Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Máž komlex z WV?Jako fandovi korejských korejských křápů se ti ani moc nedivím...Jen tak mimochodem u nás má na Facebooku WV podstatně více fanoušků než tvoje "Korejskoslovenské" H+K...
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Ano, to je taková malinkatá česká anomálie. Ale jako obhájci hitlerovských pohrobků by Ti mělo být jasné, že se jedná o VW, ne o WV.
Jinak celosvětově SEAT je tam, kam patří, těsně nad Dacii, to je tedy terno.
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Jasně inteligente, nehledě na jasnou "celosvětovou" zkreslenost těchto čísel, co je asi podstatné pro každou automobilku? Dospělý solventní skutečný kupec, nebo "týnejdžr" na facebooku? >:D
Navíc u velké skupiny konzervativnějších zákazníků VW lze těžko očekávat, že něco pro ně tak "dětinského" jako je FB, vůbec používají... >:-[]
Nejpřesnější "nebychovská" a dospělá "anketa" oblíbenosti jsou reálné prodeje... ;-)
Hezký žebříček a dobrý nápad redakce. Já jsem na fb fanouškem značek Lancia, Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Maserati, BMW, Alpina, Jaguar, Land Rover, Morgan, Lotus, Holden a Cadillac. ;-)
U Audi je celkový počet fans komplikovanější, jelikož mají skupiny rozdělené podle zemí. Uvedený počet 5mil. patří Audi USA, ale pak tu máme ještě Deutschland, France, Italy atd. a co jsem se tak díval, tak dohromady dávají dalších 2,3mil. fans, takže by se celkový počet mohl pohybovat okolo 7,5mil. a to už předehnává Mercedes-Benz a šlape na paty Ferrari :).
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
Jasně, mění se to doslova ve vteřinách. to by tak envadilo, spíš že tam chybí některé japonské a americké zančky a zrovna ti kteří nemají 20 tis fandů....
A velmi zajímavý sou i fandové jednotlivých modelů, podívejte se pro zajímavost kloik fandů má Mitsubishi Lancer :-)
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
Dodge, Chrysler, Buick a Lincoln (Accura, Vauxhall, Holden, Tata, Mahindra...), tam nemáme, protože se v Evropě neprodávají, a proto nefigurují v našem standardním seznam značek. Přiznám se, že jsem je nepostrádal, a tak mě je tam nenapadlo doplnit. Jejich čísla by ale stejně neměla na žebříček žádný viditelný vliv, snad jen ten Dodge...
Okrem toho bude za pár rokov tento ošiaľ so zverejňovaním osobných vecí na ústupe a čím menej toho človek medzi "priateľov" pošle - tým budú škody v budúcnosti menšie ...
Myslím, že pre "priateľa" zlodeja je vynikajúce vedieť, kedy bude majiteľ vozidla dva týždne na dovolenke .... :'-(
Proč odkazy v tabulce nevedou na FB stránky automobilek, ale na auto.cz Redaktor dostal nějaké pseudoSEO školení, kde mu zakázali odkazovat mimo vlastní web?
neprilis velka obliba nekterych znacek v lokalnim smeru je celkem jasna, dost casto se jedna o profily zalozene a spravovane samotnyma fanouskama a ty proste nedelaji klasicky marketing jako ty profily skutecne spravovane samotnym marketingovim oddelenim danych znacek v celosvetovem meritku, takovej fanda proste asi tezko bude platit reklamu ktera by dany profil nekde zviditelnila a nalakala tak fanousky, fanousci techto profilu casto pochazi jen z rad pratel a jejich pratel daneho spravce
A kde panu redaktorovi chybí třeba česká stránka Renaultu ? 3446 fanoušků jej řadí do poloviny tabulky, ovšem ať se dívám, jak chci, v tabulce ho nevidím...
a odkdy se auta nakupují na facebůku... >:D sice jasně dnes už je to oblíbený marketingový nástroj pro firemní masáže mozků...protože už tam zdaleka napůsobí jen internetoví piráti a sadomasochisté...ale přesto to podle mě téměř nulovou hodnotu...lajk na ferrari nebo porsche hodí snad každý kdo dostane žádost...a ani neví proč když by se ho na to někdo zeptal...