Pokud toto má být auto roku, tak EU je totalitní zglajchšaltovaný hyperstát. Kdo tenhle škleb od ucha k uchu vlastně potřebuje? Řídnoucí evropská střední třída úředníků a podnikatelů? Vítěz vyhlášen - zapomeňte! To raději mondeo nebo 508... A to jsem zapomněl na nový Superb, který alespoň dělá čest svým tvůrcům.
No vzhledem k prodejním číslům koncernu, ty výsledky zglajchšaltovaný nebudou. Holt se smiřte, že je na světě velká spousta lidí s úplně jiným vkusem než máte vy. To je život. :-!
Tak to tedy nesouhlasím, nemyslím, že by měl Passat vítězství v kapse už před vyhlášením výsledků.... Ale na druhou stranu, že všech nominovaných opravdu nejvíce splňuje známé požadavky odborné poroty na vítěze.
Já jsem s volbou vítěze spokojen, nevidím v tom politiku. Ale šok mi způsobila nominace 2. místa v pořadí: ve všech dosud prezentovaných testech je Kaktus kritizován za sice "progresivní", ale přesto nepraktická řešení (sedadla, ovládání všech funkcí přes dotykový tablet, nepřehledný displej budíků, apod.). V tomto případě bych rád znal důvody rozhodnutí poroty (resp. jejích jednotlivých členů), abych konečně pochopil, v čem je ten Kaktus tak dobrý...
Prosím vyjadřuj se jako člověk.... co jsou to fičůrky? A jak mám posoudit, zda je jich opravdu dost, jak píšeš? A nejsou náhodou takové, které nikdo pro šoférování auta a pro přesun z místa na místo opravdu nepotřebuje? Nekomplikují tyhle fičůrky ovládání auta? Více otázek, než odpovědí....
Tak C Crosser je najlepsi citroen mozno aj preto, lebo frantici ho nevyrabaju, az na motor. A asi kvoli tomu motoru je lepsi ako Mitsubishi Outlander s 1,9 TDi od VAG. A auto roku je od VAG, mozno mu do dokonalosti chyba 2,0 HDI. To su paradoxy.
JJ to jsi ale měl v době kdy jsi ještě jezdil Fábii, ale od té doby to s tebou už jde ale hooodně z kopce!!! Podívej se pořádně do zrcadla ať vidíš že ti toho už moc nezbývá!!! >:D >:D >:D
tak to se nesnažím představit ani ve zlém snu. Ať je to jak chce - vyhrálo auto které odpovídá představě většiny evropských novinářů ( ať už jakékoliv kvality nebo názoru ) o ideálu. Když se podíváš na VW za posledních pár let, tak to moc nepřekvapí. Neznamená to podle mě že je nejlepší, jen je tak unifikovaný a nudný že neurazí nikoho. Anketa jakéhokoliv rázu v tomto měřítku je především marketing.
Stejně tak je dobré se podívat na historii této ankety - ne vždy auto roku znamenalo to, že jde o opravdu dobré auto respektive top 3 byla kolikrát hodně divoká ..... takové vítězství Omegy A před Audi 80 nebo druhé místo Fiatu Cinquecento nebo Multipla , to jsou šoky.... . Letošní finalisté jsou hodně nesourodí a zástupce Škody tam chybí. A to nejsem milovník koncernu.....
Podívej se třeba s jakým bodovým náskokem vyhrála kdysi Alfa 156 nebo Focus Mk.1..... .
Neviem neviem, ale aktualna 6tka ma podla mna najhorsi interier z poslednych 3 generacii 6tky, ked zoberiem strednu triedu od mazdy, tak 626 z 90tych rokov bola podarenejsia. Na mazde mi vadi nizka vaha, u cinskej tanecnice nevadi, ale pri celnej pecke s Gertrudou z oktoberfestu preferujem vyssiu hmotnost ( a vacsie airbagy )
Nízku váhu u Mazdy je skôr cítiť na iných miestach napríklad na odhlučnení, no určite nie na bezpečnosti. Na % v Euroncap je na tom dokonca lepšie ako Passat, či Mondeo. A ináč ako si to myslel s väčšími airbagmi? Nemám vedomosť, že by boli menšie ako u konkurencie, je to snáď tak? :-)
Seděl jsem ve všech generacích, 626-tek jsem pár kdysi vlastnil a za nejhorší interiér ten současný určitě nepovažuji. A 6-ka po fl je podle mě naopak interiérem vinikající.
Pokud preferuješ co nejvyšší hmotnost, pak holt musíš Insignii nebo Mondeo.
Máš pravdu, že před fl to bylo o dost horší, ale ona ani předchozí šestka nebyla v int. žádný zázrak. Ale nějak jsem opoměl první M6 fl, kde vnitřek (z mýho pohledu) vypadá velice dobře i dnes.
Jinak ta současná před fl se mi naopak líbí víc v reálu než na fotkách.
tam som este nebol, asi to omrknem.
Diskusie, ktore sa netykaju mojich oblubencov, alebo ich konkurentov ma moc nezaujimaju - a CTR nieje ani 1 ani 2-he ... :-!
ale diky za tip ;-):yes:
Jo, to je pravda. Měl jsem vlajkovou loď, Xedos9, společník taky. Oboje kupované jako nové a oboje rezly. Zadní blatníky se vyvařovaly po 5ti letech :no:
To už je hóódně dávno. Doporučuji se podívat na dlouhodobý test Auto Bildu ze dne 24.1.2015, kde je MCX-5 rozebraná po 100000km. Docela zajímavé ;-):yes: