Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auta na Facebooku: Která značka je nejoblíbenější?

Z Facebooku se stal regulérní nástroj firemní komunikace. Jak se s novými možnostmi prezentace vypořádaly automobilky?
Zpět na článek
20. 3. 2012 10:05
21. 3. 2012 00:27
20. 3. 2012 10:22
20. 3. 2012 10:32
20. 3. 2012 10:34
20. 3. 2012 10:50
20. 3. 2012 11:10
20. 3. 2012 11:19
20. 3. 2012 18:56
21. 3. 2012 00:30
20. 3. 2012 22:58
Avatar - 3_diamanty
20. 3. 2012 10:03
v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
>:D

ani sa niet comu cudovat, za par rokov bude mat aj TATA viac fandov ako tie ludove krabice :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - lada.m
20. 3. 2012 10:32
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Máž komlex z WV?Jako fandovi korejských korejských křápů se ti ani moc nedivím...Jen tak mimochodem u nás má na Facebooku WV podstatně více fanoušků než tvoje "Korejskoslovenské" H+K...
Avatar - GM.rja
20. 3. 2012 20:09
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Ano, to je taková malinkatá česká anomálie. Ale jako obhájci hitlerovských pohrobků by Ti mělo být jasné, že se jedná o VW, ne o WV.
Jinak celosvětově SEAT je tam, kam patří, těsně nad Dacii, to je tedy terno.
Avatar - miromen
20. 3. 2012 20:29
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
a dacia je tam kde korejci chtěji byt za alespoň dalšich 5 generaci. Už jen uvažovat nad koupi korejce je ukaz toho že dany kus člověka je slaboduchy.
Avatar - PlugIN
25. 3. 2012 23:10
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
hošku ty jseš úplně mimo >:D
Avatar - white label
20. 3. 2012 10:34
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Jasně inteligente, nehledě na jasnou "celosvětovou" zkreslenost těchto čísel, co je asi podstatné pro každou automobilku? Dospělý solventní skutečný kupec, nebo "týnejdžr" na facebooku? >:D
Navíc u velké skupiny konzervativnějších zákazníků VW lze těžko očekávat, že něco pro ně tak "dětinského" jako je FB, vůbec používají... >:-[]
Nejpřesnější "nebychovská" a dospělá "anketa" oblíbenosti jsou reálné prodeje... ;-)
Avatar - GeorgeWWW
20. 3. 2012 12:42
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
:yes: přesně tak, "lajkáři" prodeje nedělají :-)
6. 5. 2012 16:57
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Ano "lajkáři" prodeje nedělají, ale jenom na FB of VW >:D LOL >:D
Avatar - Starfighter
20. 3. 2012 11:44
Re: v celosvetovom rebricku dostal VW pekne cez hubu
Topper, vo svojej izbičke si mluv do zdi jak chceš. Tady se zkus, prosím, vyjadřovat slušně.
Avatar - euro89
20. 3. 2012 10:05
Facebook
Hezký žebříček a dobrý nápad redakce. Já jsem na fb fanouškem značek Lancia, Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Maserati, BMW, Alpina, Jaguar, Land Rover, Morgan, Lotus, Holden a Cadillac. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - d0m!n0
20. 3. 2012 10:22
Zkreslenost
U Audi je celkový počet fans komplikovanější, jelikož mají skupiny rozdělené podle zemí. Uvedený počet 5mil. patří Audi USA, ale pak tu máme ještě Deutschland, France, Italy atd. a co jsem se tak díval, tak dohromady dávají dalších 2,3mil. fans, takže by se celkový počet mohl pohybovat okolo 7,5mil. a to už předehnává Mercedes-Benz a šlape na paty Ferrari :).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
20. 3. 2012 10:26
hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
a čísla sou neaktuální navíc

Dodge - 1 219 000
Cadillac - 1 072 000
GMC - 523 000
Mazda - 527 000
Chrysler - 273 000
Buick - 202 000
Lincoln - 88 000
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 3. 2012 10:54
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
Máte pravdu, čísla jsou neaktuální - článek jsem připravoval včera :-) na internetu každá minuta znamená změnu
Avatar - Barrichello
20. 3. 2012 10:58
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
Jasně, mění se to doslova ve vteřinách. to by tak envadilo, spíš že tam chybí některé japonské a americké zančky a zrovna ti kteří nemají 20 tis fandů....

A velmi zajímavý sou i fandové jednotlivých modelů, podívejte se pro zajímavost kloik fandů má Mitsubishi Lancer :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 3. 2012 12:59
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
Dodge, Chrysler, Buick a Lincoln (Accura, Vauxhall, Holden, Tata, Mahindra...), tam nemáme, protože se v Evropě neprodávají, a proto nefigurují v našem standardním seznam značek. Přiznám se, že jsem je nepostrádal, a tak mě je tam nenapadlo doplnit. Jejich čísla by ale stejně neměla na žebříček žádný viditelný vliv, snad jen ten Dodge...
Avatar - Barrichello
20. 3. 2012 13:28
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
No neprodávají oficiálně (což neznamená že vůbec), ale ještě v roce 2010 prodávali.
21. 3. 2012 00:29
Re: hezkej žebříček ale jako vždy tam zas něco chybí
:-) :yes:
20. 3. 2012 10:32
Dodge
Kde máte Dodge? Kterej je na tom třeba líp než nějaká KIA ... A chybí spousta dalších americkejch automobilek... nějaká diskriminace ne? :-) ...

Čísla budou asi neaktuální když počet fandů pořád roste...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
20. 3. 2012 10:34
Re: Dodge
Však ta čísla uvádím výše :-)
20. 3. 2012 10:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2012 10:54
Jedno je isté ...
Rozhodujú majitelia a nie fanúškovia ...

Okrem toho bude za pár rokov tento ošiaľ so zverejňovaním osobných vecí na ústupe a čím menej toho človek medzi "priateľov" pošle - tým budú škody v budúcnosti menšie ...

Myslím, že pre "priateľa" zlodeja je vynikajúce vedieť, kedy bude majiteľ vozidla dva týždne na dovolenke .... :'-(
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2012 11:10
Odkazy
Proč odkazy v tabulce nevedou na FB stránky automobilek, ale na auto.cz Redaktor dostal nějaké pseudoSEO školení, kde mu zakázali odkazovat mimo vlastní web?
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2012 11:19
lokal
neprilis velka obliba nekterych znacek v lokalnim smeru je celkem jasna, dost casto se jedna o profily zalozene a spravovane samotnyma fanouskama a ty proste nedelaji klasicky marketing jako ty profily skutecne spravovane samotnym marketingovim oddelenim danych znacek v celosvetovem meritku, takovej fanda proste asi tezko bude platit reklamu ktera by dany profil nekde zviditelnila a nalakala tak fanousky, fanousci techto profilu casto pochazi jen z rad pratel a jejich pratel daneho spravce
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2012 11:36
a jak se drží či posunul Citroen ?
Nějak poskočil v prodejnosti,že by ztráta důvěra byla pryč ?
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2012 18:41
"kvalitně zpracováno"
A kde panu redaktorovi chybí třeba česká stránka Renaultu ? 3446 fanoušků jej řadí do poloviny tabulky, ovšem ať se dívám, jak chci, v tabulce ho nevidím...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
20. 3. 2012 18:56
FB
a odkdy se auta nakupují na facebůku... >:D sice jasně dnes už je to oblíbený marketingový nástroj pro firemní masáže mozků...protože už tam zdaleka napůsobí jen internetoví piráti a sadomasochisté...ale přesto to podle mě téměř nulovou hodnotu...lajk na ferrari nebo porsche hodí snad každý kdo dostane žádost...a ani neví proč když by se ho na to někdo zeptal...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2012 22:31
Modrá kniha
Na Fb odebírám jen novinky od Jaguaru a jejich tamější marketing je takový podivný, nevyhraněný a dost "lidový". ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mrakoplas
20. 3. 2012 22:58
Sdílení
Docela zajímavé by mohlo být kolik fanoušků která automobilka s kterou sdílí.
Nešlo by to nějak vytáhnout?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
21. 3. 2012 10:36
Re: Sdílení
To asi nešlo. Ale jhistě, málokdo fandí jen jedné značce.

Ale každý to má jinak, občas je to dost nesourodé.

Já mam třeba ameriky + jaguar + lotus a další britský malosériovky
Avatar - Pekelná Micinka
22. 3. 2012 15:02
Re: Sdílení
Jak na tebe působí způsob prezentace a komunikace Jagu na fb? Tedy pokud nemáš vypnutý odběr z jejich zdi.