Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Auto Palace Group bude prodávat čínské automobily značky BYD

Diskuze (6)
Nizozemská společnost AutoBinck Holding N.V. podepsala s automobilkou BYD dohodu, podle které se stává oficiálním dovozcem v pěti evropských zemích. V České republice a na Slovensku bude dovoz zajišťovat její dceřiná společnost Auto Palace Group.

Automobilka BYD (značka je zkratkou sousloví Build Your Dreams) je nejrychleji rostoucím čínským výrobcem aut. Na světových autosalonech se prezentovala například svým malým modelem , který vzdáleně připomíná kolínskou Toyotu Aygo, nebo třemi modely F3, F6 a Flyer, uvedenými na letošním autosalonu v . Kromě automobilů vyrábí BYD také počítačové komponenty a patří k největším světovým výrobcům baterií.

Firma BYD byla založena v roce 1995. Z malého podniku s 20 zaměstnanci se během 12 let stal výrobce pokrývající 17 % celosvětové poptávky po bateriích. Produkce aut se pohybuje kolem 250 tisíc kusů ročně a BYD plánuje další růst. V roce 2015 chce být největší automobilkou v Číně. Zároveň vyvíjí systém plug-in hybrid a chystá novou modelovou řadu určenou primárně pro Evropu.

V České republice, Maďarsku, Nizozemsku, Slovensku a Slovinsku bude dovozcem vozů BYD nizozemská skupina AutoBinck Holding N.V., která patří mezi 20 největších prodejců aut v Evropě. U nás a na Slovensku bude zastoupena prostřednictvím společnosti Auto Palace Group, která tak rozšíří svoji nabídku na devět značek automobilů.

Diskuze (6)
3. 7. 2008 07:40
Re: Dnes kópie...
Tiež to tak vidím, ale radšj sa zdržím prognóz a počkám na realitu. Nejakí Číňania boli aj zjari v Bratislave na autosalóne, a treba povedať, že tie autá vyzerali o kúsok lepšie ako žiguláky, čo sa laického pohľadu týka. pri podrobnejšej prehliadke človeku neujde množstvo podivných, až pofidérnych konštrukčných riešení, nedotiahnutých vecí, odfláknutých uzlov a tak podobne. Našiel som desiatky miest ktoré priam vyzývajú koróziu aby sa zahryzla, poddimenzované pánty dverí, nezalícované kapoty, zagitované špáry medzi plechmi (vzniknuté nedolisovaním plechov a nepresným zostavením), odstávajúce plasty (nevalná kvalita a presnosť). Dvere pri zatváraní mali horší zvuk ako na Š 120, slabo vystužené, silnejšie pustené rádio (repro vo dverách) a začali veľmi skor rezonovať, tesnenie dverí jedno, všade dookola medzi dverami a karosériou medzera že by som do nej dal aj ruku. Čakal som viac, ale čínske autá čo som videl ma sklamali a musím dať za pravdu tým, čo prezentujú názor, že Číňania ešte autá robiť nevedia. Možno za tých 10-15 rokov, učia sa rýchlo.
3. 7. 2008 00:06
Dnes kópie...
Dnes kópie a zajtra to budú európske originály, vyvinuté v ich vývojovom centre v Európe, európske tvary, kvalita, 10 ročná záruka a cena? 100 tis.Sk. Toto nás čaká o 10-15 rokov, pokiaľ európa niečo absolútne nové nevymyslí. Tešíte sa? Ja nie.
Avatar - Hory
2. 7. 2008 19:24
ŠIKMOVOKEJ HNUS!
NECHUTNÝ KOPIE VŠEHO MOŽNÝHO (NAPŘ. TOYOTA AYGO)... JESTLI SI NĚKDO TENHLE NESKUTEČNEJ SH.T KOUPÍ, TAK PAK NELEZTE NA MOJE.AUTO.CZ. TO JE JEN TAKOVÁ PROSBA, PROTOŽE TO BY SE MI VYFLAMOVAL COMP. DNO MARIÁNSKÝHO PŘÍKOPU JE PROTI TĚMHLE ČANGŮM 100 M NAD MOŘEM! :no:
2. 7. 2008 09:59
Re: jen to sem perte :-)
Čínskych značiek sú mrte a oni idú predávať autá najdrzejších plagiátorov...
Avatar - radhro
2. 7. 2008 08:25
jen to sem perte :-)
alespoň se za pár let ukáže jestli ty káry za něco stojí >:D >:D