Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto.cz v září navštívilo 433.504 uživatelů

Auto.cz v září 2006 navštívilo 433.504 reálných uživatelů, což znamená dosud nejlepší výsledek v historii portálu. Děkujeme
Zpět na článek
1. 11. 2006 08:15
anonym
1. 11. 2006 08:52
neregistrovaný "Míra"
1. 11. 2006 09:57
neregistrovaný "Golias"
1. 11. 2006 13:53
neregistrovaný "Míra"
1. 11. 2006 09:57
neregistrovaný "TECH"
1. 11. 2006 10:24
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 10:56
1. 11. 2006 11:12
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2006 11:29
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 11:32
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2006 12:59
1. 11. 2006 13:14
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 15:10
neregistrovaný "Mirek"
1. 11. 2006 10:17
neregistrovaný "Mrkev"
1. 11. 2006 10:34
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2006 12:56
1. 11. 2006 15:15
anonym
1. 11. 2006 10:53
1. 11. 2006 14:17
neregistrovaný "Dacan"
1. 11. 2006 10:54
1. 11. 2006 12:48
neregistrovaný "TECH"
1. 11. 2006 12:55
1. 11. 2006 11:27
1. 11. 2006 15:13
neregistrovaný "Mirek"
1. 11. 2006 16:12
1. 11. 2006 13:40
neregistrovaný "kenika"
1. 11. 2006 14:09
neregistrovaný "Jarda (Motorkari.cz)"
1. 11. 2006 20:10
neregistrovaný "xyz"
1. 11. 2006 20:26
anonym
1. 11. 2006 20:32
neregistrovaný "xyz"
1. 11. 2006 23:15
neregistrovaný "xyz2 - taky rozumim internetu"
1. 11. 2006 21:24
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
1. 11. 2006 21:38
neregistrovaný "xyz"
1. 11. 2006 22:36
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
2. 11. 2006 10:12
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 23:14
neregistrovaný "Jamajka"
3. 11. 2006 00:30
neregistrovaný "Drsoň"
anonym
1. 11. 2006 08:15
reálný uživatel?
Sám se připojuji z mnoha PC...mnoho lidí také - to asi tu statistiku poněkud zkreslí ;-\ (každopádně blahopřeji k velké návštěvnosti! :yes: )
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Míra"
1. 11. 2006 08:52
Re: reálný uživatel?
Polovinu z těchto přístupů činí PR loutky pod nicky GTI, RS, ... a jim podobní. Kupujte ty otřesné škodovky, jinak se těchto vší v diskuzích nezbavíme ... ;-\
neregistrovaný "Golias"
1. 11. 2006 09:57
Re: reálný uživatel?
To jsem nepochopil ;-\
1. 11. 2006 10:57
Re: reálný uživatel?
Na tom také není nic k pochopení... je to přece od Míry...
neregistrovaný "Míra"
1. 11. 2006 13:53
Re: reálný uživatel?
Potrefená husa zakejhala ...
1. 11. 2006 14:25
Re: reálný uživatel?
Neveděl jsem, Míro, že umíš tak krásně hejkat... ani na to nemušíš takhle upozorňovat :-) :yes:
1. 11. 2006 18:46
Re: reálný uživatel?
Kontrolní otázka ohledně konzumace alkoholických nápojů. Piješ s mírou nebo s Mírou ?
neregistrovaný "TECH"
1. 11. 2006 09:57
AR
Docela by mě zajímalo jak je na tom Autorevue.Jestli lépe a nebo hůře.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 10:24
Re: AR
Auto.cz je špičkou... ať to Alessio zpochybní nebo ne.. a pro přicmrndávače Míru.. bez těch jak jim říkáš "PR loutek" >:D by ta návštěvnost byla 433 502 RU... >:D jestli tě teda učili počítat... ;-) Každopádně... BRAVO AUTO tečka CZ..!! :yes:
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2006 11:12
Re: AR
neumíš číst? Nic nezpochybnuju!
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 11:29
Re: AR
"Sám se připojuji z mnoha PC...mnoho lidí také - to asi tu statistiku poněkud zkreslí.." ;-) to je podle mě taková úvaha jakože to tedy takhle být nemusí...
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2006 11:32
Re: AR
ne, tak jinak: nerozumíme si. nezpochybnuji, že auto.cz je nejnavštěvovanější! Ale nevím, jak je technicky možné přiřadit k jednomu člověku víc IP adres, zvláš't, když se připojuje jednou tam, podruhé jinde a potřetí u kamarádky po...učení ;-)
1. 11. 2006 12:59
Re: AR
Ty máš dneska špatnej psací den... U té kamarádky po učení se připojuj do jinejch zásuvek... :-) Jinak Alessio... slon v porcelánu... znáš ne? Tady se slaví přes 400... kapiš?
neregistrovaný "Ciello"
1. 11. 2006 13:14
Re: AR
IP.. proto reálný uživatel a ne jednotlivý.. ale až server pozná otisky tvejch prstů na klávesnici a ty budeš mít za uchem čip... tak pak to bude naprosto... eeehhmmm... příšerný.. ;-\ Nikdy to nebude 100%, protože zase například mobilní data a připojení jedou přes jednu IP. Ale klidně 90% ber jako naprosto reálný číslo.. a samozřejmě každej server to má jiné.. čím větší odbornost a profilace, tím přesnější a reálná čísla o uživatelích to jsou.. ;-) :yes:
neregistrovaný "Mirek"
1. 11. 2006 15:10
Re: AR
Tohle je fuk - je to detail, jde o to, ze i ostatni jsou mereni stejnou metodiku, takze cisla jsou srovnatelna. Pro hnidopichy ;-) [odkaz]
neregistrovaný "Mrkev"
1. 11. 2006 10:17
Návštěvnost
Reální uživatelé: Auto.CZ 433 tis., Automix 202 tis., Autorevue 163 tis., Autoweb 151 tis. Pro srovnání celý ihned.cz 382 tis. :-))

Ad Alessio - Právě proto se návštěvnost přepočítává na "reálné uživatele". Původní hodnota, tedy "počet návštěv" je u Auto CZ 1.386 tis :-), nejbližší je Autorevue 694 tis., Autoweb 275 tis. Automix 202 tis.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2006 10:34
Re: Návštěvnost
já nic nezpochybnuju!!! jen mě zajímá,jak se pořeší třeba moje nynější návštěva z jiného compu (jestli jsem další "reálný uživ.")
1. 11. 2006 12:56
Re: Návštěvnost
Ty dnes nemáš den, Alessio... My tu slavíme přes 400 a ty rozehráváš slonporcelánovou operetu... ale dokonale... :-(
1. 11. 2006 10:50
reálný uživatel
Mohl byste někdo znalý vysvětlit, co je to "reálný uživatel"? (?jedinečná IP adresa?) Ale ať je to, co chce. Je vidět, že jich je více než u konkurence a to o něčem svědčí. Takže :yes: pro redakci a její práci.
Rozbalit vlákno
2
anonym
1. 11. 2006 15:15
Re: reálný uživatel
metodika: [odkaz]
1. 11. 2006 20:23
Re: reálný uživatel
Díky za odkaz, ikdyž tamní vysvětlení mě neuspokojilo.
Avatar - masO
1. 11. 2006 10:53
My dekujeme
;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dacan"
1. 11. 2006 14:17
Re: My dekujeme
Naprostej souhlas!!! :yes: ;-)
1. 11. 2006 10:54
AUTO.NEBE
No, tohle je na velké gratulace... Podle úrovně některých diskuzních příspěvků, by člověka mohlo napadnout, že sem vplouvají i ti, co neumí nejen číst, ale ani psát. Naštěstí je to opravdu okraj a těžiště čtenářů i diskutérů se nachází v poměrně vyšší intelektuální sféře... Řekl bych... "poSemaforsku", že... "Co nenajdeš v hlavě, najdeš v...AUTO.CZ" :yes: :yes: P.S. VELKÉ BRAVO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TECH"
1. 11. 2006 12:48
Re: AUTO.NEBE
GTI doufám že nemyslíš FIAT ;-)
1. 11. 2006 12:55
Re: AUTO.NEBE
8-s 8-s ;-) >:D :yes:
1. 11. 2006 11:27
gratuluji
smekám a gratuluji :yes:

nechcete přidat pro bloggery návštěvnost jejich blogů? Že bych viděl, kolik lidí a jestli vůbec někdo čte to, co napíšu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mirek"
1. 11. 2006 15:13
Re: gratuluji
V blogu v Nastaveni -> Statistiky si muzes vlozit pocitadlo z toplistu nebo navrcholu ...
neregistrovaný "kenika"
1. 11. 2006 13:40
Úpsěch je zasloužený
Úspěch je zasloužený. líbí se mi, že jako fanoušek mám u Vás kompletní informace o všem co se týká automobilismu a nejsem nucený prohledávat více webů najednou. Tím mi to šetří i čas. Určitě je co vylepšovat. Ale základ je nastavený dobře.

Gratuluji a držím palce v dalším vylepšování služeb:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarda (Motorkari.cz)"
1. 11. 2006 14:09
Cekam na pul mega :o)
Jsem myslel, ze zverejnite udaje, az bude pul milionu UIN. Kazdopadne navstevnost je pekna, ale dulezita je kvalita informaci a uroven, ktera zde nema v CR obdoby, proto se to odrazilo, tak jak se to odrazilo :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xyz"
1. 11. 2006 20:10
Zas takovy uspech to neni...
Ano, Auto.cz ma velky pocet pristupu, jenze ona tezi hlavne z nazvu domeny, ne z obsahu. Staci se podivat na stravenou dobu jednim uzivatelem, zde je situace trochu jina: AutoRevue: 24 min 9 s, Auto.cz: 17 min 56 s, Autoweb: 5 min 52 s. Jak jde videt, na Auto.cz sice prijde hodne lidi, ale hodne lidi i hned odejde a clanky nectou. Dalsim dulezitym udajem je prumerny pocet zobrazenych stranek na uzivatele - tedy udaj, ktery nam rekne, zda ti co sem prijdou na neco kliknou, nebo odejdou, aniz neco otevrou. Zde opet neni situace tak ruzova. Takze ano - UIN ma AUto.cz velke - diky sve domene. Jenze tim to hasne. Prumerna ctenost clanku, stravena doba atd. Auto.cz jiz zaostava. Takze diky sve domene, dobremu SEU apod. sem nalaka statisice lidi, kteri promtne odejdou. Jinde prijde mene lidi, ale vice tam ctou, vice tam zustavaji. (pokud se ptate na zdroj - je to uplne ten samy, ktery uvadi v clanku Auto.cz. Prumernou ctenost clanku lze ziskat od pracovniku jednotlivych serveru).
Rozbalit vlákno
7
anonym
1. 11. 2006 20:26
Re: Zas takovy uspech to neni...
:-) kterápak potrefená se ozvala?
neregistrovaný "xyz"
1. 11. 2006 20:32
Re: Zas takovy uspech to neni...
I kdyz jsem se podobne reakce obaval, presto jsem to napsal. Ono staci zavitat na odkaz, ktery dava Auto.cz a je tam tech ifnormaci, ktere jiz nejsou tak ruzove, vice. Jiste, ze se domaci budou chlubit jen tim nejlepsim a tak jsem udal i dalsi informace. Kazdopadne moje rypani nejen zde prameni jen z toho, ze se pohybuji v auto oboru a se vsemi temito servery a jejich osobami nejak "pracuji". Jednoduse receno UIN a pocet navstevniku je udaj, ktery lze vyuzit pouze a jen k tomu, aby se daly zdrazit bannery a reklamni pozice diky vetsi navstevnosti.
neregistrovaný "xyz2 - taky rozumim internetu"
1. 11. 2006 23:15
Re: Zas takovy uspech to neni...
tak jsem na to kouknul, ale auto tam ma vschny udaje nejlepsi i ty casy (stejne jako AR). Autoweb ma dokonce mnohem mensi Ty tady docela fest mlzis!! ze ketereho si serveru :no:
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
1. 11. 2006 21:24
Re: Zas takovy uspech to neni...
Pane "xyz". Prosím nemystifikujte naše čtenáře!
Nevím kde berete informaci o tom, že naši čtenáři ihned odejdou a články nečtou. Je to právě naopak. Čtenost některých (jednotlivých) článků se pohybuje v desítkách tisíc, přesto, že např. dnes je na AUTO.CZ zveřejněno cca. 2x více článků než na AUTOREVUE. Co se týče měření doby strávené na serveru jsou správná čísla (ze stejné zprávy) následující: AUTO.CZ: ATS/měsíc 0:19:28, ATS/den 0:08:10, průměrná délka návštěvy 0:06:05, Autorevue: ATS/měsíc 0:21:57, ATS/den 0:08:28, průměrná délka návštěvy 0:05:10. Takže by bylo férové říci, že čísla jsou srovnatelná, a narozdíl od ostatních serverů, kde jsou tyto hodnoty výrazně nižší mají AUTO.CZ i AUTOREVUE čtenáře, kteří zůstavají na serveru dlouhodou dobu. Co se týče vysoké sledovanosti, je to podle mého názoru téměř desetiletou historií a kvalitně připravovaným obsahem, na kterém se podílí několikanásobně větší počet lidí než na jiných auto - serverech (12 fulltime zaměstnanců a 12 externistů - kteří pracují denně). Vemte si například rozsah naší pařížské přílohy a rychlost pařížských reportáží. AUTO.CZ, je také jediný automobilový server u nás, který není součástí nějaké mediální skupiny, takže se plně soustřeďuje pouze na svůj projekt. Takže jen o dobré doméně to rozhodně není. Vaše tvrzení, že "Jinde prijde mene lidi, ale vice tam ctou, vice tam zustavaji" je prostě nesmyls - je to přesně naopak. Jestli jste příznivcem AUTOREVUE, tak není třeba se do nás tak navážet. Myslím že AUTOREVUE je také dobrý server, který má své loajální čtenáře a stejně jako AUTOWEB je svým zaměřením blízký Auto.cz.
neregistrovaný "xyz"
1. 11. 2006 21:38
Re: Zas takovy uspech to neni...
Ale no tak. Já procházím desítku českých autowebů denně. Každý má něco dobrého. Někdo čtivé testy, někdo aktuální informace, jiný testy vozů, které jiní nemají apod. Jen jsem uvedl, že samotné UIN a počet čtenářů není vše. Není třeba vyzdvihovat zrovna autorevue, nebo autoweb, to jsou jen někteří z konkurentů, byť jsou to čistě auto-weby s podobným obsahem a každý z nich má něco co vy ne a naopak každému chybí něco co vám ne. Jen jsem uvedl, že k A (které uvádíte vy) existuje i B (které již není tak jednoznačené). Nikdo nezpochybuje postavení auto.cz a jeho jasnou dominanci. Jen k té paříži, myslím, že v tomto bodu byla aktuálnost a rychlost - jak v čem. V něčem jste byli rychlejší, v něčem pomalejší. Videa apod. věci je něco jiného. Takže buďte rádi za své první místo, respektujte, že ne ve všem jste první, ne ve všem nejelpší a je všude fajn. A k tomu počtu zveřejněných článků - podívejte se na víkendy a počty vašich a konkurenčních vydání atd. počet vámi vydaných článků, na to, že je vás 12 internistů a 12 externistů je ve srovnání se zmíněnou autorevue velmi mizerný, těch je 2 internisté a tuším 4 externisté, přesto jsou velmi často rychlejší než vy. Zde je třeba prostor pro výrazné zlepšení. Ale to je na jinou diskusi, určitě se brzy potkáme, tak to můžeme probrat osobně.
neregistrovaný "Ondřej Bobal (AUTO.CZ)"
1. 11. 2006 22:36
Re: Zas takovy uspech to neni...
My ale netvrdíme, že jsme ve VŠEM nejlepší, jen jsem odargumentoval svůj názor ohledně důvodu vysoké sledovanosti (fakt to není jen o doméně a o SEU) :-) a na pravou míru uvedl informace o čtenosti článků, kde jsem musel bránit naše hodnoty o stráveném času. Ještě dodám, že počet shlédnutých stránek, který taky zmiňujete, má např. stejný poměr k počtu uživatelů stejně jako na Autorevue.
Myslím, že jste pro svou kritiku nepoužil pravdivé argumenty. Pošlete mi kontakt na Vás e-mailem, proberem to osobně, jinak bychom udělali v diskuzi asi hodně dlouhý flame :-)
neregistrovaný "Ciello"
2. 11. 2006 10:12
Re: Zas takovy uspech to neni...
co tě klovlo..???? :no: nepleť pátý přes devátý..!! a tvoje (mylné) doměnky nepředváděj zde jako fakta..!!! nebo myslíš, že kliknout na auto.cz a hned odejít hodně lidem (jak píšeš) zabere v průměru 6 minut..?? a jméno domény... >:D >:D nenech se vysmát... nebo myslíš, že zive.cz, ct24.cz, iDNES.cz či stratosfera.cz těží ze svého jména? a taky všechny baví jen přijít a hned odejít..?? A až budeš chtít zase plácat blbosti.. tak to vem přesně a celkově a ne zase jen část.. a kolik tu dělá lidí je snad úplně jedno.. a je to jejich věc.. já chi pěknej, dynamickej server plnej informací..!!! a jestli ty čteš pomalu nebo v čem je zakopanej pes.. ;-\ no co k tomu říct... Raději, než vypustíš takový hovadinu tady na serveru, tak si zjisti nějaký informace a nevylévej si tady poraněnou hrdost nebo co to mělo být.... :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "Jamajka"
1. 11. 2006 23:14
www.*.cz má zajímavější články jak to?
jak to, že nějaký * je zajímavější než slovutný auto.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
3. 11. 2006 00:30
Jako bulvárnímu auto serveru
Vám upřímně gratuluji... :yes: jako odborný server Vás upřímně lituji :no: ... z obchodního pohledu to chýpu - dnes nikoho nic hlubšího nezajímá... :-(
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2006 18:49
Re: Jako bulvárnímu auto serveru
Nerozumím - proč bulvár? - co chápete z obchodního pohledu? - co je/není "hlubšího"?