Diskuse

Audi vyvíjí konkurenta pro BMW i8

22.3.2017

Audi se ani po blamáži s R8 e-tron nevzdává vize ekologického sporťáku. Nový projekt zacílí na konkurenční íčko od BMW.

 

  • 01 Reagovat !

    foto Wave

    Wave 22.03.  12:10

    preco

    Vobec tomu nerozumiem kedze i8 skoncila a nebude nasledovnik. Audi bude asi samemu sebe konkurovat.
    • 20 Reagovat !

      foto SamanAR

      SamanAR 22.03.  12:37

      « Re: preco

      odkdy i8 skoncila? kde jsi takove info vycucal? vzdyt se vyrabi dal, pristi rok ma dorazit verze roadster,, facelift ma dostat vetsi baterie a take silnejsi verzi Mpaket, druha generace tothoto modelu je prozatim podle roadmapy BMW v planech na rok 2020, tedy po 6 letech
  • 11 Reagovat !

    foto SamanAR

    SamanAR 22.03.  12:34

    Audi R8 e-tron

    Audi R8 e-tron byla extremne draha zbytecnost, dat milion eur za takove auto? no kdo jako cekal ze jich prodaj nejak vic kdys parametry meli horsi nez ma i zakladni Tesla S >:D

    Audi R8 e-tron - cena 999000 euro, vykon 230kW, baterie 42.5kWh, posleze dostala 92kWh (vyuzitelnych, takze tak 50kWh celkove, po uprtave zrejme 100kWh), maximalka 210km/h s upravou za priplatek 55 tisic eur na 250km/h,0-100 za 3.2s , jedine prodejni misto na celem svete primo v centrale Audi,... jo tomu se rika kauf stoleti >:D vhodne spise jen pro zberatele unikatu co maj proste zbytecny milion eur
    • 01 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 22.03.  13:15

      « Re: Audi R8 e-tron

      Ta čísla máš podle mne špatně. Nevím, co publikovali u produkční verze, protože mi úplně uniklo, že ji začali vyrábět. Ale první prototyp, který dávali novinářům, měl mít myslím 280 kW. Druhý prototyp měl 340 kW. Podobně baterie. První měl necelých 50 kWh, druhý přes 90 kWh. Ten první nikdy nevyráběli (to je ten, který původně Dürheimer zařízl, což ho zřejmě stálo místo), měla se vyrábět ta druhá verze (to je ta přepracovaná verze Hackenberga). I zrychlení máš myslím špatně. První verze měla myslím 4,2, druhá 3,9.

      PS: To jsi tam těch 92/ 100 kWh připsal, nebo jsem to přehlédl? Přísahal bych, že to tam nebylo.
      • 11 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 22.03.  13:25

        « Re: Audi R8 e-tron

        cela produkce R8 e-tron je a byla zakazkova vyroba, takze koupit to auto slo jen v centrale Audi a tamnim dealerstvi ktere k centrale prileha, prvnich 10 kusu bylo vyrobeno pro "testovaci" zakazniky a melo baterky prave 42.5kWh, zbyle do stovky pak meli novejsi baterky kam se vlezlo 92kWh (baterka zustala stejne velka), udaje pro rychlosti, zrychleni a ceny tak patri te druhe vyrobe od 11 kusu, tech prvnich 10 kousku bylo vpodsttae neverejnych a nedali se tedy ani objednat, proste serie pro par vyvolenych a par novinaru co je s tim nechali svest

        tak jak tak, zbytecne auto kterym si Audi udelalo spis ostudu, parametry smesny, cena silena, nechat si R8 prestavet treba u Kreiselu by vyslo mozna na tretinu a melo by to asi mnohem lepsi parametry, to auto proste vznikalo v dobe kdy koncern veril svejm nesmyslum jak jejich diesel celosvetove uspeje a ze se uchyti ten jejich nesmysl s naftou vyrabenou z vodiku, takze museli ukazat svetiu jak je elektromobil "nesmyslnej" a nakonec se ukazalo ze je nesmyslnej hlavne v podani R8 jakou postavili, kdyby v te dobe vydali elektromobil podobnej Tesle S, s kvalitou VW, a treba prave Phaetona ktereho stejne jako BEV chystaj, a finance co utratili za tyhle nesmysly s konceptama jako BEV aby ukazali hlavne sami sobe ze to jakoze zatim nejde, tak dnes mozna meli celosvetove vetsi sit rychlonabijecek nez jake ma Tesla a pravdepodobne by meli i vetsi prodeje luxusnich BEV nez ma Tesla

        PS> jo editoval jsem, ale hned jak jsem dopsal ten post
        • 01 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 22.03.  13:35

          « Re: Re: Audi R8 e-tron

          Beru, že mluvit o sériové výrobě v tomhle případě moc nejde. Nicméně tu první verzi myslím vůbec nenabídli k prodeji (Dürheimer nebyl spokojený s parametry a nemyslel si, že to má smysl). A prototyp té druhé, který nechali novináře projet, měl už větší baterii. Co tedy bylo těch prvních deset kusů? První verze? Kolik motorů to mělo? A tvých 230 kW a 3,2 vteřiny se mi vůbec nezdá.
          • 10 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 22.03.  14:27

            « Re: Re: Re: Audi R8 e-tron

            moc detailu se k tem prvnim deseti dohledat neda, vpodstate jsem nasel jen to co jsem vypsal, no proste propadak

            se ani nedivim ze nebyl spokojeny, to auto bylo a je fraska pro zberatele co to strcej pod plachtu a jednou se budou chlubit ze maj jednu z prvnich sportovnich Audin na baterky co stala jak luxusni yachta a mela horsi parametry nez seriove prodavany BEV s lepsima parametrama >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte před zimou do izraelského Ejlatu

Doly krále Šalamouna i potápění s delfíny. Utečte…

Chcete plavat s delfíny, šnorchlovat mezi korálovými útesy, nebo se jen tak vprostřed zimy povalovat na pláži?…

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v nástrahách futuristické Evropy

Recenze: Mučení jako za totality. Vidořád skomírá v…

Třetí díl z plánované heptalogie mladé britské autorky Samanthy Shannon je na českých knižních pultech. A…

 

iSport.cz

Eden mimo sezonu? Na Slavii bude centrum pro mladé čínské fotbalisty

Eden mimo sezonu? Na Slavii bude centrum pro mladé…

Slavia se dohodla s Čínskou fotbalovou asociací, že v Edenu vytvoří první centrum pro trénink čínské mládeže v…

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice a práci vyhazovače

Vémola v pořadu Fight!: O cestě do UFC, kulturistice…

Díky práci vyhazovače v Londýně se probojoval do nejprestižnější MMA ligy UFC. Kariérní cesta Karlose Vémoly je…

 

Reflex.cz

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU elektronické cigarety?

Další protikuřácké tažení: Zakáže nám EU…

Nenápadně a pozvolně nám aktivisté rozjíždějí, podobně jako rozjeli válku proti tabáku, válku proti…

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko více než Japonsko, Německo a Británie dohromady

Čína má poprvé více superpočítačů než USA. A daleko…

Bouřlivě se rozvíjející Čína dosáhla dalšího milníku v nejmodernějších technologiích. Poprvé v historii má více…