Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Training 2005

Spojili jsme užitečné s užitečným, potrénovali se ve zvládání extrémních situací s permanentním pohonem všech kol a zároveň vyzkoušeli novou motorizaci v Audi A4 - zkrátka plodný den
Zpět na článek
24. 5. 2005 08:15
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 09:34
neregistrovaný "Chm chm"
24. 5. 2005 10:16
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2005 13:26
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 15:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 5. 2005 08:57
neregistrovaný "neran"
24. 5. 2005 10:05
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2005 14:31
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2005 10:42
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2005 13:29
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 15:13
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 15:43
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 16:19
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 16:24
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2005 16:37
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 16:47
neregistrovaný "Jozki."
26. 5. 2005 13:37
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 21:45
neregistrovaný "anonym"
25. 5. 2005 15:47
neregistrovaný "Noom"
24. 5. 2005 20:02
neregistrovaný "Libor"
25. 5. 2005 16:15
neregistrovaný "Jirka"
25. 5. 2005 21:40
25. 5. 2005 22:03
neregistrovaný "Jirka"
25. 5. 2005 23:38
neregistrovaný "anonym"
26. 5. 2005 09:40
26. 5. 2005 15:38
neregistrovaný "Jirka"
27. 5. 2005 12:27
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2005 22:43
neregistrovaný "neran"
24. 5. 2005 23:03
neregistrovaný "neran"
neregistrovaný "Radek"
24. 5. 2005 06:08
Benzínový turbomotor s přímým vstřikováním - můj ideál
Výkonný benzínový motor který táhne odspodu a má rovnou momentovou křivku co víc si můžu přát. Diesel ani nepotřebuju tolik nenajezdím. Kromě toho nafta je za stejnou cenu. Diesel je sice úspornější, ale při malém ročním proběhu se mi to v žádném případě nevrátí. Jen by mi stačil mnohem menší objem, že by 1,4 TFSi? Možná i méně, turbo umí divy.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "M"
24. 5. 2005 07:38
Re: Benzínový turbomotor s přímým vstřikováním - můj ideál
Jo, 1,4TFSi by byla bomba. To by mohlo mit tak 85-90kW a v malym aute by to bylo dooost dobry. Navic ten motor by byl relativne lehkej, takze by nezatezoval moc prid. Ale ver, ze ho neudelaj. Tim nejdulezitejsim kriteriem je bohuzel cena a myslim, ze turbo se v teto cenove hladine proste nevyplati delat. Mnohem jednodussi je udelat treba atmosferickou 1,6. Takze myslim, ze se nedockame.
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2005 08:30
Re: Benzínový turbomotor s přímým vstřikováním - můj ideál
Pani Radek a M. Dobre spravy. VW predbehol dobu a bude robit 1,4 l TFSi. Bude robit biturbo 1,4 FSi bude to mat 125 kW a pojde to do Golfa s oznacenim GT. Planuje sa vyrabat este tento rok. A uvazuje sa aj na biturbo 1,4 FSi ale s vykonom 103 kW ale tato verzia je este otvorena.
neregistrovaný "Míša"
24. 5. 2005 20:29
Re: Benzínový turbomotor s přímým vstřikováním - můj ideál
To je zbytečně výkonné. Něco ještě o trochu slabšího by tam nebylo. Zase by to tak drahé být nemuselo ne? Některé malé turbodiesely taky tak drahé nejsou. Takže ani to turbo by to tak prodražit nemuselo..
neregistrovaný "Jozki."
26. 5. 2005 10:31
Re: Benzínový turbomotor s přímým vstřikováním - můj ideál
Takze ten 103 kW pojde aj do Golfu do Plus Jetty Touranu aj do SUV. Kombinacie s DSG su este otvorene. Casom mozno VW vyroby aj motor s jednym turbom a potom tam bude trosku menej kW. Uvidime.
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 08:15
audi audi
ale ale, my sme narocni... na to ze ste mali moznost prevetrat tolko tatosov za tak idealnych podmienok sa mi vidi malo iba kusok textu a zopar takmer identickych obrazkov. kde je video, kde su fotky z interieru ??? ako to ze tam nebol GTI ? moc by ma zaujimalo aky je pocit z identickeho motora v malom sviznom golfe a vacsom i ked quattro A4. nehovorim ze ste flakaci, dakujem za zaujimave info, je to takmer spicka ako vzdy, ale chcelo by to viac vyzdimat z danej prilezitosti.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Chm chm"
24. 5. 2005 09:34
Re: audi audi
Jo jo, pripojuju se..jeden pretocenej smyk co skoncil na trave..pch. To muzu udelat zabavnejsi fotky venku se svoji predokolkou..a taky zadny videa, pekne na to panove kaslete Treba u BMW 535d jsem se tesil jak malej kluk, ze tam bude nejaky akcni video a ono nic.. svet je prece multimedialni..vetsina lidi sedi na rychly lajne..a sestrihat to snad neni takovej problem, ani technicky ani casove. Fotky stitku a rozsvicenych zadnich svetel me fakt neberou, to se muzu jit projit do centra..
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2005 10:16
Re: audi audi
Jestli jsi mě chtěl ždímat, tak jsem rád že jsem tam nebyl Ale nápady, Misoo, nápady máš výborné Zatím mohu nabídnout testík u Logana Ale člověk nemusí snídat stále jen s Sharon Stoneovou, aby byl štastný... P.S. Vletím do Passata 2.0 TFSI. To bude teprv porovnávací testík. Ikona Ikon versus GURU všech GURU
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 13:26
Re: audi audi
..aby se ti z toho nezamotal jazyk.. resp. prsty na klávesnici... ty už ty písmenka musíš mít sakra ošahaný... jsou ještě vidět..?
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 5. 2005 15:33
Re: GTI pisatel z povolání
GTI má klávesnici pro profesionály. Stejně jako má někdo chlupatý potah na volantu, tak GTI má na každé klávese zeshora nalepený čtvereček jako z koberce.
24. 5. 2005 17:52
Re: GTI pisatel z povolání
Slovo GURU píši nosem. A slovo IKONA... no to tady ani nemůžu.
neregistrovaný "neran"
24. 5. 2005 08:57
hmm
no co dodat.snad jen,ze bych chtel taky...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2005 10:05
GTI (GOLF) MÁ DOBRÉ SRDCE
Já samozřejmě také, ovšem, ikona, GURU vlásečnic, GOLF GTI půjčil motor. Jo, přečtěte si tohle ještě jednou. A také hodnotící soud motoru v článku. Prostě, proč by nepůjčil. A4 malá limuzína s motorem jak z raketoplánu. Dobrá konstelace, výborná informace. Je dobře se orientovat v tomhle světě legend, ikon, GURU, kam koneckonců bohužel patří i snaživci, prostituti, donašeči, práskači a prasata... Ale zpět k článku. Tak já tedy neočekávám, jako kolega shora, že mi redakce pošle zároveň domů volant z A4ky abych si po večerech v posteli projíždel Sosnovou. Jsem rád, že mě ve škole naučili číst. To je těžiště informace. Foto je její doplnění. Video? Jo. Ovšem to je násobně náročnější, než foto. Přitom nepřináší násobně víc informace. Jsou ovšem periodika, kde video... pánové... sehraje svou podstatnou roli U aut mě to tolik nerajcuje. Pokud v nich teda nesedím. Ale tohle platí i o předznačeném...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2005 14:31
Re: GTI (GOLF) MÁ DOBRÉ SRDCE
Tak GTI to len aby si zase napisal nejaku studiu lebo toto nedokaze kazdy. [odkaz]
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2005 10:42
bez titulku
A KDE ŽE SOU TY VIDEA ??? JÁ CHCI VIDEA !!! !!! !!!
A JAK SE AUTO CHOVÁ PŘI BRŽDĚNÍ LEVOU NOHOU? JDE TO ?
JAK SE QUATTRO CHOVÁ PŘI AKCELERACI V ZATÁČCE ?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 13:29
Re: bez titulku
"A JAK SE AUTO CHOVÁ PŘI BRŽDĚNÍ LEVOU NOHOU?" ..řekl bych, že jako při brždění... ...ale asi to taky záleží na noze...
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 15:13
Re: bez titulku
ja by som chcel vediet ako sa auto chova pri brzdeni pravou nohou a zaroven akceleracia lavou nohou s lavou rukou na rucnej brzde a pravou rukou na lavej casti volantu......
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 15:43
Re: bez titulku
.. .. a taky by mě zajímalo.. jak se auto chová, když ridič sedí na místě spolujezdce....
neregistrovaný "misoo"
24. 5. 2005 16:19
Re: bez titulku
pocul som ze audi pracuje na vyvoji noveho automobilu s ovladanim pomocou sipok ako na klavesnici. je to podla najnovsej studie, kde americky vedci dokazali, ze reakcia kliknutia je rychlejsia ako reakcia otocenia volandu alebo sliapnutia na brzdu. tento system uvidime vraj v prototype audi A1 a bude prezentovany na najblizsom zenevskom autosalone vo farbach zavodneho okruhu A1 ring v rakusku. co vy na to ?
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2005 16:24
Re: bez titulku
Ako sa bude ovladat plyn ? Ked stlacis klavesu ides na plny plyn a ked ju pustis tak bez plynu ? A podobne aj brzda. Alebo podla sily stlacenia klavesy ? Ja som cital o ovladani s joystikom a tam si to uz viem predstavit. Nejaka firma robila upravy aut kde namiesto volantu dali riadidla z motorky. Vraj specialna verzia pre motorkarov. Takze vsetko je mozne. Len neviem ako by som dopadol po takej 4 hodinovej jazde. Co by mi na to povedali prsty.
neregistrovaný "ciello"
24. 5. 2005 16:37
Re: bez titulku
..no ať tak nebo onak... po mých výkonech při hrách bych asi neprojel první zatáčku... jestli to bude jen na klávesy.... to asi prosazují ochránci přírody, aby se autem nejzdilo... ale třeba by to pak šlo líp ženským....
neregistrovaný "Jozki."
24. 5. 2005 16:47
Re: bez titulku
Zenam. To akoze by si vymakali prsty a ... islo by im to lepsie ? Lebo ja ked hram NFS tak pridavam a brzdim tym prstom ktory sa ukazuje iste neslusne gesto.
neregistrovaný "misoo"
26. 5. 2005 13:37
Re: bez titulku
robil som si srandu..........
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2005 21:45
Re: bez titulku
neni brzdeni jako brzdeni... vysmivat se muzes ale delas ze sebe hlupaka... pokud vim tak při bržděni levou nohou je čtyřkolka přetáčivá. (brzdis predni kola, nahon jde vic na zadek)... funguje to i u quattra ? musi se vypnout ESP ?
24. 5. 2005 17:47
VW 100,000.000 VW 100,000.000 VW 100,000.000
Tak tohle je zpráva. Doporučuju všem, aby se před čtením posadili a kšandy si obtočili kolem opěradla. Přitlumte monitory, nasaďte svářečský brejle. HYPERPASSATNOVA ZÁŘÍ. Protože tohle, to je slogan tisíciletí: - VW VYROBIL OD r.1945 100,000.000 aut. Jo, kdo neumí čísla - jednostomilionů aut. Sto milionů hvězd. Sto milionů cest. Sto milionů gest. Ta auta nestojí v hangárech. Všechna se prodala. Tak tohle umí jen mistři z mistrů. Tohle, to je zářící kříšťál na nebi, to je nebe plné VW hvězd. Poklekněte a vzdejte passátní hold tomu největšímu. GURU je stále tady. GURU tě vnímá. GURU ti plní touhy. APOŠTOL zítřka. Zítřek se ovšem nekoná. Neboť zítřek právě nastal. Být druhým je prohrou. První je vždy jen jeden.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Noom"
25. 5. 2005 15:47
Re: VW 100,000.000 VW 100,000.000 VW 100,000.000
A víš, že t?eba Ford v letech 1977 - 2003 vyrobil 200 000 000? A jen v letech 1996 - 2003 50 000 000?
neregistrovaný "Libor"
24. 5. 2005 20:02
Proč proboha měnili design A4?
Ten novej gril, budiž, i když u A6 působí mnohem líp. Ale ty světlomety! To i Octavie má hezčí. Osobně považuju A4 před faceliftem za jedno z nejhezčích aut vůbec, hlavně kombík a oni to takhle sprasí. Přitom stačilo pár kosmetických vylepšení. Bavoráky když měnily design tak aspoň šokovaly, tohle se ani nelíbí ani nešokuje. Dostali v Audi ten novej styl příkazem z Wolfsburgu nebo co?
Rozbalit vlákno
8
24. 5. 2005 20:56
Re: Proč proboha měnili design A4?
Libore, A4 před změnou bylo snad nejnudnější auto na silnici. Tohle sis mohl dovolit snad řídit jen v šedé barvě a těsně před přiznáním starobního důchodu. Navíc (jako Octavia) trpěl (a trpí)krátkou karoserií - mrkni pro kontrast na BMW3. A to se nezlepšílo ani ve verzi combi. A4 v combi byla nedospělá sýkorka. Design Audi je akceptovatelný až od A6, kde vyniknou velké plochy hraničené technicistními lomy. Takovýto styl musí mít vznešenost. A tu má A6, nikoliv A4. A4 je navíc v nezáviděníhodné situaci. Evidentně nanavázala na uspěchy z historie (80a násl) a do toho vybouchal Bangle trojku, a kladivem tím zasadil smrtící hřeb do rakve A4. A to ještě vedle tiše klouže nestárnoucí a lehce dotvarované Cé od MB. Takže A4 je i dnes večer v zoufalé situaci. Zažili jsme teď lifting a představ si, že musí následovat něco nového. Neumím si vůbec představit, co AUDI chce v té designové unifikaci předvést nového. Chytá se do vlastní pasti. Jako třeba Seat. Kterej tedy alespoň působí v Altee velice svěže...
neregistrovaný "Jirka"
25. 5. 2005 16:15
Re: Audi
A4 po zm?n? se dostala spatky do designu Audi a to ji velice pomohlo.Modelom p?ed zm?nou bych neopovrhoval kdyz se podivam na vozy typu Subaru Toyota i Mercedes C Tak si myslím že audi naprosto ví co chce a jde si za tim všechny vysp?lejší automobilky typu BMW Mercedes a Audi m?ní po dvou generacích kompletní modelové ?ady design. To znamená +- po 12 letech. A to podleme pronasi sv?ží vzhled a nové zákazníky. Já sám na Audi nedam dopustit.Vozy audi (A6 rok vyr.2003 Sline Bose sound system 2,5TDI quattro tiptronik ...... a A6 avant 3,0 TDI quattro tiptronik Bose sound system Sline a exter Sline navigace adaptivní podvozek...) mame i v rodin? a neni s nimy žádný problé a nas byvali vuz (A4 1,8T quatrro Bose sound system a .......) mel jediny problem s civkami jinak nad designem pro d?chodce nesouhlasim a co takhle nová RS4 taky byste se zani stydeli?????A p?ipadávám malá a pro duchodce m? tedy ne!!!
25. 5. 2005 21:40
Re: Audi
Já také nedám na AUDI dopustit. On tu n?kdo tvrdí, že je to špatné auto? A4 je podle m? technicky výborné, ovšem neskonale nudné a vlastn? i v reálu jsem ho vid?l jen u d?chodc? z NDR. Šedé, bez stylu. Jen tak tak te? uveze sv?j ?umák. Nová RS4 je to samé, jen v nadupaném. AUDI dokázalo TT, a to je designový klenot. A3 ne, A4 je z nich nejhorší a až od A6 lze vytušit jistou ruku designéra. A8 je geniální zdání dokonalosti. Ovšem ti kolem, ti to zdání napl?ují... P.S. To Bose, to je úchylka? Není p?ece nic horšího, než nev?d?t, jestli sedím v aut? nebo v Rudolfinu. V aut? má být slyšet jen svist gum a v?tru, lehký brum motoru a n?kde hodn? v dááálce jen nazna?ená lehká hudba.
neregistrovaný "Jirka"
25. 5. 2005 22:03
Re: Audi
Hm nevim co je za uchylku na Bose prom? je to zážitek z úžasn? ?isté hudby s kvalitních reprák? s perfektnímy subbofry a ne jako n?kte?í co si tam daj basák a myslí si jak jim to duní jak to hraje!! jinak s tebou vcelku souhlasim!! Je pravda že šedá atlas je na A4 duchodcovska ale takovej Sline Modrej interier bílej hliník a ?erná barva se mi líbí!!
neregistrovaný "anonym"
25. 5. 2005 23:38
Re: Audi
no podle tebe je A4 designersky nedokonala ? pro? jako na jediny je videt linie svetel z prototypu nuvolari ???
26. 5. 2005 09:40
Re: Audi
Jo. Já ti psal o té nezvyklosti - definoval jsi ta auta mj audiozarizenim. Bose znam, samozrejme. Tak AUDI vorever.
neregistrovaný "Jirka"
26. 5. 2005 15:38
Re: Audi
Tak jsem ty auta definoval jen tak zhruba lajtsky pro kazdyho kdo audi zna tak mu to nevo rekne ale muzu klidne psat dal kdybzs mel zajem!!
neregistrovaný "anonym"
27. 5. 2005 12:27
Re: Audi
Blbost. Audiny jsou nadčasové, ten jejich design nestárne. I 10 let stará auta vypadají pořád dobře.
neregistrovaný "neran"
24. 5. 2005 22:43
VIDEO !!!
sakra,uz me to zacina opravdu stvat!!! jste nejlepsi internetovy magazin na ceskem netu,delate good testy,mate jeste lepsi clanky,diskuze tu maji uroven(az na vyjimky) a v dobe moderni technologie=dig.fotaky,kamery,PC,... nedokazete udelat par videií???!!! to by me teda zajimalo,jaky mate duvod.myslim si,ze kdybyste zavedli standard=ke kazdemu testu serie fotek+video,tak byste si velice zvedli "spolecensky kredit".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neran"
24. 5. 2005 23:03
VIDEO !!!
to uz i Autorevue.cz ma lepsi video...
Rozbalit vlákno
0