Od roku 2001 zveřejňuje Auto Bild výroční zprávu o kvalitě a spolehlivost automobilů. Čtenářům nabízí rychlý, ale komplexní přehled, sestavený ze sedmi hodnocených disciplín. Zde je výsledek vozů značky Citroën.
Takový průzkum spokojenosti u jakékoliv značky je velmi užitečný pro případného zájemce o nákup auta z AAA ;-\ Pro rozhodování o návštěvě autosalonu je ale bezpředmětný.. Saxo už se dávno nevyrábí, současné Berlingo je snad to vůbec nejspolehlivější auto co znám a C4 prošla tolika tichými změnami v konstrukci jednotlivých částí, že ta dnešní se od té dvouleté liší v mnoha ohledech.. Nadpis článku by měl znít: Kupujete starší ojetý vůz? Čtěte! ;-):no:
nedá se než souhlasit, mám berlingo z roku 97 a z roku 2007, na berlingu z roku 97 jsem za celou dobu provozu (290 000 km)měnil jenom nutnosti (olej, destičky, kuláky atd. ..) a berlingo 2007 je super , sahl sem po něm právě po výborný zkušenosti s předchozim. :yes:
Nakolko pracujem uz asi 4 roky u vyssie popisovanej znacky, velmi ma pobavil uvedeny ´Vraj v niektorych kruhoch renomovany´ Auto Bild.Popisované zavady, zrejme skusali na autach ktore boli vyrobene v 80tich rokoch, pretoze popisovane zavady bohuzial na modeloch niesu.Kazda znacka ma zavady, j Citroen, ale prave tie co su v clanku vypisane vo mne vzbudzuju jednak lutost nad uvedenym testo a jednak smiech....Saxo v zivote nebolo u nas na servise s nejakou vyssie popisovanou zavadou a to sme ich predali stovky....to iste plati ohladom netesnosti palivovej sustavy...snad sa autor toho clanku snazi aspon trochu utlmit stupajuci trend predaja znaciek, ktore bohuzial niesu vyrabane v nemecku....som zvedavy, aky test vide zanedlho na korejske auta, ktore maju tendenciu ze kvalitou, vypracovanim, zarukou zachvilu prevalcuju cely automobilovy europsky trh......
C4 Coupe 1,6 HDi r.v. 2005 - Ani neviem kde zacat... O uvolnenych suciastkach v interieri, vrzgani a pukani ani snad nema zmysel hovorit, to je na dennom poriadku. Na rozprudenie - zasekavajuca sa klucka vodicovych dveri, uvolnene okna v oboch dverach ktore ti otvorene poskakuju v rame, uvolneny spoiler (skoro mi odletel na dialnici fakt haluz), rozpadnute dialkove, vyhoreny zadny reprak, zvolavacie akcie - idem asi uz na 5., svojvolne vyskakujuca spiatocka, softver meneny asi 8x, menene turbo, filter pevnych castic, ventily v nasavani, uvolnena zadna naprava, auto sa mi uz 3x na dialnici preplo do nudzoveho rezimu (motor sice ide, ale plyn nereaguje) co je pri 150 kmh zuzo. Auto este nema 2 roky a ledva 20 tisic, v servise bolo spolu dovedna 10 tyzdnov a posledne ma pobavil technik ked mi odovzdaval kluce (rozpadnute) ze vraj mam poskusat ak to nebude dobre mam sa zastavit... Ak je to u auta za 800 litrov "len mierna nespokojnost" a vse je v pohode tak s tym si dovolim nesuhlasit. Este ze si sused kupil C6, tromfujeme sa so zavadami, zatial vediem. :no:
Zapomnel si na piskajici brzdy, ktere nikdo z majitelu C4 ani neresi, protoze to auto ma tolik zavaznych problemu ze takovouhle prkotinu proste nema smysl resit. Fora o Citroenech praskaji ve svech, zakanzici si sami vytvereji databazy zavad, aby se navzajem informovali jak ktery problem Citroen vlastne resi. Co jsem cetl naposledy tak problemy ktere se resi v CR (stylem pokus-omyl) maji v Nemecku davno vyresene a resi tam jine problemy, ktere nas asi teprve cekaji :-( Ne ne, C4 je sita horkou jehlou. Muj zivotni omyl se jmenuje Citroen C4 Coupe
Ja nemuzu na C4 co se tyce spolehlivosti rici jedine pozitivni slovo. To auto je totalni sracka, nedodelany zmetek jehoz problemy by vydaly na celou knihu. Citroen uz nikdy a doufam ze tehle C4 se zbavim jednou pro vzdy a to nejlepe odstoupenim od smlouvy (o cemz teda Citroen po trech reklamacich jednoho problemu, 4 svolavackach a nekolika dalsich opravach nechce ani slyset)