Již čtvrtý ročník čtenářské ankety „Automobil 4x4 roku 2005" o nejoblíbenější vůz s pohonem všech kol v České republice přinesl zajímavé výsledky. Absolutním vítězem se stal Land Rover Discovery.
Super auto, ktere musel vyhrat. Nikdo asi nic jineho necekal. Osobne bych Tuarega nevidel tak vysoko, ale to uz je jedno. Stejne vzhlizime s obdivem na viteze
..jen pořád nevím, kde jsou ti zastánci Touarega.. jsem myslel, že tu bude smršť argumentů a nespokojených příznivců a ono nic... Zřejmě taky ví, kde je ta kvalita...
tak tím se ani nechlub... A vidíš... angláni pořád chlastají ten svůj čaj a jsou v pohodě.. a i z toho dokázali udělat něco, co pochybuju že víš vůbec jak vypadá... natož jak jezdí.. A myslím, že nějakým polosilničním zbouchaným kombíkem - Tuaregem se vůbec nezabývají... Jediný co se na Tuaregovi podobá mimosilničnímu vozu je ten zvuk motoru... jo jo.. se Zetorem si jsou hodně podobní... ale jen tím zvukem...
Touareg se na Discovery asi nechyta, ale v terenu se neztrati; vzpomenu si minimalne na 2 testy, ktere koncily tim, ze Touareg velice & velice mile prekvapil prave svymi schopnostmi v terenu (BTW kdo ho dava do jednoho pytle napr. prave s X5, je naprosto mimo misu, a tech lidi neni malo); a Touareg je IMHO povedenj i vzhledove ... nicmene z vitezstvi "Disca" a (tretiho v rade) XC90 mam hodne velkou radost - CR trh sice Forda nespasi, ale o necem to vypovida
Iste, TOUAREG je niečo úplne iné, ale rozhodne by som ho neodsudzoval. Málokomu sa podarilo skĺbiť veľmi slušnú prejazdnosť terénom a jazdné vlastnosti SUV ako prave TOUAREGu. A k tomu zvuku len toľko: komu sa nepáči unikátny monštruózny V10 TDI, má predsa stále možnosť benzínu.
Prodeje LR za poslednich pet let stale stoupaji a to je pomerne slusny dukaz kvality. Nemuzes srovnavat LR s tuctovkou typu VW, i kdyz Tuareg uplne tuctovka neni, ale proste patri do koncernu, ktery si vybiraji ze spousty ruznych duvodu a kvalita nemusi byt na prvnim miste.
Prej nejaky amateri z vlčí díry nekde v Nemecku. Jinac tam prej maj i nejaky guru artefakty ale to jsou asi nakresy v jeskyni. Podle toho pak sochaj ty jejich krabice s velkym znakem co vypada jak vzorek pneu od traktora. Uz vim proc od traktora, protoze vetsina jejich aut ma takovej zvuk. Asi maj malo svetla protoze ty auta podle toho vypadaj
Není, protože v soutěži, kde má jen jeden na to být první jde jen o potvrzení kvalit. Tady, tady stojí jeden velice deistingovanej a jistej. Stojí klidně, protože i on i my víme, že jenom jemu se podařilo naplnit beze zbytku to, jak má auto pro opravdovýho bejka, co jde s dobou, miluje přírodu a na nic si nehraje vypadat. TUAREG - těžce se mi to píše, není ani pro bejka, ani pro toho, kdo má rád přírodu a už vůbec ne pro toho, kdo si na nic nehraje. Trhá mi to srdce ale jsem upřímný. To jsem ostatně vždycky... Tak bravo DISCO. P.S. Nahoře se mihlo Murano -
..že i jednotná maska v podání Land Roveru na většině modelů může být vkusná a přitom rozhodně ne kýčová... a doplňovat tak osobitost jednotlivých modelů aniž by to narušovalo jejich tvář.. Jo.. a tomuhle se říká dotažený design.. lehce rozpoznatelná Corporate Identity a příslušnost ke značce bez násilné implementace... A to se vývojové centrum zaměřuje na úplně jiné záležitosti než je maska.. Průchodnost terénem, jízdní vlastnosti image celého auta, to jsou přesně ty věci, které si přeje každý řidič.. Ač je to k nevíře.. tohle není třída Porsche Cayennu, Tuaregu nebo jim podobným SUV.. Tohle je třída Patrolu, Land Cruiseru a těchto off-roadů do morku kosti.. ale Land Rover Discovery na všechny zhlíží z vrcholu..!! a my všichni vzhlížíme na vrchol..! Jo na vrchol.. k Land Roverům.. na ty se totiž všichni chtějí dotáhnout a snaží se jim alespoň přiblížit... jo jo.. zelenej ovál..
No nevím, mně se osobně nelíbí. Asi bych nesrovnával s Touaregem, ten přeci není off-road ale SUV s částečnými možnostmi off-roadů. Ale ruku na srdce-kolik majitelů LR vyrazí do náročného terénu. Asi tak jen lesní cestou na kopec, na chatičku, na lyže apod. takže nevím proč ta diskuze o pravém a nepravém off-roadu, je věcí vlastního vkusu a preferencí, který z vozů si vyberu. Spousta lidí jde po značce, protože by nemohla na obchodní jednání nebo odpolední chlastačku přijet v ničem jiném než BMW X5 nebo M-B ML, možná tak ješte Volvo XC90. Pak nenápadně chodí a okukují Touarega a kupují jej manželkám a o víkendech jim ho berou, aby si užili vzduchové pérování a jízdu terénem, o které by se jim s jejich "značkovým" vozem ani nesnilo...
..a pak tu jsou ti.. kteří se nepotřebují snížovat na úroveň MB-ML, nebo X5 je na jejich úroveň moc provařená a chtějí stát o stupínek výš, tak ti jdou do Land Rovera.. a mají vše.. včetně vzduchového odpružrní... v jednom...
Jasně. Nicméně někdo tady šil do VW že to jsou krabice, tak nevím co je tohle, zejména zboku.. Ale jako angličáka jsem měl LR nejoblíbenějšího. Pak se tady hovořilo o kvalitě VW, známý prodává 3 roky starýho freelandera, moc si ho neužil, pořád něco se spojkou a převodovkou, tak kdyby někdo levně chtěl pořídit... Kvalita je problém u každé značky, a zejména u těch "prémiových". Mohl bych se rozepsat, ale o tom tady asi diskuze není. Spíš bych přivítal názor majitele Discovery.
..co by tě třeba zajímalo...?? a Discovery II nebo nové..?? Je ale potřeba vidět fakt, že kdo jezdí Disco II tak z mnohem větší tendencí do terénu než s VW..! VW není do terénu.. a navíc Disco II je s pevnou zadní...!! A problém najdeš u každýho auta a je taky důležitý jak se k němu chováš...
je na rámu.. tzn.. že je to jasný.. ale pro mnohý je srozumitelnější pro poskakování po kolejích - zadní náprava... že to má rám je vedlejší... jinak i některý velkoprostorový jezdí na pevné nápravě.. tak z toho všichni usuzují, že je to zadní... i když je jiná koncepce auta.. Ale jinak máš samo sebou pravdu..
blahopřeji. jiak se nedivím že nová discovera vyhrála . co jsem měl možnost je to velmi praktický a dobře vymyšlený auto.
jinak ale musím říct že při výběru auta takovéto ankety neberu v potaz a řídím se osobním vkusem a tím co se líbí mi
Kdybych někdy říkal, že si jdu koupit auto to a to, protože je to auto roku (zvolený novinářema) nebo snad dokonce auto zvolený lidma, tak mě fackujte do tý doby, než se proberu.