Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AUTO.CZ běží na novém serveru

Minulý týden jsme provedli výměnu serveru, na kterém běží celý portál AUTO.CZ. Nyní můžeme zaručit mnohem vyšší stabilitu a stále rychle dostupné informace pro vás, naše čtenáře.
Zpět na článek
30. 5. 2005 15:15
neregistrovaný "*s*"
30. 5. 2005 15:23
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:37
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 5. 2005 15:40
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 16:25
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 5. 2005 15:28
neregistrovaný "koko"
30. 5. 2005 15:34
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
31. 5. 2005 09:17
neregistrovaný "petr"
30. 5. 2005 15:29
neregistrovaný "anonym"
30. 5. 2005 15:32
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:37
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
30. 5. 2005 15:59
neregistrovaný "forester"
31. 5. 2005 09:08
neregistrovaný "Drubek"
30. 5. 2005 15:38
neregistrovaný "Spruknwn"
30. 5. 2005 17:17
neregistrovaný "Adam"
30. 5. 2005 18:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 19:46
neregistrovaný "anonym"
31. 5. 2005 13:12
neregistrovaný "Čičo"
30. 5. 2005 17:30
neregistrovaný "benQ"
30. 5. 2005 15:30
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:32
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:47
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:37
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 15:52
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:56
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 15:55
neregistrovaný "petrumr"
30. 5. 2005 18:08
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2005 21:13
neregistrovaný "Wendy"
30. 5. 2005 18:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 18:50
neregistrovaný "Enzo"
30. 5. 2005 19:52
30. 5. 2005 20:08
neregistrovaný "Vena"
30. 5. 2005 21:24
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 23:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 5. 2005 10:39
neregistrovaný "Petr"
31. 5. 2005 10:55
neregistrovaný "denon"
30. 5. 2005 19:03
neregistrovaný "evo9_sk"
30. 5. 2005 19:38
neregistrovaný "Peter"
30. 5. 2005 19:49
neregistrovaný "Enzo"
30. 5. 2005 20:14
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
31. 5. 2005 12:57
neregistrovaný "Enzo"
1. 6. 2005 13:33
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
1. 6. 2005 17:03
neregistrovaný "Enzo"
30. 5. 2005 19:54
30. 5. 2005 21:30
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 21:38
30. 5. 2005 22:19
neregistrovaný "Layne"
31. 5. 2005 00:51
neregistrovaný "Miso"
31. 5. 2005 09:22
neregistrovaný "petr"
31. 5. 2005 10:04
neregistrovaný "Miso"
31. 5. 2005 09:27
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
31. 5. 2005 14:02
neregistrovaný "jan"
31. 5. 2005 15:53
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
1. 6. 2005 08:40
neregistrovaný "*s*"
1. 6. 2005 08:54
neregistrovaný "*s*"
2. 6. 2005 15:28
neregistrovaný "Michal"
2. 6. 2005 16:58
neregistrovaný "*s*"
neregistrovaný "*s*"
30. 5. 2005 15:15
Držím palce
Tak držím palce, aby sa Vám darilo aj naďalej!

váš neustály čitatel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:23
TO JSME RÁDI
Jsme rádi, že se můžeme hádat na novém servu. Já teda bych měl návrh, zda by zároveň něšlo vyměnit i pár mozků tady u diskuze Problémy jsme registrovali a velkoryse přecházeli, protože z lásky, a tiše čekali až se to rozhýbe. Česky už to píše a za sebe sděluji, že mi to i lépe myslí. Toho si ale určitě už kolegové a parťáci všimli také. Tak gratulujeme ke zdárné výměně s neskromným přáním - čas od času bychom uvítali článkek o VW P.S. Myslím, že ještě nejde datace u soupisu příspěvků. P.P.S Děláte to dokonale. A pro nás. O to je to příjemnější...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 5. 2005 15:37
Re: TO JSME RÁDI
sebekritika se ceni :o))
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:40
Re: TO JSME RÁDI
Tys tu scházel, já myslel, že tě smetla ta výměnná vlna. Tak holt to je na mně
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 5. 2005 16:25
Re: TO JSME RÁDI
au :o))
neregistrovaný "koko"
30. 5. 2005 15:28
a co stary server?
jaky mel parametry? /je na prodej?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
30. 5. 2005 15:34
Re: a co stary server?
Starý server byl dvouprocesorový Intel PIII na 1 GHz, tuším 4 HDD, 2 GB RAM. Jede to na Linuxu. Naprodej není.
neregistrovaný "petr"
31. 5. 2005 09:17
Re: a co stary server?
Zajimalo by me kde je Vas server hostovan (pripojen do internetu) zda ve zline nebo nekde jinde??

Dekuji

Server jste vybrali dobre...
neregistrovaný "anonym"
30. 5. 2005 15:29
zlobi FireFox
... skoda jen, ze mi stranky spatne zobrazuji ve FireFoxu ... dokud nedojde k uplnemu nacteni stranky tak problikava reklama na nesmyslnych mistech a je to neprijemne ... da se s tim neco udelat?
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:32
Re: zlobi FireFox
přesně tak, článek o Fordech v Brně se nedal přečíst, zavolejte Mozziladoctora
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
30. 5. 2005 15:37
Re: zlobi FireFox
Řeknu to programátorům!
neregistrovaný "forester"
30. 5. 2005 15:59
Re: zlobi FireFox
děkujem
neregistrovaný "Drubek"
31. 5. 2005 09:08
Re: zlobi FireFox
Ani jim to rikat nemusis. Prakticky to nejde osetrit. Leda ze by trochu predelali Firefox.
neregistrovaný "Spruknwn"
30. 5. 2005 15:38
Re: zlobi FireFox
Presne ! Je to velmi neprijemne. Rad by som tymto poprosil niekoho kompetentneho o vyjadrenie ! Uz som 2x posielal maily do redakcie a ani raz mi neprisla odpoved.
neregistrovaný "Adam"
30. 5. 2005 17:17
Re: zlobi FireFox
v Opere jede dobre
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 18:05
Re: zlobi FireFox
Můžu potvrdit Opera je holt Opera.
neregistrovaný "anonym"
30. 5. 2005 19:46
Re: zlobi FireFox
pokud vim tak Opera je zalozena na MSIE ...
neregistrovaný "Čičo"
31. 5. 2005 13:12
Re: zlobi FireFox
Tak to teda vies velmi zle! Opera nema nstastie s M$IE nic spolocne.
neregistrovaný "benQ"
30. 5. 2005 17:30
Re: zlobi FireFox
a ja som si myslel ze to hrabe mne
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:30
bez titulku
Čísla hovoří jasně - počet UIP narůstá geometrickou řadou. Neexistuje lepší doklad vysoké úrovně auto.cz a to jak po stránce objektivity, širokého záběru a (relativně) svěžího stylu psaní. Jako třešničku na dortu máme diskuze, kde diskutujeme, hádáme se a někdy se bohužel i urážíme. Snad proběhne autoselekce (dtto Komanche)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTI"
30. 5. 2005 15:32
Re: bez titulku
Na komanče platí jen Kleký petra
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:47
Re: bez titulku
...asi jo, moudré argumenty naň neplatí. Nebo ho pošlem ke Kim-čong-ilovi, ať ví jak to zkončí, když dáme prostor tomu jeho švejkovskýmu průjmu
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 15:37
OK
..jo jo.. zaznamenali jsme.. ale vše je OK.. takže zdárně kupředu..! Jen se mi k tomuto příspěvku nabízí otázka pro čtenáře..!?! Nějaký mentální gigant se minulý týden u Cromy nevědomě ztrapnil výrokem ohledně redakce auto.cz, že musí čekat na autosalon v televizi aby vložili test nové Cromy.. Co vy všichni tady jako sledovatelé a čtenáři auto titulů říkáte, nebo jaký máte názor na televizní pořady "autosalon" nebo "auto-moto-revue".. nebo jak.. Jak to na vás působí, obsahově atd.. Já raději vlezu na auto.cz než abych hleděl na ty divný pořady.. Moc dobře to na mě nepůsobí.. (možná tak v roce 1993).. ale ne teď... Docela mě to zajímá..
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 15:52
Re: OK
No...ehm...Autosalon...Prima...Zbyněk Meru(ň)ka a nějaká pipka jako dekorace a mluvící hlava... Radši se v sobotu ráno potěším s mou sbírkou zpívajících country brambor Ne, vážně: typickému konzumentu se to možná zamlouvá. Já sem je zavrh poté, co sem zhlédl jejich "test" Imprezy STi. Dvě minuty ukazovali "hlavní" devizu tohoto mistrovského díla, kterou podle nich je, když nějakej bafuňář gumuje dokolečka v Sosnový a pak s vítězoslavným úsměvem na rtech vyjede z bílého kouře...
neregistrovaný "ciello"
30. 5. 2005 15:56
Re: OK
..mám na to stejnej názor.. teda vlastně já to viděl teď naposledy asi po roce.. a nechtěl jsem věřit svým očím.. Myslím, že to má mizernou úroveň a o obsahové ani nemluvím.. Taky myslím, že je to krátký a v blbou dobu.. Jenže to rozhoduje sledovanost.. a tu zase udělá kvalita.. (tak jak to vidíme na auto.cz..) takže začarovanej kruk.. .. mluvící hlava..
neregistrovaný "petrumr"
30. 5. 2005 15:55
Re: OK
Taky tak,radši sem,nevím kdy to bylo,ale ta slečna s těma pařátama(nechtama)co chytala koženej volant,kdyby sedla do mého tak ju..
neregistrovaný "mates"
30. 5. 2005 18:08
Re: OK
Tak s tou TV musim souhlasit. Parkrat jsem utrpel sok, kdyz jsem ten porad videl a dneska uz to ani nepokousim. Navic zdejsi server ma tu vyhodu, ze si to muzeme i vyrikat. Clovek zna nazory dalsich ctenaru. U TV poradu je ti neco naservirovano a vyjadrit se nemuzes. Navic u TV Prima je vsechno s velkym ? (viz. Nikodym a jeho komentovani F1)
neregistrovaný "Wendy"
30. 5. 2005 21:13
Re: OK
POZOR - Nikodým a jeho komentování F1 to je bohužel úlet který snad ani nejde popsat. 90 minut blábolů na malou přenosku že je tak mimo
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 18:10
Re: Autosalon
Zatím jsem se bohužel neovládl a Autosalon skoro pravidelně sleduju. Je to hnus neobjektivní. Obzvlášť sekce Autobazar je propaganda jak vyšitá. Nejlepší bylo, jak se ten chlápek z AAA mohl zvencnout, že Alfa je podle TUV míň poruchová ojetina než jeho milované BMW. Blábolil něco o průměrném počtu najetých kilometrů. Jakoby to něco vysvětlovalo. Vždyť pokud jsou teda ty Alfy v bazarech mnohem míň ojetý, tak to vůbec nic nemění né? Platí stále to, co naměřil TUV. Už končím nebo se ze mě stane obhájce plechových italek a budu ztrestán za nevěru.
neregistrovaný "Enzo"
30. 5. 2005 18:50
Re: Autosalon
Super. Konecne jsi nabral ten spravnej italskej smer. To je ono jen tak dal. Vic slunicka z italie na nase silnice I kdyz vedra uz mam teda dost.
30. 5. 2005 19:52
Re: Autosalon
Prima není príma a Autosalon není autosalon. Obdobné to je na čt1. Tam sice netančí Merunka s tou exhibicionistkou, ale zase se redaktor zapomíná holit... a vůbec, nikde tady v tv nevidíš kvalitní pořad o autech. I když trochu se Primy musím zastat - díky reklamě uvnitř Autosalonu jsem objevil AUTO.CZ. Jo, a povedl se jim testík GTIčka. Jinak bída. A ten kluk z autobazaru, no tak, jak ho vidím, musím vypnout zvuk. Ještě že máme AUTO.CZ
neregistrovaný "Vena"
30. 5. 2005 20:08
Re: Autosalon
Autosalon na Prime je fakt sileny hnus...zavrhl jsem to a uz jsem porad asi pul roku nevidel.Predpokladam ze uroven bude porad stejna(tedy strasna), ne-li horsi. Ta rvouci muzika,sotva slysim co rikaji, a to co rikaji si prectu sam na nejakym letaku o autu....nikdy jsem se tam nic zajimaveho nedovedel.Skoda mluvit proste desny! Ale chapu ze pro nezasvedceneho to mozna nejao hodnotu ma!! Ale my jsme prece nekde jinde ze?
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 21:24
Re: Autosalon
...přesně tak, ta část o bazarových autech je fakt vrchol. Naposled jsem tam viděl Chrysler Voyager předchozí generací a málem sem takhle v sobotu poránu dostal srdeční zástavu. "Nadčasový interiér", "Perfektní dílenské zpracování"-hrůza. Je to hrozný jak automobilový fanoušek má holt smůlu. Přitom by stačilo to udělat takový AUTO.CZ in TV. Podle mě je velký množství lidí, co by se na to dívali. Jen si vemte, jaký úspěch mělo Fast and Furious! Děj nuda, herci nic moc, ale ta auta! Nemám příliš v oblibě tenhle hardcore tuning, ale proto, že to bylo svěží a dynamický tak sem se nenudil...zamyslete se nad tím mistře Janečku! Možná byste si spravil pověst po té hrůze s vymáháním koncesionářských poplatků
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 5. 2005 23:03
Re: Autosalon
No prrr. Ten Voyager tam dali naschvál vyšlehanej a ke všemu tuněnej (!) kus. Fakt ohavnej. Zato Němce tam ukazujou kousky naleštěný jak z továrny. Interiér je OK, ukaž mi evropský auto z 1995 v té cenové kategorii, co vypadá líp. Páni Lachout a Kužel se svojí posedlost německýma autama ani nesnaží skrývat.
neregistrovaný "Petr"
31. 5. 2005 10:39
Re: Autosalon
Na UPC bezel donedavna kanal MotorsTV, cely den jen o autech, parada. Pak zacali probleskovat reklamy, ze se stane placenym a pak se odporoucel uplne. Pritom UPC ho v nabidce nema...
neregistrovaný "denon"
31. 5. 2005 10:55
Re: Autosalon
my chceme TOP GEAR!!! or sth like that
neregistrovaný "evo9_sk"
30. 5. 2005 19:03
super
je to dobre som rad ze sa o nas staraju
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
30. 5. 2005 19:38
diskusia ku testom aut
velmi mi na tomto serveri chyba to som napisal v titulku.
cely ten test my potom pride taky mrtvy, bez naslednych reakcii.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Enzo"
30. 5. 2005 19:49
Re: diskusia ku testom aut
S tim plne souhlasim. Dnes u Cromy by se asi konala smrst kritiky na hodnoceni redakce auto.cz. A ja s tim hodnocenim taky plne nesouhlasim
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
30. 5. 2005 20:14
Re: diskusia ku testom aut
Buďte prosím konkrétnější, s čím konkrétně nesouhlasíte.
30. 5. 2005 20:40
Re: diskusia ku testom aut
Tak ode mně žádná smršť nehrozí. Já test teď podrobně přečetl a je to přesně to, co chci tady v testech číst. Líbí se mi sloh (malorážka je kouzelná) , líbí se mi i lehký bodyček neměckým výrobcům ve vztahu k cenové politice a celkově je pro mě test přínosem - vše se dozvím přesně ve stylu AUTO.cz. Žádná podbízivost, vyčerpávající informace, přesah směrem k "filosofii" Cromy, a snímky. A co budu dělat až si Cromu budu třeba za rok chtít koupit? Nafásnu katalogy, projedu se v autě a - a na AUTO.cz vyhledám test o CROMĚ. Neříkám, že tu nejsem za kritika. U testu CROMY nemám ovšem co kritizovat. A diskuzi k testům nedoporučuji. P.S. To by Apoštol krás, Passat, zastavil tady provoz na půl roku a dotáhli bychom ho na 10.000 příspěvků... No, ale to by nakonec nebylo úplně od věci Přesto já říkám - ne.
neregistrovaný "Enzo"
31. 5. 2005 12:57
Re: Konkrétně
Konkrétně nesouhlasim s hodnocenim zpracovani interieru. Jestlize napisete ze se pri detailnejsim zkoumani objevi misty pokulhavajici zpracovani tak bych prosil konkretni foto protoze po podrobnem zkoumani dostupnych fotek jsem nenasel spatne licovani ani odbyte krytky nebo neprilehajici hrany ktere ma ovsem podle vas nemecka konkurence dokonale. Kdyz uz neco tvrdite tak bych rad videl podstatu toho tvrzeni. K rozestaveni ovladacich prvku mate svuj nazor. Podle vas je neintuitivni rozeseti ovladacich prvku do jednotlivych mist na pristrojove desce. Nevim ale podle me je vsechno na dosah at uz se jedna o ovladani svetel nebo klimy a to je podstatny. Asi vam nejspis vadilo ze rozmisteni neni ve stylu ala VW group. Inu jinej kraj jiny auto. Dalsim bodem je nelogicke cejchovani dvou malych ukazatelu. Nevim co je podle vas nelogickeho. Stav paliva sledujete s rizikem prehlednuti. No nevim co hrozi nebo vadi odecitani stavu poh. hmot. To je vsechno s cim si dovolim nesouhlasit. Berte to jako nazor a ne hanobeni vasi prace. Preju hodne uspechu a vic okupantu vaseho novyho serveru.
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
1. 6. 2005 13:33
Re: Konkrétně
Děkuji za přání a za konkrétní připomínky. Ad nepřesné lícování plastů - to bylo zřejmé zejména na spodní straně palubní desky, kde se jednotlivé panely setkávaly v různých úhlech a jejich okraje do sebe nezapadaly - bohužel jsem nepřišel na způsob, jak to vyfotit tak, aby to bylo zřejmé z fotografií, ale příště se o to pokusím znovu. Částečně je to patrné na detailním obrázku kolenního airbagu. Odbytou krytku jsem našel konkrétně v odkládací kapsičce vlevo dole pod volantem a také ve schránce pod přední loketní opěrkou; ani jedna pořádně nedoléhala a na okrajích jejích výlisků zůstávaly ostré hrany. Neintuitivní rozložení ovladačů - nejvíc je to zřetelné taktéž vlevo pod volantem, kde je umístěná řada sice pohledných, ale titěrných tlačítek s téměř nečitelnými piktogramy a bez jednoznačné odezvy na stlačení. Totéž platí o malých a esteticky, ale nikoliv logicky rozmístěných ovladačích klimatizace. Na dosah sice všechna jsou, ale i po několika dnech jsem musel sklápět zrak abych se podíval, co vlastně mačkám. Nelíbily se mi ani kolébkové spínače elektrického stahování okének, které byly kvůli estetické působivosti vypouklé, ačkoliv ergonomie by spíše uvítala konkávní tvar. Kladly značný odpor a prsta nedostal zpětnou odezvu, že už je zmáčknuto - měly "gumový" doraz. Cejchování zejména palivoměru mě zmátlo tím, že dvojité rysky nejsou na okrajích stupnice, což bych očekával, ale z obou stran začíná střídání jednoduchých a dvojitých těmi jednoduchými. Konkrétně jsem si při odečítání stavu zbývajícího paliva v nádrži často spletl polohu ručičky, přibližně odpovídající třem čtvrtinám nádrže, s třetinou; totéž platí i pro záměnu čtvrtiny s třetinou. Myslím, že několik čísílek by jinak esteticky vydařenému ukazateli neuškodilo a dramatickým způsobem by zlepšilo jeho přehlednost.

Ano, v tomto případě mi skutečně vadilo, že rozmístění není ve stylu VW group, protože jejich standardizované ovladače považuji za intuitivnější, osobně dávám při řízení přednost praktičnosti před subjektivně vnímanou estetikou, a z tohoto hlediska má Fiat dle mého názoru stále co dohánět.
neregistrovaný "Enzo"
1. 6. 2005 17:03
Re: Konkrétně
O.K. diky za odpoved.
30. 5. 2005 19:54
Re: Konkrétně
Diskuze u testů? Jedině, kdybychom fasovali meče To já naopak vítám, když se podaří časově sladit článek a test. Již několikrát se to podařilo - teď zrovna Croma. Tak co nám brání psát u článku také o testu?
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 21:30
Re: Konkrétně
...Možná to auto.cz neumožňuje proto, že ví, že by se pak konaly strašlivá jatka A první by šel na řadu VELKÝ GURU Né, neboj GTI, na pasáááta ti nešáhnu, je to snad společně s Phaetonem jediný wagen, z produkce VW, na kterýho bych se podíval...možná i šáhnul...i třebas projel...nebo koupil Ale kvůli těm "neurazí nenadchne" Touranům, Touaregům,... a stokrát vyvařovanejm golfům nějakou fóbii z toho molocha...
30. 5. 2005 21:38
Re: Konkrétně
Přece nemůžeme psát k testům. To jako bychom testovali redaktora? Test je rozodující pro to, abych se rozhodl, zda to tu budu čítávat. A myslím, že počet čtenářů hovoří dost výmluvně. Tourana a Tuarega nechme na článek. P.S. Za toho Phaetona to tady schytáš. Teda ne ode mně.
neregistrovaný "Layne"
30. 5. 2005 22:19
Re: Konkrétně
Samozřejmě, psát k testům je nesmysl. Nějak si to nedovedu představit, asi že bychom nejdřív povinně jezdili v inkriminovaném autě a pak to konfrontovali s testem - nonsens A s tím Phaetonem: budu se za něj bít! Je supr! Kam se hrabe A8, 7 nebo obstarožní S? Možná Bentley Flying Spur by mohl paběrkovat ve vodách kde (morálně-ne podle prodejnosti) vládne Phaeton! A teď do mě!!!
neregistrovaný "Miso"
31. 5. 2005 00:51
Takovy delo?
Gratuluji k novemu serveru, ale... Na co pri vasi navstevnosti potrebujete takovy delo? 250 tisic UV muze delat 3-5 milionu PV mesicne, navic vesmes nagenerovanych statickych stranek. To udrzim s minimalnim loadem na serveru za 50 tisic, ten vas musel stat minimalne pul milionu. Navic 64bit, to je dnes skoro rarita. Bezi na tom snad jeste neco jineho? Na takovem serveru utahnu skoro cely seznam.cz
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "petr"
31. 5. 2005 09:22
Re: Takovy delo?
zakladni cena teto rady s 1x 2,4 je cca 80 000 bez DPH
neregistrovaný "Miso"
31. 5. 2005 10:04
Re: Takovy delo?
Tak se jeste podivej, kolik stoji pamet, procaky a disky. Jenom pamet bude stat vice nez co pises. Pod 300 nejdu
neregistrovaný "Tomáš Zajíček (AUTO.CZ)"
31. 5. 2005 09:27
Re: Takovy delo?
Půl milionu nestál, stál o dost méně a je pravda, že dnes se "fláká", ale nekupovali jsme takovou věc na půl roku. Při rostoucí návštěvnosti budeme rádi, když bude tento server v pohodě stíhat i za rok či dva. Mimochodem zkušenost s minulým serverem byla na počátku také taková, že jede v pohodě a za rok a půl už nestíhal...
neregistrovaný "jan"
31. 5. 2005 14:02
Re: Takovy delo?
Můžete ještě napsat, kde máte server umístěn? Děkuji. Zdá se mi, Vaše konektivita velmi dobrá...
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
31. 5. 2005 15:53
Re: Takovy delo?
umístění: net4net, Praha
31. 5. 2005 22:08
TEST BMW 325i TEST BMW 325i
Horká informace - vedle je test BMW 325i. A ten test za to stojí. Včetně videa. Óóó´tak já redakci moc chválím. V testu je vše - text jak víno, video jak z Bullitta. Jen návod jak na trojku vydělat chybí. Ale v tom už si musíme poradit sami.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "*s*"
1. 6. 2005 08:40
Re: TEST BMW 325i TEST BMW 325i
GTI, asi sa nepatrí v tej istej téme chválit a zároven kritizovat :o) ,ale na druhú stranu, dnes si vlastne každí z nás može povedat,kde chce a čo chce (s mojím dodatkom,preferujem vždy a všade slušnost a aj úroven vyjadrovania). Ten "návod na" 3.er možno ja dokonca aj poznám, a to mi je len **, ale teraz o niečom úplne inom. BMW pre mna tiež nie je modla, ale asi rovnako ako vačšina z nás, po nom, alebo po rovnako konkurenčnom, krásnom a bezpečnom aute, jednoducho túžim.
Ano,test BMW 325i som si čítal. Ale myslim si,že tentokrat zase podla mojho vkusu, urobili test s 325i lepší na "autorevue.cz".
Lepší popis, omnoho živšie video aj bez dýmiacych sa pneumatík.Celkovo: Ovela fajnovejsi test. Ani jedno z videí ( 1.)auto.cz & 2.)autorevue.cz ) s BMW 325i som dopodrobna nerozoberal, ale ruku do ohna by som nedal zato, že to auto nemá oficiálne, tú istú SPZ.(ale vopred sa ospravedlnujem,ak sa mýlim). Tentokrat 1:0 pre autorevue.cz. Publikum je náročné. Aj ked herci sa už možu pretrhnut.
Škoda,že sa doposial neotvorila debata k testovanej 325i Neber to odo mna ako kritiku, ale ako moj názor.Dakujem Ti.
neregistrovaný "*s*"
1. 6. 2005 08:54
Re: TEST BMW 325i TEST BMW 325i
ps: ale dúfam,že mam vyššiu pravdepodobnost,že my tá ruka zostane,pretože aj ceny, sú zhodou okolností úplne rovnaké
neregistrovaný "Michal"
2. 6. 2005 15:28
Re: video BMW 325
mě ty videa vubec nejdou - to větší se zasekne asi ve 2/3 a LQ se nepřehraje vubec.

je chyba jen u me?
neregistrovaný "*s*"
2. 6. 2005 16:58
Re: video BMW 325
No,me funguju obe videa. všetko je v poriadku. Skus ine PC.