Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autem roku 2015 v České republice se stala Škoda Fabia!

Anketa Auto roku 2015 v České republice má svého vítěze. Pětici finálových vozů s velkým náskokem ovládla Škoda Fabia.
Zpět na článek
21. 1. 2015 22:05
22. 1. 2015 08:42
22. 1. 2015 08:57
21. 1. 2015 22:06
21. 1. 2015 22:07
21. 1. 2015 22:25
21. 1. 2015 22:33
21. 1. 2015 22:48
21. 1. 2015 22:50
21. 1. 2015 23:08
21. 1. 2015 23:14
21. 1. 2015 23:15
21. 1. 2015 23:36
22. 1. 2015 06:47
21. 1. 2015 22:31
21. 1. 2015 22:32
21. 1. 2015 22:42
21. 1. 2015 23:21
21. 1. 2015 23:47
21. 1. 2015 22:42
21. 1. 2015 22:43
21. 1. 2015 22:48
21. 1. 2015 22:51
21. 1. 2015 22:58
21. 1. 2015 23:33
21. 1. 2015 22:16
21. 1. 2015 22:32
21. 1. 2015 22:36
21. 1. 2015 22:38
21. 1. 2015 22:41
21. 1. 2015 23:36
22. 1. 2015 08:52
21. 1. 2015 22:42
21. 1. 2015 22:53
21. 1. 2015 23:00
22. 1. 2015 00:04
22. 1. 2015 07:21
22. 1. 2015 07:37
22. 1. 2015 07:42
22. 1. 2015 07:44
22. 1. 2015 08:02
22. 1. 2015 07:43
22. 1. 2015 08:00
22. 1. 2015 09:16
22. 1. 2015 09:39
22. 1. 2015 09:50
22. 1. 2015 09:59
22. 1. 2015 12:54
22. 1. 2015 10:09
22. 1. 2015 10:21
22. 1. 2015 06:22
22. 1. 2015 07:23
22. 1. 2015 06:20
22. 1. 2015 07:20
22. 1. 2015 13:03
22. 1. 2015 14:47
21. 1. 2015 22:58
21. 1. 2015 23:35
22. 1. 2015 00:20
22. 1. 2015 00:59
22. 1. 2015 07:39
22. 1. 2015 09:35
22. 1. 2015 09:42
22. 1. 2015 09:52
22. 1. 2015 10:00
22. 1. 2015 16:33
22. 1. 2015 19:40
22. 1. 2015 20:09
22. 1. 2015 20:27
22. 1. 2015 20:37
22. 1. 2015 09:02
22. 1. 2015 01:08
22. 1. 2015 06:24
22. 1. 2015 14:45
22. 1. 2015 18:13
22. 1. 2015 07:25
22. 1. 2015 20:17
21. 1. 2015 23:36
22. 1. 2015 00:08
22. 1. 2015 00:12
22. 1. 2015 06:25
22. 1. 2015 07:29
22. 1. 2015 09:18
22. 1. 2015 12:35
22. 1. 2015 06:09
21. 1. 2015 22:46
21. 1. 2015 22:49
21. 1. 2015 23:02
22. 1. 2015 07:29
22. 1. 2015 09:40
21. 1. 2015 23:30
22. 1. 2015 09:56
22. 1. 2015 00:33
22. 1. 2015 00:43
22. 1. 2015 06:13
22. 1. 2015 07:28
22. 1. 2015 11:12
22. 1. 2015 11:46
22. 1. 2015 12:00
22. 1. 2015 12:34
22. 1. 2015 12:39
22. 1. 2015 12:45
22. 1. 2015 13:38
22. 1. 2015 13:54
22. 1. 2015 13:59
22. 1. 2015 14:02
22. 1. 2015 14:06
22. 1. 2015 14:17
22. 1. 2015 14:19
22. 1. 2015 14:28
22. 1. 2015 14:37
22. 1. 2015 14:39
22. 1. 2015 14:24
22. 1. 2015 12:36
22. 1. 2015 12:51
22. 1. 2015 14:00
22. 1. 2015 14:02
22. 1. 2015 14:20
22. 1. 2015 14:29
22. 1. 2015 14:49
22. 1. 2015 14:53
22. 1. 2015 15:07
22. 1. 2015 06:50
22. 1. 2015 07:57
22. 1. 2015 08:38
22. 1. 2015 08:54
22. 1. 2015 09:19
22. 1. 2015 09:25
22. 1. 2015 10:02
22. 1. 2015 10:24
22. 1. 2015 10:31
22. 1. 2015 11:32
22. 1. 2015 13:35
22. 1. 2015 13:40
22. 1. 2015 16:51
22. 1. 2015 16:52
22. 1. 2015 10:02
22. 1. 2015 16:26
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2015 16:53
23. 1. 2015 07:51
23. 1. 2015 19:06
21. 1. 2015 22:05
Překvápko
Čekal snad někdo jiný výsledek ? :-) příští rok to bude nový superb a další rok nové SUV
Rozbalit vlákno
9
21. 1. 2015 22:08
Re: Překvápko
tak to víme vítěze na příští 2 roky >:D
Avatar - Olík13
21. 1. 2015 22:21
Re: Překvápko
...jsem také šokován :-! ŠKODA hovoriť
22. 1. 2015 02:20
Re: Překvápko
Také jsem naprosto šokován! Fabia mě ani ve snu nenapadla. Prostě auto snů. :-!
22. 1. 2015 06:06
Re: Překvápko
Přesně tak!Fabia?Auto s motorem pro sekačky,dobré pro české Pepíky.U fabie nelze poznat,zda je to model 5let starý,nebo novinka.Dobře zaplacení novináři.Nevím,nevím jestli je např.Mazda 3 horší auto
22. 1. 2015 06:47
Re: Překvápko
Zajímavý. Já jezdím šestilitrovým osmiválcem, ale nenapadlo by mě urážet "české Pepíky" kvůli malým motorům. Ze zkušenosti vidím, že do motorů fabie se trefují hlavně borečci, kteří sami mají ty motůrky jen o pár deci nebo maximálně litřík větší. Lidi, co mají opravdu něco, co se dá označit slovem motor, nemají potřebu se do fabie navážet. No nic.
22. 1. 2015 08:08
Re: Překvápko
Maly lingam = velke auto. Male auto = velky lingam? >:D
22. 1. 2015 08:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
22. 1. 2015 08:57
Re: Překvápko
Tak už vím proč máš v popisku V8! >:-[]
22. 1. 2015 20:16
Re: Překvápko
Já teda jezdím jen osmilitrovým šestnáctiválcem a upřímně...chce se mi zvracet pokaždé, když čtu ty bláboly, které valí Boleslav lidem to palic... 8-s
21. 1. 2015 22:06
Nečekané
Tak to určitě nikdo nečekal...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:07
Proč?
Je na fotce tahle ohavná kombinace? Vždyť Fabie umí být i docela hezké auto :-( :-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - white label
21. 1. 2015 22:25
Re: Proč?
Přesně to samé, mě hned napadlo taky.... ;-)
Avatar - Jaros71
21. 1. 2015 22:48
Re: Proč?
Tak já bych dal určitě jednobarevné provedení !

Vítězství Fabie asi nepřekvapí v ČR nikoho.. ;-)
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:50
Re: Proč?
Mne se na ní líbí ta modrá metalíza :-) V té bych si ji uměl představit jako druhé auto do rodiny...
Avatar - white label
21. 1. 2015 23:08
Re: Proč?
Fabia III umí být i atraktivní subkompakt:
[odkaz]
Avatar - pumpkin
21. 1. 2015 23:14
Re: Proč?
To je ale dosť slabá reklama, taká... prvoplánová. ;-\
Avatar - white label
21. 1. 2015 23:15
Re: Proč?
Vůbec nejde o tu reklamu, ale o to, jak tam Fabia III, v dané konfiguraci, vypadá.
Avatar - pumpkin
21. 1. 2015 23:36
Re: Proč?
V tom sa zhodneme, len konštatujem, že reklama má slabý námet.
22. 1. 2015 06:47
Re: Proč?
Na rozdíl od té na i20, která má námět silný až moc (česká verze) :-)
Avatar - Emel
21. 1. 2015 22:31
Re: Proč?
Třeba hned za červená s panoramatickou střechou v galerii.

Nevidím jiné vysvětlení než že se někomu ty bílé sloupky líbí...
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:32
Re: Proč?
Mne to přijde, jako když někdo maluje model a ty plastové díly zatím zapoměl nabarvit. Tahle kombinace je zvláštní... Já jsem pro zelenou metlu, nebo tu klasickou modrou v které je prezentována :-)
21. 1. 2015 22:42
Re: Proč?
Ja nejdriv myslel ze z toho jen zapomneli v autosalonu sundat tu ochranou folii. Bohuzel nezapomneli....
21. 1. 2015 23:21
Re: Proč?
mně se to třeba v kombinaci s těma bílýma kolama líbí.
Avatar - white label
21. 1. 2015 23:47
Re: Proč?
Někdo se vždycky najde...
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2015 22:42
Re: Proč?
jenže umí být i vcelku nevkusné, třeba jako na fotce >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:43
Re: Proč?
No to se nepovedlo no >:D
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2015 22:48
Re: Proč?
naopak. Fabia jen jednoduše je taková, jakou ji chce její majitel mít. Šíře variant vždy vede k tomu, že vyžaduje i vkus majitele.
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:51
Re: Proč?
A to je vlastně dobře :-)
Avatar - praděda7
21. 1. 2015 23:33
Re: Proč?
Neumí. A jak by mohlo. Styling jak z minulého století... ;-\
Avatar - demonicus
21. 1. 2015 22:16
Fuj!
Fuj, fuj a ještě jednou fuj...
Lepší auto? Třeba Mazda 3.

Jako že Mondeo, které mělo tolik problémů (váha apod.) je lepší než M3? A že Fabia je lepší než Pašík? >:D

Kvalita diskuzí bývá lepší než samotných článků a už vím proč >:D
Rozbalit vlákno
60
21. 1. 2015 22:23
Re: Fuj!
Dobrý den,

špatně jsem svého kolegu pochopil při sdělování výsledků, nakonec je Mazda 3 před Mondeem, už je to opraveno a správně.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
Avatar - demonicus
21. 1. 2015 22:32
Re: Fuj!
Díky za opravu, doufám, že nám někdo z vašich kolegů vysvětlí, proč je Fabia lepší než třeba Mercedes C, Mazda 3, nebo Pašík.
Děkuji předem.
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:36
Re: Fuj!
Fabie se povedla abude jistě hojně prodávaná, proč by si nezasloužila být autem roku v ČR, když je primárně pro ČR vyráběna? A s tím Mondeem, je to lepší auto, než MA3 >:D A to si řikej co chceš :D:D I přes jeho váhy >:D
Avatar - demonicus
21. 1. 2015 22:38
Re: Fuj!
Tak pokud věříš tomu, že se Fabie povedla (třeba ta samolepka na palubovce :yes: >:D ), tak chápu tomu, že je podle tebe Mondeo lepší než M3 ;-)
Avatar - Stefič
21. 1. 2015 22:41
Re: Fuj!
Ano, Fabia se povedla a v ČR se bude hojně prodávat. Na rozdíl od M3.
Za 10 let bude FIII vypadat perfektně stejně jako FI. Na rozdíl od M3
Avatar - praděda7
21. 1. 2015 23:36
Re: Fuj!
Taktak. Zatím má blízko k Favoritu... ;-)
Avatar - kaa
22. 1. 2015 08:52
Re: Fuj!
Ano, Fabia se bude v ČR hojně prodávat, ale to by bylo i v případě, kdyby to byla krabice od bot s dvoutaktem.
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:42
Re: Fuj!
Fabie se povedla, nevím jak ty, ale já ji zkoušel a i když se mi více líbí Clio, tak jí nelze upřít kvality. Mazda 3 je hezká, ale je to nižší střední a navíc má omezenou nabídku motorů, Mondeo je o třídu výše, na živo působí honosně a reprezentativně až agresivně (předek) má uvnitř perfektní materiály na mainstream ( až na středový panel). Kdybych si měl vybrat, Mazdu 3 obejdu obloukem a jdu do velkého Forda :-) Podívej se někdy na ty auta mimo fotky :-)
Avatar - demonicus
21. 1. 2015 22:53
Re: Fuj!
Otestoval jsem před půl rokem velké množství aut - vybíral jsem si nové auto po staré Fabii (první generace). Fabia 3 vypadá uvnitř naprosto ohavně - kvalita plastů odpovídá zhruba lepšímu favoritu - ve 3 lidech má motor 1,2TSI opravdu velké problémy.
Dle tebe je chybou, že M3 má omezenou nabídku motorů? Mě přijde adekvátní - 1,5litr, slabší 2.0 a silnější 2.0 (kterou jsem si také koupil).
Fabia 3 se bude prodávat, několika lidem se i bude líbit, ale dobré auto to rozhodně není. Je to z nouze ctnost.
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 23:00
Re: Fuj!
A s čím tu Fabii 3 porovnáváš? Ve své třídě je to solidní auto za slušnou cenu. S 1.2TSI auto jede solidně v rámci své třídy. Jasně, že místo Fabie 3 bych si radši vzal Mazdu 3, ale to je trochu jiná cenová a jiná třída, nemyslíš? Nemůžeš srovnávat hrušky a jablka... Ano, Fabie má uvnitř obyčejné tvrdé plasty a kvality 1. generace rozhodně nedosahuje, ale ono dnes moc aut v této tříde není lepších. Mne se nejvíc ve tříde líbí Clio, to je uvnitř hezké a z venku nevypadá tak tuctově, ale Fabie je dobré auto, nabízí solidní prostor, solidní ceny a v rozumné konfiguraci neni ani ošklivá ( viz obrázek:( )

A mazda 3? Příjemný posaz ( lehce sportovní, líbí se mi), ale ceny jsou vysoké a chybí jí absolutně turbomotor, který by ji dost pomohl v dynamice. Navíc na Golfa ani Focuse ještě trochu ztrácí v interiéru.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 00:04
Re: Fuj!
Drobná oprava- ceny Mazdy jsou srovnatelné s Golfem , Leonem,Focusem.
Turbomotor- jedině jako vrcholná motorizace, něco proti např.1,8TSI a 2,0TSI, jinak zcela jistě nechybí.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:21
Re: Fuj!
No, nevím jak teď, ale na jaře za tu jednapětku chtěli docela dost a dynamika je horší, než TSI. Ale vůbec je blbost srovnávat Mazdu 3 s Fabii, kdyz jsou to auta z jiné cenové i velikostní třídy :-)
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 07:37
Re: Fuj!
copak srovnávám M3 s fabií? :-O
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:42
Re: Fuj!
Ty ne, ale ten na koho reaguji ano ;)
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 07:44
Re: Fuj!
Tak to ses překlikl ;-)
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 08:02
Re: Fuj!
Nepřeklikl, ja myslel, že diskutujem o příspěvku Demonicuse, který to srovnání dělá >:D To je jedno, my dva snad dobře víme, že B a C segment je neco jiného >:D
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 07:43
Re: Fuj!
A dynamika FF 1,6i 77Kw je lepší, než TSI?A než které TSI? 63kw 160nm?
Abychom si srovnali základní motory.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 08:00
Re: Fuj!
Focus? Focus má ale i Ecoboosty a o tom se vubec nebavim :D, ja porovnával Mazdu3 s TSI ( Golf,Leon)
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 09:16
Re: Fuj!
Pak určitě víš, že tak jako má Golf, Leon i jiné motory než TSI 63kw, má i mazda jiné motory než 1,5. Zkrátka- mimo vrchol (kde chybí MPS) si myslím, že nemá problém s motory a turbo ji určitě nechybí. ;-)
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 09:39
Re: Fuj!
No ta nabídka by mohla být širší :-) Mne tam chybí něco mezi 2.0 a 1.5. Třeba ti řeknu takhle, že dvoulitr bych nechtěl v takovémto autě i díky pojistce, sám sice jezdím autem s tímto objemem, ale povinné ručení mám napsáno na otce, který ma hafo bonusů, protože já bych se nedoplatil. Pokud tedy od Mazdy nechci základ, už dám mimo vyšší ceny i povinné ručení, které by mne vyšlo o 3-4 tisíce za rok výše a navíc silou a dynamikou ten první dvoulitr bude na úrovni lepšího TSI či silnějšího 1.0EB. Neříkám, že je to špatné a dost lidí to preferuje, ale mne by více voněla upravená jednapětka na nějakých 90-100kw :-) Papírové hodnoty Ma3 ukazují krásná zrychlení 0-100 od nejslabší verze, jenže na delší cestování je mi příjemější právě vůz s vyšším kroutícím momentem, kdy nemusím tolik řadit :-)

Ostré verze neřeším, na ty nemám i když MPS by této povedené trojce slušelo. Zde třeba hraje ještě podstatnou roli ten Focus, který mezi ostrým HH a klasikou má ještě 1.5 134kw (ale u nás se asi ani neprodává co?).
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 09:50
Re: Fuj!
Dobrá, každý máme nějaké priority. Povinný ručení asi může být pro někoho nevýhodou dvoulitru. Mě tedy 300,-/měs. (a to jen pro toho kdo nemá bonusy) přijde jako naprosto irelevantní, ale když to tak vidíš- nic proti ;-) . V celkovém provozování auta (palivo, pneu,servis,propad hodnoty) je to zanedbatelná částka. Na běžný ježdění je to mimořádně příjemný motor s charakteristikou turbomotoru, krásnou spotřebou bez velkých výkyvů a předpokládanou slušnou životností.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 09:59
Re: Fuj!
Mne by strašně zajímalo, jak by se ty motory projevily pod plynem. Vzít EB, TSI a Atmosféry, naložit jim na okruhu a pak proměřit :-) Dost by mne zajímal výsledek...

Ja věřím, že Ma3 dokáže jet za malo :-) Ale v tomto režimu by to bylo zajímavé přeměřit.

jina ty 4000 tisíce rozdílu, to jsou mé průměrné náklady na servis za rok ( olej, jen loni sem dělal brzdy, tak byly vyšší). Proto je to pro mne nezanedbatelné... :-)
Avatar - PepaJ
22. 1. 2015 12:54
Re: Fuj!
...nekde jsem tyto testy uz videl ..srovnalo se EB,TSI a Skyactiv...u M3, focuse a leonu a golfu..staci jen hledat..v pruznosti vyhralo TSI a max spotrebach na okruhu jasne atmo od Mazdy..pokud se dobre pamatuji..bylo to hodne mene nez u foukanych chcipaku..jiste 25 procent dolu..zkusim to najit, jak bude chvile
Avatar - Emel
22. 1. 2015 10:09
Re: Fuj!
Souhlas, povinné ručení je u nového auta nedůležité... můžou o tom diskutovat bazarkovbojové ;-) . Teď k tomu přijde ještě mýto v Německu...

Mezi 1.5 a 2.0 nic nechybí. Je tam rozdíl jen 25t a 11kW, s bonusem mnohem příjemnější charakteristiky dvoulitru.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 10:21
Re: Fuj!
Já jsem bazarkovboj :-! >:-[] Takže mne to zajímá >:D
22. 1. 2015 06:22
Re: Fuj!
Ma3 absolutně v běžných modelech benzínovej turbomotor nechybí. Co se interiéru týká, neměl jsem s ním vůbec problém a patří ke špičce.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:23
Re: Fuj!
Přišly mi horší výplně dveří, ale je to maličkost. Proto jsem psal, že nepatrně. V autě se mi hodně líbilo, oproti MA6, kde při pro mne dobrém posazu nedosáhnu na řadicí páku, jsem si v MA3 na nic nemohl stěžovat. A ta jednapětka na TSI ztrácí a né že ne :-)
22. 1. 2015 06:20
Re: Fuj!
Jo ty hájíš svojí garáž? Tak to je jiná...na Mondeo se nedosáhlo, tak musí bejt Ma3 lepší :-) :yes:
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:20
Re: Fuj!
Taky mi to tak z toho příspěvku vyplývá >:-[]
Avatar - PepaJ
22. 1. 2015 13:03
Re: Fuj!
k jizde a zazitku s jizdy:

..bez se taky s touto pretezkou kravou Mondeo od Forda 1.5 ci 2.0 EB projet ...a pak se svez 2.0 165k v M3 a uvidis , kde ten zasadni rozdil..lehkost jizdy a take v pruznost zrychlovani u beznych rychlosti... jel jsem v obou a za me u M3 jasne lepsi..hlavni duvod je zde tech cca 400kg navic u Mondea ..a ty se proste plne negativne projevily..
22. 1. 2015 14:47
Re: Fuj!
Nevadí ti, že je Ma3 o třídu níž? Btw...ty jsi nový Mondeo v čase výběru novýho auta jel? ;-)
Avatar - PlumJelinek
21. 1. 2015 22:58
Re: Fuj!
U tý Fabie je zase víc a víc vidět jak se šetří. Škodovka to dává celkově čím dál víc najevo. Pryč zmizely měkčené plasty, čalounění na dveřích.... na druhou stranu, když to čalounění zmizelo i u Octávky, těžko se dalo čekat, že by to u Fabie bylo jinak....
21. 1. 2015 23:35
Re: Fuj!
Víš mě třeba absolutně nezajímají měkčené plasty. Když ten tvar se mi líbí u auta, tak může být i z mramoru. Řešíme něco čeho se málem nedotýkáme. Plus, tvrdší plast se lépe udržuje! ------- Celkově ta Fabie je lepší než nová O III.
Avatar - PlumJelinek
22. 1. 2015 00:20
Re: Fuj!
A mě ty plasty a čalounění zajímají, protože to je součást interiéru a v interiéru přece trávíme nejvíc času a podle toho by měl vypadat. Na mě tohle působí děsně lacině a neosobně, mám z toho interiéru pak dojem, jako by byl navrženej pro umývání zahradní hadicí.
Měkčený plasty jsou mimo jiné i praktičtější z toho důvodu, že po letech tak nepovrzávají. (U prvních Rapidů u nás v práci se dokonce rozvrzanej interier projevoval již po 10 tisících kilometrech).

V mých očích dělá Škodovka s každou generací to auto pocitově (a ono to tak bude asi i fakticky) lacinější a interéry čím dál víc strohé. Za to třeba amíci, francouzi a italové (potažmo koneckoců i ti korejci) se v tomhle snaží víc, seč jim síly stačí, a s každou generací mají interéry svých vozů o poznání hodnotnější. Škodovka to má přesně naopak. Paradoxně ale třeba mateřskej Volkswagen tímhle syndromem, netrpí, ten si tak nějak drží pořád svojí lajnu a jen jí vždy přizpůsobuje aktuálním trendům.
22. 1. 2015 00:59
Re: Fuj!
No já si zas myslím že ,,vypadat,, znamená ,,vidět,,. Takže to není o hmatu. Ale jako každý má jiné nároky. --------- Interiér auta i pro mě musí být kvalitní, ale já neřeším materiál ale ergonomii a montáž dílů. Francouzský vůz po pár letech vrže, ne jen palubovka, kolikrát se odlepuje i textil (vlastní zkušenosti), o tom už ani nemluvím že moderní tvary (50 hran na 5x5 cm) stárne rychleji. Když chci auto na hodně let tak rozhodně budu vybírat německé auta, i kdyby Škodovku (není jedno který), protože jsou to pro mě hodnotnější. Když mi jde o styl, tak podívám se jinam. Škodova taky má tvář jako každá jiná automobilka, taky má negativa, ale každá firma se snaží zaujmout jinak, až prodeje ukazují jestli svou práci dělají dobře anebo ne. Škodovka určitě, už dnes ví každý že dělají kvalitní auta. V budoucnosti počítám že bude ještě lepší. ............. VW syndrom: VW co se týče kvality musí být enormně přísný, tu pozici musí udržet, proto u nich materiál i kontrola jde až do výšek co už je až nezdravý. Škoda to dnes až takhle vážně brát nemusí.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:39
Re: Fuj!
Škodovka mezigeneračně v interiéru dost zlevněla. Když si projdeš Oktávky od Actvie po RS/Scout, tak jsou všude fórové výpně dveří a tvrdé plasty u kolen. Fabie už vytvrdla v 2. generaci na půl (1. byla špičková a na svou dobu nevídaná ve své třídě) a teď proměnu dokonala. VW si tohle nedovolí i když na některých místech má ten interiér trochu slabiny.

Osobně z vlastní zkušenosti mohu říct, že si špatně také nevede Ford, Mazda či mnohými opoméjení Francouzi, jako 308 či Megane ( tam si z pohledu ceny nelze stěžovat), nebo i ten Ceed. Mne třeba mrzí levnost u Seatu, protože takový Leon je z exteriéru opravdu povedené auto.

Fabie III má tvrdé plasty, ale v porovnání s konkurencí ve třídě to není nic strašného, nejvíce mi u ní vadí totálně zapadlá řadicí páka..... jezdit s tim bych nechtěl, nebo bych dlooouho odolával a hledal správné nastavení sedačky. Jak jsem psal výše, za mne v B segmentu vede Clio, je akorát velké, vypadá atraktivně a unvitř je i hezky zpracováno. Velmi mne zklamala i20, která přes měkčenou palubku (to je také jediné měkčené) vypadá jako o 100 tisíc levnější auto, než Fabie (podotknu, že obě střední výbavy porovnávám).

Mne tvrdé plasty u Fabie neuráží, je to auto do 300-350 tisíc ( to se bude nejvíce prodávat), ale u Octavie Scout za 1 milion, to je s prominutím ostuda....
Avatar - dal
22. 1. 2015 09:35
Re: Fuj!
Nevím co ti pořád vadí na tom Leonu, uživatelsky je super, jediné co by jsem mu vytkl je materiál výplní dveří.
Něco jiného je jít do autosalonu posadit se, omakávat plasty a něco jiného s tím autem denně jezdit.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 09:42
Re: Fuj!
Leon je z trojice koncernových sourozenců nejhorší a právě ty výplně... jinak se mi to auto líbí moc :-) Seaty mam rád, měl sem ho... vím, že se dá zvyknout, ale objektivně nemohu zavřít oči, když to třeba Golf umí lépe :-) Taky se mi nelíbí extra inteér Kugy, kterou máme doma, objektivně vím, že je slabší ten středový panel, ale dá se na to zvyknout :-)
Avatar - dal
22. 1. 2015 09:52
Re: Fuj!
Z koncernový sourozenců se mi zdá v plno věcech nej právě Leon.
Má nejlepší : výhled hlavně přes A sloupky, čitelnost budíků, vzhled, tuhost karoserie, umístění displeje, cenu, výběr motorů, led světla a nejmíň se krade. Jestli někomu vadí ty výplně dveří, může si je nechat upravit čalouníkem. Pochopitelně za svými bratry v některých věcech naopak zaostává.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 10:00
Re: Fuj!
Tyhle ostatní věci ti neberu :-) Mne se to auto jinak líbí... včetně cen :-)
Avatar - miromen
22. 1. 2015 16:33
Re: Fuj!
Jasně Clio ktere zřejmě chtěně všude prosazuješ ma jeden z nejhoršich interieru v třidě a to nejen vzhledově. Nejde jen o materialy ale i zpracovani ktere je naopak u FIII dost chvalene.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 19:40
Re: Fuj!
A zkoušel si ho? Uvnitř je také velmi dobře zpracováno má i mekcene plasty a prosazují ho proto ze se mi Libi a z aut b segmentu bych si ho vybral. Ty holt slepe hájis jenom Koncern... to je jako s tim tsi kdy tvrdis ze ten problém neměly. ....
Avatar - miromen
22. 1. 2015 20:09
Re: Fuj!
Holt tva zkušenost se neshoduje s realitou a je častou kritikou Clia.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 20:27
Re: Fuj!
Kdo Clio kritizuje? Všude jsem četl, jak Clio udělalo obrovský pokrok v interiéru, jakožto všichni další a další Renaulti co přichází po něm ( i Captur je za to chválen, má ho skoro totožný, nebo i Twnigo). Uvnitř Fabie to není špatné, ale cítíš z toho levnost na sto honů... nezlob se na mne, ale je to tak.. řadicí páka i ve vyšších výbavách je gumová, všude bakelit.... jo, jde to i hůř.. .třeba i 20 :-( Clio ale rozhodně na chvost nepatří

Nevadí mi to u auta za 300 tisíc jako je Fabie, ale v Cliu se cítím lépe, nemá fórové výplně dveří ( i když tady Fabie oproti některým jiným modelům Škodovky alespoň dává kontra v podobě opěrky obšité textilem, nevim, proč to nemá i v zadu...). Clio má nevyhýhodu v lesklých plochách z tvrdého plastu, které se umažou... jenže tohle má i ta Fabie v této generaci, viz ten pás přes palubní desku...

Chápu, že máš s tímhle problém, ale nečti jen testy a běž se na ta auta podívat, Renault není top, ale udělal velky kus práce a hůře na tom není.... jo, Polo je Polo....
Avatar - miromen
22. 1. 2015 20:37
Re: Fuj!
Ja v Cliu seděl a už několikrat se to zde probiralo. Chvalu na interier Clia neni slyšet ani od fanoušku Renaultu a to už je co řict když si to přiznaji.
Avatar - kaa
22. 1. 2015 09:02
Re: Fuj!
A šlo by jmenovat alespoň jedno auto co má 50 hran na 5x5 cm? Rád si totiž rozšířím obzory.
22. 1. 2015 01:08
Re: Fuj!
Takže tak, každý bere podle svého gusta. Mě když třeba líbí Alfa, tak nebudu řešit kolik vydrží. Jiní zas chtějí auto který jede i když má 12 let, zase jiní kupují styl a neřeší že za 6 let už je v davu nerozeznáš, kupují dnes. Já třeba seru na to co je tady zvykem, že Škodovka je nej, je domácí,já Škodovku uznávám, stejně kupuji BMW, protože se mi to líbí nejvíce.
22. 1. 2015 06:24
Re: Fuj!
Jsi tvrďák! Už podle výrazů... Fakt hustý :yes: ;-)
22. 1. 2015 14:45
Re: Fuj!
Člověk se má řídit-žít svými pocity a ne podle toho co je zvykem ve svém okolí. Já musím žít svůj život, nikdo za mě ten můj nevyřeší. Pokud rádi jezdíte, kupte si auto který se vám líbí, nedělejte zbytečně kompromisy, neřešte co vám poradit kámoš, od tradice jsou kuchařky.
Avatar - simply never
22. 1. 2015 18:13
Re: Fuj!
A tu je kamen úrazu: ja sa riadim rozumom, pričom som tu napadány ludmi, ktorí sa riadia pocitmi. Ako priklad uvediem skusenosti niektorych, ktorí hovorili, že podla nich (ich pocitom) ide Fabie 3 s litrovym motorom 130 kopec nekopec.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:25
Re: Fuj!
Alfa zrovna patří k tomu lepšímu v interiéru. Nevím, jak vydrží, ale taková Giulietta rozhodně na levnost na první pohled netrpí.
21. 1. 2015 23:36
Re: Fuj!
Jinak- ty měkčené plasty v té době zmizeli proto, protože ani konkurence je neměla. To že dnes zase vytahují má důvod, ale to neznamená že je to lepší.
Avatar - PlumJelinek
22. 1. 2015 00:08
Re: Fuj!
Jakou konkrétní dobu máš na mysli?
22. 1. 2015 00:12
Re: Fuj!
První Fabie. Oni pak s tím končili právě proto, protože nebylo to zvykem, Fabie jelo jak po másle a pak bylo zbytečné něčím je vyšperkovat.
22. 1. 2015 06:25
Re: Fuj!
Plasty zmizely...neprzněte tolik tu češtinu. Jinak měkčenej plast na vršku palubky nikoho nemusí zajímat. Má být tam, kde se dotýkáme třeba koleny, nebo opíráme ruce.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:29
Re: Fuj!
A tam je právě nemá třeba ani B8 Passat ;-\ Za tohle mam rád Ford, kde alespoň mé MK IV to tam má ( jo a taky si obhájim vlastní garáž :D). Myslím, že MK V to už má také tvrdší, ale ted si nevzpomenu >:-[]

Superb, Oktávka, Rapid i Fabie to mají také tvrdé..
Avatar - wakantanka
22. 1. 2015 09:18
Re: Fuj!
Keď sa na to neodhodlajú v redakcii, ja sa pokúsim. Je to auto roku v ČR, je vyrobené u Vás a je primárne určené pre Českého zákazníka. Aj keď si myslím, že v nominovaných sú ďaleko lepšie autá, Fabia je hádam jediná dostupná širokému spektru zákazníkov, vzhľadom na kúpyschopnosť. Na novú Mazdu, Mondeo či MB-C proste väčšina populácie nemá ani náhodou.
22. 1. 2015 06:09
Re: Fuj!
Tak ošklivé auto,jakou Fabia bezesporu je,nejde okomentovat.Mazda 3 je o 3 třídy výše,ale u nás ankety jsou nanic
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2015 22:46
Stádo krav
půjde vždy za krávou se zvonečkem, protože to tak přeci vždy bylo, je a bude ;-)

Gratuluji Fabii, u mě vítězí Mazda 3 :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 22:49
Re: Stádo krav
Kdybych si měl jedno z nich vybrat pro sebe, je to Mondeo či Passat v kombiku. Ale i přesto objektivně to patří nové Fabii, která bude u nás prodejním hitem :-)
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2015 22:58
Re: Stádo krav
za missku taky nezvolíš tu, která se vyspí s každým... Každým nehokejistou >:-[]
Avatar - Ozzman
21. 1. 2015 23:02
Re: Stádo krav
Missku utáhneš spíš na Passata, než na malou Mazdu >:-[] >:D To víš... apoštol je v ČR jen jeden a rozdává radost na všechny strany >:D
Avatar - rohYpnol
21. 1. 2015 23:05
Re: Stádo krav
Zato malá Mazda na tebe zbude hned v zápětí. Ale mám vážné obavy, že to bude dvojka, a ne trojka >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:29
Re: Stádo krav
No, já bych řekl, že trojka..... nebo spíš 323... na víc ti nezbyde >:-[]
Avatar - Emel
22. 1. 2015 09:40
Re: Stádo krav
No ale za vůz roku se malá auta volí poměrně často... to není miss. Naopak třeba supersporty uspějí zcela výjimečně. Co si tak namátkou vzpomínám tak jen Clio vyhrálo evropské auto roku dvakrát...
22. 1. 2015 14:25
Re: Stádo krav
Jedna z poroty by se nasla....
Absolventka fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, obor Masová komunikace.
21. 1. 2015 22:47
vždyť je to fuk
Zajímá vůbec někoho ve světě nebo v Evropě co zde máme za auto roku ? Já si myslím, že stejně většina lidí ani neví kde ČR leží a že Krkonoše jsou Praha 28 od pátku do neděle.

No a tohle mluví za vše. jedno jelito za druhým

[odkaz]
Rozbalit vlákno
38
21. 1. 2015 23:03
Re: vždyť je to fuk
Tohle ale neni celoevropska, nebo snad celosvetova anketa. Slouzi primarne pro ceskeho zakaznika.
21. 1. 2015 23:14
Re: vždyť je to fuk
Český zákazník už má jasno přes 50 let. Anketa je mu jedno. Jen budoucí škodovky budou mít na okně samolepku, že jsou autem roku v ČRa Fabie tady v testech rozseká kde koho.
21. 1. 2015 23:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:36
Re: vždyť je to fuk
Neboj se chlapečku až si jednou uděláš řidičák a vyzkoušíš více aut tak pochopíš
21. 1. 2015 23:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:42
Re: vždyť je to fuk
Všechny ne. Ty co píšou nezávisle na ty se bude vzpomínat. Po těchto neštěkne ani pes.
21. 1. 2015 23:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:55
Re: vždyť je to fuk
No právě, že to je ČESKÉ JURY COTY což už samo o sobě vzbuzuje nedůvěru, nehledě po přečtení těch jmen a plátků já osobně mám jasno.
22. 1. 2015 00:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
21. 1. 2015 23:49
Re: vždyť je to fuk
Nezávisle = podle tvých představ/"tvé pravdy".
21. 1. 2015 23:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:15
Re: vždyť je to fuk
To samozřejmě nezajímá. Ale upřímně řečeno, mě je taky úplně jedno, jaký auto vyhraje auto roku v německu, francii, polsku nebo španělsku.

takže proč by mělo někoho zajímat, jaké máme auto roku...:-)
Avatar - white label
21. 1. 2015 23:19
Re: vždyť je to fuk
Samý jelito, jenom ty jsi letadlo... 8-s
21. 1. 2015 23:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:43
Re: vždyť je to fuk
Letadlo nejsem, ale nedívám se na škodovku skrz růžové brýle.
21. 1. 2015 23:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:51
Re: vždyť je to fuk
Když zde uvedu svoji pravdu tak jsem primitiv. Zajímavá myšlenka. Podívej se já nejsem člověk, kterej maže med někomu kolem huby a řeknu co si myslím. jestli chceš opěvovaná slovíčka a věty tak musíš za plakátovým chlapcem jménem GTI, který ani neví, že na suchém asfaltu brzdí lépe auto bez ABS než s ABS. To že to nejde pod nos " Gilgitovi" mě ale vůbec n.e.s.e.r.e.
21. 1. 2015 23:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 00:09
Re: vždyť je to fuk
Malá technická: Pravda je relativní (K.Čapek) ;-)
22. 1. 2015 00:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
22. 1. 2015 18:23
Re: vždyť je to fuk
Pravda nemá varianty. Bodka.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 18:31
Re: vždyť je to fuk
Když to říkáš ty, musí se Čapek sklonit.Ale řídím se jen svým pocitem.
22. 1. 2015 00:14
Re: vždyť je to fuk
Chápu, že to nechápeš, když řeknu svoji pravdu o tom je celá tato diskuze, ale třeba to někdy pochopíš. Každý má svoji pravdu. Důkaz, že to jsou jelita je v jejich článcích a v jejich plátcích, v jejich chybách v článcích, v jejich omlouváních se za tyto chyby v diskuzích. Já kdybych ve svém současném zaměstnání udělat tolik chyb i když půlku těch článků obšlehnou od konkurence nebo ze zahraničních webů, které neumějí ani přeložit, tak mám po premiích a časem mě zaměstnavatel vyrazí.
22. 1. 2015 00:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 06:29
Re: vždyť je to fuk
...a zbytek postřílet a dát do gulagů...ty jsi se zase rozjel. Klídek...
22. 1. 2015 07:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 14:49
Re: vždyť je to fuk
Kde jsem koho hloupě poučoval prosím? ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 1. 2015 00:17
Re: vždyť je to fuk
Zajtra napis Sergiovi, ze co to mal Di MonteZemollo za inzinierov v tom Ferrari, ktori sa roky piplali s vyladenim ABS a ESP tak, ze to s ABS na suchu brzdi lepsie. :-!
Mozno ta zamestna do svojho vyvojoveho tymu a nebudes mat cas tu pisat taketo dristy. 8-s
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 00:20
Re: vždyť je to fuk
To asi nebyl ten správnej argument pro ABS na suchu :-O ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 1. 2015 00:32
Re: vždyť je to fuk
a aky som mal uviest ? ze koli tej vyhode ju zakazali aj v F1 ? Karleee... ;-)
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 00:37
Re: vždyť je to fuk
Pokud chci někoho přesvědčit, že ABS je i na suchu lepší, pak argument, že Ferrari se to po několikaleté práci inženýrů povedlo, mi nepřijde moc přesvědčivý.
To je tak leda důkaz, že když se světová špička (Ferrari, F1) hodně snaží, nakonec to dokáže.
Avatar - AUDIRS6
22. 1. 2015 00:40
Re: vždyť je to fuk
sorry, naschval som tam uviedol tu svetovu spicku, keby mal chalan zaujem, zistil by si, ze ako moc sa s tym vyhrali a ake pokroky dosiahli. To, ze po ich vzore to potom ladili vsetci a dosiahli podobne vysledky, je uz len podruzny efekt. ;-)
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 00:44
Re: vždyť je to fuk
"podružný efekt" je to zásadní. Tedy jestli mi na suchu bude líp s ABS brzdit i oktávka nebo Mondeo.
;-)
22. 1. 2015 00:24
Re: vždyť je to fuk
Jo tak ty jseš taky dobrej.
Avatar - AUDIRS6
22. 1. 2015 00:31
Re: vždyť je to fuk
joo, noo, na pana experta sa proste nechytam >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
22. 1. 2015 09:46
Re: vždyť je to fuk
Zaměňuješ příčinu a následek. Nejsi primitiv proto co tu píšeš, ale naopak, ty příspěvky jsou příznakem duševního bohatství... :-)

Na suchu jsem opakovaně zkoušel brzdění 160-0 s ABS i bez (se stejným autem) a můžu ti říct, že po této zkušenosti nemám o přínosu ABS pochyb... ani na suchu. Pokud by to někoho zajímalo, napíšu víc.
22. 1. 2015 08:12
Re: vždyť je to fuk
".. Já si myslím, že stejně většina lidí ani neví kde ČR leží.."
Presne tak, a navic je jim to uplne u [odkaz]
22. 1. 2015 17:50
Re: vždyť je to fuk
No, neházel bych všechny do jednoho pytle. Já si třeba pana Vaculíka nebo i Běhala vážím, protože vždycky mají co říci a velice objektivně. A to je vůbec osobně neznám.
P.s. doporučoval bych Ti - podívej se nejdříve do zrcadla, třeba tam to jelito taky uvidíš :no:
21. 1. 2015 23:30
První pětka
Ne že by Fabia nezasloužila, ale podle tabulek vypadá že lidi koukají po větších (až 4 z pěti jsou z vyšší kategorie), ale za vítěze zvolili malou. Tak jak to je? Fakt je to vítěz, anebo je to jen ze solidarity?
Rozbalit vlákno
9
21. 1. 2015 23:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2015 23:41
Re: První pětka
Pro mě je to super auto, jen jsem zvědavý či opravdu to bylo z přesvědčení anebo jen reklama. Fabia má super podvozek, dobré tvary, kvalita z toho srší (co rozhodně nemůže říct žádný OJETÝ francouz ). Pro mě nevyhovující, na dálky neberu malé auta, ale ve své třídě je to super vůz.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:50
Re: První pětka
Jo >:D Ty seš teda jasnej.... nová Fabie vs ojetý Francouz :D:D:D:D

Dost by ses divil, jak francouzi šli nahoru s kvalitou výroby... kdybys tohle napsal v časech Fabie 1. generace, kdy byla opravdu sršící kvalitou v interiéru.. ale né na tu chudinku s interiérem z čínské hračky.... >:D pobavils

Fabie III je kvalitní auto a patří k tomu lepšímu co ve své tříde lze koupit, ale interiér je hodně levný... naštěstí to dotahuje skvělým volantem a sedačkami. Fabie umí nabídnout dost, ale nedělej z ní modlu.... p.s. viděls ji na živo?
22. 1. 2015 14:54
Re: První pětka
tebe pobaví ale cokoli! takže tak
22. 1. 2015 14:56
Re: První pětka
já to auto dělám, tak tady nevyskakuj. Dělám málem 15 let v branži, plus vystřídal jsem i německé i francouzské auta, o autech něco vím, spíše vy potřebujete poradit než já. Já tady jen strávím nějaký čas ale poradit rozhodně nepotřebuji.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 19:43
Re: První pětka
Tak aby sis neobhájil kdyz montujes:) A to by neobstala v porovnani s novými Francouzem? Že ji stavis proti ojetine? Já si nemyslím že fabka je zas tak spatna i když ty plasty...:))))
22. 1. 2015 20:43
Re: První pětka
Pokud dobře vím tak ty plasty jsou udělány tak aby nevypadali že jsou tvrdé. To se jen tak nevidí! Jiní automobilky zas dávají tam obyč stříbrné plasty (Ford) které vypadají na hračku anebo lak z klavíru, atd. takže jako Fabka pořád dobrá. A konečně aspoň vypadá, ne jak ta 2. generace. Ke Škodovkám nemám bližší vztah, já na všechny auta dívám rovnýma očima (třeba kolikrát se mi stalo že jsem obhajoval i30 před Oktaviou III, řekl jsem Hyundaie nikdo nebrzdí, je lepší než ta Oktávka ale stejně jsem byl ten nepopulární. Tak jo, tak kupujte Škodovky :-) Svůj nick nemám z důvodu že tahle firma je pro mě jedničkou, jen to jen první auto na který si vzpomenu z naší rodiny. To vše. Co se týče francouzů, tak ten který jsme měli s tím jsem byl na výsost spokojený (i když jedna porucha za druhým--ale menší), celkově oni umí udělat auto který krásně vypadá ale při jezdění člověk zjistí jak (vetšina) zaostávají za něčím čemu se říká kvalita. Třeba s Cactusem stačí jen malinko do kopce s automatem na parkování a smrdí auto od spojky. Tohle není na fotkách. Není na fotkách ani to že automat neví co chce. atd. Jako u Fabie mám hledat negativa? Sorry ale ve své třídě je to hodně dobrý auto.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 09:56
Re: První pětka
Často se do top 5 dostanou různá auta z různých pohnutek, velká a drahá auta se na vrchol dostanou spíš výjimečně... F-Type se dostal do Top 5 a už u toho byla znát troška kontroverze (mně osobně se to líbilo, to auto chytlo i porotce tolik, že na chvíli zapomněli na tabulky... ale ne úplně). Nevolí se přece nejlepší auto...
22. 1. 2015 19:07
Re: První pětka
Tak sleduji už dost dlouho dobu Car of the Year, a podobné, jedno je jistý, dnes to už není o tom který je nejlepší. Čtu i zahraniční články, novináři častěji vyjádřili v tom smyslu že dnes je to jen marketing, vodítko ale určitě ne. Nedávno pomohl Peugeotu, jasně, dejme tomu zaslouženě. Já spoluúčast velkých vozů v těch soutěžích nevnímám pozitivně ne jen z hlediska cen, ale hlavně, žijeme v době kdy každá firma chce optimalizovat výrobu, kdy léta hlasitě vykřikují ,,dobrý kus za ty peníze,, , kdy emise je i nad sluncem, a pak když přijde na to tak válí limuzíny a pod. Je to mimo logiky, podle logiky Skodovka už by měla vyhrát minimálně jednou, třeba F1, který ještě i dnes jede a drží pohromadě víc než dobře.
Avatar - Ada je zase tady
22. 1. 2015 00:14
Fabia III se celkem povedla, až...
na ten motor. 1,6TDI je do ní ta správná motorizace! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
22. 1. 2015 00:21
Výsledky hlasovania
Len čisto zo zvedavosti by som rád videl, ako jednotliví redaktori v ankete hlasovali.
Rozbalit vlákno
11
22. 1. 2015 00:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 01:19
Re: Výsledky hlasovania
Já znám novináře ze zahraničí, který má rád právě ty německé, strohé ale kvalitní a stejně tu Fabii nedal ani do své osmičky. (on má právo hlasovat i na Evr. auto roku). Tahle Fabie je krokem vpřed, takže já ho vůbec nechápu. V Čechách asi objektivní obraz o Škodovkách nebude nikdy, minimálně na Passata nemá, ale v tom souhlasím že třeba preferovat menší auta, masové, ne něco na který má málokdo.
Avatar - Blue Sun
22. 1. 2015 08:38
Re: Výsledky hlasovania
Menší auta klidně, ale Fabia je zase z kategorie už moc malých aut... a to i přesto, že v ČR musí tahle auta plnit rodinné funkce.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 10:07
Re: Výsledky hlasovania
No ne, počkej, jak "už moc malých"? Nad Fabií už jsou kompakty a ty snad nikdo za menší auta nepovažuje, ne? Aspoň já mám tedy kompakty zafixované jako ten střed... a střední střídu jako velká auta... :-) . Fabia je i v kombíku a je jedna z největších z těch menších. To jsem se do toho hezky zamotal, co? >:D

Už jsem tu někde zmiňoval, že jen Clio vyhrálo evropské auto roku dvakrát, jinak taky Punto, Yaris, Micra, Polo... a asi i další.
22. 1. 2015 02:17
Re: Výsledky hlasovania
Možná, že to vidět nechceš - mnoho z nich si totiž myslí, že nejlepší auto vůbec je Fabia :-!
Avatar - pumpkin
22. 1. 2015 10:21
Re: Výsledky hlasovania
Otázne je, či si to naozaj myslí alebo tak nejak si to myslieť musí. Je mi v podstate celá anketa ukradnutá, väčšiu váhu majú pre mňa výsledky laickej verejnosti. Vlastnícke vzťahy v médiách sú veľmi citlivá záležitosť a priznávam, že do toho moc nevidím, ale trúfam si tvrdiť, že minimálne auto.cz ak nie všetky motoristické projekty vrámci skupiny CNC sú Škodou platené. To sa už dostávame k novinárskej etikete, kedy redaktora pozve povedzme Škoda na testovanie nejakej novinky, preplatí mu letenky, luxusný hotel s výbornou stravou a čaká čo redaktor o novom aute napíše. Netvrdím, že zlú kritiku nesmie písať, no môže sa stať, že nabudúce ho Škoda na podobnú akciu už nepozve...
Možno je to celé inak, ale ja mám o tom takúto predstavu. Potom vyznievajú dosť vtipne vety od redaktorov typu "...z dôveryhodného zdroja vieme, že Fabia Monte Carlo bude vyzerať tak a tak." alebo "Vďaka nadštandardným vzťahom s automobilkou sme mali možno nový model otestovať ako prví."
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 10:26
Re: Výsledky hlasovania
Promiň, ale to je blbost. Protože jinak by loni nemohla Mazda 6 porazit oktávku ;-)
Avatar - pumpkin
22. 1. 2015 10:31
Re: Výsledky hlasovania
Zas to nesmie byť nápadné. >:D Ale nie, myslel som to teraz skôr tak všeobecne ako vzťah média a automobilky. Z finalistov ankety by som volil tiež Fabiu.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 10:35
Re: Výsledky hlasovania
Jo, všeobecně asi není lehký po "chlebíčcích a hotelu" napsat kritické hodnocení.
Když jsem v posledním autosalonu na primě viděl Pepu, jak sepsul BMW X4, čekám, že mu už další auto nepůjčí. >:-[]
Avatar - pumpkin
22. 1. 2015 10:39
Re: Výsledky hlasovania
Neboli chlebíčky, to preto. >:D
22. 1. 2015 15:04
Re: Výsledky hlasovania
Za veřejnost mluví počet prodaných aut. Třeba se podívat, porovnávat s minulostí (brát ohled na to, jestli ten typ je na konci svého života (lidi nemusí kupovat, možná už čekají na nový)------- anebo jen začíná) a hned víme co si lidi myslí. Není potřeba žádná jiná anketa (max. na detaily co se líbí na tom autě-co ne)
22. 1. 2015 00:33
Krize neustupuje
A tohle je dobrý tip.
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 02:16
Proti gustu žádný dišputát
... ale já bych preferoval BMW i8 :-!

Jo pardon, tady nejde o pecku roku, tady jde o nudnou šeď, tak to pak jó :-)

Ale stejně mi vrtá hlavou, že se vedle sebe posadí hromada lidí, kteří asi o autech něco vědí - a výsledkem je Fabia. Je to v pohodě autíčko, o to se přít nebudu, ale fakt jste se shodli, že to je to nejlepší? Auto roku? To jakože když se zajdu zeptat specialistů "co byste mi doporučili za auto", řeknou mi "Hele, zapomeň na Passata, Mondeo Céčko nebo i8. Ber Fabii." (snad to neřeknou jednohlasně). Jsem jednoduchej kluk a nechápu to. :-!
Rozbalit vlákno
2
22. 1. 2015 07:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 10:50
Re: Proti gustu žádný dišputát
No vzdyt to sam rikam! ;-)
22. 1. 2015 06:13
Fabia?
Ošklivější auto s motorem pro sekačky asi muselo zvítězit........,co takhle Mazda 3???To je auto vzhledově,technicky dokonalé.Fabii leda tak.jako třetí auto ,ale za třetinovou cenu.Hnus!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
27
22. 1. 2015 07:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MichalSVK
22. 1. 2015 11:12
Re: Fabia?
Ja myslím, že ,,neplácá´´ či každý kto má odlišný názor automaticky plácá?
22. 1. 2015 11:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MichalSVK
22. 1. 2015 12:00
Re: Fabia?
Viem že sa autám rozumieš a vieš to aj lepšie zdôvodniť. Tak ešte raz v čom konkrétne plácá? V tom, že Mazda 3 mala vyhrať? To je ono? Veď práve to je ten odlišný názor. A ja s ním súhlasím... Mazda priniesla rozhodne viac inovácií do automobilového segmentu a je to pre mňa oveľa zaujímavejšie auto ako Fabia.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 12:34
Re: Fabia?
Taky si myslím, že Fabia nic zvláštního nepřinesla, je jen lepší než nepříliš povedený předchůdce. Já bych jako vítěze radší viděl Céčko. Ale jsme v čechách a na Škodovku si potrpíme.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 12:39
Re: Fabia?
Jsme v Čechách... ale tohle není jen o Škodovce. Víš kdy naposledy vyhrála prémiovka evropské COTY?
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 12:45
Re: Fabia?
Nevím. Ale nelíbí se mi "politicky korektní" rozhodování.Pokud je Škoda nejlepší, ať vyhraje. Ale ne proto, že je to Škoda. A pokud je nejlepší drahá prémiovka, ať vyhraje!
Myslím si, že v rozhodování je spousta jiných vlivů, než jen výběr objektivně nejlepšího.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 13:38
Re: Fabia?
1983 - Audi 100.

Přesně, hodnotí se spousta jiných vlivů a faktorů. Prémie je v dané třídě v 99,9% lepší než mainstream... ale o tom prostě ta anketa není.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 13:54
Re: Fabia?
Audi 100 . Prima, a kde máš tu prémiovku? >:-[]
Nebo v r.83 bylo audi prémií? ;-)
To nic, já jen tak, to je jedno :-)
Avatar - Emel
22. 1. 2015 13:59
Re: Fabia?
V tom případě tedy Mercedes-Benz 450S, 1974 ;-) . Kdybys to bral optikou místních ultras, musel by sis myslet, že prémie 40 let nevyrobila pořádné auto :-) .
22. 1. 2015 14:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 14:06
Re: Fabia?
To je úspěch :yes:
Ale na tom, co jsem napsal, to nic nemění. Je pro mě velmi překvapující, že loni nevyhrála oktávka. Určitě si nemyslíš, že logo škodovky na kapotě nehraje v naší anketě významnou roli?
Avatar - Emel
22. 1. 2015 14:17
Re: Fabia?
Myslím, že značka může hrát roli - na obě strany. Někteří mohou cítit povinnost Škodovku zvolit, jiní naopak nezvolit. Nevěřím ale, že by za tím bylo nějaké "spiknutí" nebo třeba uplácení.

Loni jsem fandil Mazdě 6, protože jsem ji bral jako nejvíce inovativní auto a pro mě osobně je to důležité kritérium (můžeš projít starší diskuse). Octavia recykluje techniku, která už předtím byla v Golfu... ale recykluje ji hodně dobře, o tom nakonec svědčí i evropské prodeje... a pokud by ten titul Octavia získala, nedalo by se proti tomu ani z dnešního pohledu nic říct. Tahle "zkouška časem" je docela zajímavá...

Letos už trojku tak inovativně nevidím, je to technika z šestky v menším balení. Možná i proto vyhrála Fabia... sice je ve své třídě slabším hráčem než Octavia v té své, ale neměla tak silného konkurenta.

Někdo to taky může brát tak, že nedá hlas Mazdě dva roky po sobě... možná nebýt šestky, mohla být letos Mazda 3 první nebo druhá... nevím, lidem do hlavy nevidím, ale s výsledky celkem nemám problém.
22. 1. 2015 14:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 14:28
Re: Fabia?
Ale já přece nepláču, že nevyhrála trojka. A rozhodně nemluvím o uplácení. Naprosto s tebou souhlasím s kritériem "inovativní". Tyhle "soutěže" jsou natolik neměřitelné, že jakýkoliv výsledek se dá zpochybnit. Já třeba nemám pocit, že fabia je o tolik lepší, jak by to mělo plynout z drtivého bodového vítězství. Nebrečím, nikoho neobviňuju, ale když se o tom bavíme- já v tom vidím zásadní vliv loga.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 14:39
Re: Fabia?
Kdyby mělo logo tak zásadní vliv, pak by musela Octavia loni vyhrát... Rapid se 2013 nedostal ani do finále.

Reportéři auto.cz loni zveřejnili své hlasování i se zdůvodněním ([odkaz] ), tak třeba se toho dočkáme i letos... já si z toho odnesl prostě to, že jsou to statisticky zprůměrované názory několika lidí, nic víc.
22. 1. 2015 14:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 12:36
Re: Fabia?
Ne, to právě není ono.

Plácá v tom co psal o Fabii - Fabia je celkem standardní auto, se standardními motory za standardní cenu. Řeči o motorech ze sekačky a o tom že by měla stát třetinu bych mohl od někoho s nadhledem brát jako nadsázku, ale tady se připojuju k názoru, že je to plácání.

PS: ten původní příspěvek taky není vůči jinému názoru právě vstřícný ;-)
Avatar - MichalSVK
22. 1. 2015 12:51
Re: Fabia?
Za spôsob vyjadrovania iných ľudí nezodpovedám ale s hlavnou myšlienkou, t.j. že Mazda 3 mohla vyhrať anketu súhlasím... povedal to dosť agresívne ale povedal vlastne to čo si myslím aj ja... Motory z kosačky si vysvetľujem tak, že aj keď v mnohých veciam sa Fabia zlepšila, tak motory sú práve jej kameňom úrazu... ponúka prakticky horšie motory ako predchádzajúca generácia... samozrejme okrem vylepšeného TSI. To že by mala stáť tretinu je tak isto len zveličená narážka na to, že za to čo ponúka je drahá s čím takisto súhlasím...
22. 1. 2015 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 14:02
Re: Fabia?
Hele, dneska už jsme podruhé našli společnou řeč... jeden z nás by se nad sebou měl zamyslet ;-) >:D
22. 1. 2015 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 14:29
Re: Fabia?
Změna nicku :-) ?

Ne, vážně... jsem rád :yes: , hlavně za ta čísla k autům vyrobeným v ČR.
22. 1. 2015 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 14:53
Re: Fabia?
To byl takový nepovedený pokus o vtip... v místní zákopové válce se souhlas s někým z "opačného tábora" bere jako zrada, tak že bychom změnili identitu, abychom unikli této potupě >:D ... a změna nicku je oblíbený způsob a žhavé téma.
22. 1. 2015 15:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 06:50
mondeo
...k jeho charakteru však nepatří až příliš měkký podvozek ...
No jasně, to každý ví že k charakteru manažerského auta střední třídy patří být tvrdý jak prkno a užívat si každou spáru. Passat nastavuje měřítka, že..
Někdy ta snaha v každém článku okonpout jednoho a vyzdvihnout druhého skoro řve..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:57
Re: mondeo
Mondeo sem ještě nejel, ale psali to i o Focusu, ten sem projel a žádná houpačka se nekoná, je to jedno z nejlépe jezdících aut své třídy a to standartně.

Passata sem jel jen s DCC a jak sem řekl už minule... Passat s DCC jezdí, jako Mondeo MK IV... což je pro něj sakra dobrá vizitka :-)
22. 1. 2015 06:56
nesmyslná anketa
Vážně někdo věří tomu, že Fabie je lepší jak Passat nebo MB C?
M3 má problém s přilnavostí - doteď ve všech testech byl právě podvozek vynášen do nebes. Komu je tento článek a cela anketa postavená na tělo at si každý udělá závěr sám...
Rozbalit vlákno
9
22. 1. 2015 09:28
Re: nesmyslná anketa
ale to přece není o tom, zda je fabie lepší, jak ostatní. Tam se berou v úvahu další kriteria.

Tedy jednak, jak automobilka trefila cílovou skupinu zákazníků daným modelem, cena, užitná hodnota a vůbec vše, co to auto k poměru své ceny, designu a určení nabízí. A to prostě fabie má nejlepší.
myslím, že ta anketa není postavena tak, které auto je lepší než to druhé.

Kdybychom vybírali nejlepší manažarské auto, tak samozřejmě fabie si proti passatu neškrtne. Ale tady se vybírá auto co ko komplexnosti.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2015 09:51
Re: nesmyslná anketa
najlepsi prispevok dna :yes: :yes: :yes:

konecne niekto kto ma jasno ;-) :yes:

pochvala :yes:
22. 1. 2015 10:44
Re: nesmyslná anketa
Ty rikas: "myslím, že ta anketa není postavena tak, které auto je lepší než to druhé."

A ja na to: "myslim, ze ve fotbalovem utkani neslo o to, jestli je jeden tym lepsi, nez ten druhy".
Proste co je moc, to je moc.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 10:47
Re: nesmyslná anketa
Hele fretko, tohle není fotbalový zápas. Je jasné, že se nesrovnávají třeba výkony motorů v C-Klasse a Fabii. Teda většině je to jasné. Je to spíš něco jako "sportovec roku".
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 10:48
Re: nesmyslná anketa
Myslím, že to bylo myšleno v absolutním měřítku. Tedy, Fabia nemůže být lepší než MB C. Ale ve své kategorii může být Fabia lepší než MB C ve své kategorii.
Čímž netvrdím, že je, ale určitě může.
22. 1. 2015 22:28
Re: nesmyslná anketa
Tady nejde o fotbalový zápas. Místo fotbalového zápasu si tam dosaď třeba holky na soutěži miss, tam taky nerozhoduje to, které auto má papírově nejlepší proporce, ale prostě, které jim z toho výběru přišlo nejlepší :-)
22. 1. 2015 11:51
Re: nesmyslná anketa
presne tak, kdybychom vybirali auto roku kazde dane kategorie, tak by asi Fabia byla jednicka ve sve kategorii. sorry ale to neni tak jak je prezentovano.... zde je proste postavena Fabie proti vsem ostatnim tridam a tam ja rikam: ne Fabie fakt nepatri pred zadne z tech nasledujicich aut v top 5.
Dalsi zajimavost, 1-3 jen vycet pozitiv a najednou 4-5 vycet chyb - zajimave. Asi Mazda a Ford nezve pany redaktory na placene vylety do Spanelska....
Proto tvrdim, ze cela anketa je proste dalsim z reklamnich nastroju a tudiz to ma pramalou hodnotu.
Kazdy podle sveho rozumu a penezenky ;-)
Avatar - PepaJ
22. 1. 2015 13:30
Re: nesmyslná anketa
..kdepak jsi vycetl, ze ma Mazda 3 problem s prilnavosti?! Jel jsi nekdy tim vozem?!

..uz je tu v Cechach mnoho desitek ci stovek kusu v pohybu a nikdo s kluku si na klubu nestezoval..ani jinde si na nic nestezoval...to spise naopak a to musime vzit v potaz i to lacinejsi obuti, ktere je na voze obuto primo z fabriky.. na trhu jsou jiste mnohem kvaltinejsi pneu
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 13:51
Re: nesmyslná anketa
"Kde pak jsi vyčetl..." no, vyčetl to tady v článku. A zpochybňuje to. Tak mu pořádně vynadej. >:D
22. 1. 2015 06:59
vidim tam
studenta sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně a hned vim ze je to tak v poradku
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 07:42
Přesto všechno.......
>:D >:D >:D >:D >:D Já sem si přes všechno objednal a koupil Mazdu 3 a řeknu Vám.........byla to lepší volba,než Fábia :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
22. 1. 2015 07:59
Re: Přesto všechno.......
A co Passat? Nebo MBC? To by přece bylo lepší, než Mazda 3 ne? >:D Nebo rovnou Porsche, co? :-)
Avatar - vabis
22. 1. 2015 07:57
gratulace vítězi
GRATULACE VÍTĚZI :-! :-! :-! Jsem to říkal již od počátku že bylo evidentní, že FIII je povedené auto :-)
Rozbalit vlákno
1
22. 1. 2015 08:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Wolfsteen
22. 1. 2015 08:02
Interiér Mazdy 3
"... a na chuť nemusíte přijít ani interiéru." To si snad děláte srandu že? Interiér Mazdy 3 strčí jiné do kapsy. Takový Seat by mohl závidět
[odkaz]
vs
[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
22. 1. 2015 08:29
Re: Interiér Mazdy 3
"..Takový Seat by mohl závidět ." Nechci aby pristrojova deska vypadala jako prototyp Nintendo herni konzoly. SEAT je ok. Jsou horsi: [odkaz]
Avatar - Wolfsteen
22. 1. 2015 11:24
Re: Interiér Mazdy 3
A to jako proč? Ten vystrčený displej má své nesporné výhody, že informace na něm jsou v zorném poli řidiče, a to se počítá ;-)
22. 1. 2015 09:24
Re: Interiér Mazdy 3
no...já nevím, ale mně se líbí oba stejně :-)
Avatar - dal
22. 1. 2015 09:40
Re: Interiér Mazdy 3
Já by jsem to viděl tak, že jsou tyto interiéry takové sportovnější ale každý jinak. Líbí se mi oba!
Avatar - Emel
22. 1. 2015 10:01
Re: Interiér Mazdy 3
Já osobně mu na chuť přišel... :-) a stejně tak i tomu SEATu.
22. 1. 2015 11:56
Re: Interiér Mazdy 3
no ma sve mouchy (loketni operka katastrofa, provazanost denniho poctadla km, spotreby a info system hruza, zamceni ovladani oken ti zamce I tlacitka ridice atd) za mne Golf ma interior urcite odladenejsi
Avatar - miromen
22. 1. 2015 16:47
Re: Interiér Mazdy 3
Tak palubni infotainment maji japonci tratičně slaby.
Avatar - miromen
22. 1. 2015 16:44
Re: Interiér Mazdy 3
Zrovna interier M3 neni to co bych tasil jako jeho silnou stranka. Jestli ma Mazda někde povedeny interier tak je to 6 a to zvlašť po FL 3 určitě ne.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 17:02
Re: Interiér Mazdy 3
Má mizerné dveře. Toť vše. Líbit se ti nemusí,sto lidí sto chutí. Je ve stylu levnější A3 a to není žádná ostuda.
Avatar - miromen
22. 1. 2015 17:09
Re: Interiér Mazdy 3
Pravě proto že je ve stylu A3 stejně jako Leon a to se mi osobně opravdu nelibi. U M3 ještě k tomu ty "sportovni" budiky přesněji budik a trčici tabelt. U Leona jsou naopak budiky pro mě velmi libive. Každopadně v interieru M3 bych dokazal "žit" a navic je v mem oku diky jizdnimu projevu.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 17:17
Re: Interiér Mazdy 3
Tak mě se int. Leonu nelíbí stavbou vůbec. Moc podobnosti nevidím. Tablet je asi všeobecně (i u MB) kontroverzní, mě se líbí a funkčně naprosto vyhovuje. Ale chápu, že každému se líbit nemusí.
Avatar - miromen
22. 1. 2015 17:23
Re: Interiér Mazdy 3
Když to budu brat podrobněji tak střed palubky se mi u M3 docela libi tam naopak u mě neboduje Leon. Navic u Leona je teměř nutnost vyšši vybavovy stupeň nejlepe FR. Style jsem ještě neviděl ale Basis a Reference z těch třišti opravdu lacinnost. M3 na mě pusobi hodnotněji i v zakladu.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 17:28
Re: Interiér Mazdy 3
Na středu palubky se shodneme, a musím uznat, že budíky jsou u Leona (koukám na Cupru) parádní. Proti koncernovým budíkům lze málokdy něco mít.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2015 08:38
gratulacia
ono to asi nebude nahoda...... tych uspechov este bude viac

[odkaz]

som zvedavy aj na vysledky slovenskej ankety... fabia je u nas medzi finalistami len konecne vysledky akosi este neviem najst ( asi este nie su zverejnene ) .......dovolim si tvrdit ze aj u nas to fabia vyhra.... uvidime

fabia :yes: ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 08:54
No...
...viděl bych pořadí stejně! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 09:19
Mazda 3
V každom jednom teste je podvozok (právom) vychválený do nebies ako najlepší v triede a zrazu má problémy s priľnavosťou???
Rozbalit vlákno
9
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 09:25
Re: Mazda 3
I mě by moc zajímalo, kde na to Honza Mička přišel a bylo by super, kdyby to ozřejmil.
Při zdejším testování trojek na to evidentně nepřišli (nebo se o to nepodělili?), takže jiný zdroj?
Jinak je pravda, že trojka je z výroby obutá do pneu s názvem "nano" což si vysvětluji jako pneu pro úsporu paliva.Zřejmě tedy maximální přilnavost není prvotní požadovanou vlastností. Přesto- pokud by někdo v testech pocítil problém s přilnavostí, čekal bych, že se o to podělí. V českých testech jsem si toho nevšiml.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 10:02
Re: Mazda 3
Zaznamenal jsem nějaké odkazy na německé testy s brzdnou drahou a vyhýbacím manévrem, kde 3 zrovna nezářila... ale nedělám z toho žádné definitivní závěry.
Avatar - _Karel_
22. 1. 2015 10:24
Re: Mazda 3
Jasně, Gvick2 sem dával i odkazy, ale to se asi nedá nazvat "problém s přilnavostí". Max se dá říct, že někteří jsou v tom lepší.
Avatar - Emel
22. 1. 2015 10:31
Re: Mazda 3
Když jsou v tom někteří (respektive, v uvedeném testu snad všichni) lepší, tak se to problém s přilnavostí nazvat dá... a hlavně, vzhledem k zaměření M3 bych čekal umístění na opačném konci žebříčku.

Ale jak už jsem říkal... je to jen číslo v jednom testu... beru na vědomí, ale závěry z toho nedělám.
22. 1. 2015 11:32
Re: Mazda 3
No po prečítaní tej vety som si rýchlo preletel všetky česko-slovenské testy M3, ale nikde som o tom nenašiel ani zmienku. Ale je pravda, že zahraničné testy takmer vôbec nečítam. Nevedel by si mi tu prosím ťa ešte raz hodiť link na ten, čo si spomínal, celkom ma to zaujíma. :-)
Avatar - PepaJ
22. 1. 2015 13:35
Re: Mazda 3
.jasne..ale to tyto testy stejne nikdy nebudou zcela objektivni a vsichni sand vime proc..protoze ty auta nikdy nemaji stejne obuti /coz by se dalo sjednotit/ale take protoze kazde auto ma jinou velikost kol i obuti...
Avatar - Emel
22. 1. 2015 13:40
Re: Mazda 3
Testuje se prostě to obutí, se kterým to auto koupíš, respektive s jakým ho výrobce dodal k testu. Můžeš si dát na auto lepší obutí nebo klidně i lepší destičky... ale spousta lidí jezdí na původních gumách třeba pět let... kdybych koupil nové auto na nějakých ekogumách, taky by se mi nechtělo je hned přezouvat.
Avatar - miromen
22. 1. 2015 16:52
Re: Mazda 3
Byl to i nějka test od amerikanu....nicmeně jedničkovy Focus taky nebyl nejrychlejši. Nejde jen o rychlost ale celkovy pocit z jizdy. To že M3 neni nejrychlejši ještě neznamena že neni auto pro ty kteři radi řidi.
22. 1. 2015 10:02
Kdo maže
ten jede
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Cuba66
22. 1. 2015 10:06
Vnitřní prostor Fabie
Teda já nevím, ale protože se mi Fábka docela líbila, vyrazil jsem do autosalonu aspoň se posadit. No měřím 187cm, ale jsem hubenej, takže se skládám jako pavouk, přesto když jsem si nastavil sedačku podle sebe, skoro jsem si za sebe nesedl. Takhle si teda prostorový zázrak nepředstavuju.
A že vyhrála? Tak to vůbec nekomentuju, tyhle ankety jsou o velkém H...Ě.
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 10:33
nie je to ostuda
Víťaz je správny, ak postaví škoda dobré nové auto (fabka3 je), tak nevidím žiadny dôvod prečo by nemala vyhrať autočr. Samozrejme, že vyhrala aj vďaka tomu, že je česká a to je úplne ok. Keď sú hokejové MS, tak chcete aby vyhrali rusi? Víťazná 5 je tiež ok.
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 11:23
nic jiného jsem ani neočekával
Nic ve zlém, ale veškeré ankety v ČR vyhrávají automobily Škoda. Navrhuji doživotně udělit všechny tituly vozům škoda. Šmejd se nažere a auto zůstane celý. Dejte na Fabii černá kola a bude to hnus.Veškerý design škoda je silně závisly na kolech/discích.Dejte na Rapida 18" pěkná kola a je to A3, dehte tam černé disky a je to hnus.
Rozbalit vlákno
1
22. 1. 2015 11:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2015 11:38
To je ale překvapení
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2015 12:41
a vítězem se stavá.....
..... Karel Gott, ......aha teda vlastně Škoda Fabia >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2015 16:26
Dalsi fail redakcie
V redakcnom teste Mazdy 3 sa dozvieme, ze Mazda 3 ma lepsie jazdne vlastnosti ako VW Golg GTI s aktivnym podvozkom.

A v dnesnej poznamke sa o Mazde 3 pise "občas mu však dělá problém udržení přilnavosti".

To potom musi GTI klzat ako blazon....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
22. 1. 2015 16:53
Gratulace
Zaslouzena gratulace nasi Fabii! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2015 07:51
Chachá
Tohle už někteří nepřežijou, cha chá. A ti co přežili tu už zase brečej, jasně novináři jsou uplacený, what car jakbysmet ... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
23. 1. 2015 19:06
auto
Hehe :-) :no:
Rozbalit vlákno
0