Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Auris 2013: Exklusivní první dojmy (video)

Redaktoři Auto.cz si v exklusivní předpremiéře prohlédli novou generaci Toyoty Auris.
Zpět na článek
20. 8. 2012 07:06
20. 8. 2012 07:38
20. 8. 2012 09:16
20. 8. 2012 09:14
20. 8. 2012 09:16
20. 8. 2012 09:31
20. 8. 2012 09:37
20. 8. 2012 15:39
20. 8. 2012 10:33
20. 8. 2012 10:37
20. 8. 2012 10:59
20. 8. 2012 12:06
20. 8. 2012 15:42
20. 8. 2012 11:21
20. 8. 2012 11:31
20. 8. 2012 11:46
20. 8. 2012 17:12
21. 8. 2012 09:38
21. 8. 2012 20:42
20. 8. 2012 12:37
20. 8. 2012 18:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 8. 2012 19:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 8. 2012 19:24
21. 8. 2012 08:57
20. 8. 2012 22:11
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
21. 8. 2012 20:50
21. 8. 2012 00:02
21. 8. 2012 09:08
21. 8. 2012 09:45
22. 8. 2012 21:04
22. 8. 2012 21:21
23. 8. 2012 18:53
20. 8. 2012 07:06
Ergonomia?
Pozitivne konstatujem ze Toyota upusta od vystrelkov ako bol ten "deravy" stredovy tunel v 1. generacii Aurisu, ktory otravoval vrzganim uz na novych autach. Na druhej strane, ten stred mi stale pripada akysi nesurody, chaoticky...

Laktova opierka je v strede medzi sedadlami, to je v poriadku. Stredovy tunel s radiacou pakou je posunuty k vodicovi (pricom radiaca je ale v strede), a stredovy panel je zase vytiahnuty doprava. Vodic ma tak k radiu a navigacii dalej ako spolujazdec. Kde tu zostala ergonomia, to fakt nechapem. A len tak na okraj, za ten trciaci roh autoradia sa spolujazdec iste "podakuje"...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
20. 8. 2012 07:38
Respektuji,
že vnímání krásy je individuální záležitostí, ovšem za mě: interier i exterier :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - matii
20. 8. 2012 09:16
Re: Respektuji,
Jako když pejsek a kočička .... vždyť to znáte. Přijde mi, že Toyoty této generace vypadají, jako když shrnu přehoz doma na sedačce.
20. 8. 2012 09:41
Re: Respektuji,
Roh "autorádia"? A kde prosím? [odkaz]
Ani to ovládání klimatizace nemá vpravo roh, obrys kopírují spodní plasty. Ostatní je diskutabilní, musel bych v tom autě sedět, podle fotek nejsem schopný posoudit.
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 07:57
od B stlpika dozadu
je to pri pohlade zboku stara dobra mazda 3, zadne svetla cista i30tka... samozrejme v pripade toyoty nejde o kopirovanie.... keby sa jednalo o iste nemenovane korejske znacky uz by tu bolo kecov...... ;-) ako veselo kopiruju... v pripade toyoty je to vsak v pohode, kazdy je ticho.... nic sa nedeje vsetko je cool ok a bomba, ok podme k veci.....

novy auris sa mi paci, toyoty som prichodom yarisa aurisa a inych -isov nemusel jednak pre ich divne interiery a este divnejsie exteriery ale tento auris je podobne ako novy yaris krok spravnym smerom :yes: , hrany su opat v mode a skutocne doterajsi auris alebo lepsie povedane to prerastene vajce nemohlo nikoho uchvatit, proste hnus.... uz som o tom pisal viackrat ze terajsi auris je nepodarok a se.riem na predajne pocty.... to auto vyzera zvnutra a zvonku hrozne.... nastastie je novy auris uz konecne normalnou dostojnou toyotou :yes:

Predok mi dokonca trosku pripomina stary znamy civic sedan
[odkaz] samozrejme len castocne...... ista podobnost tam v liniach je........

Musim toyotu pochvalit..... tento auris je skutocne podla mojho gusta :yes: aj ked ku korejcom ma este krasou dizajnu daleko
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
20. 8. 2012 11:19
Re: od B stlpika dozadu
Já si při pohledu na zadní světla jen vzpomněl na ASX, ale opravdu nemám potřebu hledat kdejakou náhodnou podobnost...
20. 8. 2012 08:03
Součinitel aerodynamického odporu
určitě není 0,28 kandel ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 13:43
Re: Součinitel aerodynamického odporu
To asi fakt ne, ale je to(0,28) krasny na hatch, liftbacky by meli byt jeste lepsi, coz ale nase svetoborna Sade s Rapidnim 0,3 vyvraci ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 08:13
sutaz : najdi 5 rozdielov
[odkaz]
[odkaz]

predpokladam ze teraz kazdy napise ze ten svinsky hyundai opat kopiruje >:D :yes:

hodim este foto mazdy 3 zboku? tam je to tiez pekne vidiet od koho toyota kopcila :yes:

ok , ok , nebudem drazdit >:D :yes:
Rozbalit vlákno
12
20. 8. 2012 08:22
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
urcita podobnost tam je, ale napriek tomu musim povedat ze zo zadu vyzera i30-ka lepsie! To madlo na otvaranie kufra ma auris brutalne, to asi dimenzovali na pracku Schwarzeneggera. A ta polmetrova antena vyzera ako opajcnuta zo stareho zigulika. Zadne blatniky ani nema zmysel komentovat, to je dizajnova katastrofa...
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 08:45
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
i30 vyzera zozadu podstatne lepsie a elegantnejsie :yes: veru tak, nuz ale aj toyota sa v kopirovani zlesi len jej dajme cas , nemoze byt hned super >:D :yes:

inak vo videu je tvrdenie ze novy auris je o 65 mm nizsi ko predchodca a v clanku sa udava ze je nizsi o 55mm, teraz neviem ci si redakcia robi srandu alebo je to nejaka logicka hadanka ;-\ , ale v podstate sme sa dozvedeli ze je novy auris nizsi ako predchodca a to je hlavne >:D :yes:

s tou antenou suhlas... v nizsich garazach nou oderies strop.... v dnesnej dobe zralocich miniplutiev je tato antena aurisa akoby 30 rokov pozadu...... ;-\ a aj to madlo vo veku kufra ako pises je brutalne... akoby z nejakeho nakladaku....

dajme toyote cas, par rokov a bude aj v kopirovani opat na spici :yes:
20. 8. 2012 08:54
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
Dobrý den, bohužel, video se namlouvalo předem a to na základě kusých informací, které se mi na místě podařilo zjistit. Vysoko postavený člověk z marketingu říkal (alespň jsem tak odposlechl z mého diktafonu) 65 milimetrů. Omlouvám se.
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 09:01
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
nic sa nedeje :yes: , ja si rozne ciselne hodnoty rozmerov vykonov a pod. v tabulkach aj clankoch videach vsimam dost pozorne tak sem tam najdem nejake nepresnosti , o nic nejde
20. 8. 2012 20:12
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
Problém bude, že to "madlo" bude kus plastu na 4 plastových příchytkách. Za pár let se to ochodí a při zabírání kufru bude dělat hroznej zvuk. Mám s tím zkušenost z Hondy Jazz...
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 13:45
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
Vyvoj a priprava na vyrobu je hodne dlouhy proces, aby to v Toyote stihli opalit a hlavne pochybuji, ze by to chteli delat ;-) Podobnost ciste nahodna ale pekna ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 16:10
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
a vies co je tom najlepsie..... ze ked pride korejec pol roka po inom aute a vyzera podobne zrazu kopiruje..... ked pride toyota pol roka po inom aute a podobna sa tak zrazu su pripravy a cely vyrobny proces zdlhavy a podoba je cisto nahodna ;-) ze mam pravdu ze takto to tu na fore medzi radoby odbornikmi chodi nie ? ano mam pravdu viem :yes: , ked ide o ine znacky ako korejske podoba a cela podobnost su vzdy dielom nahod.... pokial ide o korejcov vzdy kopiruju a nevedia nic ine le nkopirovat kopirovat a kopirovat.... ze mam pravdu? ano opat mam ja viem :yes:

logika tu neiktorych na fore je na urovni vtaka kiwi
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 09:30
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
Soulhlas s tim kopirovanim korejcu, ty hospodsky poudacky nema smysl resit. Ta podobnost je fakt hodne velika, si rikam jestli uz neslo o prumyslovou spionaz pri vyvoji designu pred cca 3-4 lety ;-)
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 22:21
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
Tá podobnosť tam je, lenže zatiaľ čo i30 (hatch, nie kombi) vyzerá zozadu elegantne a celkom pekne (podľa mňa tiež trochu nevyvážene a prekombinovane), Auris vyzerá zozadu hrozne. Predok a bok, interiér sa dajú, ale ten zadok sa môže porovnávať iba ak s nabúranými prototypmi i30-iek... :no:
20. 8. 2012 19:43
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
skorej toto

[odkaz]
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 13:04
Re: sutaz : najdi 5 rozdielov
Áno, Hjandé kopíruje :
[odkaz]
[odkaz]

Ale nie, fakt sa podobajú. Ten zadok Aurisu vyzerá ako prototyp i30-ky... :no:
Avatar - Ham.
20. 8. 2012 08:16
Tak si tak listuji
fotogalerií a říkám si,
no dobrý, ta šaltpáka je docela divná, ale co Auris už předvedl horší věci,
navigace trochu utopená jako ve stávajícím Golfu,
ach ty plochy před spolujezdcem, nějak si nevěděli rady, výdechy kulatý i hranatý, ale co už v mainstreamu,
předek Japonec, ale drží lajnu a dá se skousnout,
boční profil, jo pochvala žádné vlnobití, daleko hezčí než Korci, jen zase tam vzadu něco čumí od světel, to jsem zvědavý na zadek,
a pak to přišlo, bez varování, bez přípravy
[odkaz]
šok, rána do vazu, nemám slov, dál nelistuji,
troufnu si tvrdit, že Auris to zase pro Evropana normálně podělal.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Misanick
20. 8. 2012 08:29
Re: Tak si tak listuji
Kašli na to, je to jen fotka. Skutečnost bude jistě mnohem horší >:-[] .
Avatar - Ham.
20. 8. 2012 11:55
Re: Tak si tak listuji
No právě, aby se jeden bál chodit po ulici >:D >:D >:D
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 13:46
Re: Tak si tak listuji
Prave ze naopak, skutecnost bude mnohem lepsi, tedy dost v to verim ;-)
20. 8. 2012 08:32
Re: Tak si tak listuji
Přesně jako ty jsem listoval v galerii i já. Interiér za mě dobrý, předek a boční profil taky, ale ten zadek!!!!! Myslím, že Toyota v Evropě Auris prodávat asi nechce. Zadek sice může evokovat i30, ale ta je proti Aurisu královna krásy ;-\ (zezadu)
20. 8. 2012 08:46
Re: Tak si tak listuji
Mě fascinují ty výdechy topení na bocích palubky. Jako ze staré dobré škodovky řady 742...
Avatar - Ham.
20. 8. 2012 11:55
Re: Tak si tak listuji
Jj, i ta prohlubeň na tom víčku sedí >:-[]
Avatar - Abeles
20. 8. 2012 15:38
Re: Tak si tak listuji
možná teď budu za blbce, ale o čem mluvíte? >:D
Avatar - Ham.
20. 8. 2012 16:37
Re: Tak si tak listuji
Vzhledem k tvému věku si tlachání starců o době jejich dávného mládí, když jezdili do centra na party za holkama limuzínou se šoférem nemusíš všímat (za blbce rozhodně nejsi):
[odkaz]

Někdy stačí málo (kulatý výdech v novém Aurisu s pevnou krytkou) a my starší v tom hned vidíme káru svého mládí.
[odkaz]
(lepší fotku jsem v rychlosti nenašel)

Jinak vážně, kdyby tě zajímalo v čem mohli jezdit tví rodiče nebo spíš prarodiče:
[odkaz]
Avatar - Abeles
21. 8. 2012 16:21
Re: Tak si tak listuji
aha, díky :yes: to mě nenapadlo.. no naši měli právě Rapida a 105ku a později Opel Record, to bylo skvělý auto..
Avatar - Bubáq
20. 8. 2012 10:14
Re: Tak si tak listuji
Zcela souhlasím. Působí na mě jako kdysi BMW za časů Banglea... jako kdyby si autoři designu nevěděli rady: 1) jak vytvořit silnou identitu 2) jak odlišit dosavadního Aurise od nového. A tak všechny plochy a linky zprohýbali, zmateně, nekoncepčně, bez názoru, co se bude zákazníkům líbit.
Jinak dávám odkaz na odhad nové RAVky, obsahuje velmi podobná designová řešení, avšak bez zprohýbaných ploch - a pak tvary působí mnohem lépe. Uvidíme, jestli se kreslíř nechal vést svým citem pro vhodné řešení, nebo zda ravka bude opravdu atraktivnější toyota...[odkaz]
Avatar - Ham.
20. 8. 2012 11:57
Re: Tak si tak listuji
Ta RAVka vypadá pěkně, určitě hezčí než CR-V i Kuga
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 13:49
Re: Tak si tak listuji
To nevim jestli lepsi nez CRV, ale ta Kuga je nejak nabubrela, jako kdyz ji do tlamy vletla moucha a zaskocila ji >:D RAV :yes:
20. 8. 2012 09:14
Celkom fajn
Tie zadné svetlá sú "kapánek" úlet, ale inak celkom fajn. Podstatne lepšia ako i30 ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 13:50
Re: Celkom fajn
Je z toho citit Japonec, coz se mi docela libi. TAky mi prijdou zajimavy ty zadni odrazky, s tim ze boky narazniku to aerodynamicky dokonale dotavreji ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 09:16
zhrnutie
chcem napisat par veci co sa mi na novom aurise paci a co nie...... este predtym chcem ale povedat ze celkovo ako celok sa mi auris pozdava a je to krok spravnym smerom aj ked idealne to auto pre mna z mojho pohladu nie je, mam inych kandidatov, takze podme na to:

co sa mi paci:
paci sa mi dizajnove smerovanie k hranam a istej sportovosti.... auto je podstatne nizsie ako predchodca a nizsie sa aj sedi a aj interier je akysi sportovejsi :yes:

paci sa mi ze z toho nespravili 4,6 metrovu obludu z 2,7m razvorom ale auto si zachovava idealne proporcie nizsej strednej triedy :yes: teda nenastal nejaky trend obrovskeho zvacsovania co je fajn

paci sa mi ze auto je lahsie a celok posobi akosi vzdusnejsie ako predchodca

paci sa mi interier ktory je skutocne aj ked mozno trosku netypicky oproti starsim toyotam, dovolim si povedat ze novemu aurisu pasuje a pozdava sa mi oproti predchodcovi aj ked par veci sa mi v nom nepaci ... neskor napisem ake

paci sa mi volant a kolme rovne prevedenie palubovky a kruhove vyduchy ventilacie evokuju sportovost a istu eleganciu....

co sa mi nepaci:
napaci sa mi zvonku par detailov na exterieri....velka antena...trciaci zadny naraznik pod svetlami ktory je dost viditelny pri pohlade sikmo zozadu

nepaci sa mi malinkaty zadny stierac, vsadenie prednych hmlovych svetiel je tiez diskutabilne.....ako aj cely spodny naraznik.....

nepaci sa mi ze je rucna brzda akosi blizko radiacej paky ale realne to asi vadit nebude......

nepaci sa mi nizko utopeny navigacny system kdesi dole pod nohami vedla ktoreho je stejne hluche miesto, na to miesto mohli prist vyduchy ventilacie orientovane na vysku a navigacia mohla byt vyssie....

celkovo je to ale kladny pocin z hladiska aj dizajnu aj celkoveho smerovania toyoty, novy auris je na rozdiel od stareho aurisu krok spravnym smerom....
:yes:
Rozbalit vlákno
3
20. 8. 2012 09:31
Re: zhrnutie
U Toyoty si určitě oddechli a nějaký tem Yoshida už určitě rozepisuje "všetko, čo sa ti nepáčí" a jistě už běhají mraky inženýrů, aby to briskně zkusili napravit..... >:D
20. 8. 2012 09:37
Re: zhrnutie
kolik vlaken tady jeste zalozis? mozna bo ty chtelo i shrnuti tveho zhrnutia...
Avatar - Abeles
20. 8. 2012 15:39
Re: zhrnutie
skvěle rozepsaný příspěvek :yes: jinak asi se vším souhlasím, známkoval jsem za 2
20. 8. 2012 09:17
Design celkem OK,
jen nechápu tu módu snižování u rodinných vozů, pohodlný nástup a vzdušný interiér starého Aurisu měl své výhody.
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2012 23:46
Re: Design celkem OK,
Vysoké auto = špatná aerodynamika = zbytečně vysoká spotřeba. A není naprosto žádný důvod mít nad hlavou půl metru místa, teda pokud nejezdí někdo s extra vysokou buřinkou :-)
20. 8. 2012 09:26
Po dlouhé době
zase jednou Toyota, která vypadá zajímavě a docela fajn. Řekl bych, že designéři se drželi na uzdě a prokázali i přes zcela originální prvky (byť se každému nemusí líbit) smysl pro proporce a konzistentnost exterieru ve všech částech a v interieru taky. Palubka něčím sice trochu připomíná Civic předchozí generace, na druhou stranu je vidět, že se jedná o většího sourozence Yarise, aniž by se jednalo jen o až stupidní zvětšování prvků již vyráběného modelu. V interieru mně zaujala schopnost přiznat konečně řidiči právo na nezbytný prostor pro pravou nohu.

Předchozí Auris nenadchl, a to i přes nesporné tradiční kvality a celkové renomé Toyoty, tady by to mohlo být lepší. Kdybych si měl vybírat mezi relativními novinkami ve třídě tj. Focus III, i30 (2), C´eed (2), C4, Civic /tuším 9), po Toyotě bych asi šáhnul nejdřív. Astra se mi určitě líbí víc, ale když vidím tohle, tak si říkám, že si Japonci trochu vyměnili úlohy - ze Civica je zrůdička (či spíše zrůda), Auris II je krok správným směrem.
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2012 17:32
Re: Po dlouhé době
Souhlas .... Měl jsem poslední Corollu (hatchback), ale Aurisu jsem nikdy na "chuť" nepřišel. Líbí se mi i nový Yaris, tam je to s místem pro pravou nohu také fajn.
Bohužel si zase vybírat nebudu a musím počkat, co mi vedení přiklepne, takže žádné bychaření :-) .... Astra je hezká, dobře jezdí, ale nelíbí se mi "daň designu" v podobě fakt dost špatného výhledu šikmo vpřed a šikmo vzad . Korejce nemám rád, protože nejsou schopni hrát golf v normálním tempu (zdržujou), takže žádný Hyundai/Kia/Samsung pro mě není zajímavý ....
Avatar - salamoon
20. 8. 2012 09:57
znamkovanie nebude?
u mna by dostal okamzite za 4!
novy civic je poroti tomuto nadherne auto.... >:D
zadna cast ma sluzit asi ako liek na zapchu (nie dopravnu).
spodne upravene studiove fotky,ktore su fotene z co najkrajsich pohladoch sa celkom daju....ale realne to bude podstatne horsie.ale tak aspon ich majitelom nebudu kradnut >:D .

edit:tak uz mame aj znamkovanie
>:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 10:35
Re: znamkovanie nebude?
preco ta skodoradost?

Pre toyotu je prechod od obleho vajcoidneho aurisu ku konecne normalym hranatejsim tvarom krok spravnym smerom, nie kazdemu sa to auto bude pacit a ma dizajnovo skutocne blizko k honde civic co sa tyka tych hran a liniii a aj akejsi extravagancie..... urcite to nebude zle auto aj ked ja mam tiez inych favoritov v tejto triede a aurisa by som nekupoval.... ale uspech urcite bude mat..... toyota ma skvele auta aj ked dizajnovo kazdemu nesadnu...., cielom aurisa nie je atakovat golfa to sa toyote dalsich 1000 rokov stejne ani nepodari takze ta skodoradost je zbytocna.... toyota ma ine priority a auris je len stebielkom travy na celej luke ktora tvori jadro toyoty....
Avatar - salamoon
20. 8. 2012 10:53
Re: znamkovanie nebude?
ziadna skodoradost,skor sklamanie. ja som fanusik japonskej produkcie,teda aj toyoty,nedockavo som cakal na nastupcu,ale toto sa mi nedari prekusnut.
to uz radsej ten civic. :yes:

ps: to s tym nekradnutim som myslel vazne a ako vyhodu... ;-)
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 15:36
Re: znamkovanie nebude?
ale ako tak citam ani ten civic ta asi dizajnovo velmi nepotesil ;-\ alebo sa mylim?

mne sa civic pozdava ale tiez uznavam ze vedel by som si predstavit iny civic a iny dizajn ... ale taky je zivot.... auto to je opat technicky dokonale akurta ten vzhld je diskutabilny aj u civicu....

ked mam povedat ci civic ci auris..... no skutocne neviem...... obe su akesi zvlastne a maju co to do seba ale na dizajn inych znaciek napr ceedu golfa alebo astry to nema... aj ked je dizajn subjektivna vec..... skutocne chlapci dizajneri od hondy a toyoty su v dizajne trosku mimo....... bez urazky
20. 8. 2012 09:58
PROBLÉM NUDNÉHO A USEDLÉHO DESIGNU TOYOTY JE.....
že VW má usedlý nudný design usedlejší a nějak vytříbenější.
Tohle se přece vedle novýho Golfu v Evropě nechytne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 10:33
-A-
Mimo budíků je celá plaubní "deska" děs. Zadek je taky španě, naopak, čumák se mi docela líbí. No... snad možná sedan by byl hezký, nebo snad raději nový Avensis. To co se Toyota nemohla vyřádit u Lexusu CT, tak zužitkovala tady.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 10:37
Re: -A-
stary dobry novy ceed ;-) :yes:

to je prve co ma napadlo pri pohlade na novy auris ;-)

korejci su uz aj pred japoncami :yes:
Avatar - Snaphands
20. 8. 2012 10:59
Re: -A-
presne tak.... chamrat japonska.... Schreyera na nich!!!
20. 8. 2012 12:06
Re: -A-
Najkrajsia v interieri je ta radiaca paka z Lexusu alebo z Priusu, ale tie monochromaticke digitalky su uz hodne velke retro no ten indikator airbahu vyzera a ko praca kutila, co si to tam dodatocne dobastlil, naviac to ani dizajnovo nesuladi, pretoze stvorec je v trojuholniku.
Ak dobre vidim, je tam multilik :yes:
Vonakajsi dizajn je kombinacoiu Imprezy, I30ky Mk1, Priusu a ASXka. Nesulad v odtieni naraznikov a karoserie je prdpokladam viditelny led pod neonmi.
Avatar - Abeles
20. 8. 2012 15:42
Re: -A-
zadek je hrozný, ale palubka se mi teda líbí hodně, taková.. jak to říct... cee'dovská (uf to je hrozný slovo :-) )
Avatar - Snaphands
20. 8. 2012 10:54
Inspiracia u Hyundai
Keby na zadné dvere dali znak Hy. tak im to normalne uverím. Nikdy som design Toyoty nemusel, ale toto je už vážne hnus (krok späť) :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
20. 8. 2012 11:21
Na tu hrůzu
je to stejně nejpovedenější Corolla od mého liftbacku z roku 92. [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
20. 8. 2012 11:24
Re: Na tu hrůzu
Beige strikes again...:D
Ne, máš pravdu, decentní auto s neskutečnou spolehlivostí...prarodiče měli Camry z téhle doby, to auto by přežilo i jaderný výbuch. :-)
20. 8. 2012 12:07
Re: Na tu hrůzu
Corolla alebo Carina boli tusim posledne Toyoty, na ktore sa dalo pozerat...
Avatar - KANKUNEN
20. 8. 2012 12:51
Re: Na tu hrůzu
To moje auto má známý a jak šlape 20 let staré auto s původním výfukem je neskutečné. Lift byl dělaný jen v Japonsku. Stále jsou vidět i ve Vídni.
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 13:56
Re: Na tu hrůzu
Doba se meni panove ;-) To co si rikas ty budou za par let rikat tvoje deti, jaky ten Auris byl v roce 2012 krasavec ;-)
Avatar - twistedTSD
20. 8. 2012 11:31
vzhled
Ten předek je celkem pěkný, i z boku to ujde, ale zadek jako by snad byl z jiného auta. Je strašně překomplikovaný, škoda... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 11:38
Re: vzhled
Přesně tak. K tomu ještě nepohledný interiér a oddělení marketingové impotence a na neúspěch nového modelu je zaděláno.
20. 8. 2012 11:41
Nic není nemožné...
Řekl bych, že tohle auto jede svojí vlastní ligu >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2012 11:43
Re: Nic není nemožné...
>:-[] >:-[] Chtělo by se říct, že v Toyotě dokázali najít mezeru na trhu... >:-[]
Avatar - Starfighter
20. 8. 2012 12:45
Re: Nic není nemožné...
No, ale o mezeru se bude dělit s Nissanem Tiida 8-s Pravda, předkem Toyota Nissan přímo deklasuje, ale pak síly směrem k zádi postupně vyrovnávají.
Avatar - preboha
20. 8. 2012 11:46
za trest
toto auto by som kupil zene keby ma dlhodobo stvala - za trest! z vonku je to sice des ale ten interier to je uplne dielo skazy >:D
Rozbalit vlákno
3
20. 8. 2012 17:12
Re: za trest
Kam na take "mudrosti" clovece chodis?
Skor mam pocit, ze za trest dostala tvoja zena teba....
Avatar - preboha
21. 8. 2012 09:38
Re: za trest
ale no zas to tak vazne neber ;) skoda ze to tak skurvili - hlavne ten interier pritom mam japoncov rad :'-(
21. 8. 2012 20:42
Re: za trest
Vzhľadom aj na tvoj výber výrazových prostriedkov trvám na predošlom vyjadrení.
20. 8. 2012 12:19
Vcelku pěkné
Nevím, ale asi jsem jediný, komu se auto celkem líbí :-) Vzadu samozřejmě nic moc, ale prvotní šok zmizel a jako celek proč ne. Předem pěkný, profil pěkný, interiér mi svislou palubkou připomíná GT-86 a pokud bude příjemnější i posaz, nemám námitek. Navíc přibudou vyspělé pohonné jednotky v čele s hybridem a později zřejmě i nafta od BMW.. Já osobně bych v této třídě zvažoval c'eeda, i30, nebo právě nového Aurise.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Katikakus
20. 8. 2012 13:22
Re: Vcelku pěkné
Nejsi jediny... ;-)
Avatar - Choochoo
20. 8. 2012 14:00
Re: Vcelku pěkné
Toyotu zvazuje kazdy rozumne smyslejici ridic ;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 15:56
Re: Vcelku pěkné
bohuzial pre toyotu - predaje na slovensku a v cechach realne ukazuju ze toyota je az kdesi za konkurenciou, takze jedna vec je zvazovat a druha vec je realne kupit..... ja pri pohlade na doterajsi vajcoidny auris .... no ako to povedat.... urcite by som ho nezvazoval....
20. 8. 2012 21:37
Re: Vcelku pěkné
Vieme Toppor, ty by si zvazoval nieco medzi tymto, (tymito)? [odkaz]
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 09:32
Re: Vcelku pěkné
Aaaaa kuva to sou srnecky >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Choochoo
21. 8. 2012 09:38
Re: Vcelku pěkné
Mne se stavajici Auris docela libi, takovy konzervativni jako Golf, ale citim v tom designu vice nergie ;-)
Ta vysoka radicka mne ale vadila ;-)
20. 8. 2012 12:37
CT 200h
No musím říct že se mi to líbí i s tím mnoha zatracovaným zadkem. Když to auto pozoru čím dál tím déle vidím že se tvar vozu hodně inspiroval právě lexíkem a je to jen dobře. :yes:
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2012 15:19
Nič nie je nemožné - Toyota
Ak zachovajú kvalitu a spoľahlivosť...
Zvonku niečo ako Golf, dizajn na evolučnej ceste. Ujde, ale tretie bočné okno má už neskutočne otrepaný tvar, to trochu dojem kazí...
Ale za prístrojový štít bez tubusov :yes: . Inak palubka je zaujímavá, hoci materiály a farby sú fádne, vyvažujú to zaujímavé tvary.
Chce to stretnutie naživo.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2012 15:50
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
ja si myslim ze nazivo to nebude taka tragedia ako mnohi pisu z toho co len videli na foto ..... vieme ze japonci su technicky dokonali a kvalitni.... a dizajn je len vec vkusu.... auto to bude ok..... rozhodne zapadne do skvele nabitej nizsej strednej triedy... svojich zakaznikov si najde... nie kazdy chce fadnu krabicu..... ale samozrejme kazdy mame iste priority a podmienky aj v dizajne....

je dobre ze z toho nevniklo nejake monstrum.... toyota si drzi svoje proporcie a velkost.....kufor nepatri k najvacsim ale vzhladom k dlzke auta je pomerne velky a mozno aj jeden z tych vacsich co do pomeru k rozmerom auta :yes:
Avatar - rohYpnol
20. 8. 2012 18:31
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
bezpochyby skvěle doplní nabídku. Ošklivé (a snad spolehlivé) - to nám scházelo. Všechny ostatní kombinace už tu jsou. hezké+spolehlivé Mazda, atp. >:-[]
Avatar - rohYpnol
20. 8. 2012 18:31
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
To máš pravdu. Člověk musí dloho sbírat odvahu, než se na tento designérské přehmátnutí najde odvahu podívat, no a stejně se hned podívá jinam >:-[]
Potíž je v tom, že současný Auris, a tento nový tím spíš, je prostě ošklivý i uvnitř. A to už dokáže přejít málokdo. Navíc třeba kufr vypadá z fotky velmi, velmi mělký :no:
Nemyslím si, že by Toyota neuměla udělat hezé auto. Spíš mám opravdu pocit, že na Evropský vkus prostě kašlou :no: Z jejich pohledu možná logické, moc velký díl tu stejně neprodají. A v Asii může být tento Auris synonimem šarmantnosti.
Píšu to sem nesčetněkrát a ani dnes nemůžu jinak - když japonec, tak Mazda :-!
21. 8. 2012 20:46
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
Ja mám Toyoty vcelku rád - sú svojské a na nič sa nehrajú. Naopak, žiadna Mazda (snáď s výnimkou RX) mi nič nehovorí.
A ak hovoríme o dizajnérskych prehmatoch a pohľadoch "radšej niekam inam", tak hovoríme skôr o Focuse. Auris je úplne vpohode.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 8. 2012 18:58
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
Ano, Golf je založen na evoluci, ale řekl bych, že Auris nikoli. Jen využívá současné tvarové nabídky své značky, která nepracuje s minulostí a tradicí (jako Golf). Proto bych design Aurisu nazval spíš progresivně-sportovním. Mezi automobily možná trochu postmoderna.
Avatar - rohYpnol
20. 8. 2012 19:06
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
myslím, že Auris se mimořádně "povedl" - najít úhel, ze kterého by byl atraktivní, prakticky nelze >:-[]
Není prvda, že by vůz nutně musel pracovat s minulostí. Taková i30 je agent bez minulosti. A i když o originalitě v podobě i30 nemůže být řeč, tak celek je vcelku bez připomínek.
Tragédií Aurise je ale podle mě interiér. Zatímco vnějšek, ten se možná nějak okouká a oko si "zvykne", tak interiér je podle mě opravdu ztělesněním nevkusu. Opravdu neharmonické :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 8. 2012 19:18
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
Reagoval jsem jen na to porovnání Aurisu s Golfem, s tím, že na rozdíl od Golfu Auris s tradicí moc nepracuje. Jinak s názorem na design lze souhlasit :-)
21. 8. 2012 20:49
Re: Nič nie je nemožné - Toyota
Ale áno, pozri sa na rad za sebou idúcich áut - posledný hatchback Corolla, Auris I a teraz Auris II. Evolúcia a tradícia sú rozdielne pojmy, keď ich budeš splietať dohromady, nevyhneme sa omylom.
20. 8. 2012 17:25
Design Toyot zraje jako víno - až časem
Z počátku působí nicneříkajícím dojmem, ale časem se mi ty auta začínají líbit a trvá velmi dlouho, než se okoukají. Mám to tak u Yarise II, teď po pár letech když ho vidím vedle Fabie II, tak je mi jasný, že u Toyoty ví, co dělají. Nebo např. Auris x Golf, Avensis x Passat - vždy pro mě vyjde líp Toyota. Někdo už tu dal odkazy na záď novýho Aurise vs. Hyundai i30 - korejec včetně koncernu VW působí vedle Toyoty laciným dojmem, alespoň tak to mám já.
Rozbalit vlákno
2
20. 8. 2012 17:40
Re: Design Toyot zraje jako víno - až časem
:yes:
20. 8. 2012 19:46
Re: Design Toyot zraje jako víno - až časem
myslis tu toyotu vyrobenu v turecku?
Avatar - rohYpnol
20. 8. 2012 18:23
Vytříbený vkus
ano, ten musí budoucímu kupci naprosto scházet. Rozuměj ten evropský vkus. Širokoúhlý pohled možná dodává tomuto vozu jiný nádech, očima evropského zákazníka je to dokonalý sebevražda.
Takže i když taková Corolla nikdy nebyla vozem, za kterým by se člověk snově zadíval, tak jsem vlastně rád, že tohle už nenese to ikonické jméno :yes:
Ostatní můžou jásat. Mazda se posunula ve svém designu opět o notný kus dopředu a Mazda 6 i CX5 jsou skělým směrem pro novou trojku.
Nissan se nám na tuhle kategorii tak nějak prozíravě vyflákl, Civic je pomatený vůz, který neví kam kráčí. No a Toyota tomu teď dává korunu. Evropa se může radovat, skomírající trh dává příležitost japonce poslat tam, odkud přišli.
Zatímco Mazda si podle mě zaslouží úspěch, tak Toyota míří do země zapomění 8-s
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2012 19:24
Parking
Patřím k menšině, které se Auris docela líbí, možná je to dáno tím, že se mi líbí i i30 :-)
Nicméně nechápu jednu věc a to proč má Auris jak elektronickou parkovací brzdu (tlačítko P) a k tomu ještě klasickou ručku ? To se poučili od VW, kde je u Passatu tohle tlačítko standardním kurvítkem odcházejícícm v pravidelném intervalu, tak si to u Toyoty pojistili klasikou ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
21. 8. 2012 08:57
Re: Parking
Tlacitkem "P" se dle meho vypina/zapina parkovaci assistent.
21. 8. 2012 20:55
Re: Parking
Pac to je hybrid. P vyradi a na rovince i trosku brzdi. Ale musis zatahnout jeste manualni ruckou aby to opravdu stalo. Aspon nejaka indikace, ze to fakt neodjede:-)
Jinak Auris je pohodovy auto a sveho zakaznika si najde. Kor ten hybridni.
20. 8. 2012 19:29
Zobak ma teda riadny,
... avsak zadok si mohli dat rovno navrhnut u Hyundai.
Mne sa pacili posledne dve generacie Toyota Corolla. Vnutri sice trosku menej miesta - hlavne sirka vpredu. Ale, inac "respekt".
Toto vsak nemuseli: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 8. 2012 22:11
Konecne!
Zda sa, ze v tejto Toyote sa bude sediet V aute, nie na nom. Neznasam, ked sa v usili pozriet na tachometer ci do spatakov musim sklonit v krku akoby som zdravil Japonca. Tyka sa to aj Europskych auta.

Zda sa, ze v novom Aurise budeme sediet tak, ako sa v aute sediet ma.
Rozbalit vlákno
1
21. 8. 2012 20:50
Re: Konecne!
V aute sa nejako "má" sedieť? Máš to dajako pomýlené.
21. 8. 2012 00:02
Style
Tak něco tak otřesného jsem už dlouho neviděl. Auris je primárně určen pro Evropu, protože jinde se prodáva sedan - Corolla. Myslím, že šefdesigner by měl oprášit rituál harakiri :no:
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2012 09:08
Cílovka
Konečně jsem Auris pochopil ....

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - preboha
21. 8. 2012 09:45
Re: Cílovka
wtf? v toyote sa snad zblaznili :-O
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 13:22
Teda, nič moc
Asi sa inšpirovali v SEAT-e (Ibiza/Leon)... >:D :no:
Páči sa mi ako SEAT Ibiza, tak Leon. Páči sa mi ako Audi A4, tak A6. Lenže nechápem, prečo už nevedia robiť originálne autá. Žial, večšina áut už vyzerá podobne. Ďalším dôkazom je porovnanie zadkou Auris-u a i30-ky, Focus-u kombi a i30-ky kombi.
Nad Citroenmy DS, Veloster-om ohrňujete nos, lenže to sú autá snažiace sa zachrániť dnešný stereotyp...

Čo sa týka Auris-u - predok celkom pekný, ale nieje to nič viac než zvečšený Yaris s iným predkom. Z profilu nič moc. Zozadu nabúraný prototyp i30-ky, hnus. Celkovo mi to pripadá bez nápadu, bez charakteru, starý Auris som označoval za "Japonský Golf" ale toto... :no:
Ako bol nový Yaris krokom správnym smerom, tak je nový Auris krokom nesprávnym smerom... Aspoň podľa mňa. Škoda.
Rozbalit vlákno
1
22. 8. 2012 20:30
Re: Teda, nič moc
označení Japonský Golf je nefér vůči oběma. Golf hraje na kvalitu interiéru a balanc jízdních vlastností a komfortu, zatímco Auris všechno podřizuje spolehlivosti. Oba jsou ve své disciplíně králi segmentu. Pravděpodobně na tom vůbec nic nezmění ani připravovaná generační obměna u obou.
22. 8. 2012 20:25
Diskuse na Auto.cz
je i tentokrát závodem v kydání hnoje. Kategorie vzhledu je čistě subjektivní, mně osobně se to auto celkem líbí, viděl jsem už hezčí i ošklivější. Nikdo si ale nekupuje Auris kvůli vzhledu, nebo jízdním vlastnostem. Auris se kupuje kvůli spolehlivosti. A ani kouzelníkům z ADACu se nepodařilo propašovat před Aurise v rámci segmentu nic jinýho. Co do spolehlivosti byla současná generace Aurisu králem segmentu a lze předpokládat, že jím bude i nastupující a v tomto ohledu nechá všechny koncerny, nošovické zázraky, kusy auta navíc a veškerý francouzský šarm a španělský temperament daleko za sebou. Současná generace se mi nelíbila kvůli naprosto nemožnému středovému tunelu, ale tahle se celkem povedla a kdybych byl v budoucnu nucen jít o třídu dolů do nižší střední, tak Auris bude rozhodně atraktivní variantou.
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2012 20:39
prístrojovka a volant
no nech sa na mňa páni s Toyoty nehnevajú ale tvar tej prístrojovky je skôr na blití a ani ten zadok mi nejako nesedí jedine ten predok je celkom v poho ale tá pristrojovka a volant :no:
Rozbalit vlákno
1
22. 8. 2012 21:21
Re: prístrojovka a volant
Oni se určitě nebudou hněvat. Vkus je dost subjektivní. Mně se to auto celkem líbí. Včetně interiéru a přístrojovky.
Avatar - pelikoš
22. 8. 2012 21:04
nevím
ale přístrojovka,přesněji výdechy jsou jako z corolly z osmdesátých let 8-s
Rozbalit vlákno
1
23. 8. 2012 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0