Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto roku 2011 KMN: Seznam nominovaných

Anketa Auto roku 2011 v České republice pořádaná Klubem motoristických novinářů má 38 nominovaných.
Zpět na článek
26. 10. 2010 13:56
26. 10. 2010 17:14
26. 10. 2010 14:24
26. 10. 2010 14:55
26. 10. 2010 15:09
27. 10. 2010 07:43
27. 10. 2010 10:17
26. 10. 2010 16:22
26. 10. 2010 15:33
26. 10. 2010 16:27
26. 10. 2010 22:03
26. 10. 2010 14:33
neregistrovaný "jandix"
26. 10. 2010 15:05
26. 10. 2010 15:15
26. 10. 2010 15:11
26. 10. 2010 15:19
26. 10. 2010 15:39
26. 10. 2010 16:02
26. 10. 2010 16:04
26. 10. 2010 16:19
26. 10. 2010 16:43
26. 10. 2010 15:20
26. 10. 2010 15:44
26. 10. 2010 16:03
26. 10. 2010 16:27
26. 10. 2010 16:28
26. 10. 2010 16:29
26. 10. 2010 16:45
26. 10. 2010 15:56
26. 10. 2010 16:04
26. 10. 2010 17:02
26. 10. 2010 17:19
26. 10. 2010 16:20
26. 10. 2010 16:21
26. 10. 2010 17:21
26. 10. 2010 17:33
26. 10. 2010 19:23
26. 10. 2010 19:31
26. 10. 2010 16:26
26. 10. 2010 16:44
26. 10. 2010 17:16
26. 10. 2010 21:37
26. 10. 2010 21:44
26. 10. 2010 21:57
26. 10. 2010 22:14
26. 10. 2010 22:32
26. 10. 2010 22:51
26. 10. 2010 23:16
26. 10. 2010 23:45
26. 10. 2010 22:27
26. 10. 2010 22:39
26. 10. 2010 22:45
26. 10. 2010 22:50
26. 10. 2010 23:14
26. 10. 2010 23:17
27. 10. 2010 08:57
27. 10. 2010 11:35
26. 10. 2010 17:26
26. 10. 2010 20:54
26. 10. 2010 21:48
26. 10. 2010 21:56
27. 10. 2010 06:56
27. 10. 2010 09:32
27. 10. 2010 11:45
26. 10. 2010 21:24
26. 10. 2010 21:26
28. 10. 2010 16:58
27. 10. 2010 09:50
26. 10. 2010 13:56
Skoda
Pockaj pockaj, kde je skoda? Tento rok nebyl zadny novy scout nebo jina mutace? Nebo jsem se prehlidl?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
26. 10. 2010 17:14
Re: Skoda
Letos jen facelifty, ne? Superb Combi byl loni, Yeti taky...
26. 10. 2010 14:24
AUTO GARÁŽE
Předsednictvo ankety legend, legandy anket, předsednictvo Zlatého ventilku, to uznejme, má nepoměrně lehčí práci, než hlavní aktéři (a nyní myslím novináře) klání AR2011KMN. Nominanti v ZV totiž nastavují soustavně vyrovnanou laťku, doslova... lať, a to se to pak rozhoduje. Ovšem jak se zorientovat v tak nesourodém společenství (nyní myslím auta) v předmětné anketě?

Racionálně vzato, je to vlastně vyloučené z podstaty svého zadání. V seznamu nominantů snad už chybí jen raketoplán a dřevěný třakař z výrobního družstva Klas.

Kdo je nejlepší a kdo nejhorší ví nejen všichni novináři, ale tipnu si, že i lehce zainteresovaná veřejnost. Samozřejmě se najdou jedinci, kteří by toho posledního dali na místo první a toho prvního na místo poslední. To jsou ovšem garážové excesy, takříkajíc silniční bestiality, které v poučené veřejnosti vzbuzují jen konejšivou lítost.

Co je tedy v dotčené věci rozhodné. Rozhodné je kriterium, podle kterého vozy získávají ocenění. A tady už jde do tuhého. Pokud jeden považuje za klad svého auta, že má zrychlení z nuly na sto jako obecní kozel Tonda, pak u druhého je zase rozhodnou vlastností to, že jeho auto snad ani neumí brzdit...

Asi se ale všichni shodneme, že nemá-li se z této a obdobných anket stát kratochvíle pro nudný podvečer, alespoň stopu objektivity je nutno do pravidel výběru zakomponovat.

Tak jako první bych uvedl pravidlo - speciálních ocenění. Uklidní to veřejnost a potvrdí se, že jsou ankety v nichž nejlepší jsou nakonec... všichni. Subanketa Plakát roku odvede pozornost zatím skromněji odborně vybavené veřejnosti patřičným směrem a pár pokladů na prvním až třetím místě skončí v zaslouženém propadlišti. Další subanketa by se mohla jmenovat Táta hub. Zde už se jde na dřeň, roli zde hraje především délka nutného spoření zaokrouhlená na pětiletky nahoru. Ovšem pozor, vítězí ten, na něhož se při průměrné státní almužně střádá nikoliv nejdéle, nýbrž nejkratší dobu.

No, a na place zůstanou konečně auta. Namusím to ani nijak dlouze přehazovat z garáže do garáže, vítěz je jasný i za bezměsíčné noci.

Tak tedy diskuzní vítěz ankety AUTO ROKU 2011KMN se stává... (pan redaktor Fokt nechť si nyní nasadí brýle do solárka) ano ano, BMW 5. Ideální třída, ideální technika, ideální image a ideální... závist, co více si prémiový člověk v česku může přát?

Druhé místo, zde už začíná houstnout atmosféra. No... moment... na druhém místě je dvojjediný král silnic - CAYENNE/TOUAREG, image, styl, technika, to je, oč tu běží.

Na třetí místo nejde samozřejmě usadit jednoho, musím tam nasypat ty, kteří si zaslouží - A1 abys věděl, co koupit své dívce, A8 aby tvá dívka věděla s kým chodí, BMW X3 abys věděl, čím jezdí eurodrzci do hor, MINI COUNTRYMAN, abys věděl, co máš závidět své ženě, a VOLVO S60, aby ses taky už konečně svez´v pořádný stylový káře.

Zbývají dva. APOŠTOL SEDMÝ, SLIČNÝ a Bentley Mulsane. Vsadím se, že víš přesně jak vypadá Apoštol, u toho Bentleye jsem s tebou na vážkách. Přitom se jedná o stájové kolegy. Brnkačka. Takže závěrečná subanketa - Super/mainstream/exklusiv - na prvním místě se umístili oba dva PASSAT, MULSANE. V tom prvním tě bude nenávidět celej okres a v tom druhým celá republika :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Dinar
26. 10. 2010 14:55
Re: AUTO GARÁŽE
:-) :yes:

Zajímavé je mrknout na to, co letos představuje Japonsko, druhdy největší konkurent evropských automobilek. Pominu-li městské skokánky, pak čtu:
Honda - crz
Lexus - ct 200h
Nissan - juke
Dva hybridy a jedna příšerka, to už se v Japonsku nedělají auta? :-O
26. 10. 2010 15:09
Re: AUTO GARÁŽE
Dobrej postřeh :yes: Jde to do ztracena... :-)
Avatar - Michal Fokt
26. 10. 2010 15:25
Re: AUTO GARÁŽE
Zřejmě mi uniká pointa, vyjmenoval jste tři poměrně významné leadery současného automobilového průmyslu v oblasti inovací a hi-tech, i když si nedělám iluze o jejich ambicích na finálovou pětku...
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 15:36
Re: AUTO GARÁŽE
...tuná sú totiž lídrami GTI, Dinar a ich hybridy (alebo príšerky?) ;-)
Avatar - Dinar
27. 10. 2010 07:43
Re: AUTO GARÁŽE
Ano, pointa Vám uniká, a bohužel, není to poprvé. Ještě bych dodal, že od redaktora něčeho, co má v názvu spojení Auto a Fun, a je tu vesměs považován za schopného testera, zní obhajoba počinů jako je crz nebo ještě hůře CT200h přinejmenším úsměvně. Ale je možné, že ta auta mají dobře tvarovaný kufr, pak bych to chápal. ;-)
Avatar - Michal Fokt
27. 10. 2010 10:10
Re: AUTO GARÁŽE
Mít rád sportovní vozy nemusí současně znamenat být automobilovým dinosaurem, je třeba brát v úvahu aktuální trendy, sledovat jejich vývoj a konkurenceschopnost. Anketa se ostatně nejmenuje Sportovní Auto Roku, v takové by se mi hlasovalo mnohem radostněji. :-)
Avatar - Dinar
27. 10. 2010 10:17
Re: AUTO GARÁŽE
Pěkná klička. :-) ;-)
26. 10. 2010 16:22
Re: AUTO GARÁŽE
Trefils hřebík na hlavičku. Ale jsou tu ještě jiní - naštěstí
Avatar - Michal Fokt
26. 10. 2010 15:16
Re: AUTO GARÁŽE
GTI, asi to nebudou brýle do solária, ale rovnou svářečské, naše shoda je jen 20 %.
26. 10. 2010 15:33
Re: AUTO GARÁŽE
Tak neříkám, že Fiat Doblo není dobrej vozejk, ale na první bych ho nedal... ;-)

Vím, že se nemohu ptát na Vaše tajné tipy, ale ať to beru jak to beru, a to i z pohledu jaksi přínosu do třídy, je ten bavorák prostě nesestřelitelnej král (a to prosím mám výhradu k prostoru pro řidiče, tohle ale svádím na svou rozsochatost).

Můj tip Vašeho tipu (mám vás slušně načteného) je - Giulietta.

Čeho bych se však nerad v této povolební době dožil, aby se tu auta oceňovala podle nejnižší ceny, to snad v předmětné anketě nehrozí... To bysme z toho mohli udělat Tátu hub 2011 rovnou :-)

P.S. Tam, kde soutěží mezi sebou Fiat Doblo a Bentley Mulsane je něco principiálně chybného. Tohoto pocitu se nemohu zbavit, a vtírá se mi samozřejmě i u C.O.T.Y.
26. 10. 2010 16:27
Re: AUTO GARÁŽE
Michal Fokt - ten bere 100% na 1. místě Hondu CRZ ;-) . Modří již vědí...
Avatar - Michal Fokt
26. 10. 2010 21:54
Re: AUTO GARÁŽE
Nejde o to, že by byly snad tipy tajné, momentálně se vybírá finálové pětice a následně proběhne finálová volba a odhalení by asi bylo dobré realizovat oficiální cestou po zveřejnění výsledků.
26. 10. 2010 22:03
Re: AUTO GARÁŽE
Jistě, pro nás by bylo milé, kdybychom se dozvěděli nejen oficiální výsledky, nýbrž i to, jak jste hlasovali s kolegou. Nebylo by dokonce od věci, kdyby se tu o tom objevil článek, v němž byste popsali své jednotlivé motivace. Tohle je totiž pro čtenáře (a to nejen pro plakátovce) velmi poučné, proniknout dovnitř, do rozhodování vás, profíků :yes:
27. 10. 2010 16:37
Re: AUTO GARÁŽE
Stačilo napsat jen P.S.
2 věty se kterými se naprosto stotožňuji. Vidím, že na anketu auto roku (tuto, i C.O.T.Y) máme stejný názor.
neregistrovaný "jandix"
26. 10. 2010 14:33
Kizashi
Nevíte někdo, co se nakonec stalo se Suzuki Kizashi? Mělo tam být ale není. Koncept byl skvělý, výsledek sice nebyl tak vynikající, ale přesto byl víc než uspokojivý...
Rozbalit vlákno
16
26. 10. 2010 15:05
Re: Kizashi
Tak jde o ceske auto roku a Kizashi se tu jeste neprodava, nikde jsem ho nenasel. Musime si pockat, osobne se moc tesim, az ho potkam .Koncept byla paradicka, i ted bude k svetu
26. 10. 2010 15:15
Re: Kizashi
asi před 2 týdny jsem za ním jel po Veletržní. Zezadu docela hezký, ale vypadá docela malý...
26. 10. 2010 15:11
Re: Kizashi
Je to všechno časované v režii správní rady, nyní proběhlo představení Passata, brzy přijede Kizashi, vydrž. Koncern ví jak na to.
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 15:19
Re: Kizashi
Aha...hlavne, že to (s tými japánmi) jde do ztracena... >:D Kizashi už zrazu nie je japonské, to sú mi novinky... >:-[] Qaqanie do vlastných úst ti ide na výbornú :yes:
26. 10. 2010 15:39
Re: Kizashi
No, já nějakou modelovou japonskou smršť tedy nezaznamenávám, samozřejmě je tu nový Swift a přijede Kizashi. Tam je trochu ruka VW znát, a půjde to samozřejmě oboustraně, druhým směrem tedy především další otevření asijských trhů, to víš, rok 2018 se blíží ;-)
26. 10. 2010 16:02
Re: Kizashi
Uz se pise na zahranicnich webech, ze v roce 2015 chteji utocit na prodej 10mil aut.
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 16:19
Re: Kizashi
Vzhľadom na priestor, v ktorom sa nachádzame, nepovažujem zastúpenie 8 japonských modelov za zanedbateľné. Je to zatiaľ stále druhá najpočetnejšia skupina, ihneď za európskymi kandidátmi (22), Kórea (6) a US (2). Rátané samozrejme s ohľadom na pôvod značky. Nepochybujem a nespochybňujem, že ak niekto vopchá ruky do nejakej automobilky, tak sa spolupráca neprejaví na spoločných produktoch - výsledkoch, to je úplná samozrejmosť. 2018 tu bude (žiaľ pre nás) čo nevidieť...tempus fugit... ;-)
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 16:43
Re: Kizashi
A ešte jeden zaujímavý fakt k japoncom...stačí sa pozrieť na Nissan, je zastúpený 3 vozidlami + 1 fáro z luxusnej odnože, takže sa dá povedať, že ako značka má najpočetnejšie zastúpenie. To sú mi veci...ešte stále sa Ti to nezdá dostatočná ofenzíva...keď to zoberieme aliančne, ako sa na to pozeráš Ty s odvolávkou na rok 2018, tak Renault-Nissan má z 38 kandidátov 7. Ak ešte nebudem rátať Suzuki do VW, tak VW má v hre tiež 7 modelov. Zarážajúci je fakt, že odhliadnuc od CT-čka, nemá vlastné zastúpenie najväčšia automobilka Toyota...vystrieľané náboje má i Mazda...nie každý rok je úroda :-)
26. 10. 2010 15:20
Re: Kizashi
Já ti nevím s tím koncernem, asi ho ta termojaderná fůze se Suzuki nějak poznamenala, protože začíná do aut se znáčkem VW a Škoda osazovat motory Fiat. Musíš uznat, že je to v kontextu zdejších diskuzí velmi pikantní.

[odkaz]
Avatar - kari.laz
26. 10. 2010 16:03
Re: Kizashi
Nasadí jiný znak a vyrejžují peníze. není to nádhera? Co na tom, že to bude kříženec suzuki a fiatu. Ale je to hlavně pro to, že za tu dobu by nstačili vyvinout něco podobného pod svou značkou. Podle mě je to geniální tah.
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 16:27
Re: Kizashi
Geniálny ťah to bez pochýb bude...ak to ovšem pôjde na odbyt, čo sa pri nenasýtenosti indického trhu dá predpokladať. Treba však čítať i to, že sa bude jednať o lacné modely, ktoré môžu VW naopak i pošramotiť meno, bude záležať od ich spoľahlivosti... Napokon, ak VW neprinesie vlastný malý turbodiesel, tak z toho vytrieska slušné peniaze i ten nenávidený Fiat...a to je tiež terno :-)
26. 10. 2010 16:28
Re: Kizashi
No tak hlavně on by se ten malej VW neměl za co stydět. 1,3mjtd od Fiatu patří mezi maloobjemovými diesly mezi špičku.
26. 10. 2010 16:29
Re: Kizashi
Časem asi přijde 1,2TDI, ale vzhledem k rychlosti náběhu se možná VW s motorem Fiat opravdu dočkáme. Nebo teda spíš dočkají se v Indii.
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 16:45
Re: Kizashi
Tak nejak to vidím i ja.
Avatar - Pekelná Micinka
26. 10. 2010 15:56
2011
Já bych vybral bez vštšího váhání BMW5. Reálný výsledek bych tipoval mezi Kia Sportage, Opel Meriva a Renault Fluence.`
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
26. 10. 2010 16:04
A7
Poměrně mi tam chybí Audi A7.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Righ
26. 10. 2010 17:02
Re: A7
Napodobne, pritom v A7ce spatruju jedno z nejuchvatnejsich aut poslednich 10 let, ne-li vubec. Na druhou stranu chybi i novy CLSko, ale to se teprve dostava do prodeje, zatimco A7cka uz je v showroomech.
Avatar - Blue Sun
26. 10. 2010 17:19
Re: A7
Už se prodává v ČR? Zatím si toho nejsem vědom...
26. 10. 2010 16:20
Japonci
Nechapu proc se vsichni divi, ze japonsky vyrobce nema moc zastoupeni v tomto roce, a pokud ano, tak jde vice mene o experiment typu Juke ci designovou zatvrzelost a nepochopeni designeru u CT200h.

V soucaatne dobe je jasne, ze treba Evropsti vyrobci v ramci poctu znacek-kategorii maji a budou mit presilu v kazdem roce s vyjimkou tech roku kdy se bude obmenovat modelova rada stavajicich modelu.

Tak jako modelova rada Skody ci Seatu je a bude nudna dokud se nebudou menit po faceliftech kompletni modely v dalsich letech.

Nema smysl chtit nove modely od vyrobcu kdyz je nakonec vetsina znas stajne nauvazuje kupovat...
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2010 16:21
Passat
Není tam ten passat trochu navíc, když se v článku výslovně píše, že se do ankety dávají auta "zcela nové generace"? Nechci flame-war, jen mě to zaráží.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Blue Sun
26. 10. 2010 17:21
Re: Passat
Ty jsi už zapomněl (po Golfu VI), že VW označuje facelifty jako novou generaci? Ostatně, stejné chování pochytila česká společnost a facelift Octavie označuje jako Octavii III.
26. 10. 2010 17:33
Re: Passat
Naopak, vůbec jsem na to nezapomněl a doteď jsem to nepochopil. Proto mě zaráží, že na tuhle hru přistoupila "odborná veřejnost" (u té místní diskuzní je možné všecko, to neřeším).
Avatar - Blue Sun
26. 10. 2010 19:23
Re: Passat
Ti spíš nemají na vybranou. VW prezentuje Passat jako novou generaci, tedy o ní musí psát jak o nové. I když si třeba mohou myslet vše o faceliftu.
26. 10. 2010 19:31
Re: Passat
Pokud se ti novináři jako odborníci shodnou, že jde o FL a ne o novou generaci, tudíž to auto nesplňuje podmínky soutěže, tak jim to přece VW nemůže nijak "vysvětlit". V opačném případě to soutěž není odborná, ale čistě populistická a marketingová, jako ty ostatní. :no:
26. 10. 2010 16:26
DESET STATEČNÝCH
Tak jsem seřadil nejlepších deset. Klid, je to podle abecedy:

Alfa Romeo Giulieta
Audi A1
Audi A8
BMW X3
BMW 5
Mini Countryman
Porsche Cayenne
VW Passat
VW Touareg
Volvo S60

P.S. Mulsána vypouštím, neb šlechta měla, má a mít bude vždy své separé.
Rozbalit vlákno
14
26. 10. 2010 16:31
Re: DESET STATEČNÝCH
Jediné auto z tvého seznamu, které má (podle mě) smysl, je BMW 5. Jsem zvědavý, co na to porota... že by Spark ;-)
Avatar - Plautus
26. 10. 2010 17:24
Re: DESET STATEČNÝCH
Auto, ktoré má zmysel? Tých je plný zoznam...každé je zacielené na svojich zákazníkov, takže sa nehrajme na to, že všetci by kupovali iba BMW 5, aj keby naň mali. V tom zozname sú už len dobré autá a lepšie autá. Súhlasím i s tým, že GTI vybral tie lepšie, ku ktorým by sa však s kľudom Angličana dalo priradiť i pár ďalších...
Reálne vidím súboj medzi: AR Giulietta - Citroen C3/DS3 - Opel Meriva.
Voľba z trojice (nemyslím tým, že všetci budú v top5): Dacia Duster - Hyundai ix35 - Kia Sportage mi príde nelogická už z dôvodu, že vlani vyhral Yeti a zviditeľniť mu konkurenta v podobe víťazstva v ankete KMN by bolo tak trochu proti nemu...i keď si myslím, že niektorý z nich bude možno vo finálovej päťke.
Ktovie, možno budeme prekvapení.
26. 10. 2010 19:31
Re: DESET STATEČNÝCH
Pěkný názor. K BMW 5 - je mi jedno, co si myslí ostatní, už jsem ho několikrát ozkoušel, a pro mě je to nyní v té podobě, jak píši nahoře. Co chtějí ostatní, mě nějak moc netrápí a jestli jdu z davem, už vůbec ne. Jsou to moje preference, bez ohledu, jak to vidí ostatní. A proč BMW 5 z tohoto seznamu? Alfa - moc malé, nepotřebuju, A1 taktéž, A8 zas moc velké a nemám na něj, X3 nepoužiju, BMW 5 sedne přesně mým požadavkům na další auto (klasický pohon, kvalitní interiér, akorát tak velké, dobrý automat, super benzínový motor - buď 535 nebo 528 - Dinar mě naočkoval - a na třídu parádní svezení), Mini nepotřebuju, Porsche nepoužiju a moc drahé, Passat - něco podobného už mám, Touareg nepoužiju, S60 nevyhovuje.
26. 10. 2010 20:22
Re: DESET STATEČNÝCH
Osobne bych jako viteze rad videl S60ku. Volvo si to zaslouzi.

Ale tipuji-li viteze, pak to bude Alfa. Je to po dlouhe dobe schopne italske auto, ktere ma (mozna, dle prvnich testu a ohlasu) i nejake ty koule. Samozrejme ted nemyslim, ze by Alfa mela podvozek z Citroenu, mam na mysli koule jako koule - ne jako koule, OK? ;-)
Kdyz k tomu pripoctu vecnou hranou ublizenost olivaku a snahu Alfy delat ze svych produktu neco vice nez jsou (vetsinou pomoci emotivniho designu, ktery je v pripade Giulietty ponekud sporny), pak je vitez jasny.
26. 10. 2010 20:56
Re: DESET STATEČNÝCH
Ano, Volvo si zaslouží, s tím souhlas. I s pohledem na Giuliettu.
Avatar - ethicon
26. 10. 2010 21:17
Re: DESET STATEČNÝCH
napriek tomu, že sa vám emotívnosť dizajnu najnovšej Alfy zdá sporná na tomto serveri tých emócii vyvoláva dosť..
26. 10. 2010 21:24
Re: DESET STATEČNÝCH
Řekl bych, že to ovšem není až tak "směroplatné" Diskuzní emoce tu vzbuzuje totiž i Logan. Ovšem Emoce s velkým "E" v tobě může vyvolávat například Jaguar E-Type, to ano. Giulietta je kompakt, auto pro každodenní ježdění, běžná třída nižší střední, tam toho s emocemi moc nedokážeš.
Avatar - ethicon
26. 10. 2010 22:39
Re: DESET STATEČNÝCH
ak má byť teda podla vás Giulietta len kompakt, auto pre každodenné jazdenie, bežná nižšia stredná s čím s vami do určitej miery súhlasím, tak na druhej strane je usmevné ak jej zrovna vy dvaja(alebo ste jeden?) nedostatok tých "emócii" tu vyčítate... počet príspevkov pod každým článkom o tejto alfe o deficite emócii však nevypovedá...porovnávanie emočného dojmu E-type s Giuliettou je podobné ako by som zrovna ten E-type porovnával s 8C...
27. 10. 2010 12:36
Re: DESET STATEČNÝCH
Každý pod pojmem "emoce" chápeme něco jiného. Pokud ty prožíváš emoce na těchto diskuzích, pak pozor, doporučuju zvolnit tempo, emoce v předmětné souvislosti máš prožívat když tak na silnicích, tady sned nejde o emoce, nýbrž o diskuzi.
26. 10. 2010 21:40
Re: DESET STATEČNÝCH
To je prave to. Vsichni, co pro ni hlasuji maji emoci plno a penez malo. Mozna Alfa vyhraje tuto anketu a prodeje pujdou nahoru, ale vseho docasu.
Jsem si jisty, ze mnohem rychleji pujdou zase dolu.
A to Alfe docela fandim...
Avatar - Plautus
27. 10. 2010 10:55
Re: DESET STATEČNÝCH
>:D Tak ak budú sporiť i na auto, ako na bývanie Tvojím štýlom, tak sa nečudujem...5tis. každý mesiac...na novú Giuliettu budú mať cca o 10 rokov a to tu bude nový model... ;-)
Viac-menej je to smutné, lebo väčšina zarába tak ako zarába...no a potom sú tu tí "šikovnejší", ktorí vo väčšine prípadov radšej kúpia niečo, čo lepšie pôsobí na okolie...zopár nadšencov, ktorí majú gule kúpiť HB ako je Giulietta, jej predaje nevytrhnú, to však neznamená, že to nie je výborné auto. A keď som čítal vyššie, že konečne AR, ktorá za niečo stojí (má koule)...je vidno, že máš skúsenosti s AR, a z nich plynie, že 147 i 159 sú vlastne len šmejdy :*)
27. 10. 2010 15:18
Re: DESET STATEČNÝCH
Ano, je smutne, ze vetsina zaraba tak ako zaraba. Ale ta vetsina ma stejnou sanci jako ty nebo ja. Muze zarabet vic.

Jestli auto ma nebo nema koule, to nema nic spolecneho s tim ze je nebo neni smejd.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 10. 2010 13:04
Re: DESET STATEČNÝCH
Na just by byla velká legrace, kdyby v ČR vyhrál Mulsanne. >:-[]
27. 10. 2010 13:41
Re: DESET STATEČNÝCH
:-) :yes:
26. 10. 2010 16:44
Můj žebříček
Dle abecedy:
Alfa Romeo Giulieta - zlomový model pro Alfu, jestli se tímhle nechytne, pak, děj se vůle boží (nebo VW ;-) )
Audi A8 - fakt pěkná a nabitá technikou
BMW 5 - bez komentáře - o 100 mil přede všemi ostatními
Honda CR-Z - hodně zajímavý počin, neuvěřil jsem, dokud jsem nezkusil
Jeep Grand Cherokee - poměr cena výkon úplně někde jinde - ve srovnání s Touaregem a jím podobným - v nové generaci již s moderním podvozkem
Jaguar XJ - tradice zavazuje
VW Touareg - jak už jsem někde psal - za ty prachy velkej kus auta (a taky techniky).
Jak je vidět, já bych ani 10 aut nevybral ... ;-\
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2010 17:16
alfa
zahlasoval som pre alfu, pre jej smutno-vesely dizajn prednej casti. ale aj ostatne casti karoserie su velmi pekne, stylovo do seba zapadaju. pockam si na zlavu, a potom hor sa za nakupom:)
Rozbalit vlákno
16
26. 10. 2010 21:37
Re: alfa
Lidi, kteri auta vidi a kupuji jako ty prave Alfu pohrbili.
A Alfa pujde nahoru tehdy a jen tehdy, az se jich zbavi.
Pockam si na zlavu - jo, to je to prave CUORE SPORTIVO :yes:
26. 10. 2010 21:44
Re: alfa
naozaj nerozumiem, co je dehonestujuce na ekonomickom spravani? skus mi prosim odpovedat..
26. 10. 2010 21:57
Re: alfa
I kdyz to nazves tak honosne a vedecky, ja tomu porad rikam zebrani o slevu.

Kupujes i30? Fajn, obvolej prodejce, kdo ti ho da nejlevneji a hura do nej. Dustera? Sandero? Ceeda? Megana? Lowend, tak se kupuje lowend.

Ale Alfa chce byt neco mnohem vice. A Alfisti chteji byt taky neco vice. Pritom se ale chovaji jako ti, co kupuji lowend.

Do Alfy mas vejit jako suveren, brejle sejmout elegantnim pohybem a s prodejcem se bavit ne o motoru, ale o tom, jakou kuzi k te rude 8C barve, jakou barvu prositi sedadel, jestli kola s gotickym obloukem, nebo raadeji novejsi s jemnymi lopatkami... Listovat perfektnim tistenym katalogem a snit a sny prevadet do pozadavku na prodejce, ktery nema co odmitat...

Ale Alfa se kupuje - bohuzel * tak jak to predvadis ty. Sup na net a hledat, kde mi daj nejvetsi slevu. Ze to nebude QV? Neva, mam usetreno. Sklenena strecha? Kdyz tam nebude, aspon se nezkazi a jeste usetrim. Kozena sedadla? V lete pali, v zime studi. Navic jsou draha. A priplatkova barva? No to snad ne! Hlavne ale ze mam LEVNE to svoje cuore...economico... :no:
26. 10. 2010 22:14
Re: alfa
ekonomicky sa clovek spravat jednoducho musi. o tom ako to skonci ked sa zakonitosti tejto oblasti nerespektuju vieme velmi dobre, vid socialisticke hospodarenie smerom ako do vnutra tak i navonok.

alfa nie je premiova znacka, je na urovni lepsie vybavenej oktavky, naco teda chodit do predajne ako ulizany makaron s leteckymi okuliarmi a sparadlom v zuboch, vsak? proste prides, vyziadas si katalog, podla hrubky svojej penazenky nakonfigurujes konecnu vybavu a uz len trpezlivo cakas. auto ako auto, spytaj sa americanov. z usetrenej sumy si kupis zase len to to potrebujes a rozumnym spôsobom spotrebujes.

akoby mal clovek podla teba zit? mrhat peniazmi? kvôli komu a comu?
26. 10. 2010 22:32
Re: alfa
Vubec nevim, co tu pletes socialisticke hospodareni a americany.
Nejak se ti planta pate pres devate...

Souhlas s tim, ze Alfa neni premiova znacka, ale prave ze chce byt a i Fiat ji chce takovou mit a jako premiovou ji i propaguje.

Nicmene znacku delaji premiovou nejen produkty ale i zakaznici a ti od Alfy maji k premii daleko.
Pokud je pro tebe priplatek za nejake extras, ci zaplaceni standartni ceny (bez zebracky o slevu) mrhani penezmi, pak jsi prave tim, pro koho Alfa neni, ci spise nechce a nemela by byt.
S takovymi bude za par let Alfa jen jakousi lepsi karosarskou verzi Fiatu.
26. 10. 2010 22:51
Re: alfa
pre vacsinu mericanov je auto dopravny prostriedok a nie zufaly imidzovy doplnok, podobne ako nezmyselne drahe hodinky, ktorych majitelia sa beztak neriadia podla ich superpresneho mechanizmu.

kvalita je kvalita, o tom nepochybujem, len znova, kazda parada nieco stoji..a ja na nu, uprimne povedane, nemam..

tak a az teraz ma môzes spolu s gti zastrelit
26. 10. 2010 23:16
Re: alfa
Strilet te nebudu, nemam duvod, bud v klidu ;-)

Amiky sem neplet, my jsme uprostred Evropy, to je pres pul sveta daleko.

Drahe hodinky jsou drahe proto, ze jsou umeleckym dilem, ne kvuli presnosti (ktera navic u mechanickych hodinek muze byt horsi nez u levnych radiem rizenych digi).

Uz jen z toho, cos napsal o tech hodinkach soudim, ze jsi teprve na prahu opravdoveho zivota a poznavani...

Ze na neco nemas neznamena, ze na to mit nebudes. Az budes vydelavat dost na koupi Alfy - jsem zvedavy, jestli ji opravdu koupis ;-)
26. 10. 2010 23:45
Re: alfa
ale co je stylove, ba dokonca umelecke na ozrutnych cibuliach v kombinacii so sakom, alebo karovanym svetrom? ;-\
26. 10. 2010 22:27
Re: alfa
prechadzam diskusiou a dosiel som k tomuto tvojmu prispevku..vravim si, ze ved nad tebou tu niekto pisal pravy opak, idem to pozriet..skoro som zo stolicky spadol, ked som zistil, ze si to pisal taktiez ty :-|

"Kdyz k tomu pripoctu vecnou hranou ublizenost olivaku a snahu Alfy delat ze svych produktu neco vice nez jsou (vetsinou pomoci emotivniho designu, ktery je v pripade Giulietty ponekud sporny), pak je vitez jasny."

tuto kolega chce pristupit ku kupe Alfy normalnym sposobom, tak akoby si kupoval akekolvek ine auto v danom segmente a danej triede exkluzivity (ziadna premia), nerobi z toho zjavne nic viac...a si tu ty, co tu pindas ako ma nabehnut do autosalonu a ladne si dat dole okuliare a podobne rozpravky, ako keby alfa bola nieco viac...tak sa prosim ta zamysli a rozhodni sa
26. 10. 2010 22:39
Re: alfa
Je rozdil co Alfa je, co chce byt a jako co ji chteji jeji zakaznici.
Alfa opravdu neni premie, ale chce ji byt.
Zakaznici ji chteji jako premii mit, ale koupit ji chteji jako lowend.
A at to doplnim - cenove se Alfa radi po bok supermainstreamu (jestli opravnene, to radeji nekomentuji). :-)
26. 10. 2010 22:45
Re: alfa
suhlasim, ze tam moze byt rozdiel, ale zjavne dederon00 to ako ziadnu premiu neberie a preto to takym stylom chce aj kupit...ziadne protirecenie si
26. 10. 2010 22:50
Re: alfa
Puko pochop: Ja nemam nic proti dederonovi ani proti jeho zpusobu nakupu auta.
Ale Alfa BY (fuj, jak ja se nerad pohybuju v rovine "by") se takhle kupovat nemela. Pokud tedy Alfa chce byt premii (a podle velkohubych prohlaseni italu o klenotu a podobne, nepochybne chce).
Premii musi kupovat premiovi lide premiovym zpusobem.
Jediny, kdo tu zije ve schize je prave Alfa.
Avatar - ethicon
26. 10. 2010 23:14
Re: alfa
zákazníci si ju kupujú ako lowend? zaujímavý postreh....pojmy a skladba viet mi až nápadne niekoho pripomína :-)
26. 10. 2010 23:17
Re: alfa
Jiste. Kdokoliv zde ti muze nekoho (kohokoliv) pripominat.
Jak bys to napsal jinak?
27. 10. 2010 08:57
Re: alfa
ja som o ziadnom lowende vo svojich postoch nepovedal ani slovo, to je tvoj postreh..

a neviem, koho ti moja vetna skladba pripomina, mozes sa podelit ;-)
Avatar - Plautus
27. 10. 2010 11:35
Re: alfa
Bože 8-s , ty tu píšeš, ako by VW predával iba Golfy GTI...a pritom väčšina na našich (i vašich) cestách je takmer "social edition" (rozumej základná výbava Trendline), nanajvýš Comfortline...Highliny sú ojedinelejšie a o GTI ani nehovoriac. Napísal som konkrétne VW, ale platí to na všetkých mainstreamových výrobcov bez rozdielu. Pozri sa z okna tvojej izby (predpokladám, že je ešte v rodičovskom bydle) a otvor oči, zalistuj v hlave, čo ťa učili na zemepise i dejepise, kde leží tvoja krajina a akým prešla vývojom... Potom, keď dospeješ a budeš na to mať, tak napíš, ako si si konfiguroval auto... ;-)
Na jednej strane tu budete vypisovať, ako by mala AR zostúpiť z piedestálu a uvedomiť si kam patrí, no na druhej strane niektorí z vás (ty určite) očakávajú, že každá AR bude nahodená luxusnými prvkami výbavy ako Aston Martin...
Alebo si myslíš, že VW (ako koncern) sa stane najväčším producentom na svete vďaka luxusným modelom? Nie, majú mu k tomu pomôcť i lacné modely predávané v Ázii...samotný koncern sa správa v zmysle hesla "účel svätí prostriedky", a ty tu ideš rozprávať o správaní sa zákazníkov...každý si kúpi to, na čo má...to je chlapče realita, ekonomická realita, ktorú pochopíš, keď budeš zarábať, živiť rodinu, a pozrieš sa do svojej peňaženky. Ale tuná je to samý finančne neobmedzený macho...
Avatar - Blue Sun
26. 10. 2010 17:26
Abych
Abych taky jen nerýpal, tak zkusím vybrat svou sedmičku (a německé modláře prosím ponechat toto bez komentářů).

Alfa Romeo Giulietta (doufám, že návrat Alfy na výsluní)
Audi A1 (zajímavé malé Audi, byť je to víceméně překabátěné Polo)
Citroen C3/DS3 (hlavně kvůli DS)
Honda CR-Z (prostě se mi líbí)
Lexus CT 200h (totéž jako předchozí)
Nissan Juke (oceňuji designovou odvahu)
Renault Fluence (návrat klasických pohodlných limuzín do sportem zblblého světa)
Rozbalit vlákno
16
26. 10. 2010 20:54
Re: Abych
Nezapomínej, že Giulietta je víceméně prekabátené Bravo, DS3 víceméně prekabátěná C3 a fluence víceméně prekabátený mégane.

Příště, pokud tu nebudeš chtít být pro posměch si to napiš nanečisto.

Přeskočit BMW 5, na to musí být u psychiatra nějaká diagnóza... zejména když to píšeš na stránkách věnovaných autům. Ostatně celý tvůj výběr je tak nějak podivně přiškrcenej, jako bys měl nějaký mindrák z dospělých... aut.

P.S. Ty se toho báva bojíš, viď...
26. 10. 2010 21:48
Re: Abych
jo jo, Giulietta je defacto Bravo..... Má to sice jiné nápravy, rozvor, interiér a vnitřní vybavení, lepší motory, ale prostě je to Bravo ;-) Co Bravo, vlastně Stilo....!!! tedy vlastně Fiat Tipo. Takže Giulietta už autem roku byla, tehdy se psalo tuším 1988.....
26. 10. 2010 21:56
Re: Abych
Je to stejnej blábol, kterým jen demostruju tu "ájedničku jako prekabátený Polo..."
27. 10. 2010 06:56
Re: Abych
Fluence nie je "prekabátený" Samsung? :-O
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2010 09:32
Re: Abych
Prosil jsem německé modláře (tedy ty, pro které jsou německé značky modlou), aby drželi zobák a nekomentovali můj příspěvek. Proč se nedokážete zříci plácání kravin aspoň jednou? To je to fakt tak těžké?

BMW 5 je auto, které mě nechává naprosto chladným. Čím by taky mělo vzrušovat? Jen evoluce pořád toho samého dokola, bez skutečných emocí kdekoli mimo. Prostě to, co se čeká (auto na určité úrovni) a nic překvapivého. A kvůli tomu mám slintat? Ne, není mi už patnáct.

Příště, GTI, až ty nebudeš chtít být pro posměch, radši mlč a nebo začni konečně studovat auta. Pořád jim nerozumíš.
Avatar - Plautus
27. 10. 2010 11:45
Re: Abych
Pravda jest :yes: :yes:
Poznámka na okraj: ale GTI-ho "neprekabátiš"...to len on sa tu snaží, svojimi blábolmi, prekabátiť ostatných... >:-[]
27. 10. 2010 12:25
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Když si klekneš, strčíš nos do výfuku nového Passata a hezky poprosíš, možná ti tu i někdo vyhoví...

Největší bláboly jsi tu napsal, píšeš a jsem přesvědčený, že i nadále psát budeš výhradně ty. Tvé úvahy jsou tak dětinské, tupé a mimo realitu, že nedosahují ani na milé přeblepty kolegů nominovaných do Zlatého ventilku, pro tebe tu budeme muset vyhradit speciální rubriku zoufaců - diskuzní popelnice...

Opominout bavorskou pětku, Bentley a podobné ikony a jako eso silnic tu předhazovat nějakého kašpárka, o BMW a Mercedesu se tu rozepisovat, že jsou to krabice... to snad je i na nějaké hlubší psychiatrické vyšetření, ne?

Nakonec, že ti není patnáct ti po přečtení tvých příspěvku věří určitě všichni. Můj tip je... dvanáct. Roků... i když... 8-s >:D :no:
Avatar - Plautus
27. 10. 2010 12:41
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Tak už vieme, kde sa rodia tie tvoje "myšlénky" a láska k Passatu...z výfukových plynov by bol málokto múdry... >:-[] 8-s :no:
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2010 12:52
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
A na víc nemáš? Zkus to znovu, prosím. >:D
Pěkně kolem sebe kopeš, jako taková hezká umírající kobyla...
27. 10. 2010 13:40
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Jednu věc upravit musím. Přeci jenom jsem zařadil tvojí "úvahu" o tom, že Fluence je důkazem návratu klasických sedanů... >:-[] do blábolů roku ve Zlatém ventulku 2011, o tuhle perlu jsem ZV prostě ochudit nedokázal... >:D

Popros tatínka, ať s tebou někdy po vyučování zajde třeba k Mercedesu, oni už ti tam nějaký ten klasický sedan ukáží. Pak se stavte u fluence, a pak tu zase něco napiš... >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2010 13:49
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
>:D >:D Děkuji, na rozloučenou s internetem výborné. Mimochodem, kdy bude vyhlášení toho tvého "ventilku"? Pokud se nepletu, mám tam za tento rok už nejméně čtyři výroky, které jsi všechny označil za kandidáty na první místo a já se na to těším!
27. 10. 2010 14:02
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Talentů tvého kalibru tu opravdu moc není. Vyhlášení je tradičně v týdnu po C.O.T.Y. Určitě to nepřehlédneš, neb kde jinde bys mohl být úspěšný než v této anketě >:D

"Fluence, návrat klasických sedanů..." >:-[] :yes: tohle je věta kvartálu.

Hele, čím to, že máš ty mindráky z dospělých aut, vyhýbáš se jím velkým obloukem, to přece nemůže být samosebou. Dospět k závěru, že Mercedes jsou krabice... přeci jenom, tohle je i na diskuzích velmi extrémní postoj. Neprožil jsi něco vnitřně tíživého ve vztahu k větším autům?
27. 10. 2010 16:50
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
No právě, auto na určité úrovni.......
26. 10. 2010 21:23
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Zejmena mne fascinuje ten Juke. Kolem toho auta budu chodit co mozna nejvetsim obloukem, aby na mne nahodou neco nezkusil afroamericky transvestit-hermafrodit z te reklamy. Uz jen kvuli te reklame normalni chlap proste NEMUZE o tomhle humusu uvazovat. Ja vubec nechapu, kde u Nissanu vzali odvahu to pustit do sveta. Jak auto, tak reklamu. (blijici smajlik - takze blajlik)
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2010 09:30
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Prosil jsem německé modláře (tedy ty, pro které jsou německé značky modlou), aby drželi zobák a nekomentovali můj příspěvek. Proč se nedokážete zříci plácání kravin aspoň jednou? To je to fakt tak těžké?
Juke se mi líbí, protože je jiný, než nudné německé krabice VW a rozšklebené BMW a Mercedesy.
Jestli o autech uvažuješ jen podle reklamy, jsi ubohý. Ale taky na to jednou přijdeš, že život není v reklamách.
27. 10. 2010 15:26
Re: DISKUZNÍ POPELNICE
Pro mne nemecke znacky nejsou modlou. Jen uznavam, ze to, co delaji, delaji nejlepe.

Reklamou, Michale, automobilka prezentuje svuj produkt verejnosti. Cim debilnejsi reklama, tim debilnejsi bude i produkt, cim seriozneji to firma (nejen automobilka) mysli, tim seriozneji vyzni i reklama.
Na BeBe brumika, zacileneho na deti, bezi reklama s detmi.
Na zradlo pro kocky jedou reklamy s kocickama. Hebouckyma :-P
A na Juka jede reklama s cernochem v zenskych satech s blondatou parukou a hraje k tomu ukolebavka o malinke hvezdicce.

Jak se dela ten blijici smajlik?!

P.S.

To ze je jiny muze byt duvod pro koupi prave tak akorat pro onoho transvestita, nebot on je taky tak... jiny.
Odlisovat se vetsinou snazi lide s hodne malym sebevedomim.
26. 10. 2010 21:24
bmw
bmw gt nevyhra, pretoze kvalita je u tejto znacky akosi s kazdym novym modelom ocakavana, a tym padom menej prekvapiva. rozhodujucim prvkom sa podla mna stane vyrazny pokrok u znacky v minulosti z objektivnych dôvodov menej respektovanej. aj ked znavam, potom by sutaz kludne mohla mat nazov skokan roka:D
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2010 21:26
NAJ?
RCZ ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
27. 10. 2010 13:03
Re: NAJ?
Tomu budou pískat brzdy. Ostatně jako všem Peugeotům. Je to k nesnesení. Každý druhý auto co mě odpískává mozek je z koncernu PSA. Ale i tam převažuje Peugeot a zejména 307 tím nějak přehnaně trpí, a co hůř trpím tím i já, kdykoliv jsem v doslechové vzdálenosti.
27. 10. 2010 09:50
nové modely??
Tak nevím,píšou tu nové modely,ale co ten passat,to se jako bere novej čumák a zadek za nový model?? já si myslel že právě tomuhle se říká facelift 8-s
Jinak u mě asi to volvo s60-inovace mu nechybí,hlavně v oblasti bezpečnosti a ten design taky potěší :-!
Rozbalit vlákno
0