...nový automobil budou zpočátku využívat zejména provozovatelé přepravních služeb usilující o snížení nákladů na řidiče.
Takže ta vopice, co jí do toho posadí, nebude muset mít ani řidičák ani všechny končetiny nebo oči a uši. Bude stačit, když dokáže zmanagérovat potvrzení o převzetí zásilky. :-) A podle toho bude vypadat taky výše mzdy.
No a když se něco vymkne a zabije ho to, tak se toho zase až tak moc nestane. Geniální.
V tom vidím ideální příležitost, jak by si EU u mne mohla vylepšit reputaci - zákaz těchto pojízdných počítačů. Tohle přeci nemá na silnici co dělat, až vzniknou oddělené silnice pro gumáky (autonomní vozidla s Fordem v čele) a pro zbytek ještě normálně uvažujících bytostí tak prosím, ale ne že mne bude ohrožovat rozjetá tuna+, která má jen patlací obrazovky 8-s
s automatem, bu´d se jedná o nespolehlivou DSG, zastaralý HDM, který zvyšuje spotřebu nebo elektrommechanickou cukulaturu, která dělá radost hlavně v servisu...o příplatku za automat ani nemluvě. Take co třeba začít tady a volant tam ještě chvíli nechat..
Místo těchto samořiditelných absurdit by měl Ford pořádně zapracovat na svém evropském modelovém portfoliu, se kterým to v posledních letech jde jednoznačně z kopce. Focus ani Mondeo už na starém kontinentu zdaleka nemají tak silné tržní pozice, jako tomu bylo třeba ještě před 6-10 lety a Fiesta, která jediná si zachovala skutečně evropský charakter, už je dost fousatá... Nemluvě o modelech pro rozvojové trhy typu Ecosport či Ka+, něco takového už v Evropě vůbec nemá šinaci na úspěch... Tady by měl Ford pořádně zapracovat, a ne autům amputovat volant a pedály! 8-s:'-(:no:
Ford jsem měl vždycky velmi rád, podle toho vypadá i moje skladba garáže, ale od nástupu Focuse 3 a Mondea 5 to už není co bývalo třeba při přelomu tisíciletí. Focus mk3 Mondeo mk3, Puma. Takže až doslouží aktuální Ford budu pořizovat něco z Japosnké produkce pokud možno s atmosférou Honda/Mazda.
Tvůj nadpis je úplně přesný - střelba mimo terč :yes: Taková auta trh jen tak nepřijme a pan generální Fordu bude mít co dělat při vysvětlování akcionářům, proč se ta super investice do vývoje nevrací ;-)
momentálně má Ford dost dobré výsledky v Evropě, šílená globální unifikace přináší své výsledky, auta nestojí za nic ale náklady na výrobu byly sníženy, zisk při prodeji vzrostl ... bravo Ford
Tak přesně na to celý život čekám /irony alert/. Osobní taxík, ve kterém si můžu tak leda přepnout rádio. Díky Forde, netoužím po ničem jiném než se táhnout jak smrad v nějakém nezbytně chybovým a napadnutelným kódem řízeném, nudném a nezáživném přemisťovadle...