Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT: výkonnější motory 1.8 T (120 a 140 kW)

Ikona konce devadesátých let - Audi TT - se pomalu odebírá do důchodu, ale ještě před definitivním odchodem, dostává silnější verze populárního čtyřválce 1.8 Turbo.
Zpět na článek
29. 7. 2005 10:12
neregistrovaný "Viper"
29. 7. 2005 10:22
neregistrovaný "miro"
29. 7. 2005 13:27
neregistrovaný "Petros"
29. 7. 2005 13:28
neregistrovaný "Petros"
29. 7. 2005 14:34
neregistrovaný "Beny"
29. 7. 2005 15:21
neregistrovaný "Petros"
29. 7. 2005 17:37
neregistrovaný "Viper"
29. 7. 2005 13:18
neregistrovaný "eSTe"
29. 7. 2005 14:32
neregistrovaný "Karizma"
29. 7. 2005 14:39
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 15:29
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 16:20
neregistrovaný "Miro"
29. 7. 2005 16:58
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 17:17
neregistrovaný "Karizma"
29. 7. 2005 17:38
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 19:29
neregistrovaný "benQ"
29. 7. 2005 21:09
neregistrovaný "JP"
31. 7. 2005 10:54
neregistrovaný "NISSAN"
31. 7. 2005 13:56
neregistrovaný "JP"
30. 7. 2005 22:21
neregistrovaný "Passat"
31. 7. 2005 18:28
neregistrovaný "Tom"
2. 8. 2005 08:04
neregistrovaný "jirka"
neregistrovaný "Viper"
29. 7. 2005 10:12
1,8T
Nemate nekdo informace proc se nedava tento skvely motor do OII?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "miro"
29. 7. 2005 10:22
Re: 1,8T
presne tak...prdli tam daky vydrbany dvojliter...xcel som novu octvaku s tymto motorom (1,88T) ale sklamali ma..asi stavim na diesel 2,0TDI. nasrali ma fest, elbo 1,8T je super!
neregistrovaný "Petros"
29. 7. 2005 13:27
Re: 1,8T
Ja
neregistrovaný "Petros"
29. 7. 2005 13:28
Re: 1,8T
Ja jen nechapu, proc je ta 1,8T lepsi nez 2,0T... ???
neregistrovaný "Beny"
29. 7. 2005 14:34
Re: 1,8T
Napr. kvuli povinnemu ruceni...
neregistrovaný "Petros"
29. 7. 2005 15:21
Re: 1,8T
To asi těžko, je tam rozdíl cca 2500 Kč za rok...
neregistrovaný "Viper"
29. 7. 2005 17:37
Re: 1,8T
Mozna bys mohl vzit v uvahu porizovaci cenu auta. 2,0TFSI bude v octavii k dispozici pouze ve verzi RS a ta ma cenu nasazenou vys nez ostatni verze. Stara O byla s 1,8T ve vrcholne vybave v combi za 650t. Zkus za to poridit RS. Jestli neco takovyho sezenes tak mi dej vedet...
neregistrovaný "eSTe"
29. 7. 2005 13:18
Re: 1,8T
preto ze si myslia ze 2.0 TFSI bude lepsi...
neregistrovaný "Karizma"
29. 7. 2005 14:32
cena
Audi si své TT tedy pěkně cenní. Chtít za výběhový model s 1.8T/110-120kW 1 mil.Kč, v době kdy do jisté míry konkurenční BMW 130i stojí stejnou částku, tomu se říká sebevědomí.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 14:39
Re: cena
..a přitom takovej hnus.. co..?!?
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 15:29
Re: cena
no s tou konkurenčností 130i a TT se mi to trochu nezdá...
neregistrovaný "Miro"
29. 7. 2005 16:20
Re: cena
to snad nexces porovnat ten trapnz bavoracik s TT...
neregistrovaný "ciello"
29. 7. 2005 16:58
Re: první úpal
spíš bych to řekl naopak...
neregistrovaný "Karizma"
29. 7. 2005 17:17
Re: první úpal
A proč ne? Obě auta jsou určená pro hodně podobnou klientelu.
neregistrovaný "Micek"
29. 7. 2005 17:38
Re: první úpal
mě nějak nepřijde, že bmw1 a TT jsou tak nějak podobný auta
neregistrovaný "benQ"
29. 7. 2005 19:29
Re: první úpal
TT a bmw 1 rozhodne nepatria do jedneho kosa!
neregistrovaný "JP"
29. 7. 2005 21:09
Re: první úpal
No ale patri tam treba Crossfire, nebo 350Z a jeden z nich je vyrazne levnejsi a druhy ne o tolik drazsi i s motorem 3.5 (i kdyz z Renaultu). Proste ty ceny uz by mely jit dost dolu, protoze jestli je nejake auto okoukane, tak je to TT.
neregistrovaný "NISSAN"
31. 7. 2005 10:54
Re: první úpal
Dovol abych Tě opravil. Motor v 350Z je čistě Nissan. Je to VQ35DE, derivát motoru z Maximy QX. Tento motor získal tuším sedmkrát za sebou cenu Motor ruku v USA. Renault POUZE používá tento motor ve Vel Satisu.
neregistrovaný "JP"
31. 7. 2005 13:56
Re: první úpal
Diky za opravu. Ja jsem ho bral jako Ranault motor, protoze je udajne stejny jako ten ve Vel Satisu, i kdyz ma jiny zvuk a zrejme drobne zvyseny vykon.
neregistrovaný "Passat"
30. 7. 2005 22:21
bude ho škoda
Této generace bude škoda málokterý auto by si zasloužilo dostat ESO jako Audi TT.TT zůstane legendou,autem na které se nezapomíná......
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
31. 7. 2005 18:28
Re: 350 Z
Ani 3.2l mu nepomoze s porovnanim so 350 Z.Audi nestiha motorom jazdnymi vlastnostami a aj design ma 350 Z lepsi.Nech zije novy kral Nissan 350 Z je jeho meno pokracovatel Z...
neregistrovaný "jirka"
2. 8. 2005 08:04
Re: 350 Z
Nissan toho strasne moc okoukal od TT.A taky mel dost casu na to aby nasadil latku vise.Je mezi nimi 5let rozdilu.A ze by to bylo nejak znat tak to se az tak moc rict neda.Jinak moje www.a-stil.com/audi.jpg