Ikona konce devadesátých let - Audi TT - se pomalu odebírá do důchodu, ale ještě před definitivním odchodem, dostává silnější verze populárního čtyřválce 1.8 Turbo.
presne tak...prdli tam daky vydrbany dvojliter...xcel som novu octvaku s tymto motorom (1,88T) ale sklamali ma..asi stavim na diesel 2,0TDI. nasrali ma fest, elbo 1,8T je super!
Mozna bys mohl vzit v uvahu porizovaci cenu auta. 2,0TFSI bude v octavii k dispozici pouze ve verzi RS a ta ma cenu nasazenou vys nez ostatni verze. Stara O byla s 1,8T ve vrcholne vybave v combi za 650t. Zkus za to poridit RS. Jestli neco takovyho sezenes tak mi dej vedet...
Audi si své TT tedy pěkně cenní. Chtít za výběhový model s 1.8T/110-120kW 1 mil.Kč, v době kdy do jisté míry konkurenční BMW 130i stojí stejnou částku, tomu se říká sebevědomí.
No ale patri tam treba Crossfire, nebo 350Z a jeden z nich je vyrazne levnejsi a druhy ne o tolik drazsi i s motorem 3.5 (i kdyz z Renaultu). Proste ty ceny uz by mely jit dost dolu, protoze jestli je nejake auto okoukane, tak je to TT.
Dovol abych Tě opravil. Motor v 350Z je čistě Nissan. Je to VQ35DE, derivát motoru z Maximy QX. Tento motor získal tuším sedmkrát za sebou cenu Motor ruku v USA. Renault POUZE používá tento motor ve Vel Satisu.
Diky za opravu. Ja jsem ho bral jako Ranault motor, protoze je udajne stejny jako ten ve Vel Satisu, i kdyz ma jiny zvuk a zrejme drobne zvyseny vykon.
Ani 3.2l mu nepomoze s porovnanim so 350 Z.Audi nestiha motorom jazdnymi vlastnostami a aj design ma 350 Z lepsi.Nech zije novy kral Nissan 350 Z je jeho meno pokracovatel Z...
Nissan toho strasne moc okoukal od TT.A taky mel dost casu na to aby nasadil latku vise.Je mezi nimi 5let rozdilu.A ze by to bylo nejak znat tak to se az tak moc rict neda.Jinak moje www.a-stil.com/audi.jpg