Fokusu to přeji, dle mne v rámci kategorie udělal největší posun oproti minulé generaci, je to auto jak pro rodinu (konečně má na to prostornost i kufr), tak i pro zábavu (tedy až příjdou ST a RS), akorát zamrzí 1.5EB R3... i když dle všech testů to bude nejspíš jen problém v hlavě nás, řidičů, než problém motoru.
Jinak až na prohození Ceeda a X5 jsem trefil i pořadí ;) [odkaz]
Musím uznat, že barevné kombinaci bílé s černou střechou u Fokusu na fotce bych rychle přišel na chuť, to se povedlo.
Jo a mám tip na Auto Roku 2020 : Škoda Scala... kde si mohu vsadit?
prial som to P508 ale sam si dobre pamatam ked som tu pisal ze ono sa stejne asi rozhodne medzi ceedom a focusom co by klasicke masovky ktore tieto ankety vzdy vyhravaju .... a ajhla je to focus.. pred casom som uhadol astru ako auto roku... aj ked ono nie je to tak tazke sa trafit ak vieme co dnes "predava" a kto vsadza na istotu ... takze v podstate ziadne prekvapko
PS: o rok to vidim u vas na scalu aj ja ... a mozno aj u nas ... ale popravde paci sa mi cim dalej tym viac hoc samozrejme este o nej skoro nic okrem par info a fotiek neviem... ale scala ma moje sympatie.. takyto sikovny hatch uz konecne serioznych proporcii od skody by som bral :yes:
Jelikož je to soutěž, kde se počítají i parametry cena a užitá hodnota, nejen vzhled a jízda, tak tam P508 trochu zaostává, je krásný, dobře jezdí, ale není masový... sám bych ho po vyzkoušení za plnohodnotného jiného zástupce středního mainstreamu nevyměnil. Jako služební auto - sem s ním a zkousnu i i-cockpit.
No a nebo Ford přichystal lepší chlebíčky, než PSA... >:D
je mi jasne ako to funguje.... proste E-pace tiez nikdy nevyhra hoc od sportagu na beton nie je horsi ale naopak ;-) ... a prikladov je spusta .... tieto ankety su posadene na celkovej akejsi vsestrannosti a urcite aj v pomere k cene a dostupnosti
ale inak P508 nebol daleko zda sa od "prekvapka" .. a kedze pred rokom to u nas vyhral stinger hoc nie je masovy ani lacny a zbural vsetky tie sutazne sablony ... tak verim ze aspon u nas P508 vyhraje :yes:
tak biela frci to je jasne ... ale vsimni si este tie pekne "vw" kola... ziadna cierna ... a ze to vyzera lepsie ako keby boli nejak tmave ;-)ň
sused ma na predoslom bielom swifte cierne 16tky disky v lete ... a mozes mi verit a nemusis... ale posobia mensie pohlad ako moje klasicke 15tky... a su tak tmave ze ani ich nevidno... za mna proste nepaci sa mi to a prave swift je este hodne "vysoky" a akysi masivny tak tam by som uz tmave kola nedaval vobec ...
Ty kola jsou černo-bílé, ne ? Mne na bílém autě tmavá, nebo antracitová kola nevadí, ba naopak, k hatchbacku bych si to uměl představit, ke kombiku už jak ke kterému.
5tkove GTIcka golfy mali tieto disky a pacia sa mi stale ;-)
ta cierna je len opticky klam [odkaz] ;-) .. asi je zrejme ze sa tam lahsie usadi spina ... a aj lom svetla spravi svoje .... popravde som si aj ja myslel ze ta lomena plocha po okrajoch je kusok tmavsia ako zbytok disku... ale zda sa ze nie je
takze predsa len som dobre myslel ... ale nie vazne... jedno 5kove GTI tu mame v okoli a to ma myslim tmavsie tie plochy .... ale nejak som si to nikdy nevsimal tieto detaily ... takze su aj take aj take .. 2 verzie ... fajn dik ;-) .. nastastie aj ta druha s tmavsim lemom je v podstate nadalej klasicky disk... toto by mi nevadilo... ale tmavy cely disk by som nechcel aj keby ze mam cervene alebo modre auto nielen biele...
Já jsem hodně řešil co na zimu na své auto, které je tmavě šedé. Má drahá polovička si přála tmavší kola, já s tím měl trochu problém, protože šedá kola (antracitová barva) k šedému autu nejsou nic moc, pak byla otázka, jestli i ta černá není trochu mimo. Nakonec jsem vzal i s ohledem na cenu (v zimě nepotřebuji dělat parádu) kola, která měla být v tmavší stříbrné (takové byly na prodejně, když mi je ukazovali).
Ve výsledku jsou kola světle stříbrná, takže trochu zklamání.... po pár km v tomhle počasí zešedly a je vše ok >:D
A k tomu Fokusu by mi nejvíc sedla tato kola v kombinaci s bílou
Divné, mne funguje. Bílá - světle stříbrná, taková ta klasika... mám ji asi nejradši. Bílá jako taková, to je snad ještě horší, než černá... to se dle mne hodí možná tak na nějaký závodní speciál.
Tady ještě jiný obrázek na kola Fokusu, snad půjde
[odkaz]
Ten funguje, ale to přece není bílá, ale taky leštěný kov a ten je v pohodě.
Stříbrná na kola klasika je, ale bílá teda moc ne. Na závodní speciál dejme tomu, ale to je trochu jiný příběh.
Tyhle kola jsou na zimu, takže jsou to jen 17"ky, jsou od Rondellu i když designově vypadají skoro jako origo od VW, které mám na léto v 18".
[odkaz]
Letní18" i zimní 17" jsou v kombinaci leštěný kov/černý lesk.
Nebuď Hamuna >:D Na fotce jsou zimáky (je tam sníh, ty by si to mohl znát, to my tady v Praze a okolí už několik let neviděli :D), takže leštěný kov/černý lesk ;)
no jasne.. ked sa neco zomele tak zrazu topper zna vsechno >:D ... ale inokedy ( teda povacsinou ) som len neznalec >:D ... len neprivolavaj Hamunu lebo vies jak sa vravi.. spomenies certa a.... ale nie ok... ja inak som rad ked spolu pokecame >:D
Já ? To Label sem dává fotky , které jsou přímo provokativní! WV a Audi na jedny fotce... To je doublekill >:D To se těžko vydychava... Alepspon by měl napsat, že se mu rozsypala převodovka, nebo tak něco.. na odlehčenou
Na mém autě a usazená špína na kolech, děláš si srandu? >:D
To není žádný optický klam. >:-[]
Ten tvůj odkaz je na základní (pro G5GTI) 17" Denver v klasické celo stříbrné, za příplatek byly 18" Detroit v kombinaci leštěný kov/šedá metalíza (uvnitř).
A G6GTI mělo (taky za příplatek) ta samá kola (18" Detroit) akorát místo šedé metly byly kombinované s černým leskem. A protože máme i G6GTI v Carbon Steel Gray, tak jsem ta letní kola prostě prohodili.
Myslím, že v rámci finálové pětky mohlo být jen jedno velké překvapení, a to pokud by vyhrálo XV. To jsme většinou tipovali na outsidera a tak to také dopadlo. Ta zbylá čtyři auta už mohla dopadnout všelijak, zejména X5 byla nevyzpytatelná (není to typické auto roku, ale zase je to prostě nejlepší auto).
Souhlasím, ale jsou tu tací, kteří berou za to nej XV.
Osobně bych X5 jako vítěze neviděl a rozhodně bych si na něj nevsadil, protože je to auto z vyšší cenové a taková v ČR v této anketě nevyhrávají (až na rok 2011, kdy vítěz bylo opravdu to nej auto - MB SLS díky jiné metodice), první místo berou auta, která nabízí solidní value/money, což X5 v prémii jistě umí, ale už to není dostupné tak, jako kdyby to byl třeba Kodiaq, který nadneseně nabídne také velký prostor i slušnou jízdní dynamiku i když vše o řád horší.
Nechci tím X5 urazit, jen je to spíš favorit do jiného druhu ankety, než auto čr ;)
Já bych dokonce řekl, že kdyby vybírali finalisty s důrazem na value for money, tak by se X5 mezi finalisty ani nedostala. Jinak souhlas s tím, že spíš patří do jiného druhu ankety.
Taky jsem čekal Focuse. Hlavně v interiéru učinil velký pokrok, ovšem jeho vnější design mě rozhodně nenadchnul. Ale asi bych si i zvykl, ovšem nikoliv na tříválec 1.5 l. Tím to totálně zabili, to je pro mě v nižší střední třídě nepřijatelné, u základního litru prosím, ale ne u 1.5! :-O:'-(:-(8-s:no:
Bohužel máš pravdu, Korejci jsou rozumní a druhý stupeň motorizace mají čtyřválec. Stejně jako VW, nemluvě o Renaultu (ten do Meganu tříválec necpe vůbec). Forde, Forde... :-O8-s
Tak za mě žádné překvapení, z finálové pětice jasná volba, Focus udělal největší mezimodelový skok. Gratuluji a přeji úspěšný prodej!
Btw, na ten superdlouhý "článek" jsem kliknul ne proto, že bych netušil jak anketa dopadla, ale protože mě zajímalo těch 42 příspěvků v diskuzi. A ejhle, plných 27 z nich mají na svědomí dva borci, co si mastí triko nad VW koly. Hmm, koukám jak moc lidi ta anketa zajímá :no:
Ano, v diskusi proto letos (po čtyřech dlouhých letech) absentují nejen tradiční příznivci mladoboleslavské produkce, ale zejména početná, velmi produktivní, skupina "AntiSchade". ;-)
Njn, tak mimořádně zajímavá a nesmírně významná anketa a někdo si dovolil zaplevelit tradičně plodnou diskusi pod ní, ...a tak ses na ni celý rok těšil.
Co zkusit další podobně důležité ankety, příště třeba Auto roku v Krušných horách...