Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi údajně vyjednává o koupi Ducati

Audi chce pod svá křídla další slavnou italskou značku. Tentokrát se jedná o Ducati Motor Holding.
Zpět na článek
13. 3. 2012 10:09
13. 3. 2012 10:21
13. 3. 2012 10:23
13. 3. 2012 11:05
13. 3. 2012 17:18
14. 3. 2012 18:00
13. 3. 2012 20:12
14. 3. 2012 17:58
13. 3. 2012 10:09
Ducati....
... oni mají nějaké zásadní trable, že je ta firma na prodej?
Jinak motorkář nejsem, ale čistě esteticky a asi i technicky jsou to parádní stroje :yes:
Rozbalit vlákno
4
13. 3. 2012 10:21
Re: Ducati....
Trable mají všichni výrobci motorek, protože zájem prostě jde dolů .... Ducati je poměrně malý výrobce v porovnání s big 4 (Honda, Yamaha, Suzuki a Kawasaki) ....Specifikou Ducati je používání V2 do supersportů. Většinou jde o stroje zaměřené na sport, takže žádné pohodlí. ;-)
13. 3. 2012 10:23
Re: Ducati....
Na prodej jsou, protože je vlastní skupina, která je oživila, posunula na výsluní, oddlužila, zvýšila prodeje, kvalitu, portfolio modelů, zisky - značka je teď na vrcholu a hodlá na tom vydělat...
13. 3. 2012 10:34
Re: Ducati....
Pokud je oddlužila, tak co je zmíněných 800M dluhů?
13. 3. 2012 11:05
Re: Ducati....
sorry, blbě jsem to napsal... měl jsem na mysli, že Ducati má teď reálně vyšší hodnotu, než jsou její dluhy a potenciál je do budoucna splácet...
13. 3. 2012 12:23
K Audi by se hodila
Určitě jde o legendární značku, která má co nabídnout. Z mého pohledu dělá jedny z nejpěknějších motorek, ten první je MV Agusta.
Ale jinak je to pořád italský stroj. Spolehlivostí se japoncům nevyrovná. Tady je obrovský prostor ke zlepšení.
Rozbalit vlákno
2
13. 3. 2012 12:37
Re: K Audi by se hodila
Konečně by se Auto Union vrátil k výrobě motocyklů, kterou Daimler-Benz zařízl. :-) Tak snad jim to vyjde. Delší dobu se spekuluje o tom, že Audi/ VW Group začnou motorky vyrábět.

Agusty jsou krásné, ale temperamentní mršky a spolehlivostí nevynikají.
Avatar - Ham.
13. 3. 2012 12:56
Re: K Audi by se hodila
A to je vwo co go.
Avatar - Tomogo
13. 3. 2012 13:08
To budou motorky ;-)
Ducati s TDI PD, páčky na blinkry z Passata, řadička z brzdového pedálu a kola i s pneu z Transportéra. :-)
No ale teď vážně, Ducati se mi líbí, protože je jiné, takže nevím jestli by tato koupě Ducati firmou Audi zachovala tu jedidečnost, která je Ducati tak vlastní. Ale holt jak se říka, o peníze jde vždycky až v první řadě, takže tady to asi nebude jinak.
Rozbalit vlákno
12
13. 3. 2012 14:25
Re: To budou motorky ;-)
píšeš mi z duše... taky se obávám... :yes:
Avatar - white label
13. 3. 2012 16:57
Re: To budou motorky ;-)
Jj, taky se obávám, že by Audi poslalo do kytek Ducati podobně jako třeba to Lambo... 8-s >:-[]
13. 3. 2012 18:22
Re: To budou motorky ;-)
z jisté části je to nadsázka, ale podívej se na Gallardo v raném stádiu... opravdu to použití koncernových součástek v interiéru tomu vozidlu neslušelo... obzvlášť za tu cenovku... po čase bych řekl, že to u Audi pochopili, že se takto exkluzivita asi nedělá...
Avatar - white label
13. 3. 2012 18:24
Re: To budou motorky ;-)
Každou změnu s jejími důvody i důsledky je potřeba hodnotit komplexně, nejen podle jednoho dílčího kriteria... ;-)
13. 3. 2012 18:59
Re: To budou motorky ;-)
Pokud máš přijít na trh s novým modelem a v co nejkratší době, abys vůbec nějaké peníze na vývoj nových modelů vydělal, musíš použít díly, jejichž vývoj je hotov a zaplacen. Kdyby vyvíjeli celé auto od nuly, nevím, kdy by přišlo jejich první komplexně nové.
13. 3. 2012 20:14
Re: To budou motorky ;-)
ale to v téhle společnosti může znamenat i rychlý konec... je to velice tenký led... kupci v této třídě nebývají zrovna chápaví z pohledu dlouhodobého prospěchu někoho... oni chtějí prostě uspokojit, víc je nezajímá...
13. 3. 2012 20:29
Re: To budou motorky ;-)
Máš dojem, že na to jdou Němci špatně?
Jak si ty značky stály před jejich příchodem? V každém konkrétním případě vždy bídně a zrovna Němci byli ti, kteří to komplexně pozvedli a prakticky udělali ty značky konkurenceschopné.

V případě tebou zmíněného Lamba . Němci koupili polomrtvou automobilku potácející se nad propastí se slavným jménem a jedním modelem (Diablo), jehož nedílným přídomkem bylo "nespolehlivý drahý šrot".
15. 3. 2012 12:26
Re: To budou motorky ;-)
Takže co nás čeká? Převlečená R8 s jiným motorem? :-)
[odkaz]

Ok, zřejmě čekáte od exkluzivní automobilky něco takového, v pořádku. Každý má rád něco jiného... Za tohle bych ovšem potom očekával cenu někde na úrovní Nissanu GT-R...
13. 3. 2012 22:10
Re: To budou motorky ;-)
Co bys radši? Existující koncernový motor, nebo páčky a klimatizaci z A8 plus navigaci z A6, nebo odkud byla? Prostě snižovali náklady. Lambo vydělává, takže v nové generaci už takovéhle sdílení nejspíš prakticky neuvidíme. Kdybys jen věděl, kolik na tahle auta stojí třeba světlomet, tak bys pochopil, kolik tyhle blbostičky dokáží ušetřit. Očividně jim připadal důležitější vývoj motoru a převodovky. Nebo třeba kvalita výroby. Chce si to určit priority. Audi vede Lambo rozhodně úspěšněji než Seat.

V Bentley jsi také mohl v interiéru najít řadu koncernových dílů. A tam je to podle mne ještě horší. U sporťáku člověk nějakou páčku promine, tam jde o jízdu.
15. 3. 2012 12:30
Re: To budou motorky ;-)
Zřejmě uvidíme: [odkaz]

Kdybych jen věděl... >:D Jak jsem psal výše, každý ať si kupuje co chce, ale já čekám za stejnou cenu jako Ferrari i stejnou exkluzivitu... A to ve všem. Sdílení masové produkce a exkluzivita jaksi nejde dohromady... Viz. dnešní "exkluzivita" Porsche... Někomu z 3.0TDI možná uchcává, ale Porsche už prostě nelze řadit do nejvyššího patra automobilové produkce...
15. 3. 2012 21:31
Re: To budou motorky ;-)
Já mluvil o viditelných dílech, tedy o zmíněných páčkách, navigacích atd. Klidně si v tom Ferrari užij exkluzivní klimatizaci z Pandy, Iveca, nebo odkud ji vzali, a navigaci z levných Chryslerů/ Dodge s nalepeným nápisem Ferrari a rámečkem přestříkaným na stříbrno. Kolik budou sdílet motorových a strukturálních dílů, to je otázka. Rozhodně R8 toho tolik nesdílela, největší kus bylo pohonné ústrojí. Většina toho sdílení podle mne půjde na vrub faktu, že nová platforma umožňuje kombinace různých materiálů a technologií, což v minulosti často vyžadovalo použití samostatných konstrukcí, protože na levnějším modelu nemohla být použita tak drahá technologie a původní platforma nepočítala se specifiky technologie jiné. Exkluzivita je otázka prodejů a Ferrari prostě není nijak zvlášť exkluzivní záležitost. U nástupce Gallarda mne osobně nejvíc mrzí opuštění manuální převodovky, která prostě byla skvělá. Bylo pro mne víc stylovou záležitostí a ta kovová tyč k němu skvěle šla. Ale Lambo chce jít víc cestou Ferrari, takže je to pochopitelné.

Může mi po pravdě být jedno, kam řadíš Porsche. Porsche se do toho nejvyššího patra stejně dívá jen občas. A Ferrari tam také nevegetí neustále. K dieselu jsem se párkrát vyjádřil a není na mne Porsche kritizovat, když jim to očividně funguje. Co se běžné produkce týče, tak vrchol Porsche se překrývá se základem Ferrari. A třeba ve srovnání se 430 byla 911 Turbo snad ve všech ohledech lepší. Pokud utečeš od 911 kvůli Panameře nebo Cayenne, je to jen tvá ztráta.

Je krásné, jakou důvěru máš ve Ferrari a Fiat. Fakt je, že chytré sdílení je důležité pro přežití takovýhle automobilek. Že se tím Ferrari nechlubí a Fiat nemá takové zázemí, neznamená, že se to neděje.
15. 3. 2012 21:58
Re: To budou motorky ;-)
OK, tak teď už je mi to všechno jasné... Lambo je jiný svět... >:D
13. 3. 2012 13:37
Hyundai údajně převezme VW...
... už zase nemají písalové o čem psát? Tak se teda těšme... "Audi údajně vyjednává o koupi Ducati"... zítra vyjde "Ducati toto rezolutně odmítá"... pozítří "Audi si ale přesto myslím, že vyjednává"... atd... kde jsou ty časy, kdy se tady dalo přečíst něco zajímavého, místo spekulací, podivných srovnávacích článků a jiných "nových forem"...
Rozbalit vlákno
2
13. 3. 2012 14:23
Re: Hyundai údajně převezme VW...
ona je to ale realita... a na výběr bude zřejmě tak maximálně z koncernu nebo nějaké silné indické (Hero) značky...
13. 3. 2012 15:10
Re: Hyundai údajně převezme VW...
taky jsem slysel... ale uz prej zacali rozhovory mezi chung mong koonem (nebo jak se ten chytrolin z hyudaie pise) a jean-baptistem emanuelem zorgem, sefem zorg industries, o akvizici celyho cebolu hyndai!!! ale pouze za podminek, ze se uskutecni koupe vw, vc. ducati. jinak ho to, prej, nezajma...
p.s. suska se o cene 210 mld. usd., od hyndaie za vw, ale: (i) rbs se musi zarucit za wv bankou vydany dluhopisy a (ii) hlavne total debt to total assets musi bejt max. 0,5, coz se rejzim nezda (zvlast po akci "porsche")
p.p.s. udajne jiz klinger, jako hlavni marketingovej kejvac vw, uz na to kejvnul...
p.p.p.s. a zorg? tomu je to jedno, ten od ty doby, co vyje*al s mondoshawanama a udelal ten suprdyl s great evil, se o prachy starat nemusi...!
Avatar - da_b0mb
13. 3. 2012 17:18
1199
Ta Panigale je nádherná, skvostná... Nedovedu si představit, že někdo udělá ještě něco krásnějšího... Nádherná byla už 1099, ale ty konce vejfuků pod sedlem mi tam nějak nepasovaly. Teď je ten zadek dokonalej...

Někdy bych něco podobnýho rád projel. Dva hrnky v supersportu jsem ještě nejel...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - ReznikCZE
14. 3. 2012 18:00
Re: 1199
Když jsem se s tím svezl prodal jsem CBR a GSX-R a 848 mám již třetím rokem a nadále jí obdivuji
Avatar - euro89
13. 3. 2012 20:12
Addio Ducati
Byly a jsou to nejlepší a nejhezčí motorky na světě, ale jestli se stanou součástí lidokoncernu, tak pro mě přestane firma existovat stejně jako Lamborghini nebo Giugiaro. :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
13. 3. 2012 20:21
Re: Addio Ducati
Měl bys to napsat přímo do Ducati (možná je to nějak ovlivní), obávám se že ti co o tom rozhodují místní diskuse nenavštěvují... ;-)
13. 3. 2012 20:55
Re: Addio Ducati
Nebyly a nejsou. Bohužel, ale je to fakt.
15. 3. 2012 12:32
Re: Addio Ducati
Přecházím co píše euro89, ale v jednom má pravdu - byly a jsou :-)
Avatar - ReznikCZE
14. 3. 2012 17:58
Achjo
Tak to abych svoji Dukatku pomalu začal prodávat dokud to má ještě nějakou hodnotu ;-\
Rozbalit vlákno
0