějšího modelu, kde takové problémy nedělá. Proto předpokládám, že je problém někde v motorce (a nebyla to kusová záležitost).
                    • 00 Reagovat !

                      foto gil54

                      gil54 19.10.  13:02

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Reklama

                      ok. :-)
  • 30 Reagovat !

    foto hittman

    hittman 18.10.  09:45

    Tak

    se audio vzdává toho, co jí dělalo výjimečným a odlišoval od konkurence.
  • 30 Reagovat !

    foto Xonik

    Xonik 18.10.  13:16

    Pouze spekulace

    Zbytečný bububu, motory V10 a W12 v kocernu budou ještě dlouho, bez nich se Lambo a Bentley v dohledné době neobejde a opakově to deklarovali. Otázka jejich aplikace do A8 a R8 je pak ryze otázkou marketingu a ne samotného vývoje jednotek, že by se A8 vzdala svého vrcholu se právě kvůli marketingu a prestiži přepokládat nedá, navíc při počtech prodaných ks to není problém ani pro flotilové emise. R8 by sice s V8 fungovat mohla, ale otázka jestli ze sebe Audi bude dobrovolně chtít dělat chudší Lambo.
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 18.10.  14:10

      « Re: Pouze spekulace

      Nepravděpodobný = V10 zmizí asi už brzy. W12 časem nejspíš taky
      • 10 Reagovat !

        foto Xonik

        Xonik 18.10.  15:36

        « Re: Re: Pouze spekulace

        Jak řikáš, velmi nepravděpodobný, lambo má novou V10 skoro hotovou, Bentley potvrdilo že bude dvanáctiválce dělat klidně jako poslední značka na světě, k čemuž je taky sakra daleko ;-) Takže motory budou v rámci VW na další dvě generace jistě (cca 15let), a jestli je audi použije nebo ne už je jen otázkou marketingu.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 18.10.  20:24

          « Re: Re: Pouze spekulace

          Nepoužije = o tom je řeč ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Xonik

            Xonik 18.10.  23:16

            « Re: Re: Re: Pouze spekulace

            Právě že použije, protože budou relativně snadno dostupné a konkurence nedovolí se jich vzdát, min. pokud se budem bavit o A8. R8 je vzhledem k prodejům a postavení v rámci portfolia audi takový exot že tam se může stát cokoliv. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 18.10.  23:18

              « Re: Re: Re: Re: Pouze spekulace

              Právě že ne = aspoň to sami prohlašujou :-)

              V R8 bude V6 = ne prémiový R6 jako v MB a BMW ale V ;-)

              Celkově motorů výrazně ubude = V10 de první, W12 asi po něm
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 19.10.  12:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pouze spekulace

                R6 by byl problematický, když by byl ještě delší než V10 a Audi nemá ani jiný model, kam by šel strčit (proto používají W12 místo V12). Teď mají navíc vývoj větších motorů spojený s Porsche, kde R6 nedává smysl.

                Normálně bych si tipl, že jako první opustí dvanáctiválce BMW (to je v tomhle dost progresivní), ale tam je ve hře Rolls. Nemá smysl nechávat ten motor ležet na stole, když ho máš, a RR jen tak V12 neopustí (to bude ještě nějakou dobu trvat). A bez V6 by konec V12 asi ohrozil i V8, protože by to byla jediná vidlicová konfigurace. R8 dnes nikdo dělat nebude.
              • 00 Reagovat !

                foto Xonik

                Xonik 19.10.  13:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pouze spekulace

                No zatím jediné prohlášení o omezení nabídky audi je tato spekulace, která navíc mluví nejblíže o roce 2025. Vyloučit se to samozřejmě nedá. Naopak to že motory V10 a W12 budou v koncernu k dispozici je naprosto jisté, tedy minimálně na těch dalších cca 15 let. A co bude potom bůh ví, věštit z koule co bude v roce 2032 prostě seriozně nejde ;-)

                U R8 se spekuluje spíše o R5 a V8, ale je možná i ta V6. To že to je V6 a ne R6 je logické, koncern prostě dělá vidlicové motory.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Michal Hašek se vrací do Sněmovny. Bude dělat asistenta poslanci za 1000 měsíčně

Michal Hašek se vrací do Sněmovny. Bude dělat…

Bývalý místopředseda ČSSD a exhejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek bude jako asistent pomáhat poslanci…

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy…

Microsoftu v oblasti mobilních zařízení dávno ujel vlak. Mobilní operační systém Windows skomíral tak dlouho, až…

 

iSport.cz

Vrba chce konečně zlomit bídu s FCSB: Poučili jsme se a máme motivaci

Vrba chce konečně zlomit bídu s FCSB: Poučili jsme…

Počtvrté během pěti měsíců chystá své mužstvo na stejného soupeře. A nutno podotknout, že hodně neoblíbeného.…

Kluci, mám rakovinu, šokoval v šatně kouč Sevilly. Hráči pak obrali Liverpool

Kluci, mám rakovinu, šokoval v šatně kouč Sevilly.…

Vypadalo to hrozivě. Po prvním poločase odcházeli fotbalisté Sevilly do kabin ve středečním duelu Ligy mistrů…

 

Reflex.cz

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek Vondráček z Babišova ANO

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek…

Předsedou Sněmovny dnes zvolili poslanci jejího bývalého místopředsedu Radka Vondráčka (ANO). V tajné volbě…

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe přesvědčivě ukázal, proč netisknout peníze

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe…

Robert Mugabe, prezident Zimbabwe a vydavatel stobiliónové bankovky, po měsících tlaku rezignoval. Po třiceti…