Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: SEAT Exeo - Španělé míří do střední třídy s technikou Audi

SEAT představuje svůj nový sedan, umístěný na spodní hranici střední třídy.
Zpět na článek
1. 10. 2008 21:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 10. 2008 21:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 10. 2008 21:27
neregistrovaný "HonzaJ1"
1. 10. 2008 21:35
1. 10. 2008 21:36
1. 10. 2008 22:27
1. 10. 2008 23:20
1. 10. 2008 23:45
2. 10. 2008 08:57
1. 10. 2008 21:39
neregistrovaný "Horways"
1. 10. 2008 21:44
1. 10. 2008 23:55
2. 10. 2008 16:13
neregistrovaný "Horways"
1. 10. 2008 22:08
1. 10. 2008 22:55
2. 10. 2008 00:09
1. 10. 2008 23:04
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 23:28
neregistrovaný "yaroukh"
2. 10. 2008 00:46
neregistrovaný "JarinoRS"
1. 10. 2008 23:29
1. 10. 2008 23:48
1. 10. 2008 23:57
2. 10. 2008 00:15
2. 10. 2008 01:50
2. 10. 2008 08:34
2. 10. 2008 08:43
neregistrovaný "FX_"
2. 10. 2008 08:55
neregistrovaný "Driano"
2. 10. 2008 09:09
neregistrovaný "Driano"
2. 10. 2008 09:40
neregistrovaný "Johny Blaze"
2. 10. 2008 10:07
neregistrovaný "yaroukh"
2. 10. 2008 11:54
4. 10. 2008 23:22
neregistrovaný "babo"
2. 10. 2008 12:40
neregistrovaný "zozo.k"
2. 10. 2008 13:25
2. 10. 2008 13:52
neregistrovaný "zozo.k"
2. 10. 2008 14:52
2. 10. 2008 14:48
neregistrovaný "Darth_Vader"
2. 10. 2008 15:40
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
4. 10. 2008 15:15
neregistrovaný "kubiii"
12. 10. 2008 01:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 10. 2008 21:19
Povedený interiér...
...ale záď se bude líbit všem majitelům předchozí generace Cordoby... ;-\
Rozbalit vlákno
3
2. 10. 2008 12:02
Re: Povedený interiér...
To asi bude. A pak ještě zarytým seatistům. Ale komu ještě? Silně okoukaná osm let stará karoserie A4 s faceliftem? Kdyby aspoň vyměnili dveřní kličky nebo zamaskovali typické á-čtyřkové boční prolisy... :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
2. 10. 2008 21:05
Re: Povedený interiér...
...takhle to vypadá, když globál zvítězí nad designem... :-(
3. 10. 2008 10:47
Re: Povedený interiér...
V případě Škodovky se taky jedná o globál. Ale nedá se říci, že by tím nějak trpěla. Nechci říci, že bych se jejího současného designérského stylu nějak zastával, ale má na to, aby šla svou cestou.
neregistrovaný "HonzaJ1"
1. 10. 2008 21:27
A4
Nemůžu si pomoct, ale strašně mi to připomíná minulou generaci Audi A4...i v interiéru. ;-\ Že by museli u SEATu až tak šetřit?
Rozbalit vlákno
6
1. 10. 2008 21:35
Re: A4
Nepripomina, lebo to A4-kou je. Nie je to skarede, ale tazko to nazvat inak. A navyse, nevyznieva to prilis dobre, ked si uvedomime, ze A4-ka prisla presne pred 8 rokmi. Interier z Cabria je pekny, ten tak nestarne, ale aj tak to posuva tento model do kategorie typu Astra Classic, Octavia Tour... :no:
1. 10. 2008 21:36
Re: A4
hele bude to tím že to je A4. Hold licenční seaty se vracejí.
Avatar - VDC
1. 10. 2008 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 10. 2008 23:20
Re: A4
Přesně tak, nějaký příznivec tuzingu vezme v sobotu ráno flexu, trochu ořízne předek i zadek, vymění pár dílů a v neděli večer má ze Seatu Exeo krásnou Audinu A4... >:-[]
Avatar - euro89
1. 10. 2008 23:45
Re: A4
tak to bych se hádal... Seat Ronda byl ve svý době určitě lepšim autem, než je dneska Exeo...!!! škoda, že už Seat nevyrábí licenční Fiaty, ale patří fauvéčku :no:
1. 10. 2008 21:38
Seate, kam miris?
Tak nevim co tim Seat zamysli - vezme auto z roku 2000, ktere uz se rok nevyrabi, naroubuje novy predek, ktery se ke zbytku vubec nehodi, zadek upravi podle predchozi generace Cordoby a vydava to za novy model. Ne, nechapu smysl toho auta - jeste navic, kdyz to bude nejmensi auto stredni tridy pokud jde o vnitrni prostor... Po nove Ibize je to velky krok zpet.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - T613
1. 10. 2008 22:02
Re: Seate, kam miris?
smysl tohoto auta? zachránit automobilku. Má minimální náklady na vývoj a výrobu a pár tisíc kousků jich prodá. Dobrý obchod.
1. 10. 2008 22:13
Re: Seate, kam miris?
Superb prisiel aspon v case faceliftu Passata, ale toto je az moc. Ale je fakt, ze to mozno ako-tak pomoze.
Avatar - T613
2. 10. 2008 06:50
Re: Seate, kam miris?
hlavně superb nebyl až tak moc k poznání
1. 10. 2008 22:26
Re: Seate, kam miris?
Par tisic kousku automobilku nezachrani. A statisice techto Seatu na silnicich jezdit nebude...
1. 10. 2008 22:42
Re: Seate, kam miris?
Možno dobre vyzerá ten obchod na papieri, ale aká bude realita? Myslíš, že tohto paskvilu sa predá viac ako doterajších Seatov "jednej tváre"? Doba úspechov licenčných modelov už prešla. Časy Kadett/Racer/Nexia sú už dávno preč.
Avatar - T613
2. 10. 2008 06:50
Re: Seate, kam miris?
možná je na tom Seat tak dobře, že si majitelé řekli zkusíme to než ho zavřeme..
Avatar - radhro
2. 10. 2008 08:30
Re: Seate, kam miris?
>:D :yes:
neregistrovaný "Horways"
1. 10. 2008 21:39
.
Ne že by se mi Octavia designově nelíbila, ale v tomhle směru ji Seat smet jako nic. :yes:
Rozbalit vlákno
3
1. 10. 2008 21:44
Re: .
Ja som opacneho nazoru, ale: Radsej by si si kupil tento, o 4 roky technicky starsi SEAT? Ja teda nie. Ani sa mi viac nepaci.
1. 10. 2008 23:55
Re: .
No nevím ... přijde mi to jako koupit si "značkové" tepláky ve vietnamské tržnici. Oni tak vypadají, ale nápis Adodas vás prozradí... a ztrapní. Je to taková Auda A4
neregistrovaný "Horways"
2. 10. 2008 16:13
Re: .
A vám se stará generace Audi A4 nelíbí? No a co že to je okpírovaný... Je to hezčí a ještě k tomu levnější o 260 tisíc Kč.
Avatar - VDC
1. 10. 2008 22:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2008 22:50
Facka pre majitelov Audi
Nezavidim teraz majitelom predchadzajucej generacie A4...je to pre nich riadna facka ked si na ulici budu ludia pliest ich drahu premiovku s tymto splacancom :no: A mozno to odradi aj zaujemcov o sucasnu A4, aby o par rokov nedopadli rovnako :-!
Myslim ze Exeo Seat nezachrani, naopak, moze to poskodit Audi...

Kazdopadne majitelia 3erov, C-Klasse, IS, S60 sa musia teraz dobre bavit ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ivorry
1. 10. 2008 23:08
Re: Facka pre majitelov Audi
Naprostý souhlas! Úplně tohle samé jsem si pomyslel, když jsem tohle auto viděl :yes: Tohle není jen krok zpátky pro SEAT, ale i pro Audi a myslím, že ve výsledku na tom prodělají oba dva, ptž já bych si teď Q7 nekoupil, jelikož za ní teď dám 2 mega a za 2 roky vyjede jako Seat za polovic ;-) Ve vedení VW Group museli dostat něčím hodně těžkým do hlavy....
Avatar - jurajos
1. 10. 2008 22:55
Saudi
Vyzerá dobre, o tom nemôže byť ani reč. O jeho predaje by som sa tiež nebál. Ruku na srdce, za cenu Seatu dostať Audi...to by asi ani Pierro neodmietol! >:-[]
Licencie tu už raz boli. Poslužili a Španiel sa pozviechal. Tak nech sa mu ten druhý pokus podarí. Na image teraz s.ral pes. :-!
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2008 00:09
Re: Saudi
uplny suhlas, a ak tomu daju zaujimavu cenu... hned by som do toho isiel. vsetci tu machruju akoby kupovali nove BMW,MB alebo Audi kazdy mesiac. treba sa na to pozriet vyslovene pragmaticky a vysledok by mal byt jasny.
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 23:04
Definitivně druhořadá automobilka
Ten exteriér prostě nepatří do roku 2008. Interiér se mi líbí, kromobyčejně je povedená imitace(?) dřeva. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - jurajos
1. 10. 2008 23:10
Re: Definitivně druhořadá automobilka
Vyzerá to ako nejaký makasar alebo niečo podobné. Ak je to imitácia(akože asi je), tak som už videl výrazne horšie. :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
1. 10. 2008 23:28
Re: Definitivně druhořadá automobilka
Rve mi to srdce, ale nejhorší dřevo, který jsem kdy na palubce viděl, je v současnym Mondeu.
Avatar - jurajos
1. 10. 2008 23:32
Re: Definitivně druhořadá automobilka
Aj SantaFe či ako sa to volá je zdatný konkurent.
btw. to Mondeo. Ani hliník tam nevyzerá ako od NEMAK-u. ;-\
neregistrovaný "JarinoRS"
2. 10. 2008 00:46
Re: Definitivně druhořadá automobilka
307 je tiez vazny konkurent >:D ale so Santa Fe mas pravdu :yes:
Avatar - Well-being
1. 10. 2008 23:06
Oprášíme starou Audinu ...
... hop, a máme tu Exeo ;-)
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2008 23:29
cena
myslim ze naprosto zasadni bude cena.. pochybuju ze budete remcat pokud bude moznost mit plne vybavenou minulou generaci A4 treba za lehce pres pul mega... nic proti seatu, ale zda se mi ze timhle krokem spis ziska..nez ztrati!!

a co se zastaralosti tyce... A4 i minula generace je porad o svetelny roky dal nez vetsina konkurentu za tyhle penize.. a ruku na srdce i oktavka bude mit co delat!!
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2008 23:48
Audi A4 "Tour"
Nová stratégia Seatu pod vedením Audi - minulá generácia. Uvidíme, ako to dopadne. Podľa mňa môže koncern stratiť omnoho viac ako získať. Audi stratí na prestíži, strata hodnoty A-4 bude pre majiteľov tragická. Passat, Octavia a Superb sú tiež ohrození. Trochu sa to všetci snažia zachrániť umelým obmedzením ponuky - žiadne 6-valce, žiadne quattro.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
1. 10. 2008 23:50
proč má ta Audi znáček Seatu...?:-D:-D
první facelift A4 se mi líbil víc... tenhle je nic moc... navíc koukám, že jim v Ingolstadtu došli loga a dávaj tam znáček nějakýho seatu... >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2008 23:57
Prostě
si z nás Seat dělá prcku; jinak si to nedovedu vysvětlit.
Rozbalit vlákno
1
2. 10. 2008 00:15
Re: Prostě
tak si radsej kup ojazdenu audinu bez zaruky...ja by som radsej tu istu techniku, len nepouzitu a so zarukou.
2. 10. 2008 01:50
Trapas roku
To je snad bad joke,ne?Tak tahle mrdka se s predstihem stava trapasem roku!!!Vazne se mi tomu nechce verit,Leon je vic nez slusnej a nova Ibiza taky neni vubec zla,ale tohle...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
2. 10. 2008 08:34
???
Nuž som naozaj zvedavý ako sa tento počin príme trh a novinári. Ale takéto veci sa skôr dejú v Číne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FX_"
2. 10. 2008 08:43
SEAT doplácí na své chyby
V případě SEATu a "nového" Exea jde o souběh nepovedených rozhodnutí, které vyústily v toto překabátěné Audi A4.
Každý si vzpomínáme na Škodovku, když chtěla vyrábět velkou limuzínu, tak dostala do vínku Passata. A musela ukázat, že z toho auta dokáže udělat prodejně úspěšný model, který si zaslouží nástupce. Tak se taky stalo. Nyní má nového Superba pod taktovkou už sama Škoda.

SEAT v poslední době spal a jedno špatné rozhodnutí síhalo další. Z pozice kde byl se najednou dostal opět na startovní čáru a se zděděnou technikou to zkusí znovu.
Promarnil svoji příležitost a ztratil zákazníky v případě posledního Toleda.
Jako základ není stará A4 vůbec špatná. Uvidíme, jak dopadne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Driano"
2. 10. 2008 08:55
Propadák desetiletí
Tak to je propadák desetiletí, jen takto lehce převzít a upravit starší koncernový model. Tímto se Seat degradoval na podřadnou automobilku :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Driano"
2. 10. 2008 09:09
Křivky
Mohli aspoň na boční linii dát nějakou křivku z Leonu......tohle je prostě auto bez emócion :no: Jsem z toho úplně znechucen 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny Blaze"
2. 10. 2008 09:40
seat exeo
Je to podobná situace jako u superbu I / passatu, ty se daji take dobre splest, nejlepe pri predjizdeni - sikmo zezadu. Myslim ze tohle se bude prodavat podobne jako vsechny seaty dnes, tzn. nic moc, krome nove ibizy.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2008 09:50
keď uvážime možnosti...
zistíme ,že Volkswagen memá moc možnosti ako zachrániť Seat,použitie dávno zaplatenej A4je preto najlepšie momentálne riešenie...Exeo pôsobi vcelu elegantným dojmom ,nesnaží sa tváriť ako športiak a má strávitelný design...myslim,že VW spravíl dobrí krok a pokial nastavia spravnu cenu a pomer hodnoty,čo za dané peniaze človek získa iste si najde cielovu skupinu zákazníkov.
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2008 09:54
Audi 07 vs Seat
Nu neni to nic jineho nez,vyuziti starych linek a lisu na audi A4 s maskou seat. tne zadek mi je hezkej ale ten predek radeji komentovat nebudu, to uz radeji masku nove skoda octavii.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
2. 10. 2008 10:07
Audi 07 vs Seat
Nj, budu se opakovat, ale interiér Mondea (a ostatně i S-Maxu) mi fakt zrovna moc nesedí. Působí to prostě lacině (s tím "kazeťákovym" plastem) a nesourodě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
2. 10. 2008 11:54
Cena
Docela tomuto kroku Seatu rozumím, potřebují aktuálně model aspoň o půl třídy výš, a kde ho rychle vzít a nekrást. Starou A4kou se otestuje, jestli je trh vůbec ochoten přijmout Seata ve střední třídě. Je to sice mírně jiné než Superbstory, ale řekl bych, že výsledek by měl být stejný, pokud Exeo zdolá nějaké stanovené číslo prodejů, přijde v další generaci už originál. Co rozdhodne o úspěchu první generace, této přebouchané A4ky, je jednoznačně cena. Jinak to ani být nemůže, prostě jiný důvod ke koupi výběhového modelu, byť s modernizovanými prvky, nebývá. Aktuální prodeje všech těch tržně úspěšných modelů konkurence, ze kterých se po příchodu jejich nových generací staly clasiky, toury apod., dávají tomuto seatímu konceptu smysl, jestli bude stará A4 s logem seatu s nějakou TSI motorizací běžně pod 600 tis., není důvod, aby se to neprodávalo, je z toho pořád cítit premiovost původní A4ky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "babo"
4. 10. 2008 23:22
Re: Cena
hm, snazia sa ale ist opat do strednej triedy, kde to uplne prepasli novym telodm... a pri tom tam pozicu nemali az tak zlu pri predchadzajucich generaciach... Keby tak nepohnojili sucasne toledo, nemuseli by robit takytlo low costovy pokus o zachranu... Na mn by to nezaposobilo, nebol by som zvedavy na staru A4 a maskou, ktora sa jej nehodi.

dost ma zatial metie, ze tam neponukaju ziaden motor, ktory by vycnieval nad leonom. Budu aspon niektore ulozene pozdlzne?
neregistrovaný "zozo.k"
2. 10. 2008 12:40
seat
Ocom to tu stále tocite.podvozok a4 2005 je ten istý ako 2008.Neboli tam robene žiadne zmeny.Tak ze Exeo ma dobrý podvozok,dobre motory,vypadá dobre.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
2. 10. 2008 13:25
Re: seat
>:D vrať se k leporelu. ;-)
neregistrovaný "zozo.k"
2. 10. 2008 13:52
seat
ked najazdis tolko km ako ja tak sa mozme o niecom bavit vsak puberta?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
2. 10. 2008 14:52
Re: seat
>:-[] s tím ježděním s autíčky na Matějské to nepřeháněj, zatím si o autech raději čti, třeba o nové podvozkové platformě Audi, která přišla s A5, a kterou používá i nová A4 B8, jejímž hlavním znakem je posun uložení motoru více směrem vzad a přední nápravy naopak vpřed, což znamená také zcela nové víceprvkové zavěšení přední nápravy. Také zadní náprava je jiná. Až dočteš, zkonfrontuj to se svou větou o podvozku z roku 2005. Ono navíc i v tom máš chaos, totiž, A4 B6 z roku 2001, tedy i její podvozek, je stejný jako má B7 facelift z roku 2005, má pouze předělané řízení nové tlumiče a stabilizátory, zavěšení zůstalo stejné. Študuj, zozo!
neregistrovaný "Darth_Vader"
2. 10. 2008 14:48
Mne se ten napad celkem libi
Pokud udrzi nemeckou kvalitu za spanelskou cenu tak proc ne :-! . Jen tam mohli dat V6 :*)
Rozbalit vlákno
0
2. 10. 2008 15:15
Seate, Seate....
...takhle tedy nééééé. Opravdu néééé :o( Kdybys zůstal u Fiatu a vyráběl licenční Punta, Pandy a Brava, byl bys na tom asi lépe, co do prodejů. "Licenční" Audi asi nebude to pravé ořechové. Přitom nová Ibiza se povedla, až na ta malá zadní světla. Šetříš, šetřím, šetříme.... :o(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
3. 10. 2008 08:57
Re: Seate, Seate....
Fiat dnes zápasí s Korejci ve spodních cenových hladinách svých segmentů, opravdu si myslíš, že být v západní Evropě ještě jedna automobilka, která by jeho auta bouchala v licenci, mohla by se uživit? Komu by prodávala Bravo s logem Seatu? (Navíc, to už dělá Lancia :-) ;-) )Licence na tahle malá a levná auta má smysl pro automobilku na rozvojových trzcíh, aktuálně pro Fiat třeba Balkán a jeho spolupráce se Zastavou, tomu rozumím. Licenční Audi pro standardní EU trh v tomhle směru dává mnohem větší smysl, expremiovka za cenu mainstreamu, buď si jistý, že na to bude určitá část trhu slyšet. ;-)
Avatar - pumpkin
2. 10. 2008 15:20
pre zarytích seatistov
Ak niekto jazdí na starom Tolede či Cordobe, určite sa tomuto modelu poteší (samozrejme ak nebude stáť toľko čo Audi)
Ale ako už bolo spomenuté, s licenčnými fiatmi by to Seatu viac seklo...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ozzy-BMW"
2. 10. 2008 15:40
Nechápu
Nevim no, ale mě to přijde jako naprostej kanibalismus. Vždyť to má akorát jinej předek, zadek a zrcátka. Jinak je to stará A4 včetně interiéru (i ten volant je stejnej - jen s jiným znakem!)Vůbec nechápu, že to Audi dopustilo. Já bych tohle auto nechtěl ani zadarmo, styděl bych se a připadal si jak v nějaký čínský kopii... 8-s :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
2. 10. 2008 16:19
PODARENÝ FACELIFT
... Povedal by som, ze vydarenejsí facelift nez nová Octavia ;-)
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2008 10:50
Re: PODARENÝ FACELIFT
Působí vyváženěji, to je pravda. Ale Octavia je svá, tohle je ubožáctví.
2. 10. 2008 23:03
škoda ....
zvenku stará A4 - uvnitř A4 cabrio :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kubiii"
4. 10. 2008 15:15
audi + cordoba
Je to audi s jiným čumákem a zadek jak ze staré cordoby. Koho toto osloví???
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JasteR
12. 10. 2008 01:56
Problem Seatu
..je ten ze si pri uvedeni Altey chteli delat vlastni palubky a podle toho to taky dopadlo , hrebicek do rakve tomu nasadil (pro ostatni modely: Leon- podle me jedinny vyvazeny vzhledove- a nevzhledne Toledo) stejny cumak je to skoda... po zhlednuti Audinacke pristrojovky v novem Seatu je to o 200% krok vpred, ale co tomu reknou majitele premiove Audi? ..podle me to Audi uskodi... nicmene vzhledove vypada Exeo moc dobre a pokud nasadi zakladni cenu kolem 500t,- tak proc nemit "sraro-noovou" A4 za cenu Octavie... :yes: ..navic pokud dostene 3,0TDi Quattro tak to bude pecka ...V6 motory TDi treba soucasnemu Pasiku nebo novemu Superbu vylozene chybi, kdyz uz neni 2,5Tdi...
Rozbalit vlákno
0