Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Bild TÜV Report 2011 (vozy stáří 8-9 let): 4 Toyoty v TOP10, Porsche v čele

Modelů s méně než 100 tisíci kilometry v této kategorii výrazně ubylo, ale i zde jasně vedou vozy s německým a japonským původem.
Zpět na článek
27. 12. 2010 09:19
neregistrovaný "jandix"
27. 12. 2010 17:35
27. 12. 2010 18:33
28. 12. 2010 08:43
neregistrovaný "jandix"
27. 12. 2010 09:19
Toyoty
Spolehlivost Toyoty ale už rychle klesá (viz problémy v USA)... Kvalitní jsou možná proto, že do auta rvají neuvěřitelné peníze. Kdyby ostatní značky rvali taky tolik peněz do výroby jako Toyota, tak by se stala ona jap. automobilka průměrnou. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
27. 12. 2010 17:35
Re: Toyoty
Jako zákazníkovi je mě celkem fuk kolik narvala automobilka do vývoje,pokud se to neprojeví na ceně vozu.A pokud ta vaše průměrná Japonka bude za stejný peníz jako třebas pašák a mondeo,tak půjdu tam,kde je lepší kvalita.
Avatar - Katikakus
27. 12. 2010 18:33
Re: Toyoty
Kdyz tu tvou uvahu otocim - Toyota by mela rvat do tech aut min penez, aby klesla na stejnou uroven jako jine automobilky? Pak by to podle tebe bylo v poradku? Mas trosku zvlastni myslenkove pochody... 8-s
28. 12. 2010 08:43
Re: Toyoty
No ja si skor myslim, ze ta zvolavacia akcia , ktoru toyota spravila, svedci o kvalite znacky. Verim tomu , ze ine znacky by najskor zatlkali. A aj ked skumali tu danu vec v USA, zistili, ze to bola hlavne vodicova blbost, lebo plyn sa sice zasekol ( o com bola aj zvolavacia akcia) , ale brzdy fungovali normalne...

Pamatam sa ako pred par rokmi z nicoho nic na ceste vyhorelo par oktavok. A co s tym spravila skoda?
Avatar - Ronault.
27. 12. 2010 19:17
Pár zajímavých bodů z tabulky
1) Ford KA - Jak koukám po všech tabulkách, tak ze všech letech se moc vysoko nešplhá, čili buď shoda náhod STK, kdy majitelé auta jsou často, tedy většinou, majitelky, a tudíž neřeší onu pověstnou nesvítící žárovku, nebo naopak prostě Ford s tímhle autem onu pověst spolehlivého dříče nesplňuje.

2) Sharan/Alhambra - Jak test Auto Bildu, tak TUV 8-9 let, 6-7 atd. ukazuje, že tyhle auta patří k propadáku, dokonce jsou pod roky opovrhovaným Espacem.

3) Peugeot 406 - Poslední kusy tohodle frantíka na tom jsou dle TUV lépe než než třeba Passata, který trpí na přední hliníkovou nápravu, i když ročník 2002/1 pokud se nepletu je po faceliftu a měl by na tom být lépe... ale zpět k 406, která je na tom o dost lépe než 407, opět ono pravidlo konec výroby znamená jistotu vychytaných chyb.

4) Citroen C5 - 18% což je o 10% méně než BMW 3. Bravo.

5) Megane dokonce před Octavii.

POZOR - jde o statistiku, takže stejně je to jedno, ale co je nejzajímavější, tak 8-9 let staré vozy mají v průměru všechny méně než 150 000 km... včetně Mondea a Passatu, které jakožto typické manažerské vozy přece ročně musí urazit v německu protkaném dálnicemi více jak 20 000 km za rok.
Takže buď opravdu v neměcku jezdí jen důchodci, nebo se němci potýkají s přetočenými tahometry snad ještě více jak my ;-\
Rozbalit vlákno
0