Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto roku KMN 2012: Range Rover Evoque porazil Focus i Citigo

Nové SUV z Velké Británie se dnes večer stalo Autem roku 2012 Klubu motoristických novinářů.
Zpět na článek
13. 12. 2011 20:39
13. 12. 2011 20:44
13. 12. 2011 22:06
13. 12. 2011 22:19
13. 12. 2011 23:05
14. 12. 2011 05:40
14. 12. 2011 15:54
14. 12. 2011 08:21
13. 12. 2011 20:46
13. 12. 2011 22:20
14. 12. 2011 07:10
14. 12. 2011 08:31
14. 12. 2011 08:42
13. 12. 2011 21:04
13. 12. 2011 21:10
13. 12. 2011 21:18
13. 12. 2011 23:09
13. 12. 2011 23:18
14. 12. 2011 00:31
13. 12. 2011 21:11
13. 12. 2011 21:46
13. 12. 2011 22:46
13. 12. 2011 22:50
13. 12. 2011 23:04
13. 12. 2011 23:06
13. 12. 2011 23:40
14. 12. 2011 06:55
14. 12. 2011 08:48
14. 12. 2011 08:52
14. 12. 2011 10:16
14. 12. 2011 09:40
14. 12. 2011 15:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 12. 2011 17:46
14. 12. 2011 20:41
15. 12. 2011 10:50
13. 12. 2011 20:39
Klobouk dolů...
Čeští motorističtí novináři už podruhé (viz Giulietta loni) ukazují, ža mají odvahu neudělat "samozřejmou" volbu a že pro většinu z nich jsou auta nejen práce, ale i srdeční záležitost. Krása, styl a tradice u nich vítězí nad chladným pragmatismem. Ode mě mají volitelé :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
18
13. 12. 2011 21:09
Re: Klobouk dolů...
;-) :yes:
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 21:45
Re: Klobouk dolů...
Souhlas, Evoque byl take mym favoritem a zvitezil zcela zaslouzene. :yes:

Umisteni Citigo je ovsem potreba brat s notnou rezervou, tady prece jen sehral sve patriotizmus. Nerikam, ze je to spatne, Citigo vsak nepredstavuje nic extra zajimaveho ;-)
13. 12. 2011 21:55
Re: Klobouk dolů...
Jistě, CitiGo totiž porazila tvý korjece. Vše je třeba si odůvodnit, ač sebenesmyslněji. >:D
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 22:06
Re: Klobouk dolů...
Pokud zde argumentaci patriotizmem povazujes za nesmyslnou - cesti novinari hlasujici za ceske auto, docela me prekvapuje tve tleskani a palce nahoru nazorum o udajnem patriotizmu v hlasovani slovenskych novinaru za korejske auto vedle v clanku o Auto roku na Slovensku. 8-s :no:

Aneb obracis si to, jak se ti to hodi. Ale klidne si kalej do tlamy dal. Nastesti uz vsichni vedi, co jsi zac. Odplivnul bych si, ale i toho plivance je na tebe skoda.
13. 12. 2011 22:14
Re: Klobouk dolů...
Asi si nepochopil (jak pro tebe typické), o čem velitel psal a za co jsem mu (jeden) palec nahoru dal.

Takže tě (opět) vyzývám, klidně mne cituj, ať tu ze sebe neděláš opět natvrdlého šaška. :-!
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 22:33
Re: Klobouk dolů...
Ocenuji tvuj pokrok, vzal sis k srdci me rady a vymyslel konecne neco vlastniho. To tve vecne papouskovani po druhych uz nebylo ani vtipne... :yes:
13. 12. 2011 22:36
Re: Klobouk dolů...
Takže vidím, že opět jen tupě plácáš. Prostě primitiv Katikakus. :-! :no:
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 22:43
Re: Klobouk dolů...
Primitivne tady placa pouze jeden clovek. Ja myslim, ze ctenari zdejsich diskusi si dokazou zhodnotit sami kdo to je. Tim bych to uzavrel.
13. 12. 2011 22:52
Re: Klobouk dolů...
Když tu nestoudně lžeš a osočuješ ty, kteří s tebou nesouhlasí, to je chování hodné ubožáka - tebe. :-!
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 23:00
Re: Klobouk dolů...
Tece ti do bot, co? Uz me nebavis, dobrou... ;-)
13. 12. 2011 23:04
Re: Klobouk dolů...
Opět kopíruješ? >:D

Asi si otevřu šampaňské, až jednou příjdeš s názorem, co nebudeš jen tupě zrcadlit.
Do té doby šašek - Katikakus - šašek. :-!

PS: Ale obávám se, že než ta chvíle nastane, tak i z toho šampáňa bude archívní kousek. >:D
Avatar - petrumr
14. 12. 2011 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - DRBNUTY
14. 12. 2011 01:08
Re: Klobouk dolů...
A teraz skus nieco k clanku :-!
14. 12. 2011 10:03
Re: Klobouk dolů...
Dole. :-!

PS: Možná příště. ;-)
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 21:59
Re: Klobouk dolů...
PS: nominovanych bylo 41 vozu, umisteni v prvni petce je uspech pro kterykoli z techto vozu. Takze za me BRAVO TOP 5
13. 12. 2011 22:24
Re: Klobouk dolů...
Já jsem taky spokojen, Evoque mám od začátku rád pro ten vydařený minimalistický design exteriéru a z finálové pětky bych ho vybral poslepu. Jinak - vypadá to, že český KMN nebral "value for money" jako rozhodující kritérium, takže "spotřebáky" se dostaly na druhou kolej.
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 22:49
Re: Klobouk dolů...
Tak, tak podobne ankety by mely vyhrat opravdu zajimave vozy, jakym Evoque bez pochyby je, a ne bezna konfekce.
14. 12. 2011 00:42
Re: Klobouk dolů...
Ona je to samozřejmě pro porotce schíza - jestli vystrčit dopředu fešáckého exota nebo tam dát většinový model. Jak o tom byla debata u slovenského Auta roku - buď by bylo dobré zavést kategorie a vítěze v nich nebo snad naopak finálovou skupinu ocenit jako celek ("všichni jsou vítězové"). Jinak se musíme každý rok smířit s tím, že jednou se porotci vyspí na levém, podruhé na pravém boku - jednou nás budou přesvědčovat na bramborák, podruhé na tři prsty vysoký stejk. :-)
13. 12. 2011 20:44
Výsledky...
..mile překvapily. Je vidět, že naši novináři jsou narozdíl od těch Slovenských uvědomělejší >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
13. 12. 2011 21:48
Re: Výsledky...
Tak, tak... ;-) :yes:
13. 12. 2011 22:06
Re: Výsledky...
Ono trochu záleží, jestli porotce má či nemá v rozhodování mantinely. pokud nemá, je evoque opravdu hezké, zajímavé a originální auto, prvenství si jistě zaslouží. Jenže v reálu si ho koupí zlomek těch, co se jim líbí, proto v jiných anketách vítězí jiné vozy. Třena hyundai >:D >:D >:D
13. 12. 2011 22:19
Re: Výsledky...
Ano, dle tvé úžasné logiky je krabicové "víno" lepší než značka za klacek láhev, protože na to první dosáhne každý bezdomovec, zatímco to druhé si koupí málokdo....Lidl je nejlepší, protože je nejlevnější a může tam nakupovat nejvíc lidí. Ještě že ten Carrefour a hlavně Delvita už od ná zmizely, co? >:-[]
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 22:39
Re: Výsledky...
No, za ten povestny krabicak je ovsem v TOP 5 Citigo, tady jsme doufam zajedno... ;-)
13. 12. 2011 23:05
Re: Výsledky...
To není žádná má logika. Opakuji, záleží, jestli porota musí zohlednit mantinely. To by jinak stále vyhrávalo ferrari nebo lambo.

Krom toho, Carrefour nebo Delvita nebyly žádné "lepší" obchody. Nabízely uplně stejné kvazikvalitní zboží, jako ty ostatní. Jejich odchodu z českého trhu vůbec nelituji. O nic jsme nepřišli.
14. 12. 2011 00:47
Re: Výsledky...
V com vidis tu uvedomelost? V tom, ze Cesi uvedomelo a vlastenecky volili Skodu Citigo? Pokial si si nevsimol, z piatich ceskych finalistov boli traja aj na Slovensku? Ocakaval by si, aby Slovaci v ramci uvedomelosti pockali na ceske vysledky a podla toho hlasovali?

Komunizmus, ktory sme mali vdaka Cechom (kde komunisti vyhrali v 1946 volby a slovenske hlasy to nedokazali prebit), sa uz skoncil, a federacia, kde sa vsetko rozhodovalov Prahe, tiez. Tak prepac, ze slovenski novinari vybrali svojich favoritov.
Avatar - white label
14. 12. 2011 01:04
Re: Výsledky...
Pokud sis toho náhodou nevšiml, tak za slovem "uvědomělejší" je vychlámaný smajlílk, takže to až tak doslovně "nežer" a hlavně zbytečně nepolitizuj.
Pokud si slovenští novináři opravdu myslí, že je Rio o tolik % vhodnější kandidát na 1. místo, než (až celkově třetí!) Evoque, tak to svědčí buď o jejich nesoudnosti, nebo uplatitelnosti.
Ať si slovenští novináři klidně vyberou na 1. místo třeba rikšu, žádné prepáčenie od nás k tomu potřebovat určitě nebudou... ;-)

Jinak jsme po II, světové spadli do sovětské zóny, takže i kdyby se u nás volilo podstatně racionálněji, dopadlo by to ve finále úplně stejně, viz všechny okolní státy v této zóně, viz rok 68 atd.
14. 12. 2011 05:40
Re: Výsledky...
Když už sem taháte politiku, tak jen připomenu, že po válce už to nebyly svobodné volby, jinak by komouši nevyhráli i když začali posilovat. ;-\
14. 12. 2011 15:54
Re: Výsledky...
Pokud to byla něčí vina, tak našich "spojenců." Vyjebali s námi několikrát.
14. 12. 2011 08:21
Re: Výsledky...
Proboha, nepiš kraviny, když o tom nic nevíš! Za ty dvě divize, které bojovaly proti Rusům vás chtěl Stalin vystěhovat na Sibiř, komplet!
14. 12. 2011 11:02
Re: Výsledky...
Samozřejmě, za komunismus v celém východním bloku mohou jen zlí Češi.
A stejní zlí Češi mohou i za to, že za 2.sv. války vznikl Slovenský Štát, který byl satelitem hitlerovského Německa a který roku 1941 vstoupil do válečného stavu s Velkou Británií a USA ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 12. 2011 20:14
Re: Výsledky...
Na to se často zapomíná :yes:
14. 12. 2011 15:53
Re: Výsledky...
No, v tobě tu uvědomělost nevidím vůbec >:D

Chápu, že tě to asi žere, když jsme se rozděli. Ale já si nestěžuju, alespoň my jsme si polepepšili nejen po ekonomické, ale hlavně po sportovní stránce, kdy do reprezentačních výběrů už nemusíme nominovat určité procento Slováků z povinnosti, kteří byli výkonnově podprůměrní. Kdyby jsme se nerozděli, tak např. dodnes vzpomínáme na poslední titul z MS v hokeji na rok 1985.

>:-[]
13. 12. 2011 20:46
Souhlas
V podstatě souhlasím.
Ford Focus to být nemůže - něco tak neskutečně nevhodně designovaného by nemělo vyhrát ani kdyby to jinak bylo po všech stránkách skvělé auto. Nechci tu tvrdit, že je vzhled důležitější než ostatní vlastnosti auta, ale při pohledu na Focus si i s touto premisou pohrávám.
Škoda Citigo - to sice na svou cenu může být dobré auto, ale označit za auto roku auto ze segmentu levných supermini nevyšle do světa moc optimistické zprávy (navíc výhra českéhou auta může naznačovat i jisté zákulisní manipulace)
O Kia Rio mnoho nevím (snad jen info ze zde nechvalně staženého a následně vráceného článku, kde si vedla dobře), ale jestli bych si dovedl představit výhru jiného auta, tak pak asi Hyundai i40. Nejen, že je velmi hezké, ale podle všech zahraničních testů také neočekávaně dobré a v dnes v jiné diskuzi linkovaném testu německého auto-zeitung bezstarostně drancuje francouzskou produkci ([odkaz]

No a Evoque? Již od zhlédnutí prvních konceptů jsem veděl, že to bude skvělé auto. Měl jsem pocit, že se bude jednat o designérskou verzi běžného Range Roveru a že tedy auto bude dražší (zejména vzhledem ke spojení se jmény jako Victoria Beckham). Když jsem pak zjistil, že začíná na 800k, byl jsem velmi překvapen. Kvalita Range Roveru za o něco nižší cenu než u větších modelů a to navíc v překrásném vnějším zpracování - to je podle mě dobrá volba.
Rozbalit vlákno
4
13. 12. 2011 22:20
Re: Souhlas
Tiez sa mi velmi, velmi paci. Coho by som sa ale naozaj obaval je kvalita spracovania. Staci sa pozriet na spokojnost zakaznikov s touto znackou: [odkaz] [odkaz] alebo najlepsie [odkaz] alebo [odkaz] I na Prime v "Autosalonu" este na uplne novom a uz nefungovalo elektricke zatvaranie piatych dveri. Neviem, cim to je, pretoze anglicania nie su predsa taliani. ;-\ . Verim predsa len, ze toto auto bude krokom vpred. Ved i suciastky na Rover patria v zasade medzi tie drahsie.
Avatar - Gasoline
14. 12. 2011 07:10
Re: Souhlas
A zase ta klišé. Land Rover. Range Rover = střepy co víc stojí, než jezdí. Ano, jsou to stejně poruchová auta, jako každá jiná. Problém je, že vše je řízeno elektronikou a ta při sebemenším problému auto odstaví. Vlastním už druhého Land Rovera a poruchovost je zhruba stejná jako u LandCruisera, co jsem měl mezitím. Naopak cena náhr. dílů je poměrně nízká (na rozdíl od Toyoty), co stojí majlant, je značkový servis. A bez něj to moc nejde, protože i taková věc jako gemotrie nápravy vyžaduje připojení k diagnostice.
14. 12. 2011 08:31
Re: Souhlas
No neviem. Priznam sa, ze nepoznam ziadneho majitela Rover a tak, to co som napisal cerpam z novin, z testov a pod. Naozaj som presvedceny, ze Rover nepatri k tomu spolahlivemu. Cital som uz aspon 20 roznych dotazov na majitelov aut a pod a naozaj boli majitelia Rover takmer vzdy na dne tabulky spokojnosti ;-\ .
Avatar - -TEAC-
14. 12. 2011 08:42
Re: Souhlas
Mimochodem, v konkurenčních testech kritizované elektrické zavírání pátých dveří ve skutečnosti funguje. Jde jen o to, že ignoruje rychlý stisk. Range Rover dá na lepší mravy, tlačítko je potřeba chvíli podržet a zbytek práce vykonají elektromotory! ;-)
Avatar - leone
13. 12. 2011 21:04
probůh
Evoque :yes: :yes: , je supr, správná volba, ...nový Focus nebo Rio rovněž :yes: , ale jak se tam mohlo dostat Citigo, jak někdo mohl něco tak odporného vůbec nominovat !!!!!!, něco podobného už vyjelo dávno, ale pod jinou značkou a neslo název Twingo,...na svou dobu zajímavý model, .....a dnes je rok 2011 !!!......naštěstí zvítězil zdravý rozum :-)
Rozbalit vlákno
5
13. 12. 2011 21:18
Re: probůh
>:D napadlo mě něco podobného, ale ne u Citigo, to je vcelku v pohodě, ale co tam dělá vobludka Focus? Zdá se, že si tu hrůzu porotci neprohlédli zezadu, asi se tam báli jít >:-[] O tom poházeným rákosu i40 raději ani nemluvě... Ale Evoque je dobrá volba :yes:
Avatar - rohYpnol
13. 12. 2011 23:09
Re: probůh
právě proto, že je rok 2011, tam má Citigo své místo! Možná, že kdyby byl naopak 2018, tak by vůz typu Citigo vyhrál.
Citigo je zkrátka jiné pojetí, ryze funkční. Naprostá minimalizace provozních nákladů (a výrobních též). S tím, kam Evropa směřuje, bude těmihle vozy za 5 let jezdit půlka Evropy :-!
(2zónové klimatizace, autohifi a další jsou zkrátka jen zbytnosti, pro které jsme jen tak nějak zpohodlněli) :-!
13. 12. 2011 23:18
Re: probůh
Obávám se, že máš i trochu pravdu. ;-\
14. 12. 2011 00:31
Re: probůh
nejlepší moderní design má prostě Evoque a pak i40

citigo je oproti Twingu (2012) jen něco jako napodobenina z Číny- chybějící vyriabilita, namstný-neslanný vzhled a navíc ovládání elktrických okýnek je vážně předpotopní
13. 12. 2011 21:11
Super!
Druhý rok po sebe po to vyhralo presne to isté auto, ktoré by som ako víťaza zvolil aj ja. A tento rok proti Evoque nemala šancu prakticky žiadna novinka! Len tak ďalej! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 12. 2011 21:34
Tady je svět ještě v pořádku
... není třeba nic dodávat. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
37
13. 12. 2011 22:06
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Houno je v poradku :-) , sa kukni jake je to tesne >:D teda Evoque (moj favorit) to take jasne nemal...na svk bol 3tí...co je takisto super,mohol vyhrat,ale lepsie jako Citi v top 3. >:D
Avatar - white label
13. 12. 2011 22:13
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Jasně, hlavně na tom Slovensku to bylo fakt děsně těsné:

1. Rio - 80 bodů
3. Evoque - 54 bodů
13. 12. 2011 22:15
Re: Tady je svět ještě v pořádku
>:D
13. 12. 2011 22:21
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Není sranda, jak se nám někteří Slováci bijou i za ten v Česku vyráběný Hyundai?
13. 12. 2011 22:25
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Daj si probiotiká,pomáha to!
13. 12. 2011 22:29
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Vidím, s vyprazdňováním problémy nemáš. >:D
13. 12. 2011 22:31
Re: Tady je svět ještě v pořádku
No za to aj ty ano :-)
13. 12. 2011 22:17
Re: Tady je svět ještě v pořádku
no nepochopil si,ze tí istí korejci U VAS tak moc nestracali na lídrov...
Avatar - white label
13. 12. 2011 22:35
Re: Tady je svět ještě v pořádku
U vás vyhrálo zcela jasně Rio a i40 byl hned druhý!
U nás naopak jasně vyhrál Evoque a Rio/i40 byly až na 4. a 5. místě s odstupem 38/41 bodů na prvního Evoque. Ještě na tom zásadním rozdílu něco nechápeš?
13. 12. 2011 22:37
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Myslím, že je to zbytečné. ;-)
13. 12. 2011 22:47
Re: Tady je svět ještě v pořádku
U nas vyhrali jasne korejci...no z casti ano...lebo 1. Rio malo 22,8% vsetkych hlasov a 3. Evoque niečo cez 15%...spochybnuje to tu niekto?

Ale u vas fesacik Evoque ziskal 22,8% zo vsetkych hlasov pricom posledná= i40 18,5%...co je malý rozdiel...tak nevyskakuj :-)
13. 12. 2011 23:06
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Chudáci novináři, co jim dali/slíbili za to, že korejce označí za něco, co tu po cestách ještě nejezdí, či to nejlepšího, v čem seděli. >:D
Avatar - white label
14. 12. 2011 00:53
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Hlavně ty si poskoč, evidentně si sedíš na svém extra dlouhém vedení...
"Cez 15%" a "18,5%", to je fakt propastný rozdíl... >:D

P.S. Mít "zlatou medaili" (u nás Evoque), nebo nemít vůbec žádnou, je sakra rozdíl...
14. 12. 2011 11:28
Re: Tady je svět ještě v pořádku
ja si poskocim,ked ti to pomoze...ale s tymi tupymi prispevkami co sem davas asi ani nie...

:no:
14. 12. 2011 00:55
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Uvedom si, ze na Slovensku hlasuje 16 novinarov a v Cechach 40, v obidvoch krajinach je rovnake bodovanie. Cize aj body musis delit koeficientom 2,5 a hned mas iny obraz.
Avatar - white label
14. 12. 2011 01:08
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Klidně si to převeď třeba na procenta, ale rozdíl mezi 80 body a 54 body stejně jako těsný neokecáš... ;-)
14. 12. 2011 11:29
Re: Tady je svět ještě v pořádku
naozaj si tupa lama...nikto tu totiz o rodielu 80 vs 54 nepisal.
14. 12. 2011 11:40
Re: Tady je svět ještě v pořádku
whitika ber z rezervou on je tu taky miestny sasko, aj ked tvrdi , ze vraj tu su ludia co si ho vazia, zatial som o nich ale nepocul >:D
Avatar - white label
14. 12. 2011 11:59
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Další nick ala peet1980, primitiv, který když mu (rychle) dojdou argumenty, trpí samomluvou...
14. 12. 2011 12:08
Re: Tady je svět ještě v pořádku
dosli mi argumenty? Ne,ne...prave ty si ani jeden nepouzil a uz ma nebavi reagovat na blbeho pubertaka,co nepozna ani zaklady z matematiky... :no:
Avatar - white label
14. 12. 2011 12:13
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Hlavně už zbytečně neskač, evidentně ti ty otřesy nedělají dobře na hlavu...
Tvoje fotka u nicku tvé "objektivní" příspěvky vysvětluje poměrně jasně...
14. 12. 2011 12:17
Re: Tady je svět ještě v pořádku
"objektivní"příspěvky...myslis tie s percentualnym podielom hlasov Auto roka v cechach? o ano,je to len zakladna matika,proste len par faktov...uci sa to na zakladnej skole...neviem ako u vas,ale asi si to ešte nemal...resp. neboj,dorastieš
Avatar - white label
14. 12. 2011 12:24
Re: Tady je svět ještě v pořádku
V těch svých jedenácti letech by sis něco z matematiky ZŠ pamatovat mohl, co jste v matice probírali třeba zrovna dnes? To víš, já už jsem přece jen podstatně starší "puberťák", než ty. ;-)
14. 12. 2011 12:41
Re: Tady je svět ještě v pořádku
no cakal som niečo originalnejsie...to už tu bolo.
Avatar - white label
14. 12. 2011 13:03
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Nemám až takový přehled, co je teď zrovna pro vaši generaci originální...
14. 12. 2011 20:41
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Ok,tak existuju aj pre seniorov ešte nejake tie kluby,kde si mozu trenovat aj pamat...spytaj sa na to,ale nie som si istý,ci vezmu senilných jak ty.
Avatar - white label
14. 12. 2011 21:03
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Vidím, že odhad moc nemáš, jednou jsem podle tebe puberťák, podruhé pro změnu senior, měl bys zkusit střílet míň od boku..., nebojácny iggorko. :*) ;-)
14. 12. 2011 21:32
Re: Tady je svět ještě v pořádku
pubertak ci senilny ...v konecnom dosledku je to jedno,kedze nerozumies,co hovoria percentá...
14. 12. 2011 11:39
Re: Tady je svět ještě v pořádku
matematika Ti vela nehovori co? nedavno si sa tu pasoval za "uspesneho podnikatela" , tvoj uctovnik z teba musi mat radost >:D
Avatar - white label
14. 12. 2011 12:02
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Copak, už si konečně přišel na to, že nemusíš mít na každý comp jiný nick.
Raděj se uklidni, nebo tě zase lehce vytočím do běla u budeš tu psát ty svoje tradiční vulgární zvratky..., labilní "tvrďáku". :*) >:-[]
14. 12. 2011 12:17
Re: Tady je svět ještě v pořádku
>:D ideeees, len tak dalej >:D >:D povytacaj ma >:-[]
Avatar - white label
14. 12. 2011 12:26
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Přece víš sám dobře, jak to s tebou vždycky končí..., měsíc se pak stydíš sám za sebe... :-O
>:-[]
14. 12. 2011 13:26
Re: Tady je svět ještě v pořádku
jasne jasne a ty potom dva tyzdne urazene vypisujes pod kazdy moj prispevok a snazis sa ma nejakym tebe primitivnym sposobom zhodit... Pozname pozname >:D >:D
Avatar - white label
14. 12. 2011 15:29
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Tak to je leda tvůj nepslněný sen, ty se tu totiž dokážeš "zhodit" sám tak přesvědčivě, že by to bylo nošení dříví do lesa... :*) >:D
14. 12. 2011 15:37
Re: Tady je svět ještě v pořádku
trafena hus zagagala >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
14. 12. 2011 20:18
Re: Tady je svět ještě v pořádku
Ty tady ještě chodíš? Vždycky se jen urazíš se slovy, že už reakce nečteš. Dneska si hraješ na tvrďáka a maskuješ to množstvím větším než malým smajlíků? Ale tak aspoň, že už ses (možná, snad) naučil používat pouze jeden nick, abys zde nebyl až za tak velkého pros´táčka ;-)
14. 12. 2011 20:28
Re: Tady je svět ještě v pořádku
user co oficialne (podciarkujem oficialne!) pouziva viacej nickov je pre teba prostacek? V tom pripade nim si sam tucko. To, ze na teba prestanem reagovat je len znakom toho, ze Ta ignorujem a vyslovene sa mi nechce po tebe citat nic. Sorry ale whitove kvality skladby viet a rozmyslania nemas.. Tak to uz pochop tucko a nebud urazeny. Keep smiling :-)
13. 12. 2011 22:46
re
bravo Evoque! >:D
Rozbalit vlákno
0
13. 12. 2011 22:50
JEŽÍŠEK
No, tak nám ko-neč-ně motorističtí novináři nadělili důstojného ježíška. I když počítám, že zítřejší tripartita tuhle sociální neuváženost bez odezvy nenechá a nějakého toho hladového garážového pochodu se od odborářů ještě dožijeme...

Dnes to dopadlo tak, že vyhrálo auto, které nevyhrát nemohlo. A to je v kontextu doby, zejména přeshraničního tamního obdobného klání neuvěřitelně nadějný signál.

Investigativně zaspekuluji, že EVOQUE vyhrál především za skutečně výjimečný a výjimečně krásný design. Design, který není samoúčelnou karosářskou kreací, nýbrž velmi životným tvarem praktického automobilu. Popravdě uznejme, že design EVOQUE je svou kvalitou ve spojitosti s předmětným segmentem zcela ojedinělou skutečností. EVOQUE je vizuálním démantem velkosériové produkce, prolomil ustálenou notorickou designovou praxi, kterou určují dva tří premianti a ostatní jen otrocky kopírují. Nikoliv však Range Rover.

P.S. Tímto se pokorně kaju za svá dřívější slova neuchopení designu tohoto modelu.

BRAVO (motorističtí) NOVINÁŘI :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Katikakus
13. 12. 2011 23:04
Re: JEŽÍŠEK
Dnes musim :yes:

Btw. co je s tim tvym povestnym okem. To uz je v kratke dobe podruhe, kdy si zcela zasadne otocil - nejdriv Focus, ted Evoque.
Chtelo to videt je nazivo, jak jsem ti psal? ;-)
13. 12. 2011 23:12
Re: JEŽÍŠEK
hodilo sa mu to ;-)
Avatar - Nerez
13. 12. 2011 23:06
Re: JEŽÍŠEK
No, alespoň ve zdejší diskusi nebudou Korea-fans vyskakovat, jak to Evropské produkci natřeli >:D :yes:
13. 12. 2011 23:31
Re: JEŽÍŠEK
2 auta v top 5...not bad! :-)
13. 12. 2011 23:40
Re: JEŽÍŠEK
Tohle mi připomíná vtip o americkém a ruském reprezentantovi, kdy Američan vyhrál a Rus skončil z těch dvou poslední.
A ruské noviny napsaly, že po lítém boji a vydání všech sil, skončil náš reprezntant na krásném druhém místě, zatímco Američan skončil předposlední. >:D

Ale je to jen vtip. ;-)
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2011 06:55
Re: JEŽÍŠEK
Pátý z jedenačtyřiceti? Stále slušné. Takhle bych chtěl dojíždět třeba celou novou sezónu... a byl bych nejspokojenější.
Avatar - Katikakus
14. 12. 2011 08:48
Re: JEŽÍŠEK
A co ze to jezdis, pokud to neni tajemstvi? ;-)
Avatar - Blue Sun
14. 12. 2011 08:52
Re: JEŽÍŠEK
Inlajny, rychlobruslení. Konkurence je celkem slušná.
14. 12. 2011 09:40
Re: JEŽÍŠEK
Ale no tak: TOP 5 - 2x Jižní Korea - další úspěch! Spokojenost... ;-)
14. 12. 2011 00:48
Re: JEŽÍŠEK
Tak určitě vyhrálo to správné auto a dokonce souhlasím, že hlavně kvůli designu. Na druhou stranu musím říct, že u mě by Evoque vyhrál hlavně proto, že to auto je nejen krásný, ale narozdíl od většiny dnešní produkce opravdu UMÍ !!! Tohle by neměla být designová, ale hlavně komplexní soutěž. Ikdyž pokud se podívám na loňský ročník, tak je to v pořádku, tam design asi nikoho moc nepřesvědčoval :-)
14. 12. 2011 09:40
TOP 5 - 2x Jižní Korea - další úspěch!
TOP 5 - 2x Jižní Korea - další úspěch! Citigo tam tedy moc nechápu... a Ford? Téměř pořád to stejné... Tomu Rio to přeju! Ve srovnávacím testu Auto Tip 25/2011: Kia Rio vs. Nissan Micra vs. Toyota Yaris s přehledem Kia vyhrála! :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 12. 2011 10:55
No, já tedy nechápu
všeobecné nadšení nad vítězstvím SUV (fuj, už to samo u mě znamená nula bodů), za jehož design by se nemusel stydět ani slavný tvůrce skvostné Fabie II a Roomstra, Thomas Ingenlath. Tereňák s 19" koly s profilem 235/55mm, jo? A pohání to 2,2l turbodiesel, mající celých 150HP? No, hlavně, že to má emise CO2 jen 130g/km, jak se hrdě chlubí na webu. To mě fakt bere. Hnusné a nepraktické auto pro městské pozéry. Každý napomádovaný čutálista musí mít svého Evoqua!!! Ale uznávám, že z pětice finalistů bych si vybral jen stěží
Rozbalit vlákno
5
14. 12. 2011 11:19
Re: No, já tedy nechápu
Fabii a Roomstra dělal Wouda. ;-)
Ingenlath dělal Fabii I.
14. 12. 2011 14:37
Re: No, já tedy nechápu
Vycházel jsem z tohoto rozhovoru: [odkaz] , kde se Ingenlath k Roomsteru přiznal. A možná mylně jsem předpokládal, že stejně hnusnou Fabii II musel dělat ten samý talent. Wouda byl podle mého podřízeným T.I. a dělal první návrhy na Roomster, které zase tak hnusné nebyly.
14. 12. 2011 15:32
Re: No, já tedy nechápu
Tady je docela pěkná prezentace jeho práce:
[odkaz]

Ale ve finále na tom stejně dělá několik lidí dohromady, takže jasně označit čí je co, je velmi složité.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 12. 2011 15:13
Re: No, já tedy nechápu
Fabia I. je dílem Dirka van Braeckela.
14. 12. 2011 16:16
Re: No, já tedy nechápu
Jo, teď jsem si to uvědomil. :-)
14. 12. 2011 17:46
bezpecnost
evoque sa mi hodne paci, ale divim sa ze tu nikomu neprekaza jeho bezpecnost, ktora je horsia ako u polovicu lacnejsieho kompaktu v nizsej strednej...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
14. 12. 2011 20:41
Re: bezpecnost
Tos zrejme koukal na nejaky jiny Evoque. Ten, o kterem se tady pise, ma 5 hvezd a velmi slusne vysledky: [odkaz]
15. 12. 2011 10:50
Re: bezpecnost
zameraj sa na postavicku vodica a porovnaj s tymto:
[odkaz]
chapeme sa?